Routaeriste

Salaoja

Osaako kukaan kertoa, kuka voisi tehdä routa- ja vesieristeen vanhaan omakotitaloon Tarmolassa?

14

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aneeli22433

      Teemu Masalin askolan kunnasta.
      Teki meijän mummolle salaojan ja routaeristeen.
      Olimme tyytyväisiä.

      • kannattaa tehdä

        onhan tämäkin tapa mainostaa omaa firmaa...


      • pimeesti
        kannattaa tehdä kirjoitti:

        onhan tämäkin tapa mainostaa omaa firmaa...

        ko. yrittäjä näkyy olevan protestilistalla verojuttujen takia.


      • RKM/LKV/KVV
        pimeesti kirjoitti:

        ko. yrittäjä näkyy olevan protestilistalla verojuttujen takia.

        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-69975/?n=3


        Suosittelen harkitsemaan uudestaan em. yhtiötä.:/
        Porvoon alueella paljon urakoijia, en halua mainostaa mutta hieman
        internettiä selaamalla löytyy kyllä routasuojauksen amatilaisia.


      • Amatimies
        RKM/LKV/KVV kirjoitti:

        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-69975/?n=3


        Suosittelen harkitsemaan uudestaan em. yhtiötä.:/
        Porvoon alueella paljon urakoijia, en halua mainostaa mutta hieman
        internettiä selaamalla löytyy kyllä routasuojauksen amatilaisia.

        onko nyt kyse routaeisteiden asennuksesta ja sokkelin vesieristyksestä?
        Mulla olis tiedossa. Routasuojaus onkin sitten jo ihan eri asia.


      • Amatimies
        Amatimies kirjoitti:

        onko nyt kyse routaeisteiden asennuksesta ja sokkelin vesieristyksestä?
        Mulla olis tiedossa. Routasuojaus onkin sitten jo ihan eri asia.

        kyseessä finnfoam vai tyroksi?
        Täsmennä hieman urakkaasi?


      • Aneeli224337
        Amatimies kirjoitti:

        kyseessä finnfoam vai tyroksi?
        Täsmennä hieman urakkaasi?

        siis salavesiputken ja roudan.Ei vesieristys.
        Silloin oli vero ok, en osaa nyt sanoa.:(


      • RKM-ammattimies
        Aneeli224337 kirjoitti:

        siis salavesiputken ja roudan.Ei vesieristys.
        Silloin oli vero ok, en osaa nyt sanoa.:(

        ja styrox samaa materiaalia.
        Styrofoam, eli entinen Solimate on parasta mitä maan alle rahalla saa.
        Uskomaton paineen ja kosteudensietokyky.
        Voin vain lämpimästi suositella kaikille routasuojauksen raudanlujille ammattilaisille.


      • 4tn kaivurimies
        RKM-ammattimies kirjoitti:

        ja styrox samaa materiaalia.
        Styrofoam, eli entinen Solimate on parasta mitä maan alle rahalla saa.
        Uskomaton paineen ja kosteudensietokyky.
        Voin vain lämpimästi suositella kaikille routasuojauksen raudanlujille ammattilaisille.

        onko tietoa tästä aiheesta lisää vai onko työt jo suoritettu?


      • RaviHeppa
        4tn kaivurimies kirjoitti:

        onko tietoa tästä aiheesta lisää vai onko työt jo suoritettu?

        urakka valmis vai ei??
        Täällä olis kone ja mies vailla töitä heti.


    • tyytyväinen asiakas

      hassen sora tekee näitä. soita ja juttele kallen kanssa, siinä on kaveri joka tekee hyvää duunia ja sanaan voi luottaa.

      • Ravin

        koneurakointi tekee myös, paras kalusto/kilpailukykyisin hinta.
        Ammattitaitoa vuosikymmenien takaa.
        Isä ja poika ajaa.


      • jokosse
        Ravin kirjoitti:

        koneurakointi tekee myös, paras kalusto/kilpailukykyisin hinta.
        Ammattitaitoa vuosikymmenien takaa.
        Isä ja poika ajaa.

        on keikka tehty vai kapsahditko puihin?
        Täällä olis bobcatti ja miehet valmiina työhön vai ootko vaan humpuukia täällä huutelemassa??


      • eiooo
        jokosse kirjoitti:

        on keikka tehty vai kapsahditko puihin?
        Täällä olis bobcatti ja miehet valmiina työhön vai ootko vaan humpuukia täällä huutelemassa??

        keikka tarjolla niin turha sit on tänne tulla huutelemaan.
        jos haluut ne vitun routaeristeet ja salaputket niin laita vittu numero näkyviin!
        miehet ja koneet löytyy heti ja vittu ne vesipatolevyt laitetaan kanssa kii jos tarvii saatana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe