Masturboivat naiset

Rakkaus on ikuista..

Eivät ole niin kiimaisia miesten kanssa kuin naiset, jotka eivät masturboi eli kannattaa seurustella sellaisen naisen kanssa joka ei masturboi vaan haluaa mielummin tyydyttää seksuaalisen halunsa miehensä kanssa rakastellessa.

Miehet valittavat olevansa puutteessa parisuhteessa ja se johtuu siitä, kun naiset masturboivat mutta eivät anna seksiä miehille eli naisten masturbointi on pois parisuhteen seksielämästä eli miinusta naisille,jotka masturboivat :(

Miksi olla parisuhteessa,jos omat sormet kiinnostaa enemmän kuin miehen penis ja rakastelu rakkaan ihmisen kanssa?

Ovatko nämä naiset narsisteja?

94

4893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masturbointi on osa ihmisen (sukupuoleen katsomatta) seksuaalisuutta. Ja täysin normaalia niin yksin kuin parisuhteessakin. Masturbointi ei ole pois parisuhteen seksi"kiintiöstä".

Jos kumppanisi ei anna sulle, ni suosittelen sitä peiliin katsomista , ennen kuin sorrut mihinkään noin lapselliseen harhaluuloon. Tämäkin sukupuoleen katsomatta! ;)

• Realllife

Nainen masturboi ja saa orgasmin ja sen jälkeen mies haluaa seksiä naisen kanssa,mutta nainen kieltäytyy,kun halut ovat jo tyydytetty niin eikös se naisen masturbointi ole silloin juuri sieltä miehen seksielämästä pois,kun mies joutuu olemaan ilman seksiä ja yhdyntää siksi,kun nainen halusi masturboida eikä halunnut yhdyntää.

• varmaan
        Realllife kirjoitti:

Nainen masturboi ja saa orgasmin ja sen jälkeen mies haluaa seksiä naisen kanssa,mutta nainen kieltäytyy,kun halut ovat jo tyydytetty niin eikös se naisen masturbointi ole silloin juuri sieltä miehen seksielämästä pois,kun mies joutuu olemaan ilman seksiä ja yhdyntää siksi,kun nainen halusi masturboida eikä halunnut yhdyntää.

tiedä edes, että mies voi antaa sen orgasmin naiselle ennen yhdyntääkin. Nimittäin suuseksin kautta. Sinun logiikan mukaan nainen ei mukamas haluaisi enää yhdyntää, kun hän on saanut orgasmin.
        Mä voin kertoa, että orgasmin saannin jälkeen ne halut yhdyntään vasta huipussaan onkin.

• Orkku on tärkeä
        varmaan kirjoitti:

tiedä edes, että mies voi antaa sen orgasmin naiselle ennen yhdyntääkin. Nimittäin suuseksin kautta. Sinun logiikan mukaan nainen ei mukamas haluaisi enää yhdyntää, kun hän on saanut orgasmin.
        Mä voin kertoa, että orgasmin saannin jälkeen ne halut yhdyntään vasta huipussaan onkin.

Missäs se viipyy?

Orgasmi yhdynnässä kruunaa kaiken eli a ja o

• Orkku on tärkeä kirjoitti:

Missäs se viipyy?

..yhydnnässä ei ole mikään autuaaksi tekevä asia...seksi voi silti olla taivaallista vaikka ei saisikaan orgasmia yhdynnässä (sukupuoleen katsomatta)...toi orgasmikeskeisyys kielii melkoisesti kokemattomuudesta...

• Vaimona 18vuotta jo
        TheOne kirjoitti:

..yhydnnässä ei ole mikään autuaaksi tekevä asia...seksi voi silti olla taivaallista vaikka ei saisikaan orgasmia yhdynnässä (sukupuoleen katsomatta)...toi orgasmikeskeisyys kielii melkoisesti kokemattomuudesta...

Parisuhteen elämänsuola ;)

Voi sitä nannaa,kun laukee samanaikaisesti ja raukeena saa maata sen rakkaan kumppanin vieress'ä ja käpertyä kainaloon ja kertoa kuiskaten korvaan ....mä rakastan sua kultaseni.

• Vaimona 18vuotta jo kirjoitti:

Voi sitä nannaa,kun laukee samanaikaisesti ja raukeena saa maata sen rakkaan kumppanin vieress'ä ja käpertyä kainaloon ja kertoa kuiskaten korvaan ....mä rakastan sua kultaseni.

..toi "parisuhteen elämänsuola" on vähintäänkin kiistanalaista...

Kuka mistäkin tykkää ja mikä on kenellekkin tärkeää...kaikennäköinen yleistys kun pakkaa aina meneen metsään ja pahasti! ;)

• Kokeile joskus
        TheOne kirjoitti:

Kuka mistäkin tykkää ja mikä on kenellekkin tärkeää...kaikennäköinen yleistys kun pakkaa aina meneen metsään ja pahasti! ;)

Saman aikainen orgasmi on todella nautinnollinen kokemus......

• Kokeile joskus kirjoitti:

Saman aikainen orgasmi on todella nautinnollinen kokemus......

..monenkin kumppanin kanssa... ;)

No biggie...

Syytä lienee sunkin hieman avartaa tota kapeakatseista orgasmikeskeistä käsitystä seksistä...kokeile joskus!

• Halukas nainen
        TheOne kirjoitti:

Elämänsuola ei sille vaan voi mitään ja jos se jtn harmittaa eli näitä jotka eivät orgasmia yhdynnässä saa niin ei voi mitn.

• kannattaisi
        Orkku on tärkeä kirjoitti:

Missäs se viipyy?

tutustua vähän aiheeseen..
        Naisen orgasmi ei ole sidottu yhteen aktin aikana. Jos nainen saa klitorisorgasmin, niin emätinorgasmi ei ole silloin poissuljettu. Itselläni ainakin onnistuu emätinograsmi paljon paremmin, jos on jo ennen sitä saanut klitorisorgasmin, koska tunnetila sen jälkeen on erittäin kiihottunut.

• N48..
        kannattaisi kirjoitti:

tutustua vähän aiheeseen..
        Naisen orgasmi ei ole sidottu yhteen aktin aikana. Jos nainen saa klitorisorgasmin, niin emätinorgasmi ei ole silloin poissuljettu. Itselläni ainakin onnistuu emätinograsmi paljon paremmin, jos on jo ennen sitä saanut klitorisorgasmin, koska tunnetila sen jälkeen on erittäin kiihottunut.

Naisen halujen lisääntyvän masturboinnin jälkeen?

Nooh mitäs hyötyä siitä masturboinnista on,kun senhän juuri on tarkoitus tyydyttää halut eikä lisätä niitä.

• koskaan
        N48.. kirjoitti:

Naisen halujen lisääntyvän masturboinnin jälkeen?

Nooh mitäs hyötyä siitä masturboinnista on,kun senhän juuri on tarkoitus tyydyttää halut eikä lisätä niitä.

korvaa oikeaa yhdyntää. Puhun tietenkin vain omasta puolestani. Mut sä et varmaan sitä ymmärrä, jos et itse masturboi.

• nainen vain
        koskaan kirjoitti:

korvaa oikeaa yhdyntää. Puhun tietenkin vain omasta puolestani. Mut sä et varmaan sitä ymmärrä, jos et itse masturboi.

Ja samalla mun puolestani :) Mä kuulun kans niihin onnellisiin naisiin, joilla masturbointi vain lisää haluja ja johtaa yhdynnässä mahtaviin sarjaorkkuihin. Tänään on taas kahdenkeskinen ilta luvassa, ja arvaatte varmaan, miten valmistaudun siihen...

• N48..
        koskaan kirjoitti:

Sillä mielummin haluan saada orgasmin rakastellessa sen oman kullan kanssa.

No kukin tyylillään se vaan pistää miettimään,kun monessa perheessä ilmenee pihtausta naisten taholta ja kuitenkin niin moni masturboi niin tulee vaan väkisinkin mieleen et silloin han se on parisuhteen seksistä pois,jos mies joutuu olemaan puutteessa.Eikö silloin olisi viisaampaa olla sinkkuna ja masturboida vaikka jokapäivä kuin antaa miehen kärsiä parisuhteessa.

• Halukas nainen kirjoitti:

Elämänsuola ei sille vaan voi mitään ja jos se jtn harmittaa eli näitä jotka eivät orgasmia yhdynnässä saa niin ei voi mitn.

..mut tietty jos kuljet laput silmillä, ni enpä jaksa alkaa rautalankaa vääntämään malliksi.. X)

• Halukas nainen
        TheOne kirjoitti:

..mut tietty jos kuljet laput silmillä, ni enpä jaksa alkaa rautalankaa vääntämään malliksi.. X)

Orgasmi nyt vaan sattuu kuulumaan parisuhteen seksielämän saloihin ja se kruunaa rakastelun eli voi voi vaan....

Nauttikaa elämänsuolasta ken voi....

• N43.
        N48.. kirjoitti:

Sillä mielummin haluan saada orgasmin rakastellessa sen oman kullan kanssa.

No kukin tyylillään se vaan pistää miettimään,kun monessa perheessä ilmenee pihtausta naisten taholta ja kuitenkin niin moni masturboi niin tulee vaan väkisinkin mieleen et silloin han se on parisuhteen seksistä pois,jos mies joutuu olemaan puutteessa.Eikö silloin olisi viisaampaa olla sinkkuna ja masturboida vaikka jokapäivä kuin antaa miehen kärsiä parisuhteessa.

Tiedätkö sanonnan että naisen seksuaalisuus on kuin valtameri ja miehen uima-allas.

Meilllä naisilla on ihan oikeasti mahdollisuuksia toteuttaa seksuaalisuuttamme paljon paljon laajemmin kuin miehellä. Minä saan orgasmin vaikka ajatuksen voimalla uskotko? Se tosin vaatii aika paljon tutustumista itseensä. Eikö olisi hieno kokea orgasmi sekä oman kullan kanssa ja mahdollisuus myös kokea se ilman kultaa? Itsensä kanssa rakasteleminen on myös rakastelua rakkaan kanssa sillä toki jokaisen olisi syytä itseään rakastaa?
        Kaikenlainen kärsimyskin lähtee aina itsestä ja omista valinnoista.

Parisuhteissa ei todellakaan kärsitä haluttomuudesta sen takia että masturboidaan.
        Nainen joka ei halua seksiä oman miehensä kanssa ei halua sitä vaikka ei masturboisikaan.
        Luuletko että haluttomuudesta kärsivä nainen haluaa itse olla haluton?
        Eiköhän moni nainen painaisi päässää sitä nappia josta halut syttyisivät jos sellainen nappi päässä olisi.

• Eukko vuan
        N43. kirjoitti:

Tiedätkö sanonnan että naisen seksuaalisuus on kuin valtameri ja miehen uima-allas.

Meilllä naisilla on ihan oikeasti mahdollisuuksia toteuttaa seksuaalisuuttamme paljon paljon laajemmin kuin miehellä. Minä saan orgasmin vaikka ajatuksen voimalla uskotko? Se tosin vaatii aika paljon tutustumista itseensä. Eikö olisi hieno kokea orgasmi sekä oman kullan kanssa ja mahdollisuus myös kokea se ilman kultaa? Itsensä kanssa rakasteleminen on myös rakastelua rakkaan kanssa sillä toki jokaisen olisi syytä itseään rakastaa?
        Kaikenlainen kärsimyskin lähtee aina itsestä ja omista valinnoista.

Parisuhteissa ei todellakaan kärsitä haluttomuudesta sen takia että masturboidaan.
        Nainen joka ei halua seksiä oman miehensä kanssa ei halua sitä vaikka ei masturboisikaan.
        Luuletko että haluttomuudesta kärsivä nainen haluaa itse olla haluton?
        Eiköhän moni nainen painaisi päässää sitä nappia josta halut syttyisivät jos sellainen nappi päässä olisi.

Voi jokainen joka haluaa olla masturboimatta niin myös sen toteuttaa ei luulisi olevan keneltäkään pois,kun en halua masturboida vaan haluan antaa rakkauteni täydellisesti aviomiehelleni.

• joops..
        Eukko vuan kirjoitti:

Voi jokainen joka haluaa olla masturboimatta niin myös sen toteuttaa ei luulisi olevan keneltäkään pois,kun en halua masturboida vaan haluan antaa rakkauteni täydellisesti aviomiehelleni.

Sinähän täällä latelet ihan tyhmiä juttuja siitä että mastrbointi olisi mieheltä pois?
        EHKÄ SE ON SITTEN TEIDÄN PARISUHTEESSA NIIN? Jos sinä niin sen koet. Oma valintasi on olla masturboimatta. Suosittelen kuitenkin että tutustu hyvä nainen seksuaalisuuteesi ja nauti siitä kaikin tavoin. Miehesi varmasti ansaitsisi myös itseään rakastavan naisen? Et voi rakastaa toista jos et rakasta itseäsi ensin.

• Eukko vuan
        joops.. kirjoitti:

Sinähän täällä latelet ihan tyhmiä juttuja siitä että mastrbointi olisi mieheltä pois?
        EHKÄ SE ON SITTEN TEIDÄN PARISUHTEESSA NIIN? Jos sinä niin sen koet. Oma valintasi on olla masturboimatta. Suosittelen kuitenkin että tutustu hyvä nainen seksuaalisuuteesi ja nauti siitä kaikin tavoin. Miehesi varmasti ansaitsisi myös itseään rakastavan naisen? Et voi rakastaa toista jos et rakasta itseäsi ensin.

Tuo viesti mihin vastasit oli ensimmäinen viesti tälle palstalle ja tämä viesti mitä kirjoitan on nyt toinen eli.....

• satunnainen...
        Eukko vuan kirjoitti:

Tuo viesti mihin vastasit oli ensimmäinen viesti tälle palstalle ja tämä viesti mitä kirjoitan on nyt toinen eli.....

Voi voi. Et ole vieläkään oppinut muuntelemaan kirjoitustyyliäsi riittävästi. Yritys on kyllä hyvä :)

• Saunalahti...
        satunnainen... kirjoitti:

Voi voi. Et ole vieläkään oppinut muuntelemaan kirjoitustyyliäsi riittävästi. Yritys on kyllä hyvä :)

Avohoito näyttää olevan päivänsana!

• Vaimona 18vuotta jo kirjoitti:

Tuo on totta.
        Mutta me ollaan miesystävän kanssa sovittu että sillon jos on päiviä välissä, että ei joko nähdä toisiamme ollenkaan, tai jos ei ''tehdä sitä'' pariin päivään (jostain muusta syystä kuin haluttomuudesta!) niin silloin on molemmilla lupa masturboida.

• Laura +
        Halukas nainen kirjoitti:

Orgasmi yhdynnässä kruunaa kyllä rakastelun ja yleensä nämä kitisijät ovat niitä jotka eivät yhdynnässä laukea eli kateellisia ja katkeria naisia.

• Anonyymi
        varmaan kirjoitti:

Itse tyydytän naiseni suulla ja sormilla ensiksi. Sitten yhdyntä ja naiseni saa useasti yhdynnän aikana. On mielettömän kiimainen vaikka sitä ennen jo lauennut. Saa useasti 4-8 orgasmia ja pannaan päivittäin.

• Aina valmsi

Joudun masturboimaan, kun miestä ei haluta niin usein kun minua.
      Miksi en masturboisi kun mies pihtaa?

• Hormoonia nam.

6-8 orkkua taion tildolla viikossa ja mieheni tarjoaa lisää saman verran joka viikko. Tunnen kuinka orkku herkkyys lisääntyy ja voin keroa miehelle mikä asento ja liike on se paras.

• Tane oikealta

Ja sitä paitsi se on mukavaa katseltavaa.

• ev6ss

No pakko joskus tehdä sellaista itselleen, kun mies ei jaksa tarpeeksi antaa :)

• N48..

Olet valinnut itsellesi väärän miehen on myös miehiä,jotka antavat seksiä mielinmäärin ja yllinkyllin.

• ei yleistyksiä
        N48.. kirjoitti:

Olet valinnut itsellesi väärän miehen on myös miehiä,jotka antavat seksiä mielinmäärin ja yllinkyllin.

En tiedä olenko poikeus, mutta seksin kanssa on aina ollut niin, että mitä enemmän, sitä enemmän tekee mieli. Jos tulee taukoa, seksi "unohtuu" helpommin. Eli ainakin mulla masturbointi ylläpitää seksihaluja ja -virettä.

Ja siitä orgasmista. Kyllä seksi on ihanaa kaikilla tavoin, mutta en voi mitään sille, että kyllä hyvä orgasmi on se tavoite ja piste johon kaikki toiminta tähtää. Itse olen siinä onnellinen, että saan yhdynnässä melko helposti orgasmin. Lähes siis joka kerta. Ja jos jään vajaaksi, niin mies tekee lopuksi käsin. Eli meitä on varmaan moneksi, mitään yhtä totuutta ei ole. Ei orgasmikeskeisyys suinkaan tarkoita, etteikö seksi ennen orgasmia voisi olla pitkää ja nautinnollista. Parasta onkin pitkät sessiot jotka päättyvät molempien lopulliseen nautintoon.

Eli älkääpä huudelko sitä yleisenä totuutena, että masturboivat naiset pihtaa seksiä. Itse ajattelen niin, että pihtaavat naiset eivät paljoa myöskään masturboi kun seksi ei ylipäätään ole isossa roolissa heidän elämäänsä. Mutta tämäkin on vain mun mutu-heitto, ei mikään totuus jota voisi yleistää kehenkään. Nautitaan tai ollaan nauttimatta seksistä, ihan sama, kunhan ihminen on tyytyväinen elämäänsä sellaisena kuin se on. On elämässä kuitenkin paljon muutakin. Hyvä seksi vaan mulle on se "aikuisten leikkikenttä" josta nautin suunnattomasti. Toiselle se voi olla vaikka kokkaus tai lenkkeily.

• älä vaihda
        N48.. kirjoitti:

Naiset tykkäävät nimenomaan haluttomista miehistä.
        Seksuaalisesti aktiiviset, halukkaat miehet ovat naisten mielestä urpoja, tyhmiä ja ärsyttäviä vonkaajia joilla on aina vain pillu mielessä.

• kokent mies
        ei yleistyksiä kirjoitti:

En tiedä olenko poikeus, mutta seksin kanssa on aina ollut niin, että mitä enemmän, sitä enemmän tekee mieli. Jos tulee taukoa, seksi "unohtuu" helpommin. Eli ainakin mulla masturbointi ylläpitää seksihaluja ja -virettä.

Ja siitä orgasmista. Kyllä seksi on ihanaa kaikilla tavoin, mutta en voi mitään sille, että kyllä hyvä orgasmi on se tavoite ja piste johon kaikki toiminta tähtää. Itse olen siinä onnellinen, että saan yhdynnässä melko helposti orgasmin. Lähes siis joka kerta. Ja jos jään vajaaksi, niin mies tekee lopuksi käsin. Eli meitä on varmaan moneksi, mitään yhtä totuutta ei ole. Ei orgasmikeskeisyys suinkaan tarkoita, etteikö seksi ennen orgasmia voisi olla pitkää ja nautinnollista. Parasta onkin pitkät sessiot jotka päättyvät molempien lopulliseen nautintoon.

Eli älkääpä huudelko sitä yleisenä totuutena, että masturboivat naiset pihtaa seksiä. Itse ajattelen niin, että pihtaavat naiset eivät paljoa myöskään masturboi kun seksi ei ylipäätään ole isossa roolissa heidän elämäänsä. Mutta tämäkin on vain mun mutu-heitto, ei mikään totuus jota voisi yleistää kehenkään. Nautitaan tai ollaan nauttimatta seksistä, ihan sama, kunhan ihminen on tyytyväinen elämäänsä sellaisena kuin se on. On elämässä kuitenkin paljon muutakin. Hyvä seksi vaan mulle on se "aikuisten leikkikenttä" josta nautin suunnattomasti. Toiselle se voi olla vaikka kokkaus tai lenkkeily.

Allekijoitan täysin sen että naisen masturbointi saattaa vain lisätä haluja. Olen muutamankin naisen kanssa todennut tämän, ja aina yhtä miellyttävästi...

Sama pätee seksiinkin useiden naisten kohdalla. Mitä useammin sitä saa, sitä enemmän sitä haluaa.

Siis jos nainen masturboi eikä suostu seksiin miehen kanssa, vika mitä luultavimmin on miehessä. Miksi nainen suostuisi jos tietää saavansa huonoa seksiä?

• totuuksia taas
        älä vaihda kirjoitti:

Naiset tykkäävät nimenomaan haluttomista miehistä.
        Seksuaalisesti aktiiviset, halukkaat miehet ovat naisten mielestä urpoja, tyhmiä ja ärsyttäviä vonkaajia joilla on aina vain pillu mielessä.

Ja taas tulee kaiken kattavia totuuksia. Huoh!

Haluton mies olisi kauhistus. Seksuaalisesti aktiivinen IHMINEN (sukupuolesta riippumatta) on yleensä viriili ja aktiivinen muutenkin. Tämä siis taas mutu-yleityksenä.

• Mies_26
        totuuksia taas kirjoitti:

Ja taas tulee kaiken kattavia totuuksia. Huoh!

Haluton mies olisi kauhistus. Seksuaalisesti aktiivinen IHMINEN (sukupuolesta riippumatta) on yleensä viriili ja aktiivinen muutenkin. Tämä siis taas mutu-yleityksenä.

Olen hyvin rauhallinen ja "tylsä" mies mutta seksipuolella täysin muuta (positiivista palautetta on tullut paljon) ja haluja riittää enemmän mitä genitaalialueet kestää. :)

Ja se pitää paikkaansa että kun naiselle antaa hyvää seksiä niin hänellä todellakin halut vain lisääntyvät.

• Anonyymi
        kokent mies kirjoitti:

Allekijoitan täysin sen että naisen masturbointi saattaa vain lisätä haluja. Olen muutamankin naisen kanssa todennut tämän, ja aina yhtä miellyttävästi...

Sama pätee seksiinkin useiden naisten kohdalla. Mitä useammin sitä saa, sitä enemmän sitä haluaa.

Siis jos nainen masturboi eikä suostu seksiin miehen kanssa, vika mitä luultavimmin on miehessä. Miksi nainen suostuisi jos tietää saavansa huonoa seksiä?

Ei ole vältämäti kyse että mies antaa huonoa seksiä

• Seksuaalinen45

jos ei saa tarpeeksi seksiä omalta mieheltään, täytyy tyytyä masturbointiin... mieluummin kyllä harrastaisin seksiä oman miehen kanssa vaikka joka ikinen päivä.

• mummomuori*

että olet mies.

Aina samat teesit.

Nainen joka ei pidä seksistä ei masturboi. Nainen joka pitää seksistä masturboi.

Naisen seksuaalinen halukkuus ei ole samaa kuin miehen. Se ei ole rajallinen määrä orgasmeja. Naisen nautinto on enemmän ja se ei kulu kuten miehellä.

Miehet masturboidessaan menettävät halunsa. Niin ilmeisesti kuvittelet naisellakin käyvän?

Olet häiriintynyt, sillä saat kai jotain mielihyvää näillä kirjoituksillasi? No, joka palstalla ne nostattavan keskustelun jossa tuo väitteesi kumotaan.

Niin, jos olet nainen, et ole kokenut seksuaalista nautintoa etkä etenkään orgasmia. Miksi muuten sinulla olisi noin mekaaninen näkemys? Olet aivan liinaihastunut penikseesi...

• Koko nainen

#Nainen joka ei pidä seksistä ei masturboi#

Ei muuten väittämäsi pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla

Pidän seksistä enkä siltikään masturboi

• IsoErkki*

säälittävä paskanjauhaja, joka ei ymmärrä seksuaalisuudesta tirin taria.

• pieru!

Nehän ne juuri kaikkein kiimaisimpia ovat, jotka tarvitsevat masturbointia suhteessa, vaikka seksiä olisi usein. Jotkut taas masturboivat, koska eivät saa tarpeeksi seksiä, eli halut eivät kohtaa.

• Anonyymi

Eipä pidä paikkaansa

• hehe..

Eiköhän asia ole oikeasti niin, että todella seksuaaliset naiset masturboivat koska tarvitsevat seksiä. Ne naiset jotka voivat olla hyvin ilmankin seksiä eivät masturboi. Näin siis ääripäihin kärjistettynä.

Miksi voimakkaasti seksuaalinen nainen ei masturboisi? Miksi olisi parempi valita nainen joka hakee miehiä pelkästään itsensä tyydyttämiseen? Tätähän se nimenomaan olisi jos nainen olisi todella seksuaalinen, mutta ei masturboisi niinkuin sinä väitit.

• Masturboin minäkin

Teistä miehistä, että nainen masturboi. Osa on niin kiireellisiä et äkkiä vaan molo sisään ja esileikit jää unholaan. Mies laukeaa ja nainen saa olla ilman. Siinä syy teille idiootit jotka ette ymmärrä naisista mitään. Sitä paitsi masturboiva nainen tuntee kehonsa paremmin ja osaa vaatia myös enenmmän.
      Onneksi minulla on mies joka ottaa huomioon minutkin ja ei laukea itse ensin vaan antaa mulle monta orgasmia sekä esileikin aikana ja itse aktin.
      Pyrkikää siihen muutkin miehet.

• Wendy72

Naiset joutuvat masturboimaan,koska eivät saa orgasmia yhdynnässä miehensä kanssa se on ikävää.

Toki on myös naisia,joiden miehet hoitavat homman kotiin niin heillä EI ole tarvetta masturbointiin,vaan mielummin laukeavat miehensä kanssa.

• Mies_26

No jos mies on niin urpo niin voit myös itse sanoa vaikka siinä vaiheessa kun hän on työntymässä sisääsi että "eipäs hätiköidä, en ole vielä lämmin" tietysti silleen eroottisesti ettei mieheltä mene fiilikset. Turhaa täällä huutelet. Ei kaikki miehet ole kokeneita oreja ja tiedä mistä nainen pitää tai jos sitä ei kiinnosta kuin omat halut niin lemppaa helvettiin sellanen luuseri.

• Tyytyväinen mies

-Siinä syy teille idiootit jotka ette ymmärrä naisista mitään.-

Sinä et taida ymmärtää naisista mitään ei kaikki naiset katsos tykkää samoista asioista tai kiihotu samalla tavalla eli mieti mieti mieti....kuka on idiootti

• namia molemmat
        Wendy72 kirjoitti:

Naiset joutuvat masturboimaan,koska eivät saa orgasmia yhdynnässä miehensä kanssa se on ikävää.

Toki on myös naisia,joiden miehet hoitavat homman kotiin niin heillä EI ole tarvetta masturbointiin,vaan mielummin laukeavat miehensä kanssa.

MOLEMPI parempi. Ei toinen sulje toista pois.
        Sekä miehen kanssa että masturboiden.

• Anonyymi

Esileikki ei ole pakollinen naisen saa laukeamaan montakertaa ilman esileikkejä minulla on niin että naiset lukee ennen minua montakertaa

• Anonyymi
        Mies_26 kirjoitti:

No jos mies on niin urpo niin voit myös itse sanoa vaikka siinä vaiheessa kun hän on työntymässä sisääsi että "eipäs hätiköidä, en ole vielä lämmin" tietysti silleen eroottisesti ettei mieheltä mene fiilikset. Turhaa täällä huutelet. Ei kaikki miehet ole kokeneita oreja ja tiedä mistä nainen pitää tai jos sitä ei kiinnosta kuin omat halut niin lemppaa helvettiin sellanen luuseri.

Paras kysyä naiselta mistä se tykkää nainen kyllä kertoo itse pyrin antamaa naiselle hyvää ja nautinnollista seksiä siinä menee useita tunteja eikä siihen väsy eikä hikoile mutta minä en nauti omasta orgasmista se ei vaikuta minuun millään lailla voin tehdä monta kertaa päivässä joka päivä

• tiitu52698745

koskee miehiä myös. Vetävät käteen mielummin kuin rakastelesivat naisen kanssa :)):((

• Tyytyväinen mies...

Mies jolla ei tarvetta masturbointiin muija antaa pillua niin paljon kuin haluan.

• tyytyväinen nainen..
        Tyytyväinen mies... kirjoitti:

Mies jolla ei tarvetta masturbointiin muija antaa pillua niin paljon kuin haluan.

Masturboin mieluummin kun annan miehelle jolle kumppani on vain muija ja sen pillu.

• MrsFall*

luullaan, että nämä kaksi asiaa on jotenkin toisensa poissulkevia ?!
      Omassa suhteessa - takana 13 suht onnellista vuotta - "oma kiva" täydentää tyydyttävää seksielämää, ei ole sille uhkana tai korvaa mitään osa-aluetta. Kun asioista osataan puhua niiden oikeilla nimillä eikä yritetä kieltää tai salailla asioita, kaikki on ok.

• FeliFel

Minä ainakin masturboin, koska en saa orgasmia yhdynnässä. Poikaystävä kyllä "viimeistelee" usein kielellä, mutta ei sitäkään ihan joka päivä jaksa tehdä (ymmärrän, se on vähintään vartin urakka ja siinä kieli ja käsi ja moni muu paikka väsyy). Sitä paitsi joskus on vain kivempi tehdä se itse, kun tietää juuri oikeat paikat ja se on nopeampaa.

Useimmiten kyllä masturboin vasta, kun ollaan jo rakasteltu ja mies on lauennut, ja saa sitten katsella, kun minä jatkan... eipä siinä ole mitään ongelmaa. Ei minä sen vähempää "anna" kuin ennenkään, vaikka vedän käteen.

