Onko kellään kokemusta kotijumpat.fi-nimisestä
ilmeisesti aika uudesta palvelusta ?
Tekisi mieli kokeilla, siellä aika paljon erilaisia jumppia ja
hinnatkin on tosi edullisia.
kotijumpat.fi ?
7
1611
Vastaukset
- jaana73
kävin kokeilemassa tuon sivun jumppaa
ja voin todeta että olen tosi tyytyväinen!
Aivan mieletön juttu että pystyin itse valitsemaan minkä jumpan halusin omassa kodissa
samalla kun vauvani nukkui päiväunilla ! Eli ei tarvinnut lähteä mihinkään ja järjestää
vauvalle hoitopaikkaa !
Jumppa oli tehokas, aivan kuin olisin ollut oikeassa jumpassa jumppasalissa.
Suosittelen ! - quilty89
Kävin tutkimassa sivustoa ja innostuin todella! Lähipäivinä täytyy ottaa kokeiluun. Olisi mahtavaa, jos ei tarvitsisi aina raahautua salille, kun sinne pääsee ainoastaan junalla.
Olisi kivaa kuulla myös muiden mielipiteitä :)- kotijumppaaja
Hei,
aivan mielettömän hyvä tuo uusi kotijumpat.fi-palvelu !
Jumppasin juuri punttijumpan hinta vain 2,90 e !
Illalla aion vielä kokeilla spinningiä !
Loistava palvelu kaikille kotijumppaajille !! Kannattaa kokeilla !
- quilty89
Myös minä kokeilin tätä tänään. Tein reisi- ja vatsajumpan sekä keskivartalojumpan. Oli kyllä todella tehokasta. Olen muutenkin jo hyvässä kunnossa ja silti tuntui kunnolla Ja hintakin on naurettavan halpa. Ihanat sivut!
- tiina9
Otin jäsenyyden tuohon kotijumpat.fi-palveluun.
Sivut on tosi selkeet ja jäsenyyden maksaminen sujui helposti.
Jumppa oli tosi hyvä ja kaikki tarvittavat apuvälineet löytyy helposti kotoota.
Viikonloppuna netti mukaan mökille niin myös siellä voin jumpata ! Kätevää ! - esatheman85
tiina9 kirjoitti:
Otin jäsenyyden tuohon kotijumpat.fi-palveluun.
Sivut on tosi selkeet ja jäsenyyden maksaminen sujui helposti.
Jumppa oli tosi hyvä ja kaikki tarvittavat apuvälineet löytyy helposti kotoota.
Viikonloppuna netti mukaan mökille niin myös siellä voin jumpata ! Kätevää !Samalla rahalla saa paljon enemmän (esim. 6kk setti pari kymppiä) ja joka kerta on aina uusi ohjelma ja uudet liikkeet. Oon käyttänyt Liikutinta viime keväästä lähtien ja en vaihda kirveelläkään. Tsekkasin kyllä tuon kotijumppasivujen tarjontaa ja aika suppealta vaikutti, mutta en tiedä kun en viitsi maksaa ihan vaan mielenkiinnosta.
Ps. Liikuttimessa voi tehdä demon ilmaiseksi niin ensin näkee mitä on ostamassa (jos arveluttaa...)
- huijarit
EI TOIMI ja firmakin on näköjään ajettu alas. Rahat vei kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498