Kiitos Rikosylikonstaapeli Lassi Harala kunnollisesta poliisityöstä.
Sain eilen esitutkintamateriaalin ja se oli hyvin tehty.
Siellä oli myös yhden Salon poliisin eli vanhempi konstaapeli Markus Vainion tekemä kuulustelu, joka oli hyvä.
Markus Vainiolla on vain ongelmana nämä esimiehet, jotka eivät osaa töitään :)
Heti kun virka apuna vanhempi konstaapeli Markus Vainio tekee kuulustelua, niin homma toimii.
Kyse on vain siitä ettei Salossa ole päteviä tutkinnajohtajia.
Kun tutkinnnajohtajana toimi Komisario Stephan Sundqvist, niin ei hommasta tullut oikein mitään.
Salon poliisin pääongelma on kelvottomat komisariot
Loimaan poliisi teki hyvää työtä
52
1884
Vastaukset
- .....
Kerrotko vielä, mitä luki kansilehdellä ?
- -Malkku-
Kun se esitutkinta materiaali tuli, niin mitä siinä luki kansilehdellä ?
Kuka on vastaajana ja kuka on asianomistajana ?
Ja ihan mielenkiinnosta, mikä on rikosnimike ?
Kiitos jo etukäteen. - Markku Ahdeoja
-Malkku- kirjoitti:
Kun se esitutkinta materiaali tuli, niin mitä siinä luki kansilehdellä ?
Kuka on vastaajana ja kuka on asianomistajana ?
Ja ihan mielenkiinnosta, mikä on rikosnimike ?
Kiitos jo etukäteen.Törkeä kavallus
Törkeä väärentäminen
luottamusaseman väärinkäyttö
Nimiä en voi kertoa vielä.
asiakirja ei ole julkinen ennen syyttäjän päätöstä.
Voin vain todeta, että olen erittäin tyytyväinen.
Loimaan poliisi näytti miten poliisityö tehdään.
Salon poliisilla on ollut samaa aineistoa tutkittavana ja he syyttivät minua yhdessä epäillyn kavaltajan kanssa vai mitä komisario Sundqvist.
Minä en ole epäilty vaan Aksel ja RAuha Jokinen kuolinpesien tilanhoitaja, kirjanpitäjä ja pesänselvittäjä/jakaja.
Salon poliisihan toimi näiden kanssa yhdessä ja Komisario Läksy ja Ylikonstaapeli Olkinuora vaativat minulta rahaa, kun eivät halunneet tutkia rikoksia.
Komisario Läksy miksi et tutkinut rikosta?
Lahjottiinko sinut vai etkö osannut?
Mikä siinä oli ? Noh. - -Malkku-
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Törkeä kavallus
Törkeä väärentäminen
luottamusaseman väärinkäyttö
Nimiä en voi kertoa vielä.
asiakirja ei ole julkinen ennen syyttäjän päätöstä.
Voin vain todeta, että olen erittäin tyytyväinen.
Loimaan poliisi näytti miten poliisityö tehdään.
Salon poliisilla on ollut samaa aineistoa tutkittavana ja he syyttivät minua yhdessä epäillyn kavaltajan kanssa vai mitä komisario Sundqvist.
Minä en ole epäilty vaan Aksel ja RAuha Jokinen kuolinpesien tilanhoitaja, kirjanpitäjä ja pesänselvittäjä/jakaja.
Salon poliisihan toimi näiden kanssa yhdessä ja Komisario Läksy ja Ylikonstaapeli Olkinuora vaativat minulta rahaa, kun eivät halunneet tutkia rikoksia.
Komisario Läksy miksi et tutkinut rikosta?
Lahjottiinko sinut vai etkö osannut?
Mikä siinä oli ? Noh.Mikä siinä oli ? Noh.
- outo hiippari
-Malkku- kirjoitti:
Mikä siinä oli ? Noh.
Tärkeät asiat esiin.
- oikii
outo hiippari kirjoitti:
Tärkeät asiat esiin.
Yhteenvetona kirjoituksiesi perusteella on se, että olet selvittänyt 2.1 milj. euron rikoksen, josta sinulla on varma näyttö.
- kysyjä salosta
oikii kirjoitti:
Yhteenvetona kirjoituksiesi perusteella on se, että olet selvittänyt 2.1 milj. euron rikoksen, josta sinulla on varma näyttö.
Tärkeät asiat esiin.
- Elo Ton
kysyjä salosta kirjoitti:
Tärkeät asiat esiin.
Miten tämä juttu edistyy ?
- kerropa meille
Elo Ton kirjoitti:
Miten tämä juttu edistyy ?
Niin Markku! Kerropa meille miten tässä kävi. Jo syksyllähän asian piti mennä oikeuteen ... kuitenkin ainoa tuomittu josta olemme kuulleet olet sinä.
Niin että kerropa meille nyt kuinka kävi! - Loimaan liitto
kerropa meille kirjoitti:
Niin Markku! Kerropa meille miten tässä kävi. Jo syksyllähän asian piti mennä oikeuteen ... kuitenkin ainoa tuomittu josta olemme kuulleet olet sinä.
Niin että kerropa meille nyt kuinka kävi!Alussa Jumala loimaan ja taivaan ja vain Markku käveleskeli vettenpäällä.
- Markku Ahdeoja
Loimaan liitto kirjoitti:
Alussa Jumala loimaan ja taivaan ja vain Markku käveleskeli vettenpäällä.
Ette näköjään millään ymmärrä ettei Suomessa oikeuslaitos kykene selvittämään yhtäkään asiaa muutamassa kuukaudessa.
Loimaan poliisin tutkinta on tehty ja nyt asia on syyteharkinnassa syyttäjällä. Hän pitää sitä syyteharkinnassa pitkään ja kerron, kun sieltä tulee päätös.
Suomihan saa jatkuvasti tuomioita ihmisoikeustuomioistuimelta, koska kaikki kestää niin kauan.
Suomessa on typillistä että rikos vanhenee ennekuin se tulee edes käsittelyyn.
Meillä on jo nyt yksi tapaus taas vanhentunut vaikka sitä on jo poliisissakin käsitelty vuonna 2005 ensimmäisen kerran. Mutta kun Salon poliisi ei osaa työtään, niin eihän hommat silloin suju.
Heidän mokien paikkailu vie myös vuosia - Loimaa rules OK
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Ette näköjään millään ymmärrä ettei Suomessa oikeuslaitos kykene selvittämään yhtäkään asiaa muutamassa kuukaudessa.
Loimaan poliisin tutkinta on tehty ja nyt asia on syyteharkinnassa syyttäjällä. Hän pitää sitä syyteharkinnassa pitkään ja kerron, kun sieltä tulee päätös.
Suomihan saa jatkuvasti tuomioita ihmisoikeustuomioistuimelta, koska kaikki kestää niin kauan.
Suomessa on typillistä että rikos vanhenee ennekuin se tulee edes käsittelyyn.
Meillä on jo nyt yksi tapaus taas vanhentunut vaikka sitä on jo poliisissakin käsitelty vuonna 2005 ensimmäisen kerran. Mutta kun Salon poliisi ei osaa työtään, niin eihän hommat silloin suju.
Heidän mokien paikkailu vie myös vuosiaYhteenvetona kirjoituksiesi perusteella on se, että olet selvittänyt 2.1 milj. euron rikoksen, josta sinulla on varma näyttö.
- tottakai....
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Ette näköjään millään ymmärrä ettei Suomessa oikeuslaitos kykene selvittämään yhtäkään asiaa muutamassa kuukaudessa.
Loimaan poliisin tutkinta on tehty ja nyt asia on syyteharkinnassa syyttäjällä. Hän pitää sitä syyteharkinnassa pitkään ja kerron, kun sieltä tulee päätös.
Suomihan saa jatkuvasti tuomioita ihmisoikeustuomioistuimelta, koska kaikki kestää niin kauan.
Suomessa on typillistä että rikos vanhenee ennekuin se tulee edes käsittelyyn.
Meillä on jo nyt yksi tapaus taas vanhentunut vaikka sitä on jo poliisissakin käsitelty vuonna 2005 ensimmäisen kerran. Mutta kun Salon poliisi ei osaa työtään, niin eihän hommat silloin suju.
Heidän mokien paikkailu vie myös vuosiaMutta totuushan on se, että Loimaan poliisi teki pöytäkirjan koska laki niin määrää ja syyttäjä tekee TJP:n, eli tutkimatta jättämis päätöksen koska Loimaankin poliisin mielestä kyseessä on MT-potilaan harhainen tuotos. Mutta etkös makeseko edes häpeä taas kun tuhlasit yhteiskunnan resursseja vain, koska jätit lääkkeesi ottamatta?
- menee!
tottakai.... kirjoitti:
Mutta totuushan on se, että Loimaan poliisi teki pöytäkirjan koska laki niin määrää ja syyttäjä tekee TJP:n, eli tutkimatta jättämis päätöksen koska Loimaankin poliisin mielestä kyseessä on MT-potilaan harhainen tuotos. Mutta etkös makeseko edes häpeä taas kun tuhlasit yhteiskunnan resursseja vain, koska jätit lääkkeesi ottamatta?
Nyt on Markku hetken tyytyväinen, kun on papereita Loimaalla naputeltu. Voi sitä syyttäjä parkaa, joka tekee sen syyttämättä jättämispäätöksen.
Nimittäin välittömästi alkaa tällä palstalla Markku senjälkeen suoltamaan paskaa syyttäjän niskaan! Korruptoitunut syyttäjä blaablaablaa, hyväveli blaablaablaa, kaltoinkohdeltuMarkkuAhdeojaparka blaablaablaa jne... Näin se tulee menemään!
Kyllä ne jorinat on jo kuultu ja tiedetään etukäteen, vai mitä Markku? - ?????
Markku, ihan varmasti?
- toivottasti edes...
Susta ei saa suoraselkäistä kirveelläkään!!!! Vai mitä mieltä olet sellaisesta tyypistä, joka netissä haukkuu nimeltä mainiten henkilöitä joiden kanssa on ollut näkemyseroja!!!??? Sä et ole minkään asteinen tuomari tai lakimies, joten olisit jo aiemmin jättänyt ne asiat ammattilaisille. Samoin se, kun et pysty kantamaan vastuuta teoistasi joista käräjäoikeus langetti sulle tuomioita!!! Miten kusipää liero edes kehtaat kirjoittaa samassa yhteydessä suoraselkäisyydestä ja susta vastuunpakoilijasta!!!! VOI SAATANA ETTEN PAREMMIN SANOIS!!!! HÄPEÄISIT EDES!!!! HYI PERKELE ETTÄ OLET OKSETTAVA LIERO!!!!
- Vai muliisipohku
toivottasti edes... kirjoitti:
Susta ei saa suoraselkäistä kirveelläkään!!!! Vai mitä mieltä olet sellaisesta tyypistä, joka netissä haukkuu nimeltä mainiten henkilöitä joiden kanssa on ollut näkemyseroja!!!??? Sä et ole minkään asteinen tuomari tai lakimies, joten olisit jo aiemmin jättänyt ne asiat ammattilaisille. Samoin se, kun et pysty kantamaan vastuuta teoistasi joista käräjäoikeus langetti sulle tuomioita!!! Miten kusipää liero edes kehtaat kirjoittaa samassa yhteydessä suoraselkäisyydestä ja susta vastuunpakoilijasta!!!! VOI SAATANA ETTEN PAREMMIN SANOIS!!!! HÄPEÄISIT EDES!!!! HYI PERKELE ETTÄ OLET OKSETTAVA LIERO!!!!
mutta sinä musikuhkumuupähky molottaja haukut nimimerkin takana henkilöä nimeltä mainiten. HYI HÄPEÄ ITSE SAHKUMUUTANA!
Ja tämä näköjään tarttu vielä HEHKUMULUVETTI. - syyttäjä?
menee! kirjoitti:
Nyt on Markku hetken tyytyväinen, kun on papereita Loimaalla naputeltu. Voi sitä syyttäjä parkaa, joka tekee sen syyttämättä jättämispäätöksen.
Nimittäin välittömästi alkaa tällä palstalla Markku senjälkeen suoltamaan paskaa syyttäjän niskaan! Korruptoitunut syyttäjä blaablaablaa, hyväveli blaablaablaa, kaltoinkohdeltuMarkkuAhdeojaparka blaablaablaa jne... Näin se tulee menemään!
Kyllä ne jorinat on jo kuultu ja tiedetään etukäteen, vai mitä Markku?http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poliisipomo päivysti vapun 17 promillessa 8211 ei syytettä/1135249198426
- mieltä edellisestä
Vai muliisipohku kirjoitti:
mutta sinä musikuhkumuupähky molottaja haukut nimimerkin takana henkilöä nimeltä mainiten. HYI HÄPEÄ ITSE SAHKUMUUTANA!
Ja tämä näköjään tarttu vielä HEHKUMULUVETTI.nimettömänä muita nimeltä haukkuvasta kusipäästä. Ilmeisesti ko tyyyppi on niin narsisti, että ei tajua tekevänsä itse vielä törkeämpää kuin mistä Markkua syyttää. Omalla nimellä saa ihan vapaasti haukkua muita nimeltä mainittuja henkilöitä, koska silloin ottaa muös vastuuta, mutta nämä edellisen kirjoittajan kaltaiset, kuten "jukaraishullu", voisivat vetää itsensä vessasta alas (paska kuuluu viemäriin). Nimettämiä saa haukkua nimettömänäkin, mutta nimettömän ei kannata nimiä mainita.
- kusen sun päälles...
mieltä edellisestä kirjoitti:
nimettömänä muita nimeltä haukkuvasta kusipäästä. Ilmeisesti ko tyyyppi on niin narsisti, että ei tajua tekevänsä itse vielä törkeämpää kuin mistä Markkua syyttää. Omalla nimellä saa ihan vapaasti haukkua muita nimeltä mainittuja henkilöitä, koska silloin ottaa muös vastuuta, mutta nämä edellisen kirjoittajan kaltaiset, kuten "jukaraishullu", voisivat vetää itsensä vessasta alas (paska kuuluu viemäriin). Nimettämiä saa haukkua nimettömänäkin, mutta nimettömän ei kannata nimiä mainita.
Meillä on sehkumukopäämaken kanssa se ero, että mä en ole mielenterveyspotilas ja tajuan minkä häirikön saisin riesakseni jos kertoisin kuka olen...Te sairaat sekopäät kun ette sellaisia asioita ymmärrä niin älkää ottako kantaa....Ja johan idioottikin näkee että sekomakella ei asiat ole ollenkaan hyvin...
- Lyyyra
-Malkku- kirjoitti:
Kun se esitutkinta materiaali tuli, niin mitä siinä luki kansilehdellä ?
Kuka on vastaajana ja kuka on asianomistajana ?
Ja ihan mielenkiinnosta, mikä on rikosnimike ?
Kiitos jo etukäteen.erwtiouytrghjik
- Pieni´laps kyselee
kysyjä salosta kirjoitti:
Tärkeät asiat esiin.
Tärkeät asiat tulee ilmi Markku Ahdeojan blogista. Ei kun lukemaan vaan. Ei tarvii tulitikusta juttua rakentaa kun helpomminkin asian saa selville.
http://markkuahdeoja.blogit.fi/yksi-rikosilmoituksista-joka-on-tutkinnan-alla/
- lähteekö?
Jos loimaan poliisi noin hyvässä maineessa se pystyy Mikkelinkin katastroffin selvittämään. Antalainen ja kumppanit ovat tuonneet Mikkelin poliisilaitoksen ongelmia näyttävästi esille.
http://www.anttalainen.com
Kolme poliisijohtajaa surmannut itsensä.
1. Poliisiylitarkastaja Jouni Välkki menetti henkensä selvittämättömän tapauksen johdosta? Pitää paikkansa.
2. Ex-poliisiylijohtaja Markku Salminen ajettiin kuolemaan? Pitää paikkansa. Salmisen veli vahvisti myös asian iltalehdelle veljensä kotalosta.
3. Poliisiylijohtaja Mikko paatero kävi reilu vuosi sitten kriisikokouksessa heti poliisiylitarkastaja Jouni Välkin itsemurhan jälkeen? Pitää paikkansa.
4. Jukaraisen/Välkin vastapuolet antoivat asian Suomen kuvalehdelle reilu vuosi sitten Joulukuusa? Pitää paikkansa.
5. Mikkelin lupapalvelun apulaispoliisipäälikköä oli kutusuttu julkiseen tapaamiseen useita kertoja viimeisen kolmen vuoden aikana tapauksen johdosta? Pitää paikkansa.
6.Jukarainen kieltätynyt tulemasta toimittajien eteen? Pitää paikkansa.
7. Jukaraisen ongelmat alkoivat samaan aikaan Helsingin huumepoliisien ongelmien kanssa? Pitää paikkansa
8. Supon ex-johtaja Seppo Nevala Surmasi itsensä. Läheisille ennenaikainen kuolema tuli yllätyksenä? Pitää paikkansa.
Tätä totuuslistaa voisi jatkaa loputtomiin ja vastaus olisi kaikkiin kysymyksiin: Pitää paikkansa.
http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2009/02/miksi-poliisiministeri-vaikenee.html- oikein on?
Tää juttu on nyt sitten liitetty näköjää lähes jokaiseen ketjuun tällä palstalla. Mitä vittua tämä pelle oikein nyt hakee tällä palstaterrorilla? Menehän taliaivo välillä nysväämään jotain muuta, vaikka itseäsi. Minkälainen oli suhteesi äitiisi, kysyisi Freud...
- soppatykki iy
oikein on? kirjoitti:
Tää juttu on nyt sitten liitetty näköjää lähes jokaiseen ketjuun tällä palstalla. Mitä vittua tämä pelle oikein nyt hakee tällä palstaterrorilla? Menehän taliaivo välillä nysväämään jotain muuta, vaikka itseäsi. Minkälainen oli suhteesi äitiisi, kysyisi Freud...
Surullista, kun Ahdeoja ei itse tajua, että puurot ja vellit ovat menneet sekaisin jo vuosia sitten.
- Girena
soppatykki iy kirjoitti:
Surullista, kun Ahdeoja ei itse tajua, että puurot ja vellit ovat menneet sekaisin jo vuosia sitten.
kerropa meille nyt kuinka kävi ?
- oli syksyllä
No niin, tämä Loimaan poliisin tutkinta meni syyteharkintaan syksyllä. Mitenkäs Make on käynyt?
- käy
Mitenkäs on käynyt?
- markku ahdeoja
käy kirjoitti:
Mitenkäs on käynyt?
Suomen oikeusjärjestelmä on hidas.
Suomihan on saanut siitä useita tuomioita EIT:stä
Joten pyöritellään peukaloita - -Malkku-
markku ahdeoja kirjoitti:
Suomen oikeusjärjestelmä on hidas.
Suomihan on saanut siitä useita tuomioita EIT:stä
Joten pyöritellään peukaloitaLoimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen ?
- Jumala Loimaan
-Malkku- kirjoitti:
Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen ?
Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...
Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi? - kukamitähä ?
Jumala Loimaan kirjoitti:
Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...
Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi?Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi?
- Kartsa Juuri
kukamitähä ? kirjoitti:
Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi?
Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...
Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi? - sasse nn
Kartsa Juuri kirjoitti:
Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...
Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi?Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen?
- gg-mies
sasse nn kirjoitti:
Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen?
Jokos syyttäjä on nostanut syytteen?
- Kysyjä Salosta
gg-mies kirjoitti:
Jokos syyttäjä on nostanut syytteen?
Onkos tullut syyttämättäjättämispäätös noista Loimaan poliisin tutkinnoista ?
Vaiko muita vastoinkäymisiä kuten joku tuomio kenties ? - Hah hah HAA
Kysyjä Salosta kirjoitti:
Onkos tullut syyttämättäjättämispäätös noista Loimaan poliisin tutkinnoista ?
Vaiko muita vastoinkäymisiä kuten joku tuomio kenties ?Loimaallakin on jo estutkinta päättynyt, miten on, lähteekö syyttäjä syyttämään ? Vai tuleeko taas TP ja SJP ?
- Joko ?
Hah hah HAA kirjoitti:
Loimaallakin on jo estutkinta päättynyt, miten on, lähteekö syyttäjä syyttämään ? Vai tuleeko taas TP ja SJP ?
Niin niin, on todisteet, on tunnustukset, kaikki on ihan selvää ...
- teettyyy
Joko ? kirjoitti:
Niin niin, on todisteet, on tunnustukset, kaikki on ihan selvää ...
miten tämä asia edistyy ?
- serries
teettyyy kirjoitti:
miten tämä asia edistyy ?
No niin, tämä Loimaan poliisin tutkinta meni syyteharkintaan syksyllä, mites kävi ?
- erkki j. jolo
serries kirjoitti:
No niin, tämä Loimaan poliisin tutkinta meni syyteharkintaan syksyllä, mites kävi ?
paperia koneeseen vaan ja ilmoituksia tekemään.
- Miten kävi?
Tämä juttu meni sinun mukaasi syyteharkintaan jo syksyllä, siis puolisen vuotta sitten. Mitenkäs kävi?
- mitäs mä sanoin!!!!!
Selvä juttu!!! Loimaan poliisi ja syyttäjä ovat hyväveli järjestössä Salon poliisin kanssa ja jättivät tutkimatta jutun ja syyttäjä teki syyttämättä jättämis päätöksen kun sekin on samoja hyviä veljiä:) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...mahtaa sekomakea vituttaa kun tuli luvattua että nyt loppuu ininä mutta ei kykene pitämään lupaustaa kun tänne kirjoittelu on ainoa keino purkaa sekavaa mieltään:) Menis oikeasti ammattiauttajalle niin ei tarviis edes tätä vitsipalstaa...hahahahahahahahahahahah
- Juuri niin
mitäs mä sanoin!!!!! kirjoitti:
Selvä juttu!!! Loimaan poliisi ja syyttäjä ovat hyväveli järjestössä Salon poliisin kanssa ja jättivät tutkimatta jutun ja syyttäjä teki syyttämättä jättämis päätöksen kun sekin on samoja hyviä veljiä:) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...mahtaa sekomakea vituttaa kun tuli luvattua että nyt loppuu ininä mutta ei kykene pitämään lupaustaa kun tänne kirjoittelu on ainoa keino purkaa sekavaa mieltään:) Menis oikeasti ammattiauttajalle niin ei tarviis edes tätä vitsipalstaa...hahahahahahahahahahahah
Mutta kukas taas tuomittiinkaan ?
- Edistavää
Juuri niin kirjoitti:
Mutta kukas taas tuomittiinkaan ?
miten edistyy ?
- sjp?
Tämänhän piti mennä syyteharkintaan jo syksyllä. Nyt on jo pääsiäinen eikä mitään uutta ole kuulunut.
Onko asia vielä syyttäjällä vai onko jo tullut syyttämättäjättämispäätös?- Markku Ahdeoja
Suomen oikeusjärjestelmäkatsos on tällainen.
Syyteharkinta on ollut jo pitkään. Minulle kerrottiin ensin maaliskuussa, sitten huhtikuun lopussa.
Juuri tästähän Suomen oikeusjärjestelmässä on kyse.
Ihmiset eivät tajua kuinka huonosti se toimii ja kuinka epävarma se on.
Pitää muistaa että olen itse ollut yhden jutun kimpussa 6 vuotta ja nettikeskusteluissa vuodesta 2009 alkupulelta.
Eli vain murto osan siitä ajasta mitä olen tätä yhtä juttua työstänyt. Tavallaan hyvä puoli on ettei vanheneminen ole vielä oikeastaan alkanut, koska rikos jatkuu tänäkin päivänä.
Minulla on siis aikaa vielä syytteen nostamiselle ainakin vuoteen 2020.
Tiedän tapauksen, jossa perintöriidat alkoivat 1970-luvulla ja ratkaisu tuli muutama vuosi sitten. Tosin riidat jatkuvat tiekiistoina ja muina pieninä erimielisyyksinä.
Rikoksen tekoaikakin on sentään jo yli 40 vuotta. Kyse on Suomen rikoshistorian mahdollisimmasta pisinaikaisesta huijausten sarjasta.
Suomen oikeusjärjestelmän huonoudestahan te ette halua tietää, koska haluatte uskoa sen jostain kumman syystä olevan yksi maailman parhaista. Minäkin haluaisin sen olevan. Toivoisin sen edes olevan Eu-maiden keskitasoa, mutta se ei ole lähimainkaan sinnepäin.
On absudia kuinka yhtenä maailman vähiten korruptoituneimpana maana meillä voi olla yksi Eu-maiden heikoin oikeusjärjestelmä. Meidän ihmisoikeustilanne on Eu-maiden heikoimmasta päästä. Käytännön oikeus Suomessa on hyvin epäoikeudenmukainen ja virheille altis. - Make sekoilee taas
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Suomen oikeusjärjestelmäkatsos on tällainen.
Syyteharkinta on ollut jo pitkään. Minulle kerrottiin ensin maaliskuussa, sitten huhtikuun lopussa.
Juuri tästähän Suomen oikeusjärjestelmässä on kyse.
Ihmiset eivät tajua kuinka huonosti se toimii ja kuinka epävarma se on.
Pitää muistaa että olen itse ollut yhden jutun kimpussa 6 vuotta ja nettikeskusteluissa vuodesta 2009 alkupulelta.
Eli vain murto osan siitä ajasta mitä olen tätä yhtä juttua työstänyt. Tavallaan hyvä puoli on ettei vanheneminen ole vielä oikeastaan alkanut, koska rikos jatkuu tänäkin päivänä.
Minulla on siis aikaa vielä syytteen nostamiselle ainakin vuoteen 2020.
Tiedän tapauksen, jossa perintöriidat alkoivat 1970-luvulla ja ratkaisu tuli muutama vuosi sitten. Tosin riidat jatkuvat tiekiistoina ja muina pieninä erimielisyyksinä.
Rikoksen tekoaikakin on sentään jo yli 40 vuotta. Kyse on Suomen rikoshistorian mahdollisimmasta pisinaikaisesta huijausten sarjasta.
Suomen oikeusjärjestelmän huonoudestahan te ette halua tietää, koska haluatte uskoa sen jostain kumman syystä olevan yksi maailman parhaista. Minäkin haluaisin sen olevan. Toivoisin sen edes olevan Eu-maiden keskitasoa, mutta se ei ole lähimainkaan sinnepäin.
On absudia kuinka yhtenä maailman vähiten korruptoituneimpana maana meillä voi olla yksi Eu-maiden heikoin oikeusjärjestelmä. Meidän ihmisoikeustilanne on Eu-maiden heikoimmasta päästä. Käytännön oikeus Suomessa on hyvin epäoikeudenmukainen ja virheille altis.> Minulla on siis aikaa vielä syytteen nostamiselle ainakin vuoteen 2020.
Olethan kertonut että olet jo nostanut syytteen.
Puhuitko paskaa silloin vai nyt? Vaiko kummallakin kerralla? - Miten oikeudessa käv
Make sekoilee taas kirjoitti:
> Minulla on siis aikaa vielä syytteen nostamiselle ainakin vuoteen 2020.
Olethan kertonut että olet jo nostanut syytteen.
Puhuitko paskaa silloin vai nyt? Vaiko kummallakin kerralla?Miten oikeudessa kävi ?
- ---------- 4
Miten oikeudessa käv kirjoitti:
Miten oikeudessa kävi ?
Miksi olet käräjillä kunnianloukkauksesta, vaikka tutkit 2 miljoonan katoamista ihan muualta ?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, vaikka vastausta en saakkaan koskaan, vain seli-seli-seliselityksiä ihan jostain muusta. - Markku Ahdeoja
---------- 4 kirjoitti:
Miksi olet käräjillä kunnianloukkauksesta, vaikka tutkit 2 miljoonan katoamista ihan muualta ?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, vaikka vastausta en saakkaan koskaan, vain seli-seli-seliselityksiä ihan jostain muusta.http//markkuahdeoja.blogit.fi
- Alastarolta
Loimaan Poliisin ongelma on turhautuneisuus ja siitä johtuva piittaamattomuus, asioita vähätellään - paisutellaan riippuen siitä mikä on oma etu.
Syyksi voi olettaa osittain Varsinais-Suomen Poliisilaitoksen sisäisen mielialan, byrokratian kasvattamisen, Paperipäälliköiden ja Byrokratiaherrojen virkojen perustamiset.
Tietenkin Poliisilla on laaja ja toimiva Toveripiiri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427