Sikainfluenssan voi sairastaa myös kuumeettomana
Kausi-influenssarokotteen ja sikainfluenssarokotteen voi ottaa peräkkäin
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/11/988273
Terve nuori nainen invalidisoitui influenssarokotteesta
Että silleen. Klikatkaa kuvaa niin näette koko videon,ei ole kyyneleet kaukana:(
http://sikainfluenssa.biz/604/nuori-terve-nainen-invalidisoitui-influenssarokotteesta
Että se niistä piikeistä!
SIKAFLU ILMAN KUUMETTA,HAH
15
533
Vastaukset
- piikki...
terveydenhuollon henkilökuntaa. Mitään haittavaikutuksia ei ole raportoitu.
- Aatteleppaite
haitoista,jopa netissä omilla nimillään.
- Sju-
Voisitteko kertoa kun THL:llä on auki tiedotusministerin paikka. Puhun aina niin totta kuin osaan.
- Erottakaa hallitus!
Ne rahat olisi tarvittu suoraan perusturvaan ja toimeentuloon kansalle.
- lkjhgfds.
Erottakaa hallitus! kirjoitti:
Ne rahat olisi tarvittu suoraan perusturvaan ja toimeentuloon kansalle.
Halvempi piikittää pois päiviltä kuin maksaa vuosia perusturvaa.
Tähän biologiseen sotaan on varattu järjetön summa maailmalla
fyffee vuoteen 2013 asti. Että nyt ollaan vasta alussa. - umbrelli
lkjhgfds. kirjoitti:
Halvempi piikittää pois päiviltä kuin maksaa vuosia perusturvaa.
Tähän biologiseen sotaan on varattu järjetön summa maailmalla
fyffee vuoteen 2013 asti. Että nyt ollaan vasta alussa.Kuka sotii ja ketä vastaan. Miksi sotii. Mitä hyötyy. Onko ufoja olemassa. Miten niitten alukset on matkanneet tänne. Onko paranoija enää sairaus sittenkään vaan psykiatrien keksimää. Ihmiset ovat vain herkkiä-
- raksuttaako?
umbrelli kirjoitti:
Kuka sotii ja ketä vastaan. Miksi sotii. Mitä hyötyy. Onko ufoja olemassa. Miten niitten alukset on matkanneet tänne. Onko paranoija enää sairaus sittenkään vaan psykiatrien keksimää. Ihmiset ovat vain herkkiä-
The United States is failing to address the threat of bioterrorism, according to leaders of a bipartisan panel that warns that an attack worldwide is more likely than not by the end of 2013.
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2009/10/21/AR2009102102824.html?hpid=topnews
- ?()?
Hurri poliitikko jo kuoli anusflunssaan http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009110310534292_si.shtml
- sairas media
Niin niin,itelläkin nuha ja jos saan NYT SYDÄRIN niin kuolinko sikaflunssaan?
- hassu
sairas media kirjoitti:
Niin niin,itelläkin nuha ja jos saan NYT SYDÄRIN niin kuolinko sikaflunssaan?
Kyllä, sillä näinä aikoina ei juuri muuhun kuollakaan.
Etenkään jos sinulla on lämpöä ollut, niin diagnoosi on varmistettu jo sillä.
Varo siis roihuavaa lempeä, se voi osoittautua kohtalokkaaksi.
- Daa...
Taitaa olla muillakin rokotteilla häviävän pienelle osalle dramaatisia haittoja. Samoin on kaikilla lääkkeillä. Tuli vaan mieleen.
- rt55
vitun moinen haloo yhdestä rokotteesta, jos otat sen, niin se ei takaa ettetkö voisi sairatustua sikatautiin ??? ! itse en ota. vaikken uskovainen olekkaan, niin eiköhän se lähtö valkene kun sen aika tulee, hah hah haaaaaaaa.
- ?
rt55 kirjoitti:
vitun moinen haloo yhdestä rokotteesta, jos otat sen, niin se ei takaa ettetkö voisi sairatustua sikatautiin ??? ! itse en ota. vaikken uskovainen olekkaan, niin eiköhän se lähtö valkene kun sen aika tulee, hah hah haaaaaaaa.
- wwwbvs
Omaa järkeä, asutteko vankiloissa?
- .
Oman päänsä vankeja kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1972740Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2071231Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131161Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3211039- 104967
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa390965- 68921
- 66894
- 46874
- 53871