Paikka Imatralla mihin et ainakaan muuttaisi?
Matara,mäentaus,sienimäki
missä et ainakaan asuisi
9
1239
Vastaukset
- Rasisti
MUstalaisten sekaan ei kiitos!
Vihaan kahta asiaa mustalaisia ja rasisteja ;)- Eki
En kyllä asuisi koko "kaupungissa" jos ei olisi pakko... Totella sekava ja sisäänpäin lämpenevä paikka.
- hertta
Eki kirjoitti:
En kyllä asuisi koko "kaupungissa" jos ei olisi pakko... Totella sekava ja sisäänpäin lämpenevä paikka.
Pakko sinun TODELLAKAAN ei ole! ja kukapa tuommoista edes jäisi kaipamaan.
- Minä
hertta kirjoitti:
Pakko sinun TODELLAKAAN ei ole! ja kukapa tuommoista edes jäisi kaipamaan.
Oikeesti, jos elää tahtoo virikkeellistä ja sosiaalista elämää-mitä Imatra tarjoaa?
En tunne yhtäkään joka olisi muuttanut takasin Imatralle, sieltä lähdettyään.
...Eikun yksi on,muutti Imatralta lappeeseen-oli n.10v työttömänä siellä ja sit tuli takas:työttömäks imatralle...äitin ruokintaan,säästyypä työkkärirahat baariin-ja muija kaiken lisäksi! - hertta
Minä kirjoitti:
Oikeesti, jos elää tahtoo virikkeellistä ja sosiaalista elämää-mitä Imatra tarjoaa?
En tunne yhtäkään joka olisi muuttanut takasin Imatralle, sieltä lähdettyään.
...Eikun yksi on,muutti Imatralta lappeeseen-oli n.10v työttömänä siellä ja sit tuli takas:työttömäks imatralle...äitin ruokintaan,säästyypä työkkärirahat baariin-ja muija kaiken lisäksi!Pienetpä ovat ympyräsi! Etkö todellakaan ole onnistunut tutustumaan edes yhteen niistä 350,jotka viime vuonna muuttivat Imatralle?
Ei ihme, että et ole keksinyt mitään virikkeellistä,; taitaa resurssit puuttua. - Minä
hertta kirjoitti:
Pienetpä ovat ympyräsi! Etkö todellakaan ole onnistunut tutustumaan edes yhteen niistä 350,jotka viime vuonna muuttivat Imatralle?
Ei ihme, että et ole keksinyt mitään virikkeellistä,; taitaa resurssit puuttua.En edes asu Imatralla(enää).Kohta täydet 10 vuotta vakituisesti n.350km päässä,joten hertta et pilaa mun ilmaa!
- Eki
hertta kirjoitti:
Pienetpä ovat ympyräsi! Etkö todellakaan ole onnistunut tutustumaan edes yhteen niistä 350,jotka viime vuonna muuttivat Imatralle?
Ei ihme, että et ole keksinyt mitään virikkeellistä,; taitaa resurssit puuttua.minkähänlaisia harhakuvitelmia sinulla on näiden 350 uuden onnellisen imaaatralaisen tulemisen syyksi? Suomalaiset ovat niin tasa-arvoisia että saavat koulutusta siellä mistä ovat joten luulen että puolet tuosta luvusta (lienekkös faktaa sekään?) ovat opiskelijoita ja lähes toinen puoli on tuntenut tulevansa paratiisiin tai siis ovat tulleet ylitettyään rajan. Kyllä tämä paikka kertoo siitä jumalan huumorintajusta.
- koululainen
Eki kirjoitti:
minkähänlaisia harhakuvitelmia sinulla on näiden 350 uuden onnellisen imaaatralaisen tulemisen syyksi? Suomalaiset ovat niin tasa-arvoisia että saavat koulutusta siellä mistä ovat joten luulen että puolet tuosta luvusta (lienekkös faktaa sekään?) ovat opiskelijoita ja lähes toinen puoli on tuntenut tulevansa paratiisiin tai siis ovat tulleet ylitettyään rajan. Kyllä tämä paikka kertoo siitä jumalan huumorintajusta.
silt se eki näyttää miunki mielest
- Veijonen
Eveliinan murhapaikan läheisyydessä, koska
se oli peilikuva asuinpaikaistani toispuol
joutsenoo ja varoitin etukäteen ajankohdastakin niinkuin aina ja maailman loppuun asti:
http://go.to/veijonen
KEISARIN UUDET VAATTEET
PEILEJÄ HISTORIAAN JA TULEVAISUUTEEN
Tiistaina 16. 3. 2004 mieleeni tuli alkaa tutkia aihetta "Peilejä historiaan ja tulevaisuuteen". Ensimmäiset hajanaiset ajatukseni siitä löytyvät vain keskusteluryhmästä otsikolla Keisarin uudet vaatteet. Siellä "Otto" viisastelee, miten huono profeetta olenkaan, kun 32 vuoden yhtämittaisen mahdottomuuden toteuttamisen jatkoksi nyt ennaltatiesin vain ajankohdan 2,5 vuotta WTC:n iskusta ja tapahtumavaihtoehtoja olivat uusi terrori-isku ja GORBAN PALUUN ALKAMINEN. Tietenkin olin keihäällä jo vuonna 1972 osannut vuosituhannen vaihteeseen ja sitten syksyllä 2000 jatkanut siitä valitellen sen 3,5 kymmenmetrisenikin osumista ajankohtaan 11. 3. 2004. Niin en siis ollut tiennyt ajankohtaa 11. 3. 2004 WTC:n iskun tapahtuessa vaan jo ainakin vuotta aikaisemmin. Ja siihen profetoinut tulevan tapahtuman olevan exodusparodiaa niinkuin kirjoitinkin sivun exodus2004.htm.
En tainnut etukäteen mainita, että exoduksen todistavia tapahtumia tulisi sekä taivaalle että maalle. Tai olihan siitä kymmenennestä planeetastakin jo aiemmin puhetta. Ja miten huonosti olinkaan aprikoinut, että alkaisi Gorban paluu? Alkaisi Gorban paluu! Se juuri alkoi. Ihan niin että kun exodustodistus tuli niin Gorban paluu alkoi. Toisin sanoen siinä siis varmistui, että Gorba tulee sitten valtaan tarkalleen 1,5 vuotta siitä.
KATSOTAANPA PEILIIN
Voin lisäksi puhua, että Gorban paluumatka valtaan 1,5 vuodessa on alkanut ihan siihen malliin kuin Gorba oli tullut takaisin politiikkaankin 1,5 vuotta ennen WTC:n iskua! Ja näin taas minä, löysin sen oikea peilikin, joten katsotaanpa peilistäkin:
2000 03/11 ] 2001 09/11 - 2002 06/11 - 2004 03/11 [ 2005 09/11
Ensimmäisestä peilistä näkee, että keisari on vain alaston pelle.
Ja justiinsa juu. Veijonen on Lucifer eli valon tuoja -sivuni oli keväältä 2002 ja silloinhan spiritistit manasivat manalasta tiedon, että Veijonen joutuu häpeämään alkaen 11. 6. 2002. Peili siis olenkin minä. Toisella puolellani Gorba palasi politiikkaan ja toisella puolen palaa valtaan. Kiitoksia, vain minulla kaikki vaatteet pysyivät yllä.
Asiaa voi varmistaa katsomalla vuoden 1995 kirjaani:
Siinähän varoitetaan palaamasta politiikkaan, mutta joka liekkiin ryhtyy niin kärsiköön. Toinen peili paljastaa, kenen poika alaston pelle tulee olemaan:
2001 09/11 ] 2004 03/11 [ 2006 09/11
Exodus oli ennaltatiedetysti keskellä ja Saatanan näköinen ihminen on hän, joka noin 11. 9. 2005 tulee Moskovassa valtaan ja pari vuotta siitä ilmestyy vahvistamaan perkeleen näköistä rauhaa Jerusalemille (keskikohta 2006 09/11).
PAARMA JA GORBA YHTEEN SOPPII
Pakko katsoa, miten me Paarman kanssa peilaammekaan:
Aprilli syö silli. Paikan peilinä oli Helsinki. Paarman kirkko 700 ja minun Lappeenranta 350. Janan ääripäitä me. Pienin olen ja hän isoin. Katsoo tänne niin näkee Antikristuksen luvun, saman paskan 3,5. Katson sinne niin ihan täydelliseltä näytän. Kiittää taas ja hyvää päivää lukijoilleen toivottaa,
Harri Veijonen keskiviikkoaamuna kello puoli kahdeksan 17. 3. 2004 http://go.to/veijonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402100Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718