Mikähän mahtaa olla vikana, kun moottorilämmittimen lämpövastus menee vuoden välein sököksi eikä auto sitten koemmilla pakkasilla starttaa. Oikein hartikaisella se viimeksi uusittiin. Onko muilla ilmennyt samoja ongelmia/ ratkaisua moiseen?
525 tds
bmw-95
1
500
Vastaukset
- mc,,
Pistä ainakin takuuseen lämmittimen elementti (lämpövastus) jos vuoden vaan kestää. Jos elementtiin koskee/nojaa/nitkuttaa joku esim. korissa oleva pelti/letku/vast. kun moottori liikkuu tyynyjensä varassa voi elementti "murtua" rikki. Tuskin elementti on kuivilla moottorissasi, siis että ajelet vähillä jäähdytysnesteillä. Silloin ymmärtääkseni elementti "palaa" hajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352026Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä171902Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731287
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46853Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?53741Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32668- 49661