Nokian ja Kimin maine meni?

traideri

CNN: Espoo is the headquarters for mobile phone giant Nokia and the hometown of Formula 1 racing driver Kimi Raikkonen. The Sello shopping center, one of Finland's largest, was busy with shoppers when the shootings began at 10:08 a.m. (3:08 a.m.)

"People saw a gunman, calm, walking out of the grocery store after shooting," said Mika Pettersson, editor-in-chief of Finnish news agency STT. "People first thought it was fireworks that had been exploding, but after they realized what had happened, there was a panic."

Huom! CNN on maailman suurin ja kuuluisin uutistoimisto--tällä hetkellä!

CNN:n jutussa korostetaan, että Espoo on Kimin kotikaupunki, ja Espoossa on myös puhelinjätti Nokian pääkonttori.
Tämä Ibrahimin tekemä järjetön ammuskelu voi tulla vielä maksamaan Suomelle satoja miljoonia, ehkä miljardejakin!

13

3265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkailija N.N.

Mutta Sello sai paljon mainosta. Ehkä voimme laajentaa nyt Prisma-ketjua Amerikkaan ja haastaa Wall-Martin.

Mitäpä Kimistä ja Nokiasta. Ne ovat laskevia tähtiä muutenkin, ei niistä tullut mitään imagotappiota.

• hyuuu

ketä kiinnostaa joku sello HAehhHAHE toivottavasti heitit ton juttus ihan läpällä ::DA:D:DD

• Ebsoolainen
        hyuuu kirjoitti:

ketä kiinnostaa joku sello HAehhHAHE toivottavasti heitit ton juttus ihan läpällä ::DA:D:DD

puhelinta enkä katso ralleja, koska asun Espoossa. Tiesittekö muuten että murhaajan kämpän ja Kimi Räikkösen synnynkodilla on välimatkaa vain noin 3 km linnuntietä.

(Sivuhuomautus: viimeksi minulla on ollut nokian luuri v. 2001).

• Maine ja kunnia

Kun Helsinki , Espoo ja Vantaa liitetään yhteen, kaupungin nimeksi tulkoon Espoo. Siellä on Westendkin, Helsinskissä sen sijaan ei ole.

• nok-nok

välittömästi siirtää Nokialle, jossa se alunperinkin oli.

• Yhtymä YyÄäÖö

och wendent jag Artsi Paasilinna and Nokiland

• se maine

• NokialtaMummo60v.
        nok-nok kirjoitti:

välittömästi siirtää Nokialle, jossa se alunperinkin oli.

tehdas takas xP

• joo..

The Jakarta post uutisoi ampumista ja loppuhuomiona on:
      the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
      vapaa käännös: Pieni pohjoismaa (Suomi) on tunnettu korkeista itsemurhamääristä, kovasta juomisesta ja kotiväkivallasta

Voitte itse tarkistaa:
      http://www.thejakartapost.com/news/2009/12/31/finnish-media-4-dead-mall-shooting.html

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/165853.shtml

• kuus0

Eipä ole yksinkertaisempaa keskustelua nähty. ollaanko Suomessa vai hölmölandiassa

• Gower
        kuus0 kirjoitti:

Eipä ole yksinkertaisempaa keskustelua nähty. ollaanko Suomessa vai hölmölandiassa

^

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      168
      1729
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1614
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      69
      1192
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      112
      1179
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      111
      1008
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      89
      872
    8. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      9
      764
    9. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      753
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      725
    Aihe