Audi halutuin auto!!!

Faktaa!!!!!

Tämä kertoo Audin olevan todella haluttu! Muutamassa päivässä Audi keräsi yli 30000 fania. Voin vain kuvitella montako tuulipukuimmeistä olisi liittynyt esim. toyotan faniksi... tai Skodan :-)
Kauppalehti tänään

Audi haalii kavereita Facebookissa

"Audi on käynnistänyt Suomessa helmikuussa Facebook-kampanjan, jossa se houkuttelee ihmisiä littymään fanikseen. Perjantaihin mennessä Audi oli saanut haalittua jo yli 30 000 fania. Automerkin tavoitteena on saada 50 000 fania maaliskuun loppuun mennessä. Jos tavoite saavutetaan, joku faneista saa ilmaisen businessvarustellun A3 CC 1,6 TDI:n, jonka arvo on 27 000 euroa. - Aluksi faneja liittyi hitaanlaisesti, mutta nyt vauhti on kiihtynyt niin, että saamme päivittäin tuhansia uusia faneja."

Lue koko artikkeli:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30868

30

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmm....

ilmaiseksi voin saada auton niin se on aivan sama minkä merkkinen se on.. jos audin saisin niin möisin sen pois..

• Hmmm...

myisit pois kun olet työtön. Et pysty edes puolta tankkia dieseliä tankkaa.

• häpeänpuna

Markkinamiehet vetää höplästä audi kansaa ja nauravat sopulilaumalle. Tuolla arpajaispalkinnolla ei lien adressin keräyksen kanssa mitään tekemistä...
      Minun mielestä erittäin lapsellinen juttu kokonaisuudessaan. Vetää audin mainetta pelle touhuksi hiukan harmi ihan siedettävä kiesi ja nyt kun siihen saa järki koneitakin jatkossa eli 1.2tsi 1.2tdi .

• Hmmm...

taida saada 1.2 TFSI:tä eikä 1.2 TDI:tä A3 Audiin. A1:seen tulee 1.2 TFSI.

• SIANPASKAA

• Ei kiitos

Tuskimpa tässä on mistään fanituksesta kysymys. Ihmiset ottavat mitä vaan (jopa Audin) kun ilmaiseksi saavat.

• P.A.

Audin menestys ottaa toisilla koville muhaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• hempo

siinä luki,että aluksi faneja tuli hitaanlaisesti,mutta
        kun huhu palkinnosta levisi niin alkoi fanejaki tulla :S

• kallasmii..
        P.A. kirjoitti:

Audin menestys ottaa toisilla koville muhaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

eli 18v dikkaa ja muutama aikuinen mutta mihinkäs ikä ryhmiin facet jne oikein jakaantuukaan?? juuri nuoriin ja melko nuoriin ja keskiikäsiin.Onko heillä MUKA vara keskihintaisiin autoihin kysyn vaan?ellei velkavetoisiin.

Tohon haaveiluun saattaa sortua kuka tahansa!ei heil välttämättä ole audia edes,tai vanha ensiauto jonka arvo on 1500e.Isän ostama.
        Se miksi en ostas audia ei ole hinta vaan:se laatu kestävyys luotettevuus ja sitä kun ei ole, ei tule audiakaan. Muita kalliimpia kestävämpiä on olemassa onneksi. Automaailman esikuvat on jo olemassa (ja siihen ei audi taida mahtua.)Mainoksiin ei voi luottaa eikä pidäkkään harhaan johtavaa.Hinta laatusuhde on heikko.Ylihintainen.Mainos tuote.Asiakkaan näkemys..

• jojhojo
        hempo kirjoitti:

siinä luki,että aluksi faneja tuli hitaanlaisesti,mutta
        kun huhu palkinnosta levisi niin alkoi fanejaki tulla :S

Jutussa ei puhuta mitään mistään huhusta, taitaa olla omassa päässäsi huhuhuhuhuhu

• ...................
        kallasmii.. kirjoitti:

eli 18v dikkaa ja muutama aikuinen mutta mihinkäs ikä ryhmiin facet jne oikein jakaantuukaan?? juuri nuoriin ja melko nuoriin ja keskiikäsiin.Onko heillä MUKA vara keskihintaisiin autoihin kysyn vaan?ellei velkavetoisiin.

Tohon haaveiluun saattaa sortua kuka tahansa!ei heil välttämättä ole audia edes,tai vanha ensiauto jonka arvo on 1500e.Isän ostama.
        Se miksi en ostas audia ei ole hinta vaan:se laatu kestävyys luotettevuus ja sitä kun ei ole, ei tule audiakaan. Muita kalliimpia kestävämpiä on olemassa onneksi. Automaailman esikuvat on jo olemassa (ja siihen ei audi taida mahtua.)Mainoksiin ei voi luottaa eikä pidäkkään harhaan johtavaa.Hinta laatusuhde on heikko.Ylihintainen.Mainos tuote.Asiakkaan näkemys..

Laitatko tähän listan kuinka Audi on huonompi, kuin esim. mersu ja bemari? Voit laittaa esimerkiksi katsastus ja luotettavustilastoja. Taitaa jäädä postittelusi lyhyeksi........

• HEHEHEHEHEHHEHEHEH

FACEBOOK :D HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

• MUAHAHAHAHAHHAHAHAHH

EI SIIS IHME ETTÄ AUDI OMAA PALJON NETISSÄ PYÖRIVIÄ TEINIPETTEREITÄ JOTKA EI EDES OMISTA AUDIA :d byahahahahahahhahahahha

• Amis BMW
        MUAHAHAHAHAHHAHAHAHH kirjoitti:

EI SIIS IHME ETTÄ AUDI OMAA PALJON NETISSÄ PYÖRIVIÄ TEINIPETTEREITÄ JOTKA EI EDES OMISTA AUDIA :d byahahahahahahhahahahha

Trendikkäät facebook nuoret äänestävät Audin puolesta ja himoitsevat jo nyt tekniikan kärkimerkkiä. Audi ei haluakaan profiloitua mummojen Mersuksi tai amislaisten Bemariksi.

• no kerro jo

mitä säälittävää on Facebook:ssa markkinointivälineenä?

• itkikat ruls

Missä mielessä ? Facebookin teinien kutsujen lähettämisessä!!!
      Halutuin tarkoittaa juuri teinejä joilla ei ole varaa
      Tämä on kumminkin todellisuutta:
      http://www.bmwgroup.com/e/nav/index.html?../0_0_www_bmwgroup_com/home/home.html&source=overview

http://www.daimler.com/dccom/0-5-7153-1-1264482-1-0-0-0-0-0-9293-7145-0-0-0-0-0-0-0.html

http://www.audi.com/com/brand/en/company/news/company.detail.2010~01~audi_ag__sales_forecast.html

Myydyt autot merkeittäin 2009:
      1. BMW 1 068 770 kpl
      2. M-B 1 012 300 kpl
      3. Audi 949 700 kpl
      Bmw johdossa mersuun eroa 56 470 autoa ja audiin jo 119 070 autoa.

• Ikuisesti..

mitä siin joku audi tekee kysyn vaan?
        missä on luotettavuus kestävyys?hinta laatusuhde?
        Bemu ja merkku on automaailman aatelit.

• Kiina...

Ei kiinnosta Bemarin Kiinan myynti, vaan paljonko myydään Suomessa? Mikä on halutuin Suomessa, ei Kiinassa?

• faniclabikas..
        Kiina... kirjoitti:

Ei kiinnosta Bemarin Kiinan myynti, vaan paljonko myydään Suomessa? Mikä on halutuin Suomessa, ei Kiinassa?

muotia ollut jo vuosikaudet suomessa?ja mulla ei oo sitä!enkä hanki!!Kyllä noi kaiken haalijat ne ne vasta köyhyys rajoilla kiikkuukin velkaautojensa ja ts.autejensa kanssa, audihan on halpa kuka tahansa voi semmosen ostaa.Mutta nuoret mainosten uhrit!monessa..säälittävä maailma..

• Ole hyvä:::
        Kiina... kirjoitti:

joku hiirenpaska suomi? Maailman laajuisesti katsomalla näkee mikä pärjää... Audistithan oli BMW palstalla hetkisitten kertomassa miten bmw on pian konkurssissa :D

• - - - - - -
        Ole hyvä::: kirjoitti:

joku hiirenpaska suomi? Maailman laajuisesti katsomalla näkee mikä pärjää... Audistithan oli BMW palstalla hetkisitten kertomassa miten bmw on pian konkurssissa :D

minua kiinnostaa enemmän paljon Suomessa on myyty kuin mitä jossain muualla. Me katsos kun olemme suomalaisia, tosin sinusta en mene takuuseen.

• TOLLLOOOO
        - - - - - - kirjoitti:

minua kiinnostaa enemmän paljon Suomessa on myyty kuin mitä jossain muualla. Me katsos kun olemme suomalaisia, tosin sinusta en mene takuuseen.

katsos joo olemme... Kumpiko sinua kiinnostaa enemmän sm kisat vai olympialaiset?

• jeejeejeejeejee
        TOLLLOOOO kirjoitti:

katsos joo olemme... Kumpiko sinua kiinnostaa enemmän sm kisat vai olympialaiset?

Itselleni on aivan sama paljonko autoa myydään Kiinassa, paikallisiin olosuhteisiin. Minua kiinnostaa lähinnä Euroopan myynti ja kuinka auto pärjää esim. talvitesteissä vs Delhin kamelinpaskan kärräystesti. Hyvä esimerkki tänä talvena on takavedon sopimattomuus Suomen talveen.

• pikku pointti

Tiesitkö sitä että halutuin ja myydyin ei ole sama asia?

Olihan Toyotakin monta vuotta myydyin, mutta ei taatusi halutuin.

• lkjhygtfc

Mikäs ihme tuo on, liityin itsekkin että saan myydä auton pois.

• ??????????????????

Itsehän sanoit että kukaan ei halua Audia? nyt kuitenkin ajattelet myyväsi sen?

• gfdsgssgfsdg
        ?????????????????? kirjoitti:

Itsehän sanoit että kukaan ei halua Audia? nyt kuitenkin ajattelet myyväsi sen?

Koskas minä niin olen sanonut ettei niitä kukaan ostaisi?

• ihmisiä!
        gfdsgssgfsdg kirjoitti:

Koskas minä niin olen sanonut ettei niitä kukaan ostaisi?

Eikö tuossa ole kysymys minun mielestäni vain arpajaisista!

Hyvällä onnella saat ilmaiseksi auton jonka voi sitten myydä. Minä ainakin myisin, jos Audin saisin, minun pihaani kelpaa vain MB.

• audoilija
        ihmisiä! kirjoitti:

Hyvällä onnella saat ilmaiseksi auton jonka voi sitten myydä. Minä ainakin myisin, jos Audin saisin, minun pihaani kelpaa vain MB.

Miksi sitten kirjottelet audi foorumille, jos ei koko automerkki kiinnosta..

• naurattavaa!
        ihmisiä! kirjoitti:

minunkin pihalla on mersuja jotka on jopa omia,en kyllä kehtais omistaa neljää nollaa!pitäspanna äkkiä kiertoon!on tosi leluja!rikkaitten autoja!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      3623
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      35
      2347
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2276
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      57
      2181
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1605
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1532
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1437
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      977
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      859
    Aihe