Mistä löytää mies 4-kymppisenä?

Naissinkku41

Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itsellesopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?

313

22717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lanzarotella

      miehen 48-vuotiaana. Tosin oli eräs tuttavani sanonut ennen matkaa minulle, että ota itsellesi nyt kohta mies, ennenkuin se on myöhäistä. Minun mieheni, silloin 47 vuotias, haki myös nuorempaa, mutta niin me kuitenkin kiinnitimme ankkurimme toisiinsa. Naimisiin mentiin 2 vuoden kuluttua. Alku oli vaikeaa, erokin oli lähellä, kun emme täyttäneet 100% toistemme vaatimuksia. Nyt on sopeuduttu ja ollaan sitä mieltä, että hyvä kun löysimme toisemme.-Mutta aikomukset täytyy olla rehellisiä alusta alkaen, täytyy tukea toista ja vakuuttaa yhä uudelleen, että ei halua leikkiä toisen tunteilla. Nyt on oltu aviossa 16 vuotta ja ollaan, kunnes kuolema meidät erottaa.
      Siis onnea paljon ja ota, ennenkuin on myöhäistä. Niin se akateemisuus: akateemisissa on yhtä paljon yksinäisiä, tosin monella on oma akateemisuus hurahtanut päähän, niin että luulevat määräävänsä toisia ihmisiä vain tittelinsä perusteella. Sellaiset ihmiset kuuluvatkin elämään yksin, kuka piru heitä kestäisi, mutta on niitäkin akateemisia, jotka ovat kasvaneet myös ihmisinä.

      • Naissinkku41

        Kiitos vinkistä, nuo lomareissut taitavat olla hyvä vaihtoehto. Lomaa vaan on sen verran harvoin että mielellään sitä arkenakin löytäsi jotain vaihtoehtoja.

        Mitä tuohon akateemisuuteen tulee niin sitä en tarkoittanut miksikään itseisarvoksi. Lähinnä ajoin takaa sitä, että jos joku ehdottaa etsimään itselleen takametsien yksinäisiä poikamiehiä niin sille tielle en tahtoisi mennä. Haluan elää kaupungissa enkä tunne tarvetta hakeutua maalle. Asvalttiviidakko on kuitenkin .uontoa armottomampi - ainakin parisuhdeasioissa.


      • pookionki
        Naissinkku41 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, nuo lomareissut taitavat olla hyvä vaihtoehto. Lomaa vaan on sen verran harvoin että mielellään sitä arkenakin löytäsi jotain vaihtoehtoja.

        Mitä tuohon akateemisuuteen tulee niin sitä en tarkoittanut miksikään itseisarvoksi. Lähinnä ajoin takaa sitä, että jos joku ehdottaa etsimään itselleen takametsien yksinäisiä poikamiehiä niin sille tielle en tahtoisi mennä. Haluan elää kaupungissa enkä tunne tarvetta hakeutua maalle. Asvalttiviidakko on kuitenkin .uontoa armottomampi - ainakin parisuhdeasioissa.

        Takametsien miehissä on akateemisia pilvin pimein. Tosin ne ovatkin aika viksua väkeä ja haluavat elää elämäänsä jopa ilman mitään naispuolista päällepäsmäriä.


      • eyes open
        Naissinkku41 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, nuo lomareissut taitavat olla hyvä vaihtoehto. Lomaa vaan on sen verran harvoin että mielellään sitä arkenakin löytäsi jotain vaihtoehtoja.

        Mitä tuohon akateemisuuteen tulee niin sitä en tarkoittanut miksikään itseisarvoksi. Lähinnä ajoin takaa sitä, että jos joku ehdottaa etsimään itselleen takametsien yksinäisiä poikamiehiä niin sille tielle en tahtoisi mennä. Haluan elää kaupungissa enkä tunne tarvetta hakeutua maalle. Asvalttiviidakko on kuitenkin .uontoa armottomampi - ainakin parisuhdeasioissa.

        työkaverini löysi nykyisen miesystävänsä autokorjaamolta! Katseet olivat kuulema kohdanneet ja se oli menoa.


      • aut-ot-on
        eyes open kirjoitti:

        työkaverini löysi nykyisen miesystävänsä autokorjaamolta! Katseet olivat kuulema kohdanneet ja se oli menoa.

        Jaa - kai pitäisi sitten hankkia auto, että voi viedä sen korjattavaksi ; )


      • kysyn vaan
        Naissinkku41 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, nuo lomareissut taitavat olla hyvä vaihtoehto. Lomaa vaan on sen verran harvoin että mielellään sitä arkenakin löytäsi jotain vaihtoehtoja.

        Mitä tuohon akateemisuuteen tulee niin sitä en tarkoittanut miksikään itseisarvoksi. Lähinnä ajoin takaa sitä, että jos joku ehdottaa etsimään itselleen takametsien yksinäisiä poikamiehiä niin sille tielle en tahtoisi mennä. Haluan elää kaupungissa enkä tunne tarvetta hakeutua maalle. Asvalttiviidakko on kuitenkin .uontoa armottomampi - ainakin parisuhdeasioissa.

        Mikä meissä akateemisissa takametsien poikamiehissä on vikana? On agronomin tittelit maa- ja metsätaloustieteellisestä, metsätilat, pellot sun muut. On hevoshaat, järvet ja moottoriveneet. Vielä kerran: mikä meissä on vikana?


      • ei ap.
        kysyn vaan kirjoitti:

        Mikä meissä akateemisissa takametsien poikamiehissä on vikana? On agronomin tittelit maa- ja metsätaloustieteellisestä, metsätilat, pellot sun muut. On hevoshaat, järvet ja moottoriveneet. Vielä kerran: mikä meissä on vikana?

        Ei mikään. Ei ainakaan minun mielestäni: mutta en ole ap. kirjoittaja.


      • hopsuli
        kysyn vaan kirjoitti:

        Mikä meissä akateemisissa takametsien poikamiehissä on vikana? On agronomin tittelit maa- ja metsätaloustieteellisestä, metsätilat, pellot sun muut. On hevoshaat, järvet ja moottoriveneet. Vielä kerran: mikä meissä on vikana?

        Jos mies haluaa heti kertoa tittelinsä ja suuren omaisuutensa määrän, poistun välittömästi takavasemmalle.
        Aivan sama, mitä kouluja on käynyt, jos itsensä pystyy elättämään eikä minun lompakolleni pyri.
        Tärkeintä on normaali itsetunto ja hyvät käytöstavat.
        Aika paljon on naisia, jotka ovat niin umpikaupunkilaisia, etteivät viihtyisi takametsissä. Ja monet takametsien sinkkunaiset, ehkä haluavat kaupunkiin. Olisiko tuossa jotain selitystä..
        Ihastumisessa on vaan jotain outoa kemiaa. Ainakin minulla. Joku mies vaan tuntuu heti tutulta ja omalta. Ja seuraavaksi sitten paljastuukin, että hän on jo varattu. Näin on ainakin lähiaikoina käynyt joka kerta.
        Mutta kyllä se oma vielä löytyy tälle vanhallekin akalle =)


      • Kaupunkilainen
        kysyn vaan kirjoitti:

        Mikä meissä akateemisissa takametsien poikamiehissä on vikana? On agronomin tittelit maa- ja metsätaloustieteellisestä, metsätilat, pellot sun muut. On hevoshaat, järvet ja moottoriveneet. Vielä kerran: mikä meissä on vikana?

        ole kuin osoite.


      • Kaupunkilainen kirjoitti:

        ole kuin osoite.

        >>---Sanoisin tuohon osoite juttuun että meillä takametsien Miehillä se osoite juuri onkin,,,siellä jossain missä inhimillisyys vielä tunnetaan,,ja eletään oikeata elämää..kiireetöntä---
        >>Mukavaa kevättä kaikille


      • ItsenäinenNainen45
        eyes open kirjoitti:

        työkaverini löysi nykyisen miesystävänsä autokorjaamolta! Katseet olivat kuulema kohdanneet ja se oli menoa.

        minäkin exäni reilut 6 vuotta sitten. Ja prkl mikä pelimies! Hukkaan meni ne 6 vuotta, jätkä vielä kehtas vehdata uuden eukkonsa kanssa kun me vielä asuttiin yhdessä. On kyllä kuulemma tehny niin ennenkin. Sellaisia on korjaamojen sankarimiehet. Ja pyh! Duunaria en enää ota!


      • salomakimarkku
        aut-ot-on kirjoitti:

        Jaa - kai pitäisi sitten hankkia auto, että voi viedä sen korjattavaksi ; )

        Hei!!!
        Et tarvitse autoa, minä ihan ite olen Pärnänen, tai ainakin Pärnänen. Tv. Markku


      • Rauno Virtanen
        pookionki kirjoitti:

        Takametsien miehissä on akateemisia pilvin pimein. Tosin ne ovatkin aika viksua väkeä ja haluavat elää elämäänsä jopa ilman mitään naispuolista päällepäsmäriä.

        Yksi hyvä puoli nykyajassa on, että voi tutkia kaikessa rauhassa haluamansa ikäryhmän deitti profiileja erilaisilla nettideitti palstoilla. Yksi hyvä on mainittu täällä http://bit.ly/seuranhaku mistä itselläni on hyviä kokemuksia.
        Sinnikkyys ja rohkeus palkitaan!


      • kysyn vaan kirjoitti:

        Mikä meissä akateemisissa takametsien poikamiehissä on vikana? On agronomin tittelit maa- ja metsätaloustieteellisestä, metsätilat, pellot sun muut. On hevoshaat, järvet ja moottoriveneet. Vielä kerran: mikä meissä on vikana?

        No ei mikään. Kyllä minulle kelpaa ;)


      • nainen iloinen
        kysyn vaan kirjoitti:

        Mikä meissä akateemisissa takametsien poikamiehissä on vikana? On agronomin tittelit maa- ja metsätaloustieteellisestä, metsätilat, pellot sun muut. On hevoshaat, järvet ja moottoriveneet. Vielä kerran: mikä meissä on vikana?

        Eipä teissä mitään vikaa ole, itse olen 45 nainen ja olisin valmis muuttamaan maalle ja viihdyn malla kun olen lapsuuteni siellä viettänyt. Mutta mistäs teitä sitten tapaa toki varmaan siellä treffipalstoilla kai ainoastaan

        terkuin yksin asustelija


      • vautsi
        ItsenäinenNainen45 kirjoitti:

        minäkin exäni reilut 6 vuotta sitten. Ja prkl mikä pelimies! Hukkaan meni ne 6 vuotta, jätkä vielä kehtas vehdata uuden eukkonsa kanssa kun me vielä asuttiin yhdessä. On kyllä kuulemma tehny niin ennenkin. Sellaisia on korjaamojen sankarimiehet. Ja pyh! Duunaria en enää ota!

        OOt ihku veti veteläksi minut kyllä. Hyvä että jätti anteeksi vaan, oonkin oottanut *oven takana jo kauan' .
        Mitenhän sutkin sais pyörrytettyä?


      • Lemni
        kysyn vaan kirjoitti:

        Mikä meissä akateemisissa takametsien poikamiehissä on vikana? On agronomin tittelit maa- ja metsätaloustieteellisestä, metsätilat, pellot sun muut. On hevoshaat, järvet ja moottoriveneet. Vielä kerran: mikä meissä on vikana?

        Ei mikään, jos se kohdalle osuu niin napsahtaa. Itse olen kaupungista ja mökki maalla, mutta kun ei jaksa baareissa juosta vaikka se joskus on ihan kivaa. Täyspäisen miehen haluaisin ja rehellisen, ei mitään muuta. eihän ne miehet tietenkään kotoa tule hakemaan vaikka kuinka haluaisi :)


      • duunari3
        ItsenäinenNainen45 kirjoitti:

        minäkin exäni reilut 6 vuotta sitten. Ja prkl mikä pelimies! Hukkaan meni ne 6 vuotta, jätkä vielä kehtas vehdata uuden eukkonsa kanssa kun me vielä asuttiin yhdessä. On kyllä kuulemma tehny niin ennenkin. Sellaisia on korjaamojen sankarimiehet. Ja pyh! Duunaria en enää ota!

        "itsenäinennainen45"
        kun et ottais ketään niin olis kaikille parempi.


      • Juuuuuuuulia
        kysyn vaan kirjoitti:

        Mikä meissä akateemisissa takametsien poikamiehissä on vikana? On agronomin tittelit maa- ja metsätaloustieteellisestä, metsätilat, pellot sun muut. On hevoshaat, järvet ja moottoriveneet. Vielä kerran: mikä meissä on vikana?

        Ei teitä näe missään. T: akateeminen takametsien vanhapiika hevoshakoineen


      • hopsuli kirjoitti:

        Jos mies haluaa heti kertoa tittelinsä ja suuren omaisuutensa määrän, poistun välittömästi takavasemmalle.
        Aivan sama, mitä kouluja on käynyt, jos itsensä pystyy elättämään eikä minun lompakolleni pyri.
        Tärkeintä on normaali itsetunto ja hyvät käytöstavat.
        Aika paljon on naisia, jotka ovat niin umpikaupunkilaisia, etteivät viihtyisi takametsissä. Ja monet takametsien sinkkunaiset, ehkä haluavat kaupunkiin. Olisiko tuossa jotain selitystä..
        Ihastumisessa on vaan jotain outoa kemiaa. Ainakin minulla. Joku mies vaan tuntuu heti tutulta ja omalta. Ja seuraavaksi sitten paljastuukin, että hän on jo varattu. Näin on ainakin lähiaikoina käynyt joka kerta.
        Mutta kyllä se oma vielä löytyy tälle vanhallekin akalle =)

        Hienoa positiivisuutta sinussa ja itsetunto ihan kohdillaan.


      • Anonyymi

    • miehet välitä

      Saman olen huomannut minäkin:kaiken ikäiset miehet etsivät vain 20-v tyttösten seuraa.Itsekin olen ollut avioerotuksen jälkeen jo 10v ilman kaveria.Ainoat miehet,jotka ovat olleet kiinnostuneita seurastani,ovat olleet 70-80v.
      Minä olen jo luopunut kokonaan ajatuksesta,että joskus vielä saisin olla miehen kainalossa ja olla rakastettu.Olenkin suunnitellut,että lopetan itseni koristamisen meikillä ja kauniilla vaatteilla ja alan resupekaksi ja erakoidun.Aivan sama sitten,kun ei muutenkaan enää kelpaa kenellekään.Vanha mikä vanha ja täysin kelpaamaton.

      • junnare

        Nyt ei kyllä kysyntä ja tarjonta tunnu kohtaavan


      • rakastettuna hyvä olla

        Kun itse haluaa jotain, ei tule sitä saamaan. Kun itse olet valmis antamaan jotain, ottajia kyllä löytyy.

        Rakasta itseäsi, et tarvitse siihen muita. "Itserakkautesi" näkyy ulkoisena viehätyksenä ja vetää puoleensa. Ensin täytyy opetella rakastamaan itseään, vasta sitten voi jakaa hyvää muillekin. Jos itsellä on paha olla, miksi kukaan haluaisi tulla jakamaan pahaa oloa kanssasi. Yhdessäolo on yhteistä kivaa, ei yhteistä pahaa.

        Sinun ei tarvitse hakea kelpaamista toisilta. Et tarvitse sitä. Tarvitset sitä, että kelpaat itsellesi. Et ole erilaisempi kuin kukaan täällä. Me kaikki olemme yhtä ja samaa luontoa vain erinäköisissä paketeissa, ei toista huonompana vaan yhtä hyvänä.


      • miehetkin

        välittää! Ehdokkaita on pilvin pimein! Täytyy vain omata positiivinen asenne, katsella maailmaa avoimin mielin ja huolehtia kunnostaan.
        Ruikuttajia on myös miehissä, vaan he jäävätkin minun puolestani omaan arvoonsa.
        Ei saa ajatella mitä itse voi saada, vaan mitä itse voi antaa..


      • loppusuoralla
        rakastettuna hyvä olla kirjoitti:

        Kun itse haluaa jotain, ei tule sitä saamaan. Kun itse olet valmis antamaan jotain, ottajia kyllä löytyy.

        Rakasta itseäsi, et tarvitse siihen muita. "Itserakkautesi" näkyy ulkoisena viehätyksenä ja vetää puoleensa. Ensin täytyy opetella rakastamaan itseään, vasta sitten voi jakaa hyvää muillekin. Jos itsellä on paha olla, miksi kukaan haluaisi tulla jakamaan pahaa oloa kanssasi. Yhdessäolo on yhteistä kivaa, ei yhteistä pahaa.

        Sinun ei tarvitse hakea kelpaamista toisilta. Et tarvitse sitä. Tarvitset sitä, että kelpaat itsellesi. Et ole erilaisempi kuin kukaan täällä. Me kaikki olemme yhtä ja samaa luontoa vain erinäköisissä paketeissa, ei toista huonompana vaan yhtä hyvänä.

        Nämä on näitä kirjoista kopioituja fraaseja,joissa yleistetään kaikki typeryys.Kyllä jokainen,joka on kokenut saman nöyryytyksen,kymmenien vuosien avioliiton päättymisen siihen,että oma mies panee paksuksi parikymppisen naimisissa olevan naisen ja karkaa tämän kanssa, ymmärtää,että kokemus sattuu ,eikä katoa koskaan.
        Vaikka kuinka sitä järkeilisi,on se ikuinen kolaus itsetunnolle.Omalla paikkakunnalla minua alettiin halveksua tapauksen jälkeen ja mies nostettiin sankariksi.Täällä on sellaistakin puhuttu,että minun kanssani ei kukaan mies saa seurustella,ennen kuin ex-mies on kuollut,koska nainen on kuulemma naimisissa miehen kuolemaan asti.Mies on vapaa silloin kun hänelle sopii.Ihme ääliöitä täällä.
        Olen tullut näiden tapahtumien vuoksi kyyniseksi ja en enää usko,että minua kukaan voisi rakastaa.Yksin vietän kaikki illat,juhlapyhät ja lomat jne.
        Ottakoon oman ikäiseni miehet niitä 20v tyttöjä,jos haluavat.Ilo on jo kokonaan kaikonnut elämästäni.


      • Puhurix

        Kyllä mun kokemus on ihan toisenlainen. Seuraa on kyllä ihan riittämiin jos sitä haluaa!


      • Ookko sä pitkä, vai lyhyt ja hoikka normaali vai pyöreä. Kun kuva on, jo rupee viuhka käymään, jos olet nainen ainakin jalanjäljistä päätellen. Ja onhan meeitä komeita miehiä täällä ihan hurumykkänään. Tai kuin verkonsilmää. Tästäkin miehen ihan pilkkahintaan. Tai niinkuin asevelihintaan. Ei saa tykätä huonoa pienoisesta läpänheitoista.


      • oppinut jo
        rakastettuna hyvä olla kirjoitti:

        Kun itse haluaa jotain, ei tule sitä saamaan. Kun itse olet valmis antamaan jotain, ottajia kyllä löytyy.

        Rakasta itseäsi, et tarvitse siihen muita. "Itserakkautesi" näkyy ulkoisena viehätyksenä ja vetää puoleensa. Ensin täytyy opetella rakastamaan itseään, vasta sitten voi jakaa hyvää muillekin. Jos itsellä on paha olla, miksi kukaan haluaisi tulla jakamaan pahaa oloa kanssasi. Yhdessäolo on yhteistä kivaa, ei yhteistä pahaa.

        Sinun ei tarvitse hakea kelpaamista toisilta. Et tarvitse sitä. Tarvitset sitä, että kelpaat itsellesi. Et ole erilaisempi kuin kukaan täällä. Me kaikki olemme yhtä ja samaa luontoa vain erinäköisissä paketeissa, ei toista huonompana vaan yhtä hyvänä.

        Hienosti kirjoitettu..


      • Mamma45
        Kättelijä kirjoitti:

        Ookko sä pitkä, vai lyhyt ja hoikka normaali vai pyöreä. Kun kuva on, jo rupee viuhka käymään, jos olet nainen ainakin jalanjäljistä päätellen. Ja onhan meeitä komeita miehiä täällä ihan hurumykkänään. Tai kuin verkonsilmää. Tästäkin miehen ihan pilkkahintaan. Tai niinkuin asevelihintaan. Ei saa tykätä huonoa pienoisesta läpänheitoista.

        Miehillä on kyllä sellaset vaatimukset naisten ulkonäön suhteen että huh...
        Pitäisi olla isot tissit ja iso peppu, mutta ylipainoa ei yhtään....jopa 10 kg ylipaino on ällöttävää...tälläisiin miehiin minä olen törmännyt.

        Olen naisellisen näköinen nainen, pukeudun naisellisesti, olen iloinen ja kuulema helposti lähestyttävä.Mutta kun minulla on se 10 kg liikaa(painoindeksin mukaan), niin empä enää kelpaakaan.......

        Tutustuin mukavaa mieheen netissä.Juteltiin puhelimessa monta kertaa, jutut täsmäsi, mutta kun näki minun kuvan muutuinkin ällöttäväksi naiseksi. Tuntuu pahalta, että ihminen arvotetaan täysin ulkonäön mukaan...


      • Yksin opettelua
        rakastettuna hyvä olla kirjoitti:

        Kun itse haluaa jotain, ei tule sitä saamaan. Kun itse olet valmis antamaan jotain, ottajia kyllä löytyy.

        Rakasta itseäsi, et tarvitse siihen muita. "Itserakkautesi" näkyy ulkoisena viehätyksenä ja vetää puoleensa. Ensin täytyy opetella rakastamaan itseään, vasta sitten voi jakaa hyvää muillekin. Jos itsellä on paha olla, miksi kukaan haluaisi tulla jakamaan pahaa oloa kanssasi. Yhdessäolo on yhteistä kivaa, ei yhteistä pahaa.

        Sinun ei tarvitse hakea kelpaamista toisilta. Et tarvitse sitä. Tarvitset sitä, että kelpaat itsellesi. Et ole erilaisempi kuin kukaan täällä. Me kaikki olemme yhtä ja samaa luontoa vain erinäköisissä paketeissa, ei toista huonompana vaan yhtä hyvänä.

        Hyvä kannanotto ja yhdyn tähän. Jos ei rakasta itseään, ei sitä kukaan muukaan tee ja joutuu vain "huonoihin" suhteisiin joissa joutuu ovimatoksi.

        Yksin eläminenkään ei tunnu niin rankalta kun osaa rakastaa itseään ja laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Ei vaivu epätoivoisiin ajatuksiin siitä ettei kelpaa kenellekään. Kun on sinut itsensä kanssa on hyvät mahdollisuudet JOSKUS sitten vain törmätä siihen jonka kanssa on hyviä hetkiä luvassa.


      • Anonyymi
        rakastettuna hyvä olla kirjoitti:

        Kun itse haluaa jotain, ei tule sitä saamaan. Kun itse olet valmis antamaan jotain, ottajia kyllä löytyy.

        Rakasta itseäsi, et tarvitse siihen muita. "Itserakkautesi" näkyy ulkoisena viehätyksenä ja vetää puoleensa. Ensin täytyy opetella rakastamaan itseään, vasta sitten voi jakaa hyvää muillekin. Jos itsellä on paha olla, miksi kukaan haluaisi tulla jakamaan pahaa oloa kanssasi. Yhdessäolo on yhteistä kivaa, ei yhteistä pahaa.

        Sinun ei tarvitse hakea kelpaamista toisilta. Et tarvitse sitä. Tarvitset sitä, että kelpaat itsellesi. Et ole erilaisempi kuin kukaan täällä. Me kaikki olemme yhtä ja samaa luontoa vain erinäköisissä paketeissa, ei toista huonompana vaan yhtä hyvänä.

        Juuri näin


    • yks tarkkailija.

      Että tää on 44 v vanhapoika .
      Eipä taida tarvitse muuta sanoa
      kuin että täys raitis ja savuton
      mutta ei vaan kelpaa tietysti
      asiaan vaikuttaa että olen
      maalta

      • nyt herätys

        Käykää uusin asentein uudelleen likoon, niin taatusti löydätte kumppanin. Miksi surkuttelette itseänne ja vastaavia samanikäisiänne? Mitä entisestä, olette p a r h a a s s a i ä s s ä, ei muuta kuin liikenteeseen iloisin ilmein ja 'Like a virgin' kuten Madonna laulaa!


      • hyvinkin!

        Mistä sinut löydän...? :=)


      • yks tarkkailija.
        hyvinkin! kirjoitti:

        Mistä sinut löydän...? :=)

        Kahvin keitossa ja sitten lypsylle
        Ja iltaa vähän tassä arvioinut
        Olisiko valasranta , merisärkkä,
        kukonhiekka ,rönni todennäköisesti
        jossain näistä vaikka matkat on
        pitkiä nautin ajamisesta ja aamuksi
        tietysti aamulypsylle.


      • hiljaa mielessäni
        yks tarkkailija. kirjoitti:

        Kahvin keitossa ja sitten lypsylle
        Ja iltaa vähän tassä arvioinut
        Olisiko valasranta , merisärkkä,
        kukonhiekka ,rönni todennäköisesti
        jossain näistä vaikka matkat on
        pitkiä nautin ajamisesta ja aamuksi
        tietysti aamulypsylle.

        meidät yhdessä siellä aamulypsyllä...
        Mutta kun, minä en elä maailmassa. Minä elän uskomassa. Ja siihen elämään eivät kuulu tanssilavat ym. paikat...


      • kiellä
        hiljaa mielessäni kirjoitti:

        meidät yhdessä siellä aamulypsyllä...
        Mutta kun, minä en elä maailmassa. Minä elän uskomassa. Ja siihen elämään eivät kuulu tanssilavat ym. paikat...

        varsinaisesti noita asioita. Uskovainen välttelee syntiä. Tanssi itsessään ei ole syntiä, alkoholin kohtuullinen käyttö ei ole syntiä...

        "Älkää juopuko niin, että teille tulee irstas ja haureellinen olo."


      • yks tarkkailija.
        hiljaa mielessäni kirjoitti:

        meidät yhdessä siellä aamulypsyllä...
        Mutta kun, minä en elä maailmassa. Minä elän uskomassa. Ja siihen elämään eivät kuulu tanssilavat ym. paikat...

        Joskus pakko päästä vain edes katseleen
        muita ihmisiä ja lavat on siihen hyviä
        paikkoja


      • sivustaseurannut. m.
        hiljaa mielessäni kirjoitti:

        meidät yhdessä siellä aamulypsyllä...
        Mutta kun, minä en elä maailmassa. Minä elän uskomassa. Ja siihen elämään eivät kuulu tanssilavat ym. paikat...

        Ihminen herää eres hiukan vaikka "yks tar..."
        käy lavoilla tai muita ihmisiä jotka ulkoilee
        menopaikoissa ei se tarkoita että ei uskoisi .
        Itsekään en juo ja käyn kesisin lavoilla tanssimassa
        en iskemässä vaikka iskuyrityksiä tulee
        ihan kivasti .


      • tosi moneksi
        sivustaseurannut. m. kirjoitti:

        Ihminen herää eres hiukan vaikka "yks tar..."
        käy lavoilla tai muita ihmisiä jotka ulkoilee
        menopaikoissa ei se tarkoita että ei uskoisi .
        Itsekään en juo ja käyn kesisin lavoilla tanssimassa
        en iskemässä vaikka iskuyrityksiä tulee
        ihan kivasti .

        Sinä uskot omalla tavallasi ja käyt tanssilavoilla jne.

        Minä ELÄN uskomassa, enkä voisi edes kuvitella käyväni lavoilla.

        Sallittakoon meille molemmille oma tapa uskoa. Minä uskon siten, kun se raamatussa sanotaan. En siten kuin ihmiset ovat sen aikojen saatossa muokanneet omia halujaan mukaillen..


      • jerry-jee
        hyvinkin! kirjoitti:

        Mistä sinut löydän...? :=)

        ei ehkä seikkailija -45


      • tosi moneksi kirjoitti:

        Sinä uskot omalla tavallasi ja käyt tanssilavoilla jne.

        Minä ELÄN uskomassa, enkä voisi edes kuvitella käyväni lavoilla.

        Sallittakoon meille molemmille oma tapa uskoa. Minä uskon siten, kun se raamatussa sanotaan. En siten kuin ihmiset ovat sen aikojen saatossa muokanneet omia halujaan mukaillen..

        lestadiolainen?


      • Mamma45
        nyt herätys kirjoitti:

        Käykää uusin asentein uudelleen likoon, niin taatusti löydätte kumppanin. Miksi surkuttelette itseänne ja vastaavia samanikäisiänne? Mitä entisestä, olette p a r h a a s s a i ä s s ä, ei muuta kuin liikenteeseen iloisin ilmein ja 'Like a virgin' kuten Madonna laulaa!

        Nyt herätys kiitos, toi oli hyvä tsemppi!!

        terkuin Mamma45


      • nyt herätys kirjoitti:

        Käykää uusin asentein uudelleen likoon, niin taatusti löydätte kumppanin. Miksi surkuttelette itseänne ja vastaavia samanikäisiänne? Mitä entisestä, olette p a r h a a s s a i ä s s ä, ei muuta kuin liikenteeseen iloisin ilmein ja 'Like a virgin' kuten Madonna laulaa!

        Niin just! Itse nelisen vuotta sitten eronnut lasteni isästä.
        Olen kuin viini, parantunut entisestään. :D

        Toki kroppa muuttuu kun vanhenee. Olen sinut omien "muotojeni" kanssa.
        Arjen tiimellyksessä en kerkeä käymään salilla tai muutenkaan urheilemaan riittävästi.

        Uskon ja haluan että löydän elämänkumppanin itselleni.
        Haluan rakastaa ja olla rakastettu


    • sieltä ne löytyvät

      etsimättä.
      Etsimällä ei. (tai ainakin todella harvoin)
      Pilkettä silmiin, avoin mieli, siitä ne miehet tykkää, ihan niinkuin naisetkin...-;

    • täti 47

      Eipä niitä miehiä ole täällä takametsilläkään. Ja vaikka en ole ns akateeminen, en siltikään jaksa keikkua baareissa. Tosin täällä peräkylällä ei monen montaa vaihtoehtoa ole silläkään saralla.
      Olen katsonut myös peiliin, sillä silmällä että onkos niissä vaatimuksissa kaikki kohdallaan.
      Mutta totuus on se että kivat miehet ovat kumppaneidensa kanssa,ja ne muut, niitä ei löydä, jos löytää, saattaa pian huomata astuneensa esim "hakukoukussa" olevan miehen pyydykseen. Hoh hoijaa, onhan toki ilmoja pidellyt.

    • ukko tipahti taivaalta

      ainoa paikka joka on tarkoitettu tutustumiseen on humppatanssipaikka. Sinne ei kuitenkaan tee mieli mennä etsimään kumppania, jonka musamaku ja elämäntyyli poikkeavat omasta. Jaaha, Miksikö ei löydy ketään?

    • Det finns hopp!

      Tiedätkö että nainen on parhaimmillaan nelikymppisenä!Odota vain niin tulee jokin!
      Nuoret naiset ovat ehkä kauniita mutta siinä kaikki!Sinulla on varmasti enemmän antaa kun ne nuoret naiset koskaan pystyisivät edes uneksimaan!
      Terv yksi mies joka etsii 4-kymppistä joka omistaa enemmän kun ulkonäön!!!

      • fantsu =))

        Niinh..siis millainen mies itse olet ? Ja millaista naista haet ?

        Terv yksi hassu 40v...nainen =)))))


      • evvk666

        "Terv yksi mies joka etsii 4-kymppistä joka omistaa enemmän kun ulkonäön!!!"
        toisin sanoen susiruma mutta mukava niinkö?
        Eipä paljoa kiihoita


    • saksalaistunut

      Oma ehdotukseni on että vaihdat suunnan ulkomaille. Euroopan metropoleista löytyy sivistyneitäkin vapaita miehiä. Itse nappasin saksalaisen miehen.

      • Wo-man-45

        Niinpä! Suomesta en löytänyt miestä, ei sillä että erityisesti olisin miestä etsinytkään. Olin varsin tyytyväinen itsekseni. Mutta jotenkin vaan lomamatkalla tapasin hollantilaisen miehen , ja ollaan oltu yhdessä nyt 5v. Eikä muuten ole akateeminen, vaikka itse olen, mutta kaikilla meillä on kriteerimme...


      • tiltaltti
        Wo-man-45 kirjoitti:

        Niinpä! Suomesta en löytänyt miestä, ei sillä että erityisesti olisin miestä etsinytkään. Olin varsin tyytyväinen itsekseni. Mutta jotenkin vaan lomamatkalla tapasin hollantilaisen miehen , ja ollaan oltu yhdessä nyt 5v. Eikä muuten ole akateeminen, vaikka itse olen, mutta kaikilla meillä on kriteerimme...

        Siirryin varattuihin miehiin. Kyllästyin ikäisteni miesten seksi ongelmiin. Myös aina uuden ja uuden suhteen aloitus ja lopetus oli rankkaa.
        Nyt saan lämpöä ja seksiä silloin tällöin, mutta ei mun tarvii itsekkään sen enempää antaa. En suosittele tätä kellekkään. Itse vain kyllästyin seurustelu suhteita solmimaan.


      • Itsekin sen todennut
        Wo-man-45 kirjoitti:

        Niinpä! Suomesta en löytänyt miestä, ei sillä että erityisesti olisin miestä etsinytkään. Olin varsin tyytyväinen itsekseni. Mutta jotenkin vaan lomamatkalla tapasin hollantilaisen miehen , ja ollaan oltu yhdessä nyt 5v. Eikä muuten ole akateeminen, vaikka itse olen, mutta kaikilla meillä on kriteerimme...

        Mitä tekee suomalainen nainen tavatessaan ulkomaalaisen miehen?

        Lentää hämmästyksestä selälleen ja ottaa jaon kahteen.


    • Mikko1968

      Vaikeaahan se on mutta ei pidä luovuttaa jos oikeasti jotain haluaa. Itse olen etsinyt jo 8 vuotta mutta "saalis" on ollut kehnonlainen. Ehkäpä jokupäivä on onnea, ja sitähän on!!!

      • N40+

        Erosin 15v sitten ja en ole eron jälkeen oikeestaan seurustelleut kenenkään kanssa. Kokeilin vähän aikaa, mutta se ei ollut sitä mitä hain.


        Kyllä tarjontaa on ollut, mutta joku hohto puuttuu, ettei mua kiinnosta.

        Olen jo luovuttanut ja päättänyt elää yksin. Kyllä kuitenkin saan katseita kun kävelen yksinään, mutta se jääkin siihen En pidä itseäni kauniina eikä varmaan muutkaan.


    • Jermuxi tms.

      Tällaiset menestyvät, hauskat ja vilkkaat ponkataan heti vapailta markkinoilta kuleksimasta perhettä perustamaan. Näin se vaan menee ja koko ajan saa vieläkin "potkia" noita misuja pois tieltä paareissa, kun niitä niiiiiin kovasti kiinnostaisi meikäläinen, vaikka olenkin varattu. Nyt sitä on sitten tutkittu ihan ja se, mitä sanoin jo piiiitkän aikaa sitten, on tieteellisesti totistettu. Varatut ukot meinataan ihan pakolla kaapata mukaan. Kjäh!
      Toivotan kuitenkin onnea etsintään ja uskon, että löydät hänet, kun et oikein hirveesti ole etsimässäkään sillä hetkellä.

    • Ei vapaa

      Miehiä on kadut ja kapakat täynnä! Eronneita nimenomaan.
      Miten voi olla naiselle niiiin vaikeeta, miehet ymmärrän, kukaan nainen
      miestä lähesty..Vaan päinvastoin kyllä. Ja huomaat kai kuka on fiksu??

      • vapaa tai...

        Monesti tuodaan julki sellainen käsite yksinäisille, että mene ja ota vaan omasi milloin vaan ja mistä milloinkin haluat ja se olisi juuri se. Kuin niitä sopivia olisi pilvin pimein otettavissa. Itse en tuollaiseen usko.

        Täytyyhän toisesta pitää, eikä vaan sännätä samaan kämppään sen taka, kun kumpiin ny sattuu olemaan itsekseen......... teeskentely ei johda välttämättä onneen, eli ympäristölle on turha näytellä.


      • lähestyy

        mutta heti ensimmäisestä lauseesta se yleensä selviää, että olen eri aaltopituudella. Mun korvat menee heti lukkoon ja naamalle vääntyy väkinäinen ilme, että ai mielenkiintoista. Sitten tiedän heti monta jotka ois hänen kanssaan yhtä innostuneita ja miksi mulle aina tulee joku ihan toiselta planeetalta?


    • wilma60

      Miehen metsästäminen kannattaa lopettaa ja keskittyä elämää omaa, mukavaa ja ihanaa elämää. Mitä enemmän ihminen etsii niin sitä varmemmin hän pettyy eikä löydä sitä mitä haluaa. Kun naisella on ikää 40 niin oman ikäisen miehen löytäminen on kyllä todella vaikeaa. Mutta miksi naisen pitää katsella oman ikäisiä vaan kyllä hänkin voi tehdä ihan samalla tavalla kuin miehet ja siirtyä nuorempiin. Itse erosin pitkän avioliiton jälkeen ja monen yksinäisen vuoden jälkeen elämä yllätti. Vanhasta ystävästä rupesi löytymään uutta ja ihmeellistä ja yhtä äkkiä huomasimme seurustelevan. Mies 10 vuotta nuorempi mutta elämänkokemusta yhtä paljon kuin minullakin. Eli suosittelen katselemaan niitä vähän nuorempia miehiä. Ehkä lähipiirissäkin on joku jota et vain ole koskaan sillä silmällä katsonut ja ajatellut.

      • kokenut mies

        on miehilläkin vaikea löytää oikeaa naista yli 40v.Niin monilla naisilla on omat kaavat ja tekemiset,että jos mies ei lähde niihin mukaan,niin hyvästit saa heittää.Täytyisi naisillakin olla enemmän joustoja.Kun tehdään ja touhutaan tasapuolisesti voisi monet suhteet säilyä.


      • 43v
        kokenut mies kirjoitti:

        on miehilläkin vaikea löytää oikeaa naista yli 40v.Niin monilla naisilla on omat kaavat ja tekemiset,että jos mies ei lähde niihin mukaan,niin hyvästit saa heittää.Täytyisi naisillakin olla enemmän joustoja.Kun tehdään ja touhutaan tasapuolisesti voisi monet suhteet säilyä.

        Huomasin itse kanssa ,että minun ikäisilläni miehillä on omat kaavat ja tekemiset,sellainen ei kiinnosta.Tuntuu että ei osata elää elämää enää yli 40 vuotiaana ,eikä osata uskaltaa ottaa elämästä iloa.
        Yksi 15 vuoden avoliitto ...mies kuoli ,ja avioliitto meni nurin 10 .v vuotta nuoremman kanssa,reissumiehen kanssa ei luonnistanut suhde.
        Kyllä sitä miettii kannattaako enää edes haaveilla suhteesta ,parisuhteesta nimenomaan.
        Jotenkin tuntuu ettei sellaista miestä ,joka osaa elääkkin muutakin kuin kaavan mukaan ,ei enää ole olemassa,eikä nuo nuoremmat miehet kiinnosta,vaikka eivät ole niin kaavoihin kangistuneet.
        Lisäksi ,kun olen kaikki miesten huonoimmat puolet entisten miesteni kanssa kokenut,alkaa usko mennä jo siihen ,että löytyisi normaalia miestä ,jolla ei ole jotain ongelmaa.
        Baareissa ei huvita rampata pahemmin ja nettitreffitkin on joskus kokeiltu,ei viitsi sinne enää eksyä,aika huuhaa touhua sekin ja sattumankauppaa .Olen tullut siihen tulokseen ,että jos vastaan tulee niin hyvä on,mutta etsimällä oikeaa ihmistä tuskin löytää.


      • hckskbcksmx

        Mä olen tuosta aivan eri mieltä. Itselläni muuttui helpommaksi hyvien miesten löytäminen nelikymppisenä. Itsevarmuus ja uskallus tehdä aloitteita autoi, toisin kuin arkana nuorena.

        Helsingissä ainakin löytää tässä haarulassa miehiä mm. Mummotunnelista, jossa käy paljon nuoriakin, selä ravintola teatterista ja kallesta, sekä mistä baarista tahansa. Pointi on, että valkkaa itse ja menee juttelemaan, jos odottaa miehen aloitetta, saa odotaa lopun elämäänsä.


      • JanJanJan
        hckskbcksmx kirjoitti:

        Mä olen tuosta aivan eri mieltä. Itselläni muuttui helpommaksi hyvien miesten löytäminen nelikymppisenä. Itsevarmuus ja uskallus tehdä aloitteita autoi, toisin kuin arkana nuorena.

        Helsingissä ainakin löytää tässä haarulassa miehiä mm. Mummotunnelista, jossa käy paljon nuoriakin, selä ravintola teatterista ja kallesta, sekä mistä baarista tahansa. Pointi on, että valkkaa itse ja menee juttelemaan, jos odottaa miehen aloitetta, saa odotaa lopun elämäänsä.

        Suosittelen käymään välillä myös kesäpaikkakuntien (maalla!) baareissa ja lavoilla. Siellä on ihan normaaleja miehiä, ei mitään maalaistolloja tai kaupunki-sinkkuja.

        Itse pörrään Hyvinkäällä ja Hämeenlinnassa. Sekä niiden pienemmissä naapurikunnissa.

        Hesassa ongelmana on runsas tarjonta, naisia ja miehiä on mistä valita. Täällä on myös liikaa itseriittoisia tyyppejä, joille ihmissuhteet ei ole mitään.

        Nettideittailullakin on hyvät puolensa. En vaan itse osaa sano, mikä olisi 4-kymppisille se paras osoite. Osasiko joku muu?


    • nähty ja kuultu

      jo liki 50 v ja sulla on isot lapset. Et juo, polta ja käy vieraissa, etkä ole ateisti ;)
      Eihän tuon ikäinen ole enää nuorenveroinen :) On jo ehkä hiukan pientä pyöreyttä, joskin itsestä pidetty huolta. Jotain kotitöitäkin osaamme. Mutta olemme jo itsenäisiä ja omilla aivoilla ajattelevia, emmekä suostu kynnysmatoksi vaan suht tasapuoliseen suhteeseen

      ;)

      • olikin

        asiaa! Keskenkasvuisia miehiä riittää, uutta nuoruutta tai mitä lie haikailevia. Eron jälkeen halutaan äkkiä nainen ja asiat jää käsittelemättä. Tasaveroinen aikuinen sitoutuva parisuhde kiinnostaa harvoja, tältä vaikuttaa.

        Terv. sinkkunainen 45


    • ldfjldsjfl

      Itse en edes tosissani etsinyt miestä itselleni kuin vasta yli 4-kymppisenä. Takana vakaa halu löytää toinen ihminen ja apuna nettipalstojen treffisivut ja kyllä vuoden haun jälkeen löytyi mukava ihminen, joka myös halusi löytää elämäänsä toisen ihmisen :). Etsintävaiheessa kannattaa käydä läpi omia arvojansa ja miettiä miksi todella etsii itselleen kumppania ja mitä loppujen lopuksi kumppanilta haluaa? Minä en halunnut koko elämääni viettää yksin, joten etsin aidosti ja löysin haluamani. Pinnalliset seikat kuten ulkonäkö, titteli tai asuinpaikka tuntuivat toisarvoisilta, mutta ihmisen luonne, sisin ei. Löysin mitä halusin eli kiltin, ystävällisen ja kovasti itseni tyylisen ihmisen :). Hyvä niin.

      • dreffit

        Mikä treffisivu?? Mikä niistä on paras??


      • Takuuvarma
        dreffit kirjoitti:

        Mikä treffisivu?? Mikä niistä on paras??

        E-kontaktista löytyy taatusti :D


    • xxx--xxx

      Itse olen 47-v nuorekas eronnut nainen itäsuomesta. Ajattelen niin etten etsi mitään vaan nautin elämästä tällaisenaan. Jos vastaan sattuu tulemaan joku kiva mies niin siitä vaan sitten. Harrastan liikuntaa, pidän itseni kunnossa ja keskityn elämään tätä päivää. Olen sitten itsekseni jos ei ketään löydy. En tosin käy baareissa juurikaan joten voihan se olla ettei mua kukaan tuu täältä hakemaan. Lenkkeilen paljon ja käyn kuntosalilla joten siellä jos sattuis kohdalle. Täällä mulla on profiili ja joskus käyn "sätissä" juttelemassa. Mutta ainahan voi oottaa.....

    • hömppäiita

      kun ei löydy oikeaa niin ei, nythän ei ollut puhe etteikö löytyisi kaikenmaailman idiootteja, paksuja, juoppoja, humppaveikkoja yms. vaan käsittääkseni puhuttiin miehistä!
      En ole löytänyt, tai siis olen kyllä löytänyt, mutta en omaksi asti. Sellaisia miehiä on pirun harvassa ja ne haluu vaan hyvännäköisiä naisia, ei ikäisensä näköistä hieman erilaista naista (tarkoittaa:ei jakkupukuja,ei humppabaareja, ei lavatansseja, ei lapsia enää kotona, ei muutenkaan tavallista "aikuista")
      Olen jo vanha ja en vieläkään osaa käyttäytyä ikäiseni tavoin, enkä pukeutua, enkä arvosta samoja asioita kuin muut ikäiseni. Eli en ole tavis, enkä halua mitään tavis äijää, kokeiltu on ja pahasti ontuu.
      Jos saisin valita niin kaikista mieluiten unohtaisin koko jutun, mutta kun vielä kerran elämässä haluisi rakastua tulisesti, meni sitten syteen eli ei.

    • Niisku-myy 50-1

      Ottaa vaikka koiran tai kissan. Kyllä ne makaa sohvalla ja katsoo sinun kanssa telkkua. Viereenkin kömpivät. Mutta eivätpähän ainakaan jyrää ylitse tai haukkua räksytä päiväkausia... Yhtä paljon niistä on seuraa kuin monesta miehestä. Jopa enemmän :)

      • allerginenparka

        Me allergiset emme voi ottaa edes sitä kissaa tai koiraa. Kultakala ei paljoa lohtua tuo ; (


      • Niisku-myy 50-1
        allerginenparka kirjoitti:

        Me allergiset emme voi ottaa edes sitä kissaa tai koiraa. Kultakala ei paljoa lohtua tuo ; (

        Vaihtoehdoksi jää mies? Entäs kilpikonna, käärme.... ;)


      • allerginenparka
        Niisku-myy 50-1 kirjoitti:

        Vaihtoehdoksi jää mies? Entäs kilpikonna, käärme.... ;)

        En käy metsällä ... Kotiluolassani vaanin jos vaikka joku vaaraa haistamaton postinkantaja eksyisi kolooni ; D Aika monta vuotta tuli baareja/tanssipaikkoja koluttua eikä sieltä mitään pysyvää löytynyt. Se ei ole minulle luontaista elämää, enkä halua siellä väkisin olla, öitäni valvoa.

        En myöskään halua mitään enkä ketään matelemaan jalkoihini, edes miestä.

        Elämä on suklaan ja lenkkien vuorottelua. Edellinen korvaa seksin ja jälkimmäinen edellisen.


      • Niisku-myy 50-1
        allerginenparka kirjoitti:

        En käy metsällä ... Kotiluolassani vaanin jos vaikka joku vaaraa haistamaton postinkantaja eksyisi kolooni ; D Aika monta vuotta tuli baareja/tanssipaikkoja koluttua eikä sieltä mitään pysyvää löytynyt. Se ei ole minulle luontaista elämää, enkä halua siellä väkisin olla, öitäni valvoa.

        En myöskään halua mitään enkä ketään matelemaan jalkoihini, edes miestä.

        Elämä on suklaan ja lenkkien vuorottelua. Edellinen korvaa seksin ja jälkimmäinen edellisen.

        Juu, leikit siis "vainukoiraa". Ei sitä kuule koskaan tiedä...

        Ei nuo baarit enää tällä iällä oikein kolahda minunkaan. Tietysti hyvässä seurassa, nin mikä ettei...

        Pidetään peukkuja :)


      • reuhkana
        Niisku-myy 50-1 kirjoitti:

        Juu, leikit siis "vainukoiraa". Ei sitä kuule koskaan tiedä...

        Ei nuo baarit enää tällä iällä oikein kolahda minunkaan. Tietysti hyvässä seurassa, nin mikä ettei...

        Pidetään peukkuja :)

        treffiareenaan vaan lehti-ilmoittelua, niin vastausta tulee...itsekin sain 42 vastausta, joista sitten yhden kanssa alotin seurustelun vuosi sitten =)
        Toivon totisesti, että se kestää..
        Olin itsekin hyyyviiin pitkääääään sinkkuna, ja luulin, etten enää ikinä löytdä ketään rinnalleni. vain vaarit, idiootit ja kännikalat olivat seuraani vailla, mutta kunnon miehet ei.
        Mutta kriterrini oli se, että miehen pitää asua malla...pääkaupunkiseudulta ei miestä tahdo löytää..

        Toivotan onnea kaikille sinkkunaisille..en tahdo enää liittyä joukkoonne, mutta olen hengessä mukana,m onnenpotkua antamassa =))


      • Minä ja ukot

        No niin on..
        Minä kun lopetin kapakoissa juoksun, alkon käytön ja tupakan polton (n.4 v sitten) niin 3 karvaista miestä olen elämääni saanut. On isoa ja on pientä. Aina on seuraa kun kaipaan, on juttukaveri, lenkkikaveri, elokuvakaveri, unikaveri.. Aina on yhtä iloinen vastaanotto kun kotiudun, aamupusut tulee kuin tilauksesta jne. Enpä ole entiseen ikävöinyt.


      • kyssäilijä
        Minä ja ukot kirjoitti:

        No niin on..
        Minä kun lopetin kapakoissa juoksun, alkon käytön ja tupakan polton (n.4 v sitten) niin 3 karvaista miestä olen elämääni saanut. On isoa ja on pientä. Aina on seuraa kun kaipaan, on juttukaveri, lenkkikaveri, elokuvakaveri, unikaveri.. Aina on yhtä iloinen vastaanotto kun kotiudun, aamupusut tulee kuin tilauksesta jne. Enpä ole entiseen ikävöinyt.

        Kuinkas seksi hoituu? Jotenkin ymmärsin että nuo karvaiset ovat koiria?


    • morsio vm-61..

      Jalkapallokentän laidalta,,Eronneena liki 10v,,sinkkuna olleena,olin jo menettää toivoni,että minulle ei toista puoliskoa olekkaan.Mutta,mutta nyt onnellinen.kyllä vapaita fiksuja miehiä on,ne täytyy vaan etsiä oikeista paikoista..

      • hömppäiita

        ihmeestä? ei ole tallilla, ei ole baarissa, ei ole duunipaikalla, ei ole uimahallissa, ei ole kirjastossa, ei ole lätkämatsissa, ei ole kaveriporukassa, ei ole kotikaupungissa, ei ole vieraassa kaupungissa. MISSÄ SE ON?
        Unissa kulkee rinnalla, unelmissa istuu aamukahvipöydässä, haaveissa tanssii kadulla yöllä kanssani, ajatuksissa elää minun rinnallani kaikkina päivinä kaikissa toimissa.
        Se on olemassa, se ei vaan vielä tiedä sitä, tai tietää mutta ei ymmärrä, se on olemassa, se ei vaan ole vielä löytänyt mua. Mä tiedän jo että kuka se on, nyt vaan täytyy saada se tietämään samat asiat. Herää rakkaani A huomaamaan että me kuulumme yhteen.
        No, ei mun tollee pitäny kirjoittaa, sormet vaan seuras ajatuksen reittiä...


      • se mulle oikea on
        hömppäiita kirjoitti:

        ihmeestä? ei ole tallilla, ei ole baarissa, ei ole duunipaikalla, ei ole uimahallissa, ei ole kirjastossa, ei ole lätkämatsissa, ei ole kaveriporukassa, ei ole kotikaupungissa, ei ole vieraassa kaupungissa. MISSÄ SE ON?
        Unissa kulkee rinnalla, unelmissa istuu aamukahvipöydässä, haaveissa tanssii kadulla yöllä kanssani, ajatuksissa elää minun rinnallani kaikkina päivinä kaikissa toimissa.
        Se on olemassa, se ei vaan vielä tiedä sitä, tai tietää mutta ei ymmärrä, se on olemassa, se ei vaan ole vielä löytänyt mua. Mä tiedän jo että kuka se on, nyt vaan täytyy saada se tietämään samat asiat. Herää rakkaani A huomaamaan että me kuulumme yhteen.
        No, ei mun tollee pitäny kirjoittaa, sormet vaan seuras ajatuksen reittiä...

        mutta siitä ei tule mitään. Mun sisällä on joku joka väittää, että hän on oikea ja jos muuta väitän niin valehtelen. Mut se on kuitenkin epätodennäköistä. Joskus tulee mieleen joku ihminen, joka tuntuukin yhtä oikealta. En mä tiedä. Tunteet on joko täysin nollassa tai toisessa ääripäässä.


      • mystiikkaa
        se mulle oikea on kirjoitti:

        mutta siitä ei tule mitään. Mun sisällä on joku joka väittää, että hän on oikea ja jos muuta väitän niin valehtelen. Mut se on kuitenkin epätodennäköistä. Joskus tulee mieleen joku ihminen, joka tuntuukin yhtä oikealta. En mä tiedä. Tunteet on joko täysin nollassa tai toisessa ääripäässä.

        tuntuu pahalta ajatella, että se kaikki on jotain harhaa.


      • mystiikkaa,.-
        se mulle oikea on kirjoitti:

        mutta siitä ei tule mitään. Mun sisällä on joku joka väittää, että hän on oikea ja jos muuta väitän niin valehtelen. Mut se on kuitenkin epätodennäköistä. Joskus tulee mieleen joku ihminen, joka tuntuukin yhtä oikealta. En mä tiedä. Tunteet on joko täysin nollassa tai toisessa ääripäässä.

        tuntuu pahalta ajatella, että se kaikki on jotain harhaa. Mutta tiedänkö sittenkään mitään?


      • futiskentän laidalta löytyy ainakin liikunnasta kiinnostuneita ihmisiä, itekin käyn katsomassa


    • LuovutaN

      Ei nykyajan miehille tavan keski-ikäinen nainen passaa. Vaikkei sul enää lapsetkaa pyöri jaloissa, niin ihan sama se.

      Ettikööt niitä parikymppisii sängynlämmittäjiä, jos lompakko kestää...Saaha niit. Vaik tuolt idästä.

      Mä en enää viitti...Kyl ihmine yksikin pärjää...

    • joskus näinkin

      Hei siskot,
      nyt kaikki remonttia tekemään. Päätin aloittaa keittiöremontin ja koska sinkkuna siihen ei oikein löydy aikaa ja taitoa otin remonttimiehen tekemään työn. Niin siinä kävi että mies osoittautuikin aika velikullaksi ja onkin nyt tätänykyä oma "remonttireiskani". Kimpassa ollaan oltu jo puolitoista vuotta. Eli joskus ne miehet tulevat ihan kotiinkin. ;-) Ei muuta kuin remontti pystyyn.

    • SinkkuN42

      kun takana on eroon päättynyt narsismi-avioliitto...pelottaa... entä jos..?

      Haluan uskoa ja luottaa, yritystäkin on ollut, mutta heti, kun alkaa "konahtelu" vedän takapakkia ja poistun takavasemmalle. En halua enää samanlaista... Jäljet on siis jättänyt ja haluan ehdottomasti tietää, kauanko kestää niistä eroon pääseminen.

      Halipula ja läheisyyden kaipuu ovat olemassa ja paljon rakkautta mitä antaa, mutta kuka uskaltaa ottaa vastaan?? Exä terrorisoi elämääni ja mikäli tunnen häntä yhtään 20 vuoden jälkeen, hän tekee sitä hamaan loppuun asti.

      Tarvitsisin vierelleni riittävän vahvan miehen, joka uskaltaa seisoa vierelläni tässä sodassa ja tarpeen vaatiessa edessäni silläaikaa, kun kerään voimia uuteen taisteluu.

      Aika näyttää löytyykö riittävän rohkeaa, vahvaa, mutta kanssani tasavertaista kumppania...

      • Naisimmeinen

        Kirjoituksesi oli kuin itse oisin raapustanut tuon,ihan sanasta sanaan.


      • yxmies

        Minulla on niitä takana kolme N suhteita

        Ja tällä hetkellä tunne että puurokattila on ihan tyhjä , ei ole mistä antaa sitä rakkautta. Noissa suhteissa kun ei saa mitään vaan pitää vaan antaa kokoajan

        Ja lopeta se sotiminen ja taistelu siitäkin n vaan nauttii ja se on heille vaan energiaa antavaa.

        Asiat asioina ja muuten olet niin kuin häntä ei olisikaan niin loppuu se älämölö


    • nainen ja sama

      ongelma. Jos ei se taivaasta tipahda se joku sopiva pakkaus niin ei voi mitään. 40-vuotiaat on jo aika kuluneita ja ryttysiä ja voi olla, että liian paljon paljon nähneitä ja kokeneita. Tässä iässä on oikeasti aika turha enää yrittää elää jotain OC:ta tai Kauniita ja rohkeita.

      • ikiomaksi...

        Mulla on ollut parikin profiilia netissä, ei vain ole löytynyt sopivaa. Tahtoisin pitkän ja fiksun miehen pääkaupunkiseudulta. Niin ja vielä töissä käyvän ja tupakoimattoman;) ja lupsakka luonteisen. Itse ole 45 v, eronnut yh-äiti.
        [email protected]


      • Työtön hyvä jätkä
        ikiomaksi... kirjoitti:

        Mulla on ollut parikin profiilia netissä, ei vain ole löytynyt sopivaa. Tahtoisin pitkän ja fiksun miehen pääkaupunkiseudulta. Niin ja vielä töissä käyvän ja tupakoimattoman;) ja lupsakka luonteisen. Itse ole 45 v, eronnut yh-äiti.
        [email protected]

        Taas siinä on tyypillinen suomalainen nainen, työtön ei kelpaa, vaan miehen pitää olla työssäkäyvä. Varmasti Suomi on ainoa maa maailmassa, jossa naisille ei kelpaa työtön mies, olkoon se mies sitten muuten kuinka hyvä jätkä tahansa. Lopettakaa naiset tuo ruikutus miehistä, kun itse esitätte aina noita typeriä vaatimuksia ja kriteereitä miehiä kohtaan. Mikä vikä on työttämässä miehessä, kun työtön ei todellakaan kelpaa suomalaisnaisille?


      • ,.,
        Työtön hyvä jätkä kirjoitti:

        Taas siinä on tyypillinen suomalainen nainen, työtön ei kelpaa, vaan miehen pitää olla työssäkäyvä. Varmasti Suomi on ainoa maa maailmassa, jossa naisille ei kelpaa työtön mies, olkoon se mies sitten muuten kuinka hyvä jätkä tahansa. Lopettakaa naiset tuo ruikutus miehistä, kun itse esitätte aina noita typeriä vaatimuksia ja kriteereitä miehiä kohtaan. Mikä vikä on työttämässä miehessä, kun työtön ei todellakaan kelpaa suomalaisnaisille?

        ei siinä ole kyse siitä onko mies työtön ,vaan luonteesta jos ei mies kelpaa, ehkä jotkut on naiset snobeja ja juoksee rahan perässä ,mutta se ei merkitse mitään suhteessa vaan kaikki muut asiat


      • tacitus
        ikiomaksi... kirjoitti:

        Mulla on ollut parikin profiilia netissä, ei vain ole löytynyt sopivaa. Tahtoisin pitkän ja fiksun miehen pääkaupunkiseudulta. Niin ja vielä töissä käyvän ja tupakoimattoman;) ja lupsakka luonteisen. Itse ole 45 v, eronnut yh-äiti.
        [email protected]

        Haluan"Jos vielä oot vapaa..."


    • hyrylä

      ehkä siirtyminen sisä-suomeen auttaisi hyrylä?

    • elämää ymmärtäwät naiset owat kadonneet kokonaan?
      löytyy wain nettiriippuwaisia nuorempia metsästäwiä kertakäyttönaisia?
      miten se akateeminen waikuttaa siihen mitä haluaa?
      siwistynyt woi olla muutenkin tjn

      mutta kuka enään wälittää siitä :=)

      juu olen lopettanut

    • _______________________

      Olen hetero.

      Mutta kiteytetysti, tässä se oli:

      "fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä" , siis eronnutta

      "Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua" Miksi "akateeminen" roikkuu baareissa?

      "pääkaupunkiseudulta", ei Lahtelainen kelpaa?

      "fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä" Ei tyhmö ja varattu kelpaa?

      "Rafaello", täh?

      "hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista", Kukahan olisi kiinnostunut mahoista vanhoista pihtareista.

      Vanhapiika on vanhapiika. etenkin "akateeminen". Mitä itket, Einstainia, Clark Cablea ja Bill Gatesiako samassa paketissako?

      Älä kuule itke menetettyä eloa. Elä mitä elät. Jos ei oo flaksannut, muittenhan se vika sitten on, eikö olekin?


      Bullshit mitä tuubaa sä heität.


      =DW=

    • sinulla on?

      Oletko alipainoinen, ylipainoinen tai tupakoitsija?
      Oletko luonteeltasi ikävä tai neuroottinen?
      Suhteesi liikuntaan on?

    • naomi campbell

      Laihduta (jos oot ylipainoinen), ota iloinen elämänasenne, korkokengät jalkaan ja menoks!
      Mä laihdutin 10 kiloo, olin siitä kovin iloinen ja olen edelleenkin! Tuntuu että elämä on ihanaa ja tekee mieli aina hymyillä. Miehii löytyy kolmestkympistä viiteenkymppiin vaikka kuinka paljon, baarissa ei tarvii ku pyörähtää niin jo on joku kannoilla roikkumassa. Musta tuntuu että käy parempi flaksi ku parikymppisenä. Eikä pelkästään baarista niitä löydy vaan viimeks tutustuin kotipihalla yhteen ku jäin istuskelemaan penkille ja nauttiin auringonpaisteesta. Aloin vaan jutteleen sille ja nyt ollaan aika usein tekemisisissä.
      Nois miehissä on joku kumma metsästysvietti vielä vallalla, nimittäin mitä enemmän vakuutan että en ole kiinnostunut suhteesta, niin sen enemmän ne metsästää eikä anna periksi. Kaiken lisäksi en oikeesti halua alkaa seurustelemaan (eronnut vastikään), eli se ei ole vain sanahelinää.
      Minust ikä tuo naiseen (niinku mieheenkin) itseluottamusta ja varmuutta, ja nämä ovat aivan äärimmäisen seksittäitä piirteitä ihmisessä. Nurkassa nyhjöttäjät, huonoryhtiset, epäselvästi puhuvat saavat useimmiten sinne nurkkaan jäädä. Mutta jos tulet tilaan kuin tilaan selkä suorana, hymyssä suin, niin johan löytyy ystäviä.
      Ei ollu tarkoitus kehua itseä, vaan kertoa minun mieleiseni totuus. Jätä kuule se etsiminen ja ajattele niin että "minä olen kaunis ja mukava, MINÄ olen saalis"!! Onnea!!

      • ei ap.

        Mulle on käynyt osin päinvastoin. Olin iloinen, normaalipainoinen, nätti ja nuorekas. Käytin hameita ja korkkareita. En ole nurkassa murjottaja-tyyppiä. Juoksin avoimin mielin baareissa ( en ole alkoholin suurkuluttaja kuitenkaan!) ja tapahtumissa vuosikaudet eikä vaan VAKISUHTEESEEN haluavaa/kykenevää miestä löytynyt. Roikkuihan niitä hameenhelmassa koko ajan, kaikenikäisiä 25-55 väliltä mutta seksin perässä ne olivat. Ei heistä ollut selvin päin treffeille lähtemään ja tutustumaan. Harmillisen moni paljastui varatuksi, kun jälkeen päin taustoja selvittelin. Hyvin paljon vanhemmat miehet kyllä olisivat halunneet vakavammankin suhteen mutta minä kun olen kaivannut ikäistäni miesseuraa.

        Nyt olen sitten lihonut ja masentunut enkä käy enää missään. Tyhjän kun saa pyytämättäkin. En enää luota miehiin, niin paljon epärehellisyyttä on usealla matkassaan, kun naista vokottelevat - baarissa, netissä, chateissa samat lurjukset.


      • Oi tullos urhoni noutamaan
        ei ap. kirjoitti:

        Mulle on käynyt osin päinvastoin. Olin iloinen, normaalipainoinen, nätti ja nuorekas. Käytin hameita ja korkkareita. En ole nurkassa murjottaja-tyyppiä. Juoksin avoimin mielin baareissa ( en ole alkoholin suurkuluttaja kuitenkaan!) ja tapahtumissa vuosikaudet eikä vaan VAKISUHTEESEEN haluavaa/kykenevää miestä löytynyt. Roikkuihan niitä hameenhelmassa koko ajan, kaikenikäisiä 25-55 väliltä mutta seksin perässä ne olivat. Ei heistä ollut selvin päin treffeille lähtemään ja tutustumaan. Harmillisen moni paljastui varatuksi, kun jälkeen päin taustoja selvittelin. Hyvin paljon vanhemmat miehet kyllä olisivat halunneet vakavammankin suhteen mutta minä kun olen kaivannut ikäistäni miesseuraa.

        Nyt olen sitten lihonut ja masentunut enkä käy enää missään. Tyhjän kun saa pyytämättäkin. En enää luota miehiin, niin paljon epärehellisyyttä on usealla matkassaan, kun naista vokottelevat - baarissa, netissä, chateissa samat lurjukset.

        Minä vielä joskus jaksan uskoa (tyhmä?), että joku löytyy, mutta viikko viikolta ja kuukausi kuukaudelta usko vähenee.
        Olen ihan normaalipainoinen ja elän normaalia elämää. Valikoiva olen. En huoli varattuja enkä kaljaveikkoja. No sehän vähentää tietysti valikoimaa huomattavasti.
        Muutamia kertoja olen varattuun ihastunut ja sydäntä on kaipaus riipinyt, mutta koskaan en ole halausta pidemmälle jatkanut. Tiedän, että mies olisi suhteeseen lähtenyt, mutta en voi sellaista tehdä. Ja toisena naisena oleminen ei sopisi minulle, koska haluan miehen omakseni kokonaan. En suunnitella salatapaamisia ja käyttää jonkun puolisoa. Pakko on myöntää, että joskus on ollut vaikeaa vastustaa kiusausta ja itkut tullut sitten kotona ikävästä itkettyä.
        Nyt alan epäillä, että ulkonäössäni ja luonteessani on jotain vikaa. Peilissä näkyy ryppyjä ja makkara pukkaa väkisinkin vatsalle. Kuka tälläistä huolisikaan. Jos joku mies pidempään vilkaisee, mietin, mikä ulkonäössäni on vialla. Itsetunto laskee jatkuvasti ja se tietysti näkyy olemuksessa. Mikään positiivinen ajattelu ei onnistu eikä auta. Kyllä nyt on kunnon mies löydettävä. Voi kun joku ihana minut haluaisi. Niin rakastaisin, että ei mies tietäisi, mikä maailmanmullistus iski.
        Ja urheiluintoilijoille heti tiedoksi; en ole koskaan ollut urheilijatyyppiä. Kuntosali ja bodypumpit saavat jäädä muille. Onko järkeä tehdä elämässään inhoamiaan asioita, jotta mies minut huolisi?
        Ravintolaseissun jälkeen aamulla ei ole krapulaa, on vain pettymystä, itseinhoa ja yksinäisyys.


      • Oi tullos urhoni noutamaan kirjoitti:

        Minä vielä joskus jaksan uskoa (tyhmä?), että joku löytyy, mutta viikko viikolta ja kuukausi kuukaudelta usko vähenee.
        Olen ihan normaalipainoinen ja elän normaalia elämää. Valikoiva olen. En huoli varattuja enkä kaljaveikkoja. No sehän vähentää tietysti valikoimaa huomattavasti.
        Muutamia kertoja olen varattuun ihastunut ja sydäntä on kaipaus riipinyt, mutta koskaan en ole halausta pidemmälle jatkanut. Tiedän, että mies olisi suhteeseen lähtenyt, mutta en voi sellaista tehdä. Ja toisena naisena oleminen ei sopisi minulle, koska haluan miehen omakseni kokonaan. En suunnitella salatapaamisia ja käyttää jonkun puolisoa. Pakko on myöntää, että joskus on ollut vaikeaa vastustaa kiusausta ja itkut tullut sitten kotona ikävästä itkettyä.
        Nyt alan epäillä, että ulkonäössäni ja luonteessani on jotain vikaa. Peilissä näkyy ryppyjä ja makkara pukkaa väkisinkin vatsalle. Kuka tälläistä huolisikaan. Jos joku mies pidempään vilkaisee, mietin, mikä ulkonäössäni on vialla. Itsetunto laskee jatkuvasti ja se tietysti näkyy olemuksessa. Mikään positiivinen ajattelu ei onnistu eikä auta. Kyllä nyt on kunnon mies löydettävä. Voi kun joku ihana minut haluaisi. Niin rakastaisin, että ei mies tietäisi, mikä maailmanmullistus iski.
        Ja urheiluintoilijoille heti tiedoksi; en ole koskaan ollut urheilijatyyppiä. Kuntosali ja bodypumpit saavat jäädä muille. Onko järkeä tehdä elämässään inhoamiaan asioita, jotta mies minut huolisi?
        Ravintolaseissun jälkeen aamulla ei ole krapulaa, on vain pettymystä, itseinhoa ja yksinäisyys.

        Kyllä täytyy sanoa, että ihme hommaa. Sinähän vain menet ja otat mietä kädestä kiinni ja sanot, että sä olet munmies tämän illan. Yks nainen teki yhellä laivaristeilyllä niin minulle, ja se ilta olikin sitten meidän.
        Ei se oo sen kummempaa. Heleppoo kuin hinän teko.


      • urho yhä hukassa
        Kättelijä kirjoitti:

        Kyllä täytyy sanoa, että ihme hommaa. Sinähän vain menet ja otat mietä kädestä kiinni ja sanot, että sä olet munmies tämän illan. Yks nainen teki yhellä laivaristeilyllä niin minulle, ja se ilta olikin sitten meidän.
        Ei se oo sen kummempaa. Heleppoo kuin hinän teko.

        Pitkästä aikaa täällä visiteeraan.
        En minä uskalla kettään miestä noin vaan napata. En käytä alkoa (ei silti haittaa vaikka muut ravintolassa juovat), joten olen kovin ujo. Pitäisi varmaan joskus koittaa alkon voimalla, mutta kun se maistuu niin pirskatin pahalle. Ehkä sillä kuitenkin saisi lisää uskallusta.
        Syyskuussa olen näköjään urhoa odotellut jo melko kiihkeästi. Eipä ole vieläkään kohdalle osunut. Tai no, niitä varattuja ihanuuksia olen kohdannut. Ainakin vielä olen pystynyt pitämään näppini irti heistä.
        Sellaista kommenttia olen miehiltä silloin tällöin saanut, että olen vaikeasti lähestyttävä. Mutta kun olen niin epävarma itsestäni ja ujokin. Itsetunnon kohotusta pitäis saada. Voi kun sitä myytäisiin pullotettuna kaupassa.
        Tänään olen taas lähdössä ravintelikierrokselle. Jospa käynkin kiinni johonkin urokseen..... Jos näin käy, se on sinun ansiotasi parahin Kättelijä =) Ystävälliset sanasi saivat piristymään. Kiitos!


      • vieläkin ihmettelen
        urho yhä hukassa kirjoitti:

        Pitkästä aikaa täällä visiteeraan.
        En minä uskalla kettään miestä noin vaan napata. En käytä alkoa (ei silti haittaa vaikka muut ravintolassa juovat), joten olen kovin ujo. Pitäisi varmaan joskus koittaa alkon voimalla, mutta kun se maistuu niin pirskatin pahalle. Ehkä sillä kuitenkin saisi lisää uskallusta.
        Syyskuussa olen näköjään urhoa odotellut jo melko kiihkeästi. Eipä ole vieläkään kohdalle osunut. Tai no, niitä varattuja ihanuuksia olen kohdannut. Ainakin vielä olen pystynyt pitämään näppini irti heistä.
        Sellaista kommenttia olen miehiltä silloin tällöin saanut, että olen vaikeasti lähestyttävä. Mutta kun olen niin epävarma itsestäni ja ujokin. Itsetunnon kohotusta pitäis saada. Voi kun sitä myytäisiin pullotettuna kaupassa.
        Tänään olen taas lähdössä ravintelikierrokselle. Jospa käynkin kiinni johonkin urokseen..... Jos näin käy, se on sinun ansiotasi parahin Kättelijä =) Ystävälliset sanasi saivat piristymään. Kiitos!

        Pitkästä aikaa tuli taas täällä käväistyä ja huomasin, että tämä keskusteluketju on vielä hengissä.
        Niin on nyt päässyt käymään, että Rakkaus on löytynyt =D Toukokuussa hänet kohtasin. Noh, täytyy myöntää, että rohkaisin itseni ja sydän takoen melko suoraankin annoin kiinnostukseni näkyä. Jotenkin vaan hän tuntui juuri siltä oikealta, ja siinä vaiheessa totesin, että tämä on sellainen Nyt tai ei koskaan-tilanne.
        Alku oli hankalaa, koska hän (kuten monet muutkin miehet) oli joutunut parinkin naisen pettämäksi. Muutaman lyhyen kinan ja eron jälkeen hän oppi luottamaan siihen, että olen tosissani. Täytyy kyllä tunnustaa, että itsekin olin kovin varovainen alussa.
        En olisi uskonut, että tässä iässä (47) vielä näin syviä tunteita pystyy tuntemaan. Jotenkin olin kuvitellut, että vain nuoruudenrakkaudet ovat niitä maailmaa tärisyttäviä.
        Toivon kaikille etsijöille onnea. Ja kun joku tuntuu oikealta, on vaan rohkaistava itsensä. Siinä voi käydä huonosti tai hyvin...


      • kylli2012
        ei ap. kirjoitti:

        Mulle on käynyt osin päinvastoin. Olin iloinen, normaalipainoinen, nätti ja nuorekas. Käytin hameita ja korkkareita. En ole nurkassa murjottaja-tyyppiä. Juoksin avoimin mielin baareissa ( en ole alkoholin suurkuluttaja kuitenkaan!) ja tapahtumissa vuosikaudet eikä vaan VAKISUHTEESEEN haluavaa/kykenevää miestä löytynyt. Roikkuihan niitä hameenhelmassa koko ajan, kaikenikäisiä 25-55 väliltä mutta seksin perässä ne olivat. Ei heistä ollut selvin päin treffeille lähtemään ja tutustumaan. Harmillisen moni paljastui varatuksi, kun jälkeen päin taustoja selvittelin. Hyvin paljon vanhemmat miehet kyllä olisivat halunneet vakavammankin suhteen mutta minä kun olen kaivannut ikäistäni miesseuraa.

        Nyt olen sitten lihonut ja masentunut enkä käy enää missään. Tyhjän kun saa pyytämättäkin. En enää luota miehiin, niin paljon epärehellisyyttä on usealla matkassaan, kun naista vokottelevat - baarissa, netissä, chateissa samat lurjukset.

        Hei, ihan sama täällä Alta indexi painon, treenattu kroppa, pitkät hiukset, ei muumimamma vaatteita tai hevosen aisalaseja, en ole luonnevikainen, en nalkuta, hyvätuloinen. Miehiä kyllä mutta avutonta seksi reäpellystä, kummallisia väsääjiä. Kyllästyin ja V%%¤#, antaa olla.
        Populaation on niin pieni, ja tilastollisestikkin pk-seudulla on naisylijäämä. Onnea vain noille kahdelle jotka löysivät eurooppalaisen.


    • mies altaasta

      Menkää naiset uimahalliin, kuntouintiradoilla saa silmäillä vastaantulijaa oikein luvan kanssa. ;-)

      • uimarinainen

        On kyllä tullut uitua muutama metri.. En vain tiedä tulenko perääsi saunaan iskemään vai pysäytänkö radalla?


      • mies altaasta
        uimarinainen kirjoitti:

        On kyllä tullut uitua muutama metri.. En vain tiedä tulenko perääsi saunaan iskemään vai pysäytänkö radalla?

        Kyllä sieltä saunastakin joskus pois tullaan. Kysäise vaikka radalla maistuisko uinnin jälkeen kaffet hallin kuppilassa. Katsotaan siitä miten juttu jatkuu kuivalla maalla...


      • kylli2012

        joo just niin, kyllä kuolaa perään kun vetää vatsalihaksia ja esittelee hauiksiaan, mutta siihen se sitten jääkin.


      • kuolevikille
        kylli2012 kirjoitti:

        joo just niin, kyllä kuolaa perään kun vetää vatsalihaksia ja esittelee hauiksiaan, mutta siihen se sitten jääkin.

        jos mä alkaisin kuolata sun vatsalihasten perään niin kyllä kuolaisin muutenkin sun perään.


    • OltsuOlen

      Mä olen löytänyt ja ne on löytänyt mut, kuppilassa iltaisin paikoissa monissa, ja kadullakin, toki ystävien kauttakin ja harrastuksien parissa ja ja .... :)
      Mut kun hetero olen ni enmä anna niille, mut ainahan keskustella saa, sanoivat samaa :)))

      Akateemin konsultti- ja neuvonta palvelut, eli mikäpä neuvoksi tai tuleeko väiteltyä liikaa.

    • metsien nainen

      En oikein usko että nuo miesmarkkinat ovat sen parempia muuallakaan Suomessa. Biologinen tosiasiahan on että miehet kaatuu naisia aiemmin ja ilmeisesti määrä alkaa "laskea" jo tässä neljänkympin markkinoilla. Telkkarissa pyörii Akaton mies jostain 70-80 luvulta ja sama ongelmahan tuo näyttää olleen jo silloin. Vapaiden miesten ja naisten maantieteellinen kohtaaminen on jo silloinkin ollut vaikeaa. IEVA on nykyisin netti, mutta ihmiset eivät tyydy siihen minkä kohtalo heittää eteen vaan siirtyvät seuraavaan josko se olisi jotenkin parempi kuin edellinen. Sokkotreffejä liukuhihnalta - se on nykyajan trendi. Pitäisikö sitä vaan tarttua ensimmäiseen tarjokkaaseen...edes muutamien treffien ajaksi?

    • Jospa se vaan kävelee joku päivä kadulla suoraan syliisi, ole valppaana !

    • Ihmettelijänainen

      Täällä on lähinnä naisten kokemuksia tästä asiasta. Eivätkö miehet yli 40v koe parisuhdettomuutta enää ongelmana vai ovatko kaikki jo löytäneet parinsa?

    • Ku... "Stadin muijalle Äijä"... ni on mistä valita... ;DD ...
      Luulisin ainaki...;)))

      Minäki esim... olen ollu vapaa jo pitk'n aikaa...
      Vaan eipä ole rehellistä rakkautta löytynyt... ;(((

    • Mies45

      Tällaista ongelmaa ei miehillä ole. Naisia tulee ovista ja ikkunoista. Eikös se luontokin ole järjestänyt niin että miesten rivit harvenevat aiemmin kuin naisten joten jokaiselle vanhenevalle miehelle alkaa automaattisesti pakostakin tulemaan useampia naisia. Kaikenikäisiäkin. En voi valittaa.

      • Jape43 ja puoli

        tässä kuoma on oikeassa, kottaraista pukkaa framille jos minkä ikäistä ja näköistä. Misut taitavat olla epätoivoisia näin laman alla. ;-)


      • 21 v

        ja se katsoo sua peilistä.


    • Tietääkö joku

      Mistä näitä katkeria vanhopiikoja oikein tulee?

      • Alteregoni

        Kun ulkonäkö ei ole enää parikymppisen ja alkaa kuulla vasten kasvoja oman ikäisiltään miehiltä toistuvasti ikäviä viittauksia iästään (pahimpia suustaan ovat humalaiset, aiheuttavat monille sydämeen kipua härskeillä huuteluillaan vaikka kuinka yrittäisi olla välittämättä) niin kyllähän se katkeroittaa.
        Kun sitten parhaansa tekee ulkonäön kohentamiseksi eli käy säännäöllisesti kampaajalla ja kosmetologilla sekä pukeutuu säällisesti ja muodikkaasti, niin sittenkin saa kuulla ulkonäöstään arvosteluja, että "mitä sääkin meinaat, tossa iässä vielä, teinityttöäkö yrität esittää?"

        Veikkaisn että katkeroitumisen naisille aiheuttaa yleensä aennevamma joillakin ihmisillä, jotka katsovat oikeudekseen arvostella aina muiden ihmisten, ja yleensä juuri naisten, ulkonäköä. Negatiivisiin ulkonäöllisiin arvosteluihin sortuvat niin naiset kuin miehetkin.

        Minusta olisi hienoa jos ikäiseni miehet hyväksyisivät parikseen ikäisensä naisen.
        Kun naiseensa suhtautuu arvostaen, saa paljon itsekin. Ja on aina hyvä muistaa sekin, että se ikätoverinainen ei todennäköisesti jätä miestään myöhemmin kuten se nuorempi nainen tulee tekemään kun mies vanhenee, sillä luonnon lakihan se on, että esim. miestään kymmenenkin vuotta nuorempi nainen alkaa hakea viriilimpää miestä siinä vaiheessa kun mies alkaa muuttua ukkeliksi ja sitten on ikääntyvä mies yksin. Ikäisensä naisen saaminen enää siinä vaiheessa vierelleen on jo vaikeampaa sillä yli 60v nainen ei hevin ota raihnaistunutta, ikäistään miestä hoidettavakseen kun ei minkäänlaista yhteistä historiaa ole ollut.

        Nämä nyt olivat vain sellaisia arveluja. En voi tukea sanomisiani omiin kokemuksiin koska itselläni on hieman nuorempi mies ja olen saanut tähän asti vain positiivisia kokemuksia kaikilta tapaamiltani miehiltä mutta mitä olen kuullut ja lukenut esim. tällaislta palstoiltakin, niin aika julmia juttuja ovat naiset vuodattaneet kertoessaan mitä kaikkea tulee vasten kasvoja, tuntemattomiltakin miehiltä.


      • Parasta ennen
        Alteregoni kirjoitti:

        Kun ulkonäkö ei ole enää parikymppisen ja alkaa kuulla vasten kasvoja oman ikäisiltään miehiltä toistuvasti ikäviä viittauksia iästään (pahimpia suustaan ovat humalaiset, aiheuttavat monille sydämeen kipua härskeillä huuteluillaan vaikka kuinka yrittäisi olla välittämättä) niin kyllähän se katkeroittaa.
        Kun sitten parhaansa tekee ulkonäön kohentamiseksi eli käy säännäöllisesti kampaajalla ja kosmetologilla sekä pukeutuu säällisesti ja muodikkaasti, niin sittenkin saa kuulla ulkonäöstään arvosteluja, että "mitä sääkin meinaat, tossa iässä vielä, teinityttöäkö yrität esittää?"

        Veikkaisn että katkeroitumisen naisille aiheuttaa yleensä aennevamma joillakin ihmisillä, jotka katsovat oikeudekseen arvostella aina muiden ihmisten, ja yleensä juuri naisten, ulkonäköä. Negatiivisiin ulkonäöllisiin arvosteluihin sortuvat niin naiset kuin miehetkin.

        Minusta olisi hienoa jos ikäiseni miehet hyväksyisivät parikseen ikäisensä naisen.
        Kun naiseensa suhtautuu arvostaen, saa paljon itsekin. Ja on aina hyvä muistaa sekin, että se ikätoverinainen ei todennäköisesti jätä miestään myöhemmin kuten se nuorempi nainen tulee tekemään kun mies vanhenee, sillä luonnon lakihan se on, että esim. miestään kymmenenkin vuotta nuorempi nainen alkaa hakea viriilimpää miestä siinä vaiheessa kun mies alkaa muuttua ukkeliksi ja sitten on ikääntyvä mies yksin. Ikäisensä naisen saaminen enää siinä vaiheessa vierelleen on jo vaikeampaa sillä yli 60v nainen ei hevin ota raihnaistunutta, ikäistään miestä hoidettavakseen kun ei minkäänlaista yhteistä historiaa ole ollut.

        Nämä nyt olivat vain sellaisia arveluja. En voi tukea sanomisiani omiin kokemuksiin koska itselläni on hieman nuorempi mies ja olen saanut tähän asti vain positiivisia kokemuksia kaikilta tapaamiltani miehiltä mutta mitä olen kuullut ja lukenut esim. tällaislta palstoiltakin, niin aika julmia juttuja ovat naiset vuodattaneet kertoessaan mitä kaikkea tulee vasten kasvoja, tuntemattomiltakin miehiltä.

        Nelikymppisten miesten ylimielisyys saman ikäisiä naisia kohtaan on kyllä mietityttänyt. Olenkin tullut lopputulokseen, että miehet pelkäävät omaa vanhenemistaan ja kääntävät agression ikäisiään naisia kohti. On niin paljon helpompaa arvostella daamia, kuin tunnustaa, että omakin parasta ennen päiväys on mennyt ohi jo.


    • Alteregoni

      Itse löysin omani netin välityksellä, tällaiselta keskustelupalstalta tosin, en treffisivuilta. Minä pk-seudulta, mies n. 400 km päästä pohjoisen suuntaan. Kaukorakkautta vuoden verran, vkl-tapaamisia, sitten kamat yksiin.
      Meille sopi aloittaa suhteellisen pian yhteinen elämä.
      Täytyy vain itselleen toistella että "en ole täydellinen itsekään, en saa olettaa toisenkaan olevan, haluan hyväksyä hänen erilaisia luonteenpiirteitään ja haluan tulla hyväksytyksi omine luonteenpiirteineni."
      Tärkein asia myöhäisellä iällä aloietussa suhteessa taitaa olla se, että antaa tilaa toiselle.

    • Yksi monista

      Mies löytyy jääkiekko- tai jalkapallomatsista, rautakaupasta, autoliikkeestä tai muista miesten harrastamien asioiden läheltä.

      • ei kuitenkaan kukkah

        Mutta kun en ole lainkaan kiinnostunut ym. asioista, paitsi nyt ehkä siitä rautakaupasta. Missä ovat miehet jotka pitävät tieteestä, taiteesta, kulttuurista, vihreistä arvoista?


      • Mies, 48, Hki
        ei kuitenkaan kukkah kirjoitti:

        Mutta kun en ole lainkaan kiinnostunut ym. asioista, paitsi nyt ehkä siitä rautakaupasta. Missä ovat miehet jotka pitävät tieteestä, taiteesta, kulttuurista, vihreistä arvoista?

        Nuo muut menevät, mutta ns. vihreät arvot jätän väliin.


      • maaäiti
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Nuo muut menevät, mutta ns. vihreät arvot jätän väliin.

        Et halua suojellla luontoa? Kaikki vihreitä arvoja kannattavat ei ole kettutyttöjä tai poliittisesti vihreitä! Monille vihreys on maan- ja luonnonläheisesti elämistä, kestävää kehitystä, ylenpalttisen kuluttamisen välttämistä.


    • freuder

      Erosta kohta 10 vuotta enkä ole yhdenkään sohvalla rötköttävän kaljasiepon antanut jäädä pysyvästi :)
      Se on sellanen juttu, että kannattaa etsiä elämänilo ihan muilta tahoilta. Kun on kiva, haastava työ, mukavia harrastuksia, hauskoja ystäviä, eli touhua ja tohinaa - parisuhteen puute ei oo niin iso puute ensinkään.
      Näin oon oppinu ajattelemaan ja suosittelen myös muille naisille...

    • beleaver

      Ja kolkuttelevalle avataan.

      Olin ihan tasan samassa jamassa, vaikkakin täällä "pöndellä" joka vilisee eronneita ja karanneita
      40 miehiä, nuoruuden liitot solimittu, katkaistu ja lapset murkku / teini-iässä.
      Monet kerrat iltamenoissa sain vaan kuulla teksitä: vaimoni ei ymmärtänyt minua, olemme juuri eroamassa,
      haluaisin juuri sinun viereesi (siis täksi illaksi)

      HUOOOOHHH.

      Nou nou nou. Luovouin lopulta koko hommasta ja arvelin että noh- tässä sitä ollaan ja pönötetään
      sinkkuna , mutta ei kuitenkaan katkerana. Jos se ei löydy niin sitten se ei löydy. Lopetin etsinnät.
      Harrastuksia, ystäviä , niitä kuuluu elämässä myös olla ja muuta mukavaa.

      Sitten tuli vissiin planeettojen asentoon joku muutos ja törmäsin elämäni mieheen.
      Oli klassisesti juhannus, olin ihan viittä vaille että jaksanko lähteä minnekkään vai en;
      no lähdin kuitenkin ja tsädäm.

      Ikuisesti evergreeninä (43v) menin kuuntelemaan paikallista kellaribändiä.
      (niin - olen myös itsekkin akateemisesti koulutettu, tämä on semmoinen "pimeä puoli" hih)
      ja sielläpäs sitä sitten törmäsin tähän komistukseen.

      Elämä muuttui aika slaagista, nyt sitten harjoitellaan yhteiseloa, tahtoa tähän kyllä riittää !

      Mottoni on: SE MITÄ ETSIT; ETSII MYÖS SINUA

      Älä luvu toivosta, kyllä se löytyy, usko vaan

    • miehen kunnia

      Jos etsit yli nelikymppistä kunnollista vapaata miestä, kyllä se vaikeaa varmaan on.
      sillä me yleensä ollaan jo menty naimisiin tai roikutaan avioliitossa kun ei haluta luovuttaa
      ennen kuin pakko on. ja silloin ollaan jo yli 50 kymppisiä. jos haluat löytää 40 kymppisen miehen
      sinun täytyy tutustua johonkin varattuun kaltoin kohdeltuun mieheen joka tarvitsee vain sitä nykäystä erotakseen huonosta avioliitosta. terveisin 40 kymppinen mies.

      • Huono bongaaja

        Miten tällaisen nykäysapua kaipaavan miehen sitten tunnistaa ja missä heitä voisi tavata? Ei nämä aviolliset/perheelliset herrat kuitenkaan baareissa pyöri...


      • ----

        tässä myös ilmoittautuu yksi vapaa nelikymppinen nainen avustamaan pääsyssä pois vanhasta liitosta. Mutta ovatko nämä tällaiset miehet valmiita heti uuteen suhteeseen vai kiinnostaako heitä vallattoman poikamiehen hurvitteleva elämä sitten kun vihdoin päässeet eroon huonosta liitostaan? Kommentoikaa miehet.


      • etk
        ---- kirjoitti:

        tässä myös ilmoittautuu yksi vapaa nelikymppinen nainen avustamaan pääsyssä pois vanhasta liitosta. Mutta ovatko nämä tällaiset miehet valmiita heti uuteen suhteeseen vai kiinnostaako heitä vallattoman poikamiehen hurvitteleva elämä sitten kun vihdoin päässeet eroon huonosta liitostaan? Kommentoikaa miehet.

        Itse olen yrittämässä irrottautumista Justiina-tyyppisetä parisuhteesta, voi olla että velvollisuudet pitää kiinni vielä aikansa. Ei se niin yksikertaista ole vaikka helppoa olisikin. Kun itse olen sopusia luonne, niin pitkä alistava suhde on lyönyt luonteen aika lakoon. Minuutta pidetään pystyssä työllä ja harrastuksella sekä tutkimalla itseä kinnostavaa alaa, elikkä ihmisyyttä lukemalla huuhaa- kirjallisuutta.
        En etsi ulkoista kauneutta, etsin kliseisesti sanottuna rakkaudellista luonnetta, joka kyllä pursuaa esiin silmistä ja olemuksesta.
        Ehkä olen väärä mies vastaamaan tähän ketjuun, koska täällä puhutaan yleisesti miesrodusta. Itse olen kuitenkin niin omituinen otus, enkä tunne samankaltaisia miehiä, niin että tämän voi sivuuttaa kuriositeettinä...
        Mutta vastauksena kysymykseen, jos löytyy nainen, jonka luonne ja mieltymykset ovat samansuuntaiset, suhde syntyy milloin vaan. Jos kohtaamisissa on vain hurvittelua, eikä kummallakaan vilahda sielu pelissä, niin siitä ei synny sen kummempaa.
        Älkää katsoko elämän mallia saippuasarjoista. Miettikää mitä haluatte ja miten edistätte sen saamista. Ilman rehellisyyttä ei voida rakentaa kestävää. Mutta ilo pitää olla mukana aina.
        Kiltit miehet kunnioittavat naista enemmän kuin nainen voi kuvitella. Kiltti mies antaa naisen ilmaista kiinnostuksesa, ennen kuin ryhtyy aktiivisemmin lähestymään. Kiltti mies tietää kaikki solvaukset, joita miehistä yleenä sanotaan ja olettaa olevansa se tungetteleva sika.
        Kiltit miehet ovat haavoittuvia, yhteistyöllä heistä saa sankareita, latistamalla tohvelisankareita.

        Jos haluat hyvän kumppanin, ota kitti mies ja rakenna yhdessä mitä haluat.
        Jos haluat tosimiehen, ota joku vaikka urheilija. Saat parisuhteen kaikki kliseet. Monelle se sopii hyvin.


      • opittu on itse

        eiköhän sitä pidä olla sen verran luonnetta että eroaa ilman nykäisyjä,jos on lapsia niin he kärsivät huonosta suhteesta vanhempien välillä,uskaltakaa elää.


    • mies mansesta

      Lasten lätkäharkoista, kuskirivistä kaukalon laidasta seisoksimasta.

    • N40+

      Hyvää iltaa,

      Minä olen haastatellut joitakin miehiä ja juuri 40 miehet vaatii naisilta enemmän mitä itse voisi antaa. En sitten tiedä mistä johtuu, mutta ei ihme jos jotku miehet jäävätkin sitten yksin.

      Enkä sitten yleistänyt, joo varmasti joku sanoo heti, että niin naisetkin vaatii, mutta kun tää aihe olikin niin että nainen ihmettelee. ;)

      • Perheellinen45

        Tuollaisiin samoihin miesten odotuksiin olen minäkin tuttavapiireissä törmännyt. Lähipiirissä useampia vapaita/eronneita 40 miehiä ja kun heidän toiveitaan ja odotuksiaan kuuntelee niin ei voi kuin todeta että huh hu. Heille on jotenkin jäänyt päälle se kuva kun olivat edellisen kerran vapailla naismarkkinoilla, siis yli 20 vuotta sitten. Tuolloin 20 v sitten ehkä oli luontevaakin odottaa että naiskummpani olisi nuori kaunis hehkeä parikymmpinen, olihan heillä itselläänkin silloin enemmän annettavaa ainakin fyysisesti. Nyt kun katson näitä hieman harvempihiuksisia, stressaantuneita ja aloittelevia vatsankasvattaja miehiä niin hieman heitä käy sääliksi. Onhan heillä asemaa ja varakkuutta (tosin sitä ovat jakamassa yhteishuoltajuudessa olevat lapsetkin) mutta kuinka pitkälle sillä nuorten naisten silmissä pääsee? Ei nämä nykyajan tyttäret ole enää niin massin perässä juoksijoita. Toivoisin että nämä 40 miehet toteaisivat elämän realiteetit ja kääntyisivät tosiaan ikäistensä naisten puoleen. Heitä kun näyttää tämänkin foorumin sivuilla pyörivän pilvin pimein.


      • Adonis kreikasta
        Perheellinen45 kirjoitti:

        Tuollaisiin samoihin miesten odotuksiin olen minäkin tuttavapiireissä törmännyt. Lähipiirissä useampia vapaita/eronneita 40 miehiä ja kun heidän toiveitaan ja odotuksiaan kuuntelee niin ei voi kuin todeta että huh hu. Heille on jotenkin jäänyt päälle se kuva kun olivat edellisen kerran vapailla naismarkkinoilla, siis yli 20 vuotta sitten. Tuolloin 20 v sitten ehkä oli luontevaakin odottaa että naiskummpani olisi nuori kaunis hehkeä parikymmpinen, olihan heillä itselläänkin silloin enemmän annettavaa ainakin fyysisesti. Nyt kun katson näitä hieman harvempihiuksisia, stressaantuneita ja aloittelevia vatsankasvattaja miehiä niin hieman heitä käy sääliksi. Onhan heillä asemaa ja varakkuutta (tosin sitä ovat jakamassa yhteishuoltajuudessa olevat lapsetkin) mutta kuinka pitkälle sillä nuorten naisten silmissä pääsee? Ei nämä nykyajan tyttäret ole enää niin massin perässä juoksijoita. Toivoisin että nämä 40 miehet toteaisivat elämän realiteetit ja kääntyisivät tosiaan ikäistensä naisten puoleen. Heitä kun näyttää tämänkin foorumin sivuilla pyörivän pilvin pimein.

        keski-ikää lähestyessä, nuorempana naiset halveksivat ja pompottelevat miehiä, mutta sitten ihmetellään kun itselle käy samoin myöhemmällä iällä. Asia vaan on niin että nainen rupsahtaa aiemmin kuin mies, siinä 35v ikäisenä muodot tasapaksunee ja paikat veltostuu, Miehellä ei kroppa veltostu jos vaan harrastaa liikuntaa vaan naisilla ne tissit valahtaa vaikka kuinka punnertaisi. Osoittihan se jo tutkimuksetkin että 5v nuorempi vaimo on sopivin pari.


      • N40+
        Adonis kreikasta kirjoitti:

        keski-ikää lähestyessä, nuorempana naiset halveksivat ja pompottelevat miehiä, mutta sitten ihmetellään kun itselle käy samoin myöhemmällä iällä. Asia vaan on niin että nainen rupsahtaa aiemmin kuin mies, siinä 35v ikäisenä muodot tasapaksunee ja paikat veltostuu, Miehellä ei kroppa veltostu jos vaan harrastaa liikuntaa vaan naisilla ne tissit valahtaa vaikka kuinka punnertaisi. Osoittihan se jo tutkimuksetkin että 5v nuorempi vaimo on sopivin pari.

        Elikkä ihan samanlailla kuin naisetkin.

        Usein törmään sellasiin miehiin joita luulee olevan 40v vaikka ovat vain 30v. Samoiten myös niin päin että jos luulee miestä vaikka yli 50v niin saa sitten kuulla että "mä oon vasta 43v"

        Töissä monet miehet ovat aika pahasti rupsaneet eikä uskois että ovat saman ikäisiä kuin minä. Heillä naama roikkuu ja vyötärö on aika paksu, joillakin roikkuu "makkarat". Jotku pyöräilee ja pelaa jotain, mutta silti rupsahdus näkyy. Ainostaan alle 30v miehet ovat vielä timmejä.

        Tuo tissi asia mitä mainitsit, ei aina pidä paikkansa. Itselläni ei tosiaankaan roiku tissit navassa vaan "pystyssä" ovat vielä ja täytän ensi kuussa 45v.


      • Voi voi =)
        Adonis kreikasta kirjoitti:

        keski-ikää lähestyessä, nuorempana naiset halveksivat ja pompottelevat miehiä, mutta sitten ihmetellään kun itselle käy samoin myöhemmällä iällä. Asia vaan on niin että nainen rupsahtaa aiemmin kuin mies, siinä 35v ikäisenä muodot tasapaksunee ja paikat veltostuu, Miehellä ei kroppa veltostu jos vaan harrastaa liikuntaa vaan naisilla ne tissit valahtaa vaikka kuinka punnertaisi. Osoittihan se jo tutkimuksetkin että 5v nuorempi vaimo on sopivin pari.

        No niin. Tossa se nyt heti nähtiin, ettei mennyt yhtään jakeluun tämän perheellisen 45:n teksti. Siellä heti joku Adonis elää ihan omissa sfääreissään.
        Jaksamista vaan kaikille keski-ikäisille miehille nuoremman naisen metsästyksessä. Teistä riittää juttua ja irtoaa monet naurut nuorten naisten illanistujaisissa.


      • N40-
        Voi voi =) kirjoitti:

        No niin. Tossa se nyt heti nähtiin, ettei mennyt yhtään jakeluun tämän perheellisen 45:n teksti. Siellä heti joku Adonis elää ihan omissa sfääreissään.
        Jaksamista vaan kaikille keski-ikäisille miehille nuoremman naisen metsästyksessä. Teistä riittää juttua ja irtoaa monet naurut nuorten naisten illanistujaisissa.

        Näinhän tuo haaveilija osoittaa että ikä vaikuttaa myös keskittymiskykyyn. Oli varmaan liian pitkä viesti luettavaksi ja ymmärrettäväksi miespuolisille lukijoille. Ehkäpä sama "vireystila" löytyy niiltä haaveilemiltaan nuorilta naisilta. Onnea valitsemallenne tielle.


      • Yli viiskyt
        N40+ kirjoitti:

        Elikkä ihan samanlailla kuin naisetkin.

        Usein törmään sellasiin miehiin joita luulee olevan 40v vaikka ovat vain 30v. Samoiten myös niin päin että jos luulee miestä vaikka yli 50v niin saa sitten kuulla että "mä oon vasta 43v"

        Töissä monet miehet ovat aika pahasti rupsaneet eikä uskois että ovat saman ikäisiä kuin minä. Heillä naama roikkuu ja vyötärö on aika paksu, joillakin roikkuu "makkarat". Jotku pyöräilee ja pelaa jotain, mutta silti rupsahdus näkyy. Ainostaan alle 30v miehet ovat vielä timmejä.

        Tuo tissi asia mitä mainitsit, ei aina pidä paikkansa. Itselläni ei tosiaankaan roiku tissit navassa vaan "pystyssä" ovat vielä ja täytän ensi kuussa 45v.

        Vaikka vain työkavereita..Kyllä ne lihavat rupsahtaneet ovat naisia.


      • N40+
        Yli viiskyt kirjoitti:

        Vaikka vain työkavereita..Kyllä ne lihavat rupsahtaneet ovat naisia.

        Meidän työpaikalla on todella vähän naisia suhteessa miehiin. En ole työpaikalla vielä törmännyt lihaviin rupsahtaneisiin naisiin.

        Miksi kummassa miehet häpee sitä jos päälalella on pikkasen hukset hävinneet, he yleensä poistattaa kaikki hiuksensa ja mun mielestä se on aika mautonta.

        Työpaikalla miehet ovat ruveneet laihduttamaan. Mielestäni vain yksi joka on heistä monta vuotta nuorempi on onnistunut ja se näkyy silmissä. Olen kannustanut tätä nuorempaa miestä ja kaippa tuo on hyvillään. Muut miehet ovat hieman ihmeissään, ehkä kateellisia. ;))


      • Kreivi Pölijä

        Me nukkuun sohlo, näihin ei oo uskominen.


      • Afrodite Kyprokselta
        Adonis kreikasta kirjoitti:

        keski-ikää lähestyessä, nuorempana naiset halveksivat ja pompottelevat miehiä, mutta sitten ihmetellään kun itselle käy samoin myöhemmällä iällä. Asia vaan on niin että nainen rupsahtaa aiemmin kuin mies, siinä 35v ikäisenä muodot tasapaksunee ja paikat veltostuu, Miehellä ei kroppa veltostu jos vaan harrastaa liikuntaa vaan naisilla ne tissit valahtaa vaikka kuinka punnertaisi. Osoittihan se jo tutkimuksetkin että 5v nuorempi vaimo on sopivin pari.

        Älä höpötä "Adonis". Ei valahda kaikilla tissit eikä yhtään punnerrettu. Pilvihin on piian nännit vaik ikää jo 60 .Kyllä veltostuu miehelläkin, en viitti sanoa mikä.
        Korvien välin kehittäminen auttaisi miehiä pysymään fiksuina ei ylenpalttinen
        kuntosalilla punnerrus.


    • hjalihu

      Ala tehdä lähetystyötä ja seurakunnan hommia.
      Siellä on kunnon miehiä.

      • yks m+40.

        Olin jonkin verran seurakunnassa eri
        asioiden kanssa tekemisissä kun olin
        vielä umpi uskovainen niin se vaan
        on että sama meno on siellä kuin
        täällä kerran kymmenessä vuodessa
        kirkossa käyvillä siis ei sieltä löydä
        vastakkaista sukupuolta on sitten nainen
        tai mies


    • mies42

      myös toisinpäin. "Mistä löytää nainen 4-kymppisenä"??? Eipä tunnu tämmöselle kiltille, hellälle yhden naisen miehelle löytyvän. Parempi flaksi kävis kun olis joku väkivaltanen juopporenttu tai murhamies niin johan akat juoksis kuola valuen peräs.

      • Kysyvä nainen

        missä tuollaiset kiltit hellät miehet pyörii? MISSÄ aikaanne vietätte ja MISTÄ teitä löytää? Juopporentut ja murhamiehet osaavat tehdä itseään tykö, entäs te?


    • ihan etuowilta kyselee?
      tai sitten sul ei oo käyttöö ko miähil :=)

    • tyttö41

      Löytyisikö täältä keskustelupalstalta vapaita miehiä?

      • Niin on.

        Olis ainaki yksi .


      • mies 45

        Oletko vielä vapaa? Täällä olis vapaa mies 45 kainuusta!


    • erikoisasiantuntemat

      Niin woiteko kuvitella olen 100 wastaaja tähän viesti ketjuun .
      heh heeeee ... .

    • 1001

      huoleti saat 1001 vastausta, jos niistä joku osuis............

    • 45

      aikani kuluksi läpi ja tulipa tunne että olisin lukenut teini-ikäisten palstaa!
      Siis päällimmäisenä jäi mieleen vain ihmisten pinnalliset arvostukset! Roikkuuko tissit ja pullottaako kalja-maha! Ei se löydy ainakaan tällaisilta palstoilta vastaus, täältä et varmaan saa vastausta ongelmaasi. Itse olen mieluummin yksin kuin ihmisen seurassa jonka henkinen arvomaailma on noin köyhää. Vai muka aikuisia.....

    • hupparipukumies

      Eipä uuden miehen tai vaimon löytäminen ihan helppoa ole keski-iän kynnyksellä. Monikin kokelas on varmasti niin upean näköinen jota parin paukun jälkeen raahaa jo sänkyynsä. Mutta ulkonäkö ei olekaan tärkein pointti vaan voiko sen kanssa elää ihan arjessakin, tosin kivan näköistä on mukava katsella jatkossakin..:)

      Miten sit pitäisi toimia.. jaa'a.. Mukavan näköinen, taustoiltaan hyväksyttävä, tositarkoituksella liikkeellä oleva, täysi järkinen ja muuttovalmis uuden elämän aloittaja on löytö tämänpäivän markkinoilla. Jotain joutuu kumpikin joustamaan omissa haaveissaan ja prinssi/-sessa haaveet saa heittää roskiin.

      Itse oon M46 ja mulla vasta noin kymmenes kokelas osoittautui oikeaksi, aikaa meni reilu vuosi etsinnässä.
      Ei muuta kuin lippu korkealle ja ole oma itsesi!
      Ps. älä ole sinisilmäinen etsinnässäsi, kaikki kakut ei maistu hyvältä..

    • Pukkikin käy

      Pitänee varmaan kirjoittaa pukille, josko häneltä liikenis yksi tonttu....

      • ehdottaa

        Eli koska meitä vapaita tutustumisen arvoisia nyt on, niin ehdottaisin skype ryhmän perustamista.
        Siellä olisi helppo päästä tutustumisen alkuun anonyymina, irrottautuminenkin onnistuisi
        vain ruksi ruutuun tyyliin jos ei enään kiinnosta.
        Ei mitään menetettävää vain voitettavaa, jos kiinnostusta niin laittakaa tähän ketjuun viestiä
        niin laitan oman skype nimimerkkini myöhemmin täkyksi.
        Mietitään sitten yhdessä tarvitaanko sääntöjä jne, siis alkuun ystävä/juttelu seuraa
        jokainen päättää etenemisestään itse ...


      • aito nainen 42
        ehdottaa kirjoitti:

        Eli koska meitä vapaita tutustumisen arvoisia nyt on, niin ehdottaisin skype ryhmän perustamista.
        Siellä olisi helppo päästä tutustumisen alkuun anonyymina, irrottautuminenkin onnistuisi
        vain ruksi ruutuun tyyliin jos ei enään kiinnosta.
        Ei mitään menetettävää vain voitettavaa, jos kiinnostusta niin laittakaa tähän ketjuun viestiä
        niin laitan oman skype nimimerkkini myöhemmin täkyksi.
        Mietitään sitten yhdessä tarvitaanko sääntöjä jne, siis alkuun ystävä/juttelu seuraa
        jokainen päättää etenemisestään itse ...

        Missä miehiä näkee livenä? Alkaa riittämään nämä sähköiset virtuaalimiehet - sellaiset jaksaa jauhaa vaikka mitä. Minua kiinnostaa aidot käsinkosketeltavat miehet. Onko sellaisia enää missään?


    • -5kymppinenmies

      Minä olisin rakastanut naista,mutta kun hän ei ollut päässyt ex miehestään eroon,vaikka oli jo vuosia sitten eronnut.

      • Yks nainen

        -5kymppinenmies,oletko kysynyt naiselta,mikä on elämäntilanne nyt? Jospa hän onkin nyt vapaa kaikesta entisestä.Ota hyvä mies tuosta selvää,jos sinulla hänen yhteystiedot.


    • täällä vaan

      Minä olen , mutta en pääkaupunki seurulla vaan tää jossain
      maaseurulla hoitelen jonkin moista tilaa ja lypselen muutamaa
      lehmää .
      Tässä vaan tuli suuri orottamaton hämmästys kun kuluvana
      vuonna minua 17 vuotta nuorempi lomittaja nainen ihan
      tosissaan yritti emännäksi tilalle , pirin ikä eroa liian suurena .
      Baareissa en ole ikinä käynyt enkä juo enkä polta ei vaan
      kiinnosta .
      Naiset on muuten kyllä ihan kivoja mutta ei vaan ole sattunut
      kohralle.

    • Jermuxi tms.

      Heitä vähän väliaikatietoja.

      • touhutapani

        Vai "ukonrähjää" ..Olen itseni kunnosta huoltapitävä (tossa yhdes huoneessa on "riittävästi" kuntoiluvälineitä tankojen lisäksi taljat ylä/ala/risti yms..) , lenkkeilen jne. mutku ei oo "tyrkyllä" ku jotain "lössätäneitä" mummonreppanoita.. TIEDÄN et tää mailini on liianki "hyökkäävä"..mutku "mummot" aina itkee..ettei löydy..?? MISSSÄ ..lekkkipolulla?? tapais "elämäninaisen",,??


    • Mietiskellyt

      Moi, siis se mihin sinun täytyy uskoa on se että kyllä se siellä jossain on, uskot vain itteesi. Se sinun kultasi. Paljonko olet valmis laittamaan peliin ? Itsesi ? Siitähän on loppujen lopuksi kysymys Jos olet rohkea niin pistät vain tuulemaan. Kokeile miehiä, jututa niitä, etsi niiden ajatuksia (miehetkin osaa ajatella), mieti mikä niille on tärkeää, tarjoa sitä tarjottimella ja jää odottamaan mitä saat takaisin. Luultavasti saat paljon. Mitä enemmän annat itsestäsi, sitä enemmän saat takaisin.
      Yxs äijä tämänkin kirjoitti,

    • therapyandme

      Monella tuntuu olevan noita luurankoja kaapissa. Miehet ovat huonoja käsittelemään menneitä asioita. Minä en ainakaan ala enää kenellekään terapeutiksi, olin sitä 3 vuotta.
      Energiaa siihen vaan tuhlaantuu ja asiat eivät kummiskaan etene mihinkään....enhän ole ammattiterapeutti.
      Eikä ammattilaisetkaan omaisiaan tai läheisiään terapoi, mutta nämä "elämän katkeroittamat" kuvittelevat, että "uusi nainen" olisi jotenkin kauhean kiinnostunut heidän ongelmistaan.
      Normaali omasta elämästä kertominen toki kuuluu suhteeseen.

      Miehet, käykää läpi ongelmanne, ennenkuin alatte uuteen suhteeseen....

      Meniköhän tämä nyt hieman asian vierestä?

      • kdfhkd

        itse kävin treffeillä kahdenkin eri miehen kanssa ja koko ilta kului kuunnellessa heidän haukkuvan exiänsä... arvaa innostiko pistää itsensä siihen sotkuun? kiitin kauniisti illasta ja lähdin kotia.


    • SeijaSini

      Ei ihmissuhde etsimällä löydy. Siihen voi törmätä missä vain, kun kulkee avoimin mielin ja ilman kehystä, mihin toinen pitäisi mahduttaa. Työkuvioissa, bussissa ja bussipysäkillä olen tutustunut uusiin ihmisiin - hymyilevä olemus kuulemma saa ihmiset lähestymään ja puhumaan :)

      Olen 48 v nainen ja sattuman oikusta tutustuin täällä, tämän palstan välityksellä, mielenkiintoiseen ihmiseen pian 2,5 vuotta sitten. Suhteemme on rakentunut meidän näköiseksemme eli huomioi kummankin erilaiset taustat, erilaiset perhekuviot... Ilman yhteenmuuttamisen pakkoa, ilman koko elämän uudelleen rakentamista.

      Kaksi aikuista rinnakkain, suhteessa ystävyyden ja parisuhteen parhaat palat!
      Ystävyyttä ja erotiikkaa, tukea ja tervettä kritiikkiä... Se voi osua kohdallesi missä vain.
      Mutta unohda vaatimukset tietystä ammatista, tietystä tukan mallista tai puvun vaatturista. Jos vain pintaa tuijottaa, ei sitä oikeaa löydä koskaan! Sanon ma.

      • en etsi

        En ole paljoakaan "etsinyt" miestä, paitsi reilu kolmekymppisenä kun iski paniikki kun olin ainoa yksinäinen tuttavapiirissäni, ja istuin pari vuotta yksin kotona kun kukan ei enää lähtenyt leffaan tmv. Kaikki kyhnäsivät miestensä kanssa ja monilla oli jo lapsia. He löysivät muita perheellisiä ystäviä, eikä sinkulla ollut enää tilaa heidän elämässään. Etsin minäkin sitten väkisin miehen itselleni ja menin naimisiin, vaikka en ollut tulenpalavasti rakastunut. Muita kun ei ollut tarjolla. Eroonhan se suhde päättyi.

        Olin sitten jonkun aikaa taas yksinäni, mutta kaipasin seuraa ja etsin miestä mm. netistä. Eipä löytynyt. Olisin huolinut kenet tahansa, vaan kukaan ei halunnut minusta muuta kuin seikkailuseuraa. Tämän todettuani olen ollut taas vuosia yksin, "etsimättä". Eipä ole (vapaita) miehiä tullut vastaan. Työpaikalla ei ole vapaita miehiä, bussilla kulkee vain naiset, vanhukset ja nuoriso. Miehet ajavat omalla autolla. Kulttuuririennoissa ja matkoilla olen käynyt, mutta sielläkään en ole vakavissaan olevia miehiä tavannut. Etsinpä tai en, miestä ei löydy.

        Alan uskoa että se on Kohtalo, joka antaa meille kumppanin, tai ei anna. Etsimisellä ja tai sen puutteella ei ole mitään merkitystä.


      • Hölmön hommia
        en etsi kirjoitti:

        En ole paljoakaan "etsinyt" miestä, paitsi reilu kolmekymppisenä kun iski paniikki kun olin ainoa yksinäinen tuttavapiirissäni, ja istuin pari vuotta yksin kotona kun kukan ei enää lähtenyt leffaan tmv. Kaikki kyhnäsivät miestensä kanssa ja monilla oli jo lapsia. He löysivät muita perheellisiä ystäviä, eikä sinkulla ollut enää tilaa heidän elämässään. Etsin minäkin sitten väkisin miehen itselleni ja menin naimisiin, vaikka en ollut tulenpalavasti rakastunut. Muita kun ei ollut tarjolla. Eroonhan se suhde päättyi.

        Olin sitten jonkun aikaa taas yksinäni, mutta kaipasin seuraa ja etsin miestä mm. netistä. Eipä löytynyt. Olisin huolinut kenet tahansa, vaan kukaan ei halunnut minusta muuta kuin seikkailuseuraa. Tämän todettuani olen ollut taas vuosia yksin, "etsimättä". Eipä ole (vapaita) miehiä tullut vastaan. Työpaikalla ei ole vapaita miehiä, bussilla kulkee vain naiset, vanhukset ja nuoriso. Miehet ajavat omalla autolla. Kulttuuririennoissa ja matkoilla olen käynyt, mutta sielläkään en ole vakavissaan olevia miehiä tavannut. Etsinpä tai en, miestä ei löydy.

        Alan uskoa että se on Kohtalo, joka antaa meille kumppanin, tai ei anna. Etsimisellä ja tai sen puutteella ei ole mitään merkitystä.

        ...samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Kaikenlaisia yritelmiä ja viritelmiä on ollut ihan kyllästymiseen asti, mutta ei sellaista parisuhdetta, jota olisi kummankaan osapuolen kannalta kannattanut jatkaa. Etsien tai etsimättä - kumpikaan tapa törmätä toiseen ihmiseen ei ole johtanut mihinkään pysyvään, molempia osapuolia tyydyttävään suhteeseen. Minäkin alan pikkuhiljaa uskoa siihen, että kaikille ei vaan ole tarkoitettu kumppania rinnalle kulkemaan. Satuttaa ajatella niin, mutta ei tässä oikein muuhunkaan enää jaksa uskoa, yritetty on niin penteleesti, ei vaan onnistu :-o Vikaa voi etsiä "sysistä ja sepistä", yleensä molemmista, mutta vaikka kuinka analysoisit puhki menneisyytesi ja yrittäisit oppia virheistäsi ja toimisit toisella tavalla kuin ennen niin ei auta ei. Joillekin kohtalo vaan työntää niitä epäsopivia kumppaniehdokkaita tielle tai sitten niitä ei ilmaannu ollenkaan. Kai se on sitten pakko uskoa. Surettaa :(


    • Naissinkku41

      En tiennyt elokuussa, että kysymykseni johtaisi näinkin pitkään ja monivaiheiseen keskusteluun. Ilmeisesti moni muukin keski-ikäinen pohtii samaa asiaa ja toivottavasti keskustelu on auttanut meitä vastauksien hahmottamisessa. Oma tilanteeni ei ole muuttunut miksikään - uusi vuosi alkoi edelleen sinkkuna. Jaksan kuitenkin vielä uskoa että kenties tämän vuoden aikana tiemme kohtaavat. Tosin en vieläkään tiedä missä ja milloin, mutta sitä odotellessa jatkan ilon kautta elämääni näin.

      Hyvää uutta vuotta kaikille!

      • 45

        Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon,olen kanssasi samassa tilanteessa.paljon olen laittanut asian eteen likoon,mutta ei ole tuottanut tulosta.


    • Hei
      Ei sun vielä passaa luovuttaa, en minäkään niin tee. Vielä kerkiää ihn helposti löytää kaveri itselleen, vaikka sitten täältä. No nyt mun täytyy mennä taas.

      • yh-isä 42

        Koittakaa miettiä tätä hakemista vähän kuin urheilusuorituksena. Jos jatkuvasti hakee niin siinä polttaa itsensä loppuun. Voi mennä jo "ylikuntoon" :)
        Kannattaa hakea aktiivisesti kun hakee ja sitten välillä löysätä. Lihaksetkin kasvavat levossa ja mielikin on virkeämpi.
        Auttaako, urheilussa kyllä (kokemusta on). Parinhaussa, aika näyttää.


      • N+41
        yh-isä 42 kirjoitti:

        Koittakaa miettiä tätä hakemista vähän kuin urheilusuorituksena. Jos jatkuvasti hakee niin siinä polttaa itsensä loppuun. Voi mennä jo "ylikuntoon" :)
        Kannattaa hakea aktiivisesti kun hakee ja sitten välillä löysätä. Lihaksetkin kasvavat levossa ja mielikin on virkeämpi.
        Auttaako, urheilussa kyllä (kokemusta on). Parinhaussa, aika näyttää.

        Itse olen erottuani useampia vuosia viettänyt hiljaiseloa miesrintamalta. Nyt pikku hiljaa olen taas alkanut kiikaroimaan uteliaana ympärilleni. Helppoa ei ole tämän ikäisenä, myönnän, nuoruuden heittäytyminen puuttuu. Itse huomaan vilkuilevani myös nykyään ihan eri silmällä mahdollista kumppani-ehdokasta. Ennen oli valttia virtaviivaisuus ja muutama muukin pintapuolisuuteen liittyvä pinttynyt mieltymys, nykyään rauhallisen tasapainoisen oloinen mies saa sykkeeni nousemaan. Oikeastaan nuoremmilta vuosikymmeniltä haaveeksi on vain jäänyt unelma pitkästä miehestä, kaikki muut unelmat ovatkin sitten heittäneet iän mukanaan kuperkeikkaa. Eipä haitaa vaikka olisi hurmurilta kiehkuroitakin jo karissut;) Taso pitää meidän naisten pitää vaikka vuosia lisää ropisee, ei kurotella kuitenkaan tähtiä. Meitäkin saattaa olla vaikea lähestyä...


    • M

      Et varmasti löydä mistään...Varsinki jos olet pönäkkä ja tiukka pipoinen...

    • Miessinkku42

      Mistä löytää rehellinen ja uskollinen nainen?

      • ei urheilullinen

        mutta olen yh-äippä. Ottaisin kyllä minäkin sellaisen rehellisen, uskollisen, kiltin, mukavan, lepposan 40-50v yh-iskän, joka ei liikoja jois ja jonka kanssa vois kävellä ja ihailla maisemia ja jutella mukavia ja joka ei ois himourheilija vaan mieluummin vaikka penkkiurheilija, ois sopivan pehmeä.. jolle minäkin kelpaisin ryppyineni yms ;P


      • Nainen_68

        siis uskollisia ja rehellisiä, tuntuu vain että nykyään vain ns. ulkoinen kuori on niin himputin tärkeää, ei nainen eikä mies, joka on elämää jo nähnyt, ole niin virheetön , siloposkinen ja rypytön, saattapa olla osalla olla jo itsetuntokin saanut useamman kolahduksen, jottei riitä uskallusta ottaa riskiä, että sais taas uuden arven " muistoksi" sydämeensä.

        Toisaalta mitäänhän ei saa, ellei uskalla elää, hymyssäsuin kulkea ja katsella ympärilleen avoimin silmin ja mielin... haaveillahan saa aina , eriasia toteutuuko ne haaveet ikinä.


      • yh-äiti -67

        Kyllä meitä todella vielä riittää :)
        Valitettavasti miesmarkkinoilla tuntuvat pelimiehet jylläävän siihen tahtiin, ettei uskalla oikein tuoda itseään julki enää. Riittävän monta kolhua, kun on saanut, niin sitä ajautuu olemaan hissun kissun kotosalla ja panostamaan enin aika lapsiin ja harrastuksiin. Ja jos joskus lähtee ulos tuulettumaan ja kohtaa vain örveltäjiä, niin hipsii pikaisesti takaisin kotinurkkiin jatkamaan arkisia rutiineja.


    • N42

      Voi minua, olen muuttamassa pääkaupunkiseudulle ja ollut jo etukäteen mielissäni siitä että nythän elämässäni aukeavat oikeat miesmarkkinat mistä valita. Mutta tämä pitkä keskustelu taitaa osoittaa sen että ihmisten todellinen kohtaaminen ei taida olla ruuhkassa sen helpompaa kuin harvaan asutetulla maaseudulla. Kuka meille 60-luvun lapsille opettaisi sosiaalisia taitoja joiden avulla tavata elämänsä täydentäjä?

    • 40+

      chatista, mutta se oli sitä hyvää vanhaa aikaa vielä, kun puheporttaalin oli vallanneet tavalliset ongelmattomat ihmiset.

    • älä tyydy junttiin

      Ne harvat kotimaiset fiksut miehet on 99% varattuja. Kannattaa siis etsiä uusi mies muista Pohjoismaista. Omani kävin pokaamasta Ruotsista, nyt ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta.
      Suosittelen! Junttiin kun ei kannata tyytyä.

    • Hansu ja Pirre

      Nimittäin se että kun tulee puheeksi puolison hankkiminen ulkomailta niin jakaumat menevät niin että suomalaiset miehet hakevat naisensa Venäjältä tai Thaimaasta ja suomalaiset naiset miehen Länsi-Euroopasta (Ruotsi, Saksa, Englanti, Espanja jne). Millaisen johtopäätöksen tästä voisi tehdä? ;-)

    • zeussi

      itse tapasin itseäni vanhemman naisen olin alle 40 ja hän yli neljäkymmentä olimme yhdessä
      6 vuotta se oli elämäni paras parisuhde kaikki synkkas matkusteltiin,mökkeiltiin yht.harrastuksia
      huippu sexyt yms.parisuhde päättyi sairaalloiseen mustasukkaisuuteen,narsismiin,jopa
      silmittömiin väkivalta kohtauksiin ja tämä siis naisen puolelta syynä saattoi olla pitkään
      jatkunut kaukosuhde.ennätimme asua yhdessä lyhyen tovin ja sairaalloinen mustasukkaisuus
      vei häneltä jopa työkyvyn hetkeksi(1v) mutta naisen jos vielä kainaloon otan 40v on valintani
      nainen on silloin kypsynyt parhaimillaan tietenkin yksilöllistä.
      en ole naisvihaaja enkä pettäjä enkä sov.sika joten ei pahempia arvosteluita

      • Minullekko mies?

        Niin mistähän sen löytäisi...fiksun MIEHEN. Mieheni petti minua useamman vuoden ja eli kaksoiselämää. Hänelle tuntuu pakkomielteenä olevan vanhemmat naiset...liekkö jokin äiti-syndrooma. Minua tämä asia tällähetkellä lähinnä naurattaa. Olo on jopa huojentunut ettei enää tarvitse sitä narsistia katsella nurkissa. Olo oli aluksi tyrmistynyt ja hyväksikäytetty. Nyt ajattelen että SE käyttää jotakin muuta ihmistä hyväkseen. Pitkä yhteinen elämä takana ja lapsia. Jotenkin vain kasvoimme erillemme ja nyt tilanne tämä. Hän uudessa suhteessa ja ero vireillä. Minä yksin lasten kanssa ja nainen joka on viriilissä iässä... hukkaan menee:). Pitkä 40 -kymppinen mies jolle arki ei ole pelkkää hernerokkaa ja joka ei poimi ainoastaan rusinoita pullasta... onkohan häntä olemassa?


    • Happokas

      Kyllä sun taitaa käydä niin että ilman jäät. Jos et ota jotain reppanaa, niin yksin oot. Kyllä kaikki fiksut miehet on kaikki parisuhteessa. Eriasia sitten ovatko onnellisessa sellaisessa mutta varattuja ovat. Ehkä sitten uus yritys vanhainkodissa, mutta siellähän sen taitaa vasta kova kilpailu olla kun ukot ovat jo taipuneet matkan varrella....

    • raipku

      Kun olin 20 vuotias miehet pyysivät elokuviin.....Nyt 40 vuotiaana kinutaan seksiä kysymättä edes nimeä...masentavaa. Ja oudointa, että kinuaja on usein paljon nuorempi. Tai sitten kun vaimo ei ymmärrä eikä ymmärrä antaa niin voisitko sinä.....

      • tavannut

        En kyllä ymmärrä,kun aina puhutaan,että miehet haluavat vain ja aina seksiä.Olen tavannut 10v ajan sinkkuna ollessani muutamia miehiä,eivätkä he halua,eivätkä ole ehdottaneetkaan seksiä.
        Jos olen ollut ravintolassa,tanssipaikoissa,tms,ei yksikään mies ole tullut lähelleni,seksin kinuamisesta puhumattakaan.Mistä ihmeestä te olette löytäneet sellaisia miehiä?
        Olenkin jo ajatellut,että ollaankohan me lainkaan samalla planeetalla.Olen kyllä katsellut,että valtavat valaat,teini-iän juuri ohittaneet,jopa kehitysvammaiset ovat saaneet seuraa,mutta minua ei yksikään mies edes katso.


      • dkljfhsdk
        tavannut kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä,kun aina puhutaan,että miehet haluavat vain ja aina seksiä.Olen tavannut 10v ajan sinkkuna ollessani muutamia miehiä,eivätkä he halua,eivätkä ole ehdottaneetkaan seksiä.
        Jos olen ollut ravintolassa,tanssipaikoissa,tms,ei yksikään mies ole tullut lähelleni,seksin kinuamisesta puhumattakaan.Mistä ihmeestä te olette löytäneet sellaisia miehiä?
        Olenkin jo ajatellut,että ollaankohan me lainkaan samalla planeetalla.Olen kyllä katsellut,että valtavat valaat,teini-iän juuri ohittaneet,jopa kehitysvammaiset ovat saaneet seuraa,mutta minua ei yksikään mies edes katso.

        vastaus kysymyksiisi löytyy juuri viestistäsi... sen luettuani minä en ainakaan sinua ehkä haluaisi lähestyä, riippumatta minkä ikäinen, näköinen tai kokoinen olet. todistusesim. "...valtavat valaat,teini-iän juuri ohittaneet,jopa kehitysvammaiset ovat saaneet seuraa,mutta minua ei yksikään mies edes katso". asennekin voi olla vamma.


    • cccccccc

      kokeile nettiä. täällähän me kaikki ollaan. näköjään sinä itsekin.

    • Uusi naapurin rouva

      Naapurista lähti rouva viime vuonna uuden matkaan ja koska itse oli tullut jätetyksi jo pari vuotta aiemmin, niin me kaksi jätettyä laitoimme hynttyyt yhteen ja hyvin on mennyt. Eli miksi mennä merta edemmäksi kalaan jos kerran naapuria edemmäksi ei tarvitse lähteä. Silmät auki siis ihan lähipiirissäkin!

    • jeess

      Mulle kävis ilolla fiksu nelikymppinen nainen. Mutta haen nuorempia ihan siitä syystä, että vanhat akat mäkättää aina. Se, onko nainen akateeminen, insinööri tai muuten vaan jokin hempula asiaan ei vaikuta.

      T: ikuisesti sinkkuna 40 v synttäreistä lähtien, ja pysyy.

      • miesasianajaja

        Kun on fiksu ja vapaa yli nelikymppinen, niin se tarkoittaa jotain neljästä vaihtoehdosta:

        1) kammottavan ruma
        2) juuri eronnut vähemmän fiksusta eikä vielä valmis mihinkään suhteeseen
        3) haluaakin olla yksin
        4) on itsekin hyvin vaativa

        Ne muut ovat jo 'onnellisesti' varattuja. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin


    • Töiss'

      Oletko tarkastanut työpaikallasi olevat miehet? Heidät olet nähnyt jo arkena ja vähän normaaleissa oloissa, joten onnistumisen mahdollisuudet voisivat olla paremmat kuin jossain yökerhossa jossa kaikki yrittävät antaa parastaan. Tietysti on hyvä varmistaa miehen siviilistatus, kodinrikkojaksi ei varmaan kannata ketään usuttaa.

    • amazy

      Älä metsästä, älä hae, älä odota. Se oikea seisoo edessäsi, kun sitä vähiten odotat. Näin kävi minulle. Nyt naimisissa jo 4 vuotta. ja samalta tuntuu. Löysin puolikkaani. Joten älä metsästä!

      • yksi(näinen)susi

        Juuri tuolla ohjeella ihmisiä tuuditetaan katteettomaan turvallisuudentunteeseen. Se mikä ei etsimällä löydy ei myöskään "sattumalta" ilmesty eteen.

        Rakkaus on sellainen asia, että se suodaan vain aniharvoille. Muiden kannattaa asennoitua niin että ilo täytyy löytyä yksinäisyydestäkin, vaikka se ei helppoa olekaan, onhan ihminen laumaeläin.


    • Huurteisen takaa

      Kaikki ukot istuu terasseilla näillä helteillä. Käypä pyörähtämässä.

    • Jostakin missä oppii tuntemaan toisen on ehkä viisainta etsiä, ettei tule pettymyksiä. Voisit kokeilla jotakin sellaista harrastusta missä tarvitsisit neuvoa tai apua ja joku avulias henkilö voi sinut hoksata ja jos vaikka itse ihan oikeasti kiinnostut siitä harrastuksesta, niin siin se sitten saattaisi mennä asia eteenpäin kuin itsestään.

      • sinkku nainen

        kaikki on tietenkin rannalla. löysin vain tämän sivuston jostain syystä. kyllä jokainen löytää oikean kun aika on aivan oikea:)


      • qq
        sinkku nainen kirjoitti:

        kaikki on tietenkin rannalla. löysin vain tämän sivuston jostain syystä. kyllä jokainen löytää oikean kun aika on aivan oikea:)

        Luin noita kommentteja. Parasta on ajatella miehen löytävän sinut, pysy hyvässä kunnossa ja elämänmyönteisenä. Itsenäistä, iloista, avointa naista on mukava katsoa kun hän hymyilee.


      • -kultainennoutaja-
        qq kirjoitti:

        Luin noita kommentteja. Parasta on ajatella miehen löytävän sinut, pysy hyvässä kunnossa ja elämänmyönteisenä. Itsenäistä, iloista, avointa naista on mukava katsoa kun hän hymyilee.

        Näin uutena koiraihmisenä olen huomannut, että koiran ulkoiluttaminen on todella hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin - ainakin itsellä on sosiaalinen elämä suorastaan räjähtänyt, positiivisella tavalla.

        Jos olisin mies, niin fiksua naisseuraa olisi runsaastikin tarjolla.

        Pari mukavaa miestäkin olen lenkeillä toki tavannut, mutta kuinka ollakaan, mukavan vaimon kanssa =)

        Mutta en vaivu synkkyyteen, uskon että kyllä se mukava sinkkumies vielä siellä lenkkipolulla tulee vastaan ja luonto hoitaa loput =)))


      • 8+5
        -kultainennoutaja- kirjoitti:

        Näin uutena koiraihmisenä olen huomannut, että koiran ulkoiluttaminen on todella hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin - ainakin itsellä on sosiaalinen elämä suorastaan räjähtänyt, positiivisella tavalla.

        Jos olisin mies, niin fiksua naisseuraa olisi runsaastikin tarjolla.

        Pari mukavaa miestäkin olen lenkeillä toki tavannut, mutta kuinka ollakaan, mukavan vaimon kanssa =)

        Mutta en vaivu synkkyyteen, uskon että kyllä se mukava sinkkumies vielä siellä lenkkipolulla tulee vastaan ja luonto hoitaa loput =)))

        siinähän olisi jollekkin kennelille hyvä bisnesidea vuokrakoira akan hakuun,yleensä kun poikamiehille on oman koiran pito hankalaa.


    • vericod

      No vaikka täältä. Kyllä meillä 40 miehilläkin on samoja ongelmia. Joko me suomalaiset olemme edelleen niin ujoja ja varautuneita, ettei uskalleta tehdä niitä aloitteita...ainakaan täällä. Tai sitten olemme pettyneet/ tulleet petetyksi ja sen myötä niin varovaisiksi, ettei tahdo uskaltaa vaikka olisi mahdollisuus. Kolmas vaihtoehto lienee sitten se, että on liian kovat vaatimukset.
      Pitäisi ensin yrittää avata paketti ja tutkia mitä se sisältää ja vasta sen jälkeen lähteä hissun kissun rakentamaan niitä kuoria mieleisekseen, siinä määrin kuin se on mahdollista.
      Tuntuu vaan usein näitä lukiessa, että se ihanneulkonäkö on suurinpiirtein sama kuin teini-ikäisenä ja sitä onnea ei suoda kun harvoille. Loput joutuu tekemään kovastikin töitä, pitääkseen jäljellä osan siitä teiniviehätyksestään.

      • goppa

        Kyllä meitä parikymppisiä miehiä aina kiinnostaa nelikymppiset puumanaiset, mutta silti pitää olla kyl vielä hyvännäköinenki :)


    • "siivooja!

      ..AKATEEMINEN notkua... hih hih hih....kerrotko tuon myös muille "AKATEEMISILLE", niin voidaan me duunarit
      olla siellä keskenämme =). Meillä "taviksilla" on kai tapana pitää hauskaa eikä "metsästää miehiä", joten sinun kannattaisi ehkä ottaa oppia... pystyyn kuivuneet puumat eivät ole ehkä "markkinoiden" halutuinta kamaa... heh heh he... pihlajanmarjat ja kettu, ei- anteeksi puuma..

    • Kurosen Esko

      Minulle kelpaisi nainen, akateeminen tai duunari ihan miten vaan. Vaan mistäs sellasen löytäis? Olen notkunut baarissa ja mummotunnelissa, mutta ei vaan osu kohdalle. Ei olis suuret vaatimukset, riittäis kun olis savuton ja luonteeltaan sopuisa. Missä sellaiset naiset käy? Ja miksi ei sellaisille kelpaa savuton koulutettu mies?

      • lottamari_1

        Hah, mikä on mummotunneli?


      • Näillä menen

        Kävin alkukesällä kaverin kanssa mummotunnelissa, mutta kuten olen jo aiemmin ajatellut, en jaksa enää baareja ja vastaavia paikkoja. Mieluummin menen kirkkoon ja konserttiin ja lenkille. Savuton ja sopuisa olen, tasaveroinen parisuhde ja tasapainoinen elämä kiinnostaa. Elettyjä vuosia takana 46. En väkisin yritä löytää miestä, mutta jos Luoja suo sopivan..


