Kamppulan

Terveykeskus

No nyt kun sekin otettiin pois täältä meiltä köyhiltä,entä se sossun puoli minkä se sitten siirtyy.Tästähän
voisi tehdä nuorille kokkoontumispaikan, olisivat räkimässä siellä eikä tuossa kaupan oven pielessä.

19

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin mekin

      ette tarvii mitään erityiskohtelua kamppulassa. samaan jonoon meijän muitten kans mars

    • 6htk

      entä se sossun puoli ?Pysykää kaukana jos sossun puolella häärää Anneli ja sekä susanne Forsblom.Ainiskin Susanne kirjailee mitä sattuu ihan omia mielikuvituksia joilla ei totuuden kanssa ole mitään tekemistä.

      • Ei ainakaan

        Ole mitään tekemistä sossun kanssa ollut ikinä,ihan sama vaihka sellaita ei olisi olemassakaan,senverran
        tiedän että sellainen on olemassa ja sieltä haetaan apua kun tarvitsee.


      • Nämä naiset

        Siskoksia,kun oli vain yksi sukunimi,tuntuu ihmeeliseltä jos siskokset on samassa työpaikassa.


      • kui myös
        Nämä naiset kirjoitti:

        Siskoksia,kun oli vain yksi sukunimi,tuntuu ihmeeliseltä jos siskokset on samassa työpaikassa.

        Tainnut edehdyksessä jäädä Annelin sukunimi pois.

        Ja jos apua haluaa niin sossuun tuskin kannattaa mennä.


      • Mistä sitä
        kui myös kirjoitti:

        Tainnut edehdyksessä jäädä Annelin sukunimi pois.

        Ja jos apua haluaa niin sossuun tuskin kannattaa mennä.

        Apua sitten voi hakea jos tarttee, olen monen pummin kuullu sanovan pitää mennä sossuun rahaa
        pokaamaan kun kaikki on loppu,eikä saa röökiä eikä kaljaa.


      • rallati daa
        Ei ainakaan kirjoitti:

        Ole mitään tekemistä sossun kanssa ollut ikinä,ihan sama vaihka sellaita ei olisi olemassakaan,senverran
        tiedän että sellainen on olemassa ja sieltä haetaan apua kun tarvitsee.

        juu ei muuta,kun rapulassa tuonne apua löytyy sen verran jottei janoon kuole.Muuta todellista apua ei sossu osaakkaan antaa.
        Mitä jos tulisi kriisitilanne kun ei ole ammattitaitoista väkeä paikkakunnalla.


      • sos ammattilainen
        rallati daa kirjoitti:

        juu ei muuta,kun rapulassa tuonne apua löytyy sen verran jottei janoon kuole.Muuta todellista apua ei sossu osaakkaan antaa.
        Mitä jos tulisi kriisitilanne kun ei ole ammattitaitoista väkeä paikkakunnalla.

        Kyllä sosiaalialan ammattilaisia Porvoosta löytyy, mutta kun sosiaalivirkailioita on nyt jo liikaa, niin osaamattomien pariin ei voida ammattilaisia työllistää. Olenhan minäkin työtön työnhakija ja laajasti koulutettu.


    • ilman sossua!

      On se nyt helvetti että ihmiset ramppaa sossussa eikä VIITSI tehdä töitä! Haistakaa paska ja menkää töihin!

      • Sossusta

        Hakeminen on monelle helponpaa kuin työteko,kyllä hyvin huomaa koska on ollut joku rahapäivä näillä pummeilla ei olla köyhiä eikä kipeitä,senkun kuljetaan kaljalaatikot käsissä,ja ollaan niin onnelisia,niiden olo
        on silloin yhtenä päivänä varmaan parempi kuin monella miljonäärillä,sitten kaiken lisäksi päästään vielä
        ambulansilla ensiapuun.


      • ottaa aivoon
        Sossusta kirjoitti:

        Hakeminen on monelle helponpaa kuin työteko,kyllä hyvin huomaa koska on ollut joku rahapäivä näillä pummeilla ei olla köyhiä eikä kipeitä,senkun kuljetaan kaljalaatikot käsissä,ja ollaan niin onnelisia,niiden olo
        on silloin yhtenä päivänä varmaan parempi kuin monella miljonäärillä,sitten kaiken lisäksi päästään vielä
        ambulansilla ensiapuun.

        Mä paahdan töissä, työmatka 160 km/pvä ja toiset vaan vetää lonkkaa ja dokaa mun hankkimia rahoja. Ei tää nyt ihan oikein mee. Voisinhan minäkin sanoo ettei oo töitä kotikulmilla... Noi juopot vois oikeesti jättää elättämättä.


      • Luulen
        ottaa aivoon kirjoitti:

        Mä paahdan töissä, työmatka 160 km/pvä ja toiset vaan vetää lonkkaa ja dokaa mun hankkimia rahoja. Ei tää nyt ihan oikein mee. Voisinhan minäkin sanoo ettei oo töitä kotikulmilla... Noi juopot vois oikeesti jättää elättämättä.

        Että monella jopolla on paljon helpompi elämä kuin meillä työssäkäyvillä,ei tarvi huolehtia kuin siitä
        että päivän kaljakiintiö tulee täysi.


      • meille*
        Luulen kirjoitti:

        Että monella jopolla on paljon helpompi elämä kuin meillä työssäkäyvillä,ei tarvi huolehtia kuin siitä
        että päivän kaljakiintiö tulee täysi.

        Yritetään pitää kiinni rahoistamme.


      • Juopoille vain
        Sossusta kirjoitti:

        Hakeminen on monelle helponpaa kuin työteko,kyllä hyvin huomaa koska on ollut joku rahapäivä näillä pummeilla ei olla köyhiä eikä kipeitä,senkun kuljetaan kaljalaatikot käsissä,ja ollaan niin onnelisia,niiden olo
        on silloin yhtenä päivänä varmaan parempi kuin monella miljonäärillä,sitten kaiken lisäksi päästään vielä
        ambulansilla ensiapuun.

        mutta jos todellista apua tarvii menee tantoilla sormi suuhun.
        Lapsiperheiden on turha apua pyytää sitä ei saa.


      • Apua sinä
        Juopoille vain kirjoitti:

        mutta jos todellista apua tarvii menee tantoilla sormi suuhun.
        Lapsiperheiden on turha apua pyytää sitä ei saa.

        Olet sitten pyytänyt,jota eivät ole pystyneet antamaan.


      • kaukana sossuista
        Apua sinä kirjoitti:

        Olet sitten pyytänyt,jota eivät ole pystyneet antamaan.

        Asioita vääristellään ja jopa aiheutetaan tahallista korvaamatonta vahinkoa.Sosiaalipuolella häärää kenties ammattitaidotonta sakkia ja onkohan heidän esimiehetkään ajantasalla nykyisistä laista.


      • Kerrotietosi

        Olen rakennusalan huippuammattilainen, mutta laittomasti irtisanottu. Osan myös taloushallintoa ja kiinteistöalaa sekä olen vaikuttanut Porvoossa ympäristötehtävien kehittämisessä. Olen ikäni tehnyt töitä. Jos kerran haluat minun tulevan töihin , katson työsuhteen solmitun. Olen raitis ja minulla on terveelliset elämäntavat.- Minulla on kolme tutkintoa ja pystyn tulemaan työhön heti. Ota yhteys WSOY-talossa sijaitsevaan Työvoimanpalvelukeskukseen , he kyllä tuntevat Mr. Uusiokeskuksen.


      • töihin mielellään
        Kerrotietosi kirjoitti:

        Olen rakennusalan huippuammattilainen, mutta laittomasti irtisanottu. Osan myös taloushallintoa ja kiinteistöalaa sekä olen vaikuttanut Porvoossa ympäristötehtävien kehittämisessä. Olen ikäni tehnyt töitä. Jos kerran haluat minun tulevan töihin , katson työsuhteen solmitun. Olen raitis ja minulla on terveelliset elämäntavat.- Minulla on kolme tutkintoa ja pystyn tulemaan työhön heti. Ota yhteys WSOY-talossa sijaitsevaan Työvoimanpalvelukeskukseen , he kyllä tuntevat Mr. Uusiokeskuksen.

        Tulen myös töihin. Minulla on 4 ammattia, 6kpl tutkintokortteja, sekä B-ajokortti.
        Tarjoatko töitä? Minut löytää kortistosta.


    • Anonyymi

      Porvoon sossulla ei ole minkäänlaista ammatti taitoa eikä esimiehelläkään taida olla!

      vielä roskempaa sakkia kuin avun hakijat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe