PISSISTEN meikkipussien sisältö, meikit yms (:

pissis_tyyli_haussa

Heij, kertokaas pissikset mitäs teilt löytyy tarkalleen meikkipusseist ??? (: Mitäs meikkei ja meikki merkkei suositte yms (: ja sit jotai meikki vinkkeijki voitte kertoo ihkuun meikkiin (: ja et mitäs meikkivoide, puuteri, ripsari yms merkkei suosittelisitte yms!!111! (:

Kiits vastauksist! (:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8553570

^ tot kans vois käyä tseggaa (:

8

699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies50v

Miksi nuorten lasten tarvitsee meikata? Olen itse sisäistä kauneutta vastaan ja olen sitä mieltä, että miehet jotka meikkaavat ovat todellisuudessa naisia. Minä olen todellinen mies. Käytän farkkuja ja maastokuvio t-paitoja. Juhliin pukeudun juhlavasti enkä vain "vähän silleen". Puvut ovat kunniaa! Naiseni on kaunis myös ilman meikkiä. Naiseni meikkaa ainoastaan juhliin ja niihinkin vain maltilla. Olen 50 vuotta enkä koskaan ole ollut humalassa. Ottakaa minusta ja naisestani mallia.

• todellinen...

mies täällä meikkipalstoilla sitten pälyilee? Eikös sinun pitäisi olla hakkaamassa puita ja keittelemässä pontikkaa samalla, kun vaimosi valmistaa kauravelliä leivinuunillanne, talonpoikaiskeittiössänne. Pois täältä ~hinttien ja hienohelmojen~ keskusteluista, sillä sinähän olet todellinen mies!

--

Siitä pissismeikistä; käytä mahdollisimman paljon meikkivoidetta ja ripsiväriä. Huulet joko nudeiksi tai sitten mahdollisimman paksu kerros huulikiiltoa - jota muuten sitten lisätään niin usein kuin mahdollista. Lisäksi voit laittaa puuteria ja vaikkapa poskipunaa. Vaaleenpunanen luomiväri on kai myös lissujen keskuudessa suosittua? Myös paljon kajaalia ja eikös tuo napakorukin ole vain plussaa?

Itse en tiedä näistä mitään, mutta toivottavasti auttoi tälläiset "havainnot" :)

• -----------

"Olen itse sisäistä kauneutta vastaan.."

- siis sisäisen kauneuden puolesta lienet..

• Lumikki79

MITÄ IHMETTÄ 50 MIEHINEN MIES TEKEE MEIKKIPALSTALLA? EN VARMASTI OLE AINUT JOKA IHMETTELEE TÄTÄ! Taidat itse olla kaappihintti,ei varmasti kukaan normaali miehinen mies vieraile huvikseen naisten meikkipalstoilla.Taitaa se sun "naisesikin" oikeesti ollakin mies,kun ei meikkaa kuin vain juhliin-muuten ei lainkaan.

• 202020

liian meikkauksen kanssa olen kyllä samaa mieltä, mutta viimeinen lauseesi oli epäkunnoitettava.

• loiki
        ----------- kirjoitti:

"Olen itse sisäistä kauneutta vastaan.."

- siis sisäisen kauneuden puolesta lienet..

nii, emmäkään tajunnu..

• -

LOL

• ..........

eikö kukaan tajua että tää on pvovo, trollin tekosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      200
      4628
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      31
      3210
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      33
      2931
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      83
      2877
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      60
      2806
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2635
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2381
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      100
      2169
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      141
      1463
    10. Missä me nähtiin viimeksi nainen

Paikka ja siitä vähän kuvailua. Mitä kohtaamisessa tapahtui?
      Ikävä
      63
      1158
    Aihe