Hirmu paksut lasit bussikuskilla likinäkösellä

Tyyli-ihminen

Hei, mihin voin tehdä valittelun, kun mua ärsyttää se, kun bussikuski on voimakaslinssisistä
miinuslinssi-rilleistä päätellen hirmusen likinäkönen. Ja kylllä mua ärsyttää se, kun niistä
paksuista linsseistä tuleva heijastus on niin hurja, että mulle meinaa tulla pahoinvointi.

On se kuski ihan kohtelias, kun se sanoo kyydistä poistuville: OLKAA HYVÄ, johon kaikki
innoissaan vastaavat: KIITOS.

Mutta vaikka kuski olis kuinka kohtelias, niin ei hän kuitenkaan kohteliaisuudellaan
pääse eroon hirmusesta likinäkösyydestä ja rillipäisyydestä.

55

2059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No...

      Kannattaa ehkä olla tyytyväinen, jos kuski on kohtelias.

      • linjavaunumatkustaja

        Aivan niin. Kuskin KOHTELIAISUUS on TÄRKEIN ASIA bussimatkalla.


      • Hyvänäkönainen
        linjavaunumatkustaja kirjoitti:

        Aivan niin. Kuskin KOHTELIAISUUS on TÄRKEIN ASIA bussimatkalla.

        Yes. On se bussikuskin kohteliaisuus tärkein asia totta kai on. Mutta koska mä
        itse oon hyvän loistavan näkökykyaistin omaava fiksu nainen jolla ei oo rillejä
        eikä tuu koskaan olemaankaan rillejä nin siksi suhtaudun rillipäisiin ikäänkuin
        epäluuloisesti.


      • rillit yli 50 vuotta
        Hyvänäkönainen kirjoitti:

        Yes. On se bussikuskin kohteliaisuus tärkein asia totta kai on. Mutta koska mä
        itse oon hyvän loistavan näkökykyaistin omaava fiksu nainen jolla ei oo rillejä
        eikä tuu koskaan olemaankaan rillejä nin siksi suhtaudun rillipäisiin ikäänkuin
        epäluuloisesti.

        Kunhan tota ikänäköä alkaa tulla päälle 4-kympin niin joudut hankkimaan joko rillit tai lukijan, itse et enää pysty lukemaan ainakaan pientä tekstiä. Olisit tyytyväinen että on yleensä bussikuskeja jotka iloisina ja kohteliaina kuljettavat kaltaisias nirppanokkia. Parempi vikaa silmissä kuin korvien välissä.


      • vihaan nirppanokkia
        Hyvänäkönainen kirjoitti:

        Yes. On se bussikuskin kohteliaisuus tärkein asia totta kai on. Mutta koska mä
        itse oon hyvän loistavan näkökykyaistin omaava fiksu nainen jolla ei oo rillejä
        eikä tuu koskaan olemaankaan rillejä nin siksi suhtaudun rillipäisiin ikäänkuin
        epäluuloisesti.

        Jos sä oisit fiksu, sä et tänne kirjoittelis tollasia paskajuttuja ja toiseksi, taisit olla muualla kun oli suomenkielentunnit, ainakin tekstistäsi päätellen.


      • Hyvänäkönainen
        vihaan nirppanokkia kirjoitti:

        Jos sä oisit fiksu, sä et tänne kirjoittelis tollasia paskajuttuja ja toiseksi, taisit olla muualla kun oli suomenkielentunnit, ainakin tekstistäsi päätellen.

        Olen fiksu olen. Ja näköaistini on loistava. Olen ylpeä loistavasta näköaististani!


      • Likinäkörillitäti
        Hyvänäkönainen kirjoitti:

        Olen fiksu olen. Ja näköaistini on loistava. Olen ylpeä loistavasta näköaististani!

        Minä taas olen ylpeä hyvästä koulumenestyksestäni ja älykkyydestäni.
        Näköaististani en kommentoi.


      • Hyvänäkönainen
        Likinäkörillitäti kirjoitti:

        Minä taas olen ylpeä hyvästä koulumenestyksestäni ja älykkyydestäni.
        Näköaististani en kommentoi.

        Kuinka voit olla ylpeä "koulumenestyksestä" jos, näköaistisi
        on sellainen ettei siitä uskalla kommentoida.


      • myllyttelijä
        Hyvänäkönainen kirjoitti:

        Kuinka voit olla ylpeä "koulumenestyksestä" jos, näköaistisi
        on sellainen ettei siitä uskalla kommentoida.

        Kenenkään ei oo pakko kommentoida näköaististaan jos ei halua.
        Ja sillä klaari. Joko tuli selväksi?


    • Äly-ajattelija

      On ihan mielenkiintoista kun joku kiinnittää huomiota bussikuskin paksuihin silmälaseihin, eikä sellaiseen
      yhdentekevään asiaan kuin bussin myöhässäoloon. Sillä suoraan sanottuna olen saanut tarpeekseni
      sellaisista, jotka jankuttavat bussin myöhässäolosta.

      • tiede-nero

        Mä olen kanssa sitä mieltä, että on jopa älykkäämpää tehdä analyysiä kuskin
        näköaistista ja rillivoimakkuudesta kuin jostakin bussin myöhässsäolosta...


      • TietäjäPuolinero
        tiede-nero kirjoitti:

        Mä olen kanssa sitä mieltä, että on jopa älykkäämpää tehdä analyysiä kuskin
        näköaistista ja rillivoimakkuudesta kuin jostakin bussin myöhässsäolosta...

        On pikkasen niinkun turhaa tehdä analyysiä kuskin rilleistä. Yhtä turhaa on myös
        tehdä analyysiä bussin myöhässäolosta. Kannattais tutustua ihmiseen eli kuskiin
        itseensä.


    • ...

      Itse käytän ohennettuja linssejä, et ikinä pystyisi kertavilkaisulla päättelemään linssieni vahvuutta.
      Jos kuskilla olisikin piilolinssit, et tietäisi mitään hänen näkökyvystään.

      Voihan olla että kuskilla on työlasit, joiden linssejä ei ole ohennettu lainkaan ja tehty nimenomaan työssä käytettäväksi (työantaja maksaa, ei kalliita kehyksiä jne).
      Omassa käytössä voi sitten olla ihan toisenlaiset kakkulat ????

    • Utelias-tapaus

      Olis muuten jännää nähdä tuo kyseinen hirmuisen likinäköinen voimakasrillinen rillipäinen bussikuski.
      Ja olis jännää kysellä häneltä, että miten hän näköaistinsa puolesta pärjää, että hei näkeekö hän
      pysäkeillä olevat matkustajat.

      • havainnoitsijatyttö

        Olen luultavasti kohdannut kyseisen kuskin. Ihan kiva tyyppi.
        Vaan enpä kerro, missä.


      • Hieno ihminen
        havainnoitsijatyttö kirjoitti:

        Olen luultavasti kohdannut kyseisen kuskin. Ihan kiva tyyppi.
        Vaan enpä kerro, missä.

        Minäkin luulen kohdenneeni kyseisen kuskin. Jotkut naiset häntä ihailevat.


    • -

      No huh huh.

    • järkipää

      Onhan niitä likinäköisiä henkilöautolla ajajiakin. Minkä ihmeen takia se sitten haittaa,
      jos bussikuski likinäköinen on? Kysynpä vaan.

    • tonttupää

      Ootko nähny voimakaslinssisen rillipäisen bussi-kuskin? On varmaan jännä tapaus.

      • villi n

        Ei oo jännä tapaus, jos se on se hikipinkotyyppinen kuski joka suhtautuu naisiin pelokkaasti.


    • olla...

      sitä joukkoa joka koulussakin haukkui kavereita joilla oli rillit. Miten voit elää kun ikää tulee ja joudut hankkimaan silmälasit ikänäkösi vuoksi. Vai oletko niitä hienostelijoita jotka eivät voi käyttää silmälaseja ja tihrustelevat näkemättä kunnolla. Ole tyytyväinen että kyseinen bussikuski käyttää asianmukaisia silmälaseja ja näkee hyvin tehdäkseen työnsä. Minäkin otin mieluummin silmälasit kun ikänäkö iski. Laserkäsittelyllä olisi toinen silmä tehty likinäköiseksi ja toinen kaukonäköiseksi, sama piilolinsseillä. Vaikka ihminen kuulemma tottuu tähän "yhdellä silmällä" katselemiseen, minä en sitä halunnut.

    • eye-eye

      On ihan asiallista että kuskilla on just niin vahvat lasit kuin hänellä kuuluukin olla.
      Ei olisi järkevää, jos tyyppi yrittäisi näytellä hyvä-näköistä, kun näkö ei ole hyvä.

      • nielejaunohda

        jos kuski ajaa hyvin, ei ole mitään huolta.

        Niele ärtymyksesi.


    • sopeutumiskykyinen

      On se vähän kumma juttu jos jotkut tykkää huonoo siitä kun linja-auton kuskilla
      on voimakas likinäköisyys ja siitä sinänsä harmillisesta seikasta johtuen voimakkaat
      silmälasit kasvoillaan aina. Vaan meikäläinen ainakin on niin sopeutuvaista sorttia
      että en tykkäis huonoa vaikka sellaisen kuskin kyydissä matkustelisin.

      • Tyyli-ihminen

        Minä mieluummin kulkisin sellaisen kuljettajan kyydissä, jolla on tyyliä, ja jonka
        näköaistiin voisin luottaa.


      • glasses
        Tyyli-ihminen kirjoitti:

        Minä mieluummin kulkisin sellaisen kuljettajan kyydissä, jolla on tyyliä, ja jonka
        näköaistiin voisin luottaa.

        Kuulepa!! Kuskin näköaistiin voi luottaa, kun hänellä on just niin paksut ja vahvat lasit
        kuin hän tarvitsee. On olemassa erilaisia ihmisiä, jopa likinäköisiä, ja se tosiasia
        pitää hyväksyä.


    • Silmälasipää-nainen

      Älkää aina pilkatko silmälasipäisiä ihmisiä !

      • Tylyilijä

        En minä AINA pilkkaa silmälasipäisiä. Yöllä nukkuessani en pysty pilkkaamaan.
        En siis AINA pilkkaa...


      • AsialllisuusHuippu
        Tylyilijä kirjoitti:

        En minä AINA pilkkaa silmälasipäisiä. Yöllä nukkuessani en pysty pilkkaamaan.
        En siis AINA pilkkaa...

        Oliko tuo asiallista??


    • huippusilmälasipää

      Suhtautukaa rillipäisiin asialllisesti. Ei saa pilkata.

      • -

        En mä ainakaan oo kovin usein rillipäisiä pilkannut, vaikka en niistä tosin tykkää.


      • cat eyes
        - kirjoitti:

        En mä ainakaan oo kovin usein rillipäisiä pilkannut, vaikka en niistä tosin tykkää.

        Miksi et tykkää rillipäisistä? Esitä järkevä perustelu.


      • huumoria kaipaava
        cat eyes kirjoitti:

        Miksi et tykkää rillipäisistä? Esitä järkevä perustelu.

        No kun ne vaikuttavat jotenkin erakoituneilta, ainakin joskus. Siis nimenomaan
        miinuslinssiset likinäkörillipäät jotkut vaikuttavat erakoituneilta.


    • linjavaunumatkustaja

      Kuskin tehtävä ei ole mikään huippuluokan tyyliin pyrkiminen, vaan matkustajien
      kuljettaminen turvallisesti paikasta toiseen. Jos kuskilla on paksut linssit, vahvat
      rillit, niin elämä on sellaista. Joillakin on likinäköisyyttä jonkun verran, joillakin
      jopa runsaasti.

    • tyytyväin matkustaja

      Tämä kyseinen kuljettaja, joka ainakin ennen ajoi Espoossa esim. linjaa nro 18, on mielestäni harvinaisen hyvä kuljettaja! Hän ajaa rauhallisesti ja ammattitaitoisesti, ei kaahaile, lähde ajamaan ovet auki tai tee äkkijarrutuksia yms. Jos sinua häiritsee hänen silmälasit, se on sinun ongelmasi.

    • minäpä näkijä

      Jos kyseessä on se kuski jonka oletan olevan kyseessä, niin olenpahan
      havainnut, että monet naispuoliset matkustajat innokkaasti häntä
      jututtavat.

    • hairstyle woman

      Voi olla ihan söpö mies. Se rillipää-kuski siis.

      • semmostaseon

        Teksteistäsi päätellen et ole mikään fiksu nainen, vaan katkera ja ruma keski-ikäinen seurustelematon ehkä lukion rimaa hipoen läpäissyt ja siihen jämähtänyt ikisinkku!


    • seppo myllis

      vittu jota ei ole pesty kuukauteen!

    • Hassumurretyyppi

      Savolaenen immeinen kysyisi: "Haetanneeko tua mittään?"

      • Höpöttäjäminä

        Ja turkulainen vastaisi: "Kyl se niin pal kauhiast haittaa. Kun ei meil Turus
        kukkaan niin likinäkönen ol."


      • viisas-henkilö
        Höpöttäjäminä kirjoitti:

        Ja turkulainen vastaisi: "Kyl se niin pal kauhiast haittaa. Kun ei meil Turus
        kukkaan niin likinäkönen ol."

        On Turussakin likinäkösii ihmisii. Mut ei se haittaa. Ja jos bussikuskina on hurjan likinäköinen
        ihminen, niin en mua silti yhtään pelottais kyytiin mennä


      • fdsdfasdfasdfasdfasd
        viisas-henkilö kirjoitti:

        On Turussakin likinäkösii ihmisii. Mut ei se haittaa. Ja jos bussikuskina on hurjan likinäköinen
        ihminen, niin en mua silti yhtään pelottais kyytiin mennä

        Joo ois ajanutkin ilman rillejä, niin et ois pakosta täällä kirjottamassa ERITTÄIN ISOJA HUOLIASI, onneksi muilla ei ole nuin suuria huolenaiheita...
        Oiski ajanu kolarin kun sinä olisit käskeny jättää rillit pois, oisit kuollu, eikä foorumeilla ainakaan ois haitannu!


    • ggelmeri

      Ei tuo nyt voi ketään haitata !

      • Nirppanokkien vihaaj

        Olipa hieno havainto kun huomasit kuskin lasit, Oletko nyt iloinen kun saat häntä tääll haukkua ?


      • -jotakin
        Nirppanokkien vihaaj kirjoitti:

        Olipa hieno havainto kun huomasit kuskin lasit, Oletko nyt iloinen kun saat häntä tääll haukkua ?

        Ihmisiä on monenlaisia...


    • ylpeäsilmälasinen

      EI SILMÄLASIPÄISIÄ SAA MOITTIA.

    • Huipputyyli-minä

      Huh. Voiko bussikuskina olla hirmupaksulinssilikinäkörillinen. Huhhuhhuh.

    • youareatroll

      Viestin aloittaja on trolli tai hieman "jälkeenjäänyt".
      Jos Tyyli-ihminen ei ole trolli... Hieman vinkkejä ongelman ehkäisemiseksi:
      a.) Istu takana.
      b.)Tai väärinpäin
      c.)Tai kato alas tai ulos tai vierustoverin naamaa.
      d.) Ota paperipussi mukaan jos lärvit meinavat lentää.
      e.)Sinulla on jonkinlainen keskittymishäiriö.
      (ja muita: olet lapsi tai pre-teini)

      p.s. Tämä keskustelu alkaa tuntua oudolta... :P

      • espoonjärkevä

        Jos se "tyyli-ihminen" on joku, joka on yrittänyt "iskeä" rillipäistä
        busssikuskia, mutta rillipäinen bussikuski ei oo häntä huolinut. Hihii.


    • PaksulinssiMinäkin

      Heihei. On minullakin paksut rillilinssit, vieläpä miinuslinssit. Ja lisäksi vielä hajataittoisuuskorjausta
      aivan hurjan paljon. Vaan enpä ole koskaan nähnyt kenenkään pelästyvän rillejäni.

    • mmmmmmm

      Mutta jospa hän osaa PUHUA, niin sellainen on naismatkustajien unelma!

      • Äly-huippu

        Miten niin "unelma", jos se bussikuski on pullonpohjalinssilikinäkörillipää...
        Kun meinaan vaan että jotta mulle tulee paha olo jos näen liian vahvat rillit.


      • kgaeh
        Äly-huippu kirjoitti:

        Miten niin "unelma", jos se bussikuski on pullonpohjalinssilikinäkörillipää...
        Kun meinaan vaan että jotta mulle tulee paha olo jos näen liian vahvat rillit.

        vähän tyhmä?!? se bussikuski on ollu pikkupojasta asti todella likinäköinen ja siksi pullonpohjarillit kun näkö on niin huono! on sullaki aihe mistä vinkua! älä mee kyytiin jos on niin vastenmielistä! huhhuh miten voi olla noin tyhmä ihminen kuin SINÄ!!


    • wiuwau

      Eikö sullakaan oo parempaa aihetta valittaa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe