Poikakaverini ja minä päädyimme sattumien summana eripuraan, joka johti tunteiden purkautumiseen. Poikakaveri halusi katkon suhteelle, jotta hän voisi miettiä asioita. Minusta katko oli myös hyvä asia, jotta voisimme molemmat miettiä asioita puolin ja toisin. Katkoa oli kulunut tovi, kunnes sain selville, että poikakaverini oli mennyt sänkyyn toisen kaverin kanssa, joka myös seurustelee. Hän oli pitänyt tähän kaveriin yhteyttä jo aikaisemmin, mutta minulle asiasta ei oltu kerrottu. Asia tuli ilmi ja asiaa on käsitelty. Poikakaverini on ilmoittanut, että hän oli niin vihainen, että tilanne ajautui vahingossa sänkyyn. Eikä siinä vielä kaikki, mutta se ei ollut vain kerta, vaan sängyssä oli oltu useamminkin katkon aikana.
Keskusteluja on käyty. Mietin tässä kuumeisesti, että onko jatkolle pohjaa tai kaipaanko turhaan mennyttä? Millaisia kokemuksia mahtaakaan täältä löytyä? Miten ongelmaa voisi ratkoa, jotta tulevaisuus olisi kaikin puolin tasapainoinen?
Voiko pettämisen jälkeen jatkaa...
3
276
Vastaukset
- XYZ.fi
.... perusteella vaikuttaa aika selvältä, että poikaystäväsi etsii vain seksiä naissuhteistaan, ei siis mitään parisuhdetta. Eli jos itse haluat muutakin, niin se tuskin onnistuu hänen kanssaan.
- cbcvbbbbv
no miksi muuten ihmiset edhottavat katkoa suhteeseen, paitsi että haluaa panna jotai muuta? sitä vartenhan niitä katkoja pidetään.
itse olen sitä mieltä että pelkän tauon ehdottaminen on hyvä syy pistää koko suhde lopullisesti telakalle.- m
Katko liittyy yleensä päässä selvitettäviin asioihin, ei muiden panemiseen. Tuo kertoo vain sinun ajatusmaailmastasi. Miten pystyt suhteessa olemaan uskollinen mutta heti kun katko tulee niin pakko päästä luvan kanssa muita panemaan vai? Tarkistappa oma käsityksesi vielä parisuhteesta, siinä voi olla vielä miettimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231175Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906