Hei,
Alkoi eilen Audissa 1.8T -05 "pätkiä" lämpötilamittari. Eli välillä näyttää normaalisti ja sitten taas putoaa 90 -> 50 asteeseen.
mikään varoitusvalo ei ole syttynyt eikä muutenkaan huomaa että mitään muuta "vikaa" olevan autossa.
missä tuo anturi moottorissa sijaitsee jotta voisi katsoa että liitos on kunnolla kiinni.
auto oli juuri LL-huollossa jonka jälkeen tuo on tullut esiin.
olisikohan mahdollista että olisivat huollossa vahingossa koskeneet siihen tms...
-Hexa
normaalia
Tuo lämpömittarin renkkaaminen taitaa kuulua Audin ominaisuuksiin, mun A6:ssa on aivan sama "ominaisuus". Vika on vaikea jäljitettävä, koska ainakaan mun "autossa" toi renkkaaminen ei jää vikamuistiin.Summassa on huono lähteä lämpöantureita vaihtelemaan, koska ainakin mun audissa niitä on useampia (4,2 V8).
Omastani olen johtoliitokset tarkastanut useampaan kertaan ja ainakaan sillä tuo "ominaisuus" ei ole poistunut.
Loppuun kevennys: Suomessa sokeat tekevät toimintakeskuksissa pärekoreja, Saksassa autoja.
tsekkaa MFTS anturi
Ja audit on koottu unkarissa 2000 luvulla.Ingolstadissa on kyllä R&D ja jotain osatehtaita.
Vain TT
Unkarissa.Lainaus wikistä: "Tällä hetkellä Audin tuotanto Saksassa on jakaantunut kahteen eri tehtaaseen: Neckarsulmissa valmistetaan A6:sta, Allroadia, A8:ia ja R8:ia. A3:n ja A4:n tuotanto puolestaan tapahtuu Ingolstadtin tehtaalla. Vuonna 2007 A3:n valmistus aloitettiin myös Brysselissä, jossa vuonna 2009 alkaa myös A1:n tuotanto. Q7-maastoautoa valmistetaan Bratislaviassa, Slovakiassa ja TT Coupe ja Roadster -malleja Unkarissa, Györin tehtaalla"
-antero
-antero