Kyllä näin on - Sirkka-Iita puhuu asiaa

Ristiriita'

Sirkka-Iita puhuu monensorttista asiaa. Mikähän lienee hänen todellinen vakaumuksensa? Onko sitä??

¤¤¤¤ Liene jokaiselle yhdentekevää, että mitä minä uskon, samoin minun puolestani jokainen saa uskoa niinkuin haluaa.
Olisikin mukava jos jokainen täällä kertoisi omat uskonnäkemyksensä, eikä toisten näkemyksiä, niin sattuisi ehkä paremmin kohdilleen, vai kuinka? ¤¤¤¤

Kauniisti sanottu ja SAMASSA viestissä muutakin asiaa ....

¤¤¤¤ Sensijaan en ole koskaan tuominnut toisin ajattelevia tai sanonut sunnuntata pedonmerkiksi,
niin että aivan turhaa on edes Antti Kantolankaan käyttää tätä kirjoitustani jonakin lyömäaseena!
Näin uskoin silloin yli kaksi vuotta sitten ja näin uskon edelleenkin.

Mutta "edelleenkin" -- samaisen viestin mukaan -- Sirkka-Iita "AJATTELEE" että sunnuntai on pedonmerkki
siitä pahimmasta päästä!! Lue ja hauko henkeäsi ....

¤¤¤¤ Kyllä! Näin ajattelen edelleenkin:
Sirkka-Iita 9.11.2009 22:18
Kyllä näin on!
Sununtai on ihmiskäsky, joka on ujutettu Jumalan käskyihin.
Se on tehnyt halkeaman ¤¤¤¤

Sunnuntai ujutettu ja se tehnyt halkeaman 10 käskyyn, Iitan mukaan.
Ei Raamattu opeta edes pedonmerkin tekevän halkeamaa laintauluihin,
vaan ainoastaan jumalattomiin! Ja missäs nyt on Iitan se persoona, joka samassa viestissä korosti
hyväksyvänsä sen, että muut ajattelevat mulla tavoin. Nyt hän väittää muita laintaulujen särkijöiksi.
Se on tietysti kadotustuomion julistaminen, mutta o nkovempi syytös kuin pedonmerkkaaminen.

Jupakkahan alkoi siitä kun Antti todisteli Sirkka-Iitan oelvan adventistien puolella pedonmerkkiasiassa.
Antti kaivoi esiin Iitan hyökkäyksen hellareiden foorumilla ....

### Sirkka-Iita 17.8.2007 00:13
Kyllä näin on!
Sununtai on ihmiskäsky, joka on ujutettu Jumalan käskyihin.
Se on tehnyt halkeaman ...
###
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4725426/25085940

7

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näen sen

      Eräs alotus täll äsivulla ....

      "" Sirkka-Itakin on kuvitteellinen nimimerkki ja adventistinen mielikuvitusolento ilman oikeaa nimeä.
      Sirkka-Iita ei ole käynyt uskovien kasteella, hän syö sianlihaa, uskoo että sunnuntai ei ole pedonmerkki, uskoo että sapatti ei ole sinetti ja uskoo että Ellen White on väärä profeetta (s-iita korjatkoon itse opetuksensa jos olen ymmärtänyt väärin).
      Siunausta Sirka-Iitalle ja kiitetään Jeesusta siitä ettei hän ole kääntynyt adventistiksi. ""

      Luulenpa että alex-kasi myös on¨roolihahmo, jonka käyttäjäsalasana on luovutettu muutamelle.
      Ei-adventistina ja luterilaisena esiinytään, jotta tehtäisiin váikutus luterilaiseen lukijakuntaan.
      Tikkiisa he hyökkäilevät sunnuntaipedonmerkillään muillekin palstoille. Juuri sesaa lukijan vakuuttuneeksi
      siitä, että nikit Sirkka-Iita ja alex-kasi on luotu taistelemaan kristittyjen yhteistä lepopäivää vastaan ja
      yhteistä uskoa vastaan siinäkin että on olemassa rangasituspaikka "helvetin tulijärvi".
      Varsinainen sympatiakeräys tuo olemattomuus-oppi!

    • Raateleva Lammas

      Voi miten kaunis lammasturkki! .... nöyrä ja hiljainen lammas keritsijäinsä edessä - -

      ¤¤¤¤ Minäkin olen Raamatullinen uskova
      Sirkka-Iita 7.11.2009 14:35
      Ja pitäkööt israelilaiset sapatin, niin että he viettävät sapattia sukupolvesta sukupolveen ikuisena liittona.
      2 Moos 31:16

      Uudenliiton kristinuskova kuitenkin muistaa myöskin tämän:

      Kristuksessa Jeesuksessa ei ole juutalaista eikä kreikkalaista. Raamattu opettaa, että on yksi seurakunta, yksi usko, yksi kaste. Samoin Uudessa Liitossa on myös yksi lepopäivä sekä juutalaisille ja pakanakristityille, eri päiviä tai opetuksia ei ole yhdelle Jumalan seurakunnalle, vaan sama usko on kaikille yhteinen.

      Room 14:5,6
      "Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma. Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa."
      Siunausta päivääsi! ¤¤¤¤

      Mutta voi miten raateleva Susi samassa persoonassa! (roolihahmossa?)

      ### Sirkka-Iita 17.8.2007 00:13
      Kyllä näin on!
      Sununtai on ihmiskäsky, joka on ujutettu Jumalan käskyihin.
      Se on tehnyt halkeaman ...
      ###
      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/4725426/25085940

      ### Kyllä! Näin ajattelen edelleenkin:
      Sirkka-Iita 9.11.2009 22:18
      Kyllä näin on!
      Sununtai on ihmiskäsky, joka on ujutettu Jumalan käskyihin. ###

      Lammas onkin susi jolla edelleen on suden raateleva luonne!!

      • Susihukka sittenkin

        Ei liene yhdentekevää että Sirkka-Iitan rooli on: susi lammasten vaatteissa ....

        "Sensijaan en ole koskaan tuominnut toisin ajattelevia tai sanonut sunnuntata pedonmerkiksi, niin että aivan turhaa on edes Antti Kantolankaan käyttää tätä kirjoitustani jonakin lyömäaseena! Näin uskoin silloin yli kaksi vuotta sitten ja näin uskon edelleenkin.

        Liene jokaiselle yhdentekevää, että mitä minä uskon, samoin minun puolestani jokainen saa uskoa niinkuin haluaa. Olisikin mukava jos jokainen täällä kertoisi omat uskonnäkemyksensä, eikä toisten näkemyksiä, niin sattuisi ehken paremmin kohdilleen, vai kuinka? "

        Ei väliä päivällä kunhan se on lauantai.


      • on peto
        Susihukka sittenkin kirjoitti:

        Ei liene yhdentekevää että Sirkka-Iitan rooli on: susi lammasten vaatteissa ....

        "Sensijaan en ole koskaan tuominnut toisin ajattelevia tai sanonut sunnuntata pedonmerkiksi, niin että aivan turhaa on edes Antti Kantolankaan käyttää tätä kirjoitustani jonakin lyömäaseena! Näin uskoin silloin yli kaksi vuotta sitten ja näin uskon edelleenkin.

        Liene jokaiselle yhdentekevää, että mitä minä uskon, samoin minun puolestani jokainen saa uskoa niinkuin haluaa. Olisikin mukava jos jokainen täällä kertoisi omat uskonnäkemyksensä, eikä toisten näkemyksiä, niin sattuisi ehken paremmin kohdilleen, vai kuinka? "

        Ei väliä päivällä kunhan se on lauantai.

        kuka on peto ja mikä on pedonmerkki, niin Raamatun tuntemus on vähäinen. sellaisen ihmisen olisi hyvä tutustua Ellenin kirjoituksiin niistä selviää, sekä peto, että pedon merkki.


    • mmnn

      Jaakobin kirje:
      1:8 kaksimielinen nainen, epävakainen kaikilla teillään.

    • Liirumin laarumin...

      >>>Jupakkahan alkoi siitä kun Antti todisteli Sirkka-Iitan oelvan adventistien puolella pedonmerkkiasiassa.
      Antti kaivoi esiin Iitan hyökkäyksen hellareiden foorumilla ....

      • Ja iitoilla

        Vaikka kukaan tai mikään ei uhkaa tuon piskuisen lauman erikoista lepopäiväkäsitystä

        http://www.endtime.net/finsk/fisondag.htm

        Joku menee pidemmälle pilkkaamisessa ... "Sunnuntai on ujutettu kymmeneen käskyyn".
        Ei edes katekismuksessa puhuta sunnuntaista vaan lepopäivästä, yhdestä viikottain toistuvasta päivästä.
        Että yksi päivä pitää erottaa Herralle ja hengelliseen rakentumiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe