Minut hälyytettiin lagosista, keskeen kiireimmän työaikani, koska palstalla on kuohunut viime aikoina.
Jos tunnette itsenne sairaaksi niin minulla on yksityisvastaan otto akutassa tampereella.
Olen kaksi viikkoa suomessa ja joudun sen jälkeen palaamaan takaisin, koska joudun nykyisin hoitamaan myös scamhuntterin työt, koska hän jätti tutkimustyönsä siellä kesken.
Rahanpesua harrastetaan kyseisessä maassa ja huijareita liikkuu.
Paikalliset viran omaiset ei voi eikä puutu kyseiseen asiaan.
Tässä tietoa tutkimustyöstäni!
T.tohtori perttula tampere.
Psykiatrian erikoislääkäri.
Vankeihoitopalstan ylilääkäri.
Lääkärin oikeudet myös nigeriassa.
Kaksoiskansallisuus.
http://m.digitoday.fi/?page=showSingleNews&newsID=200711834
Hyvää tapaninpäivää!
perttula
7
472
Vastaukset
- monte34
vieraskirjaan
- Leppis:D.
Viestin omaan vieraskirjaasi! Sinähän täällä olet yksikiusan henki, mikä huutelee poliiseja avuksi! Yritkö puhdistaa imagoasi_HÄH?.
- monte34
Leppis:D. kirjoitti:
Viestin omaan vieraskirjaasi! Sinähän täällä olet yksikiusan henki, mikä huutelee poliiseja avuksi! Yritkö puhdistaa imagoasi_HÄH?.
kertomalla totuuden kuka teitä häiriköi täällä
- VaIkotakkiset_Miehet
monte34 kirjoitti:
kertomalla totuuden kuka teitä häiriköi täällä
Pöpilään
- monte34
VaIkotakkiset_Miehet kirjoitti:
Pöpilään
tuhannet nikit mitkä olet luonut vain häiriköimistä varten.
- monte34
joko kinkku loppu? onko se mamujen syytä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813