http://www.itviikko.fi/talous/2010/02/02/laki-siistii-pikavippeja-noudattamista-valvotaan/20101606/7?rss=8
http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2010/02/02/pikavippifirmoja-suitsitaan-valvontakampanjalla/20101609/66?rss=6
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/tiedotteet/kuluttajaviraston-tiedotteet/kuluttajavirasto-ja-tietosuojavaltuutettu-valvovat-...
http://www.tietosuoja.fi/49706.htm
Postia odotettavissa
9
631
Vastaukset
- 4+12
Näkisi vaan, varsinkin kuluttajavirasto on varsin hampaaton vanha mummo
- kokl
tuo on ihan oikea suunta. toivottavasti vielä joku päivä kyseiset pikavipit kielletään kokonaan.
- heikuris
pölö ajatuksen keksi, "toivottavasti vielä joku päivä pikavipit kielletään kokonaan". Tiedätkö, se että itse olet todennäköisesti joku toisen luokan luuseri, joka ei osaa satasta käyttää puhumattakaan takaisin maksamisesta, niin se ei tarkoita, että järjestelmä olisi huono. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulle ei sovi mikään itsenäinen päätösvaltaa edellyttävä oikeustoimi vaan sinun pitää antaa holhoojasi tai edunvalvojasi hoitaa asioitasi ja toivoa jotain konkreettisempaa, esim.nalle puh -päivää.
- kokl
heikuris kirjoitti:
pölö ajatuksen keksi, "toivottavasti vielä joku päivä pikavipit kielletään kokonaan". Tiedätkö, se että itse olet todennäköisesti joku toisen luokan luuseri, joka ei osaa satasta käyttää puhumattakaan takaisin maksamisesta, niin se ei tarkoita, että järjestelmä olisi huono. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulle ei sovi mikään itsenäinen päätösvaltaa edellyttävä oikeustoimi vaan sinun pitää antaa holhoojasi tai edunvalvojasi hoitaa asioitasi ja toivoa jotain konkreettisempaa, esim.nalle puh -päivää.
Todennäköisesti itse olet toisen luokan luuseri, kun noin koville ottaa jo pelkkä kommentti pikavippien kieltämisestä. Meneekö elämäsi sekaisin, jos et kerran viikkoon saa sitä 20:- vippiä. Suurempia summia sinulle ei varmaankaan myönnetä, koska sen kahdenkympinkin kanssa koet ylitsepääsemättömiä vaikeuksia takaisinmaksussa. Kokeilehan jos löytäisit jostain töitä, niin voisit nukkua yösi rauhassa, miettimättä, että mitäs jos ne pikavipit kielletäänkin ihan oikeasti. Milläs minä sitten elän?
- klöklöklökö
kokl kirjoitti:
Todennäköisesti itse olet toisen luokan luuseri, kun noin koville ottaa jo pelkkä kommentti pikavippien kieltämisestä. Meneekö elämäsi sekaisin, jos et kerran viikkoon saa sitä 20:- vippiä. Suurempia summia sinulle ei varmaankaan myönnetä, koska sen kahdenkympinkin kanssa koet ylitsepääsemättömiä vaikeuksia takaisinmaksussa. Kokeilehan jos löytäisit jostain töitä, niin voisit nukkua yösi rauhassa, miettimättä, että mitäs jos ne pikavipit kielletäänkin ihan oikeasti. Milläs minä sitten elän?
varmuudella lääkkeitä vailla oleva lörtsy, joka kuvittelee lääkkeiden puutteessa osaavansa ennustaa. Ota pillerit, odota, että täytät 18 ja ota sormi pois suusta.
- vippifirman..
heikuris kirjoitti:
pölö ajatuksen keksi, "toivottavasti vielä joku päivä pikavipit kielletään kokonaan". Tiedätkö, se että itse olet todennäköisesti joku toisen luokan luuseri, joka ei osaa satasta käyttää puhumattakaan takaisin maksamisesta, niin se ei tarkoita, että järjestelmä olisi huono. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulle ei sovi mikään itsenäinen päätösvaltaa edellyttävä oikeustoimi vaan sinun pitää antaa holhoojasi tai edunvalvojasi hoitaa asioitasi ja toivoa jotain konkreettisempaa, esim.nalle puh -päivää.
omistajia, kun noin paljon suuttuu..
- sjksd
vippifirman.. kirjoitti:
omistajia, kun noin paljon suuttuu..
eihän tällä palstalla saa muuta kuin haukkua vippifirmoja, kaikki muu on perseestä. se sitä paitsi lievittää omaa luottokelvotonta itsetuntoa.
- se auttaa
sjksd kirjoitti:
eihän tällä palstalla saa muuta kuin haukkua vippifirmoja, kaikki muu on perseestä. se sitä paitsi lievittää omaa luottokelvotonta itsetuntoa.
siihen, että saa haukkua niitä luottokelvottomia vippifirmojen omistajia.. ( en tarkoita kaikkien vippifirmojen omistajia)..
- mammami
se auttaa kirjoitti:
siihen, että saa haukkua niitä luottokelvottomia vippifirmojen omistajia.. ( en tarkoita kaikkien vippifirmojen omistajia)..
sinullakin on joku paikka, jossa purkautua. Aikuisena voit sitten rasittaa vaikka kavereitasi ajatuksillasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483