Audi vie BMW:TÄ TAAS

Jeeeeesssss

17

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peuhunurkka

      huomisen koulupäivän läksyt on tehty? Äiti on taas vihainen, jos tietää, että taas Niko-Petteri ylijumaloi isin automerkkiä. Niitä, joilla oikeasti on Audi, mersu tai BMW ei juurikaan kiinnosta, millä autolla on yksikin hevosvoima enemmän, tai mikä merkki kiertää radalla sekunnin nopeammin. Onko Habbo-hotelli suljettu, kun pikkupojat on nykyisin valloittanut nämä saitit järkevältä ja aikuismaiselta keskustelulta?

      • tOTTA TURISET

        Mistä sait yksi? Tossa BMW:ssä on kylläkin 3.2l 6sylinterinen moottori 343hp. Upeassa audissa v8 420 hk. Eli ei ole vain yksi hp.


      • 23ertgh
        tOTTA TURISET kirjoitti:

        Mistä sait yksi? Tossa BMW:ssä on kylläkin 3.2l 6sylinterinen moottori 343hp. Upeassa audissa v8 420 hk. Eli ei ole vain yksi hp.

        vaan edellinen kaveri meinannut vähän niin kuin kuvaannollisesti sitä yhtä heppaa? Älä ota kaikkea noin tosissaan, varsinkaan tämmösiä juttuja.


    • Pythyi

      BMW 3.2l 6sylinterinen moottori 343hp. audissa 4.2l v8 420 hk??? Kun videon katsoi niin olipas surkee esitys audilta, eikö noilla tehoilla pitäs viedä vanhaa m3 mitebpäin vaan. Audi voitti sillä mitä nelikko auttoi 10 metriä alussa.
      Tuolla videolla ei kyllä audia kehuskella.

    • Joonas Pihlaja
      • ..........

        syynä se että tuo on V8 R8 jossa on melkein 100 heppaa vähemmän kuin M6:ssa. Laitappa V10 R8 M6:sta vastaan, niin johan muuttuu meno.


      • Joonas Pihlaja
        .......... kirjoitti:

        syynä se että tuo on V8 R8 jossa on melkein 100 heppaa vähemmän kuin M6:ssa. Laitappa V10 R8 M6:sta vastaan, niin johan muuttuu meno.

        R8 on kevyempi ja m6 painava möhkelö


      • ..........
        Joonas Pihlaja kirjoitti:

        R8 on kevyempi ja m6 painava möhkelö

        verrokki on R8 V10 vs M6 koska molemmat ovat mallistonsa nopeimpia. Minkäs sille voi jos BMW on niin painava. M6 ei pärjää oikealle verrokille.


      • hehehehehe

      • Joonas Pihlaja
        .......... kirjoitti:

        verrokki on R8 V10 vs M6 koska molemmat ovat mallistonsa nopeimpia. Minkäs sille voi jos BMW on niin painava. M6 ei pärjää oikealle verrokille.

        ..tarkoitin tuota R8 V8 vs m6 kisaa.
        Audi 250kg kevyempänä silti otti pataansa noinkin selvästi. :D


      • Joonas Pihlaja

      • iiiiiik
        Joonas Pihlaja kirjoitti:

        teinipoika siellä nyt linkittää,kun ketjun aiheena oli 2-oviset autot :D
        Ei saatana teidän fanipoikien järjenjuoksua taas.

        in the begin is the audi speeder
        but later comes te bmw m6;)


      • ........
        Joonas Pihlaja kirjoitti:

        ..tarkoitin tuota R8 V8 vs m6 kisaa.
        Audi 250kg kevyempänä silti otti pataansa noinkin selvästi. :D

        edelleen siinä M6:ssa on 100 heppaa enemmän, pakkohan sen on voittaa. Mutta kun vertaa sitä oikeaan verrokkiin, niin BMW:llä ei ole mitään jakoa.


      • Joonas Pihlaja
        ........ kirjoitti:

        edelleen siinä M6:ssa on 100 heppaa enemmän, pakkohan sen on voittaa. Mutta kun vertaa sitä oikeaan verrokkiin, niin BMW:llä ei ole mitään jakoa.

        ei ole paljon eroa.

        Kannattaisi hieman tutustua fysiikan lakeihin,miten painolla on merkitystä kiihdytyksessä.250kg painoaeroa on PALJON!

        Silti,Audi kevyempänä,jää kuin tikku paksaan.


      • .......
        Joonas Pihlaja kirjoitti:

        ei ole paljon eroa.

        Kannattaisi hieman tutustua fysiikan lakeihin,miten painolla on merkitystä kiihdytyksessä.250kg painoaeroa on PALJON!

        Silti,Audi kevyempänä,jää kuin tikku paksaan.

        provopelle sinäkin olet. Silti oikea verrokki M6:lle on V10 R8, ja silloin jää M6 kuin tikku paskaan. Olet aika saatanan tyhmä kun väität että 100 heppaa ei ole paljon, huomaa että et tiedä mistään mitään. Väitätkö tosiaan ettei esim. 116i ja 325i tehoerolla ole hirveästi merkitystä? Noiden välillä on se 100 heppaa.

        Painolla ei ole hirveästi merkitystä koska esim.RS6 päihittää kevyemmän M5:sen kiihdytyksessä että radalla.

        http://www.m5board.com/vbulletin/alpinaboard-com-bmw-alpina-discussion/131488-autobid-test-preview-bmw-m5-vs-audi-rs6-sedan-v10-...

        http://www.youtube.com/watch?v=gpaVTdqsPLk

        Taas jää BMW kuin tikku paskaan.


    • Inttelkuurel
    • ....................

      veiskö Ladaa??? Mitä muuten sait palkinnoksi?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe