jos ollaan kolmevitosia

ei saa edes...

No niin kertokaas, onko 35-vuotiaan miehen enää MITÄÄN järkeä pyöriä baareissa yrittämässä pokailla jotain noin kaksvitosia naisia? Siis jos vähän irtoseksiä tekisi mieli vielä tässä vanhoilla päivillään, ja yh:t tai varatut ei ainakaan ensisijaisesti kiinnosta kovin paljoa.

Sit kun itsetunto alkais olemaan kohdillaan, niin naamavärkki alkaa muistuttaa jo liian vanhaa. Ite oon kyllä kuullu hiljakkoin näyttäväni enemmän kolmekymppiseltä, mikä johtunee osittain kasvonpiirteistä ja tukka on myös edelleen oikein hyvin pysyny päässä.

17

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etheth

On järkeä, ja monet vielä nuoremmatkin ovat kiinnostuneita kolmivitosista. Tosin silloin pitää olla naama tai kroppa , tai mieluiten molemmat kondiksessa :)

• ####################

Alkaa olla siinä ja siinä. Kymmenen vuotta ikäeroa on oikeesti PALJON. Ja se näkyy vaikka naamavärkki olisi millainen. Miksi ihmeessä 25 nainen haluaisi niin paljon vanhemman miehen matkaan kun niitä oman ikäisiä pyörii ympärillä riesaksi asti?

• äoö-i.l,ukymjn

Moni kaksikymppinen haluaa kokeneita miehiä, kun oman ikäiset tuntuvat pennuilta eivätkä osaa tyydyttää naista, näin olen kuullut ;)

Just kolmivitoset ovat heidän keskuudessaan kovassa huudossa, eivät sentään ihan ikäloput äijät

• 25n

Baareissa on aika lailla itseäni nuorempaa porukkaa ja saa hakemalla hakea oman ikäistä ja muutaman vuoden vanhempaa miestä. Joten kolmevitonen käy hyvin.. tosin yhden illan suhteita en harrasta, mutta seurustelusuhteeseen käy siis..

• määvaan joo

No aivan varmasti löytyy myös 30-kymppisiä naisia, jotka eivät ole YH:ita eivätkä varattuja. Täällä ainakin yksi, ja tunnen muitakin.

Makunsa kuitenkin kullakin, varmaan löytyy myös jokunen 25-v nainen joka tykkää vanhemmista miehistä, mutta saattaa olla vaikeampaa ...

• 35 v.

Juu, minäkin olen 35 ja kyllähän tuo parikymppisten isku on vaikeutunut. Toisaalta ei aina, onnistumisiakin on. Töitä pitää tehdä vaan enemmän. Etuna meillä on omaisuuden kertyminen ja hyvä rahatilanne. Osa 25 vuotiaista pitää myös nelikymppisistä, kunhan ei ole turvottanut itseään kaljalla.

• aloittaja

Mahtaako vapaat 30:set naiset käydä paljoa baareissa? Jos niin minkätyylisissä, nuorten tai keski-ikäisten paikoissa, pubissa vai yökerhossa, vai missä teihin voi törmätä?

• aloittaja
        35 v. kirjoitti:

Juu, minäkin olen 35 ja kyllähän tuo parikymppisten isku on vaikeutunut. Toisaalta ei aina, onnistumisiakin on. Töitä pitää tehdä vaan enemmän. Etuna meillä on omaisuuden kertyminen ja hyvä rahatilanne. Osa 25 vuotiaista pitää myös nelikymppisistä, kunhan ei ole turvottanut itseään kaljalla.

Kiitos rohkaisusta! Kun tiedän että joku muukin mun ikäinen tekee samaa, ja ainakin jotkut nuoret naiset tykkää meidän ikäsistä, niin kai sitä vaan radalle sitten ja jutteleen ainakin seuraavalle jolta saa pitkän katseen... Elämäntilanne ok, salitreenin ansiosta ulkonäkö varmaan ihan jees, joten ei kai täs sit niin ikäänsä hävetä tartte jos välillä käy vähän neitokaisia jututtamassa...

• young female
        aloittaja kirjoitti:

Kiitos rohkaisusta! Kun tiedän että joku muukin mun ikäinen tekee samaa, ja ainakin jotkut nuoret naiset tykkää meidän ikäsistä, niin kai sitä vaan radalle sitten ja jutteleen ainakin seuraavalle jolta saa pitkän katseen... Elämäntilanne ok, salitreenin ansiosta ulkonäkö varmaan ihan jees, joten ei kai täs sit niin ikäänsä hävetä tartte jos välillä käy vähän neitokaisia jututtamassa...

ainakin kokenut kymmenen vuoden ikäeron liian suureksi(olen 19-vuotias),kun 3-kymppiset ovat yrittäneet iskeä.Mutta kun kyse oli 25-vuotiaista naisista,niin ehkä silloin tilanne saattaa olla eri.Ja baarit joissa itse käyn,niin siellä on lähes pelkästään 2-kymppisiä.

• määvaan joo
        aloittaja kirjoitti:

Mahtaako vapaat 30:set naiset käydä paljoa baareissa? Jos niin minkätyylisissä, nuorten tai keski-ikäisten paikoissa, pubissa vai yökerhossa, vai missä teihin voi törmätä?

Noista neljästä mainitsemastasi yökerhot ja pubit käy, ei varmaankaan nuorten eikä keski-ikäisten paikat. En muista mainitsitko mistä päin maata olet, itse olen Helsingistä ja täällä ainakin valinnan varaa paikoista. Tilanne voi tietty olla eri jossain pienemmillä paikkakunnilla.

Itse käyn baarissa, siis yökerhossa, ehkä kerran kaksi kuukaudessa joten kyllä minuun siellä törmää :) Mutta ihmisistähän tämä on kiinni.

• ....................

Hei aloittaja

Itse olen 25-vuotias nainen, en ole varattu enkä yh, ja en saa silmiäni irti juuri 30-35 vuotiaista miehistä... :)

• Invictus

"No niin kertokaas, onko 35-vuotiaan miehen enää MITÄÄN järkeä pyöriä baareissa yrittämässä pokailla jotain noin kaksvitosia naisia?"

No niissä piireissä joissa minä olen liikkunut osa ystävistäni on lähemmäksi viisikymppisiä, ja vetoa on vieläkin. Ikä ei ole ongelma jollet anna sen olla ongelmana.

• .....

siinä voi järkeä ollakin.. Ei mua ainakaan haittais, jos oltas samalla aaltopituudella ja suunnilleen samoissa elämäntilanteissa. Paitsi että en ole irtoseksistä kiinnostunut, mutta seurustelumielessä vähän yli 30 v. mies vois kelvatakin. Oon parhaillaankin ihastunut yhteen 32 -vuotiaaseen mieheen, itse olen 21 v.

• vanhus 0

Kyllä on järkeä. Itselläni olisi tuossa puolisen vuotta sitten ollut kysyntää jopa vielä hieman nuorempien keskuudessa ja olen pari vuotta sua vanhempi. Ei vain oikein oo mitään yhteistä 2-kymppisten kanssa, jutut ovat ihan eri maailmoista.

• pullossa kasvanut

Itse en koe liian nuoria, sellasia ~20 vuotiaita naisia kovin mielekkääksi seuraksi. Jutut ovat liian eri maailmasta, vaikka nuoremmat ovat kyllä omalla tavallaan elinvoimaisen viehättäviä. Sellanen pikkusen itseä nuorempi tuntuu mielekkäimmälle?

Noo, joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä ;)

• 18

En ole koskaan ollut kiinnostunut yhden yön suhteista, joten sinänsä väärä henkilö vastaamaan. Mutta muutoin kyllä 5-10 vuotta vanhemmat miehet ovat kiinnostaneet. Ei kaikki, mutta useat 25 -vuotiaat miehet EIVÄT ole kovin kiinnostavia! Poikkeuksiakin toki löytyy.

"Jutut ovat liian eri maailmasta" Kyseinen henkilö oli kiinnostunut vaan irtoseksistä, joten ei haitanne vaikka jutut olisi eri tasolla? Ei siinä tarvitse kovin syvällisiä jutella?

Ja miehet usein kypsyy hitaammin kuin naiset. Parikymppinen mies ja parikymppinen nainen ei välttämättä ole sama asia. Ja kyllä niitä on ihan fiksuja parikymppisiä ihmisiä sekä miehissä, että naisissa. Ja kaksvitosista tässä kyseltiin, ei n. 20 -vuotiaista.

"Miksi ihmeessä 25 nainen haluaisi niin paljon vanhemman miehen matkaan kun niitä oman ikäisiä pyörii ympärillä riesaksi asti?". Siksi juuri, kun niitä pyörii RIESAKSI asti! Vanhempi mies on usein miehekkäämpi, fiksumpi, kokeneempi... Eikä kaikilla naamavärkki ole lainkaan rupsahtanut vielä! Jopa 40-50 vuotias (ehkä vanhempikin) mies voi olla oikein komea ja vetävä. Mutta nämä ovat makuasiota!
      Voi tietysti olal, että joltain 25 -vuotiaalta saat vain sääliviä katseita tai ihmetystä, että vanha pappa tulee iskeen. Mutta ehkä ei nyt vielä 35-vuotias niitä saa aikaan. Kun 25 -vuotiaita yrittää 5-kymppisetkin iskeä!

• vanhus 0

"Jutut ovat liian eri maailmasta" Kyseinen henkilö oli kiinnostunut vaan irtoseksistä, joten ei haitanne vaikka jutut olisi eri tasolla? Ei siinä tarvitse kovin syvällisiä jutella?

Varmasti monen kohdalla näin onkin, mutta itseäni ei kiinnosta edes yhden illan juttu sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa juttu ei luista yhtään. Ja onhan nyt yleensä tapana jotain jutella ennen jomman kumman luo menoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2509
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2497
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      100
      1727
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1170
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe