Kauneustuotteet edullisia Virossa?

Kaunis kitupiikki

Jos matkustaisin matkalle Viroon, niin olisko siellä meikit, ihonhoitotuotteet edullisempia kuin täällä?
Muut roudaa alkoa, mutta minä olen niin kimpaantunut tämän maan hinnoitteluun meikeissä.
Apteekin tuotteetkin on taivaassa hinnoiteltu, onko kokemusta?
Laivaltakin saa halvemmalla, mutta niissä olen seilannut tarpeeksi, etten ihan pelkästään meikkien takia..

31

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskee taas yhteenlaskua

Onhan siellä jotain venäläisiä naamarasvoja halvalla, samoin nämä Niveat ja vastaavat on siellä hiukan edullisempia, mutta kaikki "eliitit", kuten Dior ym. on sitten laivalla tai Suomessa tarjouksessa halvempia.

Itse Virossa käydessäni, ostan sieltä vain tuopin olutta, jonka jossain terassilla juon. :-)

• PimuF,

jotkut Apteekkituotteet lähes samanhintaisia kuin täälläkin ei juuri tuossa hinnassa eroa. Mutta, kokemusta on sen verran että, kemikaaliotuotteista niin tälläinen hyvä laatuinen rasva kuin Pudas tehdään luonnon omista raaka-aineesta ..joka ei sisällä mitään lisäaineita ja korkealaatuinen laatuunsa nähden edullinen saimoin LdB ja jotkut rasvatuotteet myös nämä jalkarasvat ym.....on edullisempi kuin täällä....siitä hyviä kokemuksia...Joitakin vitamiineja olemme myös sieltä hankkineet...jotka ovat edullisempia kuin Suomessa...Magneuseum..mm. Hyvälaatuiset kosmetiikat toki ainakin Eckerö-linjalla ova vähän edullisempia kuin tavaratalossa..jos, siihen haluat satsata niin kannattaa ostaa laivalta..maissa en ole kosmetiikkaa ostellut..voi olla että saisit vielä edullisemmin..samoin kuin naisten ja miesten hajuvedet (laatusellaiset)...Emme paljon kiertele sillä tavarataloja...mutta, tuolla Rocca de Maressa tulee toisinaan käytyä...ei ihan siinä Tallinnan keskustassa. Vaatii joko taksikyydin tai oman auton..tai bussikyydin..että,sinne pääsee...myös joku tälläinen bussilinja sinne lähelle menee...mutta en ole kiinnittänyt huomiota...kun liikumme itse autolla...Tallinnassa..

t.Pimu

t.Pimu.

• Kohotus

Mikä olisi luotettava klinikka?

• PimuF.

olisiko sieltä apua kysymykseesi..yleensäkin tämä sivut hyviä...jos, lisä infoa kaipaa Virosta..ja sinne pidemmälle matkustaa..Majoitukset sun muut Ravintola-ja muut palvelut kun löytyvät sieltä...jos, tuon matkan haluaa tehdä niin että, vain tuon laivaliput ottaa täältä..käsin..

t.Pimu

• ...

irti, mutta tahtoisin jotain laadukkaampaa naamariin.
        Lumeneakaan en tahdo ostaa.
        Otan vinkit talteen, kiitos.
        Olen sellainen matkailija joka ei edes ihtä viinilasilllista hörpi, koska se on jostain muusta pois.
        Olen paatumaton himoshoppaaja, mutta likviditeetti senkun ajan myötä laskee.
        Kampaamoon en enää pääse kuin kaksi kertaa vuodessa!
        Englannissa he käyvät kerran viikossa, täällä yksi kampaamoreisu maksaa minulle kolmen päivän ruuan.
        En matkusta pelkästään jonkun edullisen tuoksun vuoksi, vaan tahdon maata jalkojeni alle ja Viron kulttuuria samalla.
        Kyllähän minulla olisi kirurgoitavaa, mutta antaa nyt sitten vaan olla.

• Heikunkeikku

Tapaan ostaa meikit täältä Suomesta. Melkeinpä aina ostan silloin, kun joku käyttämäni meikki on tarjouksessa.
      Jäsenetutarjouksista saa todella paljon halvemmalla.
      Tallinnassa olen kyllä silmäillyt meikkejä, mutta olen tullut siihen tulokseen, että tarjouksesta saan halvemmalla Suomesta.

Kun menen Tallinnaan, niin ostan lähinnä joitakin vaatteita. Ovat edullisempia ja sieltä löytää vähän erikoisempia vaatteita.

Eipä tuu osteltua sieltä paljoakaan, enemmän nautin siellä hyvistä ruokapaikoista ja ylipäätään vaihtelusta...

Viiniä sieltä voisi ostaa halvalla, semmosia parempia, mutta en osta niitäkään, koska en viitsi kantaa raskaita laukkuja. Enkä juo viiniä niin paljoa, että menisin konkurssiin, jos sen viinipullon haen kotomaasta.
      Vana Tallinnaa (likööriä) ostan aina. Itselleni yhden pullon ja sitten tuliaisiksi pari pulloa. Yksi likööripullo kestä meikäläisellä kauan. Pari korkillista vana tallinnaa kahviin, ripaus sokeria ja päälle kermavaahtoa, se on mukava jälkiruoka tai muuten vaan, jos on vieraita.

Alusvaatteita oon ostellut aikaisemmin, mutta oon päättänyt, että enää en osta. Syy on se, että sieltä ostetut alusasut ovat huomattavasti huonompilaatuisempia. Mieluummin ostan täältä vähän kalliimmalla ja nautin niiden kestävyydestä ja siitä, etteivät pesussa tule kuluneen näköisesksi.

Juustot ovat siellä hyviä. Muutamia kertoja olen ostanut ison klöntin. Olen antanut juuston pojalleni "tuliaisiksi", kun on tullut minua tapaamaan satamaan. Itselle en ole tuonut, kun ei ole kylmää paikkaa, missä sitä matkan ajan säilyttäis.

• PimuF.

itse ostan vain Latvialaisia alusvaatteita..ne ovat hyvälaatuisia..Useimmat alusvaattet tehty Kiinassa ne eivät kestä...muuta kuin yhden pesun..jos, sitäkään.. Myös suomalaisia Triumpihin liivejä olen joskus Tallinnasta ostanut...koska, siellä vähän edullisempiä...eivät paljon..Laatu maksaa samoin kuin täälläkin...Eipä minusta nuorillekaan enää kovin edullisia vaatteita ole..usein saat Stadista halvemmalla...Tuolla Tartossa kun olemme parikertaa olleet vähän pidempään...niin siellä nämä muotifarkut (kundille) ja kalastusvälineet ja yllättävää kyllä kengät...olivat todella edullisia...olisi sieltä torilta löytynyt naisten vaatteita...mutta, kun miehen kanssa matkassa joka inhoaa shoppailua niin tori suurin piirtein juostiin läpi...äkki veks;)))

Aito Gruusialainen punaviini ja punainen kuohuviini minulla taas ne joita saataan sieltä tuoda...Samoin kuin hyvä pullo akonjakkia...Suomessa maksaa sen verran..enemmän...no..liköreitä sitten minullakin..jäävät vaan nykyisin juomatta...niissä kun aika lailla tuota sokeria;)) joskus saatan ihan pienen nauttia..Sokerista kun huono olo...tuo vaki tuominen meilläkin on rööki;)

Meilläkin tuo olelu enemmän sellaista että, syömässä käydään...ja kävelemässä merenrannalla. Kun autolla liikkuu tulee nuo lenkkarit monesti sitten kätevästi mukana;))

Viimeksi toin ystävälleni tosin sieltä kristallilaseja...kuusi kappaletta hintaan 20 e..

Mustakaviaari siellä oli aikanaan edullista..Mutta, nyt liian hintaista..Mies kun kalastaa niin mädit saamme merestä...siikojen ohella;)

t.Pimu

• Menen silti Viroon, ostan vaikka sitten sen juuston :D

Luulin tosiaan keksineeni loistavan jujun.
        Meikkiarsenaalinini vetelee viimeisiään ja olen aina ollut sellainen joka meikkaa, viimeiset kolmekymmentä vuotta.
        Tosin viimevuosina olen panostanut lähinnä hyviin ihonhoituotteisiin.
        Asun pikkukaupungissa jossa pelkkä ihonpuhdistuskin on jo lähes 70€!
        Ja kun on iho tälläinen rasvaa pukkaava niin saan käydä aina kolmen kerran satsin.
        Syön hedelmiä, juureksia jne.
        Ravinnosta se ei ole kiinni, ihon kunto.
        Pistän päähäni Pelle Pelottoman Mietintämyssyn.
        Sillä minulle arkipäivän luksusta on meikkaaminen.

• ei naapurimaista
        PimuF. kirjoitti:

itse ostan vain Latvialaisia alusvaatteita..ne ovat hyvälaatuisia..Useimmat alusvaattet tehty Kiinassa ne eivät kestä...muuta kuin yhden pesun..jos, sitäkään.. Myös suomalaisia Triumpihin liivejä olen joskus Tallinnasta ostanut...koska, siellä vähän edullisempiä...eivät paljon..Laatu maksaa samoin kuin täälläkin...Eipä minusta nuorillekaan enää kovin edullisia vaatteita ole..usein saat Stadista halvemmalla...Tuolla Tartossa kun olemme parikertaa olleet vähän pidempään...niin siellä nämä muotifarkut (kundille) ja kalastusvälineet ja yllättävää kyllä kengät...olivat todella edullisia...olisi sieltä torilta löytynyt naisten vaatteita...mutta, kun miehen kanssa matkassa joka inhoaa shoppailua niin tori suurin piirtein juostiin läpi...äkki veks;)))

Aito Gruusialainen punaviini ja punainen kuohuviini minulla taas ne joita saataan sieltä tuoda...Samoin kuin hyvä pullo akonjakkia...Suomessa maksaa sen verran..enemmän...no..liköreitä sitten minullakin..jäävät vaan nykyisin juomatta...niissä kun aika lailla tuota sokeria;)) joskus saatan ihan pienen nauttia..Sokerista kun huono olo...tuo vaki tuominen meilläkin on rööki;)

Meilläkin tuo olelu enemmän sellaista että, syömässä käydään...ja kävelemässä merenrannalla. Kun autolla liikkuu tulee nuo lenkkarit monesti sitten kätevästi mukana;))

Viimeksi toin ystävälleni tosin sieltä kristallilaseja...kuusi kappaletta hintaan 20 e..

Mustakaviaari siellä oli aikanaan edullista..Mutta, nyt liian hintaista..Mies kun kalastaa niin mädit saamme merestä...siikojen ohella;)

t.Pimu

Meikäläinen ei voisi ajatellakaan enää muualta rintsikoiden ostoa, kuin Fynky Ladystä (Hki).
        Hyvät tuotteet ja AIVAN MAHTAVAN hyvä palvelu. Tuntuu ihan lomalta, kun sinne menee ostoksille, hihii.

• Heikunkeikku
        PimuF. kirjoitti:

t.Pimu

Tämä vastaus vielä. On kiire :)

Tosiaan noi Kristallit, niitä olen ostanut Tallinnasta paljon. Joka kerta jotakin kristallia on tarttunut käteen.
        Siellä maksavat tosi vähän.

Kaviaarista en piittaa.
        Lahjaksi oon jollekin tuonut hyvän Konjakkipullon, semmosen joka täällä Suomessa maksais paljon, mutta siellä suhteellisen edullinen.

• PimuF.
        ei naapurimaista kirjoitti:

Meikäläinen ei voisi ajatellakaan enää muualta rintsikoiden ostoa, kuin Fynky Ladystä (Hki).
        Hyvät tuotteet ja AIVAN MAHTAVAN hyvä palvelu. Tuntuu ihan lomalta, kun sinne menee ostoksille, hihii.

pikkareita...yks liike on Columbuksessa jossa upeita alusvaatteita..ja todella hvyä palvelu..varmasti saat istuvat liivit..ja kuppikoko on oikea..Hyvä liivimyyjä on ammattitaitoinen;)) Samoin tuolla Jumbossa on yksi hyvä liivikauppa...kauniita rintsikoita ja pikkareita...ja parasta tuo ammattimainen palvelu...Eri malleissa kun suuriakin eroja saattaa olla jopa pieniä eroja kuppikoossa ja ympärysmitoissa..Ammattilainen myyjä löytää sulle sopivat ja istuvat rintsikat...

Meille isotississelle se on tärkeää että, rintsikat ovat hyvät.....itse en tarjousrintsikoita ole koskaan löytänyt..just tämän kuppikoon takia..ovat aina normaalihintaisia mikä vähän kyllä ottaa nuppiin...meitä isotissisiä naisia sorsitaan;))

t.Pimu

• PimuF.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Tämä vastaus vielä. On kiire :)

Tosiaan noi Kristallit, niitä olen ostanut Tallinnasta paljon. Joka kerta jotakin kristallia on tarttunut käteen.
        Siellä maksavat tosi vähän.

Kaviaarista en piittaa.
        Lahjaksi oon jollekin tuonut hyvän Konjakkipullon, semmosen joka täällä Suomessa maksais paljon, mutta siellä suhteellisen edullinen.

eikä sitten niin harmita vaikka joskus, joku on rikki mennytkin...juuri tuon hinnan vuoksi...Juustot ovat todella kunnon rasvajuustoja ja maukkaita ja edullisisempia...Tuolla Rocca de Maressa kun myös isoruokakauppa niin sieltä joskus myös maukasta leipää saa..Samoin nämä hillot ovat virossa hyviä...

Mies tuolta Rocca de Maresta kerran hyvälaatuisen talvinahkakin löysi itselleen..hinta edullinen...Minä en sieltä takkeja saa..juuri tämän kokoni tähden, suomestakin pitää ottaa heti se ensimmäinen jos muuten istuu...Pienemmille naisille sieltä löytyy...

Ja nuorille näitä merkkiliikkeitä on sitten pilvin pimein;))

t.Pimu

• PimuF.
        Menen silti Viroon, ostan vaikka sitten sen juuston :D kirjoitti:

Meikkiarsenaalinini vetelee viimeisiään ja olen aina ollut sellainen joka meikkaa, viimeiset kolmekymmentä vuotta.
        Ja kun on iho tälläinen rasvaa pukkaava niin saan käydä aina kolmen kerran satsin.

ovat edullisempia kuin Suomessa...ovat usein siinä samassa paikassa kun kampaamopalvelut..Ilusalong...Älä kuitenkaan maksa mitä tahansa..vaan neuvottele tuo hinta heti..on eroja...Vanhassa kaupungissa näitä palveluita on..Nyt siellä tilanne..että, sinä olet etulyöntiasemassa..joten voit hyvinkin tuon hinnan neuvotella..Ripsien ja kulmien (kulmu) laittamiset eivät siellä paljon maksa suomen hintohin nähden myöskään. Samoin kuin mani- ja pedikyripalvelut ovat edullsisempia kuin Suomessa...Mutta, suomessa tuo jalkahoito vaikka ammattilaisella hyvällä onkin kalliinpaa se myös laadukkampaa...Nämä jalkahoidot vähän sellaisia "kosmeettisia"...enemmmänkin..jos sinulla on vähän aikaa tuo aika sitten jatkossa kannataisi varata jo Suomesta käsin..varsinkin sesonkiaikana.Silloin näillä palveluilla on kysyntää. Nyt hiljaisempaa...

t.Pimu

• @@@@@@@@@@@@@
        PimuF. kirjoitti:

ovat edullisempia kuin Suomessa...ovat usein siinä samassa paikassa kun kampaamopalvelut..Ilusalong...Älä kuitenkaan maksa mitä tahansa..vaan neuvottele tuo hinta heti..on eroja...Vanhassa kaupungissa näitä palveluita on..Nyt siellä tilanne..että, sinä olet etulyöntiasemassa..joten voit hyvinkin tuon hinnan neuvotella..Ripsien ja kulmien (kulmu) laittamiset eivät siellä paljon maksa suomen hintohin nähden myöskään. Samoin kuin mani- ja pedikyripalvelut ovat edullsisempia kuin Suomessa...Mutta, suomessa tuo jalkahoito vaikka ammattilaisella hyvällä onkin kalliinpaa se myös laadukkampaa...Nämä jalkahoidot vähän sellaisia "kosmeettisia"...enemmmänkin..jos sinulla on vähän aikaa tuo aika sitten jatkossa kannataisi varata jo Suomesta käsin..varsinkin sesonkiaikana.Silloin näillä palveluilla on kysyntää. Nyt hiljaisempaa...

t.Pimu

Joo, siellä jalkojenhoito aloitetaan kysymyksellä, minkä väristä lakkaa laitetaan. :-)

shhh...tiedäthän sen tosi hyvän jalkahoitopaikan Runeberginkadulla?

• PimuF.
        @@@@@@@@@@@@@ kirjoitti:

Joo, siellä jalkojenhoito aloitetaan kysymyksellä, minkä väristä lakkaa laitetaan. :-)

shhh...tiedäthän sen tosi hyvän jalkahoitopaikan Runeberginkadulla?

jalkahoitola jota käytämme aika lähellä, todella hyvä....Olen joskus, sen palveluja todella täällä kehunut. Aluksi mekin käytimme aika usein Tallinnassa näitä palveluita..kunnes sitten kerran tuolla Lehtimäellä...saimme kunnollista suomalaista jalkojen hoitopalvelua kokeilla ero hyvällä jalkahoidolla kuin yöllä ja päivällä.. ..Itselläni kun on diabetes...niin jalkojen kunto erittäin tärkeää...saan myös muutamia ilmaisia kertoja...terveyskeskuksen puolelta. Hyvä jalkahoito on muutakin kuin kosemeettista varpaiden lakkausta;))

t.Pimu

• Heikunkeikku
        Menen silti Viroon, ostan vaikka sitten sen juuston :D kirjoitti:

Kaapase kotiinlähdön kynnyksellä isoo juustomötikkä kainaloon, niin voit herkutella monen monituista päivää.

Meikäläisen iho on ollut aina kuiva. Naamapesun jälkeen saa läpsytellä puoli kiloa rasvaa poskille, helpompi sitten hymyillä, kun iho ei kinnaa. Ilman rasvaa naamavärkki varmaan halkeilis, kuin kauhian kuiva savipelto.

Kipase vaan meikkiostoksilla Tallinnassa. Varmasti löytyy mitä mainioimpia ihonhoitotuotteita.
        Ja ehkä niissäkin hinnat vähän vaihtelee, jos tallustaa vähän kauemmas kaupungin keskustasta. Vaatteissa se ainakin on niin.

Meikkailen minäkin päivittäin. Kuten puen vaatteet päälle. Mitenkään luksukseksi en sitä nimitä, koska se on semmonen totuttu arkinen tapa. Käytän vedenpitäviä meikkejä. Kun löytää sopivat mönjät, niin niitä samoja sitten tulee ostettua uudestaan ja uudestaan. Huiman kalliita meikkejä en osta, koska halvemmissakin löytyy mukiinmeneviä ja hyviä meikkejä. Lorealilla on mulle sopivia tuotteita. Ei kauheen halpoja, mutta ei tosiaankaan kauhean kalliitakaan. Ja tarjouksia usein. Jos ripsiväri tai rajausväri on tarjouksessa (usein30%), niin ostan yks tai kaks pötkylää, vaikka mulla ei olis tarvettakaan, kun edellistä on jäljellä.

• alupökät

halvempia ei.
      Ostan kaikki meikkini suomesta kuin myös alusvaatteeni.
      Jotain löytönä voi löytää Virostakin, mutta ei ole kannatusta panostaa yksistään meikeissä sinne.
      Näkyvät Viron naisetkin ostelevan suomesta paljon meikkiä ja vaatetta.

• PimuF

kuin Tallinnassa hinnat vielä hiukan edullisempia...Jos oikein edullisia ostoksia haluaa tehdä mene Liettuaan...Vilnaan;)) siellä merkkivaatteita siis Eurooppalaisia merkkejä..saat edullisesti...mutta, laatu maksaa sielläkin..jos, sinulla todella fyrkkaa mukana niin osta sieltä...Stadissa saa monasti alennuksista ihan samaan hintaa vaatteita näitä kosmetiikkatuotteita täälläkin tarjouksessa..Ymmärsin että, aloittaja on matkalla Tallinnaan..ja samalla näitä palveluja ja ostoksia kyseli mitä kandee tuoda...

t.Pimu

• muuta sinne,

kun siellä kaikki on ihanaa ja edullista?
      .

• Khiääh

Monihan sinne on jo muuttanutkin. Khiääh

• PimuF.

mikä todella kaunis kaupunki ja ihana...tai joku muu Euroopan metropoli vaikka Pariisi...Tuskin sanoisin muuta sinne? Tämä on avoin keskustelupalsta...Tätä en ymmärrä...miksi täällä ei saisi keskutella? jos, aihe ei sinua kiinnosta...niin eihän mikään pakko edes osallistua? Vai onko? Täällä kun joidenkin mielestä ei saisi keskustella ei ruoalaitosta, ei matkustelemisesta, ei vaatteista, ei palveluista, ei poliitikasta, ei kirjallisuudesta ei miehistä ei mistään ajankohtaisista aiheista, ei huumoria saisi olla lainkaa.. ......Kerro sinä mistä täällä SAA keskustella sinun mielestäni?

Minua itseäni häiritsee joidenkin jatkua häirintä...ja sellainen ilkeily;) you know....joko kysymyksessä on luetun tekstin siis aloittajan aliarvioimista tai sitten muuten halu sotkea..Aloittajalla aivan normaali aloitus aiheesta mistä tämän ikäiset ihmiset useimmat meistä vaihta joko mielipiteitä tai kokemuksia...loukkaako se sinua henkilökohtaisesti jotenkin en ymmärrä?

t.Pimu

• PimuF.
        Khiääh kirjoitti:

Monihan sinne on jo muuttanutkin. Khiääh

kakkos asunnoksi vaikka tai sijoitusasunnoksi...jopa sieltä ihan Vanhasta kaupungista...;)) Khiääh...;)))..Jos, fyrkkaa olisi ylimääräistä niin hankkisin sijoitusasunnon..

t.Pimu

• sanonut,
        PimuF. kirjoitti:

mikä todella kaunis kaupunki ja ihana...tai joku muu Euroopan metropoli vaikka Pariisi...Tuskin sanoisin muuta sinne? Tämä on avoin keskustelupalsta...Tätä en ymmärrä...miksi täällä ei saisi keskutella? jos, aihe ei sinua kiinnosta...niin eihän mikään pakko edes osallistua? Vai onko? Täällä kun joidenkin mielestä ei saisi keskustella ei ruoalaitosta, ei matkustelemisesta, ei vaatteista, ei palveluista, ei poliitikasta, ei kirjallisuudesta ei miehistä ei mistään ajankohtaisista aiheista, ei huumoria saisi olla lainkaa.. ......Kerro sinä mistä täällä SAA keskustella sinun mielestäni?

Minua itseäni häiritsee joidenkin jatkua häirintä...ja sellainen ilkeily;) you know....joko kysymyksessä on luetun tekstin siis aloittajan aliarvioimista tai sitten muuten halu sotkea..Aloittajalla aivan normaali aloitus aiheesta mistä tämän ikäiset ihmiset useimmat meistä vaihta joko mielipiteitä tai kokemuksia...loukkaako se sinua henkilökohtaisesti jotenkin en ymmärrä?

t.Pimu

ettei saa Keskustella? Sinä, väität!

Kai minullakin on äänioikeus sanoa, mitä ajattelen????

Kai Virossa on jotain huonoakin, kun kaikki suomalaiset eivät muuta sinne?

MINÄ en ilkeile koskaan. Joskus, erittäin harvoin uskallan kysyä, kuten äsken tein.
        Moiti heitä, jotka sinua häiritsevät!
        .

• PimuF.
        sanonut, kirjoitti:

ettei saa Keskustella? Sinä, väität!

Kai minullakin on äänioikeus sanoa, mitä ajattelen????

Kai Virossa on jotain huonoakin, kun kaikki suomalaiset eivät muuta sinne?

MINÄ en ilkeile koskaan. Joskus, erittäin harvoin uskallan kysyä, kuten äsken tein.
        Moiti heitä, jotka sinua häiritsevät!
        .

Ja keskustella aiheesta. Nyt ei keskutetu siitä mikä Virossa huonoa tai Suomessa? VAAN mistä? Lue tuo aloitus uudestaan. On kohteliasta käytöstä aloittajaa kohtaan lukea aloitus? Aika loukkaavaa käytöstä huomautella että, muuttakaa Viroon? Minä on Stadialainen friidu ja Stadilaisena myös pysyn. Minun Juureni ovat täällä.. ymmärrätkö?Sori vaan. En myöskään huomauttele sinulle että, muuta sinne tai tuonne? Vai teenkö niin...

t.Pimu

• Kaunis Kitupiikki
        PimuF. kirjoitti:

Ja keskustella aiheesta. Nyt ei keskutetu siitä mikä Virossa huonoa tai Suomessa? VAAN mistä? Lue tuo aloitus uudestaan. On kohteliasta käytöstä aloittajaa kohtaan lukea aloitus? Aika loukkaavaa käytöstä huomautella että, muuttakaa Viroon? Minä on Stadialainen friidu ja Stadilaisena myös pysyn. Minun Juureni ovat täällä.. ymmärrätkö?Sori vaan. En myöskään huomauttele sinulle että, muuta sinne tai tuonne? Vai teenkö niin...

t.Pimu

täällä.
        Kiitos kaikille, kuitenkin jatkan edukkaan kosmeettisten tuotteiden haaveilua, pitänee mennä livenä Viron kauppoihin.
        Kerron mitä saan saaliiksi :).

• opri-oo
        PimuF. kirjoitti:

t.Pimu

sitten ei kannata vinkua miks suomalainen työ maksaa niin paljon.
        Mun mielestä se on tavallaan rosvousta kun viedään vaivalla tienattua rahaa vieraaseen maahan.
        Vai matkustatteko hyväntekeväisyysmielessä?

• PimuF.
        opri-oo kirjoitti:

sitten ei kannata vinkua miks suomalainen työ maksaa niin paljon.
        Mun mielestä se on tavallaan rosvousta kun viedään vaivalla tienattua rahaa vieraaseen maahan.
        Vai matkustatteko hyväntekeväisyysmielessä?

syymme..kato, toiset haluu nähdä maailmaa ja toiset taas ei. Kotimaassa matkustaminen kun monen kukkarolle liian tyyristä ei täällä hotellimajoitus nyt niin edullista ole..Meitä kolme aikusta..Ei meillä kaikkilla niitä lande serkun, serkun serkkuja...;))tai isovanhempia enää edes elossa..jonne mennä...ei edes sitä mökkiä...Omapa asiamme minne rahamme käytämme...ja yritä nyt ymmärtää sekin että, toiset matkuvastavat ihan työnsä puolestakin...itseäni Viron historia ja kulttuuri kiinnostaa...toisia voi taas kiinnostaa vaikka tasokas muusikkitarjota...ym. ym.. Tämä seura mihin kuulun myös edullisia reissuja sinne järjestää..mutta, pitää olla jäsen...vain jäsenille...

Itse tuossa mietimme että, ensi talvena matkaame Sveitsiin tai Itävaltaan..;) Ei ole koskaan tullut käytyä.. Yritä kestää...älä nyt tukehdu mieliharmiisi kuitenkaan...

t.Pimu

• veroja...ehei
        PimuF. kirjoitti:

syymme..kato, toiset haluu nähdä maailmaa ja toiset taas ei. Kotimaassa matkustaminen kun monen kukkarolle liian tyyristä ei täällä hotellimajoitus nyt niin edullista ole..Meitä kolme aikusta..Ei meillä kaikkilla niitä lande serkun, serkun serkkuja...;))tai isovanhempia enää edes elossa..jonne mennä...ei edes sitä mökkiä...Omapa asiamme minne rahamme käytämme...ja yritä nyt ymmärtää sekin että, toiset matkuvastavat ihan työnsä puolestakin...itseäni Viron historia ja kulttuuri kiinnostaa...toisia voi taas kiinnostaa vaikka tasokas muusikkitarjota...ym. ym.. Tämä seura mihin kuulun myös edullisia reissuja sinne järjestää..mutta, pitää olla jäsen...vain jäsenille...

Itse tuossa mietimme että, ensi talvena matkaame Sveitsiin tai Itävaltaan..;) Ei ole koskaan tullut käytyä.. Yritä kestää...älä nyt tukehdu mieliharmiisi kuitenkaan...

t.Pimu

halavoilla ostoksilla...ja kotimaan työttömät syö kynsiään...firmat vie laitoksensa muualle...
        se sun naapuris on harmissaan kun naamarasvatehdas menee konkkaan kun akat kantaa halpaa tököttiä naapurista.
        Ihan sama viinan kanssa...
        sitten itketään kun ei ole sitä ja tätä etuutta saatavilla verorahoilla!
        Ajattele joskus sitä puuteroitua nokkaas pidemmälle!

• PimuF.
        veroja...ehei kirjoitti:

halavoilla ostoksilla...ja kotimaan työttömät syö kynsiään...firmat vie laitoksensa muualle...
        se sun naapuris on harmissaan kun naamarasvatehdas menee konkkaan kun akat kantaa halpaa tököttiä naapurista.

jos, luettua teksiä et ymmärrä...minkäs minä sille...Sanoin tuossa että, itseäni myös Viro kiinostaa ymmärrätkö maana, kulttuuri, historia meillä siellä tuttuja, Ymmärrätkö? Samalla se meille tärkeä paikka....jos, sinulle Lappi? minulle Viro..;)) Kundinkin kanssa saatetaan sinne Oopperan lähteä...jos mitään kultturista ymmärrät...sinulle ei tärkeä pointti minulle taas ja kundille hyvinkin tärkeä..pointti...ja sinulla varaa lomailla hotelleissa pitkäänki Suomessa...minulla ei Viro on meille edullisempi maa ja ruoka siellä myös sellaista mistä todella nautimme ja pidämme ja ;)) Samoinkuin pidän Virolaisten ystävällisyydestä..eivät ole niin töykeitä...eivätkä niin uteliaita..jokaisella oikeus tehdä omat valintansa. Minun elämäni on minun. Sinun sinun..

t.Pimu

• PimuF.
        veroja...ehei kirjoitti:

Jos, noin katkera olet...älä sitä minuun pura!! Kato, en minäkään elämääni täällä sinua mistään syytä...Täällä en koskaan ole itkenyt sitä saanko MINÄ jotain verorahoilla vain en. Puolustanut olen koko pienen ikäni niitä joilla todella on pieni liksa....ja puolustan aina jos, niin haluan...

