Koska se LISENSSIPÖRSSI aukeaa? Myyn

OMAT

LISENSSIT halvalla koska en voi niitä mihinkään käyttää.

Itse sijoitin aika vähän WINCAPITAAN. Tosin en tiennyt ostavani lisenssejä!

Kaverini osti tietämättään lisenssejä kymmenillä tuhansilla euroilla!

Molemmat luulimme sijoittavamme WinCapita nimiseen valuuttasijoituaskerhoon joka käy puolestamme 400% tuotolla valuuttakauppaa sijoittamilolamme varoilla.

Nyt huomaamme EOK:n tiodotteen jälkeen, että Plontzo-Pluntzurimme on valehdellut meille törkeällä tavalla sijoittamiemme rahojen käyttötarkoituksesta.

Ps.
PLONTZO ei vastaa puhelimneen ja Hovioikeus on asettanut Plontzo-Pluntzurin kaiken omaisuuden myymis- ja hukkamiskieltoon , mikä oikein onkin!!!!!!!!

26

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hovioikeus

on nyt toiminut tuhmasti . Rangaista sitä pitää kun on omaisuutta asettanu takavarikkoon .
      Toivottavasti oli mersu liisattu .
      Tässä nähdään mitä rahasuvut saa aikaan viattomille ja hovioikeuden avulla .

• kasvoi

kokoajan siellä tietokoneeni näytöllä? Miksi se saldo kasvoi n. 400% vauhtia siihen asti ennenkuin töpseli tempaistiin seinästä? Oliko se jonkinlaista kusetusta ja nhuijausta esittää minulle ja kaikille muillekkin jäsenille, että WinCapita tilini kasvaa kokoajan valuuttakaupassa saatujen 400% voittojen vuoksi. Eihän se voi olla totta koska sitä valuttakauppaa ei käyty. Eikös tuollainen tilin KUETUSkasvattaminen ole vähän niinkuin PETOKSEEN VIITTAAVAA HOMMAA?

Minnuuhan on ilmiselvästi kusetettu!

• TILIN

jatkuvaan kasvamiseen, vaikka mitään valuuttakauppaa ei käyty?

Kuinka se jäsenen WinCapitassa olleen henkilökohtaisen sijoitustilin jatkuva kasvaminen n. 400% vuosivauhtia on ollut mahdollista vaikka WinCapita ei käynyt valuuttakauppaa?

Antakaa Capituutit nyt joku selitys tuohon varsin erikoiseen ilmiöön.

• (;-)
        TILIN kirjoitti:

Kuinka se jäsenen WinCapitassa olleen henkilökohtaisen sijoitustilin jatkuva kasvaminen n. 400% vuosivauhtia on ollut mahdollista vaikka WinCapita ei käynyt valuuttakauppaa?

Jospa ne myivät jäsenten lisenssejä muiden jäsenten kanssa ristiin moneen kertaan edestakaisin huikeasti nouseviin kursseihin. Tällaista reilua hyväntekeväisyyttä ei kukaan voi panna pahakseen, joten ei siitä tarvitse jäsenille kertoakaan.

Schwiddu mitä nillitätte, tili turpoaa ja pipsit paukkuvat!

• tuli mieleen...
        TILIN kirjoitti:

...jo vuosia sitten, kun clubilaiset oikein aktiivisesti tuijottelivat näyttöjään, että joskohan ohjelma hakisi jostain todelliselta alustalta mieluisia numeroita ehdolla että keskimäärin vaikkapa 0.8-1.0%/pv toteutuu. Näin itse piruuttani kokeeksi ohjelman väsäisin, jos osaisin:) Satunnaisluku kai kävisi myös, edellisillä ehdoilla, mutta se olisi ilmeisesti hankalampi sovittaa jälkeenpäin johonkin todelliseen dataan.

Niin, tämähän oli ihan spekulaatiota ja mutua, mutta tuli vaan joskus mieleeni..

• ajateltuna.

Capitaan sijoittaneet tuttuni, eivät olleet kuulleetkaan mistään lisensseistä.
      Kaikki, yhtä lukuunottamatta, kuuluvat tähän viimeisimpään kusetettujen porukkaan. Viimeinen ei kerennyt olla mukana kuin 8 päivää.

• pellet

>Itse sijoitin aika vähän WINCAPITAAN. Tosin en tiennyt ostavani lisenssejä!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Siis jokin automaattiko valitsi osakesarjan ja asetti ostotarjouksen/hinnan ja sitten kun sivuillesi aikoinaan ilmestyi tieto, että olet ostanut jonkin sarjan osakkeita x-kappaletta ja niiden päivän markkinahinta on x-€, niin sinäkö et TIENNYT ostaneesi lisenssejä???;) Odotan todella mielenkiinnolla vastaustasi.
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

>Kaverini osti tietämättään lisenssejä kymmenillä tuhansilla euroilla!
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eikö tuolla tempauksella pääse jo Guinnessin ennätysten kirjaan uskomattomasta tyhmyydestä?:)
      No siinä toinen toistanne tukien sitten yritätte elämästä selvitä ja vakka on taasen kantensa valinnyt myös kaverien suhteen.;)

ps. toki joku tuttu tuoksu noissa jutuissa? Mikähän se?:)

• Mortteli

Tuttu tuoksu :) Sehän on tietenkin idiootin tuoksu. Idiootti saattaa olla suolimuropotilastrolli tai jäsen-idiootti. Niitäkin toki oli mukana.

• saa.....

Jokainen tietää, että ei jäsenenä voi olla kukaan noin tyhmä, tai jos on noin tyhmä, niin on kyllä rahatonkin, eikä ole pystynyt liittymään capitaan.

Näiden kanssa on aivan turha kuluttaa aikaansa, jos ei nyt sitten aivan vain huvita itseään toisten tyhmyydellä, mutta mitään asiallista täällä ei vastustajilta saa, kuin pelkkää älämölöä.

Viimeisin villitys niillä on nyt vain yksinkertaisesti väittää, että Pitkänen on sanonut, että mitään valuuttakauppaa ei ole tehty ja tulkitsevat että on sijoitettu vain 10-miljoonaa. Annetaan niiden pitää uskonsa!;)

• kantaan!
        saa..... kirjoitti:

Jokainen tietää, että ei jäsenenä voi olla kukaan noin tyhmä, tai jos on noin tyhmä, niin on kyllä rahatonkin, eikä ole pystynyt liittymään capitaan.

Näiden kanssa on aivan turha kuluttaa aikaansa, jos ei nyt sitten aivan vain huvita itseään toisten tyhmyydellä, mutta mitään asiallista täällä ei vastustajilta saa, kuin pelkkää älämölöä.

Viimeisin villitys niillä on nyt vain yksinkertaisesti väittää, että Pitkänen on sanonut, että mitään valuuttakauppaa ei ole tehty ja tulkitsevat että on sijoitettu vain 10-miljoonaa. Annetaan niiden pitää uskonsa!;)

Suolimurotylyttäjäpotilas tulkitsee asian samalla siten, että aurinko kiertää maata. Kysehän tietenkin on siitä, että kirjoittelu täällä on ajankulua, oikeita vastauksia vastustajilta ei saa.

• Pätkänen
        saa..... kirjoitti:

joka väittää, ettei mitään valuuttakauppaa käyty. Samaa väittää KRP tutkimustensa perusteella. Saman asian on Haanukas Kaalisjärvi itse poliisikuulusteluissaan kertonut. "WinCapita ei käynyt valuuttakauppaa, vaan kaikki raha tuli mukaanliityneiltä jäseniltä"! Miksi sinä väität jotakin muuta? Paljonko olet itse sitä voitollista valuuttakauppaa sillä ostamallasi ForexSignals ohjelmalla käynyt? Haanukas kertoi itse kokeilleensa ohjelman toimivuutta WinCapitasta nostamallaan pienehköllä summalla. Ohjelman tarjoama valuuttakauppa oli tappiollista.
        Vastaa nyt kerrankin edes siihen yksinkertaiseen kysymylkseen, paljonko olet itse sillä ihmeohjelmalla tahkonnut itsellesi niitä valuuttakauppatuottoja? Vastausta sinulta pyytää kohteliaasti SUOLIMUROTYLYTTÄJÄ.

• Lahkoton-1
        saa..... kirjoitti:

Se että on aivopessyt itsensä uskonlahkotyyppiseen pyramidiverkosto kusetuksen jäseneksi, ei tee ihmisestä älykästä tai jotain yli-ihmistä, siksi kannattaa tunnustaa kaikki rikokset, koske ne paljastuvat kyllä muutenkin, ennemmin tai myöhemmin, koska on olemassa täysjärkisiä ihmisiä jotka eivät ole minkään lahkon jäseniä.

Käykää lukemassa esimerkiksi Jehovan todistajien palstaa niin näette yhtäläisyyden.

• ratkaisevat
        Lahkoton-1 kirjoitti:

Se että on aivopessyt itsensä uskonlahkotyyppiseen pyramidiverkosto kusetuksen jäseneksi, ei tee ihmisestä älykästä tai jotain yli-ihmistä, siksi kannattaa tunnustaa kaikki rikokset, koske ne paljastuvat kyllä muutenkin, ennemmin tai myöhemmin, koska on olemassa täysjärkisiä ihmisiä jotka eivät ole minkään lahkon jäseniä.

Käykää lukemassa esimerkiksi Jehovan todistajien palstaa niin näette yhtäläisyyden.

Äitivainajani, Jehovan todistaja viime vuosisadan alun kansakoulupohjalla,
        olisi todennut winkkaritouhun kusetukseksi max minuutissa. Täyspäinen ihminen, vaikka uskonto-osastolla olikin keskivertotallaajasta poikkeava. Yksi kolo ei komeassa haittaa, sanotaan.

• säännöt

Aivan sama mitä luulitte ostavanne. Säännöt olivat kaikkien nähtävillä ja tiedossa. Luitteko ne? Aivan turhaa nirinää ja narinaa.

Sponsoristanne en tiedä, mutta tuotteeseen oli teillä täydet mahdollisuudet tutustua.

Mutta - itse olen ns. tappiolla, en ole tehnyt rikosilmoitusta/tutkintapyyntöä ja olen erittäin luottavaisella mielellä tulevaisuuden suhteen.
      Poliiseilla on ollut pahuksenmoisen vaikea urakka vaikka ovat monissa paikoissa ryssineet pahemman kerran.

Signaalijärjestelmä toimi minulla ja useilla muilla (kaikilla halukkailla) ja lukuisat henkilöt ovat käyneet sillä valuuttakauppaa. Poliisi vain ei ole antanut tuoda todistusta oikeden eteen ja sellaista paikkaa tässä nyt kaivattaisiinkin, missä juriidisesti todistus otettaisiin vastaan. Eikö ole olemassa toista tutkintalinjaa, johon todisteet voidaan tuoda.

Rikosilmoituksia on kuulemani mukaan peruttu huomattava määrä.

• Treidausta

Niinkuin ennenkin ja massi ei lopu.

• EOK:lle
        Treidausta kirjoitti:

Niinkuin ennenkin ja massi ei lopu.

Ihmettelen vaan miksi panttaatte niitä koko ajan ja täällä kerrotte jossakin todisteita olevan. Minulla oli se käsitys etä olette jo antaneet todisteet EOK:lle Kavoniuskin jotain siitä mainitsi?

• veli HV.
        EOK:lle kirjoitti:

Ihmettelen vaan miksi panttaatte niitä koko ajan ja täällä kerrotte jossakin todisteita olevan. Minulla oli se käsitys etä olette jo antaneet todisteet EOK:lle Kavoniuskin jotain siitä mainitsi?

EOK ei ole asianomistaja. Haluamme antaa todisteet taholle, jonka piirissä annettu todistus on otettava huomioon ja noteerattava.

• veli2 HV

Kyllä EOK tietää.

• EOK:lle

Jos EOK:n passaaminen ei sattuneista syistä miellytä, oman sponsorin asianajaja on toinen mahdollisuus, edellyttäen, että sponsori ei ole EOK:n hoteissa. Ihmettelen vain, miksi ihmeessä sponssinpökäle pitäisi pelastaa paitsi jos se on omaa sukua. Ei Pitkänenkään niille armoa antanut.

• Mr Toppila
        veli HV. kirjoitti:

EOK ei ole asianomistaja. Haluamme antaa todisteet taholle, jonka piirissä annettu todistus on otettava huomioon ja noteerattava.

Oikeasti noteerattavan todistuksen voi antaa vain oikeudenkäynnissä kutsuttuna / haastettuna todistajana. Sellaiseksi pääsee syyttäjän tai puolustuksen nimeämänä. Jos poliisin tutkijoita ei kysyjän tarina kunnon todisteet (jos sellaisia on) kiinnosta, ainoa mahdollisuus on jonkun syytteeseen joutuvan puolustusasianajaja.

Kun kerran EOK ei kelpaa, pitäisi siis saada selville sellainen henkilö, joka on ymmärtänyt hankkia hyvän puolustusasianajajan EOK:n ringin ulkopuolelta. Sinun pitäisi vielä päästä pääjutun käsittelyyn, jos aiot pelastaa koko klubin. Ei ihan helppo homma, kumpikaan.

Ilman kunnon todisteita [= vähintään pankkitositteet näyttö (ensisijaisesti kirjallinen) siitä, että treidaus on tapahtunut ohjelmaa hyväksi käyttäen] ei kannata vaivautua tämän lukemista pidemmälle. Ettei vain homma olisi hirttänyt siihen poliisin kanssa?

• kuulemani mukaan

rikosilmoituksia tuli toista tuhatta lisää Pitkäsen ilmoituksen jälkeen, jossa hän kertoi, että ei valuuttakauppaa ole todellakaan tehty.

• on tulossa
        kuulemani mukaan kirjoitti:

rikosilmoituksia tuli toista tuhatta lisää Pitkäsen ilmoituksen jälkeen, jossa hän kertoi, että ei valuuttakauppaa ole todellakaan tehty.

Varmaa tietoa siitä asiasta moni tosiaan odotti. Ei olisi ikinä uskonut että itse EOK kertoo sellaisia uutisia!!!
        Olen kuullut myös että Pitkäsen toimeksiantoja olisi tippumassa pois ainakin niiden toimesta jotka hän hylkäsi.

• EOK
        on tulossa kirjoitti:

Varmaa tietoa siitä asiasta moni tosiaan odotti. Ei olisi ikinä uskonut että itse EOK kertoo sellaisia uutisia!!!
        Olen kuullut myös että Pitkäsen toimeksiantoja olisi tippumassa pois ainakin niiden toimesta jotka hän hylkäsi.

Pitkäsen toiminnan tuloksista pääsevät viime vaiheessa kaikki jäsenet osallisiksi. Lakiin perustumattomien takavarikoiden perumisten myötä etenee myös muiden jäsenten asia.

Kaikki vaatimaan tarmolla Suomen lakiin perustuvaa oikeutta - ei Moldovan verolakeihin ja keksittyihin lakeihin, joita varkautelaistuomari Lumiala käytti perustellessaan hylkäämispäätöstään.
        Näin toimii tuomareiden oikeudenjako Suomessa vuonna 2009.

Kaikki tuki Pitkäselle.

• sponsoreiden
        EOK kirjoitti:

Pitkäsen toiminnan tuloksista pääsevät viime vaiheessa kaikki jäsenet osallisiksi. Lakiin perustumattomien takavarikoiden perumisten myötä etenee myös muiden jäsenten asia.

Kaikki vaatimaan tarmolla Suomen lakiin perustuvaa oikeutta - ei Moldovan verolakeihin ja keksittyihin lakeihin, joita varkautelaistuomari Lumiala käytti perustellessaan hylkäämispäätöstään.

Kaikki tuki Pitkäselle.

takavarikoiden purkamisen myötä?
        Onko se mielestäsi kusetettujen asioiden etenemistä, että ne pienen pienetkin mahdollisuudet saada edes jotakin "valuuttakauppa huijauksella" viedyistä rahoista takaisin?
        Yhtäkään täysin lainmukaisessa järjestyksessä ja jopa Hovioikeuden vahvistamaa spopnsoreiden omaisuuden jäädytystä ei tulla PÄTKÄSEN todisteilla onneksi purkamaan.
        Jos PÄTKÄNEN päästetään oikeuteen, etenee ainoastan kusetettujen jäsenten asema, koska PÄTKÄNENKIN todistaa ettei mitään valuuttakauppaa koskaan käyty ja suuri osa jäsenistöstä on joutunut törkeän petoksen uhreiksi. Plontzoreiden asema sensijaan pahenee edelleen, mikä oikein onkin.

PÄTKÄSTÄ ei tosin enään mihinkään tarvita. KRP:llä on jo riittävät todisteet asiasta, ettei valuuttakauppaa ole koskaan käyty. Asia selvisi jo alkuvuodesta. Haanukaskin on asian omisa kuulusteluissaan myöntänyt. Pätkäsen todistet tulevat siksi täysin jälkijunassa.

• jäljessä
        EOK kirjoitti:

Kaikki tuki Pitkäselle.

Tuohon kusetukseen ei enää kukaan täysipäinen usko.

Varkaudessa tuomio perusteltiin näillä:
        Jääväys: Esitutkintalaki 30.4.1987/449 sekä HE52/2002.
        Takavarikko: Pakkokeinolaki 30.4.1987/450.

• Mr. kusetettu

"Aivan sama mitä luulitte ostavanne. Säännöt olivat kaikkien nähtävillä ja tiedossa. Luitteko ne? Aivan turhaa nirinää ja narinaa. "

JEP, JEP.
        Säännöissä kerrottiin myös selvästi klubin käymästä valuuttakaupasta. Jota nyt sitten ei kuulemma olekaan käyty.

En oikein tiedä että mitä tässä pitäisi miettiä. Tulojeni piti tulla valuuttakaupasta, ei lisenssikaupasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      144
      6817
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5816
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      121
      4988
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4567
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      54
      3966
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3111
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3050
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2562
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2320
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2253
    Aihe