Totuus hääyöstä!

Saki, faki.

Hää-yö oli jotain erikoista siihen aikaan kun aviopari pääsi ensimmäisen kerran yhdyntään hää-yönä. Siis siihen aikaan kun ei seksitty ennen häitä.

Mutta nykyään on kyllä harvassa se pari joka ei ole kokenut seksiä ennen häitä joten sen hää-yön "maagisuuskin" on jotain menneisyydestä.

Yö se on muiden seassa, ei mitään erikoista.

8

2200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeassa !

      Jos nyt enää kukaan hyvien "häiden" jälkeen (yöllä) vielä viisii naida, se kun on ihan tavanomaista touhua....

      • huhhei!

        varsinkin naiset romantisoivat hääyötä, mutta mitä ihmeen hienoa siinä sitten muka on kymmenen vuotta naineelle, kun ensinnäkin a) tietää, että tänä yönä sitä sitten pitäisi ähertää, halutti tai ei, ja b) äherryksen laadun ja keston tietää jo ennestään, ja c) usein se ei ole koskaan ennenkään ollut mitenkään erikoista.

        Miksi hääyö siis mitään muuttaisi? Naiset ovat olleet tyhmiä, kun ovat menneet tähän nykyiseen seurustelu- ja avoliittoseksiin mukaan. Puutteessa kun olisi miestä pitänyt, kunnes pappi sanoo aamen, niin johan olisi suorituskykyäkin.


      • onnellinen morsian
        huhhei! kirjoitti:

        varsinkin naiset romantisoivat hääyötä, mutta mitä ihmeen hienoa siinä sitten muka on kymmenen vuotta naineelle, kun ensinnäkin a) tietää, että tänä yönä sitä sitten pitäisi ähertää, halutti tai ei, ja b) äherryksen laadun ja keston tietää jo ennestään, ja c) usein se ei ole koskaan ennenkään ollut mitenkään erikoista.

        Miksi hääyö siis mitään muuttaisi? Naiset ovat olleet tyhmiä, kun ovat menneet tähän nykyiseen seurustelu- ja avoliittoseksiin mukaan. Puutteessa kun olisi miestä pitänyt, kunnes pappi sanoo aamen, niin johan olisi suorituskykyäkin.

        Kaikki onkin kyse siitä omasta asenteesta. Meill ainakin oli ihana hääyö. Juhlat loppui ajoissa ja sitten mentiin omaan kotiin joka oli koristeltu tosi hätisti kukin ja kynttilöin. Oli valmiiks varattuna mansikoita, kermaa, samppanjaa yms ja kaunista musiikkia stereoissa. Mies ainakin nautti saadessaan riisua hääpuvun mun yltä ;) Kun jo pelkästään hääseremonia ja juhla oli meille tosi tärkeä juttu niin totta kai me tehtiin tästäkin tärkeä juttu vaikka oltais voitu tietty tulla kotiin ja saman tien takas arkeen. Jokainen tavallaan. Mä vaan teen elämästäni onnellisen koska siihen mä pystyn ainakin vaikuttamaan.


      • paksuna
        onnellinen morsian kirjoitti:

        Kaikki onkin kyse siitä omasta asenteesta. Meill ainakin oli ihana hääyö. Juhlat loppui ajoissa ja sitten mentiin omaan kotiin joka oli koristeltu tosi hätisti kukin ja kynttilöin. Oli valmiiks varattuna mansikoita, kermaa, samppanjaa yms ja kaunista musiikkia stereoissa. Mies ainakin nautti saadessaan riisua hääpuvun mun yltä ;) Kun jo pelkästään hääseremonia ja juhla oli meille tosi tärkeä juttu niin totta kai me tehtiin tästäkin tärkeä juttu vaikka oltais voitu tietty tulla kotiin ja saman tien takas arkeen. Jokainen tavallaan. Mä vaan teen elämästäni onnellisen koska siihen mä pystyn ainakin vaikuttamaan.

        Me tehtiin hääyönä lapsi. Mitä muuta varten se yö olis olemassa?


      • hei vaan
        paksuna kirjoitti:

        Me tehtiin hääyönä lapsi. Mitä muuta varten se yö olis olemassa?

        toivottavasti me ei tehdä tulevan kesän hääyönä lasta... ei ole tervetullut mitenkään tässä elämänvaiheessa. Häät on bileet muiden joukossa, ei se elämä yhtäkkiä muutu muuksi.


    • pikkuNeitonenn

      Minen ainakaan halua mennä sänkyyn ennen hääyötä, ja yksi syy elämänkatsomuksen lisäksi on juurikin tuo; hääyö menettää hohtonsa, jos se jännittävä ensimmäinen kerta on jo koettu. Hääyö on Jumalan häälahja avioparille, johon kuuluu yhdeksi lihaksi tuleminen. En minä ainakaan halua avata lahjoja ennen seremonioita ;)

      • Oi voi

        Meinaan, ei kovin moni mies kyllä ilman seksiä seurustele. Jos ei sulta saa niin sitten se menee vieraisiin.

        Jos ette sitten mene naimisiin heti samalla kuukaudella kun aloitat seurustelun.


      • Poikkeusko?
        Oi voi kirjoitti:

        Meinaan, ei kovin moni mies kyllä ilman seksiä seurustele. Jos ei sulta saa niin sitten se menee vieraisiin.

        Jos ette sitten mene naimisiin heti samalla kuukaudella kun aloitat seurustelun.

        Kyllä meitä on paljon, jotka saamme aikamme kulumaan muutenkin kuin turmeltuneiden tussujen parissa äheltäessä. Kannattaa vain valita seuransa, missä liikkuu. Ja kun nuorena meni naimisiin, niin ei sitä kauaa tarvinnut puutteessa olla. Todellisuudessa yllättävän moni poika ei ole kärkeä kastannut ennen 20:ttä ikävuottaan. Itse olin tuolloin jo tulossa isäksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe