Mies saapuu vastaanotollemme. Näkee jonkun Sulo.S:n joka paikassa. "Sulo.S" on kuulemma joku vanginvartija joka on myös vapaamuurari ja esiintyy nettipalstalla ja lähettelee kortteja ja tekee ties mitä. Uhkaa potilaan perustamaa yhdistystä ainoana maailmassa. Epäilee kadulla useaa vastaantulijaa valeasuiseksi Sulo.S;ksi. Epäillään Paranoidia Skitsofreniaa. Määrätään 30x 2mg Xanor Depot 30x 20mg tenox.
Sanelu 19.12 kello 19:31
5
239
Vastaukset
- Juna:D:,
Pelisi ja urasi on lopussa! Tyydy kohtaloosi! Mitäs aloit vittuilee väärille ihmisille! Näin siinä yleensä käy ja jos haluat elää rauhassa, niin häivy vittuun täältä palstalta, eri rooliesi muodossa. Varoituksia ei enää tule. Seuraavaksi tulee jotain muuta, jotta päättele siitä miten haluat elää. Sinusta ei ole taistelijaksi, niin pidä se lättysi vaan nyt kiinni.
T.keskiyönpikajuna.
Ps. Katsokkin sitten jotta lärvisi pysyy kiinni!- ihme ja outo
kelle se veijo puhuu. peilikuvalleen joo.
- Valkotakkiset_Miehet
Ootko kovakin poika? HÄ? Taas näet Sulo.ÄSS iä joka paikassa! Taas iski sulle tuo narsistinen "Minä olen Maailman Herra"-syndrooma. Siihen auttaa rauhoittava esilääkitys. Jos ei se tehoa niin lepositeet ja 20mg xanor Depot. Mutta vainoharhainen ei ymmärrä omaa tilaansa. Lääkitys ja lepositeet palauttavat tilan suhteellisen normaaliksi muutamassa päivässä. ehkä 3päivän uni vahvassa lääkityksessä hävittää Sulo.S :n äänet päästäsi ja oletetut kirjoitukset netistä.
- Irmeli.i.
Valkotakkiset_Miehet kirjoitti:
Ootko kovakin poika? HÄ? Taas näet Sulo.ÄSS iä joka paikassa! Taas iski sulle tuo narsistinen "Minä olen Maailman Herra"-syndrooma. Siihen auttaa rauhoittava esilääkitys. Jos ei se tehoa niin lepositeet ja 20mg xanor Depot. Mutta vainoharhainen ei ymmärrä omaa tilaansa. Lääkitys ja lepositeet palauttavat tilan suhteellisen normaaliksi muutamassa päivässä. ehkä 3päivän uni vahvassa lääkityksessä hävittää Sulo.S :n äänet päästäsi ja oletetut kirjoitukset netistä.
Mutta jos näossäni ei ole vikaa, niin aihettaako tuo lääkitys harhoja? Onko tämä veksi. Mitä häh?
http://www.aijaa.com/v.php?i=5381330.jpg - Sinun rakas,
Valkotakkiset_Miehet kirjoitti:
Ootko kovakin poika? HÄ? Taas näet Sulo.ÄSS iä joka paikassa! Taas iski sulle tuo narsistinen "Minä olen Maailman Herra"-syndrooma. Siihen auttaa rauhoittava esilääkitys. Jos ei se tehoa niin lepositeet ja 20mg xanor Depot. Mutta vainoharhainen ei ymmärrä omaa tilaansa. Lääkitys ja lepositeet palauttavat tilan suhteellisen normaaliksi muutamassa päivässä. ehkä 3päivän uni vahvassa lääkityksessä hävittää Sulo.S :n äänet päästäsi ja oletetut kirjoitukset netistä.
En ole ihan varma kun lääkkeet tekee vähän huonoksi tuon näkökykyni?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8701469/41546647
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654