Merisalo on tukenut Tapani Kansaa 160000 €. Vantaan alkoonkin velkaa Nova jäi yli 13000€.
Merisaloa lienee harmittaa se että yhtiön pankkitilille jäi vielä kokonaiset 683 euroa tuhlaamatta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009090910217688_uu.shtml
Novayhtiön huipputuhlailu
16
967
Vastaukset
- Kmn2
On niin räikeä konkurssi, että tuosta pitää tuomita jo vastuuhenkilöt linnaan!
- Raippa rangaistus
Eiköhän sille ole jo paikka jostain isosta valtionyhtiöstä järkätty !
Onhan tuo Merisalo aiemminkin tuomittu mutta niin vain jatkoi samoja kuprujaan. Hieman historiaa Wikibediassa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Arto_Merisalo- Erno, vihainen sellainen.
konkurssi ei ole rikos. Jos konkurssiin liittyy rikos se on konkurssirikos - se on räikeätä.
Tässä tapauksessa pesän varat on hävitetty tahallisesti - tuomio on taattu. Mutta rahoja ei saada koskaan velkojille, ne on jo kaverit jakaneet. Näin tämä menee ja tulee jatkossakin menemään, kaverit jakavat tosilleen rahat ja velat hoitaa muut, jos hoitaa. Kaverit saavat silloin tällöin nuhteet ja pahimmassa tapauksessa pienen kakun, mikä tosin ei estä liiketoimin hoitamista. Huraa huudan minä, lisää kukkahattutätejä.
- sanoi,
että rahoja ei voi välttämättä periä takaisin, koska saajat eivät tienneet firman huonosta tilasta.
Tarkittaako se sitten tätä,että firmojen kannattaa ottaa velkaa, ja antaa rahat tutuille tarvitsematta maksaa takaisin konkurssissa? - jaakko m
kukaan pesikö tapani kansa novan rahoja enmpää,pirkanmaalla pienessä kylässä saatetaan pestä arton rahoja?
- Vaalirahoittaja
Poliitikkojen on syytä palauttaa saamansa vaalirahat konkurssipesälle ja valtiolle, jotta jonkinlainen uskottavuus säilyisi heihin. Mitä mieltä on sellaisessa toiminnassa kun konkurssikypsä yritys antaa rahaa politikoille ja yhtiön velat ja vaalituet jäävät valtion maksettavaksi.
- kupparit
no, kun kokoomus ja maalaisliitto-kepu kuppasivat liikaa!
- de
että Tapani Kansa on vasuri ja demareiden ehdokas ja samaan aikaa Nova Group jakoi rahaa myös porvaripuolueelle. Aika epäjohdonmukaista ja typerää.
- porvarille
kelpaa vaikka kommunisti jos siitä on etua heille.
- HYÖTYÄ
porvarille kirjoitti:
kelpaa vaikka kommunisti jos siitä on etua heille.
KELLEKKÄÄN!, DEMARISTA VIELÄ VÄHEMMÄN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743278
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap90713Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635