Olemme mieheni kanssa seurustelleen n. 8kk. Ylä- ja alamäkiä on ollut koko ajan, mutta viime kuukaudet olen miettinyt eroa n. kerran viikossa, kun mieheni lähtee "tapaamaan kavereitaan", ts. juomaan. Yhteistä aikaa on viikossa aika vähän, kun minä saan jakaa mieheni ajan työn, hänen lapsiensa ja kavereidensa kesken. Tuntuu, ettei hän tahdo meille yhteistä tulevaisuutta, että näin on hyvä. Minä taas haluan perheen ja kodin, jossa ei tarvitsisi läträtä sen kaljan kanssa joka viikko... Ja kumppanin, johon voin luottaa. Edellisissä suhteissa minua on aina petetty, kun ovat olleet kännissä, miksei siis tämäkin?
Tiedän kyllä mitä pitäisi tehdä, kun näinkään ei ole hyvä ja pidemmän päälle haluamme eri asioita. Mutta miksi sen ratkaisun tekeminen on niin pirun vaikeaa?? Pelkään, että masennun erosta, tai että palaamme taas yhteen, ja sama rumba jatkuu... Mies ei muutu, mutta kuitenkin rakastan häntä kun olemme yhdessä. Vaadinko liikaa, pyytämällä että rauhoittuisi ja lopettaisi jokaviikkoisen juomisen? Alan jo epäillä itseäni, että tuo onkin normaalia ja nipotan turhista.... Olen kyllä kuullut, että suht raittiitakin miehiä on, mutta lieneekö urbaanilegendaa?
En tiedä mitä tekisin...
3
391
Vastaukset
- kokennut
Älä turhaan huoli. Miehet on miehiä ja rakkautesi varmastikin vain pelkää sitoutumista. Niin kuin me kaikki miehet...
Asiat pöytään ja kysy suoraan kumpaa haluaa! Muuten saatat menettää suuren rakkauden ja pahoittaa mielesi... Miehet haluaa ja välttelee samaa aikaan samaa asiaa.- :/
Olenkin kysynyt, ja jättänytkin juomisen takia. Olen sanonut, juominen tai minä. Olimme erossa reilun viikon, kunnes hän sanoi miettineensä asioita ja haluavansa takaisin. Minä tyhmä otin. Mikään ei kuitenkaan siitä muuttunut, ja tässä ollaan taas. Jos olisin silloin pitänyt pintani, voisin nyt olla oikein tyytyväinen sinkkuna, ja avoin uusille mahdollisuuksille. Toisaalta ehkä katuisin jos en olisi antanut toista tilaisuutta ja katsonut mitä siitä tulee... Mutta nyt on nähty. Silti vielä toivon, että jos hän kuitenkin tajuaisi, mikä elämässä on tärkeää, ja kuinka hyvä nainen hänellä on. Järki ja tunteet... *huoh*
- :/
:/ kirjoitti:
Olenkin kysynyt, ja jättänytkin juomisen takia. Olen sanonut, juominen tai minä. Olimme erossa reilun viikon, kunnes hän sanoi miettineensä asioita ja haluavansa takaisin. Minä tyhmä otin. Mikään ei kuitenkaan siitä muuttunut, ja tässä ollaan taas. Jos olisin silloin pitänyt pintani, voisin nyt olla oikein tyytyväinen sinkkuna, ja avoin uusille mahdollisuuksille. Toisaalta ehkä katuisin jos en olisi antanut toista tilaisuutta ja katsonut mitä siitä tulee... Mutta nyt on nähty. Silti vielä toivon, että jos hän kuitenkin tajuaisi, mikä elämässä on tärkeää, ja kuinka hyvä nainen hänellä on. Järki ja tunteet... *huoh*
Tuosta edellisestä viestistä on siis kohta puolisen vuotta. Miehen juominen on ollut sitä samaa, eli kerran vkossa vähintään pitää "päästä". Olen jo alkanut tottua, mutta samalla huomannut muita epäkohtia tässä suhteessa. Hän ei halua suunnitella kanssani asioita, ei yhteisiä juttuja. Yhteenmuuttamisesta ollaan puhuttu ihan yleisellä tasolla, ei mitään sen tarkempaa. Sanoo kyllä, että voisi muuttaa yhteen, sitten vuoden-parin päästä. Minä olisin valmis, mutta toisaalta en... Pelottaa, mitä siitäkin tulisi, jos jo nyt epäilen. Tuntuu ettei mies välitä, kun viittaa kintaalla minulle tärkeisiin asioihin. Toisaalta mietin, etsinkö kriisejä tyhjästä, onko se vika sittenkin minussa, kun en osaa olla tyytyväinen tähän, elää tätä päivää? Miehen kanssa on vaikea puhua, kun hän ei halua puhua, tulee riita, en jaksa tapella... Masennun riidoista pariksi päiväksi, ja se olen aina minä, joka antaa periksi. Milloin minusta tuli tällainen tohvelin alla asustaja? Erossa ollaan oltu pari kertaa, hän se on aina takaisin halunnut. Ylistää maasta taivaisiin, rakastaa muutaman viikon... Sitten sitä taas ollaan samassa paskassa kuin ennen eroakin. Itsellä on todellisuudentaju jo tainnut hämärtyä. Palautusta maan pinnalle kaivattais!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854