Mitäs Torinon käärinliinasta mieltä

kommentteja voisi tulla

10

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukenut

Joku vuosi sitten julkaisivat biologisin menetelmin määriteltyjä ikämäärityksiä ja niiden mukaan käärinliina olisi Jeesuksen ajalta peräisin!

Voisiko olla niin, että Jeesuksen lähellä radioaktiivinen hajoaminen olisi vähempää ja elämä säilyy siten paremmin Elämän Ruhtinaan lähellä. Eli radiohiilimenetelmä ei antaisi oikeaa tulosta"

• koetellaan kaikki

Kun Jeesus nousi kuolleista Isän Jumalan ylösnousemusvoimassa ja siihen liittyvässä Jumalan kirkkaudessa ja lisäksi hänen ruumiinsa oli yrttien kanssa käärinliinaan peitelty. Siitä on syntynyt tuo ihmeellinen käärinliinoihin jäänyt jälki, mikä ei ole ihmisten tekemä jumalankuva, vaan ylösnousemusvoiman kirkkauden kankaalle jättämä jälki Mestarista. Toki asia ei vaikuta yhtään minun uskooni Herraa Jeesusta kohtaan, koska sen saa aikaan Jumalan armosta hänen Pyhä Henkensä.

• on!

Raamatun mukaan Jumalasta ei saa tehdä kuvaa. Käärinliina on siis huijausta, koska Jeesus oli JUMALA!

• siellä on kylläkin

Yksi selkeimmistä asioista jotka lukevat Raamatussa, on niistä käärinliinoista mainittu maininta, että ne jäivät kun Jeesus lähti sieltä.

• toki,
        siellä on kylläkin kirjoitti:

Yksi selkeimmistä asioista jotka lukevat Raamatussa, on niistä käärinliinoista mainittu maininta, että ne jäivät kun Jeesus lähti sieltä.

käärinliinat, mutta mitään kuvaa niihin ei jäänyt, koska jumalankuvien teko on kielletty!

• Tremoles

Maailma on pullollaan kaikenlaisia liinoja .. ja valitettavasti myös miinoja.

• että käärinliinasta

on otettu joku siitepölynäyte.Liinassa kun on ollut mukana jotain kasveja.
        Ja nämä siitepölynäytteet on tutkittu.Tutkijat kykenivät nimeämään
        näytteestä sellaisen kasvin joka on kasvanut Jerusalemin liepeillä.
        Ja aikakin on ajoitettu Jeesuksen kuoleman aikoihin.
        Ohjelma on tv 7 arkistossa Leo Meller ja Ystävät otsikolla.

• Tremoles
        että käärinliinasta kirjoitti:

on otettu joku siitepölynäyte.Liinassa kun on ollut mukana jotain kasveja.
        Ja nämä siitepölynäytteet on tutkittu.Tutkijat kykenivät nimeämään
        näytteestä sellaisen kasvin joka on kasvanut Jerusalemin liepeillä.
        Ja aikakin on ajoitettu Jeesuksen kuoleman aikoihin.
        Ohjelma on tv 7 arkistossa Leo Meller ja Ystävät otsikolla.

Mutta oli sitten niin tai näin, niin ei yksilön usko voi olla yhdelläkään tavalla sidottu joihinkin kääreliinoihin tässä maailmassa. On nuita epäuskon välineitä paljon muitakin. Esim. Seimi, Graalin malja, risti, kasteallas, pääkallovuori, kärsimysten tie, hautakammio ja ynnä muita kaikkea sekalaista materiaaleja. Ja sitten paljon valhettelijoita kaikkien nuiden takana. Eihän se uskoa ilmennä yhdelläkään osillaan. Vai, oletko muuta mieltä?

• ei saa kokovartalo

millään kokovartalo kuvaa.

(Joh 20:3) Niin Pietari ja se toinen opetuslapsi lähtivät ja menivät haudalle.

(Joh 20:4) Ja he juoksivat molemmat yhdessä; mutta se toinen opetuslapsi juoksi edellä, nopeammin kuin Pietari, ja saapui ensin haudalle.

(Joh 20:5) Ja kun hän kurkisti sisään, näki hän käärinliinat siellä; kuitenkaan hän ei mennyt sisälle.

(Joh 20:6) -->> Niin Simon Pietarikin tuli hänen perässään ja meni sisälle hautaan ja näki käärinliinat siellä

(Joh 20:7) ja hikiliinan, joka oli ollut hänen päässään, ei pantuna yhteen käärinliinojen kanssa, vaan toiseen paikkaan erikseen kokoonkäärittynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      770
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe