Vasta nyt 37-vuotiaana viimein tajuan, millainen maailma on. Antauduin aiemmin miehille liian helposti. Miehet hylkäsivät minut saatuaan haluamansa ja minä kärsin siitä. Miehet eivät rakastele siksi, että että olisivat rakastuneita vaan siksi, että ovat kiihottuneita ; kesti vuosia ennen kuin tajusin tuon päivänselvän ja banaalin asian. Koko seksuaalisuus on alkanut tympiä minua. En enää voi sietää miesten voitonriemuista hymyä, kun riisun paitani, heidän typerää ilmettään orgasmin hetkellä ja ennen kaikkea heidän täydellistä moukkamaisuuttaan jälkeenpäin. On kauheaa tulla kohdelluksi kertakäyttölehmänä,vaikka olenkin edustava yksilö, koska olen esteettisesti moitteeton ja miehet ovat ylpeitä näyttäytyessään seurassani.
Olen ollut hyvin naivii
66
1559
Vastaukset
- keksintö
"Miehet eivät rakastele siksi, että että olisivat rakastuneita vaan siksi, että ovat kiihottuneita"
Daa!- Ei saakeli
No hei haloo ! Väittääkö ap-kirjoittaja vakavissaan että naiset on muka aina rakastuneita kun menevät miehen kanssa sänkyyn ? Paskapuhetta. Kyllähän naisistakin osa menee miehen kanssa sänkyyn ihan vaan saadakseen seksiä ja isoa munaa eikä siinä rakkaudella ole mitään tekemistä. Ei pidä olla tekopyhä.
- Joo, mutta nainen
Ei saakeli kirjoitti:
No hei haloo ! Väittääkö ap-kirjoittaja vakavissaan että naiset on muka aina rakastuneita kun menevät miehen kanssa sänkyyn ? Paskapuhetta. Kyllähän naisistakin osa menee miehen kanssa sänkyyn ihan vaan saadakseen seksiä ja isoa munaa eikä siinä rakkaudella ole mitään tekemistä. Ei pidä olla tekopyhä.
ei teeskentele rakkautta saadakseen seksiä. Miehet sen sijaan tekevät sitä alin omaan.
- mies olen
Joo, mutta nainen kirjoitti:
ei teeskentele rakkautta saadakseen seksiä. Miehet sen sijaan tekevät sitä alin omaan.
Onkohan näissä eri tapauksissa (nainen haluaa seksiä / mies teeskentelee rakkautta) eri naiset ja eri miehet, siis neljää sorttia yhteensä?
- mutta miksi
Joo, mutta nainen kirjoitti:
ei teeskentele rakkautta saadakseen seksiä. Miehet sen sijaan tekevät sitä alin omaan.
naiset sitten uskovat sen niin helposti ja ovat kaikkien rakkautta teeskentelevien pelimiesten huijattavissa? Jos he tietävät, että tuollaiset puheet naisten suusta ovat valheita, mikseivät he tajua, että mieskin valehtelee aina?
- ei varmastikaan
ole jonkun naisettoman miehen (lue: luuserin) provo?
- ----------
"jonkun naisettoman miehen (lue: luuserin)"
Paskapuhetta. Miehetön nainen on luuseri, koska ei saa miestä rinnalleen. Mies valitsee haluaako elää ja harrastaa ruumiineritteidenvaihtoa itseään kaikin tavoin alemman olennon kanssa.
- m29.
Hyvä että tajusit, mutta harmi että se kesti noin kauan!
- Olet antanut
häpäistä itsesi halvasta hinnasta. Siksi sinä et enää kelpaa kunnolliselle miehelle, vaikka sellaisen joskus sattuisit tapaamaankin.
- JokuVaanMuttaKuka?
John Grayn kirjoittamassa, Mars ja Venus vuoteessa -nimisessä opuksessa (kannattaa muuten lukea vaikka viihdykkeeksi, sisältää myös joskus aika järkeenkäypää juttua) mainittiin useampaan kertaan, että suorin tie miehen sydämeen on seksin kautta. Lisäksi vihjailtiin jotain siihen suuntaan, että nainen on valmis seksiin miehen kanssa rakastuttuaan tähän, kun taas mies on valmis rakastumaan naiseen vasta yhdyntäkokemuksen jälkeen.
Älkää nyt ruvetko tätä niin kirjaimellisesti käymään läpi. Kyllähän nainen seksiin pystyy vaikkei olisi rakastunut ja totta kai mies voi rakastua ennen seksiäkin.
Kunnollista pointtia tällä viestillä ei ole. Ajattelin vain mainita kun kirjoitit: "Miehet eivät rakastele siksi, että että olisivat rakastuneita vaan siksi, että ovat kiihottuneita."
Ehkä siis miehet rakastelevat voidakseen (ainakin jollain tasolla) selvittää, onko nainen rakastettava.
Että ajatelkaa sitä. Jos haluatte :D - joo heh heh
Taidat kuitenkin olla ATM vm.-72.
- Sitä on
Alkeishiukkaset luettu!
- Putain
LOL, onko tuo AP lainaus Houellebecqin Alkeishiukkasista. Itsellä ei nyt ole sitä käsillä niin en voi tarkistaa...
- Putain
Nyt kandee varoa kohdunkaulan syöpää!
- Suoraan on
Putain kirjoitti:
LOL, onko tuo AP lainaus Houellebecqin Alkeishiukkasista. Itsellä ei nyt ole sitä käsillä niin en voi tarkistaa...
Alkeishiukkasista tuo pätkä. Sivistynyt provo!
- Annoit varmaan
panomiehille persreikääsikin?
- Kunnollinen mies.
Olet ollut väärien miesten kanssa tekemisissä. Miksi et kokeilisi kunnollista kilttiä miestä?
- Miksi kenenkään
pitäisi valita kumppanikseen tylsimys?
- eiooväärin
... lyhyt ja ytimekäs, ei halventava. Kunnollinen mies vaikuttaa kunnolliselta mieheltä. :) Todella virkistävää.
- ...
"Vasta nyt 37-vuotiaana viimein tajuan, millainen maailma on. Antauduin aiemmin miehille liian helposti."
Niinpä niin. Alkaa menopaussi iskeä ja kone ajettu loppuun. Nytkö pitäisi jonkun kiltin insinöörin saapua pelastajaksi ja olla ihastunut ikihyviksi saadessaan viimein sinut itselleen?- Tuollaiset lutkat
eivät tajua, että eivät he enää meille kunnon miehille kelpaa, kun ovat loppuun ajettua paskaa. Olisivat miettineet nuorempana ennen kuin alkoivat jakaa itseään paskoille!
- .....
Tuollaiset lutkat kirjoitti:
eivät tajua, että eivät he enää meille kunnon miehille kelpaa, kun ovat loppuun ajettua paskaa. Olisivat miettineet nuorempana ennen kuin alkoivat jakaa itseään paskoille!
Paljon järkevämpää silti on utilisoida pillu hyötykäyttöön silloin kun on kauneimmillaan eli 15-vuotiaasta lähtien, kuin odotella jalat ristissä jotain unelmien miestä. Odottelussa ei ole mitään järkeä, resurssit vain menevät hukkaan. Idealistiset 4-kymppiset neitsyet ovat aika surullisia tapauksia.
- mies olen
..... kirjoitti:
Paljon järkevämpää silti on utilisoida pillu hyötykäyttöön silloin kun on kauneimmillaan eli 15-vuotiaasta lähtien, kuin odotella jalat ristissä jotain unelmien miestä. Odottelussa ei ole mitään järkeä, resurssit vain menevät hukkaan. Idealistiset 4-kymppiset neitsyet ovat aika surullisia tapauksia.
Utilisointi hyötykäyttöön on tosiaan suotavaa, kunhan sitten varautuu utilisoimaan samaan tapaan läpi elämänsä: ei kannata odotella jotain unelmien miestä. Ne 3-kymppiset, jotka yrittävät vaihtaa moodia ja kääntää takkia, ovat aika surullisia tapauksia.
- Hah ...
Tuollaiset lutkat kirjoitti:
eivät tajua, että eivät he enää meille kunnon miehille kelpaa, kun ovat loppuun ajettua paskaa. Olisivat miettineet nuorempana ennen kuin alkoivat jakaa itseään paskoille!
... eli sinulle ja sinunlaisillesi. Kunnon mies ei "lutkittele". - Hmmm, siis; kunnon ihminen ei ...
- Miehiin kyllästynyt
Tuollaiset lutkat kirjoitti:
eivät tajua, että eivät he enää meille kunnon miehille kelpaa, kun ovat loppuun ajettua paskaa. Olisivat miettineet nuorempana ennen kuin alkoivat jakaa itseään paskoille!
Vai että loppuun ajettua paskaa! Kyllä onm miehillä puheet!
- ketä kiinnostaa
Miehiin kyllästynyt kirjoitti:
Vai että loppuun ajettua paskaa! Kyllä onm miehillä puheet!
satojen miehien löysäksi jyystämä "ämpärivittu"
- pienimunaisten
ketä kiinnostaa kirjoitti:
satojen miehien löysäksi jyystämä "ämpärivittu"
vikinää.....
- Olisit miettinyt
asiaa siinä vaiheessa kun levitit haarasi pelimiehelle.
- Mitä nyt sitten ????
Sukupuolivietti tulee geeneistä, kaikki eläimetkin joutuu harrastamaan sexiä muuten ne kaikki olisivat kuolleet sukupuuttoon jo miljoonia vuosia sitten. Onhan toi nyt ihan selvä, koskee kaikkea, niin miehiä kuin naisia, kuin kaikkea elollista.
Mutta nyt olet ilmeisesti valaistunut ja luulet että piparisi onkin jokin ehtyvä luonnonvara jota alat nyt säästelemään niin miten luulet asiasi siitä parantuvan ??????????????????????????????????????????????????????????????????? - gregre
"Miehet eivät rakastele siksi, että että olisivat rakastuneita vaan siksi, että ovat kiihottuneita"
No on se ihme että miehet panee jos ovat kiihottuneita. Hyvä että viimein tajusit. Rakkaus on naisten keksimää epämääräistä mössöä. - Nyt kun pillusi
on joka tapauksessa pilattu voi ihan rauhassa jatkaa sen jakamista, jotta kaikki halukkaat saavat sitä!
- akägkäak
vain yksi kysymys
ETKÖ SINÄ NAINEN NAUTI SEKSISTÄ SAATANA- Aika moni nainen
nauttii seksistä vain jos rakastaa miestä ja uskoo että myös miehen puolelta on kyseessä aito rakkaus . Tätä seksikeskeisten miesten on kovin vaikea ymmärtää.
- Näin tänään
Niin. Hyvä että viimein tajusit.
Sisäistäkää nyt naiset viimeinkin yksi juttu:
Mihille seksillä ja rakkaudella ei ole välttämättä yhtään mitään tekemistä keskenään. Toki rakastuneet usein harrastavat myös seksiä, mutta miehen ei todellakaan tarvitse olla rakastunut teihin harrastaakseen seksiä kanssanne. Ei tarvitse olla edes ihastunut. Käytännössä ei tarvitse edes pitää teistä.
Miksi naiset sekoittavat heti seksin ja ihastumisen/rakastumisen keskenään? Luuletteko te ihan oikeasti että joku mies on heti ekoilla treffeillä mielettömän ihastunut teihin jos haluaa sänkyyn, tai että joku puoli tuntia sitten baarissa tapaamanne mies on ihastunut, kun vonkaa teitä yöseuraksi.
Älkää nyt oikeasti viitsikö olla noin tyhmiä ja naiiveita. Kyllä te siinä vaiheessa huomaatte jos mies on teistä oikeasti kiinnostunut. Seksin haluaminen ei tarkoita mitään muuta kuin että miestä panettaa. Se ei kerro yhtään mitään mistään ihastumisista.
Toisaalta naiset kyllä uskovat kaikenlaista muutakin mitä haluavat uskoa. Vuosikymmen toisensa jälkeen itseään itsenäisiksi ja älykkäiksi mainostavat naiset uskovat näitä läpinäkyviä "vaimoni ei ymmärrä minua" ja "olen juuri eroamassa" -vedätyksiä ja suostuvat varattujen miesten kakkosnaisiksi. Ilmeisesti on niin, että kun nainen ihastuu, niin hän ei enää osaa käyttää järkeään. Tosin sama pätee miehiinkin. Kun mies himoitsee jotain naista, niin se nainen voi vedättää miestä miten haluaa. Esimerkkinä kaiken maailman aikamiespojat, joilta nuori nainen on vienyt kaikki rahat vähän rakkautta ja seksiä lupailemalla.- näin....
Vaikka tuo He's just not that into you on kovin kliseinen niin oikeasti siinä on tärkeä viesti, jos mies (ei henkisesti poikanen) on aivan oikeasti sinusta kiinnostunut, hän on valmis tekemäänkin jotain naisen ja suhteen eteen. Se että lupaa, yleensä sen seksin takia, vaikka kuun taivaalta ei merkitse yhtään mitään, mutta voihan se romanttisessa haavemaailmassa elo olla naisellekin palkitsevaa hetkellisesti ettei tarvitse kohdata oikeata maailmaa.
- längvits poliiis
muoto on naiiveja.
ei muuta.
- jorge.,
"vaikka olenkin edustava yksilö, koska olen esteettisesti moitteeton"
Todennäköisesti olet ihan perustavis, joka ei vain tajua sitä- Suomessa tuntuu
olevan vallalla sellainen käsitys, että jos ei ole ruma on hyvännäköinen. Ei se niin mene. Suurin osa on tavallisia ei-rumia eikä kauniita.
- kauneus on
Suomessa tuntuu kirjoitti:
olevan vallalla sellainen käsitys, että jos ei ole ruma on hyvännäköinen. Ei se niin mene. Suurin osa on tavallisia ei-rumia eikä kauniita.
suhteellinen käsite. aina ollaan kaunis JONKUN mielestä. Mitään objektiivista kauneuden käsitettä ei ole.
- Haloo pahvit
kauneus on kirjoitti:
suhteellinen käsite. aina ollaan kaunis JONKUN mielestä. Mitään objektiivista kauneuden käsitettä ei ole.
Kauniit kauniita ja sisäinen kauneus sanana on rumien keksintö..
Ja eihän se järvi soutamalla kulu.. - Sinä ainakin olet
Haloo pahvit kirjoitti:
Kauniit kauniita ja sisäinen kauneus sanana on rumien keksintö..
Ja eihän se järvi soutamalla kulu..sisäisesti ruma
- Mieshhhh
kauneus on kirjoitti:
suhteellinen käsite. aina ollaan kaunis JONKUN mielestä. Mitään objektiivista kauneuden käsitettä ei ole.
Miksi naisilla on suuri tarve olla kaunis tai nätti tms.? Itse voin ainakin sanoa itseäni tavallisen näköiseksi mieheksi. Joskus on kuultu jotain enemmänkin, mutta perusreaktio näyttää olevan tavis, ja mitä sitten?
- Miehieä eivät
Mieshhhh kirjoitti:
Miksi naisilla on suuri tarve olla kaunis tai nätti tms.? Itse voin ainakin sanoa itseäni tavallisen näköiseksi mieheksi. Joskus on kuultu jotain enemmänkin, mutta perusreaktio näyttää olevan tavis, ja mitä sitten?
kiinnosta tavallisen näköiset naiset muuta kuin lyhytaikaiseen seksisuhteeseen.
- Mieshhhh
Miehieä eivät kirjoitti:
kiinnosta tavallisen näköiset naiset muuta kuin lyhytaikaiseen seksisuhteeseen.
Pinnallista paskaa.
- Sinulle ilmeisesti
Miehieä eivät kirjoitti:
kiinnosta tavallisen näköiset naiset muuta kuin lyhytaikaiseen seksisuhteeseen.
vain YTM on mies. Heitä eivät todellakaan tavisnaiset kiinnosta kuin pelkkinä spermapakkeina, joihin voi silloin tällöin käydä tekemässä talletuksia. Parisuhteeseen he haluavat YTN:n
- No ei mikään
Sinulle ilmeisesti kirjoitti:
vain YTM on mies. Heitä eivät todellakaan tavisnaiset kiinnosta kuin pelkkinä spermapakkeina, joihin voi silloin tällöin käydä tekemässä talletuksia. Parisuhteeseen he haluavat YTN:n
nössömies mies olekaan!
- etuoikeutettu
Minä totesin samat asiat kuin aloittaja ikävuosina 15-28. Kun on opiskellut ja ollut töissä miesvaltaisella alalla, on huomannut kaikenlaista. En osaa suhtautua miehiin enää muuten kuin työ/opiskelukavereina ja mielenkiinto seksiin on lopahtanut. Tai ei seksiin oikeastaan, mutta siihen seksiin mitä on tarjolla. Jos löytyisi takuuvarmasti tasavertainen rakastaja olisin kyllä innokas niihin puuhiin taas.
Minulla on onneksi se tilanne etten koe "antautuneeni" miehille liian helposti. Yksikään seksikumppani ei kaduta, ja olen myös itsekin ollut aloitteellinen seksin suhteen joskus jos näyttää siltä että mies ei saa aikaiseksi.
Nyt kun seuraan pariskuntien tuskailuja suhteissaan, eroja ja riitoja, ihmisten yritelmiä saada parisuhteensa toimimaan, koen olevani jopa etuoikeutettu, kun minun ei tarvitse olla osallisena moiseen. On ihanaa elää elämäänsä vain itselleen, huonomminkin voisi valita. Kun sosiaalinen elämä on kunnossa (työ, ystäviä, harrastuksia) ei parisuhdetta edes kaipaa. Kaksi kummilastakin minulla on, joten lapsiperheiden elämää tulee seurattua aktiivisesti. Muillakin ystävillä on lapsia, mutta erityisesti kummilapsia on mukava tavata, en koe olevani vieraantunut "perinteistä" elämää elävistä kuitenkaan. - Et taida olla
seksi-ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466