Jos, meillä sitä fyrkkaa nyt enemmän käytettävissä kuin sinulla? niinkö sekö sen katkeruuden aiheuttaa minua kohtaan. Viinan osta yhtä hyvin Suomen alkosta jos, mieli kuin Virosta.Olet todella ja yksioikoinen samalla kun loukkaat minua loukkaat myös Virolaisia tuttaviamme...hekin kun matkustavat säännöllisesti tänne tekemään halvalla pienellä palkalla duunia...Mieti mitä kirjoitata vai onko maailmasi rajoittunut vain todella omaan napaasi?

Jos, minulla varaa ostaa hyviä ja vaatteita tai käyttää merkkituotteita...ja sinulla ei? Niin luuletko että, sinulle edes toisin? Lahjaksi? Katkruutta ja typeryyttä vastaan on vaikea taistella... ja jos sinä olet nyt työtön? Minkä minä henkilökohtaiseti voin? Kerro....vaikuta itse...ja mene sinne sossutädille valittamaan...Oletko nyt niin lapsellinen ja kuvittelet että, kun friidu lakkaa käymästä Virossa niin sinulle OIKEESTI järjestyy sit se työpaikka? Älä unta näe...katkeria ja peruskateellisia ihmisiä ei kukaan halua palkata... En palkkaisi minä ainakaan jos, yrittäjä olisin...sellaiset ihmiset kun pilaavat koko työilmapiirin...

t.Pimu

• ddfdfdfd
        PimuF. kirjoitti:

Jos, noin katkera olet...älä sitä minuun pura!! Kato, en minäkään elämääni täällä sinua mistään syytä...Täällä en koskaan ole itkenyt sitä saanko MINÄ jotain verorahoilla vain en. Puolustanut olen koko pienen ikäni niitä joilla todella on pieni liksa....ja puolustan aina jos, niin haluan...

Jos, meillä sitä fyrkkaa nyt enemmän käytettävissä kuin sinulla? niinkö sekö sen katkeruuden aiheuttaa minua kohtaan. Viinan osta yhtä hyvin Suomen alkosta jos, mieli kuin Virosta.Olet todella ja yksioikoinen samalla kun loukkaat minua loukkaat myös Virolaisia tuttaviamme...hekin kun matkustavat säännöllisesti tänne tekemään halvalla pienellä palkalla duunia...Mieti mitä kirjoitata vai onko maailmasi rajoittunut vain todella omaan napaasi?

Jos, minulla varaa ostaa hyviä ja vaatteita tai käyttää merkkituotteita...ja sinulla ei? Niin luuletko että, sinulle edes toisin? Lahjaksi? Katkruutta ja typeryyttä vastaan on vaikea taistella... ja jos sinä olet nyt työtön? Minkä minä henkilökohtaiseti voin? Kerro....vaikuta itse...ja mene sinne sossutädille valittamaan...Oletko nyt niin lapsellinen ja kuvittelet että, kun friidu lakkaa käymästä Virossa niin sinulle OIKEESTI järjestyy sit se työpaikka? Älä unta näe...katkeria ja peruskateellisia ihmisiä ei kukaan halua palkata... En palkkaisi minä ainakaan jos, yrittäjä olisin...sellaiset ihmiset kun pilaavat koko työilmapiirin...

t.Pimu

"kun matkustavat säännöllisesti tänne tekemään halvalla pienellä palkalla duunia."

ja suomalaiset ...ahneina halavan tavaran perässä!
        En minä ole puhunut työttömyydestäni yhtään mitään, vaan siitä, että viet vaivalla ja hiellä tienaamiasi pennosia vieraaseen maahan. Sitten vingut kun kaikki on täällä niin huonosti...asiat...
        "Mieti mitä kirjoitata vai onko maailmasi rajoittunut vain todella omaan napaasi?"
        Siinäpä se, kun ei ole. Yritän herätellä sosiaalista omaatuntoasi ja pienentää ekologista hiilijalanjälkeäsi.
        (Sieltä vaan piraattilevyjä ym kannetaan ja samalla tuetaan järjestäytynyttä rikollisuutta.)'
        No jaa...massaturismia kuten keihäsmatkojen aikaan...kohde vaan on eri...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7385
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2708
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2027
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1491
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1395
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1234
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1169
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1157
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1143
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1081
    Aihe