Nainen vs. nainen

...........

En ikinä ottaisi naista joka ei tule toimeen toisten naisten kanssa. Kateelliset paskat on epähaluttavimpia naisia mitä maa päällään kantaa. Harmillisen paljon on niitä jotka kerjää vaan miesten huomiota ja haukkuu selän takana kauniimpia "lajitovereitaan"

80

820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazuli

ne on kyllä ikäviä kavereinaki semmoset...selkäänpuukottajat.. =o(

olipa sitte kyse kauneudesta tahi muusta kateudesta se on aina ikävää..

• tahtomattaan

Harva nainen sietää itseään selkeästi kauniimpaa naista. Ei ole sen kauniin vika, jos muut naiset karsastaa,se kateus on aivan käsinkosketeltavaa. Kauniin naisen olisi muiden naisten mielestä parasta vaan hautautua kotiin ja jättää miestenmetsästysareenat taviksille, koska metsästystilanteen lopputulos on lähes aina tiedossa.
        Kumma kyllä vain hyvän itsetunnon omaava mies kykynee jutteleen normaalisti ja ennenkaikkea kohteleen asiallisesti kaunotarta. Monesti hyväitsetuntoiset miehet ovat itsekin hyvännäköisiä ja ehkä jotenkin alitajuisesti ymmärtää sitä kaunista ressukkaa, joka on tahtomattaan muiden hampaissa. Ehkäpä olisi parasta, että kaunis ja komea vaan tyytyisivät toistensa seuaan, ei tulisi ainakaan kilpailua ulkonäköasioissa.

• dadadaadada
        tahtomattaan kirjoitti:

Harva nainen sietää itseään selkeästi kauniimpaa naista. Ei ole sen kauniin vika, jos muut naiset karsastaa,se kateus on aivan käsinkosketeltavaa. Kauniin naisen olisi muiden naisten mielestä parasta vaan hautautua kotiin ja jättää miestenmetsästysareenat taviksille, koska metsästystilanteen lopputulos on lähes aina tiedossa.
        Kumma kyllä vain hyvän itsetunnon omaava mies kykynee jutteleen normaalisti ja ennenkaikkea kohteleen asiallisesti kaunotarta. Monesti hyväitsetuntoiset miehet ovat itsekin hyvännäköisiä ja ehkä jotenkin alitajuisesti ymmärtää sitä kaunista ressukkaa, joka on tahtomattaan muiden hampaissa. Ehkäpä olisi parasta, että kaunis ja komea vaan tyytyisivät toistensa seuaan, ei tulisi ainakaan kilpailua ulkonäköasioissa.

No onpa yleistystä. Kaverini ovat minua paljon kauniimpia, eikä haittaa ollenkaan, en ole kateellinen, vaan olen todella iloinen, että minulla on hyviä kavereita.

• sirpamaikkarilta

En ottaisi minäkään. Eipä sen puoleen, ei semmoisia kuulukkaan lähipiiriini. Muutaman semmosen kanssa jouduun pakosta olemaan tekemisissä jotka pitävät itseään parempina kuin muita naisia.

• FrozenCorpse

Miksi kaikkeen aina vedetään syyksi se vitun kateus? Ettäpä on kateellinen, jossei tykkää kaupassa katsella puolialastomia blondeja pinkeissä stringeissään? Ettäkö on kateellinen heti, jos ei rakasta kaikkia jotka vastaan tulee? Mitäpä sitä pitämään syyttä ihmisistä. Kyllä naisseura kelpaa, mutta silläkin rajansa.

• ,,,...

Tavallaan hyvin sanoit sinäkin, vaikka tykkäsin kyllä aloittajan sanomasta: ei kai kaikessa aina liene kysymys kateudesta. Olisi hölmöä kuvitella niin. Joskus ja joissakin tilanteissa voi kai olla sitenkin, että muita kateellisiksi syyttelevä olisi itse pohjimmiltaan hyvin kateellinen ihminen, joka siksi näkee aina kateutta muissa ja kateutta ympärillään. Henkilökemioillakin on merkitystä: hyvin erilaiset ihmiset - esimerkiksi kaksi hyvin erilaista naista - eivät aina vain välttämättä viihdy kimpassa. Ja merkitystä on myös sillä, että miten nainen määrittää oman viehätysvoimansa määrän, miten määrittää _itsensä_.

Joskus joku saattaa myös yliarvioidakin omaa viehätysvoimaansa narsistisesti ja kuvitella sitten, että kaikki erimieliset reaktiot toisilta naisilta johtuisivat mukamas kateudesta sitä henkilön niin maan mainiona pitämäänsä omaa persoonaansa kohtaan, vaikkei kateudesta olisikaan kyse. Naisten välinen kateus ilmenee musta ensisijaisesti syrjintänä ja joukosta ulos sulkemisena - se todella taitaa olla jotenkin oman sukupuoleni ikävä ase joskus nokitella toisiaan... Kateuden kohde realistisesti on usein esimerkiksi ulkoisesti kaunis nainen, jota muiden naisten taholta porukoissa syrjitään. Kateelliset naiset toimivat usein niin, että eivät ota porukkaansa sitä naista, jota kadehtivat. He siis sulkevat joukostaan ulos sellaisen naisen, jonka kokevat kateuttaan itselleen uhaksi, mikä on aika julmaa käytöstä ja mitä käytöstä en minä ainakaan en missään elämäni aikana ole voinut hyväksyä.

• senpäs takia mullakaan ei akkakavereita ookkaan! been there, done that. siis ku ne on sellasia jopa kavereille.

aina löytyy jotain arvosteltavaa ja kadehdittavaa.

• vallan tylyn kuuloiseksi menny kuten vähä näytti niin unohtui sanoa että onneksi on kuitenki myös niitäki tavattu jotka on ihan oikeasti mukavia (ei supata ja puhu paskaa selän takana, esitä ystävällistä mutta on toista, ei ilkeä eikä tyly, ei juoruileva ja toisia saman kaltaisia akkoja ympärilleen tarvitseva tai toiselle tahallaan kiusaa haluava yms.) ja tulee toimeen mutta harmi vaan ne sellasetki on ajan saatossa kadottanu johonki tuonne kaiken roinan alle.. vaan pääasia että niitäki on kuitenki.

• dayum
        LaRito kirjoitti:

vallan tylyn kuuloiseksi menny kuten vähä näytti niin unohtui sanoa että onneksi on kuitenki myös niitäki tavattu jotka on ihan oikeasti mukavia (ei supata ja puhu paskaa selän takana, esitä ystävällistä mutta on toista, ei ilkeä eikä tyly, ei juoruileva ja toisia saman kaltaisia akkoja ympärilleen tarvitseva tai toiselle tahallaan kiusaa haluava yms.) ja tulee toimeen mutta harmi vaan ne sellasetki on ajan saatossa kadottanu johonki tuonne kaiken roinan alle.. vaan pääasia että niitäki on kuitenki.

Seliseli. Kuitenkin säikähdit mahdollista leimautumista tuollaiseksi mehiläiskuninkattareksi.

• dayum kirjoitti:

Seliseli. Kuitenkin säikähdit mahdollista leimautumista tuollaiseksi mehiläiskuninkattareksi.

niinpä niin.

• dayum
        LaRito kirjoitti:

niinpä niin.

Arvasin.

• dayum kirjoitti:

Arvasin.

et kuitenkaan.

• dayum
        LaRito kirjoitti:

et kuitenkaan.

Tosikko.

• dayum kirjoitti:

Tosikko.

oot ite.

• dayum
        LaRito kirjoitti:

oot ite.

Sisältykö tuohon pienehkö häivähdys lämpimästä hymynpoikasestakin?

• dayum kirjoitti:

Sisältykö tuohon pienehkö häivähdys lämpimästä hymynpoikasestakin?

ehkä.

• kauö fjmdfps

Niin. Entäs mielistelijät sitten?

• ,,,...

No tuossa olet varmastikin fiksu ( oletan tässä, että olet mies?). Mä itse olen nainen ja kyllä: naisen luonteen hyvyyden tunnistaa usein siitä, että miten hän tulee toimeen muiden naisten kanssa. Mun mielestäni useinkin epäilyttäviä - eivät tosin kaikissa tapauksissa - ovat esimerkiksi sellaiset naiset, joilla ei ole läheisiä naisystäviä. Siis sellaiset naiset, jotka esim. ympäröivät itsensä vain miehillä ja miespuolisilla liehittelijöillä. Ja sellaisissa lienee kyllä kauniitakin naisia.

Korostunut kilpailunhaluisuus toisten naisten kanssa on myös epämiellyttävä piirre joissakin oman sukupuoleni edustajissa. On olemassa ja ns. tunnustettukin eräänlainen "mehiläiskuningatar"- ilmiö, eli sellainen ilmiö, missä joku nainen systemaattisesti ei kertakaikkiaan kestä sitä, että joku toinen nainen jossakin - yhtään missään- saisi enemmän huomiota _miehiltä_, kuin hän itse. Sellaiset naiset varmaan ovatkin myös sitten niitä paskanpuhujien aatelia, jotka selän takana kyykyttävät ja keräävät ympärilleen ns. hoveja jotakin sellaista naista vastaan, jota jostakin syystä kahdehtivat. Itse onnekseni teini-iän jälkeen pääsin itseni liiasta vertailusta muihin naisiin, mutta osa ei kai pääse siitä ikinä.

Onneksi sellaisia naisia ei kuitenkaan ystäväpiiriiini kuulu, vaan olen ympäröinyt itseni ainoastaan vahvaitsetuntoisilla ja fiksuilla mimmi-kavereilla. Kaukaa menneisyydestä muistan pari sellaista, joiden kanssa oli mahdotonta olla ystävä - ihan oikeasti, vaikka kuinka olisi halunnutkin: jos mentiin vaikka juhlimaan ja jos mä sain enemmän huomiota miehiltä, kuin toinen, niin heti toisen oli pakko yrittää, heh, iskeä kaikki ne miehet, jotka mulle tuli kiinnostuneena juttelemaan .. ja sitä rataa.;) Ja usein siinä kyseisten käytöksessä mua kohtaan oli jotakin sellaistakin outoa, että pienessä porukassa saattoivat olla vaikka kuinka ystävää ja mielinkielin, mutta sitten sain aina huomata tulevani pilkatuksi kyseisten taholta, jos isommassa naisporukassa oltiin. Tosta on kyllä tosi, tosi kauan.

• tr. me

kiusatakin ilkeät kaverinaiset voi eikä se oo kivaa jos on muutenki down..jos joku nainen on toiselle kateellinen sen huomaa että se dissaa vaikka on mukamas mukava :(

• vänksy

Mä en haluis ees ystäväkseni kuvatun kaltaista naista. En edes työkaverikseni!

• KoppavaHoro

ihmistä, joka tulee kaikkien kanssa toimeen. Kateus taas on mielestäni eri asia.

Kateus on täysin turhaa, mutta kaikkien kanssa ei pidäkään olla kavereita tai edes hyvissä väleissä. Asiallisesti ja kunnioittavasti voi kuitenkin käyttäytyä, vaikkei henkilöstä pitäisikään.

• Moni nainen kertoo avoimesti, että hengailee mielummin miesporukoissa kuin toisten naisten kanssa. Korostavat, etteivät ole kanamaisia kotkottajia vaan "hyviä jätkiä". Minäkään en vain voi välttyä ajatukselta, että sellainen nainen on mehiläiskuningatar, joka kilpailee toisten naisten kanssa, muttei kestä toiseksi jäämistä. Ei hyvä.

• vänksy

että tulee vastakkaisen sukupuolen kanssa paremmin toimeen kuin oman sukupuolensa kanssa, tarkoita että olisi kateellinen tai että vihaisi omaa sukupuoltaan. Heteroille tuo on ihan luonnollista, noin sen on suunniteltukin olevan.

Kyllä mä ainakin voin sanoa tulevani miesten kanssa paremmin toimeen kuin naisten kanssa muttei se silti tarkoita että mulla naisten kanssa mitään ongelmia olisi. Läheisimmät ystäväni ovat kuitenkin aina olleet naisia. Mulla ei ole mitään ongelmia ollut koskaan tulla halutessani toimeen kenen tahansa ihmisen kanssa.

• zisel
        vänksy kirjoitti:

että tulee vastakkaisen sukupuolen kanssa paremmin toimeen kuin oman sukupuolensa kanssa, tarkoita että olisi kateellinen tai että vihaisi omaa sukupuoltaan. Heteroille tuo on ihan luonnollista, noin sen on suunniteltukin olevan.

Kyllä mä ainakin voin sanoa tulevani miesten kanssa paremmin toimeen kuin naisten kanssa muttei se silti tarkoita että mulla naisten kanssa mitään ongelmia olisi. Läheisimmät ystäväni ovat kuitenkin aina olleet naisia. Mulla ei ole mitään ongelmia ollut koskaan tulla halutessani toimeen kenen tahansa ihmisen kanssa.

naisen joka kans on mainostanut että hänellä on aina ollut vaan miespuolisia kavereita eikä koskaan naispuolisia. Sitten kun se kerrankin tutustuu johonkin naiseen ja alkaa kaveeraa sen kanssa niin heti kun tää sen naiskaveri kääntää selkänsä niin tää mun tuttu alkaa iskee sen uuden kaverinsa miehiä baarissa - ja kyllä, olen ihan omin silmin nähnyt ton touhun. Sitten se valittaa ettei tule toimeen toisten naisten kanssa. Mistähän se vois johtua....?

Sä et ole tollanen, mutta siis tollasiakin tapauksia on.

• vänksy
        zisel kirjoitti:

naisen joka kans on mainostanut että hänellä on aina ollut vaan miespuolisia kavereita eikä koskaan naispuolisia. Sitten kun se kerrankin tutustuu johonkin naiseen ja alkaa kaveeraa sen kanssa niin heti kun tää sen naiskaveri kääntää selkänsä niin tää mun tuttu alkaa iskee sen uuden kaverinsa miehiä baarissa - ja kyllä, olen ihan omin silmin nähnyt ton touhun. Sitten se valittaa ettei tule toimeen toisten naisten kanssa. Mistähän se vois johtua....?

Sä et ole tollanen, mutta siis tollasiakin tapauksia on.

Joo, mäkin tiedän tollasia naisia, mut tutustuu en oo koskaan heihin ees halunnut paremmin. Enpä tiedä mikä oikeesti on syy, mulle tulee mieleen vaan voimakas kilpailuvietti.

• zisel
        vänksy kirjoitti:

Joo, mäkin tiedän tollasia naisia, mut tutustuu en oo koskaan heihin ees halunnut paremmin. Enpä tiedä mikä oikeesti on syy, mulle tulee mieleen vaan voimakas kilpailuvietti.

ja pakkomielteinen hyväksytyksi tuleminen hinnalla millä hyvänsä - vaikka menis sitten kaverit kunhan saa edes hetken tuntea olevansa "parempi kuin joku toinen" tai sitten vaan yksinkertasesti on tullut ihmisten ilmoille jostain autiolta saarelta eikä tajua ettei kavereille noin tehdä.

• vänksy
        zisel kirjoitti:

ja pakkomielteinen hyväksytyksi tuleminen hinnalla millä hyvänsä - vaikka menis sitten kaverit kunhan saa edes hetken tuntea olevansa "parempi kuin joku toinen" tai sitten vaan yksinkertasesti on tullut ihmisten ilmoille jostain autiolta saarelta eikä tajua ettei kavereille noin tehdä.

tota se varmaan onkin.

Mullakin on surkee itsetunto ja varsinkin nuorempana oli kova hyväksytyksitulemisen tarve, mut koskaan en oo ystävyyssuhteitani sotkenut mihinkään, enkä pokaillut kaverieni miehiä tms Mut, ehkä ihmisillä on vaan eri sääntöjä ihmissuhteissaan tai jollain ei ole sääntöjä ollenkaan...!

• zisel
        vänksy kirjoitti:

tota se varmaan onkin.

Mullakin on surkee itsetunto ja varsinkin nuorempana oli kova hyväksytyksitulemisen tarve, mut koskaan en oo ystävyyssuhteitani sotkenut mihinkään, enkä pokaillut kaverieni miehiä tms Mut, ehkä ihmisillä on vaan eri sääntöjä ihmissuhteissaan tai jollain ei ole sääntöjä ollenkaan...!

on se, että tää mun tuttu on itse harvinaisen mustasukkanen miehistään sillon kun se sattuu jonkun kanssa olee - ja siis mä tarkotan että ERITTÄIN mustasukkanen ja kauhee kyylä, joten luulis hänen erityisesti tietävän millasen tempun tekee kun menee pokailee kaverinsa miestä. Tai voihan olla että sitä vituttaa se oma mustasukkasuutensa niin paljon että se haluaa "tartuttaa" sen muihinkin.

• tr. me
        vänksy kirjoitti:

just koska sä olet huomion perässä ja et voi elää ilman sitä.

• vänksy
        tr. me kirjoitti:

just koska sä olet huomion perässä ja et voi elää ilman sitä.

minkään huomion perässä. Luuletko tosiaan, etten keksisi huomionhakuisuudelleni jotain parempaa paikkaa kuin nettipalstan jossa esiinnyn anonyymisti. Voit olla meinaan ihan varma, että kyllä keksisin.

Enemmäkin mä huomiota välttelen, kuin sitä kerään. Tai harvemmin siitä ainakaan mitenkään nautin.

• Noona
        zisel kirjoitti:

on se, että tää mun tuttu on itse harvinaisen mustasukkanen miehistään sillon kun se sattuu jonkun kanssa olee - ja siis mä tarkotan että ERITTÄIN mustasukkanen ja kauhee kyylä, joten luulis hänen erityisesti tietävän millasen tempun tekee kun menee pokailee kaverinsa miestä. Tai voihan olla että sitä vituttaa se oma mustasukkasuutensa niin paljon että se haluaa "tartuttaa" sen muihinkin.

se just sitä miestään kyttää, kun se luulee, että kaikki naiset on samanlaisia ja heti pokailemassa toisten miehiä, koska se itse on sellainen. Sitten se tulee huutelemaan tänne nettiin, kuin nainen on naiselle susi. Diipadaapaa..

• trust me
        vänksy kirjoitti:

minkään huomion perässä. Luuletko tosiaan, etten keksisi huomionhakuisuudelleni jotain parempaa paikkaa kuin nettipalstan jossa esiinnyn anonyymisti. Voit olla meinaan ihan varma, että kyllä keksisin.

Enemmäkin mä huomiota välttelen, kuin sitä kerään. Tai harvemmin siitä ainakaan mitenkään nautin.

kerjäät huomiota miehiltä esiintymällä epätodellisen tyhjänä ja täydellisen humaanina ihmisenä.
        Sinä et nautikaan huomiosta jonka saamisen itsekin tunnistat vaan tyydyt tähän miesten näkymättömän äänettömän huomion ja hyväksynnän saamiseen. Anna mä arvaan, olet milloin kaverinainen, milloin "kaveripanini", milloin ystävä ja sielunhoitaja. Sinä hyvä nainen olet KYNNYSMATTO.

• vänksy
        trust me kirjoitti:

kerjäät huomiota miehiltä esiintymällä epätodellisen tyhjänä ja täydellisen humaanina ihmisenä.
        Sinä et nautikaan huomiosta jonka saamisen itsekin tunnistat vaan tyydyt tähän miesten näkymättömän äänettömän huomion ja hyväksynnän saamiseen. Anna mä arvaan, olet milloin kaverinainen, milloin "kaveripanini", milloin ystävä ja sielunhoitaja. Sinä hyvä nainen olet KYNNYSMATTO.

Ja sekös sua vituttaa?

Haha :D

Kasetti kateellisen ämmän perseessä.

• trust me
        vänksy kirjoitti:

Ja sekös sua vituttaa?

Haha :D

Kasetti kateellisen ämmän perseessä.

ihmeestä minä sinulle olisin kateellinen? Ennemminkin säälin sinua reppana Sinua ei siis hetkauta jos sinua ei arvosteta täällä päässä saati muuallakaan? Voi hyvä ihminen jatka toki samaan malliin, tuolla menolla löydät ittes aika alliskosta vuosien päästä...

• vänksy
        trust me kirjoitti:

ihmeestä minä sinulle olisin kateellinen? Ennemminkin säälin sinua reppana Sinua ei siis hetkauta jos sinua ei arvosteta täällä päässä saati muuallakaan? Voi hyvä ihminen jatka toki samaan malliin, tuolla menolla löydät ittes aika alliskosta vuosien päästä...

Vain läheisteni arvostus merkitsee minulle, ei muiden. Ja noin sen kuuluisi kaikkien ihmisten kohdalla olla.

• trust me
        vänksy kirjoitti:

Vain läheisteni arvostus merkitsee minulle, ei muiden. Ja noin sen kuuluisi kaikkien ihmisten kohdalla olla.

sen pidä noinkaan mennä. Silloin sinä hyväksyisit kaiken mitä oma "yhteisösi" duunailisi, vaikka siihen kuuluisi vaikka esimerkiksi jotain rikollista!!? Kunhan vain kaikki mitä teen on läheisteni hyväksyttävissä...vittuun läheiset, mitä SINUN omat arvosi kertovat. Sinun yhteisösi ei pitäisi määritellä pelkästään sinua. Sinähän voit tehdä/sinulle voidaan tehdä vaikka mitä tuon nimissä, riippuu niistä "läheisistäsi"...

• vänksy
        trust me kirjoitti:

sen pidä noinkaan mennä. Silloin sinä hyväksyisit kaiken mitä oma "yhteisösi" duunailisi, vaikka siihen kuuluisi vaikka esimerkiksi jotain rikollista!!? Kunhan vain kaikki mitä teen on läheisteni hyväksyttävissä...vittuun läheiset, mitä SINUN omat arvosi kertovat. Sinun yhteisösi ei pitäisi määritellä pelkästään sinua. Sinähän voit tehdä/sinulle voidaan tehdä vaikka mitä tuon nimissä, riippuu niistä "läheisistäsi"...

Niin minä hyväksynkin kaiken, jota mulle rakkaat ihmiset tekevät. Mä en heitä tuomitse. Ei sellaista asiaa olekaan, joka sais mut kääntämään selkäni sellaiselle ihmiselle, joka on mulle hyvä ja oikeudenmuksinen. Mä pidän ihmistä niinkauan ystävänä, kun se on mulle rehellinen ja luotettava, huolimatta siitä vaikkei se olisikaan sitä muille.

Mä määrittelen oman hyväksyntäni ihan just sen mukaan jonka mä katson oikeaksi tavaksi. Jos sä katsot itsellesi oikeammaksi tavaksi jonkun toisen tavan, se on sun asiasi.

• 3M
        trust me kirjoitti:

Tuota vänksy-aatetta voisi verrata tähän yhden uskonlahko-pedofiili-isäisään, jota suku ei tuominnut. Kaikki ummistivat silmänsä, olihan kyseessä sukulainen.

• vänksy
        3M kirjoitti:

Tuota vänksy-aatetta voisi verrata tähän yhden uskonlahko-pedofiili-isäisään, jota suku ei tuominnut. Kaikki ummistivat silmänsä, olihan kyseessä sukulainen.

Sillä erotuksella, että sukulaiset eivät kuulu mun läheisiini niinkuin ystävät kuuluvat.

• vänksy
        vänksy kirjoitti:

Sillä erotuksella, että sukulaiset eivät kuulu mun läheisiini niinkuin ystävät kuuluvat.

Lähimpien ystävieni lisäksi ainoastaan perheenjäsenet lasken läheisiini kuuluviksi.

Sukulaisiani kyllä tuomitsen teoistaan ja olen tuominnutkin.

• zisel

tai ehkä juuri siitä syystä kun olen ikäni kasvanut miesporukassa niin tulen huomattavasti paremmin toimeen naisten kanssa kuin miesten. Siis jos mulla on mies kaverina irl niin en mä tiedä mitä mä sen kanssa puhun ja muutenkin miehet on mun mielestä niin outoja ettei mua oikeestaan edes kiinnosta niitten jutut kauheesti. Niillä on jotkut omat ralli-juttunsa sun muut formulat, autot ja sikailut joten saa mun puolesta pitää ihan omana juttunaan ne :)

• Niitä naisia on aivan liikaa jotka änkee jokaiseen miesten juttuun mukaan, vaikkei tajuais mitää.

• scale

Paas kolme naista duuniin samalle työmaalle, niin viimeistään vuoden päästä siellä on työpsykologi ratkomassa ihmissuhdeongelmia :D

• pikkurouvatjyrää

Naisvaltaiset työpaikat ovat hirvittäviä juoruilun ja paskanpuhumisen keitaita. Mitä ns. akateemisempaa porukkaa sen vittumaisempaa meno, osataan nääs tuo kiusaaminen niiiiin sivistyneesti ja pahaa jälkeä syntyy. Kun joku vähänkään kauniimpi nainen halutaan savustaa ulos, niin keinot kyllä löytyy. Hienoperseet ja pikkurouvat ovat pahimpia eli Raamattua lainatakseni susia lammasten vaatteissa ts. työkonsulteille ja -psykologeille riittää tässä maassa hommia selvitellessään kateellisten akkojen kähinöitä.

• Ja kaunis. Se on makukysymys ja yleensä ite en ole sama mieltä jonkun kauneudesta kuin sanoja.

Niin että jos akka A tulee sanoon mulle "haistappä ämmä vittu", niin mä sanon sille taatusti takas että "haistappa kuule vitun ämmä ihan itte haiseva vittus"

Tuonkin sitten joku onnellinen ossoo kääntää niin että kateuksissani sille niin sanoin.

Miehet ei meinaan monesti näe mitä kulisseissa tapahtuu, ja kuinka ilkeitä ja vittumaisia muille naisille nämä paikan miesten suosikit ja "kaunottaret" voivat olla. Ne esittää miesten aikana herkkää pikku ansarikukkasta jota kateelliset ämmät kiusaa, ja miesten katseiden ulottumattomissa kiusaa komppikavereittensa kanssa silmittömästi muita.

Joo-o, kyllä eukoissa löytyy tota sakkia, oli kaunis tai ei. Sillä inhoonkin syvästi olla useamman kuin yhden naisen kanssa puheväleissä kerrallaan. Jos niitä on useempi alkaa armoton haukkuminen ja selkäänpuukotus. Tosin.. haukkuminen ja selkäänpuukotus alkaa kyllä silloinkin kun yritän olla ystävällinen ja etäinen niin etten liity mihinkään klikkeihin mukaan. Olisin sveitsi, mutta ei sekään niille riitä. Sitten mä olen vittumainen, omahyväinen, itserakas ja ylpeä jne. kun ei seura kelpaa.

Ihan sama mitä tekee, kuraa tulee aina. Olenkin sitten muuttunut oikeasti vittumaiseksi, ja lyön aina heti kättelyssä luun kurkkuun kaikille. Yllättävää kyllä.. vähemmän ne sitten paskaa jauhaa.. :O

Miehetkin valitettavasti ossaa tehdä tuota, ja niistä voikin saada sitten todella pahan riesan itelleen. Varsinkin jos ei suostu esim. paneskeleen jonkun limaisen isomahasen setämiehen kanssa siivouskomerossa, kun sen vaimokaan ei olis lähettyvillä, vaikka se kuinka ystävällisesti tarjoais mahdollisuutta :OOOO Noi on niiin ällöjä, ja helvetti on irrallaan vaikka kuinka nätisti yrittäis selittää olevansa lesbo eikä miehet kiinnosta, eikä nytkään kiinnosta sitä valiosonnia kokeilla josko mieli muuttuisi lesbouden suhteen kun pääsis nyt laatumiestä kokeileen.

Joo-o, on se miten vaan, niin mitä enemmän olen ihmisten kanssa tekemisissä, niin sen enemmän olen sitä mieltä että koko vitun laji pitäis tappaa sukupuuttoon mahd. nopeasti. Joku yksilö voi olla mukava ja sen kanssa pärjää, mutta kokonaisuutena täysin epäonnistunutta paskasakkia ajatellaan mitä tekemistä hyvänsä.

• Noona

seurassa sä oikein liikut? Miksi sä edes tapaat tuollaisia naisia? Ei ymmärrä hän.

• Noona kirjoitti:

seurassa sä oikein liikut? Miksi sä edes tapaat tuollaisia naisia? Ei ymmärrä hän.

Sä vaikutat hyvältä esimerkiltä, joten voidaan sanoa että netissä. Sen lisäksi joka paikassa, kun kotoa ulos menee. Jos on yhden eukon kaveri, niin jossain vaiheessa sen kaverit ilmaantuu mukaan, ja touhu on entisenlaista. Jos on yhden miehen kaveri, niin kohta sen kaverit ja niiden muijat ja niiden kaverit on keimeissä mukana ja taas mennään samalla kaavalla.. ellei kerkiä kotiin lähteen karkuun. Töissäkin ja koulussakin joutuu oleen aina välillä, ja siellä noiden kanssa myös oleen tekemisissä.

Niin että lyhyesti sanottuna, aina kun toiseen ihmiseen törmää, niin silloin. Kaikki on tuollaisia ennemmin tai myöhemmin enemmän tai vähemmän.

• Noona
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Sä vaikutat hyvältä esimerkiltä, joten voidaan sanoa että netissä. Sen lisäksi joka paikassa, kun kotoa ulos menee. Jos on yhden eukon kaveri, niin jossain vaiheessa sen kaverit ilmaantuu mukaan, ja touhu on entisenlaista. Jos on yhden miehen kaveri, niin kohta sen kaverit ja niiden muijat ja niiden kaverit on keimeissä mukana ja taas mennään samalla kaavalla.. ellei kerkiä kotiin lähteen karkuun. Töissäkin ja koulussakin joutuu oleen aina välillä, ja siellä noiden kanssa myös oleen tekemisissä.

Niin että lyhyesti sanottuna, aina kun toiseen ihmiseen törmää, niin silloin. Kaikki on tuollaisia ennemmin tai myöhemmin enemmän tai vähemmän.

olit heti haukkumassa. Minulle ei tapahdu tuollaista, vaikka tapaankin uusia ihmisiä.

• Noona kirjoitti:

olit heti haukkumassa. Minulle ei tapahdu tuollaista, vaikka tapaankin uusia ihmisiä.

Tuut siihen vittuileen. Et huomaa sitä itse koska olet se primus motor eli kiusaaja itse, joka tekee muille sitä. Sen huomasi tuosta sun ekasta viestistäsi. Saunan taakse vaan.

• Noona
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Tuut siihen vittuileen. Et huomaa sitä itse koska olet se primus motor eli kiusaaja itse, joka tekee muille sitä. Sen huomasi tuosta sun ekasta viestistäsi. Saunan taakse vaan.

tämä juuri toimii. Hyvää päivän jatkoa vaan sulle.

Ps. Ei kannata ihmetellä, jos joku baarissa seuraavan kerran sanoo sulle, että "haista ämmä vittu".

• ,,,...
        Noona kirjoitti:

Just tuollainen toi nimimerkki Papu. Sparrow on. Mulla on paljon samansuuntaisia kokemuksia hänestä tältä keskustelupalstalta... Se ensin itse kertoo kärjistävästi ja erit. provosoivasti omista kokemuksistaan - haukkuen esimerkiksi naissukupuolta _yleistävän_ loukkaavasti ja aggressiivisesti jutuissaan ja sitten keksii ihan ystävällisistäkin hänelle hänen kirjoittamaansa liittyvistä tarkentavista esitetyistä kysymyksistä mukamas silkkoja negatiivisuuksia ja kuvittelee vielä, että kaikessa erimielisyydessä asioista olisi kysymys hänen kimppuun käymisestään.

Tollasten tyyppien kanssa lienee varmaan ihan mahdoton tulla juttuun, kuin tuo Papu. Sparrow - ainakin keskustelupalstoilla, joskaan en häntä tunne. En käsitä, että kuka ja millainen ihminen(?) sitäkin jaksaa tällä keskustelupalstalla esimerkiksi mielistellä. Mä olen ainoastaan foorumivierailija, mutta esim. mun kimppuuni toi on käynyt tosi törkeillä ja rankoilla aggressiivisilla mielikuvitusjutuilla aikoinaan - jos (?) toi nyt on se entinen nimimerkin Papeete1 käyttäjä, kuten muistaakseni jossakin(?) on sanonut. Ihmeellistä käytöstä minusta tolta Papu. Sparrowilta, että ensin hän tulee JULKISELLE keskustelupalstalle provosoimaan TUNTEMATTOMIA ihmisiä esim. päästään suoltamillaan mielikuvitusjutuilla tuntemattomille ja sitten mielivaltaisesti vielä syyttelee kaikkia hänen kanssaan erimielisiä esimerkiksi "ahdistelijoikseen" ja valittaa siitä, että miten vaikeaa on olemisensa keskustelupalstalla. Missähän olisi vika, kenties - tuon nimimerkin kohdalla.... Joskaan esimerkiksi siitä en sitten mitään tiedä, että olisko toi(kin?) nimimerkki sitten mahdollisesti joku useampien yhteiskäytössä(?) oleva nimimerkki, vaiko mitä... Tällä keskustelupalstalla näkyy olevan tosi oudon sorttisia rekattuja nimittäin useitakin ja monien rekisteröityneiden kirjoittajien kirjoitustyyli vaihtelee mielestäni jopa silmiinpistävästikin välillä. Ihan on sitä kautta käynyt mielessä sekin, että oliskohan ihan aina kuitenkaan niinkään, että vain yks ja sama kirjoittaa samalla rekisteröidyllä nimimerkillä.

Itse en ole ollut tekemisissä kenenkään palstan sakin kanssa - ainakaan oman tietoni mukaan en tunne heistä ketään.

• Noona
        ,,,... kirjoitti:

Just tuollainen toi nimimerkki Papu. Sparrow on. Mulla on paljon samansuuntaisia kokemuksia hänestä tältä keskustelupalstalta... Se ensin itse kertoo kärjistävästi ja erit. provosoivasti omista kokemuksistaan - haukkuen esimerkiksi naissukupuolta _yleistävän_ loukkaavasti ja aggressiivisesti jutuissaan ja sitten keksii ihan ystävällisistäkin hänelle hänen kirjoittamaansa liittyvistä tarkentavista esitetyistä kysymyksistä mukamas silkkoja negatiivisuuksia ja kuvittelee vielä, että kaikessa erimielisyydessä asioista olisi kysymys hänen kimppuun käymisestään.

Tollasten tyyppien kanssa lienee varmaan ihan mahdoton tulla juttuun, kuin tuo Papu. Sparrow - ainakin keskustelupalstoilla, joskaan en häntä tunne. En käsitä, että kuka ja millainen ihminen(?) sitäkin jaksaa tällä keskustelupalstalla esimerkiksi mielistellä. Mä olen ainoastaan foorumivierailija, mutta esim. mun kimppuuni toi on käynyt tosi törkeillä ja rankoilla aggressiivisilla mielikuvitusjutuilla aikoinaan - jos (?) toi nyt on se entinen nimimerkin Papeete1 käyttäjä, kuten muistaakseni jossakin(?) on sanonut. Ihmeellistä käytöstä minusta tolta Papu. Sparrowilta, että ensin hän tulee JULKISELLE keskustelupalstalle provosoimaan TUNTEMATTOMIA ihmisiä esim. päästään suoltamillaan mielikuvitusjutuilla tuntemattomille ja sitten mielivaltaisesti vielä syyttelee kaikkia hänen kanssaan erimielisiä esimerkiksi "ahdistelijoikseen" ja valittaa siitä, että miten vaikeaa on olemisensa keskustelupalstalla. Missähän olisi vika, kenties - tuon nimimerkin kohdalla.... Joskaan esimerkiksi siitä en sitten mitään tiedä, että olisko toi(kin?) nimimerkki sitten mahdollisesti joku useampien yhteiskäytössä(?) oleva nimimerkki, vaiko mitä... Tällä keskustelupalstalla näkyy olevan tosi oudon sorttisia rekattuja nimittäin useitakin ja monien rekisteröityneiden kirjoittajien kirjoitustyyli vaihtelee mielestäni jopa silmiinpistävästikin välillä. Ihan on sitä kautta käynyt mielessä sekin, että oliskohan ihan aina kuitenkaan niinkään, että vain yks ja sama kirjoittaa samalla rekisteröidyllä nimimerkillä.

Itse en ole ollut tekemisissä kenenkään palstan sakin kanssa - ainakaan oman tietoni mukaan en tunne heistä ketään.

kieltämättä hieman yllättynyt tuosta hyökkäyksestä, joka tuolta Papu. Sparrowlta tuli. Toivotaan, että se on joku rekattu, eikä ainakaan nainen =)

• ,,,...
        Noona kirjoitti:

kieltämättä hieman yllättynyt tuosta hyökkäyksestä, joka tuolta Papu. Sparrowlta tuli. Toivotaan, että se on joku rekattu, eikä ainakaan nainen =)

No mua taas ei enää juuri mikään tällä keskustelupalstalla yllätä, ei ainakaan tuon nimimerkin Papu. Sparrow:n taholta... Sopii joo toivoa(!), että on rekattu, eikä ainakaan mikään ns. feikki. Itse luottaisin enää valitettavasti tosi harvaan tällä palstalla käyvään rekattuun juttuineen, ts. olen ainakin yleisesti ottaen äärimmäisen epäluuloinen kaikkea kirjoitettua kohtaan, mikä tietysti tavallaan voi kenties olla vähän säälikin keskustelemisen kannalta: monetkin rekisteröityneistä on olleet kertakaikkisesti niin outoja ja mielivaltaisen törkeitä jutuissaan kaltaiselleni tuntemattomalle tällä keskustelupalstalla pitkässä juoksussa, etten usko ainakaan yhdenkään sellaisen rekisteröityneen, jota rehellisesti haluaa vain vaihtaa ajatuksia tuntemattomien kanssa ( kuin mikä keskustelupalstalla se pääajatus olisi), edes kykenevän sellaiseen käytökseen...

Luulis, että jos joku on rekisteröitynyt, haluaisi sellainen pikemminkin yrittää tehdä vaikutuksen tuntemattomaan lukijayleisöönsä internetin julkisella keskustelupalstalla, kuin pääsääntöisesti ainakaan vain tulla palstalle provosoimaan ja syyttelemään pystymetsästä vailla perusteita mielivaltaisesti kaikkia muita - paitsi kaltaisiaan sininikkejä, esimerkiksi ahdistelijoikseen, kuten esimerkiksi tämä Papu. Sparrow näkyy toimivan. Hän kyllä provosoi sangen tehokkaasti, se on sanottava ( joskaan ei kunniakseen). Jos ko. nimimerkki tosiaan on nainen, on hän kyllä ainakin aika harvinaisen katkeran oloinen omalle sukupuolelleen. Eikä hän tosiaankaan näy alkeellisestikaan tajuavan esimerkiksi myöskään sitä, että kaikki eivät vietä kaikkea aikaansa keskustelupalstalla tai ole perehtyneet juuri niihin samoihin keskusteluihin, kuin mitä hän on käynyt.

Esimerkiksi kaltaiseni palstan sakille tuntemattoman kimpussa jotkut ovat tällä keskustelupalstalla valitettavasti oudosti ja mielivaltaisin mielikuvitusjuttujen kanssa jatkuvasti - surullista kokemusta siitä löytyy mulla pilvin pimein. Toiv. tuo nimimerkki Papu. Sparrow ei ota kaunoja sinulle. Sinähän Noona keskustelit vain hänen kirjoittamistaan, ennen kuin hän hyökkäsi kimppuusi.

• tappi pyllyssä
        ,,,... kirjoitti:

No mua taas ei enää juuri mikään tällä keskustelupalstalla yllätä, ei ainakaan tuon nimimerkin Papu. Sparrow:n taholta... Sopii joo toivoa(!), että on rekattu, eikä ainakaan mikään ns. feikki. Itse luottaisin enää valitettavasti tosi harvaan tällä palstalla käyvään rekattuun juttuineen, ts. olen ainakin yleisesti ottaen äärimmäisen epäluuloinen kaikkea kirjoitettua kohtaan, mikä tietysti tavallaan voi kenties olla vähän säälikin keskustelemisen kannalta: monetkin rekisteröityneistä on olleet kertakaikkisesti niin outoja ja mielivaltaisen törkeitä jutuissaan kaltaiselleni tuntemattomalle tällä keskustelupalstalla pitkässä juoksussa, etten usko ainakaan yhdenkään sellaisen rekisteröityneen, jota rehellisesti haluaa vain vaihtaa ajatuksia tuntemattomien kanssa ( kuin mikä keskustelupalstalla se pääajatus olisi), edes kykenevän sellaiseen käytökseen...

Luulis, että jos joku on rekisteröitynyt, haluaisi sellainen pikemminkin yrittää tehdä vaikutuksen tuntemattomaan lukijayleisöönsä internetin julkisella keskustelupalstalla, kuin pääsääntöisesti ainakaan vain tulla palstalle provosoimaan ja syyttelemään pystymetsästä vailla perusteita mielivaltaisesti kaikkia muita - paitsi kaltaisiaan sininikkejä, esimerkiksi ahdistelijoikseen, kuten esimerkiksi tämä Papu. Sparrow näkyy toimivan. Hän kyllä provosoi sangen tehokkaasti, se on sanottava ( joskaan ei kunniakseen). Jos ko. nimimerkki tosiaan on nainen, on hän kyllä ainakin aika harvinaisen katkeran oloinen omalle sukupuolelleen. Eikä hän tosiaankaan näy alkeellisestikaan tajuavan esimerkiksi myöskään sitä, että kaikki eivät vietä kaikkea aikaansa keskustelupalstalla tai ole perehtyneet juuri niihin samoihin keskusteluihin, kuin mitä hän on käynyt.

Esimerkiksi kaltaiseni palstan sakille tuntemattoman kimpussa jotkut ovat tällä keskustelupalstalla valitettavasti oudosti ja mielivaltaisin mielikuvitusjuttujen kanssa jatkuvasti - surullista kokemusta siitä löytyy mulla pilvin pimein. Toiv. tuo nimimerkki Papu. Sparrow ei ota kaunoja sinulle. Sinähän Noona keskustelit vain hänen kirjoittamistaan, ennen kuin hän hyökkäsi kimppuusi.

Sinä taas puolestasi et osaa kuin kirjoitella muista kirjoittajista ja haukkua heitä. Hämmentää sekin, että sinun pitää toistuvasti vakuutella sitä, miten vähän kerkiät kyyläämään palstalla, vaikka todellisuudessa kirjoittelet tänne aamulla, päivällä, illalla ja yölläkin noita aivopierujasi ilmaantuu palstalle.

• ,,,...
        tappi pyllyssä kirjoitti:

Sinä taas puolestasi et osaa kuin kirjoitella muista kirjoittajista ja haukkua heitä. Hämmentää sekin, että sinun pitää toistuvasti vakuutella sitä, miten vähän kerkiät kyyläämään palstalla, vaikka todellisuudessa kirjoittelet tänne aamulla, päivällä, illalla ja yölläkin noita aivopierujasi ilmaantuu palstalle.

Mä varoitan sua: mä menen kohta poliisille, jollei noi sairaat tällä keskustelupalstalla käydessäni tapahtuvat tappi perseessä - puheet lopu. Joko sinä olet a.) sekopää, joka ei tosiaankaan tajua puhuvansa foorumivierailijalle ja joka on erehtynyt henkilöstä ( tuossa tapauksessa olet varmastikin niin tyhmä, ettet et varmastikaan tajua edes sitä, että olen nainen ja etten ole koskaan kirjoittanut perseseksi-jutuista/ ole harrastanut sellaisia?) tai b.) olet joku runkku on takertunut minuun pelkän keskustelupalstalla käymiseni perusteella - joku, joka haluaa nöyryyttää minua puheilla tai sanomisilla, mihin minulla ei ole mitään osaa.

En ole haukkunut "kaikkia" ja ilmaisusi perusteella sinä olet stalkkeri, joka käy tuntemattoman kimppuun mielikuvitusjutuilla julkisella keskustelupalstalla. En ole mikään eewari, en tunne ketään sellaista ja olen sen myös kertonut.

• ,,,...
        tappi pyllyssä kirjoitti:

Tein äsken tälle keskustelupalstalle kaksi aloitusta littyen tohon sairaaseen muhun kohdistamaasi asiattomaan persetappeiluusi ja muuhun sun muhun tuntemattomaan kohdistuneeseen järjettömään palsta-ahdisteluusi, mutta ne asialliset kritiikkini ilmaisuasi koskien poistuivat palstalta parissa minuutissa: toisessa niistä kahdesta aloituksestani pyysin poistattamaan tuon viestin, johon nyt vastaan ja se yhtä lojottaa mua nöyryyttäen kaikkien silmille, vaikkei mulla ole mitään osaa eikä arpaa mihinkään perseksiin, saatika sun jutteluihisi. Toisessa ( edelllisestä nousseessa aloituksessani) ihmettelin kritiikkini salamana katoamista. Mahdat olla päästäsi pipi tyyppi!

• Noona kirjoitti:

tämä juuri toimii. Hyvää päivän jatkoa vaan sulle.

Ps. Ei kannata ihmetellä, jos joku baarissa seuraavan kerran sanoo sulle, että "haista ämmä vittu".

Ei tarvi enää sanoa tulevas kaikkien kanssa toimeen, kun et kerta tule. Menee muuten pahasti valehtelun puolelle :)

• ,,,... kirjoitti:

Vauhdissa. meidän oma pahin palstakiusaaja. Tunge nyt se anustappi perseesees ja ole hiljaa välillä :)

• ,,,...
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Vauhdissa. meidän oma pahin palstakiusaaja. Tunge nyt se anustappi perseesees ja ole hiljaa välillä :)

Olet siis paitsi kyseenalaistamiskyvytön, myös mahdolilisesti sadistinen ja kentieskö; myös tahallasiko, kenties, sekaannusta aiheuttava? Sä olet pikusen sairas eukko ilmaisusi perusteella tässä, mielestäni. En haluaisi käyttää sinua tuntematonta kohtaan yhtäkään rumaa sanaa liikaa, mutta koskapa suurin osa tän palstan lukijoista ei osaa tulkita asioita tekstikonteksteissa ( olen todennut), on tässä vähän pakko turvautua puolustus-strategiaan... Nöyryytät aika sikamaisesti: vittu minun ei mistään anustapeista tarvitase vastata, kun EN KOSKAAN ole MISSÄÄN sellaisista asioista kirjoittanut, enkä tunne yhteisönne(?) anustappeilijoita...

Valitan, mutta en ole kiusaaja, vaan todennäköisimmin yks fiksuimmista palstallenne kirjoittaneista ever. Ikävää, että sinä kiusaaja - amis- vääristelet keskustelukontekstia. Se, että jos(?) sinulla ei ole ole kykyä erottaa toisistaan ihmisiä ja että kun nöyryytät minua aiheetta, niin sori: tossa loppuu jopa mun empatiani. Ja se varmasti näkyy, anteeksi. Pyydän itseltäni anteeksi tätä kirjoitustani vastineena sinun asiattomaan, loukkaavan solvaavaan mielikuvituksesi perustamaan nöyryytykseeseesi minua kohtaan, nimimerkki Papu. Sparrow.

Tumge tappipuheeesi vaikka kurkkuusi, mutta MINUN keskustelupalstaviesteihini viitaten sinä et tule sekoilemaan tuollaista. Toivottavasti et ole minusta(?) kiinnostunut. On sangen säälittävä meno sulla, jos sä muka olet joku rekattu ja että sitten käytät tälle julkiselle keskustelupalstalle tullessasi aikaas esimerkiksii minun foorumivierailijan ahdistemiseen, kuten asias luultavimminkin - ja havaiten- useamminkin on mennyt...

Siitä en tiedä, että mitä anuspervoilijoita omissa yhteisöissänne olisi..:)

• trust me
        ,,,... kirjoitti:

Olet siis paitsi kyseenalaistamiskyvytön, myös mahdolilisesti sadistinen ja kentieskö; myös tahallasiko, kenties, sekaannusta aiheuttava? Sä olet pikusen sairas eukko ilmaisusi perusteella tässä, mielestäni. En haluaisi käyttää sinua tuntematonta kohtaan yhtäkään rumaa sanaa liikaa, mutta koskapa suurin osa tän palstan lukijoista ei osaa tulkita asioita tekstikonteksteissa ( olen todennut), on tässä vähän pakko turvautua puolustus-strategiaan... Nöyryytät aika sikamaisesti: vittu minun ei mistään anustapeista tarvitase vastata, kun EN KOSKAAN ole MISSÄÄN sellaisista asioista kirjoittanut, enkä tunne yhteisönne(?) anustappeilijoita...

Valitan, mutta en ole kiusaaja, vaan todennäköisimmin yks fiksuimmista palstallenne kirjoittaneista ever. Ikävää, että sinä kiusaaja - amis- vääristelet keskustelukontekstia. Se, että jos(?) sinulla ei ole ole kykyä erottaa toisistaan ihmisiä ja että kun nöyryytät minua aiheetta, niin sori: tossa loppuu jopa mun empatiani. Ja se varmasti näkyy, anteeksi. Pyydän itseltäni anteeksi tätä kirjoitustani vastineena sinun asiattomaan, loukkaavan solvaavaan mielikuvituksesi perustamaan nöyryytykseeseesi minua kohtaan, nimimerkki Papu. Sparrow.

Tumge tappipuheeesi vaikka kurkkuusi, mutta MINUN keskustelupalstaviesteihini viitaten sinä et tule sekoilemaan tuollaista. Toivottavasti et ole minusta(?) kiinnostunut. On sangen säälittävä meno sulla, jos sä muka olet joku rekattu ja että sitten käytät tälle julkiselle keskustelupalstalle tullessasi aikaas esimerkiksii minun foorumivierailijan ahdistemiseen, kuten asias luultavimminkin - ja havaiten- useamminkin on mennyt...

paha olla??? niin paha olla...

• ,,,... kirjoitti:

Tunge nyt se tappi perseesees niin helpottaa toi sun tuska :)

• vänksy
        trust me kirjoitti:

paha olla??? niin paha olla...

Sulla näyttää olevan kun tarvii sitä likakaivoasi tänne tyhjentää.

• Noona
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Ei tarvi enää sanoa tulevas kaikkien kanssa toimeen, kun et kerta tule. Menee muuten pahasti valehtelun puolelle :)

menis sellasta väittämäänkään. On ihmisiä, joiden kanssa en tule toimeen, mutta enpä heidän kanssa sen kummemmin ole tekemisissäkään. Siitä onnellisessa asemassa olen, että voin valita, keiden kanssa olen tekemisissä. Ymmärrän toki, ettei kaikki voi valita.

• ,,,...
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Miten kukaan voi olla noin TYHMÄ?! Sä olet ilmeisestikin tosiaankin paitsi täydellisen kyseenalaistamiskyvytön, myös täydellisesti kaikkea sinulle kirjoitettua omahyväisesti ylenkatsova...Oletko jotenkin narsistinen? Ei muuten käy kateeksi tollasella päällä varustettua, kuin sinä! Sangen sairasta, että sinä naiskirjoittaja(?) käyt minun toisen naiskirjoittajan kimppuun tollasilla pervopuheilla... Ja missäs jamassa pääsi on, kun et tajua lopettaa tuota minun "Eewariksi" puhuttelemista, vaikka olen sanonut, että en ole mikään "Eewari", enkä tunne ketään sellaista?

Mun on hirveän vaikeaa uskoa sitäkään, että oikeasti olisit joku lähemmäs nelikymppinen ( niinhän sä olet palstalla joskus sanonut, niinkö?)... Juttus on ihan kuin jonkun 16-vuotiaan tasolla. Ei kukaan aikuinen nainen VOI käyttäytyä noin, kuin sinä julkisella keskustelupalstalla käyttäydyt, eihän?!!

Mä en sinun mielivaltaisen kohtelusi uhrina jaksa olla. Sä valehtelija ja mielikuvitusjuttujen suoltaja! Röyhkeä tyyppi!

• ,,,... kirjoitti:

Miten kukaan voi olla noin TYHMÄ?! Sä olet ilmeisestikin tosiaankin paitsi täydellisen kyseenalaistamiskyvytön, myös täydellisesti kaikkea sinulle kirjoitettua omahyväisesti ylenkatsova...Oletko jotenkin narsistinen? Ei muuten käy kateeksi tollasella päällä varustettua, kuin sinä! Sangen sairasta, että sinä naiskirjoittaja(?) käyt minun toisen naiskirjoittajan kimppuun tollasilla pervopuheilla... Ja missäs jamassa pääsi on, kun et tajua lopettaa tuota minun "Eewariksi" puhuttelemista, vaikka olen sanonut, että en ole mikään "Eewari", enkä tunne ketään sellaista?

Mun on hirveän vaikeaa uskoa sitäkään, että oikeasti olisit joku lähemmäs nelikymppinen ( niinhän sä olet palstalla joskus sanonut, niinkö?)... Juttus on ihan kuin jonkun 16-vuotiaan tasolla. Ei kukaan aikuinen nainen VOI käyttäytyä noin, kuin sinä julkisella keskustelupalstalla käyttäydyt, eihän?!!

Mä en sinun mielivaltaisen kohtelusi uhrina jaksa olla. Sä valehtelija ja mielikuvitusjuttujen suoltaja! Röyhkeä tyyppi!

Aina olla tommonen!!1 Tunge se anustappi nyt perseesees, niin leviää sullekkin hymy naamalle vihdosta viimein :)

• tosivaitaru
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Tässähän tulee ihan kotoisa olo lukiessa näitä sanailuja :))

• ,,,...
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Aina olla tommonen!!1 Tunge se anustappi nyt perseesees, niin leviää sullekkin hymy naamalle vihdosta viimein :)

En ole "Eewari" ( kerroin sen kyllä tuossa, menikö ohi?), en halua tulla puhutelluksi sillä termillä ja tiedoksi sulle, että jos joku ton luokan keskustelupalstakiusaaja (kuten käytöksesi on minua kohtaan) kehtaa väittää olevansa kiusattu keskustelupalstalla, ei sille voi kuin nauraa räkäisesti. Mutta: minua kohtaan et pervojuttujasi suolla - siihen ei sulla mitään oikeutta ole.

Sulla on ilmeisestikin aika alhainen omanarvontunto, niinhän? Tänkin ketjun jutuistasi tulee mielikuva jostakin tyypistä, joka ei mahdollisen yläasteensa (niinkö?) jälkeen ole vaivautunut hankkimaan mitään erityistä päänsivistystä, mikä toisi lisäarvoa jutuillesi. Ja tosiaan: kuten tuo yks toinen kirjoittaja tossa oivallisesti sanoikin ( ei näillä seuraavilla sanoilla, mutta samansuuntaisella mielipiteellä minun kanssani...), olet ilmeisesti myös niin surkeassa asemassa elämässäsi, ettet voi edes itse valita seuraasi. Jos sä ihan todella olet nainen ja tunnistettavasti ( niinkö?) esiinnyt tällä palstalla ( eli jos olet rekattu, etkä häirikköfeikki tai muu trolli sininikillä?) , niin miten sä muuten edes kehtaat pilkata elämäsi ihmisiä jutuissasi noin ja tuoda itseäsi esille tolla tavalla?!!? Kummastelen vaan...

Nimimerkkisi jutuista välittyy mielestäni usein myös kuvaa hyvin mustavalkoisesti ajattelevasta ja aidon oikeasti kummallisen katkeran kaunaisesta tyypistä, jolla on pakkomielle päteä internetin julkisella keskustelupalstoilla, valitettavasti. Milloin mainostat narsistisissa aloituksissasi kuviasi ( joiden sä vielä kuvittelet muka jotenkin kiinnostavan mun kaltaisiani sua tuntemattomia lukijoita?), milloin kehua retostelet joillakin kummallisilla "älykkyyspapereillasi" ( joilla sä varmaan - tyypillisen kouluttamattoman ihmisen tapaan - yrität kompensoida sitä faktaa, ettet oo elämässäs mitään erityistä saanut aikaan ja että kadehdit sinua paremmin menestyneitä ja esim. ihmisiä, joilla on ollut päätä ja ahkeruutta kouluttautua...) ja milloin haukut jotakin ex- miestäsi ( niinkö se oli?) julkisesti...

Tietystikin sen mä ymmärrän, että jokainen ihminen on varmastikin jollakin tapaa oman taustansa ns. "vanki", eli että ihmiset nyt vaan eivät käsitä tai käsitteellistä kaikki asioita samalla tavalla ja se on iha ok., mutta sun nimimerkiltäs erottuu jutuissa todella paljon korostunutta pilkkaamisen tarvetta... Eikä siinäkään ole havaintojeni mukaan useimmiten edes kyse siitä, että sinä " vain puolustautuisit" saamiasi asiattomia viestejä vastaan, kuten kiivaasti yrität tällä palstalla neämmä väittää, vaan lähinnä kysymys näyttäisi silmiini olevan siitä, että sinä itse erityisen usein käyttäydyt asiallisiin viesteihin vastineissasi epäasiallisesti.

Mä en tiedä, että mitä sä sähläät ja että tapatko vain aikaasi näillä keskustelupalstoilla(?), mutta sen voin sanoa, että hyvin ylimielinen ja tunteettoman oloinen ihminen sinä olet. Just jonkun kiusaajan prototyyppi: pomotat keskustelupalstaa, käskytät meitä tuntemattomia, että mihin tai miten saisi kommentoida ja valitat jatkuvasti. Ihan jonkun nettiaddiktin käytöstä, toi sun meno... Se on vituttanut, että sun mielikuvituspulinoitasi pitää sietää vastineina ketjujen asioita koskeviin viesteihin. Sulla ei ilmeisesti ole mitään kunnioitusta, vaan melkein kaikki mitä sä kirjoitat, pyörii sun oman napasi ympärillä ja siitäkin vielä yrität käskyttää, että mitä ajatuksia viesteihisi vastaavilla saisi kirjoittamiisi olla. Voi elämä, mikä tyyppi sä olet. Vaikutat siltä, että et ole kiinnostunut kuin itsestäsi. Se ei ehkä ärsyttäisi niin paljoa, jos olisit edes taidokas kirjoittaja, mutta kun et juttujesi perusteella ole edes sitäkään.

• ,,,...
        tosivaitaru kirjoitti:

Vai että tulee "kotoisa olo" sinulle? Kerrottakoon, että minulla ei ole kotoisa olo, eikä ole ikinä tällä palstalla tullut sellaista oloa... Sinä ja sinun kaltaisesi minua syrjineet olette pitäneet ainakin siitä asiasta melko hyvän huolen.

Pääasia, että ette yritä väittää ainakaan minusta MITÄÄN tämän keskustelupalstan ulkopuolista. En ole ollut kanssanne tekemisissä ja keskustelupalstoilla käyn keskustelemassa. Olen nähnyt, että olet melko hyvää pataa tuon nimimerkki Papu.Sparrow:n kanssa. Symppaatko hänen tämänkin ketjun jutteluitansa minulle häntä tuntemattomalle?

• tosivaitaru kirjoitti:

Eewarin jutuista aina semmoinen deja vu -tunne.. joka kerta :)

• ,,,... kirjoitti:

En ole "Eewari" ( kerroin sen kyllä tuossa, menikö ohi?), en halua tulla puhutelluksi sillä termillä ja tiedoksi sulle, että jos joku ton luokan keskustelupalstakiusaaja (kuten käytöksesi on minua kohtaan) kehtaa väittää olevansa kiusattu keskustelupalstalla, ei sille voi kuin nauraa räkäisesti. Mutta: minua kohtaan et pervojuttujasi suolla - siihen ei sulla mitään oikeutta ole.

Sulla on ilmeisestikin aika alhainen omanarvontunto, niinhän? Tänkin ketjun jutuistasi tulee mielikuva jostakin tyypistä, joka ei mahdollisen yläasteensa (niinkö?) jälkeen ole vaivautunut hankkimaan mitään erityistä päänsivistystä, mikä toisi lisäarvoa jutuillesi. Ja tosiaan: kuten tuo yks toinen kirjoittaja tossa oivallisesti sanoikin ( ei näillä seuraavilla sanoilla, mutta samansuuntaisella mielipiteellä minun kanssani...), olet ilmeisesti myös niin surkeassa asemassa elämässäsi, ettet voi edes itse valita seuraasi. Jos sä ihan todella olet nainen ja tunnistettavasti ( niinkö?) esiinnyt tällä palstalla ( eli jos olet rekattu, etkä häirikköfeikki tai muu trolli sininikillä?) , niin miten sä muuten edes kehtaat pilkata elämäsi ihmisiä jutuissasi noin ja tuoda itseäsi esille tolla tavalla?!!? Kummastelen vaan...

Nimimerkkisi jutuista välittyy mielestäni usein myös kuvaa hyvin mustavalkoisesti ajattelevasta ja aidon oikeasti kummallisen katkeran kaunaisesta tyypistä, jolla on pakkomielle päteä internetin julkisella keskustelupalstoilla, valitettavasti. Milloin mainostat narsistisissa aloituksissasi kuviasi ( joiden sä vielä kuvittelet muka jotenkin kiinnostavan mun kaltaisiani sua tuntemattomia lukijoita?), milloin kehua retostelet joillakin kummallisilla "älykkyyspapereillasi" ( joilla sä varmaan - tyypillisen kouluttamattoman ihmisen tapaan - yrität kompensoida sitä faktaa, ettet oo elämässäs mitään erityistä saanut aikaan ja että kadehdit sinua paremmin menestyneitä ja esim. ihmisiä, joilla on ollut päätä ja ahkeruutta kouluttautua...) ja milloin haukut jotakin ex- miestäsi ( niinkö se oli?) julkisesti...

Tietystikin sen mä ymmärrän, että jokainen ihminen on varmastikin jollakin tapaa oman taustansa ns. "vanki", eli että ihmiset nyt vaan eivät käsitä tai käsitteellistä kaikki asioita samalla tavalla ja se on iha ok., mutta sun nimimerkiltäs erottuu jutuissa todella paljon korostunutta pilkkaamisen tarvetta... Eikä siinäkään ole havaintojeni mukaan useimmiten edes kyse siitä, että sinä " vain puolustautuisit" saamiasi asiattomia viestejä vastaan, kuten kiivaasti yrität tällä palstalla neämmä väittää, vaan lähinnä kysymys näyttäisi silmiini olevan siitä, että sinä itse erityisen usein käyttäydyt asiallisiin viesteihin vastineissasi epäasiallisesti.

Mä en tiedä, että mitä sä sähläät ja että tapatko vain aikaasi näillä keskustelupalstoilla(?), mutta sen voin sanoa, että hyvin ylimielinen ja tunteettoman oloinen ihminen sinä olet. Just jonkun kiusaajan prototyyppi: pomotat keskustelupalstaa, käskytät meitä tuntemattomia, että mihin tai miten saisi kommentoida ja valitat jatkuvasti. Ihan jonkun nettiaddiktin käytöstä, toi sun meno... Se on vituttanut, että sun mielikuvituspulinoitasi pitää sietää vastineina ketjujen asioita koskeviin viesteihin. Sulla ei ilmeisesti ole mitään kunnioitusta, vaan melkein kaikki mitä sä kirjoitat, pyörii sun oman napasi ympärillä ja siitäkin vielä yrität käskyttää, että mitä ajatuksia viesteihisi vastaavilla saisi kirjoittamiisi olla. Voi elämä, mikä tyyppi sä olet. Vaikutat siltä, että et ole kiinnostunut kuin itsestäsi. Se ei ehkä ärsyttäisi niin paljoa, jos olisit edes taidokas kirjoittaja, mutta kun et juttujesi perusteella ole edes sitäkään.

Laita nyt suosilla se tappi perseesees niin rauhoitut säkin. Johan sulle kohta tulee joku jännetupintulehdus ranteeseen tolla intoilulla :)

• ,,,...
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Laita nyt suosilla se tappi perseesees niin rauhoitut säkin. Johan sulle kohta tulee joku jännetupintulehdus ranteeseen tolla intoilulla :)

Lopeta vitun tampio toi vääristely!! Minä sanoin jo parikin kertaa aiemmin tässä keskustelussa, etten ole mikään "Eewari", enkä tunne ketään sellaista!!! Kusta on päässäs varmaan viisi litraa, kun takerrut tollasessa sanomisten ( ja tekemistenkö myös, niinkö?) vääristelymielessä minuun sinua tuntemattomaan keskustelupalstalla kiinni! Törkeää!!

Onko tällä palstalla oikeasti MITÄÄN valvontaa, kun sinun häiriköintisi näytään sallittavan??! Perseestä vissiin moni rekattu lukijakin, kun eivät pyydä poistattelemaan asiattomuuksiasi minulle... Tyhmää sakkia tällä keskustelupalstalla käy ilmeisestikin paljon - anteeksi, että sanon suoraan! Minä itse pyytäisin poistattamaan häiriköintejäsi, mutta HÄIRIKÖITTE MINUA ( joka en teitä tunne ja joka en kanssanne ole ollut tekemisissä) tällä keskustelupaltalla käydessäni NIIN PALJON, etten mitään muuta palstalla käydessäni varmaan ehtisi tehdäkään, jos siihen hommaan ryhtyisin... En lisäksi ole yhteisönne jäsen, enkä tunne sitä mitenkään, joten en mielelläni viitsi antaa omaa sähköpostiosioitettani ylläpidolle, kun en tiedä edes siitä, että arvioiko poistot joku vapaaehtois- palkattomalta pohjalta toimiva tms. mahdollisesti itsekin keskustelupalstahäirikkö, vaiko asiantuntevat ihmiset (ylläpidon edustajien, esimerkiksi viestien keskustelupalstoilta poistattamisista vastaavien ihmisten nimiähän ei missään foorumivierailijoille ole näkyvissä, vai OLENKO VÄÄRÄSSÄ?)....Ylläpidolle olen kyllä tehnyt sen tiettäväksi, että minua ahdistellaan mielikuvituspuhutteluilla ja sanomisten vääristelyillä tällä foorumilla ja että olen systemaattisen kiusaamisen uhri pelkästä keskustelupalstalla käymisestäni johtuen.

• ,,,... kirjoitti:

Lopeta vitun tampio toi vääristely!! Minä sanoin jo parikin kertaa aiemmin tässä keskustelussa, etten ole mikään "Eewari", enkä tunne ketään sellaista!!! Kusta on päässäs varmaan viisi litraa, kun takerrut tollasessa sanomisten ( ja tekemistenkö myös, niinkö?) vääristelymielessä minuun sinua tuntemattomaan keskustelupalstalla kiinni! Törkeää!!

Onko tällä palstalla oikeasti MITÄÄN valvontaa, kun sinun häiriköintisi näytään sallittavan??! Perseestä vissiin moni rekattu lukijakin, kun eivät pyydä poistattelemaan asiattomuuksiasi minulle... Tyhmää sakkia tällä keskustelupalstalla käy ilmeisestikin paljon - anteeksi, että sanon suoraan! Minä itse pyytäisin poistattamaan häiriköintejäsi, mutta HÄIRIKÖITTE MINUA ( joka en teitä tunne ja joka en kanssanne ole ollut tekemisissä) tällä keskustelupaltalla käydessäni NIIN PALJON, etten mitään muuta palstalla käydessäni varmaan ehtisi tehdäkään, jos siihen hommaan ryhtyisin... En lisäksi ole yhteisönne jäsen, enkä tunne sitä mitenkään, joten en mielelläni viitsi antaa omaa sähköpostiosioitettani ylläpidolle, kun en tiedä edes siitä, että arvioiko poistot joku vapaaehtois- palkattomalta pohjalta toimiva tms. mahdollisesti itsekin keskustelupalstahäirikkö, vaiko asiantuntevat ihmiset (ylläpidon edustajien, esimerkiksi viestien keskustelupalstoilta poistattamisista vastaavien ihmisten nimiähän ei missään foorumivierailijoille ole näkyvissä, vai OLENKO VÄÄRÄSSÄ?)....Ylläpidolle olen kyllä tehnyt sen tiettäväksi, että minua ahdistellaan mielikuvituspuhutteluilla ja sanomisten vääristelyillä tällä foorumilla ja että olen systemaattisen kiusaamisen uhri pelkästä keskustelupalstalla käymisestäni johtuen.

Älä nyt pullaas tukehdu! Lopeta kirjoittelus niin häirikkö- ja törkyviestit tällä palstalla vähenee heti laakista 76,93% :)

• ,,,...
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Älä nyt pullaas tukehdu! Lopeta kirjoittelus niin häirikkö- ja törkyviestit tällä palstalla vähenee heti laakista 76,93% :)

En ole Eewari, enkä usko sinun häiriköintisi loppuvan, vaikka minä tälle keskustelupalstalle kirjoittelun lopettaisinkin. En myöskään muustakaan siitä ole vastuussa, että jos minun keskustelupalstalla käymiseni villiinnyttää häiriköitä. Minun kanssani pärjää kyllä yleensä pitäytymällä kirjoitetuissa sisällöissä, mihin sinä et ilmeisestikään edes yritä pyrkiä...

• ,,,... kirjoitti:

En ole Eewari, enkä usko sinun häiriköintisi loppuvan, vaikka minä tälle keskustelupalstalle kirjoittelun lopettaisinkin. En myöskään muustakaan siitä ole vastuussa, että jos minun keskustelupalstalla käymiseni villiinnyttää häiriköitä. Minun kanssani pärjää kyllä yleensä pitäytymällä kirjoitetuissa sisällöissä, mihin sinä et ilmeisestikään edes yritä pyrkiä...

Että pitää sentäs akateemiselle vääntää rautalankaa.. siis _SINÄ_ olet palstan pahin törkymöykky ja häirikkö (no okei, on täällä pari muutakin). Heti kun lopetat kirjoittelun, me muut vältymme aikamoiselta saastasontamäärältä mitä sinä näppikseltäsi suollat apinan raivolla anustappi perseessä :)

• Suhteellisen normaal
        ,,,... kirjoitti:

Niinhän tuo itsekin kertoi, että ei tule juttuun oikein kenenkään kanssa. Enkä ihmettele. Itsekin liikun erittäin paljon ja näen erittäin monia uusia ihmisiä päivittäin ja todella harvoin vastaan tulee sellainen, jonka kanssa on vaikea asioida. Näillä "vaikeilla" ihmisillä on selvästi myös vaikeaa minun kanssani. Niinpä voisin tehdä päätelmän, että kun jollain on vaikeaa lähes jokaisen ihmisen kanssa, niin hänen täytyy kuulua juuri tuohon vaikeaan ihmisryhmään itse. Ikävää heille, mutta ei onneksi ole muiden ongelma.

• ...naisia jotka "ei tule toimeen" toisten naisten kanssa sen takia, että he tulevat toimeen kaikkien miesten kanssa. Ne on niitä kaikkien muiden naisten halveksimia "miestennielijöitä".

• Mä voisin ihan hyvin tulla toimeen naisen kanssa joka paheksuu jotain perusnaiseutta jollain tasalla ja näkee useimmat kanssasisarensa idioottina syystä tai toisesta; vaikka en jakaisi näkemystä. Ajattelisin että joku logiikka - tuskin täydellinen - mutta kohtuullinen - siinä takana on. Kenties se nainen olisi tyypiltään erilainen kuin useimmat muut naiset ja siksi ei sopeudu joukkoon ja näkee asiat toisin. Minusta se voi olla hyvinkin mielenkiintoista ja mahdollisuuksia avaavaa henkisesti... hän on sitten jossain toisessa mielessä ehkä vahvempi ajatustensa ansiosta.

Jos ajatellaan toisenlaista eli siis naista joka kunnioittaa mieheyttä yli kaiken ja näkee miehet aina oikeassa yms. niin en näe sitäkään lainkaan toivottavana. Konditionaalista logiikkaa soveltava on ihan hyvä vaikkei tulisikaan kaikkien niiden kanssa toimeen alkuunkaan joiden kanssa minä tulen. Jos nainen alkaa räyhäämään liikaa aiheettomasti toisille naisille aina on ne kuonokopat ja kaulapannat yms ehdollistamisnen ja auktoriteetti jolla kullan saa ruodittua ihmiskelpoiseksi... ;-D

• Ocean blue

Mutta on olemassa eräs lajityyppi joka on yhtä ärsyttävä kuin edellinen vaikka ei missään olosuhteissa halua eikä missään nimessä kerjää miesten huomiota.

Mutta väistämätön on aina väistämätöntä.

• isku naisen alapäähä

Kunnon potku molempia ämmiä jalkoväliin ja luuvitosella yläkierteinen isku genitaali alueelle... Niin johan oppivat olemaan. Vagina kipu ja munasarjojen halkeaminen on parasta mitä voi antaa...

HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄ xD

• Nainen66v

Mä en ainakaan tarvitse muita naisia kuin työkavereina,

Me ollaan miehen kanssa paljon kimpassa, oltu jo 40 vuotta.Joskus mielessä käy, että pitäisi rakentaa turvaverkkoa ystävistä, jos miehelle sattuu jotakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      49
      2536
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2529
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2200
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1221
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1045
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      955
    Aihe