uhkailee toisia ja on muutenkin kuin maailman keisari. Vissiin niin kova kaveri ettei usko puhetta?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8579634/40684003
Mikä mies tämä anzzy oikein on?
13
369
Vastaukset
- bioonitar
ihan veikkaan
A= joku feikki jolla on mennyt viikset solmuun huuhaa palstalta
B= ylläpidon yritys palstojen lukijakuntaa lisätä keinolla millä hyvänsä.
Veikkaan B, entäs sä?- muumi-läppäri
ämmä
- bioonitar
muumi-läppäri kirjoitti:
ämmä
Oon muuten riittävän kaunis toisin kuin eräs toinen, enkä laisinkaan ämmä, mut älä huoli mies todella komea on jo en tarvi etes kehuja.
Mikäs sua itkettää? - anzzy-pojun äiti
bioonitar kirjoitti:
Oon muuten riittävän kaunis toisin kuin eräs toinen, enkä laisinkaan ämmä, mut älä huoli mies todella komea on jo en tarvi etes kehuja.
Mikäs sua itkettää?ei sen jutuille paljoa kannata antaa arvoa. On se niin vintiö joskus :)
- Bioonitar
anzzy-pojun äiti kirjoitti:
ei sen jutuille paljoa kannata antaa arvoa. On se niin vintiö joskus :)
no voi veljet ja luulee ymmärtävänsä jotain naistenkin päälle :))
Voin kyl tarvitessa joskus tulla lastenvahdiks, pittää vitsaa piilossa selkänsä takana-
Aattelin opettaa kauniimpaa puhekieltä vain lal lal laa..
- muumi-läppäri
Saattaa olla tuttuja kapiaisia siellä.
1. Opetus: Ole töysin huomota herättämätön rivimies, ettet joudu vääpelin ja komppanian päällikön silmätikuksi ja hankit arestissa YP:tä lopiun ikäsi-------olet pelkkä könsy----joten
HÄIVY TÄLTÄ PALSTALTA MAMMAN HELMOIHN - muumi-Iäppäri
pikkupoju vanhempien tietokoneen äärellä.
- SuIo.S
En tunne Anzzya , toki tunne sinun tyylisi minä olen maailmaa nähnyt nainen ja sinä olet Sulo.S sieltä nimimerkittä kirjoitat.
Aikoinaan minua opettiin tuntemaan tyyli ja se ei ole lähtenyt pois.- tota täh
sulo s, kirjoittaa sulo ässälle just juu, yssissesikö kirjoittelet?
SuIo.S Käyttäjän viestit 31.10.2009 01:56
Vastauksia: 9 Lukukertoja: 34 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: En tunne Anzzya , toki tunne sinun tyylisi minä olen maailmaa nähnyt nainen ja sinä olet Sulo.S sieltä nimimerkittä kirjoitat.
Aikoinaan minua opettiin tuntemaan tyyli ja se ei ole lähtenyt pois. - SuIo.S
tota täh kirjoitti:
sulo s, kirjoittaa sulo ässälle just juu, yssissesikö kirjoittelet?
SuIo.S Käyttäjän viestit 31.10.2009 01:56
Vastauksia: 9 Lukukertoja: 34 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: En tunne Anzzya , toki tunne sinun tyylisi minä olen maailmaa nähnyt nainen ja sinä olet Sulo.S sieltä nimimerkittä kirjoitat.
Aikoinaan minua opettiin tuntemaan tyyli ja se ei ole lähtenyt pois.Eihän tokiseni minä kirjoitan tavallaan itselleni mutta myös vastailen.
TULEE TAPAAMAAN LIVENÄ
EN OLE RIITAPUKARI, MUTTEN PELKURIKAAN
NE KETKÄ OLEN MENNYT LIVENÄ TAPAAMAAN......ONKIN TULLUTKIN YSTÄVIKSI????????????
KYLLÄ MINÄ VELMUILUTKI YMMÄRRÄN HUUMORILLA, MUTTA TUO FINNINAAMOJEN NALJALU EI SOVI TÄHÄN
PALSTAAN.
PELLEUHKAILIJIJOILLA ON PELKKÄ TYHJÄ PALTTO
JA HALUKKAILLE PELLEILLE SOSSU MAKSAA PUUPALTTOON- ,.,.,.,,.,OIIOIOIOI
JUU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713