Elikkäs.. Haluaisin ottaa värinpoiston.
Hiukseni ovat luonnostaan todella blondit, mutta menin värjäämään ne 4v sitten sokkipunaisiksi. Tänä vuonna värjäsin niitä aina vaan ruskeammaksi ja ruskeammaksi ja nyt hiukseni ovat todella tumman ruskeat n (4 tai 5) ilman punaista.
No, kyllästyin tähän ainaiseen värjäyskierteeseen ja haluaisin saada hiukset takaisin vaaleaksi. Voinko vaan mennä kampaajalle ja ottaa värinpoiston-> todella blondit? Eikö onnistu? Hiukseni ovat todella paksut ja hyväkuntoiset, mutta karkeat. Eli sellainen tuhkanvaalea/kulta olisi mielessä, alkuperäiseen tilanteeseen niin ei tarvitsisi enää värjätä ollenkaan.. : D
Kokemuksia? Faktoja? Kauhu-/menestystarinoita? Kaikki tervetullutta : D
Apua! värinpoisto?
8
1886
Vastaukset
- suosittelee
Kannattaa mielummin tehä itse värinpoisto, itellä on kokemuksia et se onnistuu paljon paremmin itse tehtynä kuin kampaajalla ja on edullisempaakin (: sun kannattaa ostaa esim. Garnierin värinpoisto ja laittaa se ohjeiden mukaisesti itse ja sitten sen jälkeen valita joku mieleinen vaalee sävy jostain esim. garnierin sarjasta vaik 100% color tai luonnolliset sävyt ja laittaa se sit sen värinpoiston päälle, niin eiköhän se hyvin onnistu (: jossain tapauksissa voi tarvita 2 värinpoisto kertaa ennen valitun sävyn laittamista, mutta ainakin itselläni tosi tummiin hiuksiin riitti 1 värinpoisto kerta ja siihen päälle sit sai hyvin laitettua vaalean sävyn, mutta eiköhän sen sit itse näe 1 kerran jälkeen että tarviiko vielä toista värinpoistoa vai voiko jo laittaa haluamansa vaaleen sävyn (:
Toivottavasti täst oli sit jotain apua! (: mutta suosittelen tosiaan itse laittamista mielummin kuin kampaamossa, sillä kampaamossa se maksaa paljon ja oman kokemuksen mukaan ei oo sen kummempaa kuin itse laitettuna ja itselläni ainaki onnistu 100 kertaa paremmin itse laitettuna (mulla on ollu värinpoisto ehkä 4-5 kertaa) kun mitä näin kampaamossa laitetun värinpoiston, et suosittelen ostamaan kaupasta ja laittamaan itse värinpoiston! (: - kampaaja tekee ...
.... nn muista, että VÄRINPOISTO ei ole väri - poiston lisäksi tarvitaan AINA jokin väri - olkoon sitten vaikka platinablondi.
- minävainn
Todennäköisesti ekan (ja muiden) värinpoistojen jälkeen hiuksesi ovat vaaleanpunaiset, niistä kohdista missä punaista on ollut. Punainen on siitä ei-niin-kiva väri että lähtee _todella_ huonosti hiuksista pois. Että siinä mielessä suosittelen menemään kampaajalle, tietää paremmin mitä väriä sitten laittaa. Ja jos kotona laitat, kannattaa ensin tehdä värinpoisto ja sitten vasta ostaa itse väri, kun näet mitä tarvitset..
Onnea :) - Suski**
Mää kyllä menisin kampaajalle vaalentamaan. Kokemusta on itellä sekä kampaajasta että ite vaalentamisesta. Ite kun vaalensin sain aika rankalla kädellä saksia hiuksia pois kun kuivahtivat ja muuten katkeilivat itekseen pois. Sinäki varmasti tarvit tuohon useamman värinpoiston. Ammattilainen pystyy paremmin säätelemään hapetteen voimakkuutta ja sillalailla toteuttamaan vaalennuksen vähän hellävaraisempana kuin mitä itse kaupan tököteillä.
Ite ainakaan en ala enää vaalentamaan tätä pehkoa sen oon päättäny :) Mulle kävi kans niin toisella vaalennus kerralla kun tumman ruskeeseen lähin laittamaan värinpoistoa, että sepä ei enää tehonnutkaan.. tukka jäi todella oranssiseksi vielä kolmannen vaalennuksen jälkeen.. siinä vaiheessa luovutin.. kun ei hiukset olis enää kestäny neljättä värinpoistoa..
Tämmösiä kokemuksia mulla. Parhaat tulokset tosiaan ite oon saanu ku oon antanu pääni ammattilaisen käsiin :) - jokuvaa.....
Ei kannata mennä kampaajalle turhaan hukkaamaan rahoja, sillä omien kokemuksien perusteella sielä joutuu sitten käymään useita kertoja ja aina maksaa ja tulos ei ole yhtään sen parempi ja jopa heikompi kuin että itse laittaisi värinpoiston. Eikä kyllä itselläni ainakaan ole koskaan kärsinyt hiukset liikoja värinpoistoista kun on sitten heti päälle laittanut värin ja niitä värinpoisto kertoja on kyllä ollut useamman kerran ja ihan mustiin ja tummanruskeisiin yms. ja hyvin on onnistunut kun on itse kotona laittanut.
Ja tosiaan värinpoiston jälkeen kannattaa aina laittaa sit ihan väri ja se valitsemasi värisävy sitten tasoittaa sitä lopputulosta, ettei kannata säikähtää jos on värinpoiston/poistojen jälkeen vielä hieman epätasaisuutta tai kellertävyyttä, se kyllä lähtee heti kun oot värjännyt valitsemallasi sävyllä ja tästä on kokemusta (:
Kun vaan teet tarkasti paketissa olevien ohjeiden mukaan rauhassa niin värinpoistosta tulee tosi ammattimainen ja jopa parempi ja paljon vähemmällä vaivalla ja hinnalla! Ja jos epäröit itse itsellesi laittaa, niin aina voit pyytää vaik sun kaveria laittamaan sulle sen värinpoiston ohjeita noudattaen ja se on paljon hauskempaakin kui kampaajalla istuminen. Ja jos epäröit sitä sävyn valintaa niin siinäkin kannattaa käyttää kaverin apua ja kysyä hänen mielipiteitään! Suosittelen! (:
Itse kyllä laitan aina itselleni värinpoiston ja värit yms ja aina on onnistunut! :) - Anybody? Nobody?
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä! Niistä todellakin on apua tässä päättämisessä.. Taidan koittaa sitä värinpoistoa kotona ja värjätä värillä heti päälle... Jos tarvii toisen poiston niin laitan sitte myöhemmin.. : D KIITOS KAUNIS! :)
- humbala
Mullaki ongelma.. Pitäs ottaa värinpoisto mut ei ois varaa just mennä kampaajalle... Ja pelkään et mun hiuksista tulee ornassit ja sellaset kuolleet! O.o
- hooouuo
humbala kirjoitti:
Mullaki ongelma.. Pitäs ottaa värinpoisto mut ei ois varaa just mennä kampaajalle... Ja pelkään et mun hiuksista tulee ornassit ja sellaset kuolleet! O.o
No mä otin värinpoiston kampaajalla.. Tuli ihan kauheet.. Keltaset ja piti kotona saksia kuivat latvat poes! Kaveri teki itelleen kotona ja tuli nätit... Lähtötilanne hiuksissa molemmilla melko samanlainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571400Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873