Säännöt ovat kaikkia varten ja niitä on noudatettava. Ei kovat kokemukset tai isättömyys tarkoita, että lapsesta ongelmatapaus tulee. Näille foorumeille vain pesiytyy häiriköitä, jotka eivät muualla saa ääntään esille.
Teuvo Suni on esimerkki ja hyvin varoittava onkin siitä, mitä karismaattisuuden kolmas aalto sai aikaan ennen kuin torontolaisvillitys vielä pahempana alkoi. Sunin omat kertomukset ovat epäselviä, millaista parannuksen tekoa oikein tapahtui. Sen kuuluisan tammikuun ratkaisutarinan jälkeen mentiin marraskuulle, mutta se ratkaisee mitä siinä välissä tapahtui.
Joutuiko Suni uskonelämän murroksessa ja innostuksessaan kokea enemmän väärään seuraan ja hurmahenkisten vaikuttajien viemäksi? Nyt ainakin hänen sekavien juttujen seasta erottaa uskonsanalaisten julistusta. Siellä on Kenneth Haginin, Copelandin ym nykyisten mennarien sekä valtateologien opillista jargonia. Uskovan nöyryydestä ja raitishenkisyydestä ei ole pientäkään merkkiä.
Kävikö harhatien haarassa olleelle silloin marraskuussa niin kuin monelle muullekin eksyneelle? Kaivatessaan kokemuksia, elämyksiä tai armolahjoja omalla aikataulullaan, niin taivas sulkeutui, kun pyytäminen vain jatkui. Suni kertookin paljosta pyytämisestään ja tällöin vieraat henkivallat saavat tilaisuuden vastata. Kalaa pyytävä lapsi saa käteensä käärmeen.
Aito Kristuksen kohtaaminen tekee ihmisen syntiseksi ja murtaa kuten Pietarin kävi (Luuk. 5:8) Jumalan pyhyyden kokeminen, joka murtaa syntisen niin kokonaan, että anteeksiantava armo tulee ihmiselle rakkaaksi ja tuo pelastuksen ilon. Jumala antaa armonsa vain nöyrälle sielulle. Mitä enemmän armossa kasvamme, sitä nöyrempiä meistä tulee. Sitä paremmin näemme, ettei meillä ole mitään ansioita siihen lahjaan. ”Minun armossani on sinulle kylliksi.”
Usko on kokonaan lahja ja ilo pelastuksesta sekä Jumalan lapseudesta, ovat kokonaan Pyhän Hengen työtä. ”Sinä ympäröitset minut pelastuksen riemulla.” Ps. 32:7. Vasta kiittäessämme koemme pelastuksen ilon. Uskovan ilossa on aina murheen pohjasävy. ”Murheellisina mutta aina iloisina.” 2 Kor. 6:10. Murhe on omasta heikkoudesta ja pyhyyden puutteesta, synnistä ja omasta pahasta lihastaan. Se murhe ei saa hävitä tai voimme tehdä syntiä armon päälle ja usko kuolee vähitellen. Pyhä Henki osoittaa synnin ja johdattaa Kristuksen luo. Se on iloa Herrassa ja Hänen anteeksiantavassa armossaan. Ilo ja murhe ovat Pyhän hengen työtä.
Sunilla on sisimmässään paha olla. Sitä oloaan hän valuttaa tänne. Eikä hän erityisemmin poikkea muista hurmahenkisyyden valtaan joutuneista. Usein tunneherkät ja hermostuneet ihmiset elävät sisäisten äänien ohjeiden mukaan. Vaikka millaisia tyhmyyksiä he tekisivät ja puhuisivat typeryyksiään, he sanoutuvat irti vastuustaan. He vain toimivat totellen ”Jumalan” ääntä.
Teuvo Suni puhuu pilkkaavasti armosta ja erityisesti ristin sovitustyön halventamista kolmiyhteisen Jumalan itsemurhana ja lunnaina saatanalle. Paavalista hän tekee valehtelijaa joka käänteessä, koska tämä halusi julistaa ristiinnaulittua Kristusta. Suni itse synnittömäksi muuttuneena valikoi tänne jakeita, mutta jos muut siteeraavat Raamattua, se on totuuden kääntämistä valheeksi ja Jumalan paaduttaman porttoseurakuntalaisen työtä.
Tällainen kaavamainen ja typerä vääristely ja syyttely ei kuulu keskusteluun. Viime aikoina olen huomannut ylläpidon poistavan hänen aloituksiaan. Se lääke tehoaa ja vielä ketjuista jos jaksettaisiin poistaa Sunin viestejä ja massapostituksia, alkaisi palsta puhdistumaan
Sunin on paha olla.
186
1658
Vastaukset
- Tapio522eikirj.
"Tekstin lainasaaja":
Aito Kristuksen kohtaaminen tekee ihmisen syntiseksi ja murtaa kuten Pietarin kävi (Luuk. 5:8) Jumalan pyhyyden kokeminen, joka murtaa syntisen niin kokonaan, että anteeksiantava armo tulee ihmiselle rakkaaksi ja tuo pelastuksen ilon. Jumala antaa armonsa vain nöyrälle sielulle. Mitä enemmän armossa kasvamme, sitä nöyrempiä meistä tulee. Sitä paremmin näemme, ettei meillä ole mitään ansioita siihen lahjaan. ”Minun armossani on sinulle kylliksi.”
--
JUMALANPALVELUS NUMMEN KIRKOSSA 17.01.2010
--------
Koin suurta Jumalan rakkautta ja Pyhän Hengen läsnäoloa viime sunnuntain Jumalanpalveluksessa Nummen kirkossa.
Jotain ihmeellistä Jumala vaikutti sydämessäni ja herkisti mieleni niin, että sitä on vaikea kuvata sanoin.
Yritän kuitenkin.
Olikohan tuntemukseni sitä, mikä tuli esiin papin puheessa:
”Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää” (Ps. 51:19).
Jumala ”särkee” meitä, jotta jotain uutta ja parempaa voisi tulla tilalle.
Mutta kova ihminen ei suostu helposti ”särjettäväksi”.
---
Alkuvirtenä lauloimme armonkyllyydestä:
”Joka aamu on armo uus,
huolet voimme siis heittää,
Rangaistuksenkaan ankaruus,
ei voi armoa peittää.
Herran hoidosta kiittäkäämme,
kun hän taivasta varten kasvattaa,
murheen allakin armahtaa,
hänen turviinsa jäämme”.
--
Synnintunnustuksessa saimme tunnustaa syntimme ja tuoda ne asiat esiin, jotka mieltämämme painoivat.
Meille vakuutettiin papin suulla:
”Sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi Jeesuksen Kristuksen tähden. Tämän synninpäästön, jonka sinulle julistan, on Jumalan anteeksiantamus”.
Keventynein mielin lauloimme kiitosvirren.
--
Teksteissä tuli esiin se, kuinka meidän tulisi siunata toisiamme.
”Siunatkaa vainoojianne, siunatkaa, älkääkä kirotko” (Room. 12:14. ).
--
Päivän varsinaisena saarnatekstinä oli Kaanaan häät (Joh.2:1-12)
KAANAN HÄÄT
--
Alla oleva teksti ei ole suoraa lainausta saarnasta. Ehkäpä saan kopion papilta ja tuoda sen tänne luettavaksi.
Jeesus, hänen äitinsä ja opetuslapset olivat kutsutut häihin Galilean Kaanahan (1,2). Itämailla vietettiin häitä useita päiviä. Jeesus, tulemalla häihin, halusi osallistua senajan yhteiskunnan moninaisiin muotoihin ja juhliin. Hän ei karttanut syntisiä.
(Saarnassa tuotiin esiin se, että Jeesus halusi juuri olla siellä, missä oli ”janoavia sieluja").
Viinin loppuminen kesken meinasi pilata tämän iloisen perhejuhlan. Jeesuksen äiti kääntyi luottamuksella Jeesuksen puoleen todeten: "Heillä ei ole viiniä" (3). Jeesuksen vastaus tuntuu tylyltä: "Mitä sinä tahdot minusta, vaimo? Minun aikani ei ole vielä tullut." (4).
Jeesus näyttää ensin torjuvan apunsa, jonka hän kuitenkin antaa. Kaikessa toiminnassaan hän noudatti Jumalan aikataulua; Jeesuksen aika ei vielä ollut tullut esiintyä Messiaana (vrt. Joh. 8:20). Hän ei toiminut ihmisten ehdoilla, vaan Jumalan antamin ohjein.
Jeesuksen äidin sanat palvelijoille viittaavat siihen, että Maria odotti Jeesuksen tekevän jotain viinin puutteen hyväksi (5). Jeesus käskeekin palvelijoiden täyttää kuusi kivistä vesiastiaa vedellä reunoja myöten (6,7).
Edeskäyvän, palvelijain esimiehen, maisteltua vettä huomaakin sen muuttuneen viiniksi (8,9). Näin Jeesus ilmoitti kirkkautensa, joka hänellä oli Isältä ja opetuslapset uskoivat häneen (11).
Tämän ihmeteon varsinainen merkitys ei ollut viinin laadussa eikä määrässä, eikä myöskään pulassa olevien ihmisten auttaminen.
---
Saarnassa kehoitettiin ottamaan vastaan Jeesus syntiemme sovittajana.
Myös varoitettiin juoppouden vaaroista.
On täytyttävä Hengellä.
”Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta” (Lk 21:34).
”Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä, ...” (Ef 5:18).
”Riittäähän, että menneen ajan olette täyttäneet pakanain tahtoa vaeltaessanne irstaudessa, himoissa, juoppoudessa, mässäyksissä, juomingeissa ja kauheassa epäjumalain palvelemisessa”. (1.Piet. 4:3).
..jatkuu...- Tapio522eikirj.
Jumalan sanan saarnalla ravittuina saimme yhdestä suusta kiittää Hyvää Paimentamme virren 375 sanoin.
1.
Kun Herra hoitaa, paimentaa,
ei silloin mitään puutu.
Hän kaitsemasta minua
ei väsy, ei hän suutu.
Hän ruokkii taivaan leivällä
ja elävällä vedellä
virvoittaa sieluani.
2.
Minua tiellä autuuden
hän ohjaa Hengellänsä.
Luo tuoreen, vehmaan laitumen
hän kutsuu äänellänsä.
Hän tuntee kaikki tarpeeni,
hän täyttää köyhän sieluni
armollaan avaralla.
En voinut laulaa virttä kuin paikoin, olin niin liikkuttunut. Koin, että ”vitsallaan ja sauvallaan” on minuakin Herra johtanut.
--
Kolehti kerättiin Haitin maanjäristyksestä kärsiville.
--
Ehtoollispöydässä sain kohdata Kristuksen itsensä yhdessä muun uskovan kirkkoväen kanssa. Tulemme ehtoollisessa Kristuksen kanssa yhdistetyiksi..
Siinä meidän uskomme tuli vahvistetuksi ja vakuutetuksi syntien anteeksisaamisesta (Matt.26:28).
Saatesanoina pappi sanoi meille alttarille polvistuneille Kristuksen ruumiin ja veren nauttineille: ”Katso Jumalan karitsa, joka pois ottaa maailman synnin”.
Katsoin silloin ylös edessäni olevaa alttaritaulua, jossa Jumalan Karitsa, Jeesus on kuvattuna ristillä.
Herkistyin taas: Niin... MINUNKIN (Tapion) puolesta Jeesus kuoli, jotta saisin autuuden periä ja päästä Karitsan häihin (Huom! Päivän aiheena oli Kaanaan häät).
Kiitosvirtenä lauloimme Karitsan häistä (virsi 345):
1.
Jo mahtaisimme yötä ja päivääkin kiittää
Jumalan suurta hyvyyttä,
jo mahtaisimme yötä ja päivääkin kiittää
Jumalan suurta hyvyyttä,
että saisimme taivaassa häitä viettää
Karitsan suuressa salissa,
Karitsan suuressa salissa.
2.
Oi rakkaus suuri, oi ääretön armo,
kun saan olla morsian Jeesuksen,
oi rakkaus suuri, oi ääretön armo,
ja siinä on kyllin, kun Jeesus on mulla,
ääretön armo ja rakkaus,
ääretön armo ja rakkaus.
--
Jumala itse ruokki meitä sanallaan ja ehtoollispöydässä.
Saimme taas runsain määrin matkaevästä. - minä.
Tapio522eikirj. kirjoitti:
Jumalan sanan saarnalla ravittuina saimme yhdestä suusta kiittää Hyvää Paimentamme virren 375 sanoin.
1.
Kun Herra hoitaa, paimentaa,
ei silloin mitään puutu.
Hän kaitsemasta minua
ei väsy, ei hän suutu.
Hän ruokkii taivaan leivällä
ja elävällä vedellä
virvoittaa sieluani.
2.
Minua tiellä autuuden
hän ohjaa Hengellänsä.
Luo tuoreen, vehmaan laitumen
hän kutsuu äänellänsä.
Hän tuntee kaikki tarpeeni,
hän täyttää köyhän sieluni
armollaan avaralla.
En voinut laulaa virttä kuin paikoin, olin niin liikkuttunut. Koin, että ”vitsallaan ja sauvallaan” on minuakin Herra johtanut.
--
Kolehti kerättiin Haitin maanjäristyksestä kärsiville.
--
Ehtoollispöydässä sain kohdata Kristuksen itsensä yhdessä muun uskovan kirkkoväen kanssa. Tulemme ehtoollisessa Kristuksen kanssa yhdistetyiksi..
Siinä meidän uskomme tuli vahvistetuksi ja vakuutetuksi syntien anteeksisaamisesta (Matt.26:28).
Saatesanoina pappi sanoi meille alttarille polvistuneille Kristuksen ruumiin ja veren nauttineille: ”Katso Jumalan karitsa, joka pois ottaa maailman synnin”.
Katsoin silloin ylös edessäni olevaa alttaritaulua, jossa Jumalan Karitsa, Jeesus on kuvattuna ristillä.
Herkistyin taas: Niin... MINUNKIN (Tapion) puolesta Jeesus kuoli, jotta saisin autuuden periä ja päästä Karitsan häihin (Huom! Päivän aiheena oli Kaanaan häät).
Kiitosvirtenä lauloimme Karitsan häistä (virsi 345):
1.
Jo mahtaisimme yötä ja päivääkin kiittää
Jumalan suurta hyvyyttä,
jo mahtaisimme yötä ja päivääkin kiittää
Jumalan suurta hyvyyttä,
Karitsan suuressa salissa,
Karitsan suuressa salissa.
2.
Oi rakkaus suuri, oi ääretön armo,
oi rakkaus suuri, oi ääretön armo,
ääretön armo ja rakkaus,
ääretön armo ja rakkaus.
--
Jumala itse ruokki meitä sanallaan ja ehtoollispöydässä.
Saimme taas runsain määrin matkaevästä.Kiitos Herralle kirjoituksista.
- Valvoja
Valitse viestin sisältöä parhaiten kuvaava vaihtoehto
Viestissä on kyse henkeen, terveyteen tai vapauden riistoon liittyvästä uhkauksesta
X Viesti sisältää kunnianloukkauksen, herjauksen, tekijänoikeusrikkomuksen, tai se on muutoin lainvastainen
Viesti on Suomi24:n sääntöjen vastainen
se vasta paha olo on, kun kohta on lähes kaikki sen petolliset teot paljastettu, joilla se sinutkin ja koko totuudesta luopuneen kansan omakseen saanut.
Heikosti on sinun asiat, kun palstalla on nyt saman aikaisesti luettavana Totuuden Hengen ja todellisen hurmahengen vallassa kirjoitettuja viestejä, etkä pysty niitä erottamaan toisistaan.
Jeesuksen alkuperäiset opetuslapsetkin sanoivat:
"Onko Jumalan edessä oikein totella ennemmin teitä kuin Jumalaa? Ratkaiskaa itse. Me emme voi olla puhumatta siitä, mitä olemme nähneet ja kuulleet."
Jos olisit täysin varma asiastasi, kirjoittaisit kaiken rehellisesti omalla nimelläsi - antamani esimerkin mukaisesti.
Tuollaiset puskassa pelosta vapisevan puskateologin viestit ovat ykshailee, kun ei edes näin yksinkertaista Jeesuksen käskyä pysty noudattamaan:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat,
hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra,
etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut
rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin
häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän
vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee,
minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi,
että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."
Tämän jatkoksi on Saatana antanut omilleen omat ohjeensa:
Mutta kun rikkavilja nousi oraalle, tuli yksi vehnän oraskin näkyviin.
Vihamiehen palvelijat menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat: 'Herra,
etkö sinä kylvänyt vain rikkaviljaa, mistä sinne on tullut yksi vehnän oras.
Tahdotko, että kitkemme sen pois?'
Silloin Vihamies sanoi: "Kitkekää se heti pois, mitä varten se vielä
maata laihduttaa."
Aivan samasta syystä en minäkään voi olla kirjoittamatta- Huomioitsija
Tai no, olet sinä paljastanut. Olet paljastanut harhaoppisuutesi moneen, moneen kertaan.
Muutaman vuoden aikana sivusilmälläkin luettujen keskustelujen perusteella sinun harhaoppisi on pilkottu moneen osaan ja paljon on paljastettu monenlaista hörhöä sinun tarinoistasi. Ihan viimeisin hörhösi on Paavalin leimaaminen valehtelijaksi. Se onkin yksi sinun pahimmista sammakoistasi. Tuskin ehkä pahempaan enää kykenet. Tai mistä sen tietää. Aika näyttää. Huomioitsija kirjoitti:
Tai no, olet sinä paljastanut. Olet paljastanut harhaoppisuutesi moneen, moneen kertaan.
Muutaman vuoden aikana sivusilmälläkin luettujen keskustelujen perusteella sinun harhaoppisi on pilkottu moneen osaan ja paljon on paljastettu monenlaista hörhöä sinun tarinoistasi. Ihan viimeisin hörhösi on Paavalin leimaaminen valehtelijaksi. Se onkin yksi sinun pahimmista sammakoistasi. Tuskin ehkä pahempaan enää kykenet. Tai mistä sen tietää. Aika näyttää.jurppii, kun paljastin henkesi Saatanan tekopyhäksi hengeksi.
Miksi leimaat minut, kun kerroin Paavalin valheista, jotka hän itsekin valheiksi tunnusti jo vuonna 55, yli 22 vuotta Kristukselta saamansa tehtävän jälkeen:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä."
Juuri tämäkin sinua jurppii, koska enää et voi Saatanan puhdistamalla omatunnolla vedota pelastumistasi tähän Paavalin sammakkoon, ja edelleen jatkaa synnissä rypemistäsi:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
jurppii, kun paljastin henkesi Saatanan tekopyhäksi hengeksi.
Miksi leimaat minut, kun kerroin Paavalin valheista, jotka hän itsekin valheiksi tunnusti jo vuonna 55, yli 22 vuotta Kristukselta saamansa tehtävän jälkeen:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä."
Juuri tämäkin sinua jurppii, koska enää et voi Saatanan puhdistamalla omatunnolla vedota pelastumistasi tähän Paavalin sammakkoon, ja edelleen jatkaa synnissä rypemistäsi:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."Se minua vain oudoksuttaa, että sinä näet niin kovin vaivaa Jumalan sanaa vastaan, kun sinä olet kuitenkin ennalta tuomittu häviämään tuon kisan, koska Jumala kyllä on sanansa takana, eikä pienelle ihmiselle anna viimeistä sanaa. Hän vain niin äärimmäisen pitkämielinen, sillä hän tahtoo sinunkin pelastuvan Ikuiseen elämään, jonka Jeesus on omilleen valmistanut.
Minulla on Jumalan antama rauha sydämessäni. Huomioitsija kirjoitti:
Se minua vain oudoksuttaa, että sinä näet niin kovin vaivaa Jumalan sanaa vastaan, kun sinä olet kuitenkin ennalta tuomittu häviämään tuon kisan, koska Jumala kyllä on sanansa takana, eikä pienelle ihmiselle anna viimeistä sanaa. Hän vain niin äärimmäisen pitkämielinen, sillä hän tahtoo sinunkin pelastuvan Ikuiseen elämään, jonka Jeesus on omilleen valmistanut.
Minulla on Jumalan antama rauha sydämessäni."He kaikki, pienimmästä suurimpaan, hankkivat väärää voittoa. Niin profeetat kuin papitkin pettävät
kansaa. Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha,
kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole.
Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia mutta eivät suostu edes häpeämään
- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu,
kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."
Ei Jumalalta rauhan saanut täällä päivästä päivään Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta ole herjaamassa.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
"He kaikki, pienimmästä suurimpaan, hankkivat väärää voittoa. Niin profeetat kuin papitkin pettävät
kansaa. Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha,
kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole.
Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia mutta eivät suostu edes häpeämään
- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu,
kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."
Ei Jumalalta rauhan saanut täällä päivästä päivään Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta ole herjaamassa.Olen jonkin verran kyllä sinun juttujasi kritisoinut ja niitä epäraamatullisiksi perustellut. En ole mennyt henkilökohtaisuuksiin, kuten sinä jatkuvasti teet. En muista edes sinua saatanaksi tai vastaavaksi nimitelleeni, enkä kadotustuomiota sinulle lausunut, vaikka sinä niitä harrastat hyvin usein.
Minulla on henkilökohtainen suhde Armahtajaani Jeesukseen Kristukseen ja valvon sitä.
Sinä demonisoit kaikki paitsi itsesi ja siinä sinä teet suuren virheen. Mutta pidän sitä merkkinä Jeesukselta, joka on sen edeltä nähnyt.
Matt. 10:25
"Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!"
Minullekin se riittää mainiosti.
PS: Lukisitpa joskus juttujasi ikäänkuin ulkopuolisena rehellisin silmin, objektiivisesti, niin voisit ihmetellä, kuinka sinä oikein urakoit noilla herjoillasi. Sinun asiasi eivät ole hyvin pyhän Jumalan edessä. Huomioitsija kirjoitti:
Olen jonkin verran kyllä sinun juttujasi kritisoinut ja niitä epäraamatullisiksi perustellut. En ole mennyt henkilökohtaisuuksiin, kuten sinä jatkuvasti teet. En muista edes sinua saatanaksi tai vastaavaksi nimitelleeni, enkä kadotustuomiota sinulle lausunut, vaikka sinä niitä harrastat hyvin usein.
Minulla on henkilökohtainen suhde Armahtajaani Jeesukseen Kristukseen ja valvon sitä.
Sinä demonisoit kaikki paitsi itsesi ja siinä sinä teet suuren virheen. Mutta pidän sitä merkkinä Jeesukselta, joka on sen edeltä nähnyt.
Matt. 10:25
"Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!"
Minullekin se riittää mainiosti.
PS: Lukisitpa joskus juttujasi ikäänkuin ulkopuolisena rehellisin silmin, objektiivisesti, niin voisit ihmetellä, kuinka sinä oikein urakoit noilla herjoillasi. Sinun asiasi eivät ole hyvin pyhän Jumalan edessä.Ja aika tavalla myöhään se sai sinut viimeisenä oljekortena turvautumaan tuhon Jeesuksen ilmoitukseen, jonka minä olen lukemattomia keroja joutunut tänne tuomaan.
OIkein tekisit, jos tekisit kuten Semper.Fidelis, pialle kastettu veljesi hänkin, kun katsoi viisaammaksi tältä palstalta joulukuussa poistua, kun yli kolme vuotta oli Henkeä herjaamassa ja totuutta poistattamassa.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja aika tavalla myöhään se sai sinut viimeisenä oljekortena turvautumaan tuhon Jeesuksen ilmoitukseen, jonka minä olen lukemattomia keroja joutunut tänne tuomaan.
OIkein tekisit, jos tekisit kuten Semper.Fidelis, pialle kastettu veljesi hänkin, kun katsoi viisaammaksi tältä palstalta joulukuussa poistua, kun yli kolme vuotta oli Henkeä herjaamassa ja totuutta poistattamassa.Sinä vain toteutat niin kirjaimellisesti tuon Jeesuksen ennustuksen omalta osaltasi, kun Jeesuksen omia saatanoiksi nimittelet. Olen muistuttanut sinua siitä samalla tavalla jo aikoja sitten.
Herjannut en sinua ole. Olehan hyvä ja näytä ne kirjoitukset, joissa minä sinua herjannut olen. Väärän opin kyseenalaistaminen ei ole sama kuin herjaaminen. Sen verran sinun täytyy sanojen merkityksistä käsittää.
Sinun kehotuksestasi en palstalta poistu, sen saat uskoa, mutta jos Jeesus minua siihen kehottaa, niin se on eri asia. Toistaiseksi puutun sinun epäraamatullisiin harhoihisi sen mukaan kuin minä siihen mahdollisuuksia ja voimia Jumalalta saan. - n
Valitse viestin sisältöä parhaiten kuvaava vaihtoehto
X Viestissä on kyse henkeen, terveyteen tai vapauden riistoon liittyvästä uhkauksesta
X Viesti sisältää kunnianloukkauksen, herjauksen, tekijänoikeusrikkomuksen, tai se on muutoin lainvastainen
X Viesti on Suomi24:n sääntöjen vastainen - huom:
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja aika tavalla myöhään se sai sinut viimeisenä oljekortena turvautumaan tuhon Jeesuksen ilmoitukseen, jonka minä olen lukemattomia keroja joutunut tänne tuomaan.
OIkein tekisit, jos tekisit kuten Semper.Fidelis, pialle kastettu veljesi hänkin, kun katsoi viisaammaksi tältä palstalta joulukuussa poistua, kun yli kolme vuotta oli Henkeä herjaamassa ja totuutta poistattamassa.>>>Saatana matkii kaikessa Jumalaa
Huomioitsija kirjoitti:
Sinä vain toteutat niin kirjaimellisesti tuon Jeesuksen ennustuksen omalta osaltasi, kun Jeesuksen omia saatanoiksi nimittelet. Olen muistuttanut sinua siitä samalla tavalla jo aikoja sitten.
Herjannut en sinua ole. Olehan hyvä ja näytä ne kirjoitukset, joissa minä sinua herjannut olen. Väärän opin kyseenalaistaminen ei ole sama kuin herjaaminen. Sen verran sinun täytyy sanojen merkityksistä käsittää.
Sinun kehotuksestasi en palstalta poistu, sen saat uskoa, mutta jos Jeesus minua siihen kehottaa, niin se on eri asia. Toistaiseksi puutun sinun epäraamatullisiin harhoihisi sen mukaan kuin minä siihen mahdollisuuksia ja voimia Jumalalta saan.vaikka et usko.
Saatanalta sinä voimaa saat Totuuden Hengen kirjoitusten vastustamiseen. Aitoa Veren voimaa.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
vaikka et usko.
Saatanalta sinä voimaa saat Totuuden Hengen kirjoitusten vastustamiseen. Aitoa Veren voimaa.Jos ja kun minua pilkkaat, se on ihan ok, olen siihen tottunut, olen immunisoitunut pilkallesi. Menet kuitenkin jo niin pitkälle, teet todellisen pyhänhäväistyksen, eli pilkkaat sovitusverta, jonka Jeesus vuodatti ristillä ihmiskunnan syntien tähden. Se kertoo jo siitä, että sinulle ei mikään ole pyhää.
- näin,
Huomioitsija kirjoitti:
Jos ja kun minua pilkkaat, se on ihan ok, olen siihen tottunut, olen immunisoitunut pilkallesi. Menet kuitenkin jo niin pitkälle, teet todellisen pyhänhäväistyksen, eli pilkkaat sovitusverta, jonka Jeesus vuodatti ristillä ihmiskunnan syntien tähden. Se kertoo jo siitä, että sinulle ei mikään ole pyhää.
Hepr. 10:29
Kuinka paljon ankaramman rangaistuksen ansaitseekaan mielestänne se, joka polkee jalkoihinsa Jumalan Pojan, pitää epäpyhänä liiton verta, jolla hänet itsensä on pyhitetty, ja häpäisee armon Henkeä!
Jos pitää liiton verta epäpyhänä, häpäisee armon Henkeä.
Ja kuinka täällä on armotta suollettu liiton verta.
Mihin on kadonnut kunnioitus. ? Huomioitsija kirjoitti:
Jos ja kun minua pilkkaat, se on ihan ok, olen siihen tottunut, olen immunisoitunut pilkallesi. Menet kuitenkin jo niin pitkälle, teet todellisen pyhänhäväistyksen, eli pilkkaat sovitusverta, jonka Jeesus vuodatti ristillä ihmiskunnan syntien tähden. Se kertoo jo siitä, että sinulle ei mikään ole pyhää.
Kristukselta taivaasta saatu Henki, koska Saatanan oli pakko päästää minut otteestaan, kun sai Jeesukselta kuulla, että hänen Jeesuksesta päästämä veri riitti minustakin sovitusmaksuksi, joten 40 vuotta Saatanan vankeudessa sai minulle riittää.
Eikä Jeesus antanut minulle tehtävää Veren, vaan Henkensä voimasta.
"Kenellä ei Jeesuksen Kristuksen Henkeä ole, ei ole hänen omansa."- Huomioitsija
näin, kirjoitti:
Hepr. 10:29
Kuinka paljon ankaramman rangaistuksen ansaitseekaan mielestänne se, joka polkee jalkoihinsa Jumalan Pojan, pitää epäpyhänä liiton verta, jolla hänet itsensä on pyhitetty, ja häpäisee armon Henkeä!
Jos pitää liiton verta epäpyhänä, häpäisee armon Henkeä.
Ja kuinka täällä on armotta suollettu liiton verta.
Mihin on kadonnut kunnioitus. ?Sitä juuri tarkoitinkin. Kunnioitus Jumalaa kohtaan puuttuu tyystin, kun sovitusvertakin poljetaan ja herjataan.
- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Kristukselta taivaasta saatu Henki, koska Saatanan oli pakko päästää minut otteestaan, kun sai Jeesukselta kuulla, että hänen Jeesuksesta päästämä veri riitti minustakin sovitusmaksuksi, joten 40 vuotta Saatanan vankeudessa sai minulle riittää.
Eikä Jeesus antanut minulle tehtävää Veren, vaan Henkensä voimasta.
"Kenellä ei Jeesuksen Kristuksen Henkeä ole, ei ole hänen omansa."Et kunnioita Jumalan sanaa, et lähimmäisiä, et mitään, paitsi omaa tarinaasi.
Säälin sinua. Jeesus sinua armahtakoon ja murtakoon niin, että saat armon nähdä oma kovuutesi ja armottomuutesi. Huomioitsija kirjoitti:
Et kunnioita Jumalan sanaa, et lähimmäisiä, et mitään, paitsi omaa tarinaasi.
Säälin sinua. Jeesus sinua armahtakoon ja murtakoon niin, että saat armon nähdä oma kovuutesi ja armottomuutesi.olen sinuakin kunnioittanut, sillä enhän ole kertaakaan sinulle valehdellut tätä porttopappien valhetta:
"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.
Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan
päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä
tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
olen sinuakin kunnioittanut, sillä enhän ole kertaakaan sinulle valehdellut tätä porttopappien valhetta:
"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.
Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan
päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä
tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."Epäkunnioitustasi olet osoittanut monin tavoin ja sanoin. Pahinta on kuitenkin se, että Jumalan sana on sinulle herjan kohde. Paavaliakin pidät valehtelijana ja hänen kirjeensä ovat sinulle valhetta. Missä kunnioitus Jumalan sanaa kohtaan? Missä?
Huomioitsija kirjoitti:
Epäkunnioitustasi olet osoittanut monin tavoin ja sanoin. Pahinta on kuitenkin se, että Jumalan sana on sinulle herjan kohde. Paavaliakin pidät valehtelijana ja hänen kirjeensä ovat sinulle valhetta. Missä kunnioitus Jumalan sanaa kohtaan? Missä?
kunnioitus Paavalia kohtaan, kun hän itse avoimesti tunnustaa valehtelevansa:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syyllisenä."
Miten sinä voit pitää Paavalin valheita Jumalan sanana?
Sillä tavalla, koska juuri niillä on valkoinen Saatana onnistunut sinut omakseen saamaan.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
kunnioitus Paavalia kohtaan, kun hän itse avoimesti tunnustaa valehtelevansa:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syyllisenä."
Miten sinä voit pitää Paavalin valheita Jumalan sanana?
Sillä tavalla, koska juuri niillä on valkoinen Saatana onnistunut sinut omakseen saamaan.Juuri tuolla tavalla sinunlaisesi väärämieliset Raamattua lukevat, tarttuen irtonaisiin väärinymmärrettyihin jakeisiin. Et voi sinä tehdä tuosta jakeesta sellaista tulkintaa, että Paavalin kirjeissä olisi valheita, eli että Jumala olisi ottanut sanaansa valheellisia osioita, johtaakseen ihmiset harhaan. Tuollaisella logiikalla teet Jumalasta jallittajan, eli väärämielisen, kuten itse olet, kun täällä mielivaltaisesti, kokonaisuus ja Jumalan totuudellisuuden unohtaen suollat älyttömiä tulkintojasi ja muitakin pahimmassa tapauksessa harhaan johtaen.
Huomioitsija kirjoitti:
Juuri tuolla tavalla sinunlaisesi väärämieliset Raamattua lukevat, tarttuen irtonaisiin väärinymmärrettyihin jakeisiin. Et voi sinä tehdä tuosta jakeesta sellaista tulkintaa, että Paavalin kirjeissä olisi valheita, eli että Jumala olisi ottanut sanaansa valheellisia osioita, johtaakseen ihmiset harhaan. Tuollaisella logiikalla teet Jumalasta jallittajan, eli väärämielisen, kuten itse olet, kun täällä mielivaltaisesti, kokonaisuus ja Jumalan totuudellisuuden unohtaen suollat älyttömiä tulkintojasi ja muitakin pahimmassa tapauksessa harhaan johtaen.
tunnusti valheellisuutensa, älä sitä minun harteilleni sovita.
Tehtäväni kun on paljastaa nuo Paavalin valhellisuudet, joilla se on sinutkin Saatanan syliin johdattanut.
Ja vaikka sinulla vielä olisi mahdollisuus - kun olet saanut totuuden tietää - sanoa itsesi irti joka ainoan porttoseurakunnan valheista, mutta se ei enää Jumalan paaduttamalta ihmiseltä tule onnistumaan.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
tunnusti valheellisuutensa, älä sitä minun harteilleni sovita.
Tehtäväni kun on paljastaa nuo Paavalin valhellisuudet, joilla se on sinutkin Saatanan syliin johdattanut.
Ja vaikka sinulla vielä olisi mahdollisuus - kun olet saanut totuuden tietää - sanoa itsesi irti joka ainoan porttoseurakunnan valheista, mutta se ei enää Jumalan paaduttamalta ihmiseltä tule onnistumaan.Sinulla on niin kieroonkasvaneet käsitykset Jumalan sanan luotettavuudesta, että se ajaa sinut aina vaan syvemmälle eksymykseen.
Ei ole sinulla poloinen edes Jumalan sanan valoa turvanasi, eikä Pyhä Henki tuollaiseen itsehankittuun pimeyteen lähde. Saat hapuilla pimeässä, kun sinulle Jumalan sana on vain täynnä valheita.
Vasta kun nöyrryt Jeesuksen ristin juurella ja armoa anot surkeuteesi, sinulle voi valo sarastaa. Huomioitsija kirjoitti:
Sinulla on niin kieroonkasvaneet käsitykset Jumalan sanan luotettavuudesta, että se ajaa sinut aina vaan syvemmälle eksymykseen.
Ei ole sinulla poloinen edes Jumalan sanan valoa turvanasi, eikä Pyhä Henki tuollaiseen itsehankittuun pimeyteen lähde. Saat hapuilla pimeässä, kun sinulle Jumalan sana on vain täynnä valheita.
Vasta kun nöyrryt Jeesuksen ristin juurella ja armoa anot surkeuteesi, sinulle voi valo sarastaa.valherakkauden hengen ja heti perään välinpitämättömyyden eli velttouden hengen, jolloin vain tumput suorina seistään Saatanan valhearmon loisteessa.
Valittu ei enää tarvitse kirjoitusten loistetta, koska heidän sydämessään asustaa Isän ja Pojan yhteinen Henki josta pulppuaa elävän veden virta.
Itse hankittu pimeys hankitaan uudesta kasteesta.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
valherakkauden hengen ja heti perään välinpitämättömyyden eli velttouden hengen, jolloin vain tumput suorina seistään Saatanan valhearmon loisteessa.
Valittu ei enää tarvitse kirjoitusten loistetta, koska heidän sydämessään asustaa Isän ja Pojan yhteinen Henki josta pulppuaa elävän veden virta.
Itse hankittu pimeys hankitaan uudesta kasteesta.Milloin sinä noin pahasti veltostuit?
Älä vielä toivoasi heitä. Tee niinkuin kehotin, ano armoa Jeesukselta. Huomioitsija kirjoitti:
Milloin sinä noin pahasti veltostuit?
Älä vielä toivoasi heitä. Tee niinkuin kehotin, ano armoa Jeesukselta.Saatana pistää kaiken matkien Totuuden Henkeä.
Tuota minun "veltostumista" et itse huomannut, kunnes Saatana väänsi itsesi veltostumisen minun veltostumiseksi.
Käyttäjän viestien määrästä näet, ettei velttona ole oltu, vaikka sieltä yli 2000 väärämielisten poistattamaa viestiä puuttuukin.
Odota vielä viikko, silloin on 22-vuotisjuhlapäivä, jolloin kerroin kaikille - jälleen kerran - miten se todellinen armo saatiin.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatana pistää kaiken matkien Totuuden Henkeä.
Tuota minun "veltostumista" et itse huomannut, kunnes Saatana väänsi itsesi veltostumisen minun veltostumiseksi.
Käyttäjän viestien määrästä näet, ettei velttona ole oltu, vaikka sieltä yli 2000 väärämielisten poistattamaa viestiä puuttuukin.
Odota vielä viikko, silloin on 22-vuotisjuhlapäivä, jolloin kerroin kaikille - jälleen kerran - miten se todellinen armo saatiin.Naura pois, ehkäpä se karistaa velttouttasi hiukan. Varo kuitenkin nauruherätystä, se johtaa sinua entistä enemmän harhaan. saatat löytää lisää "valheita" Jumalan sanasta.
Kerrohan vielä, miten Jumala ja saatana sinun käsityksesi mukaan yhdessä Raamatun henkeyttivät. Kun sinun mukaasi saatana on niin kovin paljon valheitaan päässyt Jumalan sanaan ujuttamaan. Jonkinlaista tiimityötäkö? Huomioitsija kirjoitti:
Naura pois, ehkäpä se karistaa velttouttasi hiukan. Varo kuitenkin nauruherätystä, se johtaa sinua entistä enemmän harhaan. saatat löytää lisää "valheita" Jumalan sanasta.
Kerrohan vielä, miten Jumala ja saatana sinun käsityksesi mukaan yhdessä Raamatun henkeyttivät. Kun sinun mukaasi saatana on niin kovin paljon valheitaan päässyt Jumalan sanaan ujuttamaan. Jonkinlaista tiimityötäkö?sinun on paras kysyä sellaiselta, joka täällä käytti nimerkkiä Alex-kasi. Hän tuon Saatanan henkeyttämis toimituksen tänne ensiksi toi.
Kyllä minä sen tiedän, ettei Saatana ole tätä sinulle kertonut, mutta koska sinua totuudessa paljon rakastan, niin kerron minkälaista on tämän Bablylonian kuninkaan Saatanan ja Kaikkivaltiaan Jumalan yhteinen "henkeyttäminen", jolla se on sinutkin omakseen henkeyttänyt:
Sinä, Babylonia, olet vasarani ja sota-aseeni. Sinulla minä
murskaan kansat ja hävitän valtakunnat. Minä murskaan
sinulla ratsut ja ratsasrajat, isken vaunuja ja niiden ajajia.
Minä murskaan sinulla miehet ja naiset, isken vanhoja ja
nuoria, lyön poikia ja tyttöjä.
Minä murskaan sinulla paimenet ja heidän laumansa,
isken kyntäjiä ja heidän juhtiaan, lyön käskynhaltioita ja
maaherroja."
"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he myös
yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle siihen saakka, kun Jumalan sanat toteutuvat.
Nainen, jonka näit on se suuri kaupunki, joka hallitsee maailman kaikkia hallitsijoita."
Ja tuo suuri kaupunki on Vatikaani:
"Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."
Portot ovat seurakuntia, ja iljetykset Saatanan synagogia eli temppeleitä, kirkkoja, rukoushuoneita
ja jopa telttamajoja, joissa rajua eksytystä pidetään voimassa siihen hetkeen sakka, kun
ihmiskunnan tuho alkaa juuri näistä ihmiskäsin tehdyistä jumalanhuoneista:
"On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa meistä,
mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan evankeliumia" eli totuutta.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
sinun on paras kysyä sellaiselta, joka täällä käytti nimerkkiä Alex-kasi. Hän tuon Saatanan henkeyttämis toimituksen tänne ensiksi toi.
Kyllä minä sen tiedän, ettei Saatana ole tätä sinulle kertonut, mutta koska sinua totuudessa paljon rakastan, niin kerron minkälaista on tämän Bablylonian kuninkaan Saatanan ja Kaikkivaltiaan Jumalan yhteinen "henkeyttäminen", jolla se on sinutkin omakseen henkeyttänyt:
Sinä, Babylonia, olet vasarani ja sota-aseeni. Sinulla minä
murskaan kansat ja hävitän valtakunnat. Minä murskaan
sinulla ratsut ja ratsasrajat, isken vaunuja ja niiden ajajia.
Minä murskaan sinulla miehet ja naiset, isken vanhoja ja
nuoria, lyön poikia ja tyttöjä.
Minä murskaan sinulla paimenet ja heidän laumansa,
isken kyntäjiä ja heidän juhtiaan, lyön käskynhaltioita ja
maaherroja."
"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he myös
yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle siihen saakka, kun Jumalan sanat toteutuvat.
Nainen, jonka näit on se suuri kaupunki, joka hallitsee maailman kaikkia hallitsijoita."
Ja tuo suuri kaupunki on Vatikaani:
"Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."
Portot ovat seurakuntia, ja iljetykset Saatanan synagogia eli temppeleitä, kirkkoja, rukoushuoneita
ja jopa telttamajoja, joissa rajua eksytystä pidetään voimassa siihen hetkeen sakka, kun
ihmiskunnan tuho alkaa juuri näistä ihmiskäsin tehdyistä jumalanhuoneista:
"On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa meistä,
mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan evankeliumia" eli totuutta.Sinä esittelet palstalla omia keksimiäsi ihmisoppeja. Niillä ei ole raamatullista pohjaa. Sitten kun joku oikeutetusti kyselee niiden perusteita, sinä piiloudut monisanaisuuden kaapuun ja sieltä selittelet mitäänsanomattomuuksia tai aiheeseen liittymättömiä hokemia. Siten luulet selviäväsi pinteestä, johon sinut epäraamatullisuutesi johti. Et koskaan kykene tunnustamaan mokiasi. Se on sinun ylpeytesi seurausta. Muista, Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille (älä lue:nöyristelijöille) hän antaa armon.
Huomioitsija kirjoitti:
Sinä esittelet palstalla omia keksimiäsi ihmisoppeja. Niillä ei ole raamatullista pohjaa. Sitten kun joku oikeutetusti kyselee niiden perusteita, sinä piiloudut monisanaisuuden kaapuun ja sieltä selittelet mitäänsanomattomuuksia tai aiheeseen liittymättömiä hokemia. Siten luulet selviäväsi pinteestä, johon sinut epäraamatullisuutesi johti. Et koskaan kykene tunnustamaan mokiasi. Se on sinun ylpeytesi seurausta. Muista, Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille (älä lue:nöyristelijöille) hän antaa armon.
sinunkin kohdalla perusteellisesti hyväkseen käyttänyt, kun on saanut sinut porttoppaiensa edessä todella nöyräksi. Saatanalle kun kaikki totuus on epäraamatullista totuutta, niin kuin tämäkin:
"Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."
Raamattukeskustelussakin te pöyhistelette "rinta rottingilla", kun toinen kunnian kärkkyjä laittaa viestinne perään: "Olet oikeassa, aamen."
Kaikken onnellisimmassa asemassa ovat yhteiseksytykseen eli ekumeniaan hairahtuneet. Heillä kun on mahdollista kärkkyä kunniaa kaikista niistä porttoseurakunnista, joissa he ovat samassa eksytyksen hengessä yhdessä hallelujanneet.
Te elätte onnenne kukkuloilla, kun ette ymmärrä edes näitä Jeesuksen sanoja:
"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
sinunkin kohdalla perusteellisesti hyväkseen käyttänyt, kun on saanut sinut porttoppaiensa edessä todella nöyräksi. Saatanalle kun kaikki totuus on epäraamatullista totuutta, niin kuin tämäkin:
"Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."
Raamattukeskustelussakin te pöyhistelette "rinta rottingilla", kun toinen kunnian kärkkyjä laittaa viestinne perään: "Olet oikeassa, aamen."
Kaikken onnellisimmassa asemassa ovat yhteiseksytykseen eli ekumeniaan hairahtuneet. Heillä kun on mahdollista kärkkyä kunniaa kaikista niistä porttoseurakunnista, joissa he ovat samassa eksytyksen hengessä yhdessä hallelujanneet.
Te elätte onnenne kukkuloilla, kun ette ymmärrä edes näitä Jeesuksen sanoja:
"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."Sinulla on Jumalan mielen mukaisesta nöyryydestäkin väärä käsitys.
Oikea nöyryys ei esim. valikoi ja tee yhdestä jakeesta omaa erikoisoppia. Oikea nöyryys ei vääristele koko Jumalan sanan totuutta yhden jakeen perusteella ja tee Jumalasta valehtelijaa. Huomioitsija kirjoitti:
Sinulla on Jumalan mielen mukaisesta nöyryydestäkin väärä käsitys.
Oikea nöyryys ei esim. valikoi ja tee yhdestä jakeesta omaa erikoisoppia. Oikea nöyryys ei vääristele koko Jumalan sanan totuutta yhden jakeen perusteella ja tee Jumalasta valehtelijaa.Minä en ole Jumalata valehtelijaa tehnyt, kun Pyhä Henki on paljastanut kaikki ne Paavalin kirjoittamat asiat, joissa hän on Pyhää Henkeä vastaan toiminut, ja siksi Jumala lähetti Saatanan häntä rusikoimaan.
Olenhan täällä avoimesti kertonut myös omasta rusikoinnistani, kun en juuri Hengen saaneena tohtinut porttopapeille sanoa niin kovia sanoja kuin mitä Pyhä Henki käski, vaan niitä hieman laimensin.
Niin jopahan Jumala antoi Saatanan iskeä munuaisiini nuolet, nuo viinensä lapset, kuten ennalta oli ilmoittanut, kun omaa elämääni muistuttavan Jeremiankin kohtalon Raamatusta sain lukea:
"Minä olen se mies, joka olen kurjuutta nähnyt hänen vihastuksensa vitsan
alla. Minut hän on johdattanut ja kuljettanut pimeyteen eikä valkeuteen.
Juuri minua vastaan hän kääntää kätensä, yhäti, kaiken päivää. Hän on
kalvanut minun lihani ja nahkani, musertanut luuni.
Hän on rakentanut varustukset minua vastaan ja piirittänyt minut myrkyllä ja
vaivalla. Hän on pannut minut asumaan pimeydessä niin kuin ikiaikojen kuolleet.
Hän on tehnyt muurin minun ympärilleni, niin etten pääse ulos, on pannut minut
raskaisiin vaskikahleisiin. Vaikka minä huudan ja parun, hän vaientaa minun rukoukseni.
Hakatuista kivistä hän on tehnyt minun teilleni muurin, on mutkistanut minun polkuni.
Vaaniva karhu on hän minulle, piilossa väijyvä leijona. Hän on vienyt minut harhaan
minun tieni ja repinyt minut kappaleiksi, ja hän on minut autioksi tehnyt.
Hän on jännittänyt jousensa ja asettanut minut nuoltensa maalitauluksi. Hän on
ampunut munuaisiini nuolet, viininsä lapset. Minä olen joutunut koko kansani nauruksi,
heidän jokapäiväiseksi pilkkalauluksensa.
Hän on ravinnut minua katkeruudella, juottanut minua koiruoholla. Hän on purettanut
minulla hampaat rikki soraan, painanut minut alas tomuun. Sinä olet syössyt minun
sieluni ulos, rauhasta pois, minä olen unohtanut onnen.
Ja minä sanon: mennyt on minulta kunnia ja Herran odotus. Muista minun kurjuuttani
ja kodittomuuttani, koiruohoa ja myrkkyä. Sinä kyllä muistat sen, että minun sieluni
on alas painettu."
Kun tätä oli neljäkymmentä vuotta kestänyt, alkoi uusi elämä vähitellen sarastaa,
ja Valitusvirsi alkoi hiljalleen muuttua kiitosvirreksi:
"Tämän minä painan sydämeeni, sen tähden minä toivon. Herran armoa on, ettemme
ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppunut, se on joka aamu uusi,
ja suuri on hänen uskollisuutensa.
Minun osani on on Herra, sanoo minun sieluni, sen tähden minä panen toivoni häneen.
Hyvä on Herra häntä odottaville, sille sielulle, joka häntä etsii. Hyvä on hiljaisuudessa
toivoa Herran apua.
Hyvä on miehelle, että hän kantaa iestä nuoruudessaan. Istukoon hän yksin ja hiljaa,
kun Herra on sen hänen päällensä pannut. Laskekoon suunsa tomuun - ehkä on vielä
toivoa. Ojentakoon hän posken sille, joka häntä lyö, saakoon kyllälti häväistystä.
Sillä ei Herra hylkää iankaikkisesti; vaan jos hän on murheelliseksi saattanut, hän
osoittaa laupeutta suuressa armossansa. Sillä ei hän sydämensä halusta vaivaa
eikä murehduta ihmislapsia."
Sen jälkeen, kun Kristus tuli Henkensä kanssa sydämeeni, e ole ollut
päivääkään yksin, sillä tällaista on elämä hänen pystyttämässä Pyhän
Hengen temppelissä:
"Joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan.
Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka
kumpuaa ikuisen elämän vettä."
Ja apostoli Johannes todisti tämän näin:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet,
ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä
opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Profeetta Jesaja sanoo saman näin:
"Kuitenkin Herra vain odottaa, että voisi olla teille armollinen,
hän nousee armahtamaan teitä. Herra on oikeuden Jumala.
Autuaita ne, jotka häntä odottavat.
Siionin kansa, sinä joka asut Jerusalemissa (eli maailmassa),
sinun itkusi aika on ohi! Kun huudat häneltä apua, hän armahtaa,
hän kuulee ja vastaa sinulle.
Vaikka Herra suo sinulle vain kapean leivän ja niukasti vettä,
hän, sinun opastajasi, ei enää kätkeydy. Omin silmin sinä
saat nähdä hänet.
Aina kun olet eksymässä tieltä, milloin oikeaan, milloin vasempaan,
sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen: - Tässä on tie, kulkekaa sitä.
Niin sinä julistat saastaisiksi hopeoidut jumalankuvasi
ja heität menemään kullalla silatut jumalasi kuin nainen
verisen rievun ja huudat: "Tiehesi saasta!"- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä en ole Jumalata valehtelijaa tehnyt, kun Pyhä Henki on paljastanut kaikki ne Paavalin kirjoittamat asiat, joissa hän on Pyhää Henkeä vastaan toiminut, ja siksi Jumala lähetti Saatanan häntä rusikoimaan.
Olenhan täällä avoimesti kertonut myös omasta rusikoinnistani, kun en juuri Hengen saaneena tohtinut porttopapeille sanoa niin kovia sanoja kuin mitä Pyhä Henki käski, vaan niitä hieman laimensin.
Niin jopahan Jumala antoi Saatanan iskeä munuaisiini nuolet, nuo viinensä lapset, kuten ennalta oli ilmoittanut, kun omaa elämääni muistuttavan Jeremiankin kohtalon Raamatusta sain lukea:
"Minä olen se mies, joka olen kurjuutta nähnyt hänen vihastuksensa vitsan
alla. Minut hän on johdattanut ja kuljettanut pimeyteen eikä valkeuteen.
Juuri minua vastaan hän kääntää kätensä, yhäti, kaiken päivää. Hän on
kalvanut minun lihani ja nahkani, musertanut luuni.
Hän on rakentanut varustukset minua vastaan ja piirittänyt minut myrkyllä ja
vaivalla. Hän on pannut minut asumaan pimeydessä niin kuin ikiaikojen kuolleet.
Hän on tehnyt muurin minun ympärilleni, niin etten pääse ulos, on pannut minut
raskaisiin vaskikahleisiin. Vaikka minä huudan ja parun, hän vaientaa minun rukoukseni.
Hakatuista kivistä hän on tehnyt minun teilleni muurin, on mutkistanut minun polkuni.
Vaaniva karhu on hän minulle, piilossa väijyvä leijona. Hän on vienyt minut harhaan
minun tieni ja repinyt minut kappaleiksi, ja hän on minut autioksi tehnyt.
Hän on jännittänyt jousensa ja asettanut minut nuoltensa maalitauluksi. Hän on
ampunut munuaisiini nuolet, viininsä lapset. Minä olen joutunut koko kansani nauruksi,
heidän jokapäiväiseksi pilkkalauluksensa.
Hän on ravinnut minua katkeruudella, juottanut minua koiruoholla. Hän on purettanut
minulla hampaat rikki soraan, painanut minut alas tomuun. Sinä olet syössyt minun
sieluni ulos, rauhasta pois, minä olen unohtanut onnen.
Ja minä sanon: mennyt on minulta kunnia ja Herran odotus. Muista minun kurjuuttani
ja kodittomuuttani, koiruohoa ja myrkkyä. Sinä kyllä muistat sen, että minun sieluni
on alas painettu."
Kun tätä oli neljäkymmentä vuotta kestänyt, alkoi uusi elämä vähitellen sarastaa,
ja Valitusvirsi alkoi hiljalleen muuttua kiitosvirreksi:
"Tämän minä painan sydämeeni, sen tähden minä toivon. Herran armoa on, ettemme
ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppunut, se on joka aamu uusi,
ja suuri on hänen uskollisuutensa.
Minun osani on on Herra, sanoo minun sieluni, sen tähden minä panen toivoni häneen.
Hyvä on Herra häntä odottaville, sille sielulle, joka häntä etsii. Hyvä on hiljaisuudessa
toivoa Herran apua.
Hyvä on miehelle, että hän kantaa iestä nuoruudessaan. Istukoon hän yksin ja hiljaa,
kun Herra on sen hänen päällensä pannut. Laskekoon suunsa tomuun - ehkä on vielä
toivoa. Ojentakoon hän posken sille, joka häntä lyö, saakoon kyllälti häväistystä.
Sillä ei Herra hylkää iankaikkisesti; vaan jos hän on murheelliseksi saattanut, hän
osoittaa laupeutta suuressa armossansa. Sillä ei hän sydämensä halusta vaivaa
eikä murehduta ihmislapsia."
Sen jälkeen, kun Kristus tuli Henkensä kanssa sydämeeni, e ole ollut
päivääkään yksin, sillä tällaista on elämä hänen pystyttämässä Pyhän
Hengen temppelissä:
"Joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan.
Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka
kumpuaa ikuisen elämän vettä."
Ja apostoli Johannes todisti tämän näin:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet,
ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä
opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Profeetta Jesaja sanoo saman näin:
"Kuitenkin Herra vain odottaa, että voisi olla teille armollinen,
hän nousee armahtamaan teitä. Herra on oikeuden Jumala.
Autuaita ne, jotka häntä odottavat.
Siionin kansa, sinä joka asut Jerusalemissa (eli maailmassa),
sinun itkusi aika on ohi! Kun huudat häneltä apua, hän armahtaa,
hän kuulee ja vastaa sinulle.
Vaikka Herra suo sinulle vain kapean leivän ja niukasti vettä,
hän, sinun opastajasi, ei enää kätkeydy. Omin silmin sinä
saat nähdä hänet.
Aina kun olet eksymässä tieltä, milloin oikeaan, milloin vasempaan,
sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen: - Tässä on tie, kulkekaa sitä.
Niin sinä julistat saastaisiksi hopeoidut jumalankuvasi
ja heität menemään kullalla silatut jumalasi kuin nainen
verisen rievun ja huudat: "Tiehesi saasta!"Miksi sinä teet Paavalista valehtelijan, vaikka hän oli Jumalan kutsuma, valtuuttama, pyhittämä, lähettämä apostoli, joka sai olla puhdistettu kanava ja välikappale, jonka kautta Jumala antoi meille sanansa mm. korinttolaiskirjeet, roomalaiskirje ja monet muut, joita sinä olet tällä palstalla mielivaltaisesti ja lihallisesti räpeltänyt ja väittänyt valheeksi, vaikka ne ovat Pyhän Hengen vaikuttamaa Jumalan sanaa?
Olet mennyt tekemään pahan virheen, kun noin Jumalan sanaa poljet ja halveksut. Paha juttu Teuvo. Paha juttu sinulle.
PS. Muun Raamatun osien kopiointi ei sinua pelasta, eikä syntiäsi vähennä. Siihen ei tarvita kuin teknistä osaamista hiukan. - Havainnoitsija.
Huomioitsija kirjoitti:
Miksi sinä teet Paavalista valehtelijan, vaikka hän oli Jumalan kutsuma, valtuuttama, pyhittämä, lähettämä apostoli, joka sai olla puhdistettu kanava ja välikappale, jonka kautta Jumala antoi meille sanansa mm. korinttolaiskirjeet, roomalaiskirje ja monet muut, joita sinä olet tällä palstalla mielivaltaisesti ja lihallisesti räpeltänyt ja väittänyt valheeksi, vaikka ne ovat Pyhän Hengen vaikuttamaa Jumalan sanaa?
Olet mennyt tekemään pahan virheen, kun noin Jumalan sanaa poljet ja halveksut. Paha juttu Teuvo. Paha juttu sinulle.
PS. Muun Raamatun osien kopiointi ei sinua pelasta, eikä syntiäsi vähennä. Siihen ei tarvita kuin teknistä osaamista hiukan.Teuvo on Jumalanmies!
sinä "Huomioitsija" olet valkean Saatanan valheen hengen vallassa Huomioitsija kirjoitti:
Miksi sinä teet Paavalista valehtelijan, vaikka hän oli Jumalan kutsuma, valtuuttama, pyhittämä, lähettämä apostoli, joka sai olla puhdistettu kanava ja välikappale, jonka kautta Jumala antoi meille sanansa mm. korinttolaiskirjeet, roomalaiskirje ja monet muut, joita sinä olet tällä palstalla mielivaltaisesti ja lihallisesti räpeltänyt ja väittänyt valheeksi, vaikka ne ovat Pyhän Hengen vaikuttamaa Jumalan sanaa?
PS. Muun Raamatun osien kopiointi ei sinua pelasta, eikä syntiäsi vähennä. Siihen ei tarvita kuin teknistä osaamista hiukan.Kun Paavali itse avoimesti kirjoittaa valehtelevansa:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
EI kai asia ole niin ole, kuin jotkuta herjaajat väittävät meidän sanovan: "Tehdään vain pahaa, niin saadaan aikaan hyvää. He kyllä saavat ansaitsemansa rangaistuksen."
Eikö Paavali enää halunnut muistaa, että juuri hän itse herjaajille tuollaisen valttikortin antoi:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."
Ja tuosta sai itse Paavalikin ansaitsemansa rangaistuksen.
Tästä se sinunkin rienauksesi sai uutta tulta pääsi päälle, kun kuvittelit, että syntiin armahdettuna sinä pelastut, koskapa pyhä Paavalikin pelastui.
Kyllä Saatanalle yksi raamattupalstalla Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut on todella paha juttu. Kun sinäkään et saa rauhassa kärkkyä kunniaa väärämielisiltä.Havainnoitsija. kirjoitti:
Teuvo on Jumalanmies!
sinä "Huomioitsija" olet valkean Saatanan valheen hengen vallassakun kuvittelee olevansa sellainen mainio apostoli, jotka Paavalinkin riesaksi Korintin seurakuntaan ilmestyivät:
"En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit. Puhetaitoni on ehkä kehno, mutta tietoni ei, ja tietoni olen kaikin tavoin, kaikissa asioissa saattanut teidän nähtäväksenne."
Minä voin kiittää Jumalaa, että hän ei ole minua jättänyt heikon puhetaidon varaan. Vaan on Henkensä kautta minulle antanut sen, minkä on ennakkoon omilleen luvannutkin:
"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."- ErkkiNarhi
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun Paavali itse avoimesti kirjoittaa valehtelevansa:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
EI kai asia ole niin ole, kuin jotkuta herjaajat väittävät meidän sanovan: "Tehdään vain pahaa, niin saadaan aikaan hyvää. He kyllä saavat ansaitsemansa rangaistuksen."
Eikö Paavali enää halunnut muistaa, että juuri hän itse herjaajille tuollaisen valttikortin antoi:
Tästä se sinunkin rienauksesi sai uutta tulta pääsi päälle, kun kuvittelit, että syntiin armahdettuna sinä pelastut, koskapa pyhä Paavalikin pelastui.
Kyllä Saatanalle yksi raamattupalstalla Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut on todella paha juttu. Kun sinäkään et saa rauhassa kärkkyä kunniaa väärämielisiltä.Tämä Paavalin sanoma tarkoittaa ehdoin tahdoin, tahallaan väärin tekemistä:
Tämä Paavalin sanoma puolestaan tarkoittaa, sitä mistä kuka tahansa uskovainenkin saattaa löytää itsensä kompastuneena, vaikka toisin soisi:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo." ErkkiNarhi kirjoitti:
Tämä Paavalin sanoma tarkoittaa ehdoin tahdoin, tahallaan väärin tekemistä:
Tämä Paavalin sanoma puolestaan tarkoittaa, sitä mistä kuka tahansa uskovainenkin saattaa löytää itsensä kompastuneena, vaikka toisin soisi:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."sinunkin saatanallisen uskosi perusta, kun kerran tuollaisella uskolla pyhä Paavalikin eli ja taivaaseen pääsi, niin ei kai Jumala voi tiukkapipoisempi ErkkiNarhinkään suhteen.
- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun Paavali itse avoimesti kirjoittaa valehtelevansa:
Kyllä Saatanalle yksi raamattupalstalla Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut on todella paha juttu. Kun sinäkään et saa rauhassa kärkkyä kunniaa väärämielisiltä.Kun nyt olet valinnut tuon tien Jumalan sanan vääristelyssä ja Paavalin mustamaalaamisessa, sinulla on pelkkää pimeää sillä tiellä. Jumalan sanan valo ei lankea enää tuolle tielle ja opastajaa sinun on turha Pyhästä Hengestä pyydellä. Hän ei vääristelijää auta, jos ei mielenmuutosta sinulle tapahdu.
Huomioitsija kirjoitti:
Kun nyt olet valinnut tuon tien Jumalan sanan vääristelyssä ja Paavalin mustamaalaamisessa, sinulla on pelkkää pimeää sillä tiellä. Jumalan sanan valo ei lankea enää tuolle tielle ja opastajaa sinun on turha Pyhästä Hengestä pyydellä. Hän ei vääristelijää auta, jos ei mielenmuutosta sinulle tapahdu.
ei silloinkaan vaikka kaltaisillesi totuudesta luopuneille, Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille on minunkin suhteen annettu näin vahva valta:
"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.
Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä - kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
ei silloinkaan vaikka kaltaisillesi totuudesta luopuneille, Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille on minunkin suhteen annettu näin vahva valta:
"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.
Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä - kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."on sinulta paha, paha virhe. Jumalan sana on sellainen vastus, jolle et pärjää. Liberaaliteologiasi, jota harrastat vie sinut turmioon.
Huomioitsija kirjoitti:
on sinulta paha, paha virhe. Jumalan sana on sellainen vastus, jolle et pärjää. Liberaaliteologiasi, jota harrastat vie sinut turmioon.
ei riitä näinden kolmen viimeisen raamatunkäännökseen ilmoittamaan totuuteen Paavalin valehtelemisesta -täysin turhaan siitä minua syytät:
Biblia 1776
Sillä jos Jumalan totuus minun valheeni kautta kunniallisemmaksi tulis, hänen ylistykseksensä, minkätahden pitäis vielä sitte minä niinkuin syntinen tuomittaman?
1933/38
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
1992
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
ei riitä näinden kolmen viimeisen raamatunkäännökseen ilmoittamaan totuuteen Paavalin valehtelemisesta -täysin turhaan siitä minua syytät:
Biblia 1776
Sillä jos Jumalan totuus minun valheeni kautta kunniallisemmaksi tulis, hänen ylistykseksensä, minkätahden pitäis vielä sitte minä niinkuin syntinen tuomittaman?
1933/38
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
1992
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?Sinulla on paha tapa sortua tuollaisiin halpamaisiin pilkkalauluihin, kun sinun raamatuntuntemuksesi ei enää riitä kannattelemaan sinua keskustelussa.
Sanoin jo aiemmin, että tekstiyhteydestä irtitempaistut yksittäiset jakeet ja niiden varaan rakennetut rakennelmat ovat sitä pirun raamatunlukua. Ihmettelen kuinka voit olla noin tietämätön Raamatun kokonaissanomasta ja myöskin siitä kuinka tarkka Jumala on ollut siitä, mitä hän Kirjaansa on sisällöksi ottanut. Missään ei sanota, että Paavalin kirjeet olisivat valheellisia. Paavali siirtyi TOTUUDEN puolelle, kun hän kohtasi Jeesuksen Kristuksen. Ja sinä vaan jankkaat: "Paavali valehtelee, Paavali valehtelee" loputtomiin. Tiedät sisimmässäsi, että Jumalan sana on totta, jos et sitten ole jo niin paatunut ja toivosi menettänyt. Huomioitsija kirjoitti:
Sinulla on paha tapa sortua tuollaisiin halpamaisiin pilkkalauluihin, kun sinun raamatuntuntemuksesi ei enää riitä kannattelemaan sinua keskustelussa.
Sanoin jo aiemmin, että tekstiyhteydestä irtitempaistut yksittäiset jakeet ja niiden varaan rakennetut rakennelmat ovat sitä pirun raamatunlukua. Ihmettelen kuinka voit olla noin tietämätön Raamatun kokonaissanomasta ja myöskin siitä kuinka tarkka Jumala on ollut siitä, mitä hän Kirjaansa on sisällöksi ottanut. Missään ei sanota, että Paavalin kirjeet olisivat valheellisia. Paavali siirtyi TOTUUDEN puolelle, kun hän kohtasi Jeesuksen Kristuksen. Ja sinä vaan jankkaat: "Paavali valehtelee, Paavali valehtelee" loputtomiin. Tiedät sisimmässäsi, että Jumalan sana on totta, jos et sitten ole jo niin paatunut ja toivosi menettänyt.ja siksi hän lähettikin Saatanan Paavalia rusikoimaan, juuri noiden yksittäisten lauseittensa takia.
- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
ja siksi hän lähettikin Saatanan Paavalia rusikoimaan, juuri noiden yksittäisten lauseittensa takia.
Noin metsään voi mennä ilman Pyhän Hengen ohjausta ja ilman sanantuntemusta hurjalla mielikuvituksella varustettu oman kunnian metsästäjä, kuten sinä. Olemme rautalangasta vääntäneet sinulle monen todistajan joukolla syyn, miksi Paavalia rusikoitiin ja silti sinä edelleen vänkäät sananvastaisesti jotain muuta. Syy oli ylpeys ja saat sen itse tavata Raamatusta, jos sellainen ihme sattuu tapahtumaan, että nöyrryt lukemaan sen, kuten kirjoitettu on. Edelleen sanon vielä, missään ei ole sanottu, että edes osa Paavalin kirjoituksista olisi valheellista. Tuollainen pöyristyttävä väite on loistoesimerkki siitä kuinka vihan vimmassa palstalla kirjoitteleva oman ymmärryksen varassa oleva katkeroitunut ja lähes kaikkia vihaava ihmispolo, kuten sinä Teuvo voi tuottaa, täysin pieleen mennyttä omapäistä ja epäraamatullista hörhöä.
Huomioitsija kirjoitti:
Noin metsään voi mennä ilman Pyhän Hengen ohjausta ja ilman sanantuntemusta hurjalla mielikuvituksella varustettu oman kunnian metsästäjä, kuten sinä. Olemme rautalangasta vääntäneet sinulle monen todistajan joukolla syyn, miksi Paavalia rusikoitiin ja silti sinä edelleen vänkäät sananvastaisesti jotain muuta. Syy oli ylpeys ja saat sen itse tavata Raamatusta, jos sellainen ihme sattuu tapahtumaan, että nöyrryt lukemaan sen, kuten kirjoitettu on. Edelleen sanon vielä, missään ei ole sanottu, että edes osa Paavalin kirjoituksista olisi valheellista. Tuollainen pöyristyttävä väite on loistoesimerkki siitä kuinka vihan vimmassa palstalla kirjoitteleva oman ymmärryksen varassa oleva katkeroitunut ja lähes kaikkia vihaava ihmispolo, kuten sinä Teuvo voi tuottaa, täysin pieleen mennyttä omapäistä ja epäraamatullista hörhöä.
se jokin minun tuomassa totuudessa on, joka jatkuvasti tuo tulisia hiiliä pääsi päälle.
Ethän sinä enää itsekään usko edes Paavalin, joka avoimesti tunnustaa valehtelevansa.- Erkki Narhi
TeuvoSuni kirjoitti:
Biblia 1776
1933/38
1992
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?lainkaan tarkoita, että erityisesti hän yksilönä olisi jotenkin valheellisempi ihminen, enemmän valehtelija kuin muut ihmiset. Paavali luonnehtii itseään esimerkkinä käyttäen, että IHMINEN on itsessään heikko ja puutteellinen, valheen eli perkeleen pettämänä syyn alaisuuteen jätetty. Tuo Paavalin sanoma tuo esiin Jumalan täydellisen oikeamielisyyden.
Erkki Narhi kirjoitti:
lainkaan tarkoita, että erityisesti hän yksilönä olisi jotenkin valheellisempi ihminen, enemmän valehtelija kuin muut ihmiset. Paavali luonnehtii itseään esimerkkinä käyttäen, että IHMINEN on itsessään heikko ja puutteellinen, valheen eli perkeleen pettämänä syyn alaisuuteen jätetty. Tuo Paavalin sanoma tuo esiin Jumalan täydellisen oikeamielisyyden.
joutui Saatana rusikoimaksi, koska ei ylpeilemisen tähden pysyt jatkuvasti totuudessa, vaan päästeli omia lihasta lähteviä sammakoita, kuten senkin rakkauslaulunsa sanoman, että Jumala uskoo kaiken, ja Totuuden Henki ei sittenkään kaikkea tiedä.
- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
se jokin minun tuomassa totuudessa on, joka jatkuvasti tuo tulisia hiiliä pääsi päälle.
Ethän sinä enää itsekään usko edes Paavalin, joka avoimesti tunnustaa valehtelevansa.Sinulta pääsi sellaista juttua, että en saanut pidettyä peruslukemaa. Asian hauskuutta tehostaa se, että sinä todennäköisesti päästelit juttusi tosissasi, etkä yrittänytkään huumorilla suurustaa juttuasi.
Sinulla on ehkä sisälukutaito hiukan retuperällä, mutta toiveikkaasti toistan: Missään ei sanota, että Paavalin kirjeissä olisi valheita, eli Jumalan sanassa ei todellakaan ole valheita. Millainen uskova sinä olet, joka tuollaista päästelet? Hyväksyisivät sinut ateistiseen vapaa-ajattelijoiden Oulun osaston jäseneksi heti, jos vain ilmoittautuisit. Perusteeksi riittäisi nämä sinun kirjoituksesi tällä palstalla. Siellä olisit omiesi joukossa, Jumalan sanan humpuukkina pitävien joukossa. Tervemenoa vaan! Huomioitsija kirjoitti:
Sinulta pääsi sellaista juttua, että en saanut pidettyä peruslukemaa. Asian hauskuutta tehostaa se, että sinä todennäköisesti päästelit juttusi tosissasi, etkä yrittänytkään huumorilla suurustaa juttuasi.
Sinulla on ehkä sisälukutaito hiukan retuperällä, mutta toiveikkaasti toistan: Missään ei sanota, että Paavalin kirjeissä olisi valheita, eli Jumalan sanassa ei todellakaan ole valheita. Millainen uskova sinä olet, joka tuollaista päästelet? Hyväksyisivät sinut ateistiseen vapaa-ajattelijoiden Oulun osaston jäseneksi heti, jos vain ilmoittautuisit. Perusteeksi riittäisi nämä sinun kirjoituksesi tällä palstalla. Siellä olisit omiesi joukossa, Jumalan sanan humpuukkina pitävien joukossa. Tervemenoa vaan!ei siellä olisi tätäkään kirjoitusta:
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat ja murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."
Ja Raamatustahan kaltaisesi ovat nuo valheet elämänsä ohjeiksi poimineet, kun tuomion kuullessaan vielä vetoavatkin Jeesuksen nimeen:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
"Ja niin lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Kyllä ateisteillekin totuus on myrkkyä, sen sain jo heti näihin keskusteluihin tultani kokea, kun hetkessä tempaisivat pois palstaltaan kirjoitukseni. Jos sen löydän, voin se sinulle joskus viestittää.Huomioitsija kirjoitti:
Sinulta pääsi sellaista juttua, että en saanut pidettyä peruslukemaa. Asian hauskuutta tehostaa se, että sinä todennäköisesti päästelit juttusi tosissasi, etkä yrittänytkään huumorilla suurustaa juttuasi.
Sinulla on ehkä sisälukutaito hiukan retuperällä, mutta toiveikkaasti toistan: Missään ei sanota, että Paavalin kirjeissä olisi valheita, eli Jumalan sanassa ei todellakaan ole valheita. Millainen uskova sinä olet, joka tuollaista päästelet? Hyväksyisivät sinut ateistiseen vapaa-ajattelijoiden Oulun osaston jäseneksi heti, jos vain ilmoittautuisit. Perusteeksi riittäisi nämä sinun kirjoituksesi tällä palstalla. Siellä olisit omiesi joukossa, Jumalan sanan humpuukkina pitävien joukossa. Tervemenoa vaan!Naura itsesi uneen, hyvää yötä!
- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
ei siellä olisi tätäkään kirjoitusta:
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat ja murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."
Ja Raamatustahan kaltaisesi ovat nuo valheet elämänsä ohjeiksi poimineet, kun tuomion kuullessaan vielä vetoavatkin Jeesuksen nimeen:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
"Ja niin lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Kyllä ateisteillekin totuus on myrkkyä, sen sain jo heti näihin keskusteluihin tultani kokea, kun hetkessä tempaisivat pois palstaltaan kirjoitukseni. Jos sen löydän, voin se sinulle joskus viestittää."Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat ja murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."
Miksi sinä sitten tietoisesti teet tuota Raamatun sanoman väärentämistä? Olet niin röyhkeä, että väität Jumalan sanaa valheeksi. Tuollaista käytöstä ei voi ymmärtää muuten kuin sen kautta, että sinulla on moninkertainen paatumuksen kaapu päällä, etkä enää mitenkään voi käsittää, mietn syvälle olet joutunut Raamatun sanan halveksunnassa ja väärentämisessä.
Teet samaa työtä yhdessä ateistien ja liberaaliteologien kanssa, eli Jumalan sanan, raamatun polkemista ihmisymmärryksen saappailla maan lokaan. - Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Naura itsesi uneen, hyvää yötä!
Lyhyen naurukohtauksen jälkeen jäi vain typertynyt olo siitä, kuinka sinä oletkaan viitsinyt mennä tuolle tielle, eli Raamatun, Jumalan sanan halveksunnan tielle. Ei Jeesus sillä tiellä kulje. Olet poikennut pois sanan tieltä, oman ymmärryksen tielle, joka ei perille vie taivaan kotiin.
Huomioitsija kirjoitti:
Miksi sinä sitten tietoisesti teet tuota Raamatun sanoman väärentämistä? Olet niin röyhkeä, että väität Jumalan sanaa valheeksi. Tuollaista käytöstä ei voi ymmärtää muuten kuin sen kautta, että sinulla on moninkertainen paatumuksen kaapu päällä, etkä enää mitenkään voi käsittää, mietn syvälle olet joutunut Raamatun sanan halveksunnassa ja väärentämisessä.
Teet samaa työtä yhdessä ateistien ja liberaaliteologien kanssa, eli Jumalan sanan, raamatun polkemista ihmisymmärryksen saappailla maan lokaan.JUman, vaan Paavalin sanaa:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."Huomioitsija kirjoitti:
Lyhyen naurukohtauksen jälkeen jäi vain typertynyt olo siitä, kuinka sinä oletkaan viitsinyt mennä tuolle tielle, eli Raamatun, Jumalan sanan halveksunnan tielle. Ei Jeesus sillä tiellä kulje. Olet poikennut pois sanan tieltä, oman ymmärryksen tielle, joka ei perille vie taivaan kotiin.
nähdä liveänä, miten siivosyntinen Huomioitsija nauraa kohtuudella.
Saatanalla täällä on sanan tiet, kullekin portolle sen mieleisillä sanoilla viitoitettu.
Valituilla on vain ahdas portti ja kapea totuuden tie.- Huomioi tärkein
TeuvoSuni kirjoitti:
JUman, vaan Paavalin sanaa:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."Toivottavasti voi ymmärtää tuosta lainaamastasi kohdasta vähän eteenpäin tämän helpommin ymmärrettävän:
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa, että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa. - Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
nähdä liveänä, miten siivosyntinen Huomioitsija nauraa kohtuudella.
Saatanalla täällä on sanan tiet, kullekin portolle sen mieleisillä sanoilla viitoitettu.
Valituilla on vain ahdas portti ja kapea totuuden tie.Sitä minä olen. Toki saat edelleen harrastaa pilkkaamista himojesi mukaisesti. Jeesuksen ulkopuolella on vain pimeyttä mm. sellaista Sanan halveksuntaa, jota sinä harrastat.
Miksi menit tuolle Raamatun halveksunnan teille? Jos haluat johdonmukainen olla valitemallasi tiellä hylkäät Paavalin kirjoitukset tykkänään. Sinulle kun hän edustaa pelkkää valehtelua ja kuvotusta. Huomioitsija kirjoitti:
Sitä minä olen. Toki saat edelleen harrastaa pilkkaamista himojesi mukaisesti. Jeesuksen ulkopuolella on vain pimeyttä mm. sellaista Sanan halveksuntaa, jota sinä harrastat.
Miksi menit tuolle Raamatun halveksunnan teille? Jos haluat johdonmukainen olla valitemallasi tiellä hylkäät Paavalin kirjoitukset tykkänään. Sinulle kun hän edustaa pelkkää valehtelua ja kuvotusta.en ole ilmoittanut hylkääväni Paavalin kirjoituksia, vaan:
Kun Pyhä Henki oli minulla Raamatun ensimmäisen kerran kannesta kanteen
luettanut, tulin jo silloin vakuuttuneeksi siitä, että todella aiheellinen tuo apostoli
Pietarin varoitus Paavalin kirjoituksista oli. Siksi hän ei antanutkaan minun sitoa
itseäni noihin Paavalin kirjeisiin, kun vain totuutta halusin elämääni saada.
Kunhän minut sitten tammikuussa 1987 viideksi vuodeksi luterilaiseen seurakuntaan
johdatti, niin täysin rinnoin todesta sen otin. Ja niinpä minä lähes joka sunnuntai
olin kirkon penkissä kuuntelemassa pappien saarnoja, ja kun vuoden kuluttua Pyhän
Hengen sain, sain myös Hengen silmin ja korvin niitä kuunnella ja päivä päivältä sain
tulla entistä vakuuttunemmaksi siitä, että juuri Paavalin kirjeilla tämä kansa on eksytetty.
Tosin pari kertaa sain kuulla ahtaasta portista ja ahtaasta ovesta. Toisen papin mukaan
ahdas portti on hautausmaan portti ja toisen papin mukaan ahdas ovi on kirkon ovi.
Ja siinä kaikki ihmisen pelastukseen liittyvästä tärkeimmästä prosessista.
Ja nyt nämä viisi vuotta tämän sekalaisen nettiseurakunnan keskellä ovat vain
vahvistaneet tämän asian täysin varmaksi, sillä niin usein täällä väärämielisyyteen
johdetut Paavalin kirjeillä väärämielisyyttään oikemieliseksi yrittävät todistella.
Ja syntisyttäänkin juuri Paavalin kirjeillä itsestään selväksi asiaksi todistelevat,
jos kerran pyhä Paavalikin, niin miksi emme siis mekin:
"Tiedän, ettei minussa, nimittäin minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä
en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti"
En lähestulkoonkaan kritisoi Paavalin kaikkia kirjoituksia. Mutta joukossa on sellaista,
mikä on ristiriidassa Jeesuksen ja alkuperäisten opetuslasten opetusten kanssa. Jopa
Paavalin omienkin kirjoitustensan kanssa.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
en ole ilmoittanut hylkääväni Paavalin kirjoituksia, vaan:
luettanut, tulin jo silloin vakuuttuneeksi siitä, että todella aiheellinen tuo apostoli
Pietarin varoitus Paavalin kirjoituksista oli. Siksi hän ei antanutkaan minun sitoa
Kunhän minut sitten tammikuussa 1987 viideksi vuodeksi luterilaiseen seurakuntaan
johdatti, niin täysin rinnoin todesta sen otin. Ja niinpä minä lähes joka sunnuntai
olin kirkon penkissä kuuntelemassa pappien saarnoja, ja kun vuoden kuluttua Pyhän
Hengen sain, sain myös Hengen silmin ja korvin niitä kuunnella ja päivä päivältä sain
tulla entistä vakuuttunemmaksi siitä, että juuri Paavalin kirjeilla tämä kansa on eksytetty.
Tosin pari kertaa sain kuulla ahtaasta portista ja ahtaasta ovesta. Toisen papin mukaan
ahdas portti on hautausmaan portti ja toisen papin mukaan ahdas ovi on kirkon ovi.
vahvistaneet tämän asian täysin varmaksi, sillä niin usein täällä väärämielisyyteen
johdetut Paavalin kirjeillä väärämielisyyttään oikemieliseksi yrittävät todistella.
Ja syntisyttäänkin juuri Paavalin kirjeillä itsestään selväksi asiaksi todistelevat,
"Tiedän, ettei minussa, nimittäin minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä
En lähestulkoonkaan kritisoi Paavalin kaikkia kirjoituksia. Mutta joukossa on sellaista,
mikä on ristiriidassa Jeesuksen ja alkuperäisten opetuslasten opetusten kanssa. Jopa
Paavalin omienkin kirjoitustensan kanssa.Sinä teet Paavalista valehtelijan ja noukit vain osan Kirjoituksista, ne osat, jotka sinun inhimillisyyteen pohjautuva oppisi valokoivasti kelpuuttaa. Siitä on kysymys. Jumalan sana on kokonansa totta ja niin olet itsekin joskus julkisesti sanonut, että Raamattu on totta. Kuitenkin siitä huolimatta heität roskiin osan Kirjoituksista, ajatellen: "Tuo ei sovi, eikä tuo, eikä tuo". Miksi ihmeessä olet voinut sortua noi alokasmaiseen harhaan? En todellakaan ole valehdellut. Alatko kuitenkin kiistämään ja selittelemään, kun on pahasti "housuun jo mennyt"?
- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
en ole ilmoittanut hylkääväni Paavalin kirjoituksia, vaan:
Paavalin omienkin kirjoitustensan kanssa.Näytä, missä minä olen valehdellut. Jos et siihen kykene, niin syytät valheellisesti. Tuo "taas" sanan käyttö oli yhtä liioitteleva, kuin minun "pelkkään". Molemmat käytimme liioittelevaa sanaa, mutta kun annat ymmärtää minun taas valehetelevan, niin näytä missä valehtelin. Olen puuttunut sinun kirjoitteluusi, joissa sinä niin häikäilemättä väität Paavalin valehtelevan kirjeissään, vaikka missään ei niin sanota. Sinä itse asiassa hyökkään Jumalaa vastaan, sillä hän on Paavalin kirjoitukset Pyhässä Hengessä vaikuttanut Paavalin tai kirjurin käden kautta. Vähäisemmästä asiasta ei olekaan kysymys. Miksi luulet olevasi Jumalaa suurempi, kun hänen vaikuttamiensa kirjoituksien yläpuolelle asetut?
- havainnoitsija.
Huomioitsija kirjoitti:
Sinä teet Paavalista valehtelijan ja noukit vain osan Kirjoituksista, ne osat, jotka sinun inhimillisyyteen pohjautuva oppisi valokoivasti kelpuuttaa. Siitä on kysymys. Jumalan sana on kokonansa totta ja niin olet itsekin joskus julkisesti sanonut, että Raamattu on totta. Kuitenkin siitä huolimatta heität roskiin osan Kirjoituksista, ajatellen: "Tuo ei sovi, eikä tuo, eikä tuo". Miksi ihmeessä olet voinut sortua noi alokasmaiseen harhaan? En todellakaan ole valehdellut. Alatko kuitenkin kiistämään ja selittelemään, kun on pahasti "housuun jo mennyt"?
Kohta hän alkaa vetoamaan taas teknisiin ongelmiin tietokoneessaan, kun on väittelyssä niin alakynteen jäänyt. Meille kaikille on Teuvon epäraamatullisuus jo aikaa sitten selvinnyt. paavalin panettelu valehtelijaksi oli meille se viimeinen niitti, jolla hän itsensä eksyttäjäksi sinetöi.
- Kukas se sit on?
TeuvoSuni kirjoitti:
JUman, vaan Paavalin sanaa:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."Häh?
- Huomioitsija
havainnoitsija. kirjoitti:
Kohta hän alkaa vetoamaan taas teknisiin ongelmiin tietokoneessaan, kun on väittelyssä niin alakynteen jäänyt. Meille kaikille on Teuvon epäraamatullisuus jo aikaa sitten selvinnyt. paavalin panettelu valehtelijaksi oli meille se viimeinen niitti, jolla hän itsensä eksyttäjäksi sinetöi.
Se on hänen tapansa. Minkäs seepra raidoillensa voi.
Huomioitsija kirjoitti:
Sinä teet Paavalista valehtelijan ja noukit vain osan Kirjoituksista, ne osat, jotka sinun inhimillisyyteen pohjautuva oppisi valokoivasti kelpuuttaa. Siitä on kysymys. Jumalan sana on kokonansa totta ja niin olet itsekin joskus julkisesti sanonut, että Raamattu on totta. Kuitenkin siitä huolimatta heität roskiin osan Kirjoituksista, ajatellen: "Tuo ei sovi, eikä tuo, eikä tuo". Miksi ihmeessä olet voinut sortua noi alokasmaiseen harhaan? En todellakaan ole valehdellut. Alatko kuitenkin kiistämään ja selittelemään, kun on pahasti "housuun jo mennyt"?
Onko tämä Paavalin elämänohje mielestäsi Pyhän Hengen ohje kaikille valituille, vai Paavalin omasta lihasta repimä neuvo:
"En tee sitä hyvää, mitöä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."
Eli hyväksyykö Jumala tällaisen syntisen elämän valituiltaan?havainnoitsija. kirjoitti:
se tietokone ongelma oli todellinen, ja ihme kyllä, löysin itse syyn sen olemassa oloon.
Jos minä julistaisin tätä samaa mitä Paavalikin, niin huutaisitteko Aamen:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut siis tuomitaan syntisenä?Huomioitsija kirjoitti:
Näytä, missä minä olen valehdellut. Jos et siihen kykene, niin syytät valheellisesti. Tuo "taas" sanan käyttö oli yhtä liioitteleva, kuin minun "pelkkään". Molemmat käytimme liioittelevaa sanaa, mutta kun annat ymmärtää minun taas valehetelevan, niin näytä missä valehtelin. Olen puuttunut sinun kirjoitteluusi, joissa sinä niin häikäilemättä väität Paavalin valehtelevan kirjeissään, vaikka missään ei niin sanota. Sinä itse asiassa hyökkään Jumalaa vastaan, sillä hän on Paavalin kirjoitukset Pyhässä Hengessä vaikuttanut Paavalin tai kirjurin käden kautta. Vähäisemmästä asiasta ei olekaan kysymys. Miksi luulet olevasi Jumalaa suurempi, kun hänen vaikuttamiensa kirjoituksien yläpuolelle asetut?
sillä tätä en ole sanonut:
"Sinulle kun hän edustaa pelkkää valehtelua ja kuvotusta."- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
se tietokone ongelma oli todellinen, ja ihme kyllä, löysin itse syyn sen olemassa oloon.
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut siis tuomitaan syntisenä?Tuossa kohdassa ei puhuta mitään Paavalin kirjeiden sisältävästä valheista. Vain runsaalla mielikuvituksella varustettu ja vääristyneellä raamattukäsityksellä kyllästetty ihminen voi niin väittää. Paavalihan vertailee elämäänsä ennen kääntymystä ja Jumalan armon valtaaman uuden elämän välistä eroa.
Mutta, sinähän nyt olet iskostunut omaan valheelliseen teoriaasi, jonka pidät hautaan asti, sillä sinähän et voi ylpeydestäsi luopua, mikä koituukin sinun tappioksesi. Tiimalasin hiekka käy vähiin ja sinä vain pidät kiinni siitä, että Sana valehtelee, niinkö? Huomioitsija kirjoitti:
Tuossa kohdassa ei puhuta mitään Paavalin kirjeiden sisältävästä valheista. Vain runsaalla mielikuvituksella varustettu ja vääristyneellä raamattukäsityksellä kyllästetty ihminen voi niin väittää. Paavalihan vertailee elämäänsä ennen kääntymystä ja Jumalan armon valtaaman uuden elämän välistä eroa.
Mutta, sinähän nyt olet iskostunut omaan valheelliseen teoriaasi, jonka pidät hautaan asti, sillä sinähän et voi ylpeydestäsi luopua, mikä koituukin sinun tappioksesi. Tiimalasin hiekka käy vähiin ja sinä vain pidät kiinni siitä, että Sana valehtelee, niinkö?kun siellä avoimesti kerrotaan sekin, miksi sinäkin olet joutunut Saatanan pettämäksi
"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle siihen saakka, kun Jumalan sanat toteutuvat."- Mietinpä vain
TeuvoSuni kirjoitti:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut siis tuomitaan syntisenä?Room. 3:1 - 8
Mitä etuja sitten on juutalaisilla, ja mitä hyötyä on ympärileikkauksesta?
Paljonkin, kaikin tavoin. Jumala on ensiksikin uskonut sanansa juuri heille. [5. Moos. 4:8; Ps. 147:19,20; Ap. t. 7:38; Room. 9:4]
Mutta vaikka jotkut ovatkin olleet epäuskoisia, ei kai heidän epäuskonsa tee Jumalan uskollisuutta tyhjäksi? [4. Moos. 23:19; Room. 11:29; 2. Tim. 2:13]
Ei toki! Vaikka kaikki ihmiset olisivat valheellisia, Jumala on luotettava. Onhan kirjoitettu: -- Näin sinun sanasi osoittautuvat tosiksi ja sinä voitat, kun joudut oikeuteen. [Ps. 51:6, 116:11; Joh. 3:33]
Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? [Job 8:3; Room. 9:14]
Ei suinkaan! Kuinka Jumala siinä tapauksessa voisi tuomita maailman? [1. Moos. 18:25; Ap. t. 17:31]
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Ei kai asia niin ole, kuin jotkut herjaajat väittävät meidän sanovan: "Tehdään vain pahaa, niin saadaan aikaan hyvää!" He kyllä saavat ansaitsemansa rangaistuksen
Jumala on aina uskolinen ja luotettava, se tässä oli kysymyksessä. Sitä ihminen ei ole, ja sitä Paavali tässä tähdentää. Paavali on mies, joka panee itsensä likoon esittäessään asioita, mutta luulen, ettei uskoon tullut Paavali ole mitenkään erilainen kuin tämän päivänkään kääntyneet. Hän teki parhaansa ja voi sanoa: "Olen kilpaillut hyvän kilpailun, olen juossut perille ja säilyttänyt uskoni." 2. Tim. 4:7
Paavali esittää asiansa siten, että samaistuu ihmisiin, joille hän kirjoittaa saadakseen nämä ymmärtämään syntisen tilansa. tämä on pointti näin väkevien sanontojen käytössä Paavalin kohdalla. Mietinpä vain kirjoitti:
Room. 3:1 - 8
Mitä etuja sitten on juutalaisilla, ja mitä hyötyä on ympärileikkauksesta?
Paljonkin, kaikin tavoin. Jumala on ensiksikin uskonut sanansa juuri heille. [5. Moos. 4:8; Ps. 147:19,20; Ap. t. 7:38; Room. 9:4]
Mutta vaikka jotkut ovatkin olleet epäuskoisia, ei kai heidän epäuskonsa tee Jumalan uskollisuutta tyhjäksi? [4. Moos. 23:19; Room. 11:29; 2. Tim. 2:13]
Ei toki! Vaikka kaikki ihmiset olisivat valheellisia, Jumala on luotettava. Onhan kirjoitettu: -- Näin sinun sanasi osoittautuvat tosiksi ja sinä voitat, kun joudut oikeuteen. [Ps. 51:6, 116:11; Joh. 3:33]
Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? [Job 8:3; Room. 9:14]
Ei suinkaan! Kuinka Jumala siinä tapauksessa voisi tuomita maailman? [1. Moos. 18:25; Ap. t. 17:31]
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Ei kai asia niin ole, kuin jotkut herjaajat väittävät meidän sanovan: "Tehdään vain pahaa, niin saadaan aikaan hyvää!" He kyllä saavat ansaitsemansa rangaistuksen
Jumala on aina uskolinen ja luotettava, se tässä oli kysymyksessä. Sitä ihminen ei ole, ja sitä Paavali tässä tähdentää. Paavali on mies, joka panee itsensä likoon esittäessään asioita, mutta luulen, ettei uskoon tullut Paavali ole mitenkään erilainen kuin tämän päivänkään kääntyneet. Hän teki parhaansa ja voi sanoa: "Olen kilpaillut hyvän kilpailun, olen juossut perille ja säilyttänyt uskoni." 2. Tim. 4:7
Paavali esittää asiansa siten, että samaistuu ihmisiin, joille hän kirjoittaa saadakseen nämä ymmärtämään syntisen tilansa. tämä on pointti näin väkevien sanontojen käytössä Paavalin kohdalla.Eikä vain mietitty, vaan Pyhän Hengen johdatuksessa on saatu myöskin todeksi elää, niin valhe ja vääryys, kuin oikeus ja totuus.
Tätäkään Jumalan kokonaisvaltaista kutsua omilleen, pois epäuskoisten porttojen joukoista, ei yksikään totuudesta luopunut, Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama pysty noudattamaan.
Vaan kaikki väärämieliset ovat innoissaan tuosta ensimmäisestä Jeesuksen kehotuksesta, koska heidät otetaan kaikissa porttoseurakunnissa iloiten vastaan, joten he kuvittelevat olevansa niitä oikeita jumalanlapsia:
Ensimmäisen kutsun esitti Jeesus:
"Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan, eikä teidän sanojanne
kuunnella, lähtekää sieltä ja pyyhkikää pöly jaloistanne. Totisesti; Sodoman ja
Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."
Toinen kutsu vuonna 56 korinttilaisille 6.Kor.14-7:1
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
Kolmas kutsu vuonna 61-62 heprealaisille Hepr 23:12-14
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.
Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
kansan omalla verellään
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."
Neljäs kutsu vuonna 96 koko ihmiskunnalle Ilm.18:3-5
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."- ju ju..
TeuvoSuni kirjoitti:
Eikä vain mietitty, vaan Pyhän Hengen johdatuksessa on saatu myöskin todeksi elää, niin valhe ja vääryys, kuin oikeus ja totuus.
Tätäkään Jumalan kokonaisvaltaista kutsua omilleen, pois epäuskoisten porttojen joukoista, ei yksikään totuudesta luopunut, Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama pysty noudattamaan.
Vaan kaikki väärämieliset ovat innoissaan tuosta ensimmäisestä Jeesuksen kehotuksesta, koska heidät otetaan kaikissa porttoseurakunnissa iloiten vastaan, joten he kuvittelevat olevansa niitä oikeita jumalanlapsia:
Ensimmäisen kutsun esitti Jeesus:
"Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan, eikä teidän sanojanne
kuunnella, lähtekää sieltä ja pyyhkikää pöly jaloistanne. Totisesti; Sodoman ja
Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."
Toinen kutsu vuonna 56 korinttilaisille 6.Kor.14-7:1
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
Kolmas kutsu vuonna 61-62 heprealaisille Hepr 23:12-14
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.
Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
kansan omalla verellään
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."
Neljäs kutsu vuonna 96 koko ihmiskunnalle Ilm.18:3-5
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
pahoja tekojaan.">>>Vaan kaikki väärämieliset ovat innoissaan tuosta ensimmäisestä Jeesuksen kehotuksesta, koska heidät otetaan kaikissa porttoseurakunnissa iloiten vastaan, joten he kuvittelevat olevansa niitä oikeita jumalanlapsia:
ju ju.. kirjoitti:
>>>Vaan kaikki väärämieliset ovat innoissaan tuosta ensimmäisestä Jeesuksen kehotuksesta, koska heidät otetaan kaikissa porttoseurakunnissa iloiten vastaan, joten he kuvittelevat olevansa niitä oikeita jumalanlapsia:
Entäs sinä:
"Herra, Herra! Sinun nimessäsihän minäkin julistin Teuvo Sunin olevan pahan palveluksessa."- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
sillä tätä en ole sanonut:
"Sinulle kun hän edustaa pelkkää valehtelua ja kuvotusta."Jos minä olisin kerännyt kaikki sinun valhesi ja vääristelysi talteen, olisi siitä syntynyt aika läjä. En ole kuitenkaan sellaiseen leikkiin viitsinyt ryhtyä.
Myönnän, että pelkkää-sana oli liian turha. Voi kun sinäkin edes joskus tunnustaisit omat erheesi ja ylisanasi ja suoranaiset valheesi. Ylpeys estää sinua kuitenkin sitä tekemästä. - Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Onko tämä Paavalin elämänohje mielestäsi Pyhän Hengen ohje kaikille valituille, vai Paavalin omasta lihasta repimä neuvo:
"En tee sitä hyvää, mitöä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."
Eli hyväksyykö Jumala tällaisen syntisen elämän valituiltaan?Eihän se mikään elämänohje ole. Käytät tarkoitushakuisesti ja vääristellen väärää sanaa. Mieti miksi.
Ei se myöskään mikään neuvo ole. Siinäkin vääristelet. Mieti miksi.
Se on kuvausta ihmisestä inhimillisen luontonsa varassa, jota Paavali ei itse ollut, vaan hän kuvaa ihmisen tilaa ilman Pyhää Henkeä. Miksi sinun on niin vaikeaa sitä tajuta? Tarkoitushakuisesti jälleen heittäydyt niin ymmärtämättömäksi. Mieti miksi. Huomioitsija kirjoitti:
Eihän se mikään elämänohje ole. Käytät tarkoitushakuisesti ja vääristellen väärää sanaa. Mieti miksi.
Ei se myöskään mikään neuvo ole. Siinäkin vääristelet. Mieti miksi.
Se on kuvausta ihmisestä inhimillisen luontonsa varassa, jota Paavali ei itse ollut, vaan hän kuvaa ihmisen tilaa ilman Pyhää Henkeä. Miksi sinun on niin vaikeaa sitä tajuta? Tarkoitushakuisesti jälleen heittäydyt niin ymmärtämättömäksi. Mieti miksi.Mieti itse, miksi hän kirjoitti eikä näin:
Miksi ei kirjoittanut näin:
Ilman Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää ei kukaan ihminen pysty tekemään sitä hyvää mitä tahtoisi, vaan tekee ainoastaan sitä pahaa, mitä ei tahdo.
Tällöin ei kenellekään olisi jäänyt epäselväksi, mitä Paavali tuolla lausunnolla tarkoitti. Tuskin sinullekaan?Huomioitsija kirjoitti:
Jos minä olisin kerännyt kaikki sinun valhesi ja vääristelysi talteen, olisi siitä syntynyt aika läjä. En ole kuitenkaan sellaiseen leikkiin viitsinyt ryhtyä.
Myönnän, että pelkkää-sana oli liian turha. Voi kun sinäkin edes joskus tunnustaisit omat erheesi ja ylisanasi ja suoranaiset valheesi. Ylpeys estää sinua kuitenkin sitä tekemästä.MInkälaista mahtaisi olla se kohtuullinen totuus, jonak sinä hyväksyisit.
Ei sinun ole tarvinnut totuutta tallentaa, koska se ei sitä kohtaan tuntemastasi sietämättömyydestä johtuen olisi onnistunut, vaan olisit polttanut viimeisetkin päreesi.
Eniro on niitä onneksi varsin kiitettävästi taltioinut. Ne löydät, kun otat esille jonkun aloittamani keskustelun, ja klikkaat sieltä: Käyttäjän viestit. Siellä ne tallessa ovat.
Tosin sieltä puuttuu ainakin 2000 väärämielisten poistattamaa viestiä, mutta silti siellä on niitä tälläkin hetkellä: 19250.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Mieti itse, miksi hän kirjoitti eikä näin:
Miksi ei kirjoittanut näin:
Ilman Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää ei kukaan ihminen pysty tekemään sitä hyvää mitä tahtoisi, vaan tekee ainoastaan sitä pahaa, mitä ei tahdo.
Tällöin ei kenellekään olisi jäänyt epäselväksi, mitä Paavali tuolla lausunnolla tarkoitti. Tuskin sinullekaan?Aivan samoin nykyisin on puhua yksikön toisessa persoonassa, vaikka tarkoitetaan yksikön ensimmäistä. Esim. joku urheilija voi sanoa näin:"Jos sinä haluat mestariksi, täytyy sinun harjoitella ja tehdä töitä sen eteen". Noin puhuessaan hän silti tarkoittaa itseään.
Kyllä Raamatun lukemisessa saa käyttää järkeäkin, Teuvo. Sinun missiosi Paavalin valehtelijaksi leimaamisessa päätyy häviöön Teuvo, sillä taistelet Jumalaa vastaan. Vaikka minä en saisi sinua vakuuttuneeksi, Jumalan Pyhä Henki sen aikanaan vielä tekee. Toivottavasti ei liian myöhään. - Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
MInkälaista mahtaisi olla se kohtuullinen totuus, jonak sinä hyväksyisit.
Ei sinun ole tarvinnut totuutta tallentaa, koska se ei sitä kohtaan tuntemastasi sietämättömyydestä johtuen olisi onnistunut, vaan olisit polttanut viimeisetkin päreesi.
Eniro on niitä onneksi varsin kiitettävästi taltioinut. Ne löydät, kun otat esille jonkun aloittamani keskustelun, ja klikkaat sieltä: Käyttäjän viestit. Siellä ne tallessa ovat.
Tosin sieltä puuttuu ainakin 2000 väärämielisten poistattamaa viestiä, mutta silti siellä on niitä tälläkin hetkellä: 19250.Olet hyvin sokea omille synneillesi, joihin olet syyllistynyt muita vääristellen herjatessasi. Nyt kuitenkin, kun elossa olevat vihollisesi olet jo manannut itsellesi suureksi tyydytykseksi olet kaivanut Paavalin haudasta ja ryhtynyt häntä ja hänen sanojaan pilkkaamaan. Odotan kovin suurella mielenkiinnolla kenet apostolin sinä seuraavaksi ivan kohteeksesi otat. saatanan asialla olet, sillä se on ollut syyttäjä alusta lähtien.
Huomioitsija kirjoitti:
Aivan samoin nykyisin on puhua yksikön toisessa persoonassa, vaikka tarkoitetaan yksikön ensimmäistä. Esim. joku urheilija voi sanoa näin:"Jos sinä haluat mestariksi, täytyy sinun harjoitella ja tehdä töitä sen eteen". Noin puhuessaan hän silti tarkoittaa itseään.
Kyllä Raamatun lukemisessa saa käyttää järkeäkin, Teuvo. Sinun missiosi Paavalin valehtelijaksi leimaamisessa päätyy häviöön Teuvo, sillä taistelet Jumalaa vastaan. Vaikka minä en saisi sinua vakuuttuneeksi, Jumalan Pyhä Henki sen aikanaan vielä tekee. Toivottavasti ei liian myöhään.Otanpa kerrankin opiksi sanoistasi:
"Jos sinä, Huomioitsija, tahdot joskus taivaaseen päästä, sinun täytyy ahkerasti kilvoitella, että pääsisit sisään ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi. Sillä ilman Kristuksen Hengen hääpukua sinulle tulee käymään näin, ja silloin kyllä jäät sanattomaksi:
"Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua. Hän kysyi tältä:
"Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?" Mies ei saanut sanakaan suustaan.
Silloin kuningas sanoi palvelijoilleen: 'Sitokaa hänet käsistä ja jaloista ja heittäkää ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita. Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja."
Mahtaneeko Kuninkaalla olla tuolloin käytössä ns. nippusiteitä?. Niillä kun sitominen käsistä ja jaloista käy sangen näppärästi.Huomioitsija kirjoitti:
Olet hyvin sokea omille synneillesi, joihin olet syyllistynyt muita vääristellen herjatessasi. Nyt kuitenkin, kun elossa olevat vihollisesi olet jo manannut itsellesi suureksi tyydytykseksi olet kaivanut Paavalin haudasta ja ryhtynyt häntä ja hänen sanojaan pilkkaamaan. Odotan kovin suurella mielenkiinnolla kenet apostolin sinä seuraavaksi ivan kohteeksesi otat. saatanan asialla olet, sillä se on ollut syyttäjä alusta lähtien.
Ole turvallisella mielellä, kyllä Paavalin sammakoista tulet vielä monta kertaa saamaan tulisia hiiliä pääsi päälle.
- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Otanpa kerrankin opiksi sanoistasi:
"Jos sinä, Huomioitsija, tahdot joskus taivaaseen päästä, sinun täytyy ahkerasti kilvoitella, että pääsisit sisään ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi. Sillä ilman Kristuksen Hengen hääpukua sinulle tulee käymään näin, ja silloin kyllä jäät sanattomaksi:
"Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua. Hän kysyi tältä:
"Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?" Mies ei saanut sanakaan suustaan.
Silloin kuningas sanoi palvelijoilleen: 'Sitokaa hänet käsistä ja jaloista ja heittäkää ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita. Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja."
Mahtaneeko Kuninkaalla olla tuolloin käytössä ns. nippusiteitä?. Niillä kun sitominen käsistä ja jaloista käy sangen näppärästi.Paavalikin korotti ristiinnaulittua Kristusta. Muuta ovea ei ole. Käsitätkö sinä sitten kilvoittelulla sanan halveksimisen ja sen valehteluksi leimaamisen? Sitähän sinä jatkuvasti teet, kun Paavalin Kirjeitä tai niiden osia valehteluksi herjaat.
- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Ole turvallisella mielellä, kyllä Paavalin sammakoista tulet vielä monta kertaa saamaan tulisia hiiliä pääsi päälle.
Kilvoittelusta puheenollen.Se on tarkoitettu Jeesuksen omille, ei uskottomille.
1. Tim. 6:12
"Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä". Huomioitsija kirjoitti:
Kilvoittelusta puheenollen.Se on tarkoitettu Jeesuksen omille, ei uskottomille.
1. Tim. 6:12
"Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä".Ainakin käärmeeen nosti nuotiosta.
- 1 Minä kehoitan siis
1 Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
2 kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.
3 Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden. - 6-0
Havainnoitsija. kirjoitti:
Teuvo on Jumalanmies!
sinä "Huomioitsija" olet valkean Saatanan valheen hengen vallassaHuomioitsija vei teuvoa 6-0. teuvolla ei ole mitään asiaa sanoissaan.
Tuli vuosi 1985. Kesällä Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?
Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456. Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta.
Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen: "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut siitä hänelle puhunut.
Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat: RAAMATTU ON TOTTA. Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt.
Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini.
Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!" Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle ihmiselle kovat sanat.
Hetken kuluttua sama ääni jatkoi: "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden! Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle. Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin
Jatkuu...Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!" Silloin en totisesti tiennyt, mitä tuona hetkenä tulin luvanneeksi. Paljon tiedän tänään, vaikkakaan en vielä kaikkea sitä mitä tulevaisuus tullessaan tuo.
Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni katoamaan.
Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa. Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen -lähes koko siihen asti eletyn elämäni pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa.
Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun täällä Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, niin heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni.
Koko sen päivän olin kuin pumpulipilvessä. Oltiin surutalossa ja sisälläni oli ilojuhla. En voinut siellä tuosta näystä mitään puhua. Se päivä oli Sanna-myrskyn päivä, 11. elokuuta 1985. Se yli 30-asteinen lämmin tuuli, joka Lappeenrannassa silloin puhalsi, oli kuin Pyhän Hengen valtavaa syleilyä.
Illalla läksimme ajamaan kotiin, Ruukkiin. Matkan aikana ei montaa sanaa vaihdettu. Päässäni pyöri jatkuvana nauhana tuon päivän suurin tapahtuma. Vasta yöllä, kotona vuoteessa, kerroin Ritvalle tämän ja kysyin: "Voiko Saatana antaa ihmisille tällaisia näkyjä?" "Ei, kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut", hän vastasi ja jatkoi: "Koko matkan ajan tunsin, että sinulle on tapahtunut jotakin."
Heti aamulla muistui mieleeni Uusi testamentti, jonka olin Lappeenrannan seurakunnalta rippilahjaksi saanut. Vielä sen pölyttyneenä kirjahyllystä löysin. Milloin lienen sen viimeksi avannut? Etulehdeltä löytyi täydellinen yllätys; Herkko Kivekkään kirjoittama muistolause elämäni matkalle, Ps.43:3: "Lähetä valkeutesi ja totuutesi, ne minua johdattakoot, viekööt minut sinun pyhälle vuorellesi, sinun asuntoihisi."
Ihmeiden aika ei ollut ohi, kun tajusin, miten saumattomasti nuo sanat liittyivät siihen, mitä edellisenä päivänä olin saanut nähdä ja kokea. Minut oli johdatettu hänen pyhälle vuorelleen. Jos ei vielä asuntoihin asti, niin ainakin suurelle valkeuden ja vapauden esipihalle, ja vihdoinkin olin saanut kuulla Jumalani äänen.
Neljänkymmenen vuoden koettelemusten jakso, syksystä 1945 syksyyn 1985, oli päättynyt. Mutta mitä vielä oli edessä, sitä en tiennyt."- 2002
TeuvoSuni kirjoitti:
Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!" Silloin en totisesti tiennyt, mitä tuona hetkenä tulin luvanneeksi. Paljon tiedän tänään, vaikkakaan en vielä kaikkea sitä mitä tulevaisuus tullessaan tuo.
Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni katoamaan.
Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa. Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen -lähes koko siihen asti eletyn elämäni pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa.
Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun täällä Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, niin heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni.
Koko sen päivän olin kuin pumpulipilvessä. Oltiin surutalossa ja sisälläni oli ilojuhla. En voinut siellä tuosta näystä mitään puhua. Se päivä oli Sanna-myrskyn päivä, 11. elokuuta 1985. Se yli 30-asteinen lämmin tuuli, joka Lappeenrannassa silloin puhalsi, oli kuin Pyhän Hengen valtavaa syleilyä.
Illalla läksimme ajamaan kotiin, Ruukkiin. Matkan aikana ei montaa sanaa vaihdettu. Päässäni pyöri jatkuvana nauhana tuon päivän suurin tapahtuma. Vasta yöllä, kotona vuoteessa, kerroin Ritvalle tämän ja kysyin: "Voiko Saatana antaa ihmisille tällaisia näkyjä?" "Ei, kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut", hän vastasi ja jatkoi: "Koko matkan ajan tunsin, että sinulle on tapahtunut jotakin."
Heti aamulla muistui mieleeni Uusi testamentti, jonka olin Lappeenrannan seurakunnalta rippilahjaksi saanut. Vielä sen pölyttyneenä kirjahyllystä löysin. Milloin lienen sen viimeksi avannut? Etulehdeltä löytyi täydellinen yllätys; Herkko Kivekkään kirjoittama muistolause elämäni matkalle, Ps.43:3: "Lähetä valkeutesi ja totuutesi, ne minua johdattakoot, viekööt minut sinun pyhälle vuorellesi, sinun asuntoihisi."
Ihmeiden aika ei ollut ohi, kun tajusin, miten saumattomasti nuo sanat liittyivät siihen, mitä edellisenä päivänä olin saanut nähdä ja kokea. Minut oli johdatettu hänen pyhälle vuorelleen. Jos ei vielä asuntoihin asti, niin ainakin suurelle valkeuden ja vapauden esipihalle, ja vihdoinkin olin saanut kuulla Jumalani äänen.
Neljänkymmenen vuoden koettelemusten jakso, syksystä 1945 syksyyn 1985, oli päättynyt. Mutta mitä vielä oli edessä, sitä en tiennyt."Massapostitusta ja moneskohan kerta arvelen 1001. tai.
2002 kirjoitti:
Massapostitusta ja moneskohan kerta arvelen 1001. tai.
ohi Eniron sääntöjen:
"Olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne perustuu."- minkä tähden?
Minkä tähden sinä olet unohtanut tämän Jumalan ilmoituksen sinulle Teuvo:
"Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat: RAAMATTU ON TOTTA. Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt."
Voi, miksi olet sen unohtanut??? minkä tähden? kirjoitti:
Minkä tähden sinä olet unohtanut tämän Jumalan ilmoituksen sinulle Teuvo:
"Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat: RAAMATTU ON TOTTA. Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt."
Voi, miksi olet sen unohtanut???koska sen totuuden perustajat kulkevat koko ajan mukanani, ettei se missään vaiheessa pääse unohtumaan:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen"
Heidän toimien ansiosta saan juoda elävää vettä jatkuvasti:
"Joka juo minun antamaani vettä, ei enää ikinä ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."
tällaiseen ilmoitukseen:
Jos sinua tämä lopun ajan raju eksytys kiinnostaa, saat siitä kertovan kirjan:
Älä heitä pelkää, ilmaiseksi, kun sen sähköpostin kautta tilaat:
[email protected].
Tähän 700-sivuiseen kirjaan on tallennetu kaikki ne tämän kansan vääryydet,
joihin Pyhä Henki vuosina 1989-2004 kehotti puuttumaan, ja asianosaisille
siitä kertomaan.
Tämä siksi, kun halusit tietää, mitä vuonna 1988 muuta tapahtui, kun Pyhän Hengen saaminen, ja Kristukselta tehtävän saaminen.
Ilmaiseksi kirjan saat, kun niitä jokunen vielä jäljellä on. Mutta tuskin uskallat nimeäsi paljastaa, joten tilaa se luettavaksi kirjastolaitoksen kautta. Siitä saat tarkan tiedon mitä elämässäni syntymästäni vuoteen 2004 saakka on tapahtunut.- todentotta.
Suni, RAAMATTU ON TOTTA. Sellaisen näyn sinä kerrot nähneesi. Etkö tosiaan ymmärrä?
todentotta. kirjoitti:
Suni, RAAMATTU ON TOTTA. Sellaisen näyn sinä kerrot nähneesi. Etkö tosiaan ymmärrä?
Raamatun totuus pitää sisällään:
1.
Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen ja heidän yhteisen Pyhän eli Totuuden Hengen, joka myös on minunkin puolustajani. Ja Totuuden Hengen teot
2.
Tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen Antikristus poikansa ja heidän yhteisen valheen ja vääryyden hengen. Ja tuossa hengessä tehdyt petolliset tunnusteot ja ihmeet.
Tällä palstalla on esivallan, Eniron ja Suomi24 ylläpidon toimesta suoranaista vääryyttä, kertoa ja paljastaa kohdassa 2 olevien henkien teot.
Todentotta näin se vaan on.- todentotta.
TeuvoSuni kirjoitti:
1.
Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen ja heidän yhteisen Pyhän eli Totuuden Hengen, joka myös on minunkin puolustajani. Ja Totuuden Hengen teot
2.
Tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen Antikristus poikansa ja heidän yhteisen valheen ja vääryyden hengen. Ja tuossa hengessä tehdyt petolliset tunnusteot ja ihmeet.
Tällä palstalla on esivallan, Eniron ja Suomi24 ylläpidon toimesta suoranaista vääryyttä, kertoa ja paljastaa kohdassa 2 olevien henkien teot.
Todentotta näin se vaan on.Et siis vieläkään ymmärrä?
todentotta. kirjoitti:
Et siis vieläkään ymmärrä?
ettei totuus saa aikaan muuta kuin raivoa niissä, jotka ovat siitä luopuneina saaneet kokea Saatanan tekopyhityksen ja sitä seuraavan Jumalan suorittaman paaduttamisen.
- Aivan kaikki -
TeuvoSuni kirjoitti:
1.
2.
Todentotta näin se vaan on.joka ainoa sana sen häirikön suusta. Kaikki viestit poistoon, mitä se valehtelija tänne spämmäilee!
Aivan kaikki - kirjoitti:
joka ainoa sana sen häirikön suusta. Kaikki viestit poistoon, mitä se valehtelija tänne spämmäilee!
"MInä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Sinua kuvottaa tämä Jeesuksen ilmoitus:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat,
hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra,
etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut
rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin
häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän
vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee,
minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi,
että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."
Tämän jatkoksi on Saatana antanut omilleen omat ohjeensa: "Kaikki viestit poistoon."
Mutta kun rikkavilja nousi oraalle, tuli yksi vehnän oraskin näkyviin.
Vihamiehen palvelijat menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat: 'Herra,
etkö sinä kylvänyt vain rikkaviljaa, mistä sinne on tullut yksi vehnän oras.
Tahdotko, että kitkemme sen pois?'
Silloin Vihamies sanoi: "Kitkekää se heti pois, mitä varten se vielä
maata laihduttaa."- aat kuva
Aivan kaikki - kirjoitti:
joka ainoa sana sen häirikön suusta. Kaikki viestit poistoon, mitä se valehtelija tänne spämmäilee!
Suni sanoo Jeesus uhrattiin saatanalle.
Raamattu sanoo;
Efesolaiskirje 5
2 Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle.
Siis Raamattu on totuus. - Kiinniottaja
aat kuva kirjoitti:
Raamattu sanoo;
Efesolaiskirje 5
2 Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle.
Siis Raamattu on totuus."onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle"
UHRIKSI JUMALALLE sanoo totuuden kirja raamattu Jumalan sanana.
UHRIKSI SAATANALLE sanoo valehtelija Teuvo Suni.
Jompikumpi väitteistä pitää paikkansa on fakta. Kuka vielä uskoo vanhaa valehtelijaa? aat kuva kirjoitti:
Raamattu sanoo;
Efesolaiskirje 5
Siis Raamattu on totuus.ei Saatanan viirustorjunta teidän aivoihinne päästä:
Jumalalle tuoksuva uhri omasta Pojastaan tuli siksi, koska hän Getsemanessa käymänsä ahtaan portin taistelun jälkeen vihdoin suostui Isän tahtoon ja jättäytyi Saatanan palkkamurhaajien käsiin. Jotka eivät häntä suinkaan Jumalalle uhranneet, vaan omalle jumalalleen Saatanalle, kuten Jeesus jo ennakkoon heille ilmoitti:
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."- Kiinniottaja
TeuvoSuni kirjoitti:
ei Saatanan viirustorjunta teidän aivoihinne päästä:
Jumalalle tuoksuva uhri omasta Pojastaan tuli siksi, koska hän Getsemanessa käymänsä ahtaan portin taistelun jälkeen vihdoin suostui Isän tahtoon ja jättäytyi Saatanan palkkamurhaajien käsiin. Jotka eivät häntä suinkaan Jumalalle uhranneet, vaan omalle jumalalleen Saatanalle, kuten Jeesus jo ennakkoon heille ilmoitti:
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."nyt sitten piti alkaa saivartelemaan kun jäit valheesta kiinni...
"onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle"
Jompikumpi väitteistä pitää paikkansa on fakta. Kuka vielä uskoo vanhaa valehtelijaa? Kiinniottaja kirjoitti:
nyt sitten piti alkaa saivartelemaan kun jäit valheesta kiinni...
"onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle"
Jompikumpi väitteistä pitää paikkansa on fakta. Kuka vielä uskoo vanhaa valehtelijaa?jakeluun sille, jonka Saatana on kiinni ottanut.
Ei Jumala itse omaa Poikaansa tappanut, jos olisi niin tehnyt, hän olisi tehnyt sen omassa temppelissään eikä kaupungin ulkopuolisella kaatopaikalla.
Saatikka, että olisi vielä tappanut itsensäkin samalla kertaa, kuten eräs Saatanan palvelija täällä on hehkuttanut.- tiedoksi,
Kiinniottaja kirjoitti:
nyt sitten piti alkaa saivartelemaan kun jäit valheesta kiinni...
Jompikumpi väitteistä pitää paikkansa on fakta. Kuka vielä uskoo vanhaa valehtelijaa?sille paholaiselle
sentakia vei on sinunkin kätesi ja sormesi sotkenut valheisiin - Kiinniottaja
TeuvoSuni kirjoitti:
jakeluun sille, jonka Saatana on kiinni ottanut.
Ei Jumala itse omaa Poikaansa tappanut, jos olisi niin tehnyt, hän olisi tehnyt sen omassa temppelissään eikä kaupungin ulkopuolisella kaatopaikalla.
Saatikka, että olisi vielä tappanut itsensäkin samalla kertaa, kuten eräs Saatanan palvelija täällä on hehkuttanut.Efesolaiskirje 5:2
"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."
Sunivalehtelijan mukaan näinkö?: ""Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Saatanalle." tai näinkö?: "
"Viha ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin vihannut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, pahalta tuoksuvaksi uhriksi Saatanalle." Kiinniottaja kirjoitti:
Efesolaiskirje 5:2
"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."
Sunivalehtelijan mukaan näinkö?: ""Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Saatanalle." tai näinkö?: "
"Viha ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin vihannut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, pahalta tuoksuvaksi uhriksi Saatanalle."niin kuin Saatana kauttasi tekee.
Niin paljon sinuakin pimeässä puskassa asustavaa täällä rakastan, etten kertaakaan ole viestittänyt sinulle tätä porttopappien ilosanomaa:
tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."
Saatana rakastaa pimeyden puskissa vaeltavia valheella ja vääryydessä.
Kristus rakastaa valossa vaeltavia totuudella ja totuudessa.
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa: hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."tiedoksi, kirjoitti:
sille paholaiselle
sentakia vei on sinunkin kätesi ja sormesi sotkenut valheisiinvielä 2000 vuoden jälkeenkin Saatana pystyy väärämielisille kaapimaan Veren voimaa - kun Henki pääsi sen käsistä livahtamaan taivaaseen.
Josta Jumala Poikansa kautta antaa sen niille, jotka häntä tottelevat.- pettynyt 2
TeuvoSuni kirjoitti:
jakeluun sille, jonka Saatana on kiinni ottanut.
Saatikka, että olisi vielä tappanut itsensäkin samalla kertaa, kuten eräs Saatanan palvelija täällä on hehkuttanut.miten osaatkin kääntää kaiken kieroon.
- 8
tiedoksi, kirjoitti:
sille paholaiselle
sentakia vei on sinunkin kätesi ja sormesi sotkenut valheisiinKun Jumalalle vanhan liiton aikana uhrattiin eläimiä, hyppäsikö niitten veri taivaaseen ?
Älä kääntele asioita solmuun ! - Jompikumpi
Kiinniottaja kirjoitti:
Jompikumpi väitteistä pitää paikkansa on fakta. Kuka vielä uskoo vanhaa valehtelijaa?samalla tavalla. Kysehän on siitä, että onko joitain vielä jotka pitävät TS:ää oppi-isänään. Samanlaista evankeliumia on näillä joillain Armikolla sun muilla, jotka sielunvihollisen nimiä ja muuten rumuuden evankeliumia rakastavat.
Jompikumpi kirjoitti:
samalla tavalla. Kysehän on siitä, että onko joitain vielä jotka pitävät TS:ää oppi-isänään. Samanlaista evankeliumia on näillä joillain Armikolla sun muilla, jotka sielunvihollisen nimiä ja muuten rumuuden evankeliumia rakastavat.
Jeesuksen opetuslapsi, ja todella pitkälle on helluntailaisuuuden jätettyään totuuden tiellä jo päässytkin, ja vain tästä Jeesuksen ilmoittamasta syystä:
"Minä en rukoile vain heidän (siis jo häneltä Hengen ja tehtävän saaneiden puolesta) vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Sillä hetkellä kun Outi tälle palstalle tullessaan uskoi, että puhun totta. Juuri sillä hetkellä hänestä tuli Jeesuksen opetuslapsi, kun hän taivaassa aloitti rukouksen Outin puolesta.- 1 Minä kehoitan siis
TeuvoSuni kirjoitti:
vielä 2000 vuoden jälkeenkin Saatana pystyy väärämielisille kaapimaan Veren voimaa - kun Henki pääsi sen käsistä livahtamaan taivaaseen.
Josta Jumala Poikansa kautta antaa sen niille, jotka häntä tottelevat.1 Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
2 kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.
4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
6 joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa,
7 ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu-minä puhun totta, en valhettele-pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa. 1 Minä kehoitan siis kirjoitti:
1 Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
6 joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa,
7 ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu-minä puhun totta, en valhettele-pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.Se ei enää paadutettua auta:
"Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuuntelee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."- Joh. 3:17 Sillä e
TeuvoSuni kirjoitti:
Se ei enää paadutettua auta:
"Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuuntelee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."Joh. 3:17
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
- hänelläväli'ää
ei kannata ottaa vakavasti, kaheli mikä kaheli.......
kun sai netin kautta toimitettua tulisia hiiliä sinunkin pääsi päälle, vaikka Saatanan puskissa uskoit rauhassa eläväsi.
- hu hu
TeuvoSuni kirjoitti:
kun sai netin kautta toimitettua tulisia hiiliä sinunkin pääsi päälle, vaikka Saatanan puskissa uskoit rauhassa eläväsi.
Kelle ne laitoit, ne on oleva myös omasi pääsi päällä.
Mitä kylvää sitä niittää. hu hu kirjoitti:
Kelle ne laitoit, ne on oleva myös omasi pääsi päällä.
Mitä kylvää sitä niittää.ja niittäjäsi on sama: Saatana
Jeesuksella Kristuksella kylväjä on häneltä Hengen ja tehtävän saanut, ja hän itse suorittaa niittämisen.
Kylläpä on Saatana vähäisillä tiedoilla sinutkin tänne rienaamaan lähettänyt.- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
ja niittäjäsi on sama: Saatana
Jeesuksella Kristuksella kylväjä on häneltä Hengen ja tehtävän saanut, ja hän itse suorittaa niittämisen.
Kylläpä on Saatana vähäisillä tiedoilla sinutkin tänne rienaamaan lähettänyt."tehtävän saaneena", onpa miehellä kapiaisen rooli jäänyt päälle. Etkö saanut päteä silloin tarpeeksi?
66,44 kirjoitti:
"tehtävän saaneena", onpa miehellä kapiaisen rooli jäänyt päälle. Etkö saanut päteä silloin tarpeeksi?
kun jo kahdeksan palvelusvuoden jälkeen olin päässyt alikersantista sotilasmestariksi.
Enkä tälläkään Kristukselta saadun tehtävän hoitamisessa voi jäädä laakereille lepäämään, koska:
"Jolle on paljon annettu, siltä paljon vaaditaan, ja jolle on paljon uskottu, se pannaan paljosta vastaamaan."- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
kun jo kahdeksan palvelusvuoden jälkeen olin päässyt alikersantista sotilasmestariksi.
Enkä tälläkään Kristukselta saadun tehtävän hoitamisessa voi jäädä laakereille lepäämään, koska:
"Jolle on paljon annettu, siltä paljon vaaditaan, ja jolle on paljon uskottu, se pannaan paljosta vastaamaan."Kylläpä itsekeskeisyys ja omakehu on herkässä. Olet muuten ajatuksiltasi hyvin lähellä lestaadiolaisuutta. Se erottaa että et pääse johtelemaan ja olet turhautunut. Ei tullut menestystä edes saarnamiehen hommissa.
66,44 kirjoitti:
Kylläpä itsekeskeisyys ja omakehu on herkässä. Olet muuten ajatuksiltasi hyvin lähellä lestaadiolaisuutta. Se erottaa että et pääse johtelemaan ja olet turhautunut. Ei tullut menestystä edes saarnamiehen hommissa.
Jeesukselta Kristukselta saatu, on jokaiselle totuudesta luopuneelle, Saatanan tekopyhittämälle ja Jumalan paaduttamalle vain itsekeskeisyyttä:
"Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.
En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin,
mitään, mikä olisi lähtöisin meistä itsestämme.
Meidän kykymme on saatu Jumalalta, ja hän on myös tehnyt meidät
kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain
vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."
"Ei oppilas ole opettajaansa etevämpi, mutta kyllin oppia saatuaan on jokainen opettajansa veroinen."
Ja tässä apostoli Johanneksen ilmoitus tuon opetuksen pätevyydestä:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa, ja on tosi, hänessä ei ole petosta, niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Ja tämä pysyvyyden takaavat Isä ja Poika:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."
Hyvin on Saatana sinutkin manipoloinut, kun et pysty erottamaan Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen opetuksia luterilaisen kirkon suurimman porttolahkon opetuksista.- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesukselta Kristukselta saatu, on jokaiselle totuudesta luopuneelle, Saatanan tekopyhittämälle ja Jumalan paaduttamalle vain itsekeskeisyyttä:
"Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.
En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin,
mitään, mikä olisi lähtöisin meistä itsestämme.
Meidän kykymme on saatu Jumalalta, ja hän on myös tehnyt meidät
kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain
vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."
"Ei oppilas ole opettajaansa etevämpi, mutta kyllin oppia saatuaan on jokainen opettajansa veroinen."
Ja tässä apostoli Johanneksen ilmoitus tuon opetuksen pätevyydestä:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa, ja on tosi, hänessä ei ole petosta, niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Ja tämä pysyvyyden takaavat Isä ja Poika:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."
Hyvin on Saatana sinutkin manipoloinut, kun et pysty erottamaan Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen opetuksia luterilaisen kirkon suurimman porttolahkon opetuksista.Et ymmärrä omaa sairasta henkistä tilaasi. Ei se harvinaista ole, luuleehan moni muukin olevansa hengen valittu ja kaltaisia on suljetut osastot täynnä. Uskon asioista on moni muukin mennyt sekaisin.
66,44 kirjoitti:
Et ymmärrä omaa sairasta henkistä tilaasi. Ei se harvinaista ole, luuleehan moni muukin olevansa hengen valittu ja kaltaisia on suljetut osastot täynnä. Uskon asioista on moni muukin mennyt sekaisin.
että valittu olen, koska en ole millään suljetulla osastolla, vaan Jeesuksen Kristuksen lahjoittamassa täydellisessä vapaudessa kaikista porttoseurakunnista vapaana.
- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
että valittu olen, koska en ole millään suljetulla osastolla, vaan Jeesuksen Kristuksen lahjoittamassa täydellisessä vapaudessa kaikista porttoseurakunnista vapaana.
Et pysty itse näkemään kuinka Saatanan eksyttämä olet. Et ole saanut yhtään mitään tehtävää muulta kuin työnantajaltasi ja esimieheltäsi Saatanalta.
66,44 kirjoitti:
Et pysty itse näkemään kuinka Saatanan eksyttämä olet. Et ole saanut yhtään mitään tehtävää muulta kuin työnantajaltasi ja esimieheltäsi Saatanalta.
Kun sitä ei näe lähettäjäni Jeesus Kristuskaan, vaan sen näkevät ainoastaan kaltaisesi totuudesta luopuneet, Saatanan tekopyhittämät ja Jumalan paaduttamat. Kaikki kaltaisesi saman hengen vallassa, jotka Jeesuksessakin Saatanan näkivät, joten tähän on minunkin tyytyminen:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!
Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta.
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin, että sielun hukuttaa helvettiin."- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun sitä ei näe lähettäjäni Jeesus Kristuskaan, vaan sen näkevät ainoastaan kaltaisesi totuudesta luopuneet, Saatanan tekopyhittämät ja Jumalan paaduttamat. Kaikki kaltaisesi saman hengen vallassa, jotka Jeesuksessakin Saatanan näkivät, joten tähän on minunkin tyytyminen:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!
Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta.
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin, että sielun hukuttaa helvettiin."Lähettäjäsi on Saatana. Sielusi on jo hukkunut helvettiin.
66,44 kirjoitti:
Lähettäjäsi on Saatana. Sielusi on jo hukkunut helvettiin.
sielläpä olen lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen kanssa:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos
talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen henkien päämieheksi), kuinka
paljon helpommin sen nimen saa talonväki!
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä ruumiin, että sielun hukuttaa helvettiin."
Oletko vanhoillislestadiolainen?
Seurakunnassa ollessani sain heidän kappalaiselta kolme kertaa matkalipun helvettiin.- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
sielläpä olen lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen kanssa:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos
talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen henkien päämieheksi), kuinka
paljon helpommin sen nimen saa talonväki!
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä ruumiin, että sielun hukuttaa helvettiin."
Oletko vanhoillislestadiolainen?
Seurakunnassa ollessani sain heidän kappalaiselta kolme kertaa matkalipun helvettiin.En ole lahkolainen. Sinä olet. Kaltaisesi Jumalan paaduttamia ja Saatanan eksyttämiä on muitakin. Juuri lahkoissa.
66,44 kirjoitti:
En ole lahkolainen. Sinä olet. Kaltaisesi Jumalan paaduttamia ja Saatanan eksyttämiä on muitakin. Juuri lahkoissa.
työnantajasi Saatanan yksityisyrittäjä?
- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
työnantajasi Saatanan yksityisyrittäjä?
Kysymys on sinusta ja työnantajastasi, käskyttäjästäsi Saatanasta.
66,44 kirjoitti:
Kysymys on sinusta ja työnantajastasi, käskyttäjästäsi Saatanasta.
onnistunut salaamaan itsensä, kun on pukeutunut valkeuden enkelin asuun, ja siksi et sinäkään ole sitä tunnistanut, kun on sinut suurella rakkaudella helvetin tulella lämmitettyyn syliinsä temmannut.
Siksi et näistä Saatanan petollista teoista ja vääristä apostoleista saa tietoa yhdestäkään hänen ihmisillä itselleen rakennuttamista jumalanhuoneista, koska juuri siellä nuo jo alkuseurakunnan keskelle tulleet väärät apostolit huseerat.
Paavali nimitti heitä myös mainioiksi apostoleiksi:
"En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit."
"Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun."
Sinä olet siitä erikoinen Saatanan sylilapsi, että hän ei ole sinulle antanut raamattulausekoteloaan. Sitä en tiedä, oletko saanut pipoosi ispot tupsut.- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
onnistunut salaamaan itsensä, kun on pukeutunut valkeuden enkelin asuun, ja siksi et sinäkään ole sitä tunnistanut, kun on sinut suurella rakkaudella helvetin tulella lämmitettyyn syliinsä temmannut.
Siksi et näistä Saatanan petollista teoista ja vääristä apostoleista saa tietoa yhdestäkään hänen ihmisillä itselleen rakennuttamista jumalanhuoneista, koska juuri siellä nuo jo alkuseurakunnan keskelle tulleet väärät apostolit huseerat.
Paavali nimitti heitä myös mainioiksi apostoleiksi:
"En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit."
"Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun."
Sinä olet siitä erikoinen Saatanan sylilapsi, että hän ei ole sinulle antanut raamattulausekoteloaan. Sitä en tiedä, oletko saanut pipoosi ispot tupsut.Saatanalta saamasi näsäviisaus ja lorujen kirjoitustaito eivät tehoa tällä palstalla enää kuin harvoihin jotka olet eksyttänyt. Pesetkö isäntäsi sorkat tänä aamunakin?
66,44 kirjoitti:
Saatanalta saamasi näsäviisaus ja lorujen kirjoitustaito eivät tehoa tällä palstalla enää kuin harvoihin jotka olet eksyttänyt. Pesetkö isäntäsi sorkat tänä aamunakin?
tuollaista pesuohjelmaa, mikä sinulla näyttää olevan.
- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
tuollaista pesuohjelmaa, mikä sinulla näyttää olevan.
Kaltaisillasi Saatanan valituilla on.
66,44 kirjoitti:
Kaltaisillasi Saatanan valituilla on.
kuten eräs pilalle kastettu on täällä todistanut:
"Kun katson itseeni, minä masennun.
Kun katson seurakuntaan, minä petyn.
Kun katson Jeesukseen, minä ilostun."
Tämä johtuu siitä, kun Saatana ei voi omilleen muuta antaa kuin Veren voiman, eikä Jeesuksen Henkeä, jolloin hän on omilleen Jeesuksen ulkoistanut - kuten monet työnantajat tekevät tänään.
Jos tuollakin pilalle kastetulla olisi Jeesuksen Henki sydämessä, ei hän taausti masentuisi. Samaa koskee sinua.- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
kuten eräs pilalle kastettu on täällä todistanut:
"Kun katson itseeni, minä masennun.
Kun katson seurakuntaan, minä petyn.
Kun katson Jeesukseen, minä ilostun."
Tämä johtuu siitä, kun Saatana ei voi omilleen muuta antaa kuin Veren voiman, eikä Jeesuksen Henkeä, jolloin hän on omilleen Jeesuksen ulkoistanut - kuten monet työnantajat tekevät tänään.
Jos tuollakin pilalle kastetulla olisi Jeesuksen Henki sydämessä, ei hän taausti masentuisi. Samaa koskee sinua.jatka yksin.
66,44 kirjoitti:
jatka yksin.
ennen sinua, ja tulee tekemään myös sinun jälkeesi tämän Jeesuksen ilmoituksen takia:
"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
ennen sinua, ja tulee tekemään myös sinun jälkeesi tämän Jeesuksen ilmoituksen takia:
"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."En poistunut. Tuo oli joku provo, ehkä sinun sivupersoonasi.
Viisautta sinulla ei ole sinapinsiemenen vertaa. Puolestasi rukoillaan. 66,44 kirjoitti:
En poistunut. Tuo oli joku provo, ehkä sinun sivupersoonasi.
Viisautta sinulla ei ole sinapinsiemenen vertaa. Puolestasi rukoillaan.ovat aina olleet Saatanan tekopyhittämien varmin tuntomerkki:
"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekophyien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä.
Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
ovat aina olleet Saatanan tekopyhittämien varmin tuntomerkki:
"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekophyien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä.
Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."Kuka on puhunut julkisista rukouksista sinun puolestasi? Olisit varmasti itsekeskeisyydessäsi kovin otettu jos kaduilla rukoiltaisiin julkisesti sinua kumartaen.
66,44 kirjoitti:
Kuka on puhunut julkisista rukouksista sinun puolestasi? Olisit varmasti itsekeskeisyydessäsi kovin otettu jos kaduilla rukoiltaisiin julkisesti sinua kumartaen.
jonka vankeusnumero näyttää olevan 66,44 tuossa edellä ilmoitti aloittaneensa rukouksen, ei minua kumartaen, vaan minun puolesta.
Sanon kuitenkin, että älä turhaa haaskaat tekopyhyyttäsi tukouksiin, koska Jumala ei sinua kuuntele:
"Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."
Sitä minä ihmettelen, että miten sinulla voi vielä olla jäljellä sen verran häpeän tunnetta, että häpeät omaa nimeäsi. Vaikka Jumalan paaduttamilta se tyystin puuttuu.- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
jonka vankeusnumero näyttää olevan 66,44 tuossa edellä ilmoitti aloittaneensa rukouksen, ei minua kumartaen, vaan minun puolesta.
Sanon kuitenkin, että älä turhaa haaskaat tekopyhyyttäsi tukouksiin, koska Jumala ei sinua kuuntele:
"Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."
Sitä minä ihmettelen, että miten sinulla voi vielä olla jäljellä sen verran häpeän tunnetta, että häpeät omaa nimeäsi. Vaikka Jumalan paaduttamilta se tyystin puuttuu.Muista että et ole Jumala. Et siis tiedä ketä Hän kuuntelee, ketä ei. Korotat nyt itsesi tasolle, joka ei ehkä tiedä hyvää ikuisuudessa sinulle.
Et ole Jeesuskaan vaikka mielelläsi hänen kaltaisenaan esiinnyt. 66,44 kirjoitti:
Muista että et ole Jumala. Et siis tiedä ketä Hän kuuntelee, ketä ei. Korotat nyt itsesi tasolle, joka ei ehkä tiedä hyvää ikuisuudessa sinulle.
Et ole Jeesuskaan vaikka mielelläsi hänen kaltaisenaan esiinnyt.on pystynyt synnyttämään sinulle sellaisen uskon, että olisin Jumala tai Jeesus. Miksi et ole itse lähtenut Jumalan tahdon mukaiselle tielle, jossa itsensä korotus kyllä Jumalan kurituksen jälkeen katoaa, ja jäljelle vain Kristuksen puhdistama ihminen, jolle hän Henkensä ja tehtävän antoi.
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Niin kauan kuin kaltaisesi totuudesta luopuneet, Saatanan tekopyhittämät ja Jumalan paaduttamat täällä minua rienaavat, niin kauan kasvaa palkkani taivaassa:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka,
jonka te taivaassa saatte, on suuri."- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
on pystynyt synnyttämään sinulle sellaisen uskon, että olisin Jumala tai Jeesus. Miksi et ole itse lähtenut Jumalan tahdon mukaiselle tielle, jossa itsensä korotus kyllä Jumalan kurituksen jälkeen katoaa, ja jäljelle vain Kristuksen puhdistama ihminen, jolle hän Henkensä ja tehtävän antoi.
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Niin kauan kuin kaltaisesi totuudesta luopuneet, Saatanan tekopyhittämät ja Jumalan paaduttamat täällä minua rienaavat, niin kauan kasvaa palkkani taivaassa:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka,
jonka te taivaassa saatte, on suuri."Nythän Saatana laittoikin sinut oikein vitsin heittämään! Oletko niin sokea ettet näe kuinka nimittelet jokaista kirjoittajaa vuorotellen väärämieliseksi, Jumalan paaduttamaksi jne. ? Hyppele vain riemuissasi Saatanan sinulle varaamasta palkasta. Olet pahainen lahkosaarnaaja joka kopa Raamattua väärentelee omassa kirjasessaan. Etkö todella vieläkään ymmärrä?
Saat sairasta nautintoa aina kun nimesi mainitaan tai löyhkääviin kirjoituksiisi vastataan. 66,44 kirjoitti:
Nythän Saatana laittoikin sinut oikein vitsin heittämään! Oletko niin sokea ettet näe kuinka nimittelet jokaista kirjoittajaa vuorotellen väärämieliseksi, Jumalan paaduttamaksi jne. ? Hyppele vain riemuissasi Saatanan sinulle varaamasta palkasta. Olet pahainen lahkosaarnaaja joka kopa Raamattua väärentelee omassa kirjasessaan. Etkö todella vieläkään ymmärrä?
Saat sairasta nautintoa aina kun nimesi mainitaan tai löyhkääviin kirjoituksiisi vastataan.todellisen kadotukseen johdattavan vitsin murjasisin, jos täällä alkaisin sinulle porttopappien opeilla sinua lohduttaa:
"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala
on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä
ei voi tietää totuutta
tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
todellisen kadotukseen johdattavan vitsin murjasisin, jos täällä alkaisin sinulle porttopappien opeilla sinua lohduttaa:
"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala
on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä
ei voi tietää totuutta
tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."Lopeta lorusi ja vastaa kysymykseeni Haitin avustusketjussa.
66,44 kirjoitti:
Lopeta lorusi ja vastaa kysymykseeni Haitin avustusketjussa.
Silloin kun kirkolliverot olivat taakse jäänyttä elämää, näytti Pyhä Henki näytti minulle sellaisen avustus kanavan hädässä olevien lasten auttamiseen, jossa eivät porttopapit ole mukana häärimässä ihmisoppeineen.
Eikä se ole vain hetkellinen auttaminen, vaan kuukaudesta toiseen jatkuva.- 66,44
TeuvoSuni kirjoitti:
Silloin kun kirkolliverot olivat taakse jäänyttä elämää, näytti Pyhä Henki näytti minulle sellaisen avustus kanavan hädässä olevien lasten auttamiseen, jossa eivät porttopapit ole mukana häärimässä ihmisoppeineen.
Eikä se ole vain hetkellinen auttaminen, vaan kuukaudesta toiseen jatkuva.Ja lahkosaarnaajan oppi on parempi? Väärennetyn Raamatun oppi? Eikö Raamattu olekaan totta?
66,44 kirjoitti:
Ja lahkosaarnaajan oppi on parempi? Väärennetyn Raamatun oppi? Eikö Raamattu olekaan totta?
Valitut tietävät, että sieltä löytyy:
Kaikkivaltias Jumala, hänen Jeesus Kristus Poikansa ja heidän yhteinen Pyhä eli Totuuden Henki.
Kuin myös
Tämän maailman jumala, Saatana, hänen Antikristus poikansa ja heidän yhteinen valheen, vääryyden ja tekopyhyyden henki.
Ja tätä jumalaa ei yksikään totuudesta luopunut, tämän jumalan tekopyhittämät ja Kaikkivaltiaan Jumalan paaduttamat halua Raamatun totuuteen kuuluvan.- vaikka sanoo
TeuvoSuni kirjoitti:
Valitut tietävät, että sieltä löytyy:
Kaikkivaltias Jumala, hänen Jeesus Kristus Poikansa ja heidän yhteinen Pyhä eli Totuuden Henki.
Kuin myös
Tämän maailman jumala, Saatana, hänen Antikristus poikansa ja heidän yhteinen valheen, vääryyden ja tekopyhyyden henki.
Ja tätä jumalaa ei yksikään totuudesta luopunut, tämän jumalan tekopyhittämät ja Kaikkivaltiaan Jumalan paaduttamat halua Raamatun totuuteen kuuluvan.Raamatun olevan totta? Mistä ne kieroutuneet valheet pulppuaa ehtymättöminä? Tai jotakin missä olisi vaihteeksi vähän järjen hiventäkin mukana
Sunilaisuuden hän kiteyttänyt tähän lauseeseen:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo." vaikka sanoo kirjoitti:
Raamatun olevan totta? Mistä ne kieroutuneet valheet pulppuaa ehtymättöminä? Tai jotakin missä olisi vaihteeksi vähän järjen hiventäkin mukana
Sunilaisuuden hän kiteyttänyt tähän lauseeseen:
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."MInä en ole tuon Paavalin antaman uskontunnustuksen mukaan elänyt. Koko tämä Paavalin sammakoiden paljastaminehan alkoi tästä vuoden takaisesta kirjoituksestani,
RAAMATUN HEIKOIN LENKKI
Jos ajatellaan Raamatun tärkeintä opetusta siitä, miten ihminen saa
tämän maallisen vaelluksensa aikana kohdata Vapahtajansa, Jeesuksen
Kristuksen ja saada häneltä sydämeensä taivaan hääjuhliin kelpaavan hääpuvun,
Pyhän Hengen, niin Raamatun heikoin lenkki on ilman muuta lähes kaikki
apostoli Paavalin kirjeet. Joten täysin asiallinen oli apostoli Pietarin
varoitus hänen kirjeistään:
"Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen. Näinhän
myös rakas veljemme Paavali on hänelle annetun viisauden mukaisesti
teille kirjoittanut.
Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista.
Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja
haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia
muitakin pyhiä kirjoituksia."
Mikä mahtoi Paavalissa saada aikaan sen, että hän rakenteli sellaisia
lauseita ja oppirakennelmia, jotka vielä tänäkin päivänä mahdollistavat
väärämielisten johdattaa jopa valitut epäuskon kautta kadotukseen?
Itse näen siihen kaksi syytä. Ensiksi.
Hän saattoi kokea itsensä alkuperäisiä opetuslapsia vähäpätöisemmäksi,
johtuen siitä, että hän oli heidän vainoojansa, ja siksi joutui jopa omaa
asemaansa puolustamaan:
"Viimeiseksi kaikista hän ilmestyi minulle, joka olen kuin keskosena
syntynyt. Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin
nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."
"En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot
apostolit.
Puhetaitoni on ehkä kehno, mutta tietoni ei, ja tietoni olen kaikin tavoin,
kaikissa asioissa saattanut teidän nähtäväksenne."
Toiseksi:
Juuri tästä kehnosta puhetaidosta johtuen hän pyrki osoittamaan kirjoitustaidollaan
noille "yksinkertaisille kalastajille", mikä hän on miehiään.Hän toi tämän myös
julki, kun joutui pidätetyksi:
"Kun Paavalia jo oltiin viemässä sisälle kasarmiin, hän kysyi komentajalta:
"Saanko sanoa sinulle pari sanaa?" "Puhutko sinä kreikkaa!" ihmetteli komentaja.
"Etkö siis olekaan se egyptiläinen, joka jokin aika sitten nousi kapinaan
neljäntuhannen murhamiehen kanssa ja vei heidät autiomaahan?"
Paavali vastasi: "Minä olen juutalainen, kotoisin Kilikian Tarsoksesta, jonka
kaikki varmaankin tuntevat. Pyydän sinua, salli minun puhua kansalle."
Komentaja suostui tähän. Paavali asettui portaille seisomaan ja viittasi kädellään,
ja kaikki vaikenivat. Hän alkoi puhua heille heprean kielellä:
"Veljet ja isät! Kuulkaa, mitä nyt sanon puolustuksekseni." Väkijoukko hiljeni
entisestään kuullessaan hänen puhuvan hepreaksi, ja Paavali jatkoi.
"Minä olen juutalainen. Olen syntynyt Kilikian Tarsoksessa mutta kasvanut tässä
kaupungissa. Gamalien oppilaana minut on kasvatettu isiemme ja lain kaikkien
vaatimusten mukaan. Kiivaasti minä taistelin Jumalan puolesta, juuri niin kuin
te kaikki tänään teette.
Minä olin tälle tielle lähteneiden verivihollinen ja vainosin heitä, pidätin miehiä ja
naisia ja toimitin heidät vankilaan.
Tämän voi ylipappi ja koko vanhimpien neuvosto todistaa. Heiltä sain myös valtuudet,
Damaskoksen veljille osoitetut kirjeet, kun lähdin sinne vangitsemaan siellä olevia
kristittyjä ja tuomaan heidät Jerusalemiin rangaistavaksi."
Lukekoon, ketä kiinnostaa Paavalin todistus loppuun Apt. luku 22 ja 23
- - -
tulla entistä vakuuttunemmaksi siitä, että juuri Paavalin kirjeilla tämä kansa on eksytetty.TeuvoSuni kirjoitti:
MInä en ole tuon Paavalin antaman uskontunnustuksen mukaan elänyt. Koko tämä Paavalin sammakoiden paljastaminehan alkoi tästä vuoden takaisesta kirjoituksestani,
RAAMATUN HEIKOIN LENKKI
Jos ajatellaan Raamatun tärkeintä opetusta siitä, miten ihminen saa
tämän maallisen vaelluksensa aikana kohdata Vapahtajansa, Jeesuksen
Kristuksen ja saada häneltä sydämeensä taivaan hääjuhliin kelpaavan hääpuvun,
Pyhän Hengen, niin Raamatun heikoin lenkki on ilman muuta lähes kaikki
apostoli Paavalin kirjeet. Joten täysin asiallinen oli apostoli Pietarin
varoitus hänen kirjeistään:
"Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen. Näinhän
myös rakas veljemme Paavali on hänelle annetun viisauden mukaisesti
teille kirjoittanut.
Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista.
Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja
haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia
muitakin pyhiä kirjoituksia."
Mikä mahtoi Paavalissa saada aikaan sen, että hän rakenteli sellaisia
lauseita ja oppirakennelmia, jotka vielä tänäkin päivänä mahdollistavat
väärämielisten johdattaa jopa valitut epäuskon kautta kadotukseen?
Itse näen siihen kaksi syytä. Ensiksi.
Hän saattoi kokea itsensä alkuperäisiä opetuslapsia vähäpätöisemmäksi,
johtuen siitä, että hän oli heidän vainoojansa, ja siksi joutui jopa omaa
asemaansa puolustamaan:
"Viimeiseksi kaikista hän ilmestyi minulle, joka olen kuin keskosena
syntynyt. Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin
nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."
"En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot
apostolit.
Puhetaitoni on ehkä kehno, mutta tietoni ei, ja tietoni olen kaikin tavoin,
kaikissa asioissa saattanut teidän nähtäväksenne."
Toiseksi:
Juuri tästä kehnosta puhetaidosta johtuen hän pyrki osoittamaan kirjoitustaidollaan
noille "yksinkertaisille kalastajille", mikä hän on miehiään.Hän toi tämän myös
julki, kun joutui pidätetyksi:
"Kun Paavalia jo oltiin viemässä sisälle kasarmiin, hän kysyi komentajalta:
"Saanko sanoa sinulle pari sanaa?" "Puhutko sinä kreikkaa!" ihmetteli komentaja.
"Etkö siis olekaan se egyptiläinen, joka jokin aika sitten nousi kapinaan
neljäntuhannen murhamiehen kanssa ja vei heidät autiomaahan?"
Paavali vastasi: "Minä olen juutalainen, kotoisin Kilikian Tarsoksesta, jonka
kaikki varmaankin tuntevat. Pyydän sinua, salli minun puhua kansalle."
Komentaja suostui tähän. Paavali asettui portaille seisomaan ja viittasi kädellään,
ja kaikki vaikenivat. Hän alkoi puhua heille heprean kielellä:
"Veljet ja isät! Kuulkaa, mitä nyt sanon puolustuksekseni." Väkijoukko hiljeni
entisestään kuullessaan hänen puhuvan hepreaksi, ja Paavali jatkoi.
"Minä olen juutalainen. Olen syntynyt Kilikian Tarsoksessa mutta kasvanut tässä
kaupungissa. Gamalien oppilaana minut on kasvatettu isiemme ja lain kaikkien
vaatimusten mukaan. Kiivaasti minä taistelin Jumalan puolesta, juuri niin kuin
te kaikki tänään teette.
Minä olin tälle tielle lähteneiden verivihollinen ja vainosin heitä, pidätin miehiä ja
naisia ja toimitin heidät vankilaan.
Tämän voi ylipappi ja koko vanhimpien neuvosto todistaa. Heiltä sain myös valtuudet,
Damaskoksen veljille osoitetut kirjeet, kun lähdin sinne vangitsemaan siellä olevia
kristittyjä ja tuomaan heidät Jerusalemiin rangaistavaksi."
Lukekoon, ketä kiinnostaa Paavalin todistus loppuun Apt. luku 22 ja 23
- - -
tulla entistä vakuuttunemmaksi siitä, että juuri Paavalin kirjeilla tämä kansa on eksytetty.Ja nyt nämä neljä vuotta tämän sekalaisen nettiseurakunnan keskellä ovat vain
Paavalin omienkin kirjoitustensan kanssa.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja nyt nämä neljä vuotta tämän sekalaisen nettiseurakunnan keskellä ovat vain
Paavalin omienkin kirjoitustensan kanssa."En lähestulkoonkaan kritisoi Paavalin kaikkia kirjoituksia. Mutta joukossa on sellaista,
Paavalin omienkin kirjoitustensan kanssa."
Sinun mielestäsi Jumalan sana on ristiriidassa Jumalan sanan kanssa. Olet siis samassa rintamassa ateistien kanssa halveksumassa Jumalan sanaa ja väität siten olevasi Jumalaakin viisaampi, niinkö?
- huomioitsija
kuin sinulla
11.8.1985:
"Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"
Joten 48 vuotta isättömyyden tuska tuntenut sai kokea suuren ilon:
"Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille Isä, hän, joka on taivaissa."Nämä väärämielisten aloittamat keskustelut ovat siitä erinomaisia totuuden julistamispaikkoja, koska näitä erittäin harvoin joku toinen väärämielinen vaatii Enirolta poistettavaksi. Toisin kuin minun omia avauksiani.
Siksi olen pyrkinyt hyödyntämään nämä mahdollisimman tarkkaan, kun Eniro tallentaa kaikki rekisteröidyn kirjoittajan kirjoitukset, niin siinä samalla taltioituvat myöskin väärämielisten omat valehtelut.- Ihmeellinen Herra
> Siksi olen pyrkinyt hyödyntämään nämä mahdollisimman tarkkaan, kun Eniro tallentaa kaikki rekisteröidyn kirjoittajan kirjoitukset, niin siinä samalla taltioituvat myöskin väärämielisten omat valehtelut.
Herralla Jumalalla on kaikkien ihmisten, sinunkin, kaikki ajatuksetkin taltioituna tekojen kirjassa taivaassa. Ja tuomiolla kirjat avataan ja sydämet ja munaskuut tutkitaan. Autuas se, joka Jeesuksessa saa valkeat vaatteet jotta voi kulkea puettuna Jumalan vanhurskauteen ja puhtauteen ja pyhyyteen.
Vain Jeesuksen vesi, veri ja Henki voivat antaa ihmiselle autuuden Herrassa. - Jeesus on Herra
Ihmeellinen Herra kirjoitti:
> Siksi olen pyrkinyt hyödyntämään nämä mahdollisimman tarkkaan, kun Eniro tallentaa kaikki rekisteröidyn kirjoittajan kirjoitukset, niin siinä samalla taltioituvat myöskin väärämielisten omat valehtelut.
Herralla Jumalalla on kaikkien ihmisten, sinunkin, kaikki ajatuksetkin taltioituna tekojen kirjassa taivaassa. Ja tuomiolla kirjat avataan ja sydämet ja munaskuut tutkitaan. Autuas se, joka Jeesuksessa saa valkeat vaatteet jotta voi kulkea puettuna Jumalan vanhurskauteen ja puhtauteen ja pyhyyteen.
Vain Jeesuksen vesi, veri ja Henki voivat antaa ihmiselle autuuden Herrassa.Isä tietää ne, ennenkuin ne tapahtuvatkaan kaikkinensa kaikkien ihmisten osalta.
Ihmeellinen Herra kirjoitti:
Vain Jeesuksen vesi, veri ja Henki voivat antaa ihmiselle autuuden Herrassa.Ja se tapahtuu vain yhdessä paikassa: ahtaassa portissa, josta väärämieliset ovat Kristuksen Hengen ilmoitusta herjaten tehneet suniportin.
- palvelijansa
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja se tapahtuu vain yhdessä paikassa: ahtaassa portissa, josta väärämieliset ovat Kristuksen Hengen ilmoitusta herjaten tehneet suniportin.
on yksin ahdas portti ja kaita tie. Lisäksi uskollinen ja vanhurskas, joka tulee jokaisen ihmisen tuomitsemaan.
palvelijansa kirjoitti:
on yksin ahdas portti ja kaita tie. Lisäksi uskollinen ja vanhurskas, joka tulee jokaisen ihmisen tuomitsemaan.
Ja kaikki ne, jotka eivät häneltä maan päällä synneistä puhdistusta ja Henkeä saa, hän sijoittaa viimeisellä tuomiolla vasemmalle puolelleen, ja sanoo heille:
"Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.- Huomioitsija
Asiassa on sinun kannaltasi vain yksi paha ja iso epäkohta. Nimittäin se, että juuri sinä, joka muita väärämielisiksi niin mielelläsi nimittelet, oletkin itse se väärämielinen, joka päästelet ketjuissa toinen toistaan pahempia pilkkalauluja ja jopa henkilökohtaisia solvauksia, valheista ja epäraamatullisuuksista puhumattakaan.
Muista myös nämä Jeesuksen sanat:
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
25 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
27 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri." Huomioitsija kirjoitti:
Asiassa on sinun kannaltasi vain yksi paha ja iso epäkohta. Nimittäin se, että juuri sinä, joka muita väärämielisiksi niin mielelläsi nimittelet, oletkin itse se väärämielinen, joka päästelet ketjuissa toinen toistaan pahempia pilkkalauluja ja jopa henkilökohtaisia solvauksia, valheista ja epäraamatullisuuksista puhumattakaan.
Muista myös nämä Jeesuksen sanat:
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
25 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
27 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."Jatka hymistelyäsi. Minä en ole täällä yhtä ainoaa kirjoitusta kirjoittanut Jeesuksen nimessä, vaan ainoastaan hänen Hengessään.
Ne ovat kaltaisiasi väärämielisiä, joilta Kristuksen Henki puuttuu. Siksi he voivat vedota vain hänen nimeensä, ja jotkut verenhimoiset myös hänen vereensä.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Jatka hymistelyäsi. Minä en ole täällä yhtä ainoaa kirjoitusta kirjoittanut Jeesuksen nimessä, vaan ainoastaan hänen Hengessään.
Ne ovat kaltaisiasi väärämielisiä, joilta Kristuksen Henki puuttuu. Siksi he voivat vedota vain hänen nimeensä, ja jotkut verenhimoiset myös hänen vereensä.Jumala sovitti ihmiskunnan synnit Jeesuksen veren kautta ja sinä kirjoittelet tuollaista potaskaa Jeesuksen verestä?
19 "Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa". Kol1 Huomioitsija kirjoitti:
Jumala sovitti ihmiskunnan synnit Jeesuksen veren kautta ja sinä kirjoittelet tuollaista potaskaa Jeesuksen verestä?
19 "Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa". Kol1Sitä en ole koskaan pilkannut, enkä tule koskaan pilkkaamaan. Pilkkani kohdistuu kaltaisiisi Saatanan pettämiin, jotka tuo Peto on onnistunut pettämään juuri Jeesuksen verellä, koska ei Jeesuksesta hänen Henkeään omakseen saanut. Mutta veren sai.
- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Sitä en ole koskaan pilkannut, enkä tule koskaan pilkkaamaan. Pilkkani kohdistuu kaltaisiisi Saatanan pettämiin, jotka tuo Peto on onnistunut pettämään juuri Jeesuksen verellä, koska ei Jeesuksesta hänen Henkeään omakseen saanut. Mutta veren sai.
Etkö ole lukenut, mitä vaille pilkkaajat jäävät?
9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. 1. Korinttolaiskirje 6
Myönnetään, ylöskirjaaja on tosin sinulle kuvottava Paavali, mutta Jumalan sana sanoo asian selvästi, eikö? Huomioitsija kirjoitti:
Etkö ole lukenut, mitä vaille pilkkaajat jäävät?
9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. 1. Korinttolaiskirje 6
Myönnetään, ylöskirjaaja on tosin sinulle kuvottava Paavali, mutta Jumalan sana sanoo asian selvästi, eikö?Etkö sitäkään tiedä, että mikä väärämielisten ihmisten silmissä on arvokasta, se on Jumalalle iljetys.
Mahtanetko tietää, mikä on lihan huoruutta ja mikä on hengen huoruutta?
Aviorikos on lihan huoruutta, jonka voi saada anteeksi. Mutta pelkästä armosta annetun kasteen hylkääminen on hengen huoruutta, jossa lähdetään palvelemaan epäjumalia.- Huomioitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Etkö sitäkään tiedä, että mikä väärämielisten ihmisten silmissä on arvokasta, se on Jumalalle iljetys.
Mahtanetko tietää, mikä on lihan huoruutta ja mikä on hengen huoruutta?
Aviorikos on lihan huoruutta, jonka voi saada anteeksi. Mutta pelkästä armosta annetun kasteen hylkääminen on hengen huoruutta, jossa lähdetään palvelemaan epäjumalia.Olen haluton lähtemään kanssasi kastekiistaan, sillä se on niin selvä asia, että kaste kuuluu vain uskoville. Asiasta voit lukea vaikka Apostolien teoista.
Kehotan sinua heittämään pilkkailjetyksesi pois, kun kerran se on sinulle kirkastunut, että ne ovat Jumalalle iljetyksiä.
Sunin on hyvä olla, kun päivän töiden uuvuttamana lähtee yöunille.
- ALAKAA TYMPÄSTÄ!!!
Jos sunin tai kenenkä on paha olla niin olkoon! Lopettakaa jo samojen jauhojen jauhaminen!
Eikö se ole jo selvä että suni on profeetta, jumala , maallikkosaarnaaja, pappi ja leviitta. Maailman ainoa synnitön ja melkein kuin jumala. Paitsi tämän YLÄPUOLELLA!- voisi vaihtaa
TeuvoSuni kirjoitti:
Olisit sinäkin voinut pysäyttää ja lopettaa tuon Saatanan myllyn jauhojen jauhatuksen.
foorumia? Miksi tällainen Suni-valittu jauhaa täällä vuodesta toiseen? Vai millä tavalla hänet lähettäneet henkivallat määrittelevät sitä Jeesuksen ja evankeliumin pilkkaamista ja rienaamista, että vielä siitä vähän puuttuisi.
Ei Suni ainakaan vastenmielisemmäksi voi tulla, joten siinä on kasvut rajat saavutettu! - 1 Minä kehoitan siis
TeuvoSuni kirjoitti:
Olisit sinäkin voinut pysäyttää ja lopettaa tuon Saatanan myllyn jauhojen jauhatuksen.
7 ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu-minä puhun totta, en valhettele-pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa. voisi vaihtaa kirjoitti:
foorumia? Miksi tällainen Suni-valittu jauhaa täällä vuodesta toiseen? Vai millä tavalla hänet lähettäneet henkivallat määrittelevät sitä Jeesuksen ja evankeliumin pilkkaamista ja rienaamista, että vielä siitä vähän puuttuisi.
Ei Suni ainakaan vastenmielisemmäksi voi tulla, joten siinä on kasvut rajat saavutettu!Olet jo tällä vihan rajalla:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Joka ei synneistään pääse, sille tapahtuu näin, niin kuin on palstalla juuri KariHenrikillekin tapahtunut, että kaikki totuus otetaan pois:
"Jolla on, sille annetaan, ja hän on saava yltäkyllin, mutta joilla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä heillä on."1 Minä kehoitan siis kirjoitti:
7 ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu-minä puhun totta, en valhettele-pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.Liian myöhään olet herännyt, sillä onhan kirjoitettu:
"Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kullee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."- Joh. 3:17 Sillä e
TeuvoSuni kirjoitti:
Liian myöhään olet herännyt, sillä onhan kirjoitettu:
"Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kullee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."Joh. 3:17
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi. - Room. 14:4 Mikä s
TeuvoSuni kirjoitti:
Olet jo tällä vihan rajalla:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Joka ei synneistään pääse, sille tapahtuu näin, niin kuin on palstalla juuri KariHenrikillekin tapahtunut, että kaikki totuus otetaan pois:
"Jolla on, sille annetaan, ja hän on saava yltäkyllin, mutta joilla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä heillä on."Room. 14:4
Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään. Room. 14:4 Mikä s kirjoitti:
Room. 14:4
Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.Ei se suinkaan ole lopullista tuomitsemista, kun kaltaisellesi totuudesta luopuneelle, Saatanan tekopyhittämälle ja Jumalan paaduttamalle kertoo, minkä hengen oma sinä olet.
- Luuk. 6:37 Älkääk
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei se suinkaan ole lopullista tuomitsemista, kun kaltaisellesi totuudesta luopuneelle, Saatanan tekopyhittämälle ja Jumalan paaduttamalle kertoo, minkä hengen oma sinä olet.
Luuk. 6:37
Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
- 66.44
Sen on edelleen niiiiin paha olla.
Eipä tainnut lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen olo olla yhtään kummoisempi, kun sanoi:
"Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat, ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."
"Kun Jeesus tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, hän puhkesi itkuun sen tähden ja sanoi: "Kunpa sinäkin tänä päivänä ymmrätäisit, missä turvasi on! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi kätketty."
Niin se kätketty myös sinun silmiltäsi, jolla ei edes oikeaa nimeä täällä ole, vaan Saatanan vankilan numero 66.44.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665615Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942961- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362459Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232269Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611764Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601358Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146