yhä HUUTAVAAA!!!
http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2009/11/998524
Työvoimapula...
5
432
Vastaukset
- terioeroi
ei edes silloin "ennätyspitkällä nousukaudella", kai muistat, oikeisto-YLEn retoriikkaa.
Vai NATSI -propagandaa:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=230156- Työelämässä kaiken k
Huutavapa hyvinkin, ei tosin työvoimapula vaan pula palkanmaksajista. Ilmaistöitä tarjolla runsaasti !
- Qess Who
ja yhteinen nimittäjä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Halpatyöt eivät kelpaa moskovalaisille taantumassakaan/1135250646977- Haans.
"""Paikalliset arvioivat, että moskovalainen tarvitsee ainakin 100 000 ruplan (2 300 euron) kuukausiansiot. Esimerkiksi McDonald's maksaa vakituiselle työntekijälle summasta vain viidenneksen eli runsaat 20 000 ruplaa (460 euroa) kuukaudessa. Tarjoilijan peruspalkka voi olla tästä vain puolet, joten juomarahojen eteen kannattaa juosta. """
Muistatteko muuten, kuinka oikeisto-YLE riekkui, melkein päivästä toiseen pari-kolme vuotta sitten, kuinka meilläkin on se huutava työvoimapula. Ja työllisyyslukujakin, niitä paranevia esiteltiin. Mutta MOT kertoi kuinka asiat lopulta oli. Mutta MOT ei kertonut kaikkea.
Haans kertoi:
- "työvoimapula oli silkka peitetarina virulaisten, polakkien, ryssien, kineskien, filippojen ja sen sellaisten, siis HALPA-työvoiman maahanuittamiseksi
- "SUomi-pojasta ja -neidosta taas ei ollut minkäänlaista pulaa: "Kaikki yhteensä: 539 000",
näin siis kaikkein "huutavimmassa" työvoimapulassa:
http://www.mol.fi/mol/fi/99_pdf/fi/06_tyoministerio/08_tyollisyyskatsaukset/08_2006/TAMMI06.pdf
Haans-sedällä on sellainen kutina, että MOTin toimittajat vain osasivat sukeltaa Haansin opastamaan sopuliviidakkoon, niin sinäkin, siirtelet vain em linkin sivuja, niin sinulle selviää, miksi etusivun "käyrä" näyttää "paranevia" lukuja. Tänään kenties: "kaikki yhteensä, 850 000",
-->> mutta ilmankos oikeisto-YLE onkin työllisyyskatsauksineen nyt visusti hiljaa.
Sellaisia ne NATSIT ovat, eikö totta.
Pannaan tohon nyt edes jotain positiivista, työllisyysuutista:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8629164
- dsfcxzb
ollut yksi pahimpia harjoittelijoiden hyväksikäyttäjiä? joutaa lähteäkin palkalliset sillon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504