0265102210

kysympä vaan

Onko tuttu numero. Olen saanut sieltä soittoja, mutta vastattuani puhelu katkaistaan. Numerotiedustelu ei tunne numeroa.

87

36293

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123,2

      soitettiin hetki sitten

      • lökllök

        Laita numero googleen, niin löytyy lisää keskustelua numerosta.


      • kysympä vaan
        lökllök kirjoitti:

        Laita numero googleen, niin löytyy lisää keskustelua numerosta.

        kaikille tiedoksi, ei kannata vastata eikä soittaa perään. Mutta miksi operaattorit ei sulje näitä numeroita.


      • Taatzo
        kysympä vaan kirjoitti:

        kaikille tiedoksi, ei kannata vastata eikä soittaa perään. Mutta miksi operaattorit ei sulje näitä numeroita.

        Eivät tietenkään sulje liittymätyyppiä, joka tuo rutkasti rahaa myös operaattorille. Liikkuvat laillisen ja laittoman rajamailla.
        Please nuoret. Tehkää Suomen Puhelimien Ban -lista, jonka voisi imuroida selainpuhelimiin.

        Kiitos tänne 24-blogiin asiasta kirjoittaneille. Näin kansa saa tietoa.


      • suck

        sama juttu !!!


    • soitelko...

      takaisin mihinkään numeroihin, joita ette tunne!

      Ei siinä sen ihmeellisempiä puhelinumerolistoja tai operaattorien sulkemisia tarvita.

      Jos sillä soittajalla on ollut jotain tärkeää asiaa, niin kyllä se soittaa uudelleen! Ja jos sillä ei ollut tärkeää asiaa, niin hyvä ettette suotta vastanneet.

    • ka-mara

      Minulle on myös tullut kyseisestä numerosta soittoja,mutta ei siellä kukaan vastaa.Olisiko joku tunkeutumis yritys puhelimen tiedostoon.Kari

      • poNps

        Minulle soitti juuri äsken ko. numero ja en todellakaan vastannut enkä aio vastata..

        Mitään kokemuksia mistä on kyse/ kuinka paljon soittelee perään?


      • Arttu vaa

    • kyrpiintynyt

      vittu tää kusipää herättää mut joka toinen aamu!

    • --tintti--

      oon saanu jo useita viikkoja iltaisin soittoja tästä numerosta...kertaakaan en oo vastannu...ihme hommaa

    • v******tunut 17.v

      muistaakseni jos menee poliisille sanoon siitä et ne soittelee jatkuvasti ja heti kun vastaa lyödään luuri korvaan jne. ja jos netistä löytyy tietoo samasta numerosta että muillekki soitellaan saman tyyppisii puheluita (niin kuin netistä löytyykin tietoo tälläsistä puheluista...) on kuulemma kyseessä kotihäirintää ja jos oikeen muistan niin poliisi voi lopettaa ne soittelut :)

      itse en oikeen voi mennä poliisille ilmoittamaan tästä numerosta kun asun hämeenkyrössä ja tietääkseni lähin poliisilaitos on ikaalisissa ja ei oo kulkuneuvoo jolla pääsee kulkeen sinne eikä oo rahaa mennä bussillakaan :/

    • Torsti-

      Edelleen näyttää tuosta numerosta soittoja tulevan. Sitkeää porukkaa näyttää olevan.

    • huhhaat

      Kaks kertaa on soitettu viime kuussa, en vastannut kumpaankaan. Kun onneks oli työpuhelin, johon en iltaisin vastaile. Muutenhan olisin vastannut päiväsaikaan ilamnmuuta.

    • vituttaapuhelinmyyjä

      soittelee harva se päivä, saattaisin joskus vastatakin jos kerkeisin, antaa hälyttää n. kolme kertaa jonka aikana ehtii nousta sohvalta kävellä hakemaan puhelimen. en varmasti soita takaisin.

    • not funny

      Mulle on koko viikon 2-3 kertaa päivässä soitettu tosta numerosta. Toinen on kans 0236105121, joka soittaa lähes joka päivä.

      • ei paljon kiinnosta

        Mulle on myös tullut ainakin viikon joka päivä vuorotellen puheluita numeroista 0236105121 ja 0265102210. Jälkimmäinen löytyy puhelinmyyjä.infosta ja on ilmeisesti jonkinlainen markkinatutkimusten tekijä. Veikkaan, että ensin mainittu numerokin kuuluu samalle puulaakille, koska soittoja tulee näistä vuorotellen.

        Aikaisemmin vastasin aina tuntemattomiinkin numeroihin ja sanoin, ettei kiinnosta, jos joku rupesi kauppaamaan jotakin. Nykyään puheluita tulee niin järjettömän usein, ja myyjätkin ovat aikaisempaa aggressiivisempia ja inhottavampia, joten en jaksa enää juurikaan vastailla. Voi olla, että on sitten jääneet ne pankinjohtajan puhelutkin :p saamatta, mutta mieluummin näin päin!

        Selvitän kyllä aina välillä outoja numeroita puhelimen lokista Enirosta, tai puhelinmyyjä.infosta ellei Enirosta löydy. Eipä ole kuin kerran viimeisen 2-3 vuoden sisällä ollut niin, että onkin ollut jonkun kaverin uusi numero tms., muuten on aina ollut joku puhelinmyyjä. Että enpä ole mitään menettänyt kun olen vastaamatta jättänyt.

        Ja vielä alkuperäiseen aiheeseen: minusta on ihan hyvä ajatus listata näitä puhelinmyyntinumeroita, koska niitä ei useinkaan löydy puhelinnumeroiden hakupalveluista. Esim. firmojen alanumeroita niissä ei ole ollenkaan.


      • 02 36105121

        Kyse jostain markkinatutkimuksesta/
        tilastokeskuksen jutusta. Ei puhelinmyyntiä.
        Itsellä numero salainen niin soittivat äidilleni ja kysyivät etunimellä että olenko minä kun vastasi sukunimellä.
        Jokseenkin TÖRKEÄÄ!!!


      • ei 0236
        ei paljon kiinnosta kirjoitti:

        Mulle on myös tullut ainakin viikon joka päivä vuorotellen puheluita numeroista 0236105121 ja 0265102210. Jälkimmäinen löytyy puhelinmyyjä.infosta ja on ilmeisesti jonkinlainen markkinatutkimusten tekijä. Veikkaan, että ensin mainittu numerokin kuuluu samalle puulaakille, koska soittoja tulee näistä vuorotellen.

        Aikaisemmin vastasin aina tuntemattomiinkin numeroihin ja sanoin, ettei kiinnosta, jos joku rupesi kauppaamaan jotakin. Nykyään puheluita tulee niin järjettömän usein, ja myyjätkin ovat aikaisempaa aggressiivisempia ja inhottavampia, joten en jaksa enää juurikaan vastailla. Voi olla, että on sitten jääneet ne pankinjohtajan puhelutkin :p saamatta, mutta mieluummin näin päin!

        Selvitän kyllä aina välillä outoja numeroita puhelimen lokista Enirosta, tai puhelinmyyjä.infosta ellei Enirosta löydy. Eipä ole kuin kerran viimeisen 2-3 vuoden sisällä ollut niin, että onkin ollut jonkun kaverin uusi numero tms., muuten on aina ollut joku puhelinmyyjä. Että enpä ole mitään menettänyt kun olen vastaamatta jättänyt.

        Ja vielä alkuperäiseen aiheeseen: minusta on ihan hyvä ajatus listata näitä puhelinmyyntinumeroita, koska niitä ei useinkaan löydy puhelinnumeroiden hakupalveluista. Esim. firmojen alanumeroita niissä ei ole ollenkaan.

        Minulle tuo soittelija pimputti jatkuvasti, lähetin soittofirman toimarille sähköposti. Kerroin heidän soittelunsa tuottavan meille häiriötä ja käskipoistaa meidän numerot soittolistata. Mikäli näin ei tapahdu ilmoitan siitä häiriöistä viranomisille. Siihen loppui.


    • Kyllästynytpuheluihi

      viikon sisällä tullu kyseisestä numerosta ja sitten tuosta 121 loppusesta numerosta yhteensä 7 puhelua ja 3 kertaa tän päivän aikaan jo ja viimeisin klo 19.02 kertaakaan en ole vastannut enkä aijokkaan vastatta!!!!

    • s.t

      Tää pommittaa muakin... mitä tän takana on??? googletin numeron kun eniro ei tuntenu... ja tänne ohjautui..

    • J-NNNNN

      Sama täällä. Puheluita rapisee joka päivä noista molemmista numeroista !!!

      • Vahingontekoa

        Sama homma jatkuu edelleen. Molemmista numeroista soitellaan. Joku stoppi tähän pitäisi saada!


      • tuusulan mumi
        Vahingontekoa kirjoitti:

        Sama homma jatkuu edelleen. Molemmista numeroista soitellaan. Joku stoppi tähän pitäisi saada!

        Minullekin soitti juuri tuo. Onneksi en ehtinyt vastaamaan. Lisäsin numeron puhelimen osoitekirjaan nimellä Älä Vastaa 3. Minulla on kaksi vastaanvanlaista numeroa tallennettuna


      • ergewwqqwf
        tuusulan mumi kirjoitti:

        Minullekin soitti juuri tuo. Onneksi en ehtinyt vastaamaan. Lisäsin numeron puhelimen osoitekirjaan nimellä Älä Vastaa 3. Minulla on kaksi vastaanvanlaista numeroa tallennettuna

        Tänne soitti kanssa juuri äsken en ehtinyt vastaamaan. Tämä numerohan on häirinnyt ihmisiä näköjään jo vuosikausia.


    • epäilyttävä

      Minulle on soittanut myös tänään 2 kertaa!

    • kotirauhaa

      Eilen soitti ja en nuihin vastaa,vaan koska omistan Android puhelimen,olen laittanut siihen ohjelman Estä puhelu. https://play.google.com/store/apps/details?id=cn.menue.callblocker&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNuLm1lbnVlLmNhbGxibG9ja2VyIl0. Tässä ohjelmassa on musta lista, ja se blokkaa sen mustan listan numeron heti ennenkuin puhelin ehtii soida.Tänään on blokannut kahdesti jo tämän numeron.Teen saman kaikille epäilyttäville numeroille,annan kerran soida,katkaisen ja laitan ohjelman mustaan listaan ja se numero ei enään häiritse minua,kätevää.

      • Hyvä tietää, että uusissa puhelinmalleissa on samantyyppinen estotoiminto kuin joissain sähköpostiohjelmissa. Puhelin tehköön roskaintorjuntatyöt! Jos ihmis- tai kone ihmis -voimin estetty puhelu tulee tosi asialliselta soittajalta, niin hän pystyy ottamaan yhteyttä myös sähköpostitse tai kirjeitse. Ehkä on näet niin, että aika omi meistä ei lotkauta korvaansa saati avaa suutaan tuntemattomien soittojen tullessa...


      • ikäimmeinen

        Kyllä android puhelimesta saa eston päälle ilman mitään latauksia play googlesta.
        Ja varmasti monesta muustakin puhelimesta saa hyvin yksinkertaisesti estettyä häirikkösoittajat.

        nim. kokemusta on ;-)


    • whatshouldicallit

      Sama juttu täälläkin Kuopiossa, noista numeroista soitellaan lähes joka päivä merkillisiin aikoihin. En ole vastannut. Laillisen ja laittoman rajalla näin aggressiivinen yhteydenottoyritteliäisyys!

    • kisskiss87

      Minullekin on tästä numerosta yritetty soittaa, ja aina tosi vähän aikaan. myöhäisin soitto oli vähän vaille yhdeksän. Miten saan tämän loppumaan?
      Järjetöntä touhua tuollainen häirintä. Jos ei vastaa niin ei vastaa miksi yrittää miljoona kertaa.

      • haistavittu

        Minulle on soiteltu mainitusta numerosta saman päivän aikana 5 kertaa, hälyttää n. 3 kertaa ja sitten lopettaa. Enpä ole ehtinyt vastata enkä vastaa tämän keskustelupalstan luettuani.


    • Ei Kiva

      Soitellut nyt pari viikkkoa, 2-4 kertaa päivässä ma-pe joka päivä. Ekalla kerralla vastesin, luuri lyötiin korvaan. Sittemmin en ole vastannut.

      • aaarghhhhhhhhhhhh

        suomen tilastopalvelu on kyseessä ja on soitellut minulle n.kk ajan, ainakin 2-3 krt päivässä ja enkä vastaa enään koska myöskin on laitettu luuria korvaan.laitoin firman pomolle aamulla tulenkivenkatkuisen sähköpostin että lopettaisivat soittelut. harkitsen jos soitot jatkuvat että jokin ajankohtaisohjelma ottaisi selvää firman touhuista.


      • m
        aaarghhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        suomen tilastopalvelu on kyseessä ja on soitellut minulle n.kk ajan, ainakin 2-3 krt päivässä ja enkä vastaa enään koska myöskin on laitettu luuria korvaan.laitoin firman pomolle aamulla tulenkivenkatkuisen sähköpostin että lopettaisivat soittelut. harkitsen jos soitot jatkuvat että jokin ajankohtaisohjelma ottaisi selvää firman touhuista.

        meikälälisen sähköposti meni vissiin oikeaan osoitteeseen kun eilen ei soitettu ollenkaan.


    • ärsyttää123456789

      joo mulle soittaaa ainaa joka 2 tunti joka päivä vähä kyllä häirihtee mutta en oo vastaamassa

    • Ärg.

      Mulle on soittanu tuo sama numero ja nyt tuntuu että numero häiriköi kokon ajan!
      Soittoja tullut kahden päivän sisällä noin 10 kappaletta, ja soitot alkavat heti kello 10 jälkeen, ja jatkuvat aina ilta seitsemään.
      Nyt alkaa tympiä.

      • Eikö kannattais mieluumm

        vastata noihin ja sanoa SUORAAN ettei kiinnosta vastata tai jos puhelinmyyjä ettei kiinnosta tuote tai palvelu, siinähän noista pääsee eikä sama myyjä soita uudelleen ja uudelleen kun yrittää tavoittaa.
        Että en kyllä käsitä miksei voi äkkiä vastata ja sanoa ettei tarvii soitella!!!


    • Julyy__

      No onhan porukka vastaillut, mutta kun nämä soittelijat lyövät luuria korvaan, etkö osaa lukea!? Itse en kyllä ole vastannut, enkä vastaa. Iltaisin aina päivittäin mua pommittavat, tosiaan sitkeetä porukkaa, kun jaksavat viikosta toiseen soitella..

      • juttua:

    • Lapin tyttö

      Minäkin lähetin kokeeksi viestin sekä [email protected] että ao. firman toimitusjohtajalle,
      että en halua enää soittoyrityksiä numerooni, en robotin enkä ihmisenkään soittamana.
      Katsotaan, kuin tytön käyp!

    • 124543565678567

      0236105121 numero ainakin tekee vain jotain tilastointia, ei mitään puhelinmyyntiä. Mukava oli rupatella ja kertoa mielipiteitään eri asioista. Gallupit on eri asia kun sukkien tyrkyttäminen. Ihmettelen mitä täällä ollaan tuota nroa vastaan kun ei sieltä mikään kauppias soittele, siellä on vain ihminen joka tekee jotain senhetkistä (markkina)tutkimusta. Mun mielestä kiva kertoa kulutustottumuksistaan, sillähän ne firmat myyntiään edistää ja se on kai kaikkien etu :)

      T: Yrittäjä (ei-puhelinmyyntialalla)

    • 1233d

      023 61 05121 soitettiin itelleni Turusta. Tutkimusta tekevät kestää n. 10 min, "oletko nähnyt viimeisen viikon aikana tefal-merkkistä tv mainosta" yms

    • ei tuntemattomille

      soittelivat taaas, varmaan kahdeksas kerta parin viikon sisään, en vastaa.

    • ponupetteri

      5 minuutin kyselytuokio sanottiin olevan, en ehtinyt vastailemaan. soittanee myöhemmin

    • eerikkk

      Eikö tällaiset kyselyt kannattaisi tehdä sähköpostilla tai kirjeitse. Puhelimella soittaminen on suuren osan mielestä häiriköintiä. Jos on noinkin tärkeää asiaa kuin tilaston tekeminen, se kannattaisi tehdä muulla tavoin. Puhelimessa gallup-kysymyksiin vastaaminen ei ole luotettavaa. Kuuntelijoita voi olla ympärillä. Sellaiseen voi siten vastata eri tavoin kuin oli oikeasti tarkoitus.

    • peksi

      0236105121 soitti 20.3.2013 kaksi kertaa keskellä päivää. En ollut paikalla vastaamassa, joten ei aavistustakaan, mikä asia.

      • ylivieskalainen

        Ei ole galluppia eikä myyntiasiaa, koska katkaisee puhelun heti,kun siihen vastaa. On pelkkää häirintää. Minulla salainen numero, siis varmaan summanmutikassa näpyttelee numeroita tämä 0265102210. Tämän kuukauden aikana soittanut kolmasti.


      • selvä peli
        ylivieskalainen kirjoitti:

        Ei ole galluppia eikä myyntiasiaa, koska katkaisee puhelun heti,kun siihen vastaa. On pelkkää häirintää. Minulla salainen numero, siis varmaan summanmutikassa näpyttelee numeroita tämä 0265102210. Tämän kuukauden aikana soittanut kolmasti.

        Tulin googlettamaan oudon numeron 0236105121, johon en ehtinyt vastata. Kiitos google ja sometus. Numero tallennttu "Älä vastaa 1". Asia selvis jo :)


    • eri tyyppi

      0236105121 on parin päivän aikana soittanut mulle yhteensä viisi kertaa. En ole kertaakaan vastannut, nyt kun löysin tämän palstan.

    • Mikk085

      Tässä viestissä aiemmin ilmennyt numero 0236105121 on Nordstatin numero ja tekevät sieltä kautta yrityksiin liittyviä kyselyjä, esim. minun tapauksesa kyselivät saunalahden asiakkuuteen liittyvää tyytyväisyyskyselyä. Vastasin puheluun äsken.

      Oli kaikinpuolin miellyttävä puhelu ja kyselijä ei ollut mikään "puhelinmyyjä" vaan rauhallisesti ja selkeästi esitti Saunalahtea koskevat kysymykset. Lopuksi kiitti vielä vastauksista ja toivotteli hyvät illan jatkot. Olen vastannut aikaisemminkin nordstatin kyselyihin ja ei mitään valittamista heidän käytöksessään.

      Tätä numeroa ei siis tarvi pelätä.

      • palkinto? ajasta

        Voiko siinä voittaa jotain, jos vastaa.

        Mistä tiedät, ettei joku huijaritoimittaja soittele.


    • Tehomyyjät

      Googlaa "predictive predialer". Myyntitykit eivät käytä kallista aikaansa odotteluun, että vastaisit puhelimeen, vaan tietokone arvaa, koska edellinen puhelu loppuu, ja soittaa seuraaviin numeroihin valmiiksi. Kun edellinen asiakas laittaa luurin kiinni, myyntitykillä on tällä tavalla seuraava asiakas valmiina langalla. Toimii isoissa call centereissa, joissa on satoja myyjiä. Jos on vain muutama myyjä tai systeemi on muuten väärin viritetty, tuloksena on kuvatun kaltaisia hiljaisia puheluita.

    • mipsutti

      "Tulin googlettamaan oudon numeron 0236105121, johon en ehtinyt vastata. Kiitos google ja sometus."

      sama :)

      Kulutustutkimukseen voin kyllä vastata, mutta en enää iltayhdeksän aikoihin, kun aamuni alkavat aina klo 4 herätyksellä.

    • aurinko833

      minulle soitettu numerosta 3 kertaa ja aina katkeaa kun vastaa =/ en vastaa enään.

    • Uhri111

      Sitkeää sakkia. 3. kerta tänään kun näyttävät soittavan, varmaan 10. päivä putkeen.

    • jamesblue1

      Ensimmäistä kertaa minulla soi tänään, myöskin tulin googlettamalla tänne :D

      Saatanan soikoon.

    • pate8

      Jos haluatte että soittelu tuolta loppuu, soittakaa Suomen tilastopalveluun jolle numero kuuluu, ja kieltäkää yhteydenotot. 02-5298080

      • höpöhöpö2

        Jos se olisi sen numero, miksi sitä ei löytyisi googlettamalla.


    • en vastaa en

      Sama juttu: Numerosta soitto ja tuntemattomista numeroista soittoonhan en vastaa, sehän voisi jopa maksaa jne.

      Sen voi hyvin koodata, mistä virastosta soitto on, jos se olisi jostain virastosta ja mitään syytä ei ole soittaa, ellei ihminen ole antanut puhelinnumeroaan omatoimisesti.

    • todellakaan ei käy

      On, taas ahdisteli 11.39 - ihan turha kuvitella, että kukaan vastaan tuntemattomaan numeroon nykyaikana, koska ei koskaan voi tietää, vaikka vastaaminen maksaisi jne.

    • adasdad

      minulle myös tuli soitto äsken tuosta numerosta, en vastannut. Tullut joskus aikaisemminkins

    • jaajaa1

      Soittoa tuli tästä ja sitä ennen 0236105121 :sta.. En vastannut kun tuntematon numero ja kellonaika oli ekan soiton tullessa 19.22 ja toisessa 20.50. Mikään yritys, millä olisi mulle oikeaa asiaa, ei varmasti soita näihin aikoihin.

      Sitä paitsi, ei tarvitsis 10 vaille 9 illall soitella yhtään mitään kenellekään ellei ole jokin hätä! Päästäisivät sieltä gallup- kyselijät ja myyjät kotio valmistautumaan seuraavaan päivään.. :)

    • PeeGee1

      Löysin tämän ketjun kun googlettelin myös kyseistä numeroa.

      VINKKI:

      Ainakin Android puhelimesta voit lisätä numeron suoraan hylättävien listalle, eli ei sen jälkeen vaivaa enää.

      Huijaus, myyjä tai galluppi, ihan sama. Listalle meni. Näitä riittää muutenkin.

    • ihmeellistä

      numerot 0236105121 ja 0265102210 ovat ilahduttaneet useasti. Ärsyyntyneenä sitten päätin vastata ja linjalta kuului kamalaa ääntä. Löin luurin kiinni. En ole vielä kerinnyt selvittää, montako euroa sain laskua vai selvisinkö säikähdyksellä.

      Mutta omituista on, että sen jälkeen olen saanut muutaman tekstarin omituisesta numerosta. Viestissä ei ole mitään linkkiä, ainoastaan numeroita ja kirjaimia sekaisin. Tämä siis tuli, kun päivitin ios7. Nämä eivät välttämättä liity toisiinsa, mutta laittaa nyt ihmetyttämään.

    • helpootus

      0236105121 soitti klo 18:29 en vastannut. Googlasin ja täällä ollaan. En missanut mitään tärkeää. En soita numeroon. Jos jollain on oikeata asiaa jättää yleensä viestin vastaajaan tai teksitiviestin jos numeroon ei vastata.

    • numero vaihtoon

      Tuosta mainitusta ja muutamasta muusta oudosta numerosta on tullut puheluja parin viikon aikana yhteensä varmaan viisikymmentä! En ole vastannut kun on ollut puhelin äänettömällä kaiket päivät... Ihan ihmisten aikoihin on soiteltu eli aamuyhdeksän jälkeen ja ennen iltakuutta. Olenkin tässä ihmetellyt kun eivät vaikuta miltään perus puhelinmyyjien numeroilta... Mutta ei liene mitään tärkeää eli voinen unohtaa koko asian ja vaihtaa samantien liittymää.

    • qwertymies2

      Eilen soitettiin tuosta numerosta neljä kertaa tunnin sisällä, en vastannut.
      Hmhh.

    • Ei näitä kiitos

      Eilen soitettiin, harmikseni en ehtinyt vastaamaan.

      Itsellä siis salainen liittymä, ja puhelinnumeron käytön olen kieltänyt tällaiseen joka paikassa, johon olen sen luovuttanut. Mielenkiinnosta olisin halunnut tietää, mikä firma noita tietoja luovuttaa, ainakin Elisalta soittelivat vaikka olin kieltänyt markkinointipuhelut Elisan omassa verkkopalvelussa. Yleensä kyllä siinä vaiheessa kun kyselee, mistä ovat numeron saaneet, niin tulee luuria korvaan - onneksi ko. firmaan soittamalla saa aina häirikön kiinni.

    • luurin johto kaulaan

      tänään soitti numerosta 02 361 05 121. pirahti kerran, en ehtinyt vastaamaan.

      • perskeles

        Sama juttu, nyt kolmas soitto


    • joka ikinen päivä...

      kannattaa kyseinen numero laittaa estolistalle niin pääsee ainakin yhdestä häiriköijjästä...

      • 045341995 epäil.

        http://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/mita-voi-tehda-hairikkopuheluille/

        Runsaslukuisesti on soiteltu numerosta 0453419925. Kun jotkin (en silti itse) ovat soittaneet takaisin tai vastanneet, ei ole kuulunut mitään ääntä, vaan toinen osapuoli on lyönyt luurin korvaan.

        Kyseessä on selvästi häirikkö. Tallentakaa tämä estolistalle. Telemarkkinointiliiton tietojen mukaan kyseessä ei ole puhelinmyyjä, mutta epäilyttävä soittaja.


    • 020202

      Tykkäävät soittaa illassa/iltapäivästä parisenkertaa nyt tässä kuluneen viikon ajan.. Mahtaa olla tärkeetä asiaa..

    • ugh...

      Hauskaa, että ovat saaneet samoista numeroista häiritä ihmisiä vuodesta 2009 saakka...

    • Hoh hoijaa

      Työpuhelimeen (kaiken lisäksi vielä asiakkaan liittymä ja puhelin työpaikalla) tullut nyt muutamana iltana kyseisestä numerosta puhelu. Ensiksi aattelin tietysti googlata, että mikä paikka ja sehän johdatti tähän keskusteluun.

      Voi luoja mitä palikoita täällä on!! Osa teistä ei edes vastaa puheluun ja sitten vingutte ja lähetätte jotain ihme palautteita yritykselle, että lopettaa "häirinnän". Kuinka vaikeaa se on, että jos puhelin soi niin vastaa siihen ja jos asia ei kiinnosta, niin sanoo sen ääneen! Sen sijaan pitää itkeä netissä, että yhyy, joku tekee työtänsä johon kuuluu ihmisten kontaktointi. Vastaaminen ei vaikuta mihinkään, ainoastaan soittamalla takaisin johonkin numeroon voi olla seurauksia (laskua ja niitä foliohattujen tiedonurkinta pelkoja). Jos siellä soittojärjestelmä nyt on juuri sinun kohdalla hieman sekaisin (osahan teistä vaan puhtaasti valehtelee), etkä kuule soittajaa, niin kyllä en varmaan yrittää uudelleen.

      Se minkä takia tälläisiä juttuja ei tehdä sähköpostilla, kirjeillä etc. vaan puhelimitse on, että se on tehokkain tapa niin vastauksien kuin kustannuksien puolesta. Voit lähettää sata mailia ja yhteenkään ei vastata tai soittaa 100 puhelua ja saada 10 haastattelua. Kirjeet nyt ovat vihonviimeinen tapa saada yhtään mitään aikaiseksi. Puhelin on edelleen paras työkalu, vaikkakin sosiaalinenmedia alkaa menemään siitä ohi, sillä monet antisosiaaliset puhelinkammoiset ihmiset tykkäävät vastata jokaiseen fb kyselyyn mikä vaan nokan eteen tulee.

      Teille valittajille haluan sanoa siis sen, että jos pelkäätte niin kauheasti vastata puhelimeen, niin siitä kannattaa luopua, loppuvat pelkotilat meinaan tykkänään. Ei kannata kuitenkaan ehdotella mitään "fiksuja" tapoja miten yrityksen tulisi omia töitään tehdä, sillä ei teillä ole kompetenssia tai ymmärrystä, mikä on oikeasti se paras tapa tehdä kyseistä työtä. Jos tämä viestini aiheutti sisäisenvalittajan esille tuloa, niin mene hetkeksi peilin eteen ja mieti, kuinka pienestä asiasta tässä loppupeleissä on kyse.

    • Kaaputin2

      Tuosta numerosta tuli äsken puhelu, johon ei ollut aikaa vastata. Eli edelleen häiriköivät iltaisin ihmisiä.

    • 0236105121

      Tuommoinen soitellut jo parin viikon ajan pari kertaa päivässä silloin tällöin, näköjään en ole ainoa.
      En ole vielä vastannut ja en kyllä vastaa.

    • Nyt jo ärsyyntynyt

      Minullakin on puhelin soinut eilisestä lähtien koko ajan ja soittajana on juurikin ollut nuo kaksi jo esille tullutta numeroa. Ihmeellistä, että on jo yli viisi vuotta jaksanut soitella ja häiriköidä ihmisiä.
      En ole kertaakaan vastannu ja minulla on salainen numero, joten tarvitsee varmaan kohta lähteä käymään poliisin paikeilla jossei lopu. Hemmetin sitkeää porukkaa vaikuttaa olevan! Ja vielä ihmeellisempää ettei kukaan viranomainen ole edes viidessä vuodessa mitenkään reagoinut tähän häiriköintiin!

      • 0236105121 !!!

        soitellu aina välillä pari kertaa päiväs pari viikon ajan, kertaakaa en oo vastannu. ymmärtäis jo lopettaaa


      • mielipiteet
        0236105121 !!! kirjoitti:

        soitellu aina välillä pari kertaa päiväs pari viikon ajan, kertaakaa en oo vastannu. ymmärtäis jo lopettaaa

        http://www.tellows-fi.com/num/0236105121
        Mielipidekyselyjä tai Saunalahden markkinoija, riippuen operaattoristasi.


      • Mistän tää
        mielipiteet kirjoitti:

        http://www.tellows-fi.com/num/0236105121
        Mielipidekyselyjä tai Saunalahden markkinoija, riippuen operaattoristasi.

        Mulle tuli hiljainen puh nrosta 0974790225 tänään vain toimistoääniä taustalta ! Joku opasti et veikkaus mut ei kai ne?


      • ei Veikkaus
        Mistän tää kirjoitti:

        Mulle tuli hiljainen puh nrosta 0974790225 tänään vain toimistoääniä taustalta ! Joku opasti et veikkaus mut ei kai ne?

        Veikkauksen asiakaspalvelun numeroita ovat 0200 55000 ja 0207 50750, joten ei mitenkään ole samalla asialla. LÄHES kaikki valtion virastot alkavat 020-numeroilla.

        Joku yksityinen soittaja on kyseessä, joko kotitalous (esim. virkavalta kotinumeroistaan) tai yritys.


    • miksi miksi miksi
    • loppuloppuloppuloppu

      Ainakin Windows Lumiassa,kun painat pitkään noita numeroita,niin voit asettaa ne estolistalle ja homma on sillä selvä.Loppu luritukset.

    • Ahistaa

      Äsken sieltä soiteltiin, kun vastasin mitään ei kuulunut ja puhelin katksesi.. Mikähän floppi palvelu tämäkin on. Haiskahtaa jotenki epäilyttävältä, puhelin löi aivan tilttiin soiton jälkeen :D Älkää VASTATKO!

    • Tuohtunut_23

      Minullekin on yritetty soittaa tästä kyseisestä numerosta EDELLEEN, vaikka ilmeisesti tämän keskustelun alusta on kulunut jo VUOSIA. Laitoin puhelimesta tämän kyseisen numeron hylättyjen puheluiden- listaan, kun jatkossa yrittää tämä numero soittaa, niin puhelimeni lyö automaattisesti luurin kiinni. Huh.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe