Novayhtiön huipputuhlailu

16

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kmn2

      On niin räikeä konkurssi, että tuosta pitää tuomita jo vastuuhenkilöt linnaan!

      • Raippa rangaistus

        Eiköhän sille ole jo paikka jostain isosta valtionyhtiöstä järkätty !



      • Erno, vihainen sellainen.

        konkurssi ei ole rikos. Jos konkurssiin liittyy rikos se on konkurssirikos - se on räikeätä.
        Tässä tapauksessa pesän varat on hävitetty tahallisesti - tuomio on taattu. Mutta rahoja ei saada koskaan velkojille, ne on jo kaverit jakaneet. Näin tämä menee ja tulee jatkossakin menemään, kaverit jakavat tosilleen rahat ja velat hoitaa muut, jos hoitaa. Kaverit saavat silloin tällöin nuhteet ja pahimmassa tapauksessa pienen kakun, mikä tosin ei estä liiketoimin hoitamista. Huraa huudan minä, lisää kukkahattutätejä.


    • sanoi,

      että rahoja ei voi välttämättä periä takaisin, koska saajat eivät tienneet firman huonosta tilasta.

      Tarkittaako se sitten tätä,että firmojen kannattaa ottaa velkaa, ja antaa rahat tutuille tarvitsematta maksaa takaisin konkurssissa?

    • jaakko m

      kukaan pesikö tapani kansa novan rahoja enmpää,pirkanmaalla pienessä kylässä saatetaan pestä arton rahoja?

    • Vaalirahoittaja

      Poliitikkojen on syytä palauttaa saamansa vaalirahat konkurssipesälle ja valtiolle, jotta jonkinlainen uskottavuus säilyisi heihin. Mitä mieltä on sellaisessa toiminnassa kun konkurssikypsä yritys antaa rahaa politikoille ja yhtiön velat ja vaalituet jäävät valtion maksettavaksi.

    • kupparit

      no, kun kokoomus ja maalaisliitto-kepu kuppasivat liikaa!

    • de

      että Tapani Kansa on vasuri ja demareiden ehdokas ja samaan aikaa Nova Group jakoi rahaa myös porvaripuolueelle. Aika epäjohdonmukaista ja typerää.

      • porvarille

        kelpaa vaikka kommunisti jos siitä on etua heille.


      • HYÖTYÄ
        porvarille kirjoitti:

        kelpaa vaikka kommunisti jos siitä on etua heille.

        KELLEKKÄÄN!, DEMARISTA VIELÄ VÄHEMMÄN!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe