kehon ongelmanani on tissini. ne ovat mielestäni pienet (80A?) ja haluaisin niistä hieman suuremmat. onko jollakin konsteja, kuinka niistä mahtaisi saada suuremmat ihan kotikonstein? joku joskus oli kirjoittanut, että joku rypsyöljy auttaa, rasvaa sillä tissit vaikka saunan jälkeen, koska silloin rasva menee suoraan tisseihin tai jotain? auttakaa !
PS. ettehän aloita mitään juttuja, että "pienet rinnat ovat paljon söpömmät ja paremmat kuin suuret, ole tyytyväinen rintoihisi" yms. ! btw, olen melko laiha, ( 160cm 48kg ? )
haluan kunnon tissit !
20
2668
Vastaukset
- mayura
Eipä mitkään vippaskonstit kuule siiheen auta : ( Rasva ei imeydy ihon läpi, sorry. Ja miksi turhaan sotkea itsensä rasvaan JUURI kun on itsensä kuurannut? Tyhmää..
Oletko varma, että liiviesi ympärys on sopiva? 80 on vain hieman pulleammilla, etkä siltä todelläkaan vaikuta. Jos hankit oikean ympäryksen, whumm nousee kuppikin.- asdfgfhj
No eipä tasan ympärysmitta 80 ole vielä mikään merkki pulleudesta, höpö höpö.
- mayura
asdfgfhj kirjoitti:
No eipä tasan ympärysmitta 80 ole vielä mikään merkki pulleudesta, höpö höpö.
Kyllä se mielestäni on suurehko tytölle, jonka painoindeksi ei ole edes yhdeksäätoista.
- murrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kuules nyt, mun äidillä on 80 rinnan ympärys, ja se on aivan super siro ja hoikka, painoindeksi on 18 ja jotakin.
- ................
Mitä teet isommilla?
- ......
Hän tahtoo näyttää enemmän lehmältä.
- Jätkä 24
...... kirjoitti:
Hän tahtoo näyttää enemmän lehmältä.
Pikemminkin naisellisemmalta.
- .......
Jätkä 24 kirjoitti:
Pikemminkin naisellisemmalta.
Ihanan naisellisia ne jotkut viisikymppiset ämmät, joilla roikkuu tissit vyötäröllä.
- Jätkä 24
....... kirjoitti:
Ihanan naisellisia ne jotkut viisikymppiset ämmät, joilla roikkuu tissit vyötäröllä.
Isot on silti aina paremmat ja alkaahan kyllä pienetkin ihan samalla tavalla roikkumaan siinä missä pienetkin ja ne kylläkin on minusta vielä rumempia. Ja isot myöskin sen takia, että naisen pitää selkeästi erottua miehestä.
- ....
Jätkä 24 kirjoitti:
Isot on silti aina paremmat ja alkaahan kyllä pienetkin ihan samalla tavalla roikkumaan siinä missä pienetkin ja ne kylläkin on minusta vielä rumempia. Ja isot myöskin sen takia, että naisen pitää selkeästi erottua miehestä.
Jos et pienirintaista naista erota miehestä, niin se on jo voi voi.
- Jätkä 24
.... kirjoitti:
Jos et pienirintaista naista erota miehestä, niin se on jo voi voi.
Mutta pitää minun mielestä silti naisen rintojen erottua selkeästi miehen rinnoista siinä missä kaikkien muittenkin naisen ruumiinosien ja kohtien.
- NOIHO
Jätkä 24 kirjoitti:
Mutta pitää minun mielestä silti naisen rintojen erottua selkeästi miehen rinnoista siinä missä kaikkien muittenkin naisen ruumiinosien ja kohtien.
Niin, se on sinun mielestä. Isot ei suinkaan ole AINA paremmat.
- Jätkä 24
NOIHO kirjoitti:
Niin, se on sinun mielestä. Isot ei suinkaan ole AINA paremmat.
Tämä on vaan sitten minun mielipide.
- Jätkä 24
joskus tämmöisenkin jutun, että käytät yli 6 kuukautta helokkisiemen öljyä omaan vartaloosi ja samalla nautit vielä joka päivä kalanmaksaöljyäkin. Joku ainakin oli joillain näillä palstoilla kertonut että tuon ajan kun naiset olivat testanneet jotakin helokkisiemenöljytuotetta(samalla ne, jotkavielä kalaöljyäkin vetelivät), olivat joutuneet hommaamaan itselleen isommat rintsikat. Ei sit kyllä ihan täysin varma toimiiko tuo, mutta kokeile edes.
Mutta sit toisaalta kokeileppa vielä ekaksi jos hieman painoakin saisit lisää, tuo sinun paino ainakin indeksin mukaan vaikuttaa aika alhaiselta ja semmoiselta että tuntuisi aika epärealistiselta että sinulla olisi isot. Voi olla että hyvällä tsägällä parikin kiloa. - whateverx
mun mielestä ne ei oo pää asia.. mulla on isot enkä tykkää yhtään koska pojat puhuu niist ja tytötkin kattoo oudosti.. jos käyän rintsikoita tytöt puhuvat selkäni takana että ton ikäne ja käyttää jo liivejä.. mä en tykkää siit.. oon 160 cm pitkä ja painan ehkä 49-50kg. olen 11 vuotta ja minun mielestä vaan kasvan nopeammin kuin muut ikäiseni tytöt..se on kurjaa kun muut loukkaavat ja puhuvat pahaa..mutta tiedänpä että siihen ei ole syytä.yhdellä luokklaisellani on "poikien tukka". yhtä lyhyt kuin suurimmalla osasta poikia.,minun mielestäni ne sopivat hänelle ja niissä ei ole mitään hävettävää. eikä minun mielestäni mun rinnoissakaan,en vaan tykkää kun kaikki huomauttavat siitä. jos teilläkin on jotai tälläst nii sanokaa niille et kattoo itteensä peilii ja miettiin mitä on menny sanoon,tai jotan tämmöst. mäkin oon sanonu. ja vaikka se on tavallaan "rumaa" niin mun oloo se parantaa jos ne tajuu et ei ne tee must erilaista ihmistä. itte en tiedä kai mitää keinoij...kannattaa ostaa isot liivit kunnon toppauksinee,siskonikin haluis isommat koska mulla on sitäkin isommat ja se käyttää isoja ja laittaa toppauksii,jne... mun yht kaverii joka asuu eri paikkakunnalla kiusataan siitä kun silläkin on pienet.pojat haukkuu itä tt:ks =tissitön tyttö. mä en usko et se on senkään mielest kivaa,mut siin ei oo mitää häpeemistä. sunkin kannattaa vaan olla ihan sujut sen kans. kyll ne sitte tulee ku säkin kasvat isommaks..
- ONKO OIKEESTI JOTAIN
..joka auttaa???
- lolzzzzzzzzzzzz
voi kuule, miks ihmiset ei ymmärrä että itseensä pitää olla tyytyväinen ja rakastaa itseään juuri sellaisena kuin on? tässä pari oikeasti toimivaa vinkkiä jos kiinnostaa.
1. SYÖ. Rinnat on läskiä niin kyllähän se kasvaa syödessä.
2. hsta pillereitä, jotka kasvattaa tissejä. Ei oo kalliita, mutta jos lopetat käytön niin ne jopa 3kuppia kasvaneet rinnat lyssähtää.
3. hommaa silikonit.
4. hommaa ittes paksuks. - ..
Kiva kun dissaat mun kuppikokoa pieneksi ):
- sssseerrrr
Jos kuppikoko on pieni, niin ei sitä miten muutenkaan voi ilmaista. Ei se tarkoita, etteikö se olisi hyvä koko kuitenkaan.
- näinmeillä
Omaan suht isot rinnat. Sattuu, kun niiden kanssa juoksee. Paitojen kanssa saatta tehdä tiukkaa, varsinkin kun lantiokin on vielä aika iso, kaikki siltä väliltä muuten sopusuhtaista. Isoissa että pienissä on molemmissa hyvät ja huonot puolensa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010