Poliisineideiltä kesti 3 vuotta, ennekuin

poliisit tyhmiä

ainutta todistajaa ja silminnäkijää ruvettiin epäilemään.

Näin vahva usko poliisineideillä on naisen syyttömyyteen !

On uskomatonta miten totaalisesti käsitys naisen syyttömyydestä on lävistänyt poliisikunnan.

19

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä kertaa !!

      Bodom jutussa oivallus kesti yli 40 vuotta. Lieneekö lopputuloskin samaa tasoa ? Poliisithan tunnetusti voi epäillä mitä huvittaa, eikä koira perään hauku. Vilkas mielikuvitus sekä luova lain ja todisteiden tulkinta lienee poliisin perusominaisuus. Ja sitten täysin syyttömät kärsii, kuten se näyttelijä, jota Ulvilan murhasta epäiltiin. Joku tolkku näille poliisin sepittämille saduillekin pitäisi saada. Oikeudet valitettavasti uskovat kaikkeen mitä poliisi satuilee, ainakin vangitsemisoikeudenkäynneissä ja muutenkin pienemmissä jutuissa.

      • sentään!

        Poliisi ei osaa, poliisi satuilee jne. jne..... on se hyvä, että TÄLLÄ palstalla tiedetään, miten asiat OIKEASTI on ..... ruahhhahhhaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vittu, näitä on hauska lukea!


      • maalaisjärki.
        sentään! kirjoitti:

        Poliisi ei osaa, poliisi satuilee jne. jne..... on se hyvä, että TÄLLÄ palstalla tiedetään, miten asiat OIKEASTI on ..... ruahhhahhhaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vittu, näitä on hauska lukea!

        Huru ukko niminen nikki oli kertonut jo tarinan kulun fiktiona 2007 . Vuokot eivät olleet lukeneet juttua koska näin kauan kesti ennekuin rupesivat vaimoa epäilemään.


      • ...........
        sentään! kirjoitti:

        Poliisi ei osaa, poliisi satuilee jne. jne..... on se hyvä, että TÄLLÄ palstalla tiedetään, miten asiat OIKEASTI on ..... ruahhhahhhaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vittu, näitä on hauska lukea!

        Joo, älä turhaan stressaa, vakiohäirikkö on besserwisser, joka osaa poliisin hommatkin. Ihmeellinen ammatti muuten, jokainen osaa sen paremmin, kuin siitä leipänsä tienaavat.


      • OIKEASTI on" ??
        sentään! kirjoitti:

        Poliisi ei osaa, poliisi satuilee jne. jne..... on se hyvä, että TÄLLÄ palstalla tiedetään, miten asiat OIKEASTI on ..... ruahhhahhhaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vittu, näitä on hauska lukea!

        No en. Esitin vain, että ei poliisin "satuihin" aina kannata uskoa. Ulvilan murhakin olisi ollut jo ajat sitten selvitetty, jos poliisin puheita voisi uskoa.

        Bodom oli hyvä esimerkki poliisin hienosta ammattitaidosta, toki osin myös syyttäjän.
        Kaikki lainaukset:
        http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=2&t=15

        "Espoon käräjäoikeus pidätti 2.4.2004 miehen todennäköisin syin epäiltynä kolmesta murhasta. Seuraavana päivänä selvisi, että pidätetty mies oli helluntain 1960 retkeltä ainoa eloonjäänyt Nils Gustafsson."

        "Bodominjärven surmien päätutkijan Markku Tuomisen mukaan surmista syytettynä ollut Nils Gustafsson tunnusti veriteon hänelle kuulustelujen ulkopuolella vuonna 2004."

        "Espoon käräjäoikeus vapautti Nils Gustafssonin murhasyytteistä 7.10.2005. Syytetyn asianajajan Riitta Leppiniemen mukaan Gustafsson oli päätöksestä huojentunut."


      • Tietäjä guru
        ........... kirjoitti:

        Joo, älä turhaan stressaa, vakiohäirikkö on besserwisser, joka osaa poliisin hommatkin. Ihmeellinen ammatti muuten, jokainen osaa sen paremmin, kuin siitä leipänsä tienaavat.

        poliisiksi hakeutuvien ÄO:n kun kaikki muut tietää paremmin :)


    • älykkäämpi...

      Sä neiti sitten kai oisit heti voinut kertoa miten asia on??? Hihihihihihihihi...te teinipellet ootte hauskoja lapsenmielisine ajatuksinenne...

      • poliisineidit vain vaihtelee tampooneja

        Huru-ukko
        Vieras Viestejä: n/a

        Re: Ulvilan murha

        --------------------------------------------------------------------------------

        Kuistilla on kumikengät.
        Onko poliisit tutkineet löytyikö kumpparien sisältä yhtään lasihiukkasta?
        Kun kumpparit ovat pystyssä lähellä särjettyä alipainelasia on kenkien sisällä oltava lasinpalasia tai vähintään hiukkasia.
        Jollei niitä löydy sinisten kumikenkien sisältä niitä lasihiukkasia ovat kumpparit olleet murhaajan jaloissa.

        Se taas todistaisi sen ettei talosta poistunut yksikään mies=murhaaja.
        Vaan jäljet ovatkin lavastettuja.
        Mies ja nainen tappelivat keskenään. Mies sai puukosta kuolettavat vammat.
        Nainen meni kumpparit jaloissaan ulko-ovesta ulos, Särki kuistin ulko-oven kumpparit jaloissaan meni sisään kuistin särjetystä ikkunasta ja siinä sai muka puukonvammat.
        Heitti kumpparit ikkunasta kuistille ja lavasti kaiken itse.
        Tämäkin on vain luulo. tämä ei ole syyte.
        Murha-aseet löytyivät murhatalosta.
        Nyt huppupäistä murhaajaa ei olisiskaan, ja talosta ei poistunutkaan kukaan?
        Oletus.

        Onko siniset kuistilla olevat kumikengät tutkittu ?
        Oliko kumikenkien sisällä lasihiukkaisa?
        Vai olivatko kunpparit vaimon jaloissa?
        Tämä on fiktio.


      • buauauauauau
        poliisineidit vain vaihtelee tampooneja kirjoitti:

        Huru-ukko
        Vieras Viestejä: n/a

        Re: Ulvilan murha

        --------------------------------------------------------------------------------

        Kuistilla on kumikengät.
        Onko poliisit tutkineet löytyikö kumpparien sisältä yhtään lasihiukkasta?
        Kun kumpparit ovat pystyssä lähellä särjettyä alipainelasia on kenkien sisällä oltava lasinpalasia tai vähintään hiukkasia.
        Jollei niitä löydy sinisten kumikenkien sisältä niitä lasihiukkasia ovat kumpparit olleet murhaajan jaloissa.

        Se taas todistaisi sen ettei talosta poistunut yksikään mies=murhaaja.
        Vaan jäljet ovatkin lavastettuja.
        Mies ja nainen tappelivat keskenään. Mies sai puukosta kuolettavat vammat.
        Nainen meni kumpparit jaloissaan ulko-ovesta ulos, Särki kuistin ulko-oven kumpparit jaloissaan meni sisään kuistin särjetystä ikkunasta ja siinä sai muka puukonvammat.
        Heitti kumpparit ikkunasta kuistille ja lavasti kaiken itse.
        Tämäkin on vain luulo. tämä ei ole syyte.
        Murha-aseet löytyivät murhatalosta.
        Nyt huppupäistä murhaajaa ei olisiskaan, ja talosta ei poistunutkaan kukaan?
        Oletus.

        Onko siniset kuistilla olevat kumikengät tutkittu ?
        Oliko kumikenkien sisällä lasihiukkaisa?
        Vai olivatko kunpparit vaimon jaloissa?
        Tämä on fiktio.

        *Voit olla satavarma että paikalla on tutkittu ihan jokainen hiekanjyvänenkin...noi sun ideas vaan on niin lapsellisia, että menee ufojutuiksi...tässä juuri nähdään mikä on palstan lukijoiden taso ja millä pohjalla moititaan ammattilaisten työtä, kun ei vaan ymmärretä mitä poliisi tekee:)


    • bodom mielessä

      Joukossa tyhmyys aina tiivistyy, poliisi on siitä hyvä esimerkki.

      Tässäkin jutussa toistunee Bodomin tapahtumat. Poliisi poistuu paskat housussa ja häpeissään oikeudenkäynnistä, todeten hiljaa itsekseen ,vituiksi meni itse keksityt villit tarinat. No paskanko väliä kyllä kansa maksaa poliisinpaskiaisten turhatkin työt. Joten suurin osa poliisin ryhtyy keksimään uusia villiä tarinoita esim. 110 vuotta sitten murhatusta Erik Nurkista:D
      N o poliisit on tyhmiä, eihän sille mitään voi.

      Ulvilan jutun tutkijalla lienee vaan nousut kusipäähän, ratkaisen tämän jutun, vaikka joutuisin itse tekemään todisteet… ja sitten on rakennettu epätoivoista palapeliä uhrin vaimoa kohtaan. Noh aika näyttää miten pitäviä poliisin ”itse rakentamat” todisteet on.
      Mistähän helvetistä näitä sairaan mielenterveyden omaavia poliisinpaskiaisia oikein kasvaa?

      • ...........

        Hei vakiohäirikkö, ainakin tuolla henkirikokset palstalla ollaan vakaasti sitä mieltä, että kyllä poliisi selvitti sen Bodomin tekijän.


      • poliisi pamputtaa.
        ........... kirjoitti:

        Hei vakiohäirikkö, ainakin tuolla henkirikokset palstalla ollaan vakaasti sitä mieltä, että kyllä poliisi selvitti sen Bodomin tekijän.

        Syytön uhri vapautettiin ja hän sai korvauksia.

        Noin vanhan murhan tutkimen olisi tullut jättää kokonaan tutkimatta - siinä tuhlattiin veronmaksajien rahoja.


      • mistä helvetistä

        teitä kaiken paremmin tietäviä sairaan mielenterveyden omaavia paskiaisia oikein kasvaa? Säkin kierrät tuota samaa luuppia kuin muutkin tämän idiootti-palstan besserwisserit ( Bodom, Bodom, Bodom....ja nyt vielä joku vitun Nurk)...ei jaksa ei (HUUHAA-palstallakin on järkevämpää ajatuksenvaihtoa).


      • Poliisit mielentila tutkimukseen ja heti !
        mistä helvetistä kirjoitti:

        teitä kaiken paremmin tietäviä sairaan mielenterveyden omaavia paskiaisia oikein kasvaa? Säkin kierrät tuota samaa luuppia kuin muutkin tämän idiootti-palstan besserwisserit ( Bodom, Bodom, Bodom....ja nyt vielä joku vitun Nurk)...ei jaksa ei (HUUHAA-palstallakin on järkevämpää ajatuksenvaihtoa).

        Normaalijärjellä varustettu ihminen olisi keksinyt nopeammin epäilemään todistajan sepityksiä, koska ne eivä täsmää muun tutkinnan kanssa ollenkaan.

        Poliisin työssä selviää kun on käynyt peruskoulun loppuun ja lisäksi tarvitaan vain inhimillisyyttä.

        Kohdata ihminen ihmisenä eikä esittää että itse on parempi kuin asiakas.


      • jäätävämies
        mistä helvetistä kirjoitti:

        teitä kaiken paremmin tietäviä sairaan mielenterveyden omaavia paskiaisia oikein kasvaa? Säkin kierrät tuota samaa luuppia kuin muutkin tämän idiootti-palstan besserwisserit ( Bodom, Bodom, Bodom....ja nyt vielä joku vitun Nurk)...ei jaksa ei (HUUHAA-palstallakin on järkevämpää ajatuksenvaihtoa).

        No nyt ymmärrän kommenttisi, sinun kannattaa pysyä siellä HUUHAA-palstalla. Siellä sinun kommentit ovat ehkä riittävän tasokkaita.
        Muidenkin poliisinpalvojien kannattaisi harkita siirtymistä HUUHAA-palstalle, sinne kommenttinne sopivat täydellisesti, koska viestienne sisälto on aina HUUHAATA: ESIM: ” Hihihihihihihihi... etkö muuta osaa”


      • juurihan sen sanoin:
        jäätävämies kirjoitti:

        No nyt ymmärrän kommenttisi, sinun kannattaa pysyä siellä HUUHAA-palstalla. Siellä sinun kommentit ovat ehkä riittävän tasokkaita.
        Muidenkin poliisinpalvojien kannattaisi harkita siirtymistä HUUHAA-palstalle, sinne kommenttinne sopivat täydellisesti, koska viestienne sisälto on aina HUUHAATA: ESIM: ” Hihihihihihihihi... etkö muuta osaa”

        HUUHAA-palstallakin on asiallisempaa kommentointia - sinähän sen jälleen kerran näytit toteen! Vai oletko sitä mieltä, että tällä palstalla sallitaan vain tietyt mielipiteet ( poliisinpalvojat huuhaa-palstalle)?????????????????????????


      • poliisit eivät tunnista psykopaattia ?
        juurihan sen sanoin: kirjoitti:

        HUUHAA-palstallakin on asiallisempaa kommentointia - sinähän sen jälleen kerran näytit toteen! Vai oletko sitä mieltä, että tällä palstalla sallitaan vain tietyt mielipiteet ( poliisinpalvojat huuhaa-palstalle)?????????????????????????

        päätteli kaiken vain netissä olleen perusteella !

        Huru-ukko,,,,
        Vieras Viestejä: n/a

        Tarkoitus oli ohjata tutkinta oikeille jäljille sekä....

        --------------------------------------------------------------------------------

        Lainaus:
        Poliisista päivää kirjoitti:
        Miksi Huru - Ukko paljasti Iltalehdessä jo vuonna 2008 murhaajan? Ei kai niin saa tehdä? Vai oliko tarkoituksena vähän pehmittää ja pelotella vaimoa? lukiko vaimo Iltalehden keskustelupalstaa?

        Katselin pitkään kuistikuvaa ja hahmotin mielessäni kuvan perusteella tapahtuneen.
        Kaikki näytti mielessäni selvältä.

        Poliisi etsi ulkopuolista murhaajaa jota minun mielestäni ei voinut olla tässä jutussa.
        Ottaen huomioon sen vähäisen tiedon mitä oli julki tullut.

        Tarkoitus oli todellakin myöskin saada tekijä hermostumaan ja tekemään jokin virhe jolloin poliisit voisivat nähdä jos tekijä alkaisi hermoilla ym.

        En ole ensimmäistä kertaa mukana murhatutkinnassa netin kautta ja kuvien tulkinta on ollut niissä keskeisin teema.

        Täytyy sanoa etten nauti yhtään siitä vaikka murhaajanainen tunnusti,
        Enemmänkin sääli on päällimmäisenä tunteena.

        En tiedä kyseisen perheeen riidoista , mutta tiedän mitä voi tapahtua kovan riidan lopputuloksena.
        Tutkin aikoinaan Bodomin murhiakin netin kautta ja siitäkin minulla on käsitys kuka oli ja on murhaaja.


      • hihihihihihihih
        jäätävämies kirjoitti:

        No nyt ymmärrän kommenttisi, sinun kannattaa pysyä siellä HUUHAA-palstalla. Siellä sinun kommentit ovat ehkä riittävän tasokkaita.
        Muidenkin poliisinpalvojien kannattaisi harkita siirtymistä HUUHAA-palstalle, sinne kommenttinne sopivat täydellisesti, koska viestienne sisälto on aina HUUHAATA: ESIM: ” Hihihihihihihihi... etkö muuta osaa”

        Sä oot hauska pellepissapetteri.....hihihihihihihihihihihih


      • TERVWE......
        poliisit eivät tunnista psykopaattia ? kirjoitti:

        päätteli kaiken vain netissä olleen perusteella !

        Huru-ukko,,,,
        Vieras Viestejä: n/a

        Tarkoitus oli ohjata tutkinta oikeille jäljille sekä....

        --------------------------------------------------------------------------------

        Lainaus:
        Poliisista päivää kirjoitti:
        Miksi Huru - Ukko paljasti Iltalehdessä jo vuonna 2008 murhaajan? Ei kai niin saa tehdä? Vai oliko tarkoituksena vähän pehmittää ja pelotella vaimoa? lukiko vaimo Iltalehden keskustelupalstaa?

        Katselin pitkään kuistikuvaa ja hahmotin mielessäni kuvan perusteella tapahtuneen.
        Kaikki näytti mielessäni selvältä.

        Poliisi etsi ulkopuolista murhaajaa jota minun mielestäni ei voinut olla tässä jutussa.
        Ottaen huomioon sen vähäisen tiedon mitä oli julki tullut.

        Tarkoitus oli todellakin myöskin saada tekijä hermostumaan ja tekemään jokin virhe jolloin poliisit voisivat nähdä jos tekijä alkaisi hermoilla ym.

        En ole ensimmäistä kertaa mukana murhatutkinnassa netin kautta ja kuvien tulkinta on ollut niissä keskeisin teema.

        Täytyy sanoa etten nauti yhtään siitä vaikka murhaajanainen tunnusti,
        Enemmänkin sääli on päällimmäisenä tunteena.

        En tiedä kyseisen perheeen riidoista , mutta tiedän mitä voi tapahtua kovan riidan lopputuloksena.
        Tutkin aikoinaan Bodomin murhiakin netin kautta ja siitäkin minulla on käsitys kuka oli ja on murhaaja.

        Sä lyöt laudalta kaikki teini pissapetterit 10-0!!!! Sun juttus voittaa jo ufojututkin!!! VAi että ihan netin kautta ratkaisit henkirikoksia...hihihihihihih!!! Sulla muuten on vakavia mielenterveysongelmia jos et tiennyt....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe