Keltahaarakas

Loistotuote!

Sienikirjassa olen monesti ihastellut keltahaarakasta ja nyt viimein niitä tuli metsässä vastaan, tosin ihan vain muutama. Paistoin erikseen pannulla nämä muutamat pikkuruiset ennen kanttarellien paistoa ja olivat kyllä hyviä!! Ihme, että sieni kirjassa on vain kaksi tähteä, liekö sitten siksi kun vanhemmiten muuttuvat kirpeiksi. Nämä ainakin olivat tosi hyviä. Onko muita "faneja"? Mistä olette löytäneet? Nämä minun löytöni olivat männyn juurella sammaleessa, kosteassa maastossa.

4

8972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jlzki

Moi! tein sienipataa keltahaarakkaista viime viikonloppuna.Tuli todella hyvää! löytyi mäntyä kasvavalta soraharjulta.
      Hyviä suppilovahveroreissuja t:itäsuomen poika!

• Andrew Gower

scam

• Anonyymi

Hei! Löysin vähän aikaa sitten kotipihasta muutamia keltahaarakkaita. Ajattelin maistaa, kun en ole nähnyt niitä koskaan, paitsi lapsena äidin kanssa sienimetsässä. Putsaan ja paistan pannulla voissa? Niinkö?
      t. Kristiina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2146
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      40
      2045
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      18
      1920
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1297
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      772
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      678
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      50
      676
    Aihe