Hei vapaamuurarit ja muut uhoilijat!

veijo53

Jos teillä on oikeesti asiaa, niin tervetuloa vaan kylään, mutta lopettakaa toi uhoileminen!
Jos kuka osoittettani haluaa, kirjoittakaa galleriaani ja annan sulolle luvan laittaa sen tänne palstalle.
Minä en viestejäni poistele itse mitä tänne olen kirjoitellut ja jos joku haluu tulla tappelemaan, niin siitä vaan. Täällä on sellainen äijä mikä ei juokse karkuun.
Se on hyvä uhoilla nimimerkkien takaa ja kokonaan eri asia tavata kasvotusten.
Minulla on omat periaatteeni ja niistä en tingi ja toinen asia----minua ei käskytetä!

Jotta ei muuta tällä erää!

T. Veksi- Tampere:)).

6

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muumi-läppäri

      Minuakin uhkaili "Kovis"-----se olikin 62v ämmä:D
      Ei vaarallinen uhkaile, eikä varoittele--sehän voidaan jäljittää

    • lähde_halli
      • Kesk.pikajuna.

        Enkä tule sitä sinulle sanomaankaan! Kyllä meitä hurjia mimmejä löytyy myös tampereelta. Olin sattumoisin myös bupissa jossa virpi.b löi irtileikatun äijän pään pöytään koristeeksi. Hän on ystäviäni ja istuu elinkautistaan.Tiedoksi vielä! Minulla ja veijolla löytyy yksi yhteinen luonteenpiirre ja se on! Meitä ei käskytetä!

        T.Keskiyönpikajuna!

        Jos pillua vonkaatte, niin tulkaa bup goljattiin, niin katsotaan mikä olet miehiäsi, ennenkuin aletaan panohommista puhua!=!


    • Keskiyönpikajuna,

      Pelihän on aina se, että pelataan kuvilla. Minä tiedän että veksi ei suutu vaikka alotankin hänen kuvallaan. Jos ette tienneet, niin olen aika hurja mimmi ja lusinut myös hämeessä! Minua sanotaan keskiöyn pikajunaksi, koska olen yöbailaaja ja nykyisinkin sattuu kaikenlaista, etenkin kun otan alkoholia. Veksihän ei käytä alkoholia. Noin kaksi vuotta on ollut ilman viinaa ja parempi, kun ei käytäkkään, sillä silloin hän vasta hullu on. Nyt on tilanne siis tämä! aloitan veksin kuvalla ja jos joku alkaa päätään aukoo liikaa, niin seuraava kuva on sulon! Elikkä yritetään nyt veksin isolla pampulla saada rauha tänne palstalle Me venkulat ja linnanruusut emme turvaudu poliiseihin, emmekä seriffeihin, vaan hoidamme asian omalla tyylillä. Kuten veksin avauksessa lukee, niin sulo saa laittaa veksin osoitteen palstalle jos niinkuin on jotain asiaa!

      Minulta on turha kysellä mistään hämeen vaatetuksesta. Sanon jo suoraan, että siellä vangit ei saa käyttää omia vaatteita. Alusvaatteet on ainot mitä saa käyttää, koskien myös romaneeja.

      Toivon siis rauhaa tänne palstalle, sillä tää on mennyt ihan sekaiseksi koko palsta, kun on kaiken-näköisiä vapaamuurareita ym. mitkä tulevat tänne vaan päätään aukoo. Jos tämäkään pamppu ei rauhoita palstaa, niin sitten otetaan kovemmat keinot käyttöön!

      Hyvää sunnuntaita!

      T.keskiyönpikajuna.


      http://www.aijaa.com/v.php?i=5429411.jpg

    • T.Sulo.

      Noin sitä toimitaan, kun on kanttia! Puskajussit vaan uhoilee, ja niistä ei ole mihinkään muuhun kuin turpaansa aukomaan! Suoraviivaista toimintaa! Näin tekee vaan todellinen alan mies!

    • Veksi.T.re

      Teit taas miehen työn! Kuins sä ossaattkin aina vettää oikeist naruist!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe