Työttömät ilmeisesti juoppoja ?

Anti-caleb.

8

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,niin sitten,,,,

      ,,tehdään! Eiköhän klinikalta siihen lääkkeet löydy!

      • Täällä riittää

        Vähempikin. Ihan kun on suomalainen niin tommoseen vaan.
        Eli enempi 40-luvun Saksasta pitää vertailukohtaa etsiä.


    • on!

      ja turha sitten väittää vastaan! Ei tartte muuta kun menee lähimmälle ostarille kauppaan tai kapakkaan arkena puoliltapäivin, siellä toimettomat ovat perseet olalla. Juoppoja mitä juoppoja, ja ei työt edes kiinnostaisi. Mukavampi vissiin vaan kiskoa kaljaa ja kossua ja möykätä.

      • BBB-

        Viime laman satoa:

        http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_1999/10_1999/tyottomyys_paransi_joillakin_elintapoja/


        "Alkoholin kulutus väheni

        Työttömänä olleet nuoret alle 45-vuotiaat miehet eivät lisänneet alkoholin kokonaiskulutusta sen enempää kuin työssä pysyneetkään - 45 vuotta täyttäneillä työttömänä olleilla miehillä alkoholin kokonaiskulutus oli työttömyyden myötä vähäisempää kuin ennen työttömyyttä. Työttömänä olleet naiset raitistuivat työssä pysyneisiin naisiin verrattuna vielä enemmän kuin miehet. Etenkin naisilla mutta myös miehillä on mahdollista, että taloudellisten seikkojen lisäksi ihmissuhdeverkostojen ehtyminen on vaikuttanut myös alkoholin kulutusta vähentävästi. "


      • Niissä, kun taas

        työttömistä suurin osa on pitkäaikaistyöttömiä ja eivät ole ansiosidonnaisella,
        ne laiskat on hommanneet eläkkeen valittamalla, sitten jaksavat istua ostarilla ja kapakassa kun on varaakin siihen.


      • pitkäaikaistyötön eikä
        Niissä, kun taas kirjoitti:

        työttömistä suurin osa on pitkäaikaistyöttömiä ja eivät ole ansiosidonnaisella,
        ne laiskat on hommanneet eläkkeen valittamalla, sitten jaksavat istua ostarilla ja kapakassa kun on varaakin siihen.

        kaljakuppilat kiinnosta.
        Kiinnostaa kuitenkin veroton ansio eli marjastus ja sienestys, molemmista on jo tullut sievoinen summa ja lisää tulee, jaka tattiaika pääsee kunnolla vauhtiin.


      • Ja pubeissa
        BBB- kirjoitti:

        Viime laman satoa:

        http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_1999/10_1999/tyottomyys_paransi_joillakin_elintapoja/


        "Alkoholin kulutus väheni

        Työttömänä olleet nuoret alle 45-vuotiaat miehet eivät lisänneet alkoholin kokonaiskulutusta sen enempää kuin työssä pysyneetkään - 45 vuotta täyttäneillä työttömänä olleilla miehillä alkoholin kokonaiskulutus oli työttömyyden myötä vähäisempää kuin ennen työttömyyttä. Työttömänä olleet naiset raitistuivat työssä pysyneisiin naisiin verrattuna vielä enemmän kuin miehet. Etenkin naisilla mutta myös miehillä on mahdollista, että taloudellisten seikkojen lisäksi ihmissuhdeverkostojen ehtyminen on vaikuttanut myös alkoholin kulutusta vähentävästi. "

        Vaikka 200 paikkaa ja niissä istuu päivisin 50 eri asiakasta plus sitten ostarin ulkopuolella juo jokin 10 penkeillä:
        Yhteensä tekee 60 päivävuorolaista 10000:sta. Näistä 10000:sta sitten on puolet työvoimassa mukana eli 5000. Heistä työttömiä on kolmasosa eli 1667.
        Pubissa istuu 40 eläkeläistä ja 10 lomautettua. Pubin ulkopuolella istuu 8 eläkeläistä ja 2 työtöntä. Yhteensä 2 työtöntä jotka lasketaan juopoiksi, koska eläkeläisiä ei lasketa työttömiksi vaikka olisivat itselleen hommanneet päästä eläkkeen kun ei huvittanut mennä töihin vaan päivät kului kaalepin tavoin täällä kertoillessa mielipiteitä työttömistä, samalla juoden. Eli yksi työtön 833:sta on laskettava juopoiksi. Pyöreästi tekee yhden promillen. Ja tästä promillestahan kaaleppi juomaa juodessaan saa päähänsä että työttömät on juoppoja kun promillet on kyseessä.


    • aspartutatto

      huhhei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      465
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe