Vanhemmat olivat laittaneet vauvan vaunuihin ja vieneet nukkumaan ulos.
Kun vanhemmat menivät katsomaan lastaan, he näkivät kissan makaavan vauvan kasvojen päällä.
Vauva vietiin sairaalaan, jossa pienokaisen todettiin kuolleen.
Miksi naapurin kissat saavat vapaasti tulla omaan kotipihaamme TAPPAMAAN vauvamme???
Emme saa puuttua kissan kulkemiseen mitenkään.
Suomessa mies sai yli 1000 € sakot, tapettuaan omalla pihallaan villiintyneen kissan.
Miksi kissan vapaa liikkuminen on tärkeämpää kuin PIKKULASTEN HENKI JA TERVEYS?
Onko eläinten oikeuksien paapominen mennyt liian pitkälle?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009111010573088_ul.shtml
KISSA TAPPOI VAUVAN!
15
731
Vastaukset
- sgfsg
Suomessa annetaan liian helposti lemmikkieläimiä paskoihin koteihin.
- joo joo
annettu väärään kotiin.
- sju_
juuri tuon takiahan pinnasängyissä ja vaunuissa on verkot, ettei niihin kissat pääse. estää samalla muutkin ötökät, onhan vaunuista löytynyt käärme ja oravakin. jälkiviisaus on tietysti turhaa, mutta varmaan seuraavan vauvan kohdalla osaavat mahdollisia vaaratilanteitakin ajatella.
- Tirppa 83
koska vahinko pääsi käymään. Autotkin voisi kieltää kokonaan, koska ne tappaa kissoja ja lapsia vahingossa.
Kyllä mun kissat jatkaa edelleen vapaana oloaan ulkona, vaikka on kyllä itsestään selvyys, ettei lasta jätetä vaunuihin ulos ilman suojaverkkoa, sehän on yleisessä tiedossa, että kissat voi mennä vaunuihin makaamaan, äitini tiesi tämän ja siksi olen hengissä.- hyväntekijä1x
kulkevat kissat kodittomiksi. Hankin niille kodin tuonne maalle. Siellä on hyvä olla kun ei jää niin helposti autonkaan alle.
- Tirppa 83
hyväntekijä1x kirjoitti:
kulkevat kissat kodittomiksi. Hankin niille kodin tuonne maalle. Siellä on hyvä olla kun ei jää niin helposti autonkaan alle.
on vapaana omakotialueella maaseudun vieressä, joten ei liikennettä ja naapurit kiittää ettei ole rottiakaan, itseasiassa melkein kaikilla on täällä kissat vapaana..ja hyvin menee!En ymmärrä kissavainoa olleskaan..
- oi joii
Tirppa 83 kirjoitti:
on vapaana omakotialueella maaseudun vieressä, joten ei liikennettä ja naapurit kiittää ettei ole rottiakaan, itseasiassa melkein kaikilla on täällä kissat vapaana..ja hyvin menee!En ymmärrä kissavainoa olleskaan..
Ei vaava tappanut kissaa, vaan kissa vaavan.
- 7+8
Ei tuossa uutisessa sanota että kissa on VARMASTI tappanut lapsen. Epäiltiin myös kätkytkuolemaa. Eiköhän olisi viisaampaa odottaa oikeaa tietoa lapsen kuolinsyystä.
- hyissaaatana
Luuletko, että ilmoittavat tälle palstalle, ruumiinavauksen tuloksen. PAINU VITUUN IDIOOTTI!!!
- :(
Mutta jos kissa on vaunuissa nähty nykkumassa niin melkoisen varmanhan se on tukehtumisen aiheuttanut. Kolmen kuukauden ikäisen on sentään aika vaikea hengittää jos kissa makaa rintakehän, saatikka kasvojen päällä.
Toisaalta luonnossa on niin paljon muitakin eläimiä. Esim puolikesyt harakat voivat tehdä pahaa jälkeä vaunuissa suojaamattomana nukkuvalle vauvalle. Täten aika huolettomasti on vauva jätetty nukkumaan.
- sniper-cat
http://billthe3.net/dvc/mm171/10pics/cat-sniper.jpg
Copyright (c) L.H. Oswald Jr. Dallas,Texas - Tärkeintä?
Kysytäänpäs asiaa näin:
Jos sinun pitäisi päättää kumpi on tärkeämpää 1) vauvan selviäminen hengissä vai 2) naapurin kissan oikeus kulkea vapaasti missä tahtoo (siis paskoa kuistillesi ja naarmuttaa autosi, ym.) ? Niin kumman valitset?
Mistä tiedätte ettei kyseisen vauvan vaunuissa ollut verkkoa? Ei hyönteisverkko kissaa estä! - kissalta?
Naapurin kissat käyvät joka päivä pihallamme asiollaan.
Miten suojelen omaa lastani kissan jätöksiltä?
Kun vauvani syntyy, niin minun on mahdoton joka sekuntti vahtia ettei kissat ole tukehduttaneet vauvaani.
Eikö minulla ole mitään oikeuksia joilla voin suojella omia lapsiani omalla pihallani?
Vai onko kaikki oikeudet kissalla? - eihaittaaa
Haha hyvä kissa
- pisteet.kisukalle
Miksi pitää jättää pentu yksin pihalle, siihen olisi voinut vaikka kotka asettua makoilemaan ja munimaan, nyt sitten viatonta kisumirriä moisesta syytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815