Eräs matkatoimisto kovin mainostaa olevansa "Kestävän matkailun" arvoihin sitoutunut yritys, ja tekevänsä kaikkensa luonnonkin puolesta. Kyseinen yritys on mukana myös eräässä ympäristöhankkeessa ja matkatoimiston nettisivuillakin kerrotaan, miten tämä yritys välittää ympäristöstä ja on kuulemma aina ollut vahvasti sitoutunut näihin arvoihin. Hmm, ja tämä sama toimisto järjestää nyt Formula1-matkoja Suomesta vieraaseen maahan... parin päivän takia he lennättävät asiakkaat vieraaseen maahan, jossa nämä penkkiurheilijat sitten seuraavat bensan kulutusta... Näköjään satoja ja satoja formulaihmisiä sinne menee...
Mitä mieltä olette?
Formula1 kestävää matkailuako?
9
900
Vastaukset
- erererer
Että ihan oikein tekevät.
- enskaa
onse aivan gauhiaaaaa.
- kaasuu
Ihmisen tekemisellä ei ole mitään tekemistä ilmastonmuutokseen, eli antaa bensan palaa.
- jsj
kun 20 autoa ajaa niin 20 miljoonaa autoa seisoo formula kisa on suuri ekoteko
- säästöä vain
jsj kirjoitti:
kun 20 autoa ajaa niin 20 miljoonaa autoa seisoo formula kisa on suuri ekoteko
tämä oli loistava pointti. todellakin kisojen aikaan kymmenet miljoonat ihmiset istuvat kotona ja kuluttavat vain sen mitä tv vie sähköä, miljoonat autot seisovat jne jne taitaa formula jäädä sittenkin säästön puolelle
- tulig
olen sit mielt ret golffaus se vasta syökin miun ruohot. mitä vitun iloo on laittaa kauniitr maisemat homojen kolopalloon?
Se se vasta onkin ekomatkailua, greenille! - 13+3
No entäs golfmatkat?
- ddw33
Täysin tajutonta. Kaikki ylläolevat kirjoittavat haluavat vain kieltää sen totuuden, että nykymenolla maailma saastuu elinkelvottomaksi alta aikayksikön.
Onneksi uusi aika on tulossa. Maailman uudelleen järjestys laittaa asiat kuntoon ja jokainen saa ansionsa mukaan.- x17
Uudessa maailmassa onkin sitten niin kurjat olot ettei aloittajakaan viitsi noin pienistä asioista valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483