Ja kiinteistön yhteisomistus ? Esim. kolme sukulaista yhdessä omistaisi suurehkon asunnon, niin saisiko kukin siihen omalta osaltaan asumistukea ? Osuusomistuksensa verran . Katsoisiko kela kolmiyhteiseksi avo/avioliitoksi ? Onko tietoa ? Kokemusta?
As.oy.n yhteisomistus?
2
439
Vastaukset
- wer. 70v
"Katsoisiko kela kolmiyhteiseksi avo/avioliitoksi "
luulen että katsoo, mutta kysy kelalta sähköpostilla, kysy niin monta kertaa että varman selkiää.
toiseks,
kyllä pitää olla hyvä sopu jos sukulaiset ostavat vanhana, tulee dementia hiljalleen, se luo riitoja, niitä ei kukaan selvitä, mutakuin tuomari ja käräjäoikeus, olen juuri yhtä selvittämässä,
päivisin ovat korkeatasoisia ja jokaisella autokin vielä, mutta "unta odotellessa" ja yöllä tulee mielen monenlaista josta syntyy päivällä riitoja.
menkää vuokralle, pitäkää omat rahat erillään, saatte varmemmin asumistukea ja ei se oma mitenkään edullinen ole. - Yleinen asumistuki
Jos kaikki asutte siinä, niin teidät luetaan ruokakunnaksi ja saatte yhden yhteisen asumistuen.
Kelan sivuilta:
"Samaan ruokakuntaan kuuluvat samassa asunnossa pysyvästi asuvat henkilöt. Ruokakuntaan voi kuulua yksi tai useampi henkilö. Kela maksaa asumistuen ruokakunnalle yhteisesti."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504