• Masturboiva nainen

En kyllä usko, että naisten masturbointi vaikuttaa paljoa miehen seksin saantiin. Omalla kohdalla väittämäsi ei pidä paikkaansa, pikemminkin miehen laukeaminen vähentää MINUN seksin saantiani. Vaikka laukeaisin masturboimalla,niin siltikin tekee mieli seksiä. Minusta seksi ja masturbointi tuntuvat aivan erilaiselta. Jos poikaystävältäni kysytään, niin ei hänen ole puutteessa tarvinnut elää. Saa niin paljo kuin tahtoo :D. Yleensä käy niin, että minä haluan enemmän kuin hän X3

• mbn2

Vaikka masturboin, en ole koskaan kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa. Mutta täytyy kyllä myöntää mitä pidemmän ajan on naimatta/masturboimatta niin on sitä kiimaisempana on seur. kerralla. Mutta ei se masturbointi itsessään vähennä millään tavalla seksihaluja. Masturboiva nainen, joka kieltäytyy seksistä ei sen sijaan vaan saa mieheltään tarpeeksi kunnollista kyytiä :)

• Naapurin rouva
        mbn2 kirjoitti:

Vaikka masturboin, en ole koskaan kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa. Mutta täytyy kyllä myöntää mitä pidemmän ajan on naimatta/masturboimatta niin on sitä kiimaisempana on seur. kerralla. Mutta ei se masturbointi itsessään vähennä millään tavalla seksihaluja. Masturboiva nainen, joka kieltäytyy seksistä ei sen sijaan vaan saa mieheltään tarpeeksi kunnollista kyytiä :)

Parisuhteen seksistä ja sehän on huono asia se.

• 'Hyvin' ymmärretty !
        Naapurin rouva kirjoitti:

Parisuhteen seksistä ja sehän on huono asia se.

Taisit ymmärtää väärin ! Luepa tarkemmin ! Vai onko lukihäiriö !

• Anonyymi
        mbn2 kirjoitti:

Itse kyllä saan seksi mutta silti runkaa mieluummin koska pidän siitä

• NAINEN#)

Kyllä se on kuule juuri päinvastoin ja on ihan tieteellisesti tutkittukin. Tässä taitaa nyt olla kyse miehen huonosta itsetunnosta, joka johtuu tunteesta, että ei kykene tyydyttämään naista.

• Ja pah !

Mitä tekemistä parisuhteella, rakastelulla, rakkaudella ja masturboinnilla on keskenään ? - Lue, opiskele, ota selvää niin ymmärrät enemmän asioista ...

Jos sinun naisesi ei halua sinun kanssasi niin mene peilin eteen seisomaan; sieltä näkyy se, joka ei osaa antaa tyydytystä.

• Naapurinmuija..

Pihtaavat naiset räpläävät itseään,mutta eivät anna miehelle seksiä onko siinä mitään järkeä?

Sitten ihmetellään,kun mies lähtee vieraisiin ja akka itkee perään.

• voi jessus!!

minä ainakin masturboin aina kun haluttaa. ennen en pitänyt seksistä, mutta nykyinen mies on muuttanut tilanteen. olen saanut niin hyvää seksiä, että janoan sitä koko ajan. kun olen saanut dildolla, voitte kuvitella mitä haluan kun mies tulee kotiin ;)

• nainen...

masturboi, aivan kuten jokainen mies katsoo pornoa.

• Lena 50

Mies hoitaa ne hommat riittävän hyvin niin eipä ole tarvetta masturbointiin.

Hommatkaa kotiin sellainen mies joka tyydyttää halunne niin ei tarvitse kitistä.

• Lena 50 kirjoitti:

Hommatkaa kotiin sellainen mies joka tyydyttää halunne niin ei tarvitse kitistä.

..ja väärä, olettamus on sellainen, että ihminen masturboi ainoastaan jos "hommaa ei ole hoidettu tarpeeksi hyvin"!

Masturbointi kuuluu ihmisen seksuaalisuuteen, olipa tämä sitten parisuhteessa tai ei. Ja olipa se seksielämä sitten kuinka auvoista tahansa. Kertoo ainoastaan siitä oman mielikuvitusen ja seksielämän köyhyydestä jos olettaa masturboinnin olevan yhtä kuin epätyydyttävä seksielämä.

• akashii
        TheOne kirjoitti:

..ja väärä, olettamus on sellainen, että ihminen masturboi ainoastaan jos "hommaa ei ole hoidettu tarpeeksi hyvin"!

Masturbointi kuuluu ihmisen seksuaalisuuteen, olipa tämä sitten parisuhteessa tai ei. Ja olipa se seksielämä sitten kuinka auvoista tahansa. Kertoo ainoastaan siitä oman mielikuvitusen ja seksielämän köyhyydestä jos olettaa masturboinnin olevan yhtä kuin epätyydyttävä seksielämä.

"Masturbointi kuuluu ihmisen seksuaalisuuteen, olipa tämä sitten parisuhteessa tai ei. Ja olipa se seksielämä sitten kuinka auvoista tahansa. Kertoo ainoastaan siitä oman mielikuvitusen ja seksielämän köyhyydestä jos olettaa masturboinnin olevan yhtä kuin epätyydyttävä seksielämä."

Hyvin sanottu, komppaan:)

• Anonyymi
        Lena 50 kirjoitti:

Pitäisi löytää sellainen nainen joka jaksaa eikä väsy minusta olisi hienoa katsoa kuinka paljon nainen todellakin kestää

• Rep sikka

Naisen vastaus toisaalta:

Mua ei huvita harrastaa mun miehen kanssa yhtään mitään. Vaikka haluja on, ja masturboin säännöllisesti, niin oma äijä ei kyllä kiinnosta. Suhteen aikana se on jotenkin väsähtäny, ei viitti yhtään panostaa, ja mä taas elän mielikuvilla fantasioimalla eri roolileikeistä tms. Panostan joka kerralla jollain tavalla. Nyt loppu. 3Vko täynnä, ja äijä valittaa, sanoin sille, että ala panostaa saakeli niin saat. Saa nähdä. Miehet ei tunnu tajuavan, että kyllä naisetkin arvostavat jonkinlaista ulkokuorta, siitä huolehtimisesta ja romantiikasta, edes välillä. Ja älkää oikeesti unohtako esileikkejä. Ihan kuin olis joku kone, että on ja off. Naiset on erilaisa, uskokaa jo.
      Tää pakkaus menee ulkokuorineen ihan hukkaan ton äijän käsissä, helmiä sioille, joo ei kiitos!

Nainen 25

• Totuuden perässä

Siinä taas nähtiin nainen masturboi,mutta ei anna seksiä miehelle eli masturbointi syö parisuhteen rakastelumäärää.

• Pöjänä
        Totuuden perässä kirjoitti:

Siinä taas nähtiin nainen masturboi,mutta ei anna seksiä miehelle eli masturbointi syö parisuhteen rakastelumäärää.

Onko sulla ymmärryksessä jotain vikaa ? Lue uudestaan, ota ajatus mukaan ! Hmmm, siis jos sitä on ...

• Freddy
        Pöjänä kirjoitti:

Onko sulla ymmärryksessä jotain vikaa ? Lue uudestaan, ota ajatus mukaan ! Hmmm, siis jos sitä on ...

Ja ajattele, jos osaat?

• Pöljänä olet sinä
        Freddy kirjoitti:

Ja ajattele, jos osaat?

Kyllä ymmärrän, mistä 'Rep sikka' puhuu, sinä taasen et. Hän pyytää, toivoo miestä "panostamaan", ymmärrätkö, mitä se tarkoittaa ? (Ei panemista, tollo.) Kuka terve, huoliteltu, ajatteleva naisimmeinen haluaa naimakaveriksi huolimattoman, hoitamattoman sohvaperunan, joka ei osaa käytöksen eikä varsinkaan eroottisen käytöksen alkeitakaan ? Jos akti tehdään silloin kun miehellä sattuu olemaan tarvis ja naisen täytyy kuvitella itsensä märäksi, eli mies ei osaa tehdä sillekään asialle mitään, niin ihan sama jos jutun tekee yksikseen. - Mihin v-n sellaisia ääliö-ölleja tarvitaan ?

• Puuha pete....
        Pöljänä olet sinä kirjoitti:

Kyllä ymmärrän, mistä 'Rep sikka' puhuu, sinä taasen et. Hän pyytää, toivoo miestä "panostamaan", ymmärrätkö, mitä se tarkoittaa ? (Ei panemista, tollo.) Kuka terve, huoliteltu, ajatteleva naisimmeinen haluaa naimakaveriksi huolimattoman, hoitamattoman sohvaperunan, joka ei osaa käytöksen eikä varsinkaan eroottisen käytöksen alkeitakaan ? Jos akti tehdään silloin kun miehellä sattuu olemaan tarvis ja naisen täytyy kuvitella itsensä märäksi, eli mies ei osaa tehdä sillekään asialle mitään, niin ihan sama jos jutun tekee yksikseen. - Mihin v-n sellaisia ääliö-ölleja tarvitaan ?

Seksillä kiristäminen on todella typerää ja lapsellista puuhaa!

• Hässihellu
        Puuha pete.... kirjoitti:

Seksillä kiristäminen on todella typerää ja lapsellista puuhaa!

Jeees, niin voipi olla. Mutta miten se liittyy tuohon 'Rep sikka' juttuun ? Mielestäni ei ole pihtaamisesta kyse, jos ei vaan hotsita resupetteripaksahousuvetelehtijän kanssa hommia ...

• En pihtaa
        Hässihellu kirjoitti:

Jeees, niin voipi olla. Mutta miten se liittyy tuohon 'Rep sikka' juttuun ? Mielestäni ei ole pihtaamisesta kyse, jos ei vaan hotsita resupetteripaksahousuvetelehtijän kanssa hommia ...

Se on juuri sitä pihtaamista

• Woi yöäk !
        En pihtaa kirjoitti:

Se on juuri sitä pihtaamista

Jaaa, no sitten täytyy vaan pihdata jos / kun yököttää toisen lähellä oleminen. Oksennus on kyllä aika outo seuraus rakastelemisesta, eix tuloksen pitäisi olla ihan jotain muuta ...

• Avo pari
        Woi yöäk ! kirjoitti:

Jaaa, no sitten täytyy vaan pihdata jos / kun yököttää toisen lähellä oleminen. Oksennus on kyllä aika outo seuraus rakastelemisesta, eix tuloksen pitäisi olla ihan jotain muuta ...

Rakasteleminen kuuluu parisuhteeseen...

• MissEvilX

Mitä vittua?

Kissa pöydälle ja silleen.

Kun löytyisi sellainen mies joka kaikki halut tyydyttäisi. Kyllä se löytyy vielä, mutta kaikenlaista kurajoukkoakin tuolla tarpoo. Valittajat on olleet puutteessa aina ajanlaskun alusta. Lähemmäs luonnonlaki kuin mikään muu.

• shoegalistic

masturbointi on täysin terve harrastus ja SEKÄ naisen että miehen oikeus.

... tietenkin, jos mies on huono sängyssä eikä osaa tyydyttää naista, mitä vaihtoehtoja naisparalle jää...?
      ... jos mies vaan jyystää eikä osaa eikä tajua eikä löydä, masturbointi on suositeltavaa.

Että sorry.

• ohhoy

opetelkaa miehet tyydyttämään naisia niin ei huvittais masturboida..

• Tyydyttynyt nainen
        ohhoy kirjoitti:

Naiset kertovat masturboivansa, vaikka saavat orgasmin miehen kanssa eli....mites se nyt olikaan?

• sebastian9
        ohhoy kirjoitti:

No niin seurustelin yhden naisen kanssa kun hän oli täälläpäin kuolussa ja tapasimme ravintolassa, ja hän sanoi minulle että älä yritäkään et sa minulta pillua kuitenkaan, jolloin vastasin että ei tarvikaan. Hän tuli minulle kotiin ja rakastelimme hänen tahdostaan, hän sanoi että hän ei saa orgasmia, no ei ensimmäisen kerran mutta toisen kerran kun minä hänet nuolin ja sen jälkeen hän sai orgasmia joka kerta kun olimme yhdessä. Sanokaa naiset että pitääkö paikkanssa että saa orgasmin kun on sen kerta saannut. Hän sanoi että minulla on niin iso reikä että minua hävettää mutta oli hyvää ja hän halusi minut, ja minä olin tyytyväinen kun sain hänet tyydytettyä,että joskus niinkin. Hän sanoi että oli 14 vuotias kun sai enimmäisen kerran ja se ei tuntunt miltään muuta kuin kipua ensin ja sitten loppui.

• liadfkjehrfshd

Seksi on kaikkein parasta juuri sen jälkeen kun ensin ENNEN YHDYNTÄÄ on saanut orgasmin, tämä on tottakai minun mielipiteeni mutta kyllä se tiukka sykkivä märkä pillu enemmän miehiä kiihottaa ku se että on aivan kuiva ja nainen ihan silleen että ei kiinnosta :D

• diildoo

sinkkuna on pelkkää mastorbointia. parisuhteessa on ihanaa seksiä ja ihanaa masturbointia. kun masturbointi ei vie halukkuutta harrastaa seksiä rakkaasi kanssa niin miksi se haittais? eri homma jos ei sen takia haluaisi harrastaa enää seksiä.

• Läheisyys ja hienotu

Paljon on puhettä seksistä. Tuossa joku arveli, kun ei saa orgasmia, mutta mistä kuvittelet että toinen ei saa orgasmia.
      Minusta tuo, että masturboi kertoo siitä, että et itse tarjoa toiselle seksiä ja läheisyyttä, joten katseleppa todella peliin päin itse. Miksi piinaat puolisoasia.

Minusta seksin saamisessa on tärkeintä se, että kummalekin itselleen se antaa tarvittavan tyydytyksen.

Tuo miesten ainainen parku siitä, että vaimo ei anna seksiä on ihan "kuusesta", uskon melkein jokaisen naisen antavan seksiä, silloin kun ei oel menkkoja tai tulehdusta alapäässä, vaan naisen seksi lähtee siitä, että mies antaa lähjeisyyttä, ei se naiselle ole pelkkä suoritus, se on paljon , paljon tunteita ja niitä nainen odottaa. Jos ei tätä läheisyyttä ole, pian huomaat naisesi katoavan kokonaan.

Ja tärkeintäon, että seksi on teidän kahdenkeskinen asia, siinä ei matkita pornolehtiä, ei toisten seksikertomuksia. Eli jokaisella parilla on ihan omanlaisensa seksin asiat ja niitä ei sitten kertoilla ei kaduilla, eikä kujilla.

• johtuuko

siitä että seksi dildon kanssa on vaan parempaa kuin seksi huonon miehen kanssa????????????? Ei aina jaksa olla opettamassa, että "otappa nyt ote vähän ylempää, äläpä nyt paina niin hirveen lujaa sitä klitorista, no kosketa sitä sopivasti, vaginasta ei orgasmi ole peräisin jne."

Tulee ihan tyhmä olo jos täytyy kaikki opettaa sanomalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutta hei, jokaisen seksielämä on yksityinen asia. Opetelkaa ensin edes itsenne tyydyttämään. Toiset ei osaa ees sitä!

• 14 + 13

"seksi dildon kanssa on vaan parempaa kuin seksi huonon miehen kanssa"

Jos seksi miehen kanssa ei toimi, kyseessä ei ole huono mies sen enempää kuin huono nainenkaan. Valitettavasti luonto on tehnyt seksistä vaikean asian; ihmiselle annetaan kovat himot, mutta oikea seksi oikeiden ihmisten kanssa tuottaa sitten pettymyksen. On kuitenkin alhaista sälyttää pettymyksensä petikaverin niskoille.

• Anonyymi
        14 + 13 kirjoitti:

"seksi dildon kanssa on vaan parempaa kuin seksi huonon miehen kanssa"

Jos seksi miehen kanssa ei toimi, kyseessä ei ole huono mies sen enempää kuin huono nainenkaan. Valitettavasti luonto on tehnyt seksistä vaikean asian; ihmiselle annetaan kovat himot, mutta oikea seksi oikeiden ihmisten kanssa tuottaa sitten pettymyksen. On kuitenkin alhaista sälyttää pettymyksensä petikaverin niskoille.

Ei yksistään miehet ole huonoja seksissä kyllä niitä naisiakin on huonoja mutta itse pidän hauskaa naisten kanssa minun mielestä olise mies tai nainen saa mastorboida vapaasti

• Kokenut ukko

On se paljon kivempaa kun vaimo hoitelee itse välillä itseään, kuin että kävisi naapurin ukkoa tai muita suhteita hakees.
      Hyvähän se jos se on viel molemminpuolista, että joskus haluu kumpikin irrotella itsekseenkin, ei se sitä yhteiseloa häiritse, jos ei siitä mitään ohjelmanumeroa tee.
      Mulla on ainakin hyvä suhde puolisoni kanssa, ei tarvi pelätä uskottomuutta, vaikka joku pitää sitä uskottomuutena, että haaveilee jostain minkä yksinpeluussa saa omassa ajatusmaailmassaan.
      En oo kyselly asiaa sen kummemmin, kenestä hän uneksii touhutessaan, mut en oo kertonut omista aatoksistanikaan.
      Varmaan ihmiset aidonkin aktin aikana joskus haaveilee muista henkilöistä, jonkinlaista masturbointia sekin on, saattaa tuottaa jopa mahtavan orkunkin ----- josta on hyvä palautua oman rakkaan yhteiseen elämään.

• jokuihme4

Masturbointi luonnollinen asia :D sanohan se sama meidän koulun rehtorille ja luokanopelle. Meidän luokkalainen teki masturbointia esittävää liikettä ja sai siitä puhuttelun.

• Anonyymi

Outoja kuvitelmia taas. Masturbointi ei vaikuta ainakaan minulla mitenkään mielenkiintoon seksiisn sellaisen miehen kanssa, jota rakastan (tai johon olen rakastunut). Tietysti sillä saa tarpeet tuntemattomia kohtaan pidettyä kurissa, mutta seksi rakkaan ihmisen kanssa on niin paljon muutakin, kuin pelkkä orgasmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2252
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      78
      2206
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2081
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      55
      1458
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      65
      908
    7. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      791
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      763
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      34
      760
    Aihe