Jo kuukausien ajan on mulla ja ihastuksellani ollut jotain jännitettä välillä. Silmiin katselua ja muutenkin toisen katselua "huomaamattomasti" ja jotenkin käyttäydytään varovaisesti toistemme lähellä. Sen enempää mikään ei etene. Oon alkanut miettimään onko kyse kuitenkin siitä, ettei häntä vain kiinnosta, ja kun itse olen aika ujo, niin jos tämä ihastukseni vaan pitää mua epämiellyttävänä ja outona sen takia. Eihän ujoista ihmisistä välttämättä pidetä kun eivät heti avaudu rennosti. Viimeksi kun jouduttiin olemaan hetki kahden kesken, niin kumpikaan ei saanut sanottua mitään, se oli varmasti niin ahdistava tilanne hänelle että nyt hän viimeistään alkaa täysillä vältellä. Toisaalta tästä on tosi hankala tietää mitä ajattelisi, kun yleensä hän on mukava ollut myös mua kohtaan ja yleisesti juttelee ihmisille melko paljon. Tosi hankala tietää oliko hän kuitenkin vaan ujo mun seurassa (miksi?), vai täysin välinpitämätön (miksi, kun yleensä on mukava?).
No, ei kai kukaan muu kuin hän tuohon vastausta tiedä, mutta ajattelin kysellä jos kellään on samansuuntaisia kokemuksia? Tai oletko itse vaikka muuten puhelias, mutta sitten "jäädyt" jonkun seurassa? Tai onko joku ihminen niin inhottava (miksi?), ettei hänen kanssaan halua olla tekemisissä, mutta pitää esittää mukavaa silloin jos joutuu tekemisiin?
Mitenhän jatkossa suhtautuisin ja yrittäisin käyttäytyä. Täytyyköhän vaan taas koittaa unohtaa...
Mitähän ajatella?
19
922
Vastaukset
- Surullinen-m-#####
Saanko kysyä jommankumman nimeä ? Tai jotain tarkennusta edes..
- Sofia_-_
Hän voi olla syvästi ihastunut sinuun, ja siksi myös jäätyilee. Tai ehkä olet tahtomattasi viestittänyt hänelle ettet olisi kiinnostunut.
- "ristikko"
jotain?
- Se on jopa edellytys
Täytyyköhän vaan taas koittaa unohtaa...
-> kuule, sun täytyy myös itse rohkaistua ottamaan asioista selvää. Silläkin uhalla, että voisit saada pakit. Jos ennakoi liikaa negatiivisia, niin kenelläpä olisi rohkeutta tehdä mitään uutta? Jossain sanottiin viisaasti niin, että pelkurilla ja menestyjällä on se yhteinen piirre, että kumpikaan ei tiedä tulevaisuudesta riskin ollessa sama. Ero on siinä, miten siihen riskiin suhtautuu.
Ja tohon kysymykseesi: on ihan tyypillistä, että jäätyy, vaikka olisi kuinka ulospäin suuntautunut muuten, kun ihastus osuu kohtaville. Se on jännittämistä. Jännittäminen on inhimillistä. Tunteet ovat inhimillisiä. Veikkaan myös, että tunteet tarttuvat jollain tapaa. Jos toinen jännittää kauheasti (vaikkakin myönteisistä syistä johtuen), toinen osapuoli vaistoaa sen, ja alkaa myös jännittää. Siinä on sitten kaksi tutisijaa, jotka jännittää jotain, mitä ne ei itsekään oikein tiedä.
Ehkä kannattaa vaan keskittyä siihen omaan suoritukseen (niin kuin kaikessa muussakin), ja pyrkiä siihen, että antaa itsensä olla sellainen kuin on. Ei se niin vaarallista ole jos sönköttää ihastukselleen jotain hermostuksissaan tai pasmat menee muuten sekaisin. Kaikesta koituu kokemusta, joka voi olla hyödyksi myöhemmin. Älä ainakaan anna periksi sille kiusaukselle, ettet tee mitään, koska pelottaa/jännittää niin paljon. Ihminen katuu yleensä tekemättömiä juttuja enemmän, ja varsinkin niitä, joissa on antanut pelolle vallan. Muista, että toinenkin osapuoli on vain ihminen, niin kuin sinäkin.- surullinen-n
jotenkin tutulta, haluaisin vähän tarkennusta tähän...
- perhoset xx
surullinen-n kirjoitti:
jotenkin tutulta, haluaisin vähän tarkennusta tähän...
Olen samanlaisessa tilanteessa. Salaa vaivihkaa vilkuillaan toisiamme. Aistin ihanan jännitteen välillämme. Muiden kanssa pystyn höpöttämään mitä vain, mutta hänen kanssaan kaikki sanani katoavat tai tuntuvat vähintäänkin typeriltä. Olen kuin ujo teini hänen seurassaan. Oireitteni perusteella olen siis ihastunut tähän mieheen. Aavistelen, että tunne on molemminpuolinen. En kuitenkaan uskalla tehdä minkäänlaista aloitetta hänen suhteensa, sillä tiedän hänen olevan varattu. Jos hän tekisi aloitteen, niin sitten ehkä...
- 3+3
lähellä ;) Tunteta ihan liian paljon käsiteltäväksi!! Minulle käy aina niin.
Anteeksi en lukenut aloitustasi, tai vastauksia. Ekat sanat , sai vastaamaan ja Kaipaaaan:( ..Halaus.... - Eagle eye
miten kuulostaa todella tutulta. mulla on juuri sama tilanne menossa. välillä on jäätä ja välillä on tulta. että haluaisin niin kovasti sulkee syliin ja vaikka mitä. mulla menee joskus senat sakasin, ihan siitä syystä että jännitän niin kovasti. meillä on silmäpeliä ja kumpikin hakee lähelle. isketään silmää, ollaan huomaavaisia jne. jos tää on mulle, niin mitäs jos kumpikin rohkastuttas..uskon että moni on nähny meidän "pelin" enkä usko että kukaan niin sokea on, ettei tajuaisi mitä meidän välillä on.
tämän viikon olin ihan down. kun jotenkin tuntu, että pelaat vaan=(
jos oltais edes joku kerta kahden, niin taatusti nappaisin sut syliin ja vaikka suukottaisin lujaa ;-)- Eagle eye
niin ja tää oli n->n e-suomeen
- ap
Eagle eye kirjoitti:
niin ja tää oli n->n e-suomeen
osuisi kohdalleen, mutta silmäniskuja mä en ole huomannut. Ja oon itse se jolla menee sanat sekaisin, jos siis jotain sanottua saan... Kai tässä on totuttauduttava siihen ajatukseen, että yksipuolista kaikki.
Jos kerrot kuitenkin vielä mistä kaupungista tarkemmin? Tai jotain muuta mistä voisi varmemmin päätellä suuntaan tai toiseen. - Eagle eye
ap kirjoitti:
osuisi kohdalleen, mutta silmäniskuja mä en ole huomannut. Ja oon itse se jolla menee sanat sekaisin, jos siis jotain sanottua saan... Kai tässä on totuttauduttava siihen ajatukseen, että yksipuolista kaikki.
Jos kerrot kuitenkin vielä mistä kaupungista tarkemmin? Tai jotain muuta mistä voisi varmemmin päätellä suuntaan tai toiseen.mie olen vaalea, harrastan muiden lajien lisäksi tanssia.
kaupunki meren äärellä...
kerropa itsestäsi jotakin ja vaikka minusta, jotain mitä me kaks vain tiedämme =) - ap
Eagle eye kirjoitti:
mie olen vaalea, harrastan muiden lajien lisäksi tanssia.
kaupunki meren äärellä...
kerropa itsestäsi jotakin ja vaikka minusta, jotain mitä me kaks vain tiedämme =)ei enää tuntomerkit täsmää valitettavasti :( Tsemppiä kuitenkin sinne paljon! Musta alkaa tuntua siltä että oma ihastukseni on ihan yksipuolista, toivottavasti muilla asiat on paremmin.. ;) Kivahan tähän olisi varmistuskin saada, mutta voi olla että jää saamatta, helpompaa on antaa olla kuin mokata vielä pahemmin. Viime yönä näin unta jossa hän kertoi jotain tyttöystävästään, heh. Olispa ollut totta niin saisin edes rauhan.
- qwer123456
Jos kasvokkain tuntuu liian vaikealta kertoa asiasta, ainahan käytössä esim. sähköposti. Meilitse vastaanottaja voi vähän aikaa sulatella asiaa ja varmasti vastaa jos on tunteita hänelläkin. Toki varmaan parempihan se olisi tämmöisistä kasvokkain puhua. Mutta ei varmaan tuokaan ole huono vaihtoehto?
- Surullinen-m-#####
Toi ristikko kuvaa nimikirjaimia, eli viisi kirjainta löytyy nimestäni . Ja mies olen, jos se on jäänyt epäselväksi jollekkin. SURULLINEN SEMMOINEN !!!
- TYTTTTTTTÖ
Surullinen-m-##### kirjoitti:
Toi ristikko kuvaa nimikirjaimia, eli viisi kirjainta löytyy nimestäni . Ja mies olen, jos se on jäänyt epäselväksi jollekkin. SURULLINEN SEMMOINEN !!!
LOPETTAKAA HYVÄT IHMISET!
OLETTE SÄÄLITTÄVIÄ.
- tyttö9999999992
"Jo kuukausien ajan on mulla ja ihastuksellani ollut jotain jännitettä välillä. Silmiin katselua"
mut njääh, eiköhän se siit, ellei tää not gonna work up, nii onneks on kesä ja voi lähtee vetää - M.....
Aivan hyvin itse olisin voinut kirjoittaa samanlaisen viestin tänne kuin sinä kirjoitit. Käyttäydyn aivan samoin ihastukseni seurassa. Mutta kun kuitenkin näen häntä melko usein, olen ajatellut että ennenpitkään totun hänen läsnäoloon ja kenties alan jutellakkin. Tai hän alkaa jutella minulle. Jännityksen jää sulaa väliltä. Sitä toivon sydämeni pohjasta!!!
- N.....
mulla on aiva sama juttu.
mutta mä oon jo ruvennut "tottumaan".
mut mulle käy vähän näin että kun "totun" niin totun koko ihmiseen sillee että "noni tos se nyt taas menee", ja mulle rupee olee jo ihan sama onks se siin koska kiinnostus tutustua rupee hiipuu, ku nään sen niin voisin ajatella et "nyt mä tutustun toho" mut lähenki menee/tai sit juttelen kavereille jotain.
myönnän että tykkäsin siitä joskus joulukuus/tammikuus tosi paljon.
mut mut.. paikoilleen ei viitti jäädä jummaa ku ei sekään jaksa asian eteen tehä mitään, ja mä en jaksa väsyttää itteeni tällasella. - jonkinlaista
tottumista toisen läsnäoloon tapahtuu. Mutta välillä tunne puskee läpi ja jään tuijottamaan noihin valloittaviin silmiin. Sitten nolottaa... Ja taas sama jatkuu, kaikki ok, ja sitten jokin napsahtaa. Jospa tuo ihastumisen tunne harvenisi ja vähenisi, olisi niin paljon helpompaa.
ja n -> m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854