Miksi rokostusohjelmaa ei uskalleta aloittaa suunnitellusti?

koeihmisiä

22

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfas

      miksi ihmeessä niitä rokotteita on noin paljon tilattu suomeen, itse en sitä ota ja on lukuisia muitaki ihmisiä jotka sitä ei ota, jääkö vähän turhaan varastoon rokotteita.

      • kokkare tienata

        tossa asiassa hyvin.


    • salaista on

      Pandemiat palstalla ne muutkin salaliittohörhöt houruavat täyttä päätä, sekaan vaan vouhkaamaan...

      "Pandemiat
      Onko lintuinfluenssa aikamme espanjantauti? Minne on hävinnyt sars? Saadaanko aidsia koskaan kuriin? Keskustele pandemioista.
      Tietoa pandemioista."

      http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5212

    • EI sikarokotteelle.

      THL on jäänyt kiinni valheista, he ovat täysin jäävejä puhumaan tuosta rokotteesta. Lääketehtaat maksavat yli puolet THL:n rokoteosaston toiminnasta.

      Muistakaa myös se tosiasia, että lääketehtaat ovat saaneet täydellisen syytesuojan tuolle rokotteelle, sekä se tosiasia, että rokotetta EI ole testattu raskaana olevilla, silti sitä heille annetaan.
      Todella hullua menoa!

      Omasta lähipiiristäni kukaan ei ota tuota rokotetta kun olen kysellyt.

      • no vaccine

      • vastaan!

      • :)))

      • Tosissaan ovat:
        :))) kirjoitti:

        Paukuttakaa kerro kaverille menemään,ei se sana muuten leviä.

        LUKEKAA HYVÄT IHMISET JA VÄLITTÄKÄÄ TIETOA:

        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/158093.shtml

        Valtion salaiset toimintaohjeet viranomaisille pandemian aikana ovat vuotaneet julki. Mm. tahdonvastaisia karanteeneja ja joukkokokousten, kuten mielenosoitusten, kieltämistä on tiedossa. Ja se on vasta alkua...
        pdf/tiedosto:
        http://tinyurl.com/yjsgswc


      • Hiukkalasse

        En minäkään tunne piiristäni ketään, joka suostuisi ottamaan vähintäänkin epäilyttävän piikin. Taitavat piikit jäädä niiden tilaajien perseeseen.


      • hyvä hallitus.!!!
        Hiukkalasse kirjoitti:

        En minäkään tunne piiristäni ketään, joka suostuisi ottamaan vähintäänkin epäilyttävän piikin. Taitavat piikit jäädä niiden tilaajien perseeseen.

        30 miljoonaa verorahoja että kansalaiset saadaan tapettua,jep jep..


      • .......
        hyvä hallitus.!!! kirjoitti:

        30 miljoonaa verorahoja että kansalaiset saadaan tapettua,jep jep..

        Yle sensuroi hah..


      • Mitenkähän on ?
        :))) kirjoitti:

        Paukuttakaa kerro kaverille menemään,ei se sana muuten leviä.

        LUKEKAA HYVÄT IHMISET JA VÄLITTÄKÄÄ TIETOA:

        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/158093.shtml

        Ja ainakin edellisen flunssarokotteen jälkeen mietin, että aiheuttaako se itse rokotus pahenevia oireita ja nyt en oikein haluaisi ottaa sitä rokotetta. Mutta sitten jos se flunssa iskeekin ja lähtee henki, niin tosiaan ainakin tietää mihin kuoli, siis tautiin, eikä rokotteeseen ??????


      • auauauauau!
        Hiukkalasse kirjoitti:

        En minäkään tunne piiristäni ketään, joka suostuisi ottamaan vähintäänkin epäilyttävän piikin. Taitavat piikit jäädä niiden tilaajien perseeseen.

        Raha niille kelpaa, ei ne kenenkään terveydestä ole kiinnostuneita, jos olisivat laittaisivat sen perusturvan ja toimeentulon heti kuntoon.


      • Piikki persuuksiin?
        hyvä hallitus.!!! kirjoitti:

        30 miljoonaa verorahoja että kansalaiset saadaan tapettua,jep jep..

        30 miljardia meni siihen lintuinfluenssarokotteeseen, joka ainakin toistaiseksi makaa jossain varastoissa odottelemassa sitä pandemiaa. Jota ei koskaan ehkä tule, ja vaikka tuliskin, niitä mitähän mömmöä sekin rokote sisältää ?


    • NWO tulee..
      • Ei piikkejä kiitos

        Ja jättää kunnon ihmiset rauhaan. Natsit.


      • mnyfug

        väärälle palstalle linkittelemään poistuvia huuhaajuttuja. Otte te tyhmiä :)


    • laantunut flunssa

      "Kun koulut alkavat, sikainfluenssa iskee" sanottiin

      Nyt se on jo laantunut? Viimeeksi sama viirus oli liikkeellä joskus 70-luvun alun kieppeillä ja sitä ennen Espanjantautina joten seuraavaksi joskus 2040-50 -luvuilla joten turhaa on rokotukset? Paitsi lääketehtaille

    • en ota

      Ihottumaa jopa anafylaktisia reaktioita on odotettavissa!

    • ala rokote

      4 miljardia ihmistä kadulla vaeltavien koirien näykittävänä, hampaat kiiluvat verta valuen.

      • NWO etenee..

        .


      • Luonnoton rokote
        NWO etenee.. kirjoitti:

        .

        Eiköhän löydy niitäkin lääkäreitä, jotka kertovat rokotteen todellisen sisällön.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe