Mikä mättää Turun ort. seurakunnassa?

Ortodoksi

Piiri pieni pyörii. Sen huomaa vaikka harvoin käy. Ja yhä harvemmaksi jää käynnit.

10

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

Samat sanat. Epäkristillistä touhua!

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

On todella häkellyttävää miten pieni sisäpiiri käy yhä röyhkeämmäksi. Silmiinpistävää on erään nuoren naisen fanaattinen tapa puolustaa idoliaan.

• olkaajohiljaa

Harvoin löytää niin epäkristillistä ja halveksittavaa käyttäytymistä kuin turkulaisilta täällä, vaikka muuten kaikenmaailman räävittömyyksiä kirjoitellaankin! Luuletteko olevanne kovinkin hyviä "uskovaisia" ja ortodokseja, kun jatkuvasti panettelette ja levittelette kaikenlaisia juoruja vaikka oikeasti ette tiedä mitään! On hyvä, jos todella ymmärrätte jäädä pois, silloin teette vahinkoa vain itsellenne.

• xzxzxxzxzxz

Oletteko huomanneet homoista ei keskustella Turussa.

• <x<x<x<x<x<x

Hyvin tuo näyttäisi pyörivän: Juhlan ohjelmassa on: Juhlapuhe Duracin kunniaksi Fil. tri. Kari Kotkavaara
      Duracin lapset säestävät. Piispa pitää kiitospuheen. Durac puhuu . Jaana Pössi tuo tervehdyksen Tiistaiseuralle.

Huomionosoituksia ja lahjojen ja tunnustusten jako.

Nikean Metropoliitta puhuu.

Kaikille tarjotaan ilmaiseksi kestitystä.

Juhlaliturgian toimittaa piispamme papiston avustamana.

Puku saa olla oman mielen mukainen.

• jolandainen

Missä ovat romanialaisten vähemmistön edustajat? Tuleeko Jolanda juhliin?

• <z<z<z<z<z<z<z

turun seurakunta ei tarvitse sen enempää sinua kuin minuakaan. Ylipäätään he tarvitsevat vain keskinäisen kehumisen kerhon.

• Mukaan!

Mitä puhetta tuo? Minä ainakin menen mukaan vaikka matkaa sinne on 200 km. Tulkaa Tekin! Joukolla mukaan!

• <<xxxxxxxxxxxxxxxx
        Mukaan! kirjoitti:

Mitä puhetta tuo? Minä ainakin menen mukaan vaikka matkaa sinne on 200 km. Tulkaa Tekin! Joukolla mukaan!

Menette katsomaan kun diakoni vihitään papiksi?

• muilla ei

"Ja yhä harvemmaksi jää käynnit."

Ei voisi vähempää haitata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe