Ei nämä mitään salaisuuksia oikeesti kyllä ole mut niin harva silti noudattaa, lankeavat vaan kaikkeen höpöpaskaan. Nää jutut todellakin toimii,näitä noudattamalla n.2kk jälkeen mun itsetunto ja ulkonäkö, tietenkin, kohentui:
- Clinique seka-ja rasvoittuvalle iholle 3-step hoitosarja (kasvosaippua,-vesi ja kosteusgeeli).
- N. 10 min saunottelu n.3krt viikossa. (Jos ei saunaan mahdollisuutta niin kunnon soijatreeni, tärkeintä hikoilu)
- Ihoa EI SAA rasittaa kuin korkeintaan 1 krt/kk kaikenmaailman kuorinnalla tai mustapäidenpuristelulla. ÄLÄ KOSKAAN purista finniä vaikka kuinka ruma valkonen pää olis, se paranee nopeammin kun antaa luonnollisesti lähteä!
- Kosteuta ihoa tehokkaasti ja kevyesti (suosittelen edelleen Clinique Dramatically-different-moisturizing-gel:iä)
-Meikinpoisto tehokkaalla puhdistusaineella ja AINA lopuksi huuhdeltava vedellä (itse käytän Garnier Pure 3-in-1). Silmämeikki pitää saada KOKONAAN pois,ripset voi katkeilla jos niihin jää meikkiä.
- Mitä tahansa hengästyttävää liikuntaa väh. 15 min ja n. 3 kertaa viikossa
- IHAN OIKEESTI pyri syömään mahd. vähän rasvasta ruokaa. Ei varmaan tarvi selittää miks...
- Häivytä meikkivoide (mahdollisuuksien mukaan tarkista aina luonnonvalossa).
- Älä käytä puuterituotteita muuta kuin iltamenoissa, valokuvissa, yms "pakollisissa". Kiillon ehkäsemiseen laita mattavoidetta kosteusvoiteen päälle,meikkivoiteen alle (itse käytän Dermosil For faces Matifying cream).
- Käytä hiusvärinä mahd. luonnollista ja omaa sävyä muistuttavaa väriä. BLONDIT käyttäkää hopeashampoota.
- Tee kulmakarvoista mahd. luonnolliset ja siistit (mee kosmetologille kysyyn oikeeoppiset nyppimisohjeet)
- Käytä mahd. vähän ja luonnollista luomiväriä.
- Ripsaria saa laittaa reippaasti! Ei haittaa vaikka vähän tulis paakkuja,niitä voi vähentää käyttämällä kovaharjaisia ja pidentäviä ripsareita. Muista aina vedenkestävä!
- Vedä aivan ulkosilmäkulmasta kaareva,ripsen näköinen viiva nestemäisellä eyelinerilla. Saa kummasti silmät näyttämään isommilta ja ripset pidemmiltä.
- Huulet vain luonnollisen tai nuden väriseksi (Miehet ei oikeesti tykkää kirkkaan värisistä ja punaset huulet vaan korostaa ihon punasuutta ja näppyjä).
- ÄLÄ käytä hiuslakkaa,-geeliä,muotovaahtoa yms (On monia muitakin keinoja saada tuuheutta ja pysyvyyttä)
- Juo PALJON vettä, ihan rajattomasti,niin paljon kun pystyy.
- Turvonneisiin silmiin auttaa ainakin vähän jääkylmä vesi (laske hanasta ja laita naama suoraan hanan alle). ÄLÄ juo tai itke ennen nukkumaanmenoa. Liikunta ulkoilmassa ja päivänvalossa avaa silmiä ja haihduttaa nestettä.
- Käytä vain sellaisia korkokenkiä, joilla pystyt nousemaan vielä varpaillesi ne jalassa (jos korko osuu maahan,ne ovat liian korkeat).
- Jos sheivatessa mitä tahansa tulee haava, laske päälle jääkylmää vettä niin kauan, että tyrehtyy.
Tällaisia niksejä on vielä lisääkin,lisään sitten kun tulee mieleen ja ehdin.
MUN KAUNEUSSALAISUUDET
31
3136
Vastaukset
- Niuh,
Että ihan jo kaksi kuukautta ja jo elämä hymyilee?
Kaikilla ei ole rasvainen tai sekaiho eikä varsinkaan nuorilla rahaa Cliniquen koko sarjan ostamiseen.
Sauna ei sovi kaikille. Liikunta kyllä sopii melkein kaikille, mutta tuosta omituisesta soijatreenistä en ole kuullutkaan. Syödäänkö sitä vai levitetäänkö kasvoille vai juostaanko siinä?
Oletpa tehnyt varsin pitkälle menevän päätelmän kahden kuukauden kokeilullasi. Oletko muuten koskaan kokeillut epäpuhtauksien hoitamista steriilein välinein ja oikein valituin kemikaalein? Parempi olla laastari naamassa kuin pitää yhtä tai useampaa mätäpaisetta katseenkiinnittäjänä.
Jeah. Dramatically different on hyvä tuote, mutta ei sovi esimerkiksi minulle. Kokeiltu on ja päädytty muihin aineisiin.- simplygorgeous--
"Että ihan jo kaksi kuukautta ja jo elämä hymyilee?"
- Ilmeisesti ilmaisutapani on epäselvä.Tarkoitan, että noudatettuani näitä ohjeita 2 kk huomasin että ne toimivat ja TOIMIVAT EDELLEEN YLI VUODEN JÄLKEEN, eli en ole keksinyt noita niksejä vasta 2 kk sitten. Hyvän lookin voi saada jo 2 kk:ssa. Vai tarkoitatko, että tuo aika on pitkä? Se on nimittäin oikeasti hyvin lyhyt aika,varsinkin ihon paranemiseen. Monet kärsivät aknesta vuosia ja muutenkin ihon kuntoutuminen on aina pitkä prosessi. Joten kaksi kuukautta luulisi olevan innoittava aika..
"Kaikilla ei ole rasvainen tai sekaiho eikä varsinkaan nuorilla rahaa Cliniquen koko sarjan ostamiseen."
- Jos todella haluaa hyvän ihon, silloin myös maksaa siitä. Jotenkin kummasti monilla nuorilla on silti varaa ostaa askeja tupakkaa viikossa ja shoppailla joka toinen päivä Ginatricotissa. Elämme hyvinvointivaltiossa,jossa luulisi olevan suurimmalla osalla ihmisistä varaa laittaa n.35€/kk (olen laskenut,että käyttämällä ko.Clinique-sarjaa säännöllisesti,tulee kulumaan tämän verran) hyvään ihonhoitosarjaan. Ja jos ei tosissaan ole varaa niin silloin on varmasti painavampiakin asioita maksettavana ja murehdittavana kuin kauneudenhoito. Ja kaikilla ei tosiaan ole samanlaista ihoa,mutta siksi tätä sarjaa suosittelenkin, koska itselläni on hyvin kuiva ja melkein atooppinen iho,johon kuitenkin sopii nämä tuotteet. Täytyy vain maalaisjärjen voimalla ymmärtää kosteuttaa ihoa kunnolla,senkin mainitsin ihan erikseen.
"Sauna ei sovi kaikille. Liikunta kyllä sopii melkein kaikille, mutta tuosta omituisesta soijatreenistä en ole kuullutkaan. Syödäänkö sitä vai levitetäänkö kasvoille vai juostaanko siinä?"
-En ole kuullutkaan,ettei sauna sovi kaikille.Miksi ei, voiko saunallekin olla allerginen? Soija-sanaa käytetään nykynuorten slangikielessä ja se tarkoittaa hikeä. Eli hikitreeni, liikutaan niin, että hikoillaan kuin saunassa olisi. Toki syötäväkin soija on terveellistä, soijamaito esimerkiksi on hyvää ja ihoystävällisempää kuin tavallinen rasvainen lehmänmaito.Mutta se siitä.
"Oletpa tehnyt varsin pitkälle menevän päätelmän kahden kuukauden kokeilullasi. Oletko muuten koskaan kokeillut epäpuhtauksien hoitamista steriilein välinein ja oikein valituin kemikaalein?"
- Kuinka steriilein välinein? Olen kyllä ollut kosmetologilla, itseasiassa kävin juuri pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa pariin vuoteen ja tuli taas ja viimeisen kerran todettua,että siellä ei kannata käydä. Mustapäitä piti poistaa,mutta jouduin jälkeenpäin itse puristamaan ne samaiset komedot pois jotka olivat ennen kosmekäyntiä naamassa. Niin ja edelleenkään nämä ei ole mitään 2kk kokeiluja vaan ihan reilu vuoden olen näillä ohjeilla hyvin elellyt. - simplygorgeous--
"Jeah. Dramatically different on hyvä tuote, mutta ei sovi esimerkiksi minulle. Kokeiltu on ja päädytty muihin aineisiin."
-Haluaisitko kertoa miksi? Minkä tuotteet totesit paremmaksi?
"Vesihuuhtelu ei ole välttämätöntä eikä kaikille edes sopivaa."
-Kyllä se vaan oikeasti on välttämätöntä! Kaikki lika jää vain lillumaan iholle,vaikka sitä kuinka hyvillä tuotteilla ja metodeilla hinkkaisi. Ne,joilla on jo erittäin herkkä ja kuiva iho (tiedän kyllä hlökohtaisesti sellaisenkin tapauksen,jolla iho kirjaimellisesti kuoriutuu kuivalla ilmalla eikä hän voi mennä ulos kovilla pakkasilla) eivät kuole jos huuhtelevat ihon vedellä. Täytyy vain edelleen älytä laittaa samantien tehokasta kosteusvoidetta. Ja näitä "vakavia" tapauksia on melko harvassa.
"Ei ollut saatavilla luonnonvaloa tänään kello seitsemän. Olisiko pitänyt odottaa muutama tunti?"
-Niinkuin sanoin: "mahdollisuuksien mukaan". Tiedän, kyllä ettei talvella sitä voi yleensä tehdä. Mutta jos on yhtään järkeä päässä, sen voi tehdä ihan keinovalossa peilin edessäkin. Kyllä nyt sen verran pitäisi ymmärtää mihin kohtaa sitä meikkivoidetta on tapana levittäytyä liikaa. Jos ei,niin olisi ehkä aika ryhtyä harjoittelemaan ihan luonnonvalossa tai ammattilaismeikkaajalla.
"Miksi ihmeessä ei? Puuteri, jonka voi huiskuttaa näkymättömäksi kerrokseksi, sitoo meikin. Nuo mattavoiteet ovat varsinaista rahan tuhlausta noin pääsääntöisesti ja tekevät usein voidekerroksesta liian paksun."
- Puuterituotteet (puuteri,mineraalimeikkivoide,aurinkopuuteri,poskipuna..) tukkivat ja kuivattavat ihoa. Lisäksi ne ovat aivan turhia koska luonnollisempi on aina kauniimpaa,puuteri ei peitä pikkuvirheitä eikä sido oikeasti meikkiä. Jos meikki sulaa päivän mittaan kasvoilta,se ei ole kunnon tuote. Ja nimenomaan nuo mattavoiteet pitävät kiillon poissa ja meikin paikallaan. En ymmärrä miten hoitovoide voi tehdä paksumman kerroksen kuin meikki? Eikös juuri puuterikerrosten lisääminen näy ja tunnu naamalla raskaammalta? Ei ainakaan tämä suosittelemani Dermosil Matifying creame,se imeytyy ihoon nopeasti ja tuntuu kevyeltä,mutta samalla toimii. Eikä ole rahantuhlausta,yksi pullo maksaa n.9€ ja kestää kaltaisellani meikin suurkuluttajallakin yli puoli vuotta.
"Minkä takia? Sen vuoksi, että sinä tykkäät siitä?"
- Ei vaan siksi, että kaikki tykkää siitä! Luonnollinen on aina puoleensavetävämpää, vaikka sitten alitajuisesti. Ja kyllähän nyt sellainen vaalea juurikasvu sinertävänmustassa tms.radikaalissa värivalinnassa näyttää ihan älyttömältä. Jos jos viittasit tuohon vinkkiin blondeille niin hopeashampoo saa vaaleat (sekä värjätyt että luonnon) hiukset näyttämään hienommilta ja terveemmiltä. Kellastunut ja vanha vetyperoksidiletti näyttää aika kusiselta ja kulahtaneelta,ainakin omasta mielestäni.
"Älkää luottako kosmetologeihin liikoja tässä asiassa. Olen tavannut aivan liian monta kosmetologia, joiden periaate on se, että nyppiä pitää, vaikkei nypittävää edes olisi."
- Tässä kohtaa minä harkitsinkin, että laittaisiko tätä kosmellakäyntikehotusta,sillä kuten tuli jo todettua,kosmetologeihin ei aina voi luottaa. Mutta ajattelimpa nyt kuitenkin tukea suomalaisia ammatinharjoittajia, ja minä sain hyvän mallin ja ohjeet omille kulmilleni. Harmi sitten jos ei muiden kohdalla onnista. Ja voihan sitä mennä ainakin kysymään,ei tarvitse pyytää käytännön mallia. Jos ei kosmen ohjeet miellytä niin sittempähän ainakin tietää mitä EI halua ja kannata tehdä kulmillensa :) mutta monet kyllä kuvittelevat laittavan kulmansa hyvin,mutta todellisuudessa värikynällä vedetty tumma viiva parin hassun karvan päällä näyttää hirveältä. Tai rehottava ykk eli yhdistyneet kulmakarvat :)
""Mahdollisimman vähän" on "ei ollenkaan". Mitä sinulla muuten oikein on luomivärejä vastaan? Neutraaleilla sävyillä saa silmänsä muotoilluksi vaikka millä tavalla eikä silti näytä meikatulta."
- Olen aina luullut, että "mahdollisimman vähän" ja "ei ollenkaan" on pieni ero,ainakin äidinkielenopettajani väittäisi samaa vieläkin! Noh,ehkä hän on sitten epäpätevä maisteri.. Mutta tosiaan, niinkuin itsekin totesit,neutraaleilla ja vähemmälläkin värillä saa meikkaamattomannäköisen lookin. Siksi sanoinkin,että mahdollisimman vähän ja luonnollista. Kaikki räiskyvät pinkit ja vihreät glitterit on hirveän näköistä ainakin arjessa ja monissa juhlavammissakin tilaisuuksissa. Mutta näköjään suomenkieleni sitten takkuaa,en kyllä yhtään tiedä mitä olisi pitänyt sanoa... - simply gorgeous--
"Vähäinenkin määrä paakkuja on yököttävän näköistä. Paksulti mascaroidut, paakkuiset ripset ovat pissisten ominta muotia."
- Eihän kukaan oikeasti edes kiinnitä huomiota jos toisen parissa ripsessä on paakku! Vai tarkasteletko oikeasti noin tarkkaan ihmisiä?Aika sairasta jo,kuulostaa pakkomielteiseltä.. Olet oikeessa, vahvasti paakutetut ripset näyttävät rumalta, mutta jos osaa meikata ja oikeilla tuotteilla niin niitä paakkuja ei synny.
"Sanoo siis ihminen, joka käskee käyttämään mahdollisimman vähän luomiväriä. Siinä olet oikeassa, että silmät tosiaan näyttävät isommilta, ripset pitemmiltä ja tyttö pissikseltä."
-Hmmm en ole nähnyt vielä yhdelläkään pissiksellä tällaista meikkikikkaa, sillä olen keksinyt sen aivan itse! Huom,sanon vain etten itse ole nähnyt, en sitten tiedä onko joku muu sattumalta keksinyt saman. Enkä ymmärtänyt yhtään luomiväri-kommenttiasi. Mielestäni luomivärit saavat usein ihmisen näyttämään liikameikatulta. Jos taas laitat normaalisti ripsaria ja vedät yhden ihan ripseltä näyttävän viivan etkä lisää muuta silmämeikkiä, niin se on aika hyvin jos näyttää upealta ja vähemmän pakkeloidummalta! Kuulostaa kyllä nyt siltä,ettet ymmärtänyt miten tuo neuvomani meikki käytännössä tehdään. Voin kyllä yrittää selittää tarkemminkin jos haluat.
"Paitsi tietysti ne miehet, jotka nimenomaan pitävät klassisista punahuulista. Ja eikös ne näpyt ja punakka iho kuitenkin häivytetä näkyvistä ennen kuin huulia maalataan?"
- Aina ei saa jotain isompaa finniä peitettyä kokonaan. Ja varsinkin jos joku ei halua laittaa ollenkaan ihomeikkiä,vain huulia laittaa. Voihan sellaisiakin ihmisiä olla. Ja minä olen tehnyt jonkun näköisiä gallupeja miehillä, esim. täällä Suomi24:ssä on yksi viestiketju (http://keskustelu.suomi24.fi/node/8678125) jossa miehet itse kertovat mielipiteensä siitä, että luonnollisemmat ja vaaleammat huulet näyttävät paremmilta kuin tosi värikkäät. Onhan toki niitäkin jotka tykkäävät hollywoodpunahuulista,mutta vähemmistöä vaikuttaisi olevan.
No niin! Mitäs ne monet muut keinot sitten ovatkaan? Tuo neuvo on ihan yhtä tyhjä kuin esimerkiksi "älä ole tyhmä, vaan ole fiksu". XD
- Luulisi että kaikki tietäisi ainakin yhden keinon tai sitten jos ei tiedä niin ottaisi asiasta selvää! Mutta voin nyt tässä vähän vihjaista josko aukenisi: tuuheuttavat,hiuksiinjätettävät ja föönattavat hoitoaineet toimii.Tai laita hiukset heti pesun ja kuivauksen jälkeen sotkuiselle nutturalle päälaelle ja föönaa uudestaan tai anna kuivua. Jonkun ajan kuluttua avaa nuttura ja selvitä hiukset. Tai kreppaa tai kiharra kevyesti (siksi kevyesti että jos haluaa suorat hiukset niin huonosti kuumenneet hiukset suoristuu nopeasti.ryhti ja tuuheus silti pysyy.kiharoihin voi myös suihkuttaa vettä tai kevyttä hoitoainetta,joka suoristaa hiuksia,mutta ei lätistä). Tässä nyt muutamia. Ja voin sanoa, että jos lakkaa ja tupeeraa hiuksiaan paljon niin sillon ei ole enää toivoakaan luonnollisesti tuuheista ja hienoista hiuksista. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Eikä tahmaiset ja rasvaisennäköiset hiukset ole kauniit. - simplygorgeous--
"Jos juo liikaa vettä, elimistön mineraalitasapaino nyrjähtää ja seuraukset ovat epäterveelliset. Henkikin voi lähteä. Oikeasti."
- Sanoinkin,että niin paljon kuin pystyy. Ihminen pystyy täyttämään mahalaukkunsa vain tiettyyn rajaan ja se raja kulkee kaukana mineraalitasapainon nyrjähtämisestä. Sitäpaitsi vain tislattu,täysin puhdas vesi voi saada ihmiskehossa aikaan noin rajun reaktion. Kuinka moni juo päivittäin tislattua vettä hanasta?
"Kerropa samalla, kuinka esiin pyrkivä itku estetään illalla ja itketään vasta sitten aamulla. Eikä muuten kannata valuttaa naamalle jääkylmää vettä, siinä katkeilevat pintaverisuonet."
- Jos todella haluaa ehkäistä pahan aamuturvotuksen silmissä niin kyllä silloin pystyy pidättämään itkua. Toki jos asialla ei ole mitään väliä verrattuna itkunaiheeseen niin eihän tuollaista edes ajattele itkutilanteessa. Itse olen hyvin herkkä itkemään,mutta ne,ketkä voivat samaistua kanssani pahaan aamuturvotukseen voivat varmasti uskoa,että itkun saa pidätettyä. Ja yleensä aamulla ei itketä enää ainakaan niin paljon. Sinulla ei ilmeisesti ole kokemusta kroonisesta silmäturvotuksesta. Ja tuo pintaverisuonien katkeilu on kyllä aika kaukaa haettua,toivon jotain konkreettisia todisteita asiasta, sillä kylmähän tunnetusti vähentää ja hidastaa kudosten toimintaa ja verenkiertoa. Täytyy kyllä olla aika kylmää että kudos vaurioituu ja sitä ennen ihminen kyllä jo vetää kasvonsa vaistomaisesti pois jääkylmästä vedestä!
"Jaa, siis kahdentoista sentin korot ovat ihan hyvät, mutta kolmetoista senttiä liikaa? Mistä ihmeestä sinä tämän neuvon tempaisit?"
- Iltalehden kotisivuilta http://www.iltalehti.fi/muoti/200805057415196_tq.shtml . Kyse voi tosiaan olla vaikka sentistä,mutta kannattaa aina antaa pari senttiä nousta maasta.
Kyllä se tyrehtyy ilmankin, muttei tuosta haittaakaan liene. Pitää vain sietää kylmää vettä nivusissaan.
- Niimpä, ja tyrehtyy nopeammin eikä haavasta tule yhtä pahannäköistä,kuin muilla konsteilla tyrehdyttämällä. Kyllä sitä mieluummin kestää muutaman sekuntin jääkylmää nivusissa kuin että esittelee sänkykaverilleen arpisen alapäänsä!
"Kerro vaikka alkajaisiksi se, kuinka niitä hiuksia tuuhennetaan ja kampaus saadaan pysymään ilman apuneuvoja."
- Neuvoin jo tuossa ylempänä, mutta kerron vielä, että föönaamalla ja hyvällä hoitoaineella tai kevyellä muotovaahdolla saa aika hyviä tuloksia. Ja tietysti on hiuspinnit,ponnarit...Ja tosiaan voin laittaa muitakin vinkkejä kunhan jaksan ja kerkeän. Ellei sitten kaikki aika mene näiden vastaväitteiden korjaamiseen. That's up to you. - Alalla oleva
simplygorgeous-- kirjoitti:
"Jos juo liikaa vettä, elimistön mineraalitasapaino nyrjähtää ja seuraukset ovat epäterveelliset. Henkikin voi lähteä. Oikeasti."
- Sanoinkin,että niin paljon kuin pystyy. Ihminen pystyy täyttämään mahalaukkunsa vain tiettyyn rajaan ja se raja kulkee kaukana mineraalitasapainon nyrjähtämisestä. Sitäpaitsi vain tislattu,täysin puhdas vesi voi saada ihmiskehossa aikaan noin rajun reaktion. Kuinka moni juo päivittäin tislattua vettä hanasta?
"Kerropa samalla, kuinka esiin pyrkivä itku estetään illalla ja itketään vasta sitten aamulla. Eikä muuten kannata valuttaa naamalle jääkylmää vettä, siinä katkeilevat pintaverisuonet."
- Jos todella haluaa ehkäistä pahan aamuturvotuksen silmissä niin kyllä silloin pystyy pidättämään itkua. Toki jos asialla ei ole mitään väliä verrattuna itkunaiheeseen niin eihän tuollaista edes ajattele itkutilanteessa. Itse olen hyvin herkkä itkemään,mutta ne,ketkä voivat samaistua kanssani pahaan aamuturvotukseen voivat varmasti uskoa,että itkun saa pidätettyä. Ja yleensä aamulla ei itketä enää ainakaan niin paljon. Sinulla ei ilmeisesti ole kokemusta kroonisesta silmäturvotuksesta. Ja tuo pintaverisuonien katkeilu on kyllä aika kaukaa haettua,toivon jotain konkreettisia todisteita asiasta, sillä kylmähän tunnetusti vähentää ja hidastaa kudosten toimintaa ja verenkiertoa. Täytyy kyllä olla aika kylmää että kudos vaurioituu ja sitä ennen ihminen kyllä jo vetää kasvonsa vaistomaisesti pois jääkylmästä vedestä!
"Jaa, siis kahdentoista sentin korot ovat ihan hyvät, mutta kolmetoista senttiä liikaa? Mistä ihmeestä sinä tämän neuvon tempaisit?"
- Iltalehden kotisivuilta http://www.iltalehti.fi/muoti/200805057415196_tq.shtml . Kyse voi tosiaan olla vaikka sentistä,mutta kannattaa aina antaa pari senttiä nousta maasta.
Kyllä se tyrehtyy ilmankin, muttei tuosta haittaakaan liene. Pitää vain sietää kylmää vettä nivusissaan.
- Niimpä, ja tyrehtyy nopeammin eikä haavasta tule yhtä pahannäköistä,kuin muilla konsteilla tyrehdyttämällä. Kyllä sitä mieluummin kestää muutaman sekuntin jääkylmää nivusissa kuin että esittelee sänkykaverilleen arpisen alapäänsä!
"Kerro vaikka alkajaisiksi se, kuinka niitä hiuksia tuuhennetaan ja kampaus saadaan pysymään ilman apuneuvoja."
- Neuvoin jo tuossa ylempänä, mutta kerron vielä, että föönaamalla ja hyvällä hoitoaineella tai kevyellä muotovaahdolla saa aika hyviä tuloksia. Ja tietysti on hiuspinnit,ponnarit...Ja tosiaan voin laittaa muitakin vinkkejä kunhan jaksan ja kerkeän. Ellei sitten kaikki aika mene näiden vastaväitteiden korjaamiseen. That's up to you.Hei hei hei nyt loppu toi. Se että se SINULLE sopii ei tarkoita sitä että se MUILLE sopis. Se että joku tuote sinulle sopii EI tarkoita että se sopis naapurillesi. Se että SINULLA on atooppinen iho EI tarkoita sittä että minulla olisi. Eli et voi päätellä että nuo tuotteet/"vinkit" sopisivat muille.
Puuteri EI tuki ihohuokosia, se kiinnittää meikin (niinku joku jo tääläl totes) ja antaa mattapintasen pinnan (sopii täydellisesti jos on rasvanen, kiiltävä, tai muuten vaan hikoileva iho varsinkin nyt kesän aikaan)
Sauna EI tosiaankaan sovi kaikille. Se pahentaa Coupersoosaa ja voi saada pysyviä vaurioita. Eli niillä jolla on couperoosaa EI suositella saunaa, päin vastoin sitä pitää välttää. Nille jolla on astma voi olla erittäin vaikeeta käydä saunassa (tosin yksilöllistä, joten en puhu kaikkien puolesta) sen takia että siellä voi olla vaikeeta hengittää.
En ees jaksa vastata kaikkiin sun argumentteihin koska siinä menis ikuisuus koska olet oikeasti eksyksissä, ja pahasti!
- näin:
Kerron tässä kauneus"salaisuudet" jotka oikeasti toimivat!
Eli yksinkertaisesti terveelliset elämäntavat ja mielellään kasvisvoittoista luomuruokaa.
Liikuntaa kannattaa harjoittaa säännöllisesti ja sauna puhdistaa kehon kuona-aineesta.
Luonnonkosmetiikkaa on paras ja vettä ei saa juoda liikaa 1-2 litraa päivässä on sopiva.
Tämän vaikeampi se ei ole : )- aapielisjepelis
ihme idiootti tuon edellisen viestin laatija... ei tosiaan tarvi olla kasvisvoittoista eikä luomua.pääasia,että saa tarvittavia ravintoaineita.proteiinia (lihasta) tarvitaan lihasten ja aivojen kehittämiseen. huomaa kun joku suosii kasvisvoittoista ravintoa kun joutuu kysymään että mistä aivoista ja mihin lihaksiin!? tai siis että noin älytön teksti ja vielä mahdollisimman lyhyesti.kun ei ole aivoja joista tietoa voisi tuottaa eikä lihaksia joilla jaksaisi kirjoittaa pidempää tekstiä.
minun mielestäni aloittajalla oli hyviä sääntöjä.olisi syytäkin,että tuollaisia vinkkejä jaellaan, sillä joillekin se kyllä tuntuu olevan vaikeaa saada itsestään ihmisen näköistä,vaikka pontentiaalia löytyisikin. tarkoitan nyt siis,että monet luulevat näyttävänsä hyvältä vaikka laittaisikin itseään päin helvettiä.ja jotkut taas ei vaan välitä omasta ulkonäöstään eikä viitsi vaivautua edes vähän.kun kuitenkin kaupungilla tulee jatkuvasti vastaan ihmisiä,joista ajattelee,että tuostakin saisi hyvännäköisen jos vähän stailaisi ja laittaisi muutaman asian ruotuun. - SimplyStupid
aapielisjepelis kirjoitti:
ihme idiootti tuon edellisen viestin laatija... ei tosiaan tarvi olla kasvisvoittoista eikä luomua.pääasia,että saa tarvittavia ravintoaineita.proteiinia (lihasta) tarvitaan lihasten ja aivojen kehittämiseen. huomaa kun joku suosii kasvisvoittoista ravintoa kun joutuu kysymään että mistä aivoista ja mihin lihaksiin!? tai siis että noin älytön teksti ja vielä mahdollisimman lyhyesti.kun ei ole aivoja joista tietoa voisi tuottaa eikä lihaksia joilla jaksaisi kirjoittaa pidempää tekstiä.
minun mielestäni aloittajalla oli hyviä sääntöjä.olisi syytäkin,että tuollaisia vinkkejä jaellaan, sillä joillekin se kyllä tuntuu olevan vaikeaa saada itsestään ihmisen näköistä,vaikka pontentiaalia löytyisikin. tarkoitan nyt siis,että monet luulevat näyttävänsä hyvältä vaikka laittaisikin itseään päin helvettiä.ja jotkut taas ei vaan välitä omasta ulkonäöstään eikä viitsi vaivautua edes vähän.kun kuitenkin kaupungilla tulee jatkuvasti vastaan ihmisiä,joista ajattelee,että tuostakin saisi hyvännäköisen jos vähän stailaisi ja laittaisi muutaman asian ruotuun.Onko PAKKO sitten esim. VÄRJÄTÄ HIUKSIA (hiusvärit -lakat ja kynsilakat sis. pahimmat myrkyt) ollenkaan tai meikata tai KÄYTTÄÄ KORKOKENKIÄ. Huom mitä tapahtuikaan rouva Beckhamille, niinpä taisi mennä vaivasenluut leikkauskuntoon korkkarien käytön takia..
Entä jos olis vaikka luonnollisesn kaunis ilman, että turhaan lihottaa kierojen ja ahneiden markkinamiesten lompakkoja ? =) - 89987879879
SimplyStupid kirjoitti:
Onko PAKKO sitten esim. VÄRJÄTÄ HIUKSIA (hiusvärit -lakat ja kynsilakat sis. pahimmat myrkyt) ollenkaan tai meikata tai KÄYTTÄÄ KORKOKENKIÄ. Huom mitä tapahtuikaan rouva Beckhamille, niinpä taisi mennä vaivasenluut leikkauskuntoon korkkarien käytön takia..
Entä jos olis vaikka luonnollisesn kaunis ilman, että turhaan lihottaa kierojen ja ahneiden markkinamiesten lompakkoja ? =)hahahah lol. ei se korkkareista vältsisti johdu. mun keski ikäsellä äidillä vaivaa vaivasen luut eikä se oo KOSKAAN elämänsä aikana laittanut neljä senttiä korkeampia korkkareita jalkaan!
- z<dcåIPÅ I¤åp
Älä aloittaja välitä näistä aggressiivista pätemisentarpeisista. Neuvosi olivat anteliaita, hyväntahtoisia ja ihan järkeviä. Reaktio kertoi vain kirjoittajasta.
- Kosmetologi,-
Voi että oli hauska lukea koko ketju, olette mainioita!! :D
Kiva että olette löytäneet itsellenne sopivat tuotteet, ja rutiinit, mutta täytyy kyllä sanoa, että huvittaa jotkut ""argumentit"", kun taas äänessä on luulo ja oletus faktan ja tiedon sijasta.
Rauhallista lopputalvea! - 354324234
Nuo oli ihan hyviä neuvoja, varsinkin oon huomannu tuon itkujutun :D
Jos on ennen nukkumaanmenoa itkeskellyt niin aamulla silmänympärykset ovat punoittavat, kuivat ja ryppyiset.
En ole vielä päässyt finnien puristelusta tai osaa juoda vettä, mutta muotovaahdosta koitan päästä eroon. - Tervehdys teille.
Se mikä toisella toimii, ei välttämättä toimi toisella. Hyvä jos olet löytänyt itsellesi sopivat hoitokikat, osa noista on ihan kivoja, tosin aika itsestäänselviä vinkkejä.
Meikkivinkit pistivät kyllä vähän hymyilyttämään :) Mitä siellä nyt oli, paakkuripsiä ja anti-luomiväriä. Taisit mainita jotain huonoa puutereistakin, vaikka esimerkiksi irtopuuterin tehtävähän on nimenomaan pitää meikkivoide paikallaan. En tiedä mitä puutereita olet käyttänyt ja kuinka paljon – totta kai kilon paksuinen pakkelikerros tukkii ihohuokosia, mutta puuterissakin riittää ihan ohut kerros. No mutta, vaikka tämä olikin ihan kivaa hupia lukea, niin kannattaa ainakin tulevaisuudessa erotella tiedot/vinkit ja mielipiteet erikseen.
Ai niin, ja ainakin minun kohdallani finnit paranevat pikavauhtia kun puristan ne pois, toisin kuin jos annan niiden parantua itsekseen: silloin ne köllöttelevät naamassani pienen ikuisuuden ennen häipymistään. Kunhan puristelun tekee hellävaraisesti ja hygyeenisesti niin ainakaan minä en ole nähnyt asiassa mitään ongelmaa, eikä arpia ole syntynyt. Kaikista suurimpia finnejä en tietenkään mene sorkkimaan, niihin käytän täsmähoitoa, jolloin finnin parantumisessa menee muutamia päiviä.
Meikinpoistossa kannattaa olla varovainen erityisesti sellaisten ”tehokkaiden” puhdistusaineiden kanssa, erityisesti talvella. - Vanhus ei ymmärrä
Tuota, mikä on "kunnon soijatreeni"?
- Toinen Wanhus
Aloittaja on tainnutkin jo vastata tähän kysymykseen. Oli muuten minullekin täysin tuntematon käsite. No, näiltä nuorilta oppii aina jotain uutta.
"Soija-sanaa käytetään nykynuorten slangikielessä ja se tarkoittaa hikeä. Eli hikitreeni, liikutaan niin, että hikoillaan kuin saunassa olisi." - vey
Toinen Wanhus kirjoitti:
Aloittaja on tainnutkin jo vastata tähän kysymykseen. Oli muuten minullekin täysin tuntematon käsite. No, näiltä nuorilta oppii aina jotain uutta.
"Soija-sanaa käytetään nykynuorten slangikielessä ja se tarkoittaa hikeä. Eli hikitreeni, liikutaan niin, että hikoillaan kuin saunassa olisi."Ymmärsin sen ympäristöstä, mutta miksi SOIJA?
- hennika
Sauna ei sovi couperosa-iholle, vaan pahentaa sitä.. ja mä uskon että miehet pitää punahuulista :) ei vaaleanpunaisista tukiainen-huulista vaan klassisen punaisista. Nudet on taas aika tylsät. Oon myös sitä mieltä että hiilareista ne finnit tulee, ei rasvoista. Iho tarvitsee hyviä rasvoja pysyäkseen kauniina!
- huop
Jos haluatte finneistä eroon niin lopettakaa maitotuotteiden mässäily. Mulla ainakin toimi. Hyviä rasvoja sisältävien ruokien ja jonkun rasvaisen valmisruoan välillä on myös aikamoinen ero.
- 14
Cliniquen 3-step on nykyään kovin huonossa huudossa amerikanmaalla, sillä sehän on järjestään rankattu käyttäjäkyselyissä huonoimmaksi kasvojenhoitotuotteeksi ikänä ja se on jo jotain. Mutta nehän tulee tänne viiveellä, joten voi hyvin rulettaa vielä meillä.
- ksmå
ihan kivoja vinkkejä mutta kaikki ei silti ole oikeaoppisia vaikka ite koet ne hyviksi, esim. ihoa ei kuulu meikinpuhdistuksen jälkeen huuhdella vedellä vaan pyyhkiä KASVOvedellä.. enkä ymmärrä miksei sais käyttää luomiväriä ? ja kyllä ne jotkut miehet tykkää punahuulistakin...
- hrhrhå
ksmå kirjoitti:
ihan kivoja vinkkejä mutta kaikki ei silti ole oikeaoppisia vaikka ite koet ne hyviksi, esim. ihoa ei kuulu meikinpuhdistuksen jälkeen huuhdella vedellä vaan pyyhkiä KASVOvedellä.. enkä ymmärrä miksei sais käyttää luomiväriä ? ja kyllä ne jotkut miehet tykkää punahuulistakin...
Miksi ihmeessä pitäisi käyttää vedenkestäviä ripsareita ja vähän luomiväriä? Monille sopii sähäkätkin hiusvärit ja tosiaan toi hopeashampoo, en ole blondi, mutta eiköhän blondeille löydy muitakin tuotteita. Nude-huulipuna näyttää todella mauttomalta, kyllä punaiset huulet ovat paljon kauniimmat. Kyllä varmasti on miehiä, jotka pitävät kirkkaista sävyistä ja suurin osa tuskin edes haluaa naiselle huulipunaa.
- xirca
hrhrhå kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi käyttää vedenkestäviä ripsareita ja vähän luomiväriä? Monille sopii sähäkätkin hiusvärit ja tosiaan toi hopeashampoo, en ole blondi, mutta eiköhän blondeille löydy muitakin tuotteita. Nude-huulipuna näyttää todella mauttomalta, kyllä punaiset huulet ovat paljon kauniimmat. Kyllä varmasti on miehiä, jotka pitävät kirkkaista sävyistä ja suurin osa tuskin edes haluaa naiselle huulipunaa.
Normaali ihminen ei yleensä juo vettä liikaa, mutta on totta, että liika vesi saa aikaan humalankaltaisen tilan, ja jatkuessaan siitä sitten aivopöhön ja kuoleman.
- pgpmeppbh
xirca kirjoitti:
Normaali ihminen ei yleensä juo vettä liikaa, mutta on totta, että liika vesi saa aikaan humalankaltaisen tilan, ja jatkuessaan siitä sitten aivopöhön ja kuoleman.
Millä konsteilla saisi mustat silmänaluiset pois? Pyöreän perseen ja isommat tissit?
- .
pgpmeppbh kirjoitti:
Millä konsteilla saisi mustat silmänaluiset pois? Pyöreän perseen ja isommat tissit?
tummat silmän aluset saa pois ku kostuttaa teepussija ja laittaa ne silmänalusten päälle ja antaa olla siinä noin 10-15 min. pyöreen perseen saa ku juoksen rappusia ees taas tai puristaa pakaroita yhteen 10 s. tunnin välein. ja oon kuullu et isommat tissit sais jjos hieroo rasvaa niihin ja menee saunaan. saunonna jälkee huuhtelee rasvan pois. myös kun aurinko puuteria laittaa tissi vakoon niin saa tissit näyttämään isommilta.
- hrej,jå,jå
. kirjoitti:
tummat silmän aluset saa pois ku kostuttaa teepussija ja laittaa ne silmänalusten päälle ja antaa olla siinä noin 10-15 min. pyöreen perseen saa ku juoksen rappusia ees taas tai puristaa pakaroita yhteen 10 s. tunnin välein. ja oon kuullu et isommat tissit sais jjos hieroo rasvaa niihin ja menee saunaan. saunonna jälkee huuhtelee rasvan pois. myös kun aurinko puuteria laittaa tissi vakoon niin saa tissit näyttämään isommilta.
Mitäs jos ei ole tissivakoa lainkaan?
- .
hrej,jå,jå kirjoitti:
Mitäs jos ei ole tissivakoa lainkaan?
no laittaa siihen tissien välii
- the king
ootte kaikki iha pihalla,KETÄ OIKEESTI KIINNOSTAA SUN "KAUNEUS-NIKSIT"??????
- Mai__
Hyviä ohjeita. Kummallisia olette te vastaajat kun niin provosoideutte. Tietenkään kaikki ei sovi kaikille ja juttua voi muokata itselle sopivaksi.
Mai - kihuhiugiuguyhgv
Miten niin punaiset huulet eivät sovi kaunishuuliselle naiselle? Itse en nykyisin enää kehtaa käyttää punaista huulipunaa kovinkaan usein, koska tupakoin ja kauniit hampaani ovat siksi kellastuneet, mutta kyllä mä käännän päitä jos laitan punaista huulipunaa ja punaisella huulipunalla varustetun naisen ei ole tarkoutuskaan suudella miestä.;) Punainen huulipuna on ehkä naisellisinta, mitä on keksittty. Ne porno- pamelat on erikseen....
Minä vältän käyttämättä vain oranssia huulipunaa, koska sillloin näytän kapakalalta ja kaikki ihovirheeni korostuvat ihan äärimmilleen tai mitään hutsu- pinkkejä värejä korostetusti, koska ne ovat naurettavan näköisiä. Jos laitan vaalenpunaista huulipunaa, otan sentään ainakin puolet siitä pois ja laitan väritöntä huulikiillettä sekaan. En tosin kauheasti jaksa meikata, ripsiväriä lukuunottamatta, yleensä. Onneksi olen sentään sen verran hyvännäköinen, että näytän ainakin vielä melkein tai samalta ilman meikkiä, kuin meikinkin kanssa. Joskin olihan se shokki, kun kerran vuosia sitten olin ammattimeikkaajan meikattavana: ei jessut, että mä näytin hyvältä. Se onkin ainoa kerta, kun olen moiseen turhuuteen haaskannut rahaa.:) Ainoa mistä en koskaan tinkisi, on kampaaja. Suomen jokin kuuluisista hiusalan tuntijoista - olin onnekas sattumoisin päästessäni käsittelyynsä - kerran laittoi tukkani ja muistan ikäni, etttä kuinka multa kyseltiin, että kuka hiukseni on nii kauniisti laittanut. Sillä on väliä, hiuksilla naiselle.;)
Voin kävellä meikittä, mutta en mieluusti rumalla tukalla. - trhtrhhtr
- Ööö en voi mennä saunaan, sydämen vajaatoimintaa. En voi oikeein treenatakkaan liian kovaa kun tulee oireita.
-Miks pitäs miettiä miehiä siinä huulipunan värin suhteen. Jos mulle sopii punanen huulipuna ni eks mä sit saa käyttää sitä ku miehet ei tykkää. Miks mun pitäs miehiä miellyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517363Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435201HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032846- 1562208
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362115- 241764
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401688Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091606mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111517Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t31391