Voisitko Teuvo Suni

tarkkaavainen2

kirjoittaa sanasta sanaan sinun "piikkipensaskirjastasi " muutaman kohdan, joissa kirjoitat kutakuinkin tällaista:

Saatanan valtakauden lopullista alkamista pidättivät Totuuden Hengen saaneet Kristukxen todistajat, ja kun heistä viimeisenä apostoli Johannes kuoli. ei ollut Henkeä enää maan päällä, vaan se palasi sinne, mistä oli tullutkin.

Ja niin voimme verrata "oopiasi" tämän vuoden kirjoituksiisi, Raamatun kirjoituksiin ja myös kristillisen seurakunnan tunnustetusti hyväksyttyihin historian kirjoituksiin ja saada lopullinen selko, oletko väitteittesi
takana vai kaatuvatko oppisi apostoli Johanneksesta ja Pyhän Hengen olemisesta Kristuksen omissa kautta vuosisatojen.

17

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimerkkierkki

TS;n kirjoitukset ovat vailla totuuden häivää, mies projisoi omia ongelmiaan ja katkeruuksiaan kristillistä seurakuntaa vastaan. eli hän on täysin vastustajan eli Saatanan käytössä. eihän mitään muuta johtopäätöstä voi tehdä. Kuka on syyttäjä? Raamattu vastaa....

TS n räikeä tyyli ja häikäilemättömyys kertoo kyllä mistä on kysymys, ei sitä juuri tarvitse sen kummemmin enää tutkia...

• Hänhän

että Tepi kaikkoaa eikä vastaa. Onhan hän ennenkin sen tehnyt jo monta kertaa

• nimerkkierkki

että TS saisi vielä oikean katumuksen armon ja voisi palata nöyränä takaisin seurakunnan yhteyteen pienenä armon kerjäläisenä, jos ehkä vielä voisi elämän tielle päästä.

sitä kaikki toivokaamme ja muistakaamme vaikka iltarukouksessa, aamen.

• nimerkkierkki kirjoitti:

että TS saisi vielä oikean katumuksen armon ja voisi palata nöyränä takaisin seurakunnan yhteyteen pienenä armon kerjäläisenä, jos ehkä vielä voisi elämän tielle päästä.

sitä kaikki toivokaamme ja muistakaamme vaikka iltarukouksessa, aamen.

rukoilemista alkuperäisen Raimon sanoin:

"Jeesuksen Kristuksen nimessä sanon sinulle:
        Onko henki, joka kirjoitutat Teuvo Sunin kautta
        Jeesuksen veri, Pyhä ja synneistä puhdistava
        Jumalan Pojan veri."

• nimerkkierkki
        TeuvoSuni kirjoitti:

rukoilemista alkuperäisen Raimon sanoin:

Jumalan Pojan veri."

sinulla on nyt niin paha olla kun joulukin on taas käsillä ja ihmiset herkistyy kuka mitenkin, mutta sinulla on paha olla kun et voi iloita niin kuin muut. (vaikka oikeasti vain harvat silti iloitsee, on paljon muitakin joita joulu ahdistaa ja on aivan pakko riehua alkoholin kanssa ja jopa pahoinpidellä omaa perhettä, kumma kyllä, että sinä näyttäisit olevan yhdessä rintamassa näiden raivoisien kanssa näin joulun aikana?)

On se harmi kun ei voi edes hyvällä musiikilla hoitaa itseään, kun on tullut sekin silta takana poltettua omassa oikeaoppisuuden helvetissä missä valtettavasti eksyttävän uskonnollisen hengen takia olet. Mutta ei hätää sieltä voit vieläkin pelastua nöyrtymällä Jumalan edessä ja tekemällä tosi parannuksen tunnustaen erheesi ja suostumalla pieneksi, heikoksi armonkerjäläiseksi.

• nimerkkierkki kirjoitti:

sinulla on nyt niin paha olla kun joulukin on taas käsillä ja ihmiset herkistyy kuka mitenkin, mutta sinulla on paha olla kun et voi iloita niin kuin muut. (vaikka oikeasti vain harvat silti iloitsee, on paljon muitakin joita joulu ahdistaa ja on aivan pakko riehua alkoholin kanssa ja jopa pahoinpidellä omaa perhettä, kumma kyllä, että sinä näyttäisit olevan yhdessä rintamassa näiden raivoisien kanssa näin joulun aikana?)

On se harmi kun ei voi edes hyvällä musiikilla hoitaa itseään, kun on tullut sekin silta takana poltettua omassa oikeaoppisuuden helvetissä missä valtettavasti eksyttävän uskonnollisen hengen takia olet. Mutta ei hätää sieltä voit vieläkin pelastua nöyrtymällä Jumalan edessä ja tekemällä tosi parannuksen tunnustaen erheesi ja suostumalla pieneksi, heikoksi armonkerjäläiseksi.

että Saatanasta kaikki se on pahaa, mikä ei ole hänen tekopyhästä hengestä lähtöisin.

Ja mitä musiikkiin tulee, löysin täältä netistä hyvää jazzia, joka nytkin soi tässä taustalla.

• joku jostakin
        TeuvoSuni kirjoitti:

että Saatanasta kaikki se on pahaa, mikä ei ole hänen tekopyhästä hengestä lähtöisin.

Ja mitä musiikkiin tulee, löysin täältä netistä hyvää jazzia, joka nytkin soi tässä taustalla.

soittajat, jotka sointuja sinun korvillesi tarjoavat, saatanan palvelijoita?

• joku jostakin kirjoitti:

soittajat, jotka sointuja sinun korvillesi tarjoavat, saatanan palvelijoita?

sillä hän ajoi minusta ulos Saatanan pahan hengen jo kohta 22 vuotta sitten, joten minua ei kenenkään tarvitse musiikilla lohduttaa.

• joku jostakin
        TeuvoSuni kirjoitti:

sillä hän ajoi minusta ulos Saatanan pahan hengen jo kohta 22 vuotta sitten, joten minua ei kenenkään tarvitse musiikilla lohduttaa.

sallii sinun nauttia jonkun soittamasta musiikista, vaikka tämä olisi sinun mielestäsi saatanan palvelija?
        Sen sijaan jollekulle toiselle se on vain haitallista lohdutusta ja turhaa ajanhukkaa, koska on poissa Jumalan mielen mukaisen pelastuksen tien etsimisestä?

• joku jostakin kirjoitti:

sallii sinun nauttia jonkun soittamasta musiikista, vaikka tämä olisi sinun mielestäsi saatanan palvelija?
        Sen sijaan jollekulle toiselle se on vain haitallista lohdutusta ja turhaa ajanhukkaa, koska on poissa Jumalan mielen mukaisen pelastuksen tien etsimisestä?

kirjoittaneesi totuutta:

"Sen sijaan jollekulle toiselle se on vain haitallista lohdutusta ja turhaa ajanhukkaa, koska on poissa Jumalan mielen mukaisen pelastuksen tien etsimisestä?"

Tässähän toteutuu juuri se sama, kuin Saulinkin kohdalla. Sillä ei Daavidin soitto tuonut hänelle JUmalan Henkeä takaisin, vaan hetkellisesti lohdutti Hengen herjaukseen syyllistynyttä kuningasta.

• sai alkunsa 300-luvulta, kun se näytti Rooman keisatille, Konstantinukselle, taivaalla ristinmerkin ja teki selväksi, että tuon merkin alla sinun maailmanvalloituksesi tulevat onnistumaan.

Siksi miekkoihinkin valettiin teksti: "Herran nimeen, Aamen."

Nyt toivon sinun ilmoittavan minulle vaikkapa yhden sellaisen ihmisen nimen, joka on minua ennen nämäkin Saatanan petolliset tunnusteot tälle kansalle paljastanut:

Ei ole tämänkään kansan joukossa ainuttakaan lahkoa, jonka paimenet
      ja kellokkaat eivät Jumalan paaduttamina Totuuden Henkeä
      kiroaisi tällä galatalaiskirjeen jakeella:

"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin
      meidän julistamaamme - vaikkapa me itse tai vaikka taivaan
      enkeli - hän olkoon kirottu.

"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella
      voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä Hänen
      vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska
      he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut."

Yksi petollinen tunnusteko on ylitse kaikkien muiden, ja se
      on nämä ihmiskäsin tehdyt temppelit, joita on tähänkin maahan
      noussut, ja vieläpä jokaisen paikkakunnan arvokkaimmalle
      paikalle, kuin kansanlaulun tapaan:

"Kalliolle kukkulalle rakennan minä majani,
      tule sinne pappi rakas asumaan minun kanssani.
      Ellen minä sinua saa, lähden kauas pois,
      muille maille vierahille, ettet minua nähdä vois."

Mutta eipä ole Saatanan tarvinnut pois lähteä, kun kaikki muutkin
      maat ovat ottaneet hänet iloiten vastaan. Ja niin koko ihmiskunta
      saa näiden Saatanan synagogien loistoa ihailla Vatikaani
      loistosta köyhän Afrikan peltitemppeleihin.

Ja rahaa ei niissä ole säästetty, koska sitä tämän maailman
      jumalalla on mielin määrin oman loistonsa ylläpitämiseen, mutta
      ei nälkää näkevien auttamiseen. kun tuhansia ihmisiä joka päivä
      maailmassa kuolee nälkään Joten ei ole ihme, että se yritti
      näiden isännyyttä kerran Jeesuksellekin tarjota, mutta turhaan:

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun
      valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa
      sen kenelle tahdon. Jos kumarrat minua tämä kaikki on sinun."

Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, patriarkat,
      metropoliitat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät,
      saarnaajat, kaatajat ja kastajat. Jotka varsin pian saivat aikaan
      petollisimman tunnusteon rinnalle petollisimman ihmeen, kun
      sai pari miljardia maailman ihmistä uskomaan, että nämä ovat
      Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa huoneita, vaikka näin
      selvästi on totuus ilmoitettu:

"Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän,
      joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä
      temppeleissä.
      Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi
      jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun."

"Ensimmäisellä liitolla oli siis jumalanpalvelusta koskevat
      säädöksensä ja pyhäkkö maan päällä."

Mutta Uuden liiton temppeleistä hän on Henkensä kanssa pysyt
      poissa. Käy vain pikasiltaan omansa sieltä pois kutsumassa,
      kuten kutsui minutkin, ja kuten kirjoitettu on:

"Kristus ei mennytkään ihmiskäsin tehtyyn pyhäkköön, joka on
      vain todellisen pyhäkön kuva, vaan itse taivaaseen ollakseen nyt
      Jumalan edessä puhumassa meidän puolestamme."

Sieltä hän omansa kutsuu, ja ahtaassa portissa puhdistaa heidät
      taivaskelpoisiksi, koska oman verensä vuodattamisella hän pystyy
      lunastamaan kaikki omansa Saatanan valtakunnasta ahtaan portin
      kautta Jumalan valtakuntaan lahjoittamalla heille sinetiksi Pyhän
      eli Totuuden Henkensä.

• tarkkaavainen2

sanat ovat, joita odotetaan????

Tarkkaavainen???

Ja vastaa samalla myös Teuvossa vallitseva henki, joka kirjoitutit pitkän vastauksen Teuvon kautta, mutta et sitä jota pyydettiin, onko Jeesuksen veri , pyhä ja synneistä puhdistava , lihaantulleen Jumalan Pojan veri.

• tarkkaavainen2 kirjoitti:

sanat ovat, joita odotetaan????

Tarkkaavainen???

Ja vastaa samalla myös Teuvossa vallitseva henki, joka kirjoitutit pitkän vastauksen Teuvon kautta, mutta et sitä jota pyydettiin, onko Jeesuksen veri , pyhä ja synneistä puhdistava , lihaantulleen Jumalan Pojan veri.

antajan, kouluttajan ja lähettäjäni tunnen ja tiedän.

Mutta koska sinä et häntä tunne ja tiedä, niin sinun tehtäväsi on rukoilleen ottaa siitä selvää.

Alkuperäinen Raimo ei rukoukseensa vastausta saanut, mutta yritä sinä:

Jumalan Pojan veri."

• tarkkaavainen2
        TeuvoSuni kirjoitti:

antajan, kouluttajan ja lähettäjäni tunnen ja tiedän.

Mutta koska sinä et häntä tunne ja tiedä, niin sinun tehtäväsi on rukoilleen ottaa siitä selvää.

Alkuperäinen Raimo ei rukoukseensa vastausta saanut, mutta yritä sinä:

Jumalan Pojan veri."

mutta mikäli itse henkilökohtaisesti tästä asiasta jotakin ymmärrän, se kuuluu näin:

- Kyseiset sanat eivät ole alkuunkaan rukousta, joksi sinä niitä nimität

-Johannes kirjoittaa kirjeessään kehotuksen koettelemaan henkiä

- alkuperäinen kirjoitus "Jeesuksen Kristuksen nimessä sanon sinulle henki jne" on juuri sitä koettelua, johon Johannes kehotti, koska eihän henki, joka ihmisessä toimii voi tunnustaa, että Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä, on Jumalan Pojan veri, ellei henki ole Pyhä Henki, vaan antikristuksen henki, joka monin kieroin tavoin karttaa sitä Raamatussa ilmoitettua perustotuutta, ettei meissä ihmisissä syntiinlankeemuksen jälkeen ole ketään vanhurskasta ja siksi Poika sanoi kerran taivaassa Isälle: Minä tulen tekemään sinun tahtosi Jumala ja : Ruumiin sinä minulle valmistit ja Raamattu ilmoitti jo kauan sitten profeetan kautta: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, jolle on annettava nimi Immanuel eli Jumala meidän kanssamme ja: Nasaretilaisen puusepän Joosefin kihlattu morsian ei näinollen tullut raskaaksi Joosefista vaan Pyhä Henki tuli Marian ylle ja niin se mikä sikisi Marian kohdussa ei ollut ihmisen syntisen halun aikaansamma, vaan Jumalan Sana
        Jeesus Kristus sai alkunsa: sikisi Pyhästä Hengestä. Härkäin, kauristen ym. uhrieläinten veri ei voinut ottaa pois syntejä vaan niitä olisi tarvittu tuhansia ja taas tuhansia teurasuhreiksi, mutta Jumala antoi
        Jeesuksen uhrilampaaksi ja hänen verensä puhdistaa kaikesta synnistä. Jeesuksen uhrikuolema ja ylösnousemus merkitsevät sitä, että Jumala itse, yhdellä uhrilla, Jeesuksen viattomalla ja synnittömällä
        verellä, sai aikaan kerta- ja iankaikkisen lunastuksen. Jeesuksen veressä on anteeksiantamus, kun sen uskomme.

Jeesus tuli lihaan, koska ei hengellä ole ruumista eikä verta. Tätä antikristuksen henki ei voi koskaan tunnustaa vaan se kiertää sen julistuksessaan ja tunnustuksessaan.

-kyllä alkuperäisen tekstin kirjoittaja on varmasti saanut vastauksen, koska sehän näkyy sinun kirjoituksistasi. Sinun henkesi kiertää ja siten kieltää sen totuuden, että Jeesus on Kristus, lihaantullut.
        Jos sinulla olisi totuus hallussasi, et pelkäisi toistaa kirjoituksiasi, joita on arvosteltu ja köykäiseksi todistettu etkä kirjoittaisi Raamatun vastaisia juttuja, joita kuitenkin vilisee teksteissäsi.

-alkuperäisessä tekstissä on mielestäni hyvin kirjoitettu "kirjoitutti" . Eli henki saa Teuvossa aikaan sen , että Teuvo kirjoittaa yhtä jos toista, mikä ei ole Jumalan viisautta, vaan vääryyttä. Teuvossa oleva henki karttaa Jeesuksen lihaantulemisen tunnustamista.

• tarkkaavainen2 kirjoitti:

mutta mikäli itse henkilökohtaisesti tästä asiasta jotakin ymmärrän, se kuuluu näin:

- Kyseiset sanat eivät ole alkuunkaan rukousta, joksi sinä niitä nimität

-Johannes kirjoittaa kirjeessään kehotuksen koettelemaan henkiä

- alkuperäinen kirjoitus "Jeesuksen Kristuksen nimessä sanon sinulle henki jne" on juuri sitä koettelua, johon Johannes kehotti, koska eihän henki, joka ihmisessä toimii voi tunnustaa, että Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä, on Jumalan Pojan veri, ellei henki ole Pyhä Henki, vaan antikristuksen henki, joka monin kieroin tavoin karttaa sitä Raamatussa ilmoitettua perustotuutta, ettei meissä ihmisissä syntiinlankeemuksen jälkeen ole ketään vanhurskasta ja siksi Poika sanoi kerran taivaassa Isälle: Minä tulen tekemään sinun tahtosi Jumala ja : Ruumiin sinä minulle valmistit ja Raamattu ilmoitti jo kauan sitten profeetan kautta: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, jolle on annettava nimi Immanuel eli Jumala meidän kanssamme ja: Nasaretilaisen puusepän Joosefin kihlattu morsian ei näinollen tullut raskaaksi Joosefista vaan Pyhä Henki tuli Marian ylle ja niin se mikä sikisi Marian kohdussa ei ollut ihmisen syntisen halun aikaansamma, vaan Jumalan Sana
        Jeesus Kristus sai alkunsa: sikisi Pyhästä Hengestä. Härkäin, kauristen ym. uhrieläinten veri ei voinut ottaa pois syntejä vaan niitä olisi tarvittu tuhansia ja taas tuhansia teurasuhreiksi, mutta Jumala antoi
        Jeesuksen uhrilampaaksi ja hänen verensä puhdistaa kaikesta synnistä. Jeesuksen uhrikuolema ja ylösnousemus merkitsevät sitä, että Jumala itse, yhdellä uhrilla, Jeesuksen viattomalla ja synnittömällä
        verellä, sai aikaan kerta- ja iankaikkisen lunastuksen. Jeesuksen veressä on anteeksiantamus, kun sen uskomme.

Jeesus tuli lihaan, koska ei hengellä ole ruumista eikä verta. Tätä antikristuksen henki ei voi koskaan tunnustaa vaan se kiertää sen julistuksessaan ja tunnustuksessaan.

-kyllä alkuperäisen tekstin kirjoittaja on varmasti saanut vastauksen, koska sehän näkyy sinun kirjoituksistasi. Sinun henkesi kiertää ja siten kieltää sen totuuden, että Jeesus on Kristus, lihaantullut.
        Jos sinulla olisi totuus hallussasi, et pelkäisi toistaa kirjoituksiasi, joita on arvosteltu ja köykäiseksi todistettu etkä kirjoittaisi Raamatun vastaisia juttuja, joita kuitenkin vilisee teksteissäsi.

-alkuperäisessä tekstissä on mielestäni hyvin kirjoitettu "kirjoitutti" . Eli henki saa Teuvossa aikaan sen , että Teuvo kirjoittaa yhtä jos toista, mikä ei ole Jumalan viisautta, vaan vääryyttä. Teuvossa oleva henki karttaa Jeesuksen lihaantulemisen tunnustamista.

ei hän olisi koskaan minunkaan lihaani tullut.

Saatana vaatii kaikilta veren tunnustamista, koska hänen palvelijansa Jeesuksen veren saivat vuotamaan.
        Se pystyy kerskaamaan verestä, mutta ei Hengestä.

Kun sinun henkesi ei minun Henkeäni Kristuksen Hengeksi tunnusta, niin sinun täytyy hengeltäsi siihen vastaus saada.

Menikö siis Paavalikin harhaan, kun Kristuksen Henki hänet maahan kaatoi, eikä hän alkanutkaan kysellä, että oletko sinä lihaan tullut Jeesus Kristus, vaan tyytyi vastaukseeen: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat."

Näin kävi minullekin, kun hän ensimmäisen kerran itsensä ilmoitti. Enkä Raamattua lukeneen edes tuosta Johanneksen kirjeen kohdasta mitään tiennyt. Silti hän otti minut opetuslapsekseen ja paransi tuossa ensimmäisessä tapaamisessa kaikki 40 vuoden tuskat ja vaivat.

• tarkkaavainen 2
        TeuvoSuni kirjoitti:

ei hän olisi koskaan minunkaan lihaani tullut.

Saatana vaatii kaikilta veren tunnustamista, koska hänen palvelijansa Jeesuksen veren saivat vuotamaan.
        Se pystyy kerskaamaan verestä, mutta ei Hengestä.

Kun sinun henkesi ei minun Henkeäni Kristuksen Hengeksi tunnusta, niin sinun täytyy hengeltäsi siihen vastaus saada.

Menikö siis Paavalikin harhaan, kun Kristuksen Henki hänet maahan kaatoi, eikä hän alkanutkaan kysellä, että oletko sinä lihaan tullut Jeesus Kristus, vaan tyytyi vastaukseeen: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat."

Näin kävi minullekin, kun hän ensimmäisen kerran itsensä ilmoitti. Enkä Raamattua lukeneen edes tuosta Johanneksen kirjeen kohdasta mitään tiennyt. Silti hän otti minut opetuslapsekseen ja paransi tuossa ensimmäisessä tapaamisessa kaikki 40 vuoden tuskat ja vaivat.

että Jumalan Henki tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaantulleeksi ja niin Henki, joka kaatoi Paavalin ja jäi häneen asumaan, kirjoitutti monta todistusta juuri siitä, että Jeesus on lihaantullut Jumalan Poika ja Messias. Paavalinhan Henki sai monella tapaa opettamaan ja tunnustamaan, että kaikki ovat syntisiä eikä kukaan tule vanhurskaaksi teoista, vaan uskon kautta Jeesuksen vereen. Paavali kirkastaa monessa Raamatun kohdassa, jotka Henki kirjoitutti hänen kauttaan, kärsivää ja ristiinnaulittua, kuollutta, haudattua ja ylösnoussutta Jeesusta Kristusta, mutta sinun henkesi ei sellaista sinun tekteihisi ole vielä saanut. Sinä kyllä puhut hengestä, mutta et Jeesuksen ruumiista ja verestä, jotka saivat alkunsa Hengestä ja siitä lihasta, juutalaisesta ihmilapsesta, jonka neitsyt synnytti, vaan aina kun ajatuksesi kietoutuvat tähän pisteeseen, henkesi kääntää ne Airi-äitiisi.

En lainkaan epäile, etteikö Jeesus olisi parantanut tuskiasi ja vaivojasi ensitapaamisessanne, jos hän Jeesus laisinkaan oli ja jos hän oli, niin sitä en usko, että uskoontullessasi sinun vanha ihmisesi lakkasi täydellisesti tekemästä syntiä, koska niin ei Paavalillekaan käynyt silloin kun Herra hänet kaatoi ja kohta pian täytti Hengellään ja antoi Paavalille takaisin näkökyvyn, vaan siitä alkoi Paavalin kilvoittelu, jossa hän alati turvautui Jumalan armoon, vaikka tunsikin itsensä jopa syntisistä suurimmaksi. Paavali jopa tavoitteli heikkoutta, että yhä runsaammin kasvaisi vahvaksi Hengessä.

Niin sen pitäisi olla sinunkin kohdallasi. Hebgellinen kasvusi pysähtyi 21 vuotta sitten ja sen hedelmät näkyvät selvästi ja sellaisestakin asiasta Henki Paavalin kautta kirjoitutti: Lihan teot ovat ilmeiset eli havaittavat: kauna, viha, kateus, katkeruus jne.

• tarkkaavainen 2 kirjoitti:

että Jumalan Henki tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaantulleeksi ja niin Henki, joka kaatoi Paavalin ja jäi häneen asumaan, kirjoitutti monta todistusta juuri siitä, että Jeesus on lihaantullut Jumalan Poika ja Messias. Paavalinhan Henki sai monella tapaa opettamaan ja tunnustamaan, että kaikki ovat syntisiä eikä kukaan tule vanhurskaaksi teoista, vaan uskon kautta Jeesuksen vereen. Paavali kirkastaa monessa Raamatun kohdassa, jotka Henki kirjoitutti hänen kauttaan, kärsivää ja ristiinnaulittua, kuollutta, haudattua ja ylösnoussutta Jeesusta Kristusta, mutta sinun henkesi ei sellaista sinun tekteihisi ole vielä saanut. Sinä kyllä puhut hengestä, mutta et Jeesuksen ruumiista ja verestä, jotka saivat alkunsa Hengestä ja siitä lihasta, juutalaisesta ihmilapsesta, jonka neitsyt synnytti, vaan aina kun ajatuksesi kietoutuvat tähän pisteeseen, henkesi kääntää ne Airi-äitiisi.

En lainkaan epäile, etteikö Jeesus olisi parantanut tuskiasi ja vaivojasi ensitapaamisessanne, jos hän Jeesus laisinkaan oli ja jos hän oli, niin sitä en usko, että uskoontullessasi sinun vanha ihmisesi lakkasi täydellisesti tekemästä syntiä, koska niin ei Paavalillekaan käynyt silloin kun Herra hänet kaatoi ja kohta pian täytti Hengellään ja antoi Paavalille takaisin näkökyvyn, vaan siitä alkoi Paavalin kilvoittelu, jossa hän alati turvautui Jumalan armoon, vaikka tunsikin itsensä jopa syntisistä suurimmaksi. Paavali jopa tavoitteli heikkoutta, että yhä runsaammin kasvaisi vahvaksi Hengessä.

Niin sen pitäisi olla sinunkin kohdallasi. Hebgellinen kasvusi pysähtyi 21 vuotta sitten ja sen hedelmät näkyvät selvästi ja sellaisestakin asiasta Henki Paavalin kautta kirjoitutti: Lihan teot ovat ilmeiset eli havaittavat: kauna, viha, kateus, katkeruus jne.

jos en olisi Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut, en olisi täällä kuuntelemassa sinunkaan rienauksiasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      320
      6272
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      66
      4120
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      41
      3475
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      77
      3368
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      85
      3310
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      181
      3222
    7. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2678
    8. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      57
      2474
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      215
      2348
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2113
    Aihe