Postia odotettavissa

3+3=?

9

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+12

      Näkisi vaan, varsinkin kuluttajavirasto on varsin hampaaton vanha mummo

    • kokl

      tuo on ihan oikea suunta. toivottavasti vielä joku päivä kyseiset pikavipit kielletään kokonaan.

      • heikuris

        pölö ajatuksen keksi, "toivottavasti vielä joku päivä pikavipit kielletään kokonaan". Tiedätkö, se että itse olet todennäköisesti joku toisen luokan luuseri, joka ei osaa satasta käyttää puhumattakaan takaisin maksamisesta, niin se ei tarkoita, että järjestelmä olisi huono. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulle ei sovi mikään itsenäinen päätösvaltaa edellyttävä oikeustoimi vaan sinun pitää antaa holhoojasi tai edunvalvojasi hoitaa asioitasi ja toivoa jotain konkreettisempaa, esim.nalle puh -päivää.


      • kokl
        heikuris kirjoitti:

        pölö ajatuksen keksi, "toivottavasti vielä joku päivä pikavipit kielletään kokonaan". Tiedätkö, se että itse olet todennäköisesti joku toisen luokan luuseri, joka ei osaa satasta käyttää puhumattakaan takaisin maksamisesta, niin se ei tarkoita, että järjestelmä olisi huono. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulle ei sovi mikään itsenäinen päätösvaltaa edellyttävä oikeustoimi vaan sinun pitää antaa holhoojasi tai edunvalvojasi hoitaa asioitasi ja toivoa jotain konkreettisempaa, esim.nalle puh -päivää.

        Todennäköisesti itse olet toisen luokan luuseri, kun noin koville ottaa jo pelkkä kommentti pikavippien kieltämisestä. Meneekö elämäsi sekaisin, jos et kerran viikkoon saa sitä 20:- vippiä. Suurempia summia sinulle ei varmaankaan myönnetä, koska sen kahdenkympinkin kanssa koet ylitsepääsemättömiä vaikeuksia takaisinmaksussa. Kokeilehan jos löytäisit jostain töitä, niin voisit nukkua yösi rauhassa, miettimättä, että mitäs jos ne pikavipit kielletäänkin ihan oikeasti. Milläs minä sitten elän?


      • klöklöklökö
        kokl kirjoitti:

        Todennäköisesti itse olet toisen luokan luuseri, kun noin koville ottaa jo pelkkä kommentti pikavippien kieltämisestä. Meneekö elämäsi sekaisin, jos et kerran viikkoon saa sitä 20:- vippiä. Suurempia summia sinulle ei varmaankaan myönnetä, koska sen kahdenkympinkin kanssa koet ylitsepääsemättömiä vaikeuksia takaisinmaksussa. Kokeilehan jos löytäisit jostain töitä, niin voisit nukkua yösi rauhassa, miettimättä, että mitäs jos ne pikavipit kielletäänkin ihan oikeasti. Milläs minä sitten elän?

        varmuudella lääkkeitä vailla oleva lörtsy, joka kuvittelee lääkkeiden puutteessa osaavansa ennustaa. Ota pillerit, odota, että täytät 18 ja ota sormi pois suusta.


      • vippifirman..
        heikuris kirjoitti:

        pölö ajatuksen keksi, "toivottavasti vielä joku päivä pikavipit kielletään kokonaan". Tiedätkö, se että itse olet todennäköisesti joku toisen luokan luuseri, joka ei osaa satasta käyttää puhumattakaan takaisin maksamisesta, niin se ei tarkoita, että järjestelmä olisi huono. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulle ei sovi mikään itsenäinen päätösvaltaa edellyttävä oikeustoimi vaan sinun pitää antaa holhoojasi tai edunvalvojasi hoitaa asioitasi ja toivoa jotain konkreettisempaa, esim.nalle puh -päivää.

        omistajia, kun noin paljon suuttuu..


      • sjksd
        vippifirman.. kirjoitti:

        omistajia, kun noin paljon suuttuu..

        eihän tällä palstalla saa muuta kuin haukkua vippifirmoja, kaikki muu on perseestä. se sitä paitsi lievittää omaa luottokelvotonta itsetuntoa.


      • se auttaa
        sjksd kirjoitti:

        eihän tällä palstalla saa muuta kuin haukkua vippifirmoja, kaikki muu on perseestä. se sitä paitsi lievittää omaa luottokelvotonta itsetuntoa.

        siihen, että saa haukkua niitä luottokelvottomia vippifirmojen omistajia.. ( en tarkoita kaikkien vippifirmojen omistajia)..


      • mammami
        se auttaa kirjoitti:

        siihen, että saa haukkua niitä luottokelvottomia vippifirmojen omistajia.. ( en tarkoita kaikkien vippifirmojen omistajia)..

        sinullakin on joku paikka, jossa purkautua. Aikuisena voit sitten rasittaa vaikka kavereitasi ajatuksillasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe