Mies saapuu vastaanotollemme. Näkee jonkun Sulo.S:n joka paikassa. "Sulo.S" on kuulemma joku vanginvartija joka on myös vapaamuurari ja esiintyy nettipalstalla ja lähettelee kortteja ja tekee ties mitä. Uhkaa potilaan perustamaa yhdistystä ainoana maailmassa. Epäilee kadulla useaa vastaantulijaa valeasuiseksi Sulo.S;ksi. Epäillään Paranoidia Skitsofreniaa. Määrätään 30x 2mg Xanor Depot 30x 20mg tenox.
Sanelu 19.12 kello 19:31
5
190
Vastaukset
- Juna:D:,
Pelisi ja urasi on lopussa! Tyydy kohtaloosi! Mitäs aloit vittuilee väärille ihmisille! Näin siinä yleensä käy ja jos haluat elää rauhassa, niin häivy vittuun täältä palstalta, eri rooliesi muodossa. Varoituksia ei enää tule. Seuraavaksi tulee jotain muuta, jotta päättele siitä miten haluat elää. Sinusta ei ole taistelijaksi, niin pidä se lättysi vaan nyt kiinni.
T.keskiyönpikajuna.
Ps. Katsokkin sitten jotta lärvisi pysyy kiinni!- ihme ja outo
kelle se veijo puhuu. peilikuvalleen joo.
- Valkotakkiset_Miehet
Ootko kovakin poika? HÄ? Taas näet Sulo.ÄSS iä joka paikassa! Taas iski sulle tuo narsistinen "Minä olen Maailman Herra"-syndrooma. Siihen auttaa rauhoittava esilääkitys. Jos ei se tehoa niin lepositeet ja 20mg xanor Depot. Mutta vainoharhainen ei ymmärrä omaa tilaansa. Lääkitys ja lepositeet palauttavat tilan suhteellisen normaaliksi muutamassa päivässä. ehkä 3päivän uni vahvassa lääkityksessä hävittää Sulo.S :n äänet päästäsi ja oletetut kirjoitukset netistä.
- Irmeli.i.
Valkotakkiset_Miehet kirjoitti:
Ootko kovakin poika? HÄ? Taas näet Sulo.ÄSS iä joka paikassa! Taas iski sulle tuo narsistinen "Minä olen Maailman Herra"-syndrooma. Siihen auttaa rauhoittava esilääkitys. Jos ei se tehoa niin lepositeet ja 20mg xanor Depot. Mutta vainoharhainen ei ymmärrä omaa tilaansa. Lääkitys ja lepositeet palauttavat tilan suhteellisen normaaliksi muutamassa päivässä. ehkä 3päivän uni vahvassa lääkityksessä hävittää Sulo.S :n äänet päästäsi ja oletetut kirjoitukset netistä.
Mutta jos näossäni ei ole vikaa, niin aihettaako tuo lääkitys harhoja? Onko tämä veksi. Mitä häh?
http://www.aijaa.com/v.php?i=5381330.jpg - Sinun rakas,
Valkotakkiset_Miehet kirjoitti:
En ole ihan varma kun lääkkeet tekee vähän huonoksi tuon näkökykyni?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8701469/41546647
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853