Koska täällä on tänään näköjään tietokilpailut menossa, kysyisin onko kyseessä olevassa kuvassa Sulo?
http://www.aijaa.com/v.php?i=5534848.jpg
=TIETOKILPAILU=
14
263
Vastaukset
- Onko??
No onkos tässä kuvassa Veksi?
http://www.aijaa.com/v.php?i=5534839.jpg- Tarzan.
64.8. %-varma, että yläkuvassa oleva henkilö on sulo. Alakuvassa oleva on veksi. Arvasinko oikein ja mitä saan palkinnoksi, jos arvaus oli oikein?
- Vangin-Lähihoitaja.
Outoja kasvoja molemmat! Onko noi vankeja?
- hyi saatana!
Vitun rumia ainakin ovat molemmat :)
- taitavat
hyi saatana! kirjoitti:
Vitun rumia ainakin ovat molemmat :)
olla niitä ylläpidon työntekijöitä lisäämässä lukijakuntaa jotta mainostajat eivät lähde pois
- Visaaja.
=Ylimmäisessä kuvassa on Sulo.
=Alimmaisessa kuvassa Veksi. - Mummo-Mikkelistä.
En ole aivan varma, mutta ylimmäisessä kuvassa oleva mies on risen ylijohtaja ja alimmaisessa kuvassa oleva on suomen pankin pääjohtaja.En ole aivan varma.
- Sulo-Monte
Työvoimasta minulla tulee olemaan pulaa, näin aloittavana maanviljelijänä. Olisko näistä herroista töihin minun maatilalleni? Töyajoista voidaan sopia ja asunto järjestyy tarvittaessa.
- Sulo.Nikki.
Sulon uusi nikki? Kuinka paljon sillä niitä nikkejä onkaan? Huh-sentään.().
- montelauma
Sulo.Nikki. kirjoitti:
Sulon uusi nikki? Kuinka paljon sillä niitä nikkejä onkaan? Huh-sentään.().
-
- Veikkaus.D:
Veikkauskseni!=
Yläkuvassa on Hattulan navetta mestari.
Alakuvassa on tohtori Perttula Tampereelta. - Hullu-Holopainen.
Sillee tavalla, että ylimmäisessä kuvassa on tämä savustamon pitäjä ja alimmaisessa vappaamuurari Veikko Korhola valtion varrain ministeriöstä.
- Mies-Hikiän-läheltä.
Yläkuvassa oleva on hikiän nimismies!
Alakuvassa oleva on tunettu pyttymies, ala-korhola, samasta hikiän kylästä. - Sano-Supi-vaan..
Näätte kuka hävisi tietokilpailun! Tietokilpailun häviäjän kuva on poistettu! Voittaja istuu edelleen tuolilla!
Näin helppoa on kaivaa palstan rotat esiin!
Tieto kilpailun avaaja Sulo.Poro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141779Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411475- 781388
- 571216
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91190- 741105
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 82860