Sanelu 19.12 kello 19:31

Valkotakkiset_Miehet

Mies saapuu vastaanotollemme. Näkee jonkun Sulo.S:n joka paikassa. "Sulo.S" on kuulemma joku vanginvartija joka on myös vapaamuurari ja esiintyy nettipalstalla ja lähettelee kortteja ja tekee ties mitä. Uhkaa potilaan perustamaa yhdistystä ainoana maailmassa. Epäilee kadulla useaa vastaantulijaa valeasuiseksi Sulo.S;ksi. Epäillään Paranoidia Skitsofreniaa. Määrätään 30x 2mg Xanor Depot 30x 20mg tenox.

5

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juna:D:,

      Pelisi ja urasi on lopussa! Tyydy kohtaloosi! Mitäs aloit vittuilee väärille ihmisille! Näin siinä yleensä käy ja jos haluat elää rauhassa, niin häivy vittuun täältä palstalta, eri rooliesi muodossa. Varoituksia ei enää tule. Seuraavaksi tulee jotain muuta, jotta päättele siitä miten haluat elää. Sinusta ei ole taistelijaksi, niin pidä se lättysi vaan nyt kiinni.

      T.keskiyönpikajuna.
      Ps. Katsokkin sitten jotta lärvisi pysyy kiinni!

      • ihme ja outo

        kelle se veijo puhuu. peilikuvalleen joo.


      • Valkotakkiset_Miehet

        Ootko kovakin poika? HÄ? Taas näet Sulo.ÄSS iä joka paikassa! Taas iski sulle tuo narsistinen "Minä olen Maailman Herra"-syndrooma. Siihen auttaa rauhoittava esilääkitys. Jos ei se tehoa niin lepositeet ja 20mg xanor Depot. Mutta vainoharhainen ei ymmärrä omaa tilaansa. Lääkitys ja lepositeet palauttavat tilan suhteellisen normaaliksi muutamassa päivässä. ehkä 3päivän uni vahvassa lääkityksessä hävittää Sulo.S :n äänet päästäsi ja oletetut kirjoitukset netistä.


      • Irmeli.i.
        Valkotakkiset_Miehet kirjoitti:

        Ootko kovakin poika? HÄ? Taas näet Sulo.ÄSS iä joka paikassa! Taas iski sulle tuo narsistinen "Minä olen Maailman Herra"-syndrooma. Siihen auttaa rauhoittava esilääkitys. Jos ei se tehoa niin lepositeet ja 20mg xanor Depot. Mutta vainoharhainen ei ymmärrä omaa tilaansa. Lääkitys ja lepositeet palauttavat tilan suhteellisen normaaliksi muutamassa päivässä. ehkä 3päivän uni vahvassa lääkityksessä hävittää Sulo.S :n äänet päästäsi ja oletetut kirjoitukset netistä.

        Mutta jos näossäni ei ole vikaa, niin aihettaako tuo lääkitys harhoja? Onko tämä veksi. Mitä häh?


        http://www.aijaa.com/v.php?i=5381330.jpg


      • Sinun rakas,
        Valkotakkiset_Miehet kirjoitti:

        Ootko kovakin poika? HÄ? Taas näet Sulo.ÄSS iä joka paikassa! Taas iski sulle tuo narsistinen "Minä olen Maailman Herra"-syndrooma. Siihen auttaa rauhoittava esilääkitys. Jos ei se tehoa niin lepositeet ja 20mg xanor Depot. Mutta vainoharhainen ei ymmärrä omaa tilaansa. Lääkitys ja lepositeet palauttavat tilan suhteellisen normaaliksi muutamassa päivässä. ehkä 3päivän uni vahvassa lääkityksessä hävittää Sulo.S :n äänet päästäsi ja oletetut kirjoitukset netistä.

        En ole ihan varma kun lääkkeet tekee vähän huonoksi tuon näkökykyni?


        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8701469/41546647


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe