Lakkasi yht'äkkiä toimimasta. Laitteen muuntajalle syötetään 230 v, joka muuntaa jännitteen 12 voltiksi. Muuntaja on ihan perus halogeenimuuntaja. Lamppu palaa, kun laitan muuntajaan suoraan. Eli vika ei ilmeisesti ole muuntajassa, eikä lamppukaan ole selvästi palanut. Kun taas syötän koko järjestelmään virtaa esim. 9 v paristosta, niin lamppu syttyy. Tällöin välissä on piirilevy, jossa parit vastukset. Muuntajasta tulevalla virralla ei toimi. Kuuluu vain pieni naksutus. Laitteessa on myös pieni tuuletin, joka toimii. Millaista virtaa tuollaisen muuntajan läpi oikein tulee? Alkaa tuntua jo mystiseltä
Roblon valokuituvalaisin saunassa
5
3180
Vastaukset
- joo...
Jos lamppu on ehjä ja muuntaja saa sähköä, niin kyllä muuntaja voi olla rikki tai johto irti jostain liittimestä.
- vaihda muuntaja
Ihan sähkövirtaa sen muuntajan läpi kulkee! Jos muuntaja kerran on ihan peruskamaa niin vaihad se vastaavaan! Piruako täällä kyselet? Vai haetko henkistä volttimittaria?
- gvhgvvg
vaihda muuntaja kirjoitti:
Ihan sähkövirtaa sen muuntajan läpi kulkee! Jos muuntaja kerran on ihan peruskamaa niin vaihad se vastaavaan! Piruako täällä kyselet? Vai haetko henkistä volttimittaria?
olisko lämpösuoja välissä
- urpo5
vaihda muuntaja kirjoitti:
jaha, taas yksi jonka itsetunto riippuu verkkoforumin vastauksista. Mites, tuntuuko hyvältä kun pääsee keulimaan?
Luuseri.
- roblon
Olen asennellut samaa sarjaa asiakkaille, yhdessä erässä oli valmistusvika. Jos se ei ole kovin vanha niin ota yhteyttä myyjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192136Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161899Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731277
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46853Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?51721Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8711- 49661
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32658