Onko kukaan koskaan ihastunut opettajaan.. mä oon ja se on kauheeta, vaik musta tuntuu että se on kiinnostunu must se on 27 ma ope.
opeen ihastuminen on kauheinta mitä voi käydä...
17
4648
Vastaukset
- kaaamalaa
Mulla on sama juttu, se on aika kamalaa! Mä oon ihastunu köksän opee. Must tuntuu kans välil et se ois kiinnostunu, mut täytyy muistaa että sillä on varmaa oma perhe me ollaa liian nuorii ja se saattaa olla kaikille oppilaille saman lainen, eli meistä ehkä vaa tuntuu et se ois kiinostunu meistä. Mut ainahan sitä voi sellassii pikku juttuja yrittää.. ;)
- just joo
Tuttua on ja ohi meni ajan kanssa...sitten taas ihmettelin että mittä ihmettä siinä näinkään...taitaa kuulua teini ikään...
- mii
Vielä kauheampaa on, kun opettaja ihastuu oppilaaseen.
- ninna
mäkin olen ihastunut opeen,ja paras asia on toimia,flirttailla paljon yms...mulla ainakin toimi!!!Se on mukavaa,jos näyttää opettajalle että on kiinnostunut,siitä tulee hyvin mielenkiintoista ja koulussaki jaksaa olla paremmin,niin kaikille vinkki:FLIRTTAILKAA JA PALJON!:)
- Likka
Kivaa, että täältä löytyy muitakin ihmisiä kuin mie, joka on rakastunut opettajaan..;) Oon samaa mieltä tunne on tavallaan ihana, mutta toisaalta kauhea!!! Heh...Vai pitäsi flirttailla opettajan kaa.. Tosin tää maikka käyttäytyy ihan oudosti(miun mielestä ja monen kaverinikin mielestä) mua kohtaa... No ei se mua haittaa vaikka se oiski lätkässää...=)
Mutta...mutta...- anonyymi
Mutta entäs jos on ihastunut opettajaansa ja ei tavallaan tahdo että joutuu eroon tästä.. Ei edes viikonlopuksi.. Mutta toisaalta tietää sen mahdottomaksi, sillä tällä on jo perhe jne. Tätä joutuu vain ihailemaan koulussa ja olemaan niinkuin muutki.. Toisaalta, on se käyttäytynyt mukavastikkin mua kohtaan, jutellu, tullu samaan pöytään syömään jne. Mutta se ei sit tavallaa ku aattele tunnu normaalilta, eikä varsinkaan ohimenevältä..
- BreakOfDawn
Noh, itse opiskelen lukiossa ja olen tässä viimeiset pari viikkoa olen ollut hyvin paljon ihastumista muistuttavassa tilassa historian opettajaani kohtaan. Hän on nuori, komea, fiksu ja sinkku nähtävästi.
Rupesin tässä miettimään, että opettaja-oppilas suhdehan on kielletty... Mutta muuttuuko asetelma jos oppilas on täysi-ikäinen?- INkki
Noh. kyllä se se sen verran muuttaa että ainakaan se ei ole kiellettyä enää jos on täysi ikäinen,, mutta ei sitä hyvälläkään katsota. molempia ruvetaan pian kiusaamaan ja toisen täytyy vaihtaaa koulua, mutta koulun ulkopuolella se on mahdollista. siten ettei edes paras kaveri saa tietää..
- blaagh
mulla on kans sama tilanne, paitsi, että olen jo korkeakoulussa ja 20 ja ope jotian 30 ja sinkku ja vieläpä mainosti tätä minulle. voi miksi hänen pitää olla minun ope. voi kumpa olisin tavannut hänet jossain muualla.
- Nimetön
http://neviah.laif.fi
Hullua.- MP
Sen takiahan sinne kouluunkin jaksaa mennä jos siellä on joku tai jokin tyyppi mitä voi katsella ja flirttailla sen kanssa ja toivoa koko päivän sitä että "törmäis" siihen tunnilla välkällä tai jossain ja vois jotain kepeää sanotusta siihen heittää ja toivoa että se huomais sut ja jäis mieleen...
- oma nuoruus
ja varmaan monelle muullekin. Paitsi jos kaikki opet on olleet tosi vanhoja:D
Se tuntuukin ehkä toisaalta ihanalta ja sitten myös raskaalta, koska ne tunteet on niin kiihkeitä.
Voi olla jotenkin epämieluisaa ajatella, mutta se menee ajallaan ohi ja tulee joku toinen ihana.
Anteeksi jos kuulostan ymmärtämättömän tylsältä.
muistan sen pienen tumman open jonka nappisilmät sai mun sydämen sykkimään.
Unehtui tyystin, paitsi muisto jäi:) ja moni muukin jälkeensä!
Ole vaan ihastunut ja opiskele innolla.
Ja ihastu vielä moneen ihanaan kertaan. Olispa sulla ihana ja hyvä tulevaisuus edessä.- 5
Opella on 5
- Hobitti
ei se musta kauheeta oo. Paitsi viikonloput ja lomat on aika sietämättömiä. Ja sitte ku mulla on vielä sen tunteja niin harvoin ja viikko menee aina niin nopee. Plus tietää että sillä on vaimo ja perhe eikä meillä koskaan vois olla mitään, niin onhan se tavallaan rankkaa. Mutta kyllä siitä selvitään:) Ja ohan se kivaakin♥
- terv. renttu
jooo mä oon kans ihastunu yhteen partasuuhun joka oli 80-luvulla peräti rehtorina.
jessus ku sain siltä munaa - Piqqu
Tuttu on tunne, nimittäin tuo opettajaan ihastuminen. Oikeesti tosi outo tunne ja ehkä hiukan ällöttäväkin :DD ns. "oonko normaali?" vaik opettajiin ihastuminen taitaa olla melko yleistä! Tuntuu, että sitä ajattelee koko ajan ja jotenki ehkä sekin tykkää musta... Välillämme on ehkä jotain vetoa.
Tuntuu ihan kauheelta, ku koht lähen tost koulusta, eikä tule enää moniakaan tilaisuuksia nähdä häntä! NYYYYYYYYYYYYYYH. My life is overrr. :(( No ei, kyl ajan kanssa ne tunteetki hävii mut ikävä tulee varmasti. - nyyh99
Mäkin oon ollu jo kolmisen viikkoo ihastunu yhteen kouluni opeen. Se ei opeta mua, paitsi kerran oli sijaisena (aww, se oli ihanaa). Ongelma on se, että sillä on avovaimo ja kaksi tytärtä, joista toinen on mun ikäinen ja rinnakkkaisluokalla samassa koulussa. Ai niin , lisäks se on 54 vuotias ja mie oon sen13...Ajan kanssa menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383575On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542150Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251575Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma591508- 761417
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55983Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi38837