    • 11111111111111111111

      Maalais vanhapoika akateemiselle naiselle .
      Täysin raitis , savuton , ei koskaan seurustellut .

      • lottamari_1

        Täysin raitis, savuton, hajuton, mauton ja mitään sanomaton ja osaamaton maalais vanhapoika...hmmm...todella houkutteleva tarjous, tuota ei voi kyllä ohittaa,..tarjous otettu vastaan ;D


    • 4yu56i67o

      etsinyt onko jo löytynyt kenties muutakin kuin jokin kertakäyttö suhde .

    • Aatami-.,-.,-.,-.,-.

      En halua akateemista, haluan naisen.

    • jhp79

      täällä ois yks vapaa ihan ok 31v raksamies hesasta....otappas yhteyttä niin voin kertoo jottain itestäni mitä vaan haluut tietää[email protected] voin laittaa vaikka kuvii jos haluut :)

    • Ryhdy kalastajaksi

      Pikkujoulujen aikaan löytyy sellaistakin väkeä radalta jota jota siellä ei normaalisti nähdä. Ei muuta kuin verkot vesille vaan.

    • E I mistään.........

      Tän ikäisenä on jo järkikin päässä!

    • Yksinäinen Lissukka

      Alkaisi kelvata jo vaikka maalainenkin. Sen verran nirsoja nämä kaupunkilaiset.

      • -Isontalon Antti

        Maalaisethan on seuramiehinä sieltä parhaimmasta päästä!


    • N41___

      Heh. Mikäs meille neuvoksi...

      Ap-kirjoittajalle konkreettista vinkkiä; itse laitoin ilmon tonne E-Kontaktiin, kuvallisen oikein. Ja viestejä satelee. Kyllä siellä itseni ikäiset (deletoin liian vanhat ja estän isäni ikäiset) kinuavat treffeille ja kaipaavat juttuseuraa ja kehuvat realistisessa valossa otettuja kuviani.

      Täältä suomi24.fi:stä sen sijaan löysin kunnon luonnehäiriöisen narsun pari vuotta sitten: Tänne en miehenhakuilmoitusta laittaisi.

    • Löysin täältä!

      Minä löysin kyllä suomitreffeistä todellakin upean miehen 40!
      Raittiin ja rehellisen, vieläpä avuliaan ja toista huomioivan epäitsekkään yksilön!
      Aivan siis täydellisen!
      Mutta täytyy muistaa, että suomitreffit on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta ja monet haluaa kivuta perse edellä puuhun ja siitä ei tule kuin pahamieli kaikille.
      Onneksi tämä mies malttoi tutustua minuun ja minä juuri häneen!

    • Pariutuminen joka vuos kymmenellä liian vaikeeta...

    • Kesäduunari 45

      Olen kesän duunissa Helsingissä. Missä siellä yli nelikymppiset sinkut käyvät?

    • onhan noita vapaita ja raittiita niinkuin minäkin

    • Mies 42 ja neitsyt

      Kysy ensin itseltäsi miksi haluaisit tavata miehen, millaisia odotuksia teillä on tuota uutta tapausta kohtaan?
      Haluatko miehen joka on kanssasi koska tarvitsee naisen nostaakseen omaa egoansa vai haluaisitko miehen nostavan omaa egoasi?
      Sinkut eivät yleensä ole valmiita tasapainoiseen suhteisiin, jotkut tietysti jo tuntevat itsensä riittävän hyvin ja voivat antaa jotain uudelle kumppanilleen...tuo on vain harvinaista.

      • sinkutin

        Kyllä mä ainakin olen valmis tasapainoiseen suhteeseen vaikka sinkku olenkin...


    • Normandia

      Niinpä niin 40 naisille oli lueteltu kategoriat. Tunnustankin kuuluvani luokkaan 3-4.

      Haluan asua kauniissa omistamassani kodissani ihan itsekseni. Miestä tarvitsen vain hupikäyttöön, vakavamieliset ja ukkomiehet jätän mieluusti justiinojen hallintaan. " Marimekko pata kattila soimaan tyyppisesti.". Lisääntyä en halua missään nimessä enkä myöskään jakaa miehen huolia omista jälkeläisistään.

      Alkoholi ja tupakka ei kuulu genreen, joten satunnaista viinilasia lukuunottamatta en sellaista seuraa kaipaa joille tämä on arkipäivää.

      Mitä sitten jää jäljelle?

      1. Tosiaankin alhaisen kotimaisuus asteen omaavat miehet, joskin vaaleaa rotua.

      2. 30 viriilit nuorukaiset, kivoja oman aikansa jossain vaiheessa kuitenkin kyllästyttää.

      3. Joskus baarissa käviessäni viinan sumentama omasta mielestään vallan mainio pakkaus joka aloitaa keskustelun "Mä haluun sut, puhut sä suomee" tyyppisesti. Tai ukkomies, joka päässyt iltalomalle pois iittalan lasitavaroiden keskeltä ja haluaa kerrankin saada vierasta piparia.

      Noh nou hätä..

      Pitkä viikonloppu euroopan metropoleihin ja kas vaihtoehto 1 on käden ulottuvillasi. On oma valintasi mihin suuntaan asiaa lähdet viemään.

    • Tässä pari vinkkiä :)
      Treffien sivustot täynnä yksin eläjiä.
      Laita itsestäsi avoin profiili kuvalla.
      Sitten vain valitset kenen kanssa treffeillä.
      Kun sopiva tulee ota omaksesi.
      Käytä siihen naisellisia ominaisuuksiasi.
      Rakkaus, hellyys, viekoittelu ja uskollisuus. esim..
      Tie miehen sydämmeen menee aina vatsan kautta,
      satsaa siihenkin..hm..
      Tsemppiä :)

      • ärsyttää yksin

        Näyttää olevan ihan toivotonta löytää seuraa tämän sivuston kautta, aikuinen nainen kun olen ja haluan kyllä ihan tavallisen suhteen riitelyineen ja sopimisineen. Itsellä aikuiset lapset ja oma elämä, jonka tällä hetkellä täyttää työ. Joten ei seuranhalua edes voi laittaa, kun en harrasta mitään...kuin työtä. Aivan tyhjän puhumista täälläkin, muutan huomenna kaupunkiin ja lähen ravintolaan, sieltä ainakin löytää sitä...


      • Aika vaikea alkaa käyttämään mitään "ominaisuuksia" kun ei sitä sopivaa tule koskaan vastaan. Eikä se ole siitä kropasta tai menestymisestä kiinni. Varsin ok näköistäkin miestä on vastaan tullut, mutta ei minkäänlaista tunnetta ole syntynyt ko. miehiä kohtaan. Aina jää jotain puuttumaan.

        Jos mies on mitä miellyttävin ja hyvännäköinen, mutta ei pidä luonnosta eikä siellä liikkumisesta, niin en kai pysty kokemaan sielujen välistä yhteyttä.

        Jos on kokoajan sarkastinen, ettenpä sanoisi suorastaan että vittumainen, niin en koe sitä jännänä haasteena, vaan vastenmielisenä.

        Jos mies kuvittelee voivansa ostaa minut tuputtamalla suuren ikänsä vastapainoksi roinaa ja rahaa ja sitten vielä lopuksi haukkuu minut pataluhaksi kun en tajua onneani ja materialististen arvojen pyhyyttä, niin... en minä edes keksi tähän että mitä sanoisin. Muuta kuin että hyi helvetti.

        Mutta jos joskus löytäisin sopivan miehen, niin luulisi hänen pitävän minusta ilman että pitää alkaa pelleilemään ruokien ja viekoitteluiden kanssa. Jos miehet pitävät naisia jo lähtökohtaisesti niin vastenmielisinä että naisten on tehtävä itsensä tykö monin eri tavoin (meikkaus, kokkailu, flirtti jne.) niin johan on kumma. Ehkä miesten on parempi sitten olla vaan keskenään kokkailemassa ja lihomassa ja vaikka meikkailla toisiaan, sekä flirtata keskenään, jos naiseus on jotain niin ällöttävää että se pitää oikein todenteolla kaupitella menemään miehelle läpi. xD

        Kaikkein eniten haluaisin kokea että kumppanissani voin ihmisenä kohdata ihmisen, vaikka toki nainen mies -kombinaatiokin on toivottava. Lähinnä niihin lemmenleikkeihin, muuten sillä ei ole niin merkitystä että toinen on juurikin mies. Joskus jopa toivon että olisin biseksuaali niin voisin innostua naisistakin, ehkäpä siten samanhenkinen kumppani olisi helpompi löytää. Miesten taholta kun ei sitä tunnu löytyvän, parhaat on viety jo ajat sitten.


    • kuula__O

      Netti on täynnään erilaisia palstoja mistä hakea seuraa. Jos ei kaupungin ravintolasta miestä löydy, niin jatka tutkimuksia.

    • Yksinäinen ujo

      Olen jo luovuttanut :(
      Kukaan ei halua kaltaistani naista joka rakastaa autoja, ralleja ja motorsporttia ja on poikamainen pukeutumiseltaan, mutta muotoja vaikka muille jakaa...ehkä se on tämä ylipaino joka ajaa kaikki pois...

      • Hymyile, niin sinulle hymyillään. Ole oma itsesi ja nauti siitä. Anna sen tulla ulos hymynä.

        Yhtenä päivänä autokorjaamolla, kaupassa, apteekissa sinulle hymyilee Hän, ja tiedät, että Hän se on.


    • älä an perix,kärsivälisyyttä

      • Lämmin Nainen

        Kyllä on naisia, jotka ei nalkuta, vingu tai mäkätä sekä haluavat seksiä enemmän kuin miehensä - mutta kun mikään ei riitä niin mies ui muualle luullen et samanlaisia on jokalähtöön. Takas ei oteta , mutta kaverille jätetään, jos vielä joku huolii, Ei se seksi ollutkaan niin hyvää sen oman kanssa, turhaa oli uskollisuus omalta puolelta. Vaihtelu olis varmaan virkistänyt itseäkin : )


    • :)

      Hymyllä pääsee pitkälle kaikenikäisenä ja -kokoisena. Siitä se lähtee.

    • Tulet puutyöpiiriin tai alat melomaan ;)
      Sama ongelma se on toisinkin päin. Aivan mahdoton löytää 4-kymppistä naisseuraa. Ilmeisesti kaikilla on niin kovat vaatimukset heti alussa, jottei kukaan saa ketään. Ja jos vielä keskustelutaito on olematon, niin mahdottomaksi menee. Kaikki jököttävät vain syvissä poteroissaan piilossa :)

    • m vm62 019-etelä

      Joo ei kohtaa kun on työtön tupruttelee tupakkaa ja joskus ottaa kuppia lievää kissa/koira allergiaa,muuten ihan ok.. baarit historiaa ja vakiintua haluais. Maakunta sivuseikka.

    • Kysyn vaan

      Onko yli 45 vuotiaalla, jonkun verran ylipainoisella lapsettomalla naisella enää mitään arvoa miesmarkkinoilla vai pääseekö helpommalla jos antaa asian vain olla ja suuntaa ajatuksensa ihan toisaalle?

      • ;)

        Kyllä sulla on takuulla arvoa, haluttuja ovat naiset. Mutta helpommalla kuitenkin pääset jos annat . Siis annat vain asian olla.


      • aloin puumaksi!

      • Sinkkumies 45

        "Onko yli 45 vuotiaalla, jonkun verran ylipainoisella lapsettomalla naisella enää mitään arvoa miesmarkkinoilla vai pääseekö helpommalla jos antaa asian vain olla ja suuntaa ajatuksensa ihan toisaalle?"

        Lapsettomuus on vain plussaa ja yhlipainon voi halutessaan sulattaa pois.

        Mutta tosiaankin, helpommalla pääsee, jos antaa vain asian olla ja suuntaa ajatuksensa muualle. Minä olen niin jo tehnyt.


    • Hoikka mies 60v

      Olen jo luovuttanut :(
      Kukaan ei halua kaltaistani naista joka rakastaa autoja, ralleja ja motorsporttia ja on poikamainen pukeutumiseltaan, mutta muotoja vaikka muille jakaa...ehkä se on tämä ylipaino joka ajaa kaikki pois...
      -------------
      Just noin! Eika se ylipainio pelkastaan vaan se mita se kertoo - ei selkarankaa eika tahdonvoimaa.
      Muuten esim mina olisin heti sinusta kiinnostunut :) Etsin just tuollaista naista! Ota kilot pois niin vientia loytyy.
      Mina itse taistelen koko ajan painoni kanssa (lihavan aidin geenit) ja olen kyennyt pitamaan itseni hoikkana. Haluan etta naiseni, kun hanet loydan, on minusta ylpea ja nauttii sopusuhtaisesta vartalostani. Hoikka osaa/jaksaa myos rakastella parhaiten :) Nain se menee.

    • minttu_42v

      Luin tästä kirjasta ja sen kirjoittajasta Iltalehden Ilona-liitteestä. Todella tärkeä ja mielenkiintoinen, ajatuksia ja ennakkoluuloja avaava puheevuoro.

      Käsitin niin, että keskeinen sanoma oli vanhempien naisten aloitteellisuuden rohkaiseminen ja turhan häveliäisyyden karttaminen. Nelikymppinen eronnut yh-"tavis"-nainenkin voi vähän aktivoitumalla saada suhteellisen helposti nuorempien miesten seuraa, aktiivisen seksielämän ja lisää itseluottamusta. Täytyy vain olla valmiutta kokeiluihin ja sitten se uusi hyväkin parisuhde saattaa ajan oloon löytyä. Tämä on myös omakohtainen kokemukseni.

      Lähtökohta on se, että elämme vain kerran. Jos olet vapaa ja seurankipeä nainen niin ei saa jäädä sohvalle ihmettelemään. Kannattaa lähestyä rohkeasti sellaisia vaikkapa vähän nuorempia miehiä, jotka näyttävät reippailta, mutta eivät liian tavoitelluilta naistenmiehiltä. Jos sitten mies antaa kohteliaasti ymmärtää ettei tarvitse seuraa, opettele ajattelemaan että et menettänyt mitään. Mutta yllättävän moni miehistä suhtautuu positiivisesti, ehkä pienen alkuhämmennyksen jälkeen.

      • kehveli

        Hei Minttu! Hienosti hiffattu! Jos ei mitään tee, ei silloin mitään saakkaan.!
        Uskaltamalla ja itsensä unohtamalla saattaa tapahtua vaikka mitä.!


      • kehveli

        Olenko väärässä? Onko yhdessäolon toimivuus parissa suhteessa ikäeroon?


    • karhu 46v

      olen yksi, joka on kohdannut elämän totellisuuden..

      • Anni47v

        Et ole ainoa, täällä on toinen elämän totellisuuden kohdannut...


      • kehveli
        Anni47v kirjoitti:

        Et ole ainoa, täällä on toinen elämän totellisuuden kohdannut...

        Elämän tdellisuuden kohtaa vain nujerrettuna ja kahlittuna. Vailla Omaa tiertoa ja / tajua vaikkapa viikonpäivästä , tahi vuorokaudenajasta


    • kehveli

      Mee vaikka kirjastoon! Olen itse semmonen lievästi erakoitunut viisikymppinen köriläs, ainakin tyttäreni mielestä. En voi ajatella, että, kukaan neitoihminen saattaisi jäädä ilman miesseuraa. Olen sinkku vapaasta tahdostani, vaikka haluankin Naisen kosketusta.

    • Kevätaurinko saa ihmisistä aktiivisempia tässäkin asiassa. Kannattaa pitää silmät auki kaikkialla.

    • Mummotunelissa on ja vain hienoja naisia!!! Mutta se on eri asia, minäkin etsin hienoa ja mukavaa naista? niitä ei kovin helposti löydy, se minua on useasti mietittyttänyt missä kaikki ovat missä on se keskustelu foorumi missä on se kapakka missä on se nainen? eli missä kukin on

    • tsikk 24

      ei kannata jäädä missään nimessä sohvalle, kukaan ei sieltä tule hakemaan. Liikkeelle vaan, silmät auki ja flirtti päälle. Mä olen 45 v ja takana 5 v kamalaa sinkkuelämää. Vähän ylimielisenä tapasin nykyisen miehen, 5 v vanhempi, jätkä joutui näkemään vähän vaivaa, mutta lopputulos onnellinen. 2 vuotta yhdessä. Ei todellakaan kannata luovuttaa, vanhemmat miehetkin voi olla aika ihania :-)

    • Noono

      Netistä löyty. Ei mikään treffipalsta, mutta tavattiin kuitenkin kun kiinnosti. Positiivisesti yllätyin, kaikin puolin hyvä mies, komea, fiksu ja korjaa kodinkoneet. Ikääkin sopivasti 12 vuotta vähemmän kuin minulla. Sattui asumaan lähelläkin, nyt samassa huushollissa :)
      Useimmat kaverini ovat sinkkuja, kun ovat itse kyllästyneet opettelemaan uusiin ihmisiin. Ihan vaan kontakteja ja kun sopiva sattuu kohdalle, niin silmäpeli vauhtiin. Eikä kannata etukäteen miettiä kuka sua huolis tai ei.

    • Kevätillassa

      Lenkkipolulta. Kannattaa pitää silmät auki lenkilläkin eikä niin kamalan vakavasti ja suu irvessä ottaa sitä matkantekoa. Hymyillen se hikinen vastaantulijakin on hieman kauniimman näköinen.

    • Mr Mr

      Ei niitä enää löydy. Meidät kaikki hyvät on jo viety

    • Ravintolat aina

      Itse olen 25-vuotias mies. Ihastun useasti 40plusnaisiin heidän itsevarmuutensa, rohkeuteen ja hyvään ulkonäköön. Siinä 30-45-nainen on minun mielestä parhaimillaan (oikeasti nainen on aina parhaimmillaan). ;) Itse olen ravintoloissa tutustunut heihin ja he minuun. Minulla on ollut 2 yli vuoden seurustelusuhdetta 40plusnaiseen ja muutama seksisuhde.

      Nämä kaksi naista kenen kanssa olivat pidempään, tykkäsivät minun kanssa keskustelusta, olemuksesta, rauhallisuudesta ja miehekkyydestä. Suhteet päättyivät hyvässä hengessä, molemmissa tapauksissa molemmat halusivat erota. Olen raamikas ja tiukassa kunnossa oleva keskipituinen mies, he eivät tykänneet siitä (eivät sanoneet), että käytin tangoja ja stringejä aluskalsareinani. Ja nautin suunnattomasti,pyysin,, että he riisutuisin alasti/tai pelkkiin stringeihin ja nainen puristelisi ja koskettelisi minua, eivät välttävät "siitä". Stringit/tangat ja fyysinen huomiokipeys osaltaan kaatoi suhteet.

    • no en tiedä pääkaupunkiseudun tarjonnasta mut täällä etelä-karjalassa 40 miehiä on kyllä vapaana

    • jkf

      Joo ja sit sellanen juttu et kaikki miehet ei asu kehä 1 sisäpuolella. Ns. maaltakin voi löytryä onni, mutta se onni ei välttämättä halua maalikylään. :-)

    • jallu_63

      Se on kuule ihan ittestä kii, mitä hakee.
      Mummotunnelit yms paikat ovat valheellisuuden huipentuma, et tule löytämään sieltä muuta kuin ikääntyneitä -vonkaajia.
      Herroja, jotka hakevat sexiä tms, ja jotkeivät enää muualta saa, ainakaan selväpäisiltä, ts käyttävät keski-ikäisten naisten ostovoimaa ja humalatilas härskisti hyväkseen.
      Taxarina tulin näkemään sen todellisuuden lukemattomia kertoja.

      Jos haluat itsellesi reilun, rehellisen ja tunteellisen miehen, käy kehä3:n ulkopuolella, vähän kauempankin.

    • Markku48W

      aikasempi kirjoittaja hei, ei tällainen tee vaikutusta, mitä kirjoitit. mieti vielä ja lue tämä oma tekstisi:

      "Itse olen 25-vuotias mies. Ihastun useasti 40plusnaisiin heidän itsevarmuutensa, rohkeuteen ja hyvään ulkonäköön. Siinä 30-45-nainen on minun mielestä parhaimillaan (oikeasti nainen on aina parhaimmillaan). ;) Itse olen ravintoloissa tutustunut heihin ja he minuun. Minulla on ollut 2 yli vuoden seurustelusuhdetta 40plusnaiseen ja muutama seksisuhde.

      Nämä kaksi naista kenen kanssa olivat pidempään, tykkäsivät minun kanssa keskustelusta, olemuksesta, rauhallisuudesta ja miehekkyydestä. Suhteet päättyivät hyvässä hengessä, molemmissa tapauksissa molemmat halusivat erota. Olen raamikas ja tiukassa kunnossa oleva keskipituinen mies, he eivät tykänneet siitä (eivät sanoneet), että käytin tangoja ja stringejä aluskalsareinani. Ja nautin suunnattomasti,pyysin,, että he riisutuisin alasti/tai pelkkiin stringeihin ja nainen puristelisi ja koskettelisi minua, eivät välttävät "siitä". Stringit/tangat ja fyysinen huomiokipeys osaltaan kaatoi suhteet."

    • Pariton kaupungissa

      Kyllä tämä aikuisten ihmisten kohtaamattomuus taitaa olla aika iso ongelma nykyisin. Esim. tuo tv 1:llä pyörivä Parittomat ohjelma osuu aika hyvin tähän problematiikkaan: normaalinoloiset ja -näköiset naiset eivät löydä kumppania kaupungissa ja maaseudunmiehet saavat apua mtv 3:n Maajussille morsian ohjelmasta. Mitä mahdollisuuksia on muilla jos ei tahdo itseään altistaa tv kameran eteen?

    • ja muut paikat kunno

      Näytä että olet nainen..... tanssi olisi hyvä jos on jalat.

    • Timo.

      Olen 40 vuotias mies Maaningalta ja olen kohdannut saman ongelman,eli ei löydy suunnilleen samanikäistä kunnollista naista elämänkumppaniks.Etsijänä tumma ja kommeeks kiitelty mies joka ei käytä alkoholia lainkaan,

    • Sinkkumies 45

      Anna kuule periksi vaan ja ryhdy elämään. Nainen ei tartte miestä eikä mies naista. Itse olen tämän oivaltanut jo kauan sitten.

    • Mimmimmimmi

      Täytyi oikein etsiä urbaani sanakirjasta mikä on mummotunneli :-).

    • ehkä???

      Kukaan ei halua nollaa, oli ikä mikä tahansa se ei määrää älyä ja suomalisilla se on yleensä nolla.

    • tavallinen

      Suomessa on n.2-3 milj. alkoholistia, tuli uutisissa 20.4.2013. Ilmeisesti miehet, lapset ja vanhukset (eli ei naiset) kuuluvat tähän kategoriaan tämän palstan juttujen mukaan lukumäärästä päätellen... Naiset eivät pärjää niissä parisuhteissa joissa mieskin juo, (miksi pitäisikään? Ehkä pitäisi jos siitä valittaa? Missä se tasa-arvo on nyt?) Onko naisista muuhun nykyään, kuin valittamaan ja vaatimaan tasa-arvoa? Ihana somelainen.. Perutaan häät..? petetään.. erotaan.. jne.. appi ja anoppi määrää..?

    • Kesämiehekseni

      Missä ovat vapaat miehet vappuna Helsingissä?

      • Mies, Hki

        Kotona tuli oltua, kun örvellys ja typerehtiminen eivät jaksa innostaa. Seura olisi kyllä kelvannut.


      • Kesämiehekseni
        Mies, Hki kirjoitti:

        Kotona tuli oltua, kun örvellys ja typerehtiminen eivät jaksa innostaa. Seura olisi kyllä kelvannut.

        Jaa, en vaan tiennyt missä se koti on.


      • Mies, Hki
        Kesämiehekseni kirjoitti:

        Jaa, en vaan tiennyt missä se koti on.

        Siinäpä se. Miten yleensä kohdata ketään? Olen vielä huono lukemaan signaaleja, eikä kukaan tunnu sanovan mitä ajattelee.


      • intensiivinen katse
        Mies, Hki kirjoitti:

        Siinäpä se. Miten yleensä kohdata ketään? Olen vielä huono lukemaan signaaleja, eikä kukaan tunnu sanovan mitä ajattelee.

        Itse olin vappuna lapsen (teini-ikäisen) kanssa keskustassa vappumarkkinoilla, en kylläkään Hesassa. Yritin uteliaana katsella miehiä silmiin, mutta ei siellä ollut yhtään yksinäistä miestä. Vain perheitä, pariskuntia ja aivan nuoria miehiä porukoissaan. Olin ainoa yksinäinen nainen lapsen kanssa ilman miestä! Ilmeisesti yksinhuoltajat jossain muualla?

        Minulla on tapana katsoa kiinnostavia miehiä niin tiiviisti silmiin, että ei voi olla epäilystäkään ettenkö ole kiinnostunut. Vastakaikua ei tule. Varattujako kaikki vai enkö ole kiinnostava.

        Baareissa/ yökerhoissa en juuri käy, mutta kaikenlaisissa kesätapahtumissa ja joskus päiväsaikaan terassilla ihan yksinkin. Reippaasti vaan kaikki miehet sinne myös!


      • Sumeat silmät
        intensiivinen katse kirjoitti:

        Itse olin vappuna lapsen (teini-ikäisen) kanssa keskustassa vappumarkkinoilla, en kylläkään Hesassa. Yritin uteliaana katsella miehiä silmiin, mutta ei siellä ollut yhtään yksinäistä miestä. Vain perheitä, pariskuntia ja aivan nuoria miehiä porukoissaan. Olin ainoa yksinäinen nainen lapsen kanssa ilman miestä! Ilmeisesti yksinhuoltajat jossain muualla?

        Minulla on tapana katsoa kiinnostavia miehiä niin tiiviisti silmiin, että ei voi olla epäilystäkään ettenkö ole kiinnostunut. Vastakaikua ei tule. Varattujako kaikki vai enkö ole kiinnostava.

        Baareissa/ yökerhoissa en juuri käy, mutta kaikenlaisissa kesätapahtumissa ja joskus päiväsaikaan terassilla ihan yksinkin. Reippaasti vaan kaikki miehet sinne myös!

        Miten ihmeessä se silmiin katsominen kertoisi jotakin? Oletatko vastaantulijoiden olevan ajatustenlukijoita?


      • Pupupöksy
        Mies, Hki kirjoitti:

        Siinäpä se. Miten yleensä kohdata ketään? Olen vielä huono lukemaan signaaleja, eikä kukaan tunnu sanovan mitä ajattelee.

        No niin se on. Itse puoli vuotta sitten eronneena pitkästä avioliitosta olen pikkuhiljaa alkanut tajuta, että minähän voin vaikka tapailla miehiä. Nuorena se treffien tekeminen meni ihan itsestään, ei silloin tarvinnut ajatella, että onkohan tuo naimisissa vai ei. Miehet lähestyi rohkeasti ja kysyi rohkeasti. Olen kai ihan siedettävän näköinen ja miehet yhä katsovat "perääni", mutta minulla on mennyt ihan kokonaan pupu pöksyyn. En uskalla yhtään mitään, edes katsoa silmiin, kun ajattelen että tässä voisi nyt vaikka tutustua johonkuhun. Kukas sitä sitten uskaltaa lähestyä, kun sitä juoksee karkuun vaikka ei haluaisi juosta. Kirjoitanko lapun otsaan, että vaikka juoksen karkuun niin ota kiinni jos olet kiinnostunut. Olen tajunnut senkin, että miehetkin voivat olla ujoja ja arkoja lähestymisessä ja on tavallaan epäreilua, että miehen pitäisi aina uskaltaa tehdä se ensimmäinen siirto. Mutta kun minä en uskalla vaikka haluaisin. Juuri sellaiset vähän ujot miehet kaiken lisäksi kiinnostaisikin. En mitään suuta soittavaa pelimiestä enää haluaisikaan. Mitä tässä pitäisi tehdä.


      • Mies, Hki
        Kesämiehekseni kirjoitti:

        Jaa, en vaan tiennyt missä se koti on.

        Siis se kohtaaminen täysin mahdotontako?


      • Mies, Hki
        Mies, Hki kirjoitti:

        Siis se kohtaaminen täysin mahdotontako?

        Nimim. Kesämiehekseni siis tyystin kadonnut. Se siitä kohtaamisesta.


    • Oulun mies

      Siinäpä se ongelma naisilla onkin. Te olette saaneet nuorempana miehen helpolla, hormoonihirmuja on juossut perässä ja ei ole tarvinnut muuta kuin valita. Ette ole oppineet lähestymään miestä oikeasti. Ei se silmiin katsominen tarkoita miehelle yhtään mitään, ei se ole soidinkutsu, se on vain tuijotusta. Liian moni nainen luulee sen merkitsevän jotain, ainoastaan pelimiehet siihen (viitsivät) reagoida. Tunnistan katseen itse vaikken ole pelimies, sinkku kylläkin.

      Yksinkertainen vinkki naisille: jos olette kiinnostunut miehestä, menkää juttelemaan hänelle. Ehkä pelottaa ehkä ei mutta ei siihen kuole. Oma ego on vain esteenä ellei sitten ole oikeasti ujo. Minuun tekisi vaikutuksen.

      Toisaalta, todella moni täälläkin olevista naisista puhuu miehen pituudesta, rupsahtaneisuudesta, paskamahasta jne. Liian monella on vielä ne 20v ajatukset yläpäässää vaikkakin te tykkäätte pitää itseänne aikuisempana kuin ikäisenne miehet. Hyviä ja hyväluontoisia koulutettujakin (jotka eivät tuo sitä esille eikä se heille mitään merkitsekään) miehiä on vapaana, aika moni on vaan joutunut pettymään elämässään, useastikin. Ne naiset, joille se ulkomuoto merkitsee paljon, loppujen lopuksi karsii aika paljon naismarkkinoita meiltä miessinkuilta. Ei se seksi kaikkea merkitse.

      Siis, mistäpä löytää se henkisesti tasapainoinen nainen, siinäpä se dilemma.

      • ex-elovena

        Siitä henkisestä tasapainosta en tiedä, mutta kyllä se kohtaaminen tässä iässä alkaa jo olla mahdottomuus. Itse en iltarientoja harrasta ja ruokakaupassakin minut kiertää kaikki kaukaa, kun kärry on täynnä kuin maailmanlopun edellä, sinkkukori ei tosiaankaan ole käytössä. Rautakaupassa löytyy kyllä neuvojia samoin varaosa ostoksilla, mutta siihenpä se jää, kun yleensä neuvoja on varattumies. Ammatin tuomia etuja on tietysti miesvaltaisuus, mutta niissä piireissä vapaa, aikuinen nainen on jotain käsittämätöntä. Kyllä maajussille morsiamessa hakijoita löytyy, mutta sekin formaatti on pelkkää työkoneitten esittelyä.
        Sekin tässä vielä, jos käy ilmi, että suuren maatilan emäntä, niin kyllä niitä pelimiehiä löytyy, mutta nekin karisee, kun totuus rahaliikenteestä selviää.
        Sekin minulle on arvoitus, miksi miehet otaksuvat,että jokainen nainen haluaa asua ja elää koko ajan yhdessä. Minä en. Minulle riittäisi tapaamiset ja yhteiset reissut, arkeani en tahtoisi miehen kanssa jakaa, sen teen lapsilauman kanssa.
        Mitä siihen ulkonäköön tulee, se on minulle aika yhdentekevä asia, kunhan juttu luistaa edes jonkin verran. Ei tässä itsekään ole sama neiti-elovena kuin kaksikymppisenä ja hartiatkin on kuin laonovet. Ja jos kengästä meinaa huikat ottaa, sammuu ennenkuin tyhjäksi saa.
        Tässäpä sitä dilemmaa on, elämää paljon takana ja toivottavasti myös edessä, mutta aivan yksinään ei vanhentuakkaan haluaisi. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, mikä rekkakuski seuraavaksi pihaan ajaa...oli kyllä niin nuoren kuulonen ääni, että taitaa tulla syyte kehdonryöstöstä jos hänelle alkaa ehdotella. No, jätetäänpä hautumaan ja nyt navetalle, siellä rakkauskukoistaa ja sonnilla käy flaksi.


    • kaunokainen3

      Just meinasin ehdottaa että maalta :) en kyllä jaksanut lukea tätä viestiketjua. Itse olen 40 vuotiaana ihastunut erääseen maajussiiin. Monta mutkaa matkassa..... Nyt olen viettänyt elämästäni n.15 vuotta narsistin ja alkoholistin kanssa. Eiköhän ne luonteenpiirteet ihmisistä ole nähty siinä, jospa välillä hieman tavallisempaa.... toivottakaa onnea :) Toivottavasti vaan nykypäivänä nuo kaksi edellä mainittua piirrettä ei ole niitä tavallisia nykyihmisen luonteeenpiirteitä!

    • yks vaan

      Työpaikalta löytyy.

    • peltojannu41

      Akateemisille etelänmiehille ja -naisille pittää suaha oma treffi.24! Männöö mahkut meiltä tavallisilta maalaisjunteilta suaha emäntee, kun on palsta jumissa niihen jahkailuilta ja härnyyltä. Tiällä käyään muutennii hittailla...yhteyksillä! Eikä myö tarvita ku yks kommee eukko! Perketi!

      • exneiti-elovena

        Sehän on jo keksitty, eliittikumppanit. Ja meille maajusseille on se sontasiionin ystäväpalsta. Itellä ei ole vielä ollut tarpeeksi rohkeutta siihen.
        Meikäläiselläkin, kun on tuo virka ja värkit, joten minkäänlaista kotivävyä en kaipaa. Sellanen itsellelinen mies ois hakusessa, ilman sitä sadan hehtaarin yksinäisyyttä. Ja komiaa meillä on kaikki, paitti naapurin tilukset, heh....


    • Mies, 48, Hki

      Edelleen vapaana, kun ne vapaat ja kiinnostuneet naiset kadoksissa.

    • Äly hoi!?

      No minä tässä nyt"tyhmänä"ihmettelen että miksi kukaan nainen ottaisi enää miestä 41vuotiaana?Olet päässy kerran(tai kaksi) pettävästä miehestä eroon,joten miksi enää ruveta?? Minäkin annoin joka reikään ja ahkerasti,silti pettivät..ei se auta mitään,vaikka olet kuinka nöyrä.

      • Girly74

        Samaa mieltä. Käytä niitä nuorempia petiseurana, mutta älä vaan ala enään suhteeseen. Tai jokainenhan nyt kai tietää mitä tarvitsee.... Mutta miksi tehdä elämästään vaikeaa kun voi vaan harrastaa.


      • exneiti-elovena
        Girly74 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Käytä niitä nuorempia petiseurana, mutta älä vaan ala enään suhteeseen. Tai jokainenhan nyt kai tietää mitä tarvitsee.... Mutta miksi tehdä elämästään vaikeaa kun voi vaan harrastaa.

        Niin, että rusinat pullasta vain....
        Minä en kyllä enään tässä iässä rupiaisi miestä passaamaan tai aikatauluja sovittelemaan. Miksikään piiaksi en ole valmis. Kyllä suhteen pitäisi olla tasa-arvoinen ja tasapuolinen.


      • ibu5dd

        Elä hyvä ihminen tuomitse meitä kaikkia.....


    • 16-17

      Olet järkevä nainen toivon että löydät hänet.

      Tietenkin on kysymys ajasta, itse en ajatellut aikaa kun olin 20 vuotias vaan kaikki tavallaan järjestyi ja järjestyy kun 70 lähestyy, elämä pyörii jos haluaa itse se ei ole seinien sisällä se on ulkona sillä hetkellä ainakin.

      Toivon onnea sinulle.

    • only 1 change

      Otat sellaisen kuusikymppisen. Puumailet loppuajan.

    • 11-17

      Suomi pillu huumeessa taas????

    • vihdoin onnellinen

      Itse löysin opiskelukuvioista sen oman rakkaan vihdoin 42 -vuotiaana. Yhteistä eloa takana nyt kuusi vuotta ja aina paremmaksi käy. Mies on minua 14 vuotta nuorempi, mutta lähipiiri ei onneksi nää tuota haittana, vaan olemme kuulemma kuin luodut toisillemme :)

    • Mimmikkä

      Luulen, että aika paljon on kyse omalla kohdalla painosta. Olen kivan näköinen, mutta ylipainoinen (en mikään tankki, mutta kuitenkin) nainen... piirun verran alle 40 ja erittäin vaikea löytää kivaa miestä. Joitain tosi mukavia olisi eronneissa, tai siis mukavan tuntuisia, mutta todella moni ei ehdottomasti enää halua lapsia. Itselläni niitä ei ole ja mielelläni JOS niitä tulee, niin vaikka edes yhden haluaisin... eli en näe järkeä alkaa tutustumaan mieheen, joka ensitöikseen jo ilmoittaa, ettei halua enää lapsia.

      Aika isoja ja tärkeitä juttuja kuitenkin. On eri asia sitten myöhemmin, kun on varmaa, ettei niitä enää saa (tai itsekään halua). Tuntuu, että nyt menee vain monella tapaa hyviä vuosia hukkaan, itselläni olisi annettavaa kivalle miehelle, ja kaipaan läheisyyttä ja seksiä, mutten halua vain niitä, vaan koko paketin.

      Moni ihmettelee miten olen vielä sinkku, joskus ihmettelen sitä itsekin, mutta ymmärrän kyllä miksen nuorempana oikein parisuhteeseen (pysyvään) löytänyt, mutta nyt on ymmärrys vähissä. Tuntuu, että oman ikäiset tai vähän nuoremmat/vanhemmat vapaat miehet - niitä ei vain ole.

      Tottakai perustoiveet, että olisi about samalla aaltopituudella, vähäpäihteinen ja kunnollinen/rehellinen mies ja mielellään 175cm tai yli. Ihan kauheat vaatimukset ei mielestäni minulla ole. Luulen, että Hän asuu jossain pk-seudun ulkopuolella, mutta sitten tuleekin nämä vaikeudet työpakoista ja muista.

    • Leskimiesja komee

      Minä olen akateeminen leskimies 43 v. ja asun yksin Meikussa.Minä olen vapaaehtoinen tutustumaan kaltaiseesi, upeaan naiseen.

    • m35a05e

      Löytyiskö täältä kivaa,avointa,huum.taj.,luotettavaa naista 41v., vanhemmista naisista pitävälle miehelle 35/178/74 ,jutustelee,ulkoilee,leffaa,sohvan pohjalle sekä peiton alle ???

    • oikku4

      Sinkkumies 49 joo minullekin on sanottu, että kyllä sinä vielä kerkeät esim naimisiin. olen ehkä ollut tyhmä kun en ole esim mennyt armeijan jälkeen naimisiin eipä kait voi kun itseäni syyttää,mutta toisaalta lähipiirissäni on tuttuja jotka ovat eronneet ja menneet uusiin naimisiin ja lapset mukanaan ,eli ns uusioperhe. Nyt asiaan itselläni kävi niin, että kävin pintakäsittely maalari linjan ja menin armeijaan sen jälkeen ja kun tulin pois armeijasta tuli lama samantien eikä töistä tietoakaan miten siinä perhettä juuri siihen aikaan perustaisi kun olin juuri silloin 22v lama sekoitti perheenperustamisaatteet ja luonnollisesti tulot olivat kurjat. sitten vielä vaivasi ihottuma molemmissa käsissä kun olin nuorukainen ja en iljennyt käydä riennoissa kun kädet melkein oli auki kaikki iljettelivät niitä onneksi ovat nyt parantuneet ja pystyn nykyään käydä monissa tapahtumissa esim tansseissa, mutta sielläkin on usein pariskuntia jotka luonnollisesti pitävät omistaan kiinni. olen nyt työkyv eläkkeellä allergian ja born autin takia. kiinnostaisi kyllä löytää vapaa sinkkunainen ja olen toki lapsirakaskin ja suht kiltti mies mutta tarvittaessa sanon takaisin jos tarvetta on eli en ole mikään nössö mies vaan olosuhteet ovat vaikuttaneet asiaan onhan moni komeaksikin kehunut olen 178 cm pitkä ja painoa on sellainen 85kg eli jokunen kilo ylipainoa. sivistystäkin löytyisi muutamia kurssejakin on suoritettu amiksen jälkeen ja olen mukavakin , joten nyt naiset ottakaa ennenkuin on myöhäistä.

    • Aart

      Olen 47 poika ja hiljattain eronnut työssäkäyvä epeli.20 v.eksän tossun alla olleena huomasin kaveripiirinkin kummasti painottaneet hänen läheisiin.tuttavapiiri kummasti kapeni ja vanhoihin kavereihin yhteys on sellaista muistatko kun silloin.narsistin kanssa kun jakaa elämänsä niin silloin menettää paljon siitä mikä on ehkä kaikkein tärkeintä,suhteet niihin lapsuuskavereihin jotka todella tuntee sinut ja hyväksyy.Nyt on todella vaikea enää luottaa ihmissuhteeseen vaikka mukaviakin on ollut tarjolla. Ehkä vielä löytyy ihminen joka ei ensimmäisenä ajattele omaa etuaan ehkä?ps.olen omillani aika kivasti toimeen tuleva ihan ok näköinen ja melko täysipäinenkin ukkeli.baarielämää on joskus tullut tarpeeksikin katsottua eikä sieltä löydy kun niitä yhdenyön juttuja(ehkä itsestään kiinni) .tulipa tästä katkeran oloinen vuodatus,anteeksi!

    • Mies, 48, Hki

      Eipä sitä löydä seuraa kunnollisesti elävä mieskään.

    • minttuli2

      Hei Aart, täällä myös 47 nainen ja samansuuntainen menneisyys ja tämä hetki. Ymmärrän pointtisi mitä yrität kertoa. Eikä baarit kiinnosta. Joten kyllä meitä löytyy. Erosta riittävästi aikaa ja uudelle ois tilausta.

      • Aart

        Onneksi teitäkin vielä löytyy,sitä vaan tuollaisesta montusta nousseena pitää kaksin käsin kiinni ettei tippuis uudestaan.Mutta avoimin mielin ja liika kiire pois niin kai se vielä kolahtaa.


    • minttuli2

      Juurikin näin, huokaista saa kun huomaa että yksin selviää paremmin kuin ennen kaksin! Oli mahtavaa, kun koitti päivä, jolloin huomasi että enpäs ikinä ole ollut näin onnellinen. Ja ihan yksin. Siitä on hyvä jatkaa eteenpäin...koko loppuelämä edessä...mihin kaikkeen kivaan vielä törmäänkään...pois edestä risut ja männynkävyt... Tsemppiä!!

    • minttuli2

      Hei Aart, jos haluat jutella ja voin olla jotenkin avuksi vastaavan kokeneena voit kirjoitella spostiini:[email protected]
      Nyt nukkumaan vaikka loma onkin...

      • Aart

        Kiitos Minttuli,Mulla vielä homma sen verran kesken etten halua sekoittaa toista ihmistä tähän suohon.Tunnut kyllä ymmärtävän mitä tässä läpi käydään ja itsekin haluaisin taas olla se sinisilmäinen pojankloppi joka uskoo pelkkää hyvää joka vastaantulijasta.Viha ja katkeruus on niitä kaikkein syövyttävimpiä tunteita,niistä olen onneksi pääsemässä eroon.Jonain päivänä saatan laittaakin sp eli älä säikähdä.t.aart


    • kyllä löytyy

      täällä fiksu vapaa n.40v mies. en käy juuri missään ja olen mielenterveysongelmainen ja välillä kalja maistuu mutta onel fiksu ja mukava ja kaikinpuolin hyväsydäminen mies. olen sitoutumiskammoinen ja erakkokin mutta ysätvä ei ole koskaan pahitteekksi,

    • Minä olen itse 38 ja mun mies on minua 10 vuotta vanhempi eli 48 vuotias.Löysimme toisemme sattumalta helsingistä baarista ja siitä illasta ja seksikkäästä yöstä on kulunut jo reilusti aikaa .Tapaus sattui 31.10. 2002 ja olmme menneet avioonkin vuonna 2010 ja emme ole päivääkään katuneet että vaikka 10 vuotta ikäeroa niin olemme tasapainoinen pari toisillemme juuri sellaisina kuin olemme

    • att2

      Mistä----kaikki on tavallaan "jumalan" käsissä näin on olen vanha Teille näin vain on kaikille.

    • Älykkö:

      Kaikki nelikymppiset naiset tänne! Nussin teitä mielellään, jos voi vetää takaapäin.

      • Aart

        JES MÄ TUUN! Rim job vai normaali doggystyle?


    • Ymmällään?

      Pirteä sinkkunainen 44 v ja mietin millainen ikähaitari on "normaali"`mielestänne, kun katselen mahdollista tulevaa kumppania? Olen omasta ja muidenkin mielestä hyvin säilynyt ja nuorekas. Kun keskustellaan lähipiirissä sinkkuudestani olen yllättäen saanut huomata sekä nais- että miespuolisten ehdottavan minulle joko selkeästi nuorempaa tai vanhempaa kumppania.... Oman ikäisistäni ei kuuleman kannata katsella? Nyt mietinkin onko 10 vuoden ikäero liian suuri vai missä menee raja?

      • iätön

        Ikähän on vain numeroita. Tai näin sitä hoetaan, mutta totuushan on toinen. Itse ajattelen, että tässä vaiheessa yli nelikymppisenä on tuo kunto tärkeintä, ettei aivan teho-osasto kamaa ota. Eli pitäisi pystyä muuhunkin kuin kädestä pitämään. Halujen ja toiveiden tulee kyllä kohdata.
        Olen aina seurustellut yli viisivuotta vanhempien miesten kanssa ja nyt on menossa yllättäin melkein saman ikäinen..onhan se erilaista ja ne nuoruusmuistot kuitenkin saman tapaiset. Ja kuntokin kohdallaan..